Acties:
  • +2Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 11:14
Peter Vinke schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:48:
[...]

Volgens gaat hij eerst nog naar Newcastle…
Daar is hij morgen als het goed is al. En de 10e in Amsterdam :+

Nooit gedacht dat ik een boot zou gaan volgen om te kijken wanneer ik een auto ga krijgen. Wat een gekte eigenlijk, maar ik kan het ook niet laten. Het gevoel doet me denken aan dat 10-jarige jongetje wat ik ooit was, die af zit te tellen naar zijn verjaardag omdat hij weet dat er dan een Nintendo-64 voor hem komt.

[Voor 42% gewijzigd door DaneV op 07-06-2021 22:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 12:23
-

[Voor 138% gewijzigd door Freezerator op 07-06-2021 22:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 12:23
Ik ben ook wel benieuwd. In het contract staat in elk geval de Europese Unie (maar daar zit bv Zwitserland weer niet bij). De groene kaart kan daar meer uitsluitsel over geven. Weet wel zeker dat buiten Europa een no-go is.

[Voor 37% gewijzigd door Freezerator op 07-06-2021 22:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 11:36
Gisteren een proefrit gaan maken in Maastricht. Auto viel niet tegen. De software en bediening echter kan beter (vage knoppen op het stuur, soms trage reacties, onhandig touchscreen met weinig info op 1 scherm).

Voor 500 euro per maand interessant, maar als het duurder wordt niet. Overigens, is wellicht al genoemd, kun je over een tijdje ook gewoon een auto van iemand anders krijgen als je instapt, zodra er genoeg in roulatie zijn. Wil dus niet zeggen dat je eind van het jaar of begin volgend jaar gegarandeerd een nieuwe krijgt.

Ik neig nu toch nog een beetje meer naar private lease, al is de 01, wanneer ze nog wat software verbeteringen doorvoeren en de prijs gelijk blijft, zeker een goede kanshebber volgend jaar.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing | PVoutput

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaneV
Ik hoop dat ze de software met updates op kunnen poetsen inderdaad. Wat me wel enige zorgen baart, ja dat er veel wordt gesproken over traagheid (zowel qua opstarten als gebruik). Als ze een te trage soc in die auto hebben geplaatst wordt dat lastig OTA op te lossen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crijnders
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 19:33
:
...Voor 500 euro per maand interessant, maar als het duurder wordt niet. Overigens, is wellicht al genoemd, kun je over een tijdje ook gewoon een auto van iemand anders krijgen als je instapt, zodra er genoeg in roulatie zijn. Wil dus niet zeggen dat je eind van het jaar of begin volgend jaar gegarandeerd een nieuwe krijgt...
Ik twijfel ook. Na de vakantie leveren mensen de auto wellicht alweer in en krijg je een gebruikte...

Heeft iemand overigens een innameprotocol onder ogen gehad? Hoe zit het bijvoorbeeld met eigen risico voor schades (wat wordt gezien als 'schade'?) bij het inleveren?
Bij private lease wordt dat in een innameprotocol redelijk helder beschreven en weet je op voorhand waar je aan toe bent.

[Voor 25% gewijzigd door crijnders op 08-06-2021 10:54]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raylan
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 17-09 13:13
Misschien denk ik er te makkelijk over maar tijdens de testrit had ik geen problemen met de software. Android Auto koppelde gelijk, waze/spotify deed het perfect en als je rijd ben er toch niet mee bezig. AC bediening is ook nog fysiek dus dat is helemaal top.

Voor 500 EUR en het flex contract zal je nergens beter zitten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandmegens
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17-09 13:25
crijnders schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:48:
[...]

Ik twijfel ook. Na de vakantie leveren mensen de auto wellicht alweer in en krijg je een gebruikte...

Heeft iemand overigens een innameprotocol onder ogen gehad? Hoe zit het bijvoorbeeld met eigen risico voor schades (wat wordt gezien als 'schade'?) bij het inleveren?
Bij private lease wordt dat in een innameprotocol redelijk helder beschreven en weet je op voorhand waar je aan toe bent.
Er is gewoon documentatie hierover aanwezig. Zelfs een heel document met voorbeelden/plaatjes over wat wel ok en wat niet ok is.
Grootste issue wat ik daarin zie is steenslag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fibrenl
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 10:03
Zag er net een in Almere buiten staan, blijft toch erg mooie die auto. Zijn nog in afwachting maar denk pas eind juli/augustus voordat ik aan de beurt ben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RLab
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 30-07 19:22
Afgelopen zondag een proefritje gemaakt.
Helaas veel stilstaan en rustig rijden in een druk Amsterdam.
Toch ook een stukje A10 gepakt en zo weer terug naar het Rokin.
Fijne auto en hopelijk gaan de leveringen vanaf half juni nu echt ook "lopen".
Het ontvangst in de club was vriendelijk en we kregen ook een duidelijke uitleg voor de proefrit.
Bij terugkomst nog even wat nagepraat bij de blauwe variant van de 01 die in het pand staat.
Het is duidelijk dat een en ander in de `kinderschoenen` staat en er dus nog wel wat kan en zal verbeteren. Desondanks een fijne ervaring en voor het eerst zelf de auto eens in het echt kunnen zien en meemaken. Ik ben benieuwd wanneer ik de 01 geleverd zal krijgen.

