Linksom of rechtsom gedrag waarvan ze weten dat het niet kan nu. Alleen met de zelfverklaarde 'buiten ben je veilig' kaart valt dit te verantwoorden.Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:03:
[...]
voor zowel in Amsterdam als Vlagtwedde vermoed ik dat er naast de buitenfeestjes 'afterparties' zijn geweest in overdekte vorm. Op betreffende dag iets met de fiets op gaan halen op 5 km afstand van mijn huis op de heen weg op een stuk of 3 plekken een bbq buiten met flink aantal jongeren, op de terugweg waren die lekker in overkappingen / serres gekropen omdat het toch wat frisjes werd. n=3 , maar denk dat dit op veel plekken voorkomt.
verder vergelijk ik het een beetje met oud en nieuw, 'het was een relatief rustige nacht, slechts 50 arrestaties in de stad , maar er was 100.000 man op de been'. Voor zowel oud en nieuw als het ontstaan van clusters is dit geen goedpraten , maar wel in perspectief plaatsen.
Maar ik ben ervan overtuigd dat als je buiten drie hoog opgestapeld aan het hossen bent, het weinig verschil maakt met binnen een biertje doen.