The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Hoezo niet, 1.1 sec sneller per rondje en 15.rondes te gaan, reken uit. 🥳Malfunctions schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:13:
Ik ben bang dat Max dit niet gaat redden.
Dat betekend dan meteen dat track limits dit seizoen niet bestaan op zondag, en dat de FIA daar niet meer over kan klagen als andere het doen.Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:16:
Als Mercedes dit wint, neem ik aan dat RBR protest indient?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Dat verwacht ik ook. Vorige setje hard heeft die in 15 laps opgerookt.wowly schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:17:
Ik zeg je, hamiltn moet nog eens naar binnen, die houdt dit niet vol op hard
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hoeft ie niet, maar als verstappen er voorbij is gaan ze wellicht voor de snelste ronde.wowly schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:17:
Ik zeg je, hamiltn moet nog eens naar binnen, die houdt dit niet vol op hard
erutangiS
: dit is wat we allemaal wilden toch? Racen!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
"When you grow up your heart dies"
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
RennnuhhhLAD93 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:18:
Ik moet naar het toilet, maar ik durf niet...

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ga nu maar, over een paar ronden begint het echt.LAD93 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:18:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En 3e worden?MrOleo schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:18:
[...]
Hoeft ie niet, maar als verstappen er voorbij is gaan ze wellicht voor de snelste ronde.
Haters everywhere but I don’t really care
Doet ie dat niet is Max er na 5 ronden voorbij.
Zet de champagne maar vast koud.
Maakt me niet eens veel uit wie van de 2 hem wint, als het maar een mooi gevecht oplevertG_Dragon schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:18:
Kom op laat die Hamilton huilen, ik gun hem deze overwinning niet!
En p2 aan bottas geven?MrOleo schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:18:
[...]
Hoeft ie niet, maar als verstappen er voorbij is gaan ze wellicht voor de snelste ronde.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dan maar dweilenLAD93 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:18:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat gevecht word sowieso spannend!chevsticks schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:19:
[...]
Maakt me niet eens veel uit wie van de 2 hem wint, als het maar een mooi gevecht oplevert
Maar Hamilton zijn ego mag van mij persoonlijk wel een grote deuk krijgen
Que? Waarom zou Bottas daar in godsnaam in meegaan? Of mis ik iets.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
PSN: xMaurice93
Het is mercedes, bottas opofferen voor een extra punt zit in het bloedRene schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:20:
[...]
Que? Waarom zou Bottas daar in godsnaam in meegaan? Of mis ik iets.
erutangiS
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Oh vond zijn interview gisteren juist een ander beeld van hem, heel sportief en leek alsof die zin heeft in de rivaliteitG_Dragon schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:20:
[...]
Dat gevecht word sowieso spannend!
Maar Hamilton zijn ego mag van mij persoonlijk wel een grote deuk krijgenvind hem te irritant geworden het laatste jaar
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ben ook zeker geen Hamilton fan, maar in de tijden van Hakkinen wel groot mercedes fan.G_Dragon schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:20:
[...]
Dat gevecht word sowieso spannend!
Maar Hamilton zijn ego mag van mij persoonlijk wel een grote deuk krijgenvind hem te irritant geworden het laatste jaar
Al moet ik zeggen dat na 7 van dit soort dominante jaren de liefde wel minder is geworden.
Daar is ie mee bezig, maar op het moment dat VET OCO raakt, is ie nog nauwelijks ingestuurd
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
WDC confirmedMaarten_E schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:21:
Mocht Max winnen, dan is dat de eerste keer ooit dat een Nederlander het WDC leidt.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Waiting on the world to change
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Suddenly feeling a lot better about the 60 laps I managed in Sakhir before my spin.
— Jack Aitken - 한세용 (@JaitkenRacer) 28 maart 2021
Lol
Ik zie het nog niet gebeuren eerlijk gezegd.nachtnet schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:22:
9 rondjes 4 sec
Tuurlijk wel
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nou Max nadert Hamilton.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
3.7jaapstobbe schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:23:
het lukt m niet. blijft nu hangen op 4 sec.
Jawel. HAM z'n pace gaat er over 3 ronden aan..
Eeeeeeennnn. Het is 3 sec.jaapstobbe schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:23:
het lukt m niet. blijft nu hangen op 4 sec.
erutangiS
En dat max wat kan profiteren.
Maar anders red hij het niet
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
2.7 .... 9 rondesDarkSide schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:24:
hopen dat verkeer ham wat ophoudt.
En dat max wat kan profiteren.
Maar anders red hij het niet
[ Voor 14% gewijzigd door Bakkertje_01 op 28-03-2021 18:25 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nu moet het kunnen hoor, als hij in de nek komt van Hamilton dan pakt ie hem hoor!!
Twente komt eraan!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
(Afgezien of VER nou wint of niet en BOT die een poep pit heeft)
Daaaag spanning en opwinding en hoop van de afgelopen weken/dagen. Wordt weer dezelfde crap het hele jaar door.
Laat de nieuwe autos en regelementen maar komen in '22. Hier nu al geen zin meer in
Ja, ik ben sjaggie en een biertje te veel op

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 28-03-2021 18:26 ]
oh zie het. Dacht dat ze nog 5 moesten.
zal de spanning wel zijn
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.