Linksom of rechtsom gedrag waarvan ze weten dat het niet kan nu. Alleen met de zelfverklaarde 'buiten ben je veilig' kaart valt dit te verantwoorden.Anoniem: 1279036 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:03:
[...]
voor zowel in Amsterdam als Vlagtwedde vermoed ik dat er naast de buitenfeestjes 'afterparties' zijn geweest in overdekte vorm. Op betreffende dag iets met de fiets op gaan halen op 5 km afstand van mijn huis op de heen weg op een stuk of 3 plekken een bbq buiten met flink aantal jongeren, op de terugweg waren die lekker in overkappingen / serres gekropen omdat het toch wat frisjes werd. n=3 , maar denk dat dit op veel plekken voorkomt.
verder vergelijk ik het een beetje met oud en nieuw, 'het was een relatief rustige nacht, slechts 50 arrestaties in de stad , maar er was 100.000 man op de been'. Voor zowel oud en nieuw als het ontstaan van clusters is dit geen goedpraten , maar wel in perspectief plaatsen.
Maar ik ben ervan overtuigd dat als je buiten drie hoog opgestapeld aan het hossen bent, het weinig verschil maakt met binnen een biertje doen.