Dan sta je nog gewoon ingeschreven bij je oude huisarts maar of ze je nieuwe adres weten, geen idee maar ik vermoed van wel want als het goed is is de HA waar je ingeschreven staat bij je zorgverzekering bekend aan de hand van je BSN nummer..Ryur schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:10:
[...]
Ben trouwens benieuwd hoe het bij mij gaat.
Ik ben een aantal jaar geleden verhuisd, en nog niet bij een huisarts hier ingeschreven (de huisartsen waar ik wil inschrijven, lees goede reviews, hebben geen plek meer. Alleen de "slechte" huisartsen hebben nog plek).
Voor zover ik weet heb ik ook geen adreswijziging aan mijn (huidige) HA gegeven. Zouden ze die via mijn verzekering weten?
Misschien komende week maar eens achteraan gaan
Maakt opzich ook niet veel uit dat mijn HA in mijn oude woonplaats zit, kom daar nog regelmatig.
offtopic:
Vorig jaar voor het eerst in 25 jaar weer eens bij de HA geweest voor iets en ik had geen idee waar ik ingeschreven stond. Begin 90'er jaren verhuisd voor studie en nooit ingeschreven in nieuwe plaats (luie student en daarna vergeten
). Via mijn zorgverzekering zag ik declaraties van mijn HA elk kwartaal in mijn oude woonplaats. Was inmiddels wel een andere HA geworden die de praktijk had overgenomen want de mijne was met pensioen blijkbaar
.
Vorig jaar voor het eerst in 25 jaar weer eens bij de HA geweest voor iets en ik had geen idee waar ik ingeschreven stond. Begin 90'er jaren verhuisd voor studie en nooit ingeschreven in nieuwe plaats (luie student en daarna vergeten
[ Voor 5% gewijzigd door gws24 op 14-03-2021 20:50 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.