[Voor 1% gewijzigd door RLab op 08-06-2021 16:07. Reden: spelling]

• meermarco
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12:05
Lijkt erop dat de eerste auto’s op de truck staan naar NL vanaf Zeebrugge.
(Zag video met NL truck met lynkco’s)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rolandmegens
rolandmegens schreef op maandag 7 juni 2021 @ 18:17:
@meermarco ik ben helaas dus ook net afgekeurd

@proNL Helaas kan die herbeoordeling niet altijd. Op basis van je score geven ze een rode / gele / groene score. Groen kan meteen bestellen, geel moet salarisstrookje of contract sturen, rood wordt per direct afgewezen.

Ik ben dus blijkbaar als rood gemarkeerd, maar Experian geeft aan dat er geen enkele reden is waarom. Experian heeft nu het tussenbedrijf gemailt met de vraag of ze kunnen herevalueren omdat het lijkt alsof er iets verkeerd is gegaan. Ondertussen zegt Lynk&Co dat ze helemaal niks voor me kunnen betekenen en dat ik over 6 maanden opnieuw moet proberen. Uiteindelijk na doorvragen (en doorgeschakeld worden naar het zweedse kantoor) hebben ze nu voorgesteld om bij mijn verloofde de kreditcheck aan te vragen, met de hoop dat hij dan wel goed is.

Nogal absurd dus. Iedereen wijst naar iemand anders, en niemand kan iets betekenen. Gelukkig dat de customer service van Experian erg aardig is, en nu wil helpen. Hopelijk lost dit het dus wel op.
Na wat gedoe is het nu gelukkig opgelost! Kredietcheck is goedgekeurd dus hopelijk binnenkort het telefoontje met de datum :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Fibrenl
rolandmegens schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 18:57:
[...]

Na wat gedoe is het nu gelukkig opgelost! Kredietcheck is goedgekeurd dus hopelijk binnenkort het telefoontje met de datum :)
Vind het toch echt een raar verhaal mensen worden afgewezen op niets, als ze dan ook spullen overleggen wordt in eens alles goed gekeurd. Als ik Lynk was zou ik met een ander bedrijf in zee gaan.

Wel blij voor jou dat het gelukt is :)

[Voor 4% gewijzigd door Fibrenl op 09-06-2021 19:43]

• Phusebox
Ik vond de audio in de auto trouwens wel echt tegenvallen, klonk erg goedkoop en blikkerig. Alsof je 20 jaar terug in de tijd gaat. Dat Harman daar hun naam op durft te plakken...

Valt in ieder geval in het niet bij de HK audio in mijn 1 serie.

• Oizo1981
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 09:02
Phusebox schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 21:50:
Ik vond de audio in de auto trouwens wel echt tegenvallen, klonk erg goedkoop en blikkerig. Alsof je 20 jaar terug in de tijd gaat. Dat Harman daar hun naam op durft te plakken...

Valt in ieder geval in het niet bij de HK audio in mijn 1 serie.
Er schijnt wel veel te verbeteren zijn door wat instellingen aan te passen.

[Voor 3% gewijzigd door Oizo1981 op 09-06-2021 21:57]

• Phusebox
Oizo1981 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 21:56:
[...]

Er schijnt wel veel te verbeteren zijn door wat instellingen aan te passen.
Ik heb er mee zitten spelen, maar in het menu stond Harman...
Xfinity is toch een satelliet radio in de VS?

• martydejouwer
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 01-09 14:04
Beste allemaal,

19 mei heb ik de mail gekregen om te kunnen bestellen en ook gedaan.
Gister ff met een medewerker gechat bij mij was alles Okay en ik kreeg de mededeling dat ik op zeer korte termijn (enkele dagen) bericht krijg over de aflevering.

Ik denk zelf dat het nog wel ff kan duren ook met rijklaar maken kenteken etc verwacht de auto (een blauwe) zelf pas eind vd maand te kunnen ontvangen.

Zodra ik meer weet zal ik het gaan posten. :P

• Raylan
Phusebox schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 22:23:
[...]

Ik heb er mee zitten spelen, maar in het menu stond Harman...
Xfinity is toch een satelliet radio in de VS?
Er zit software in van Harman al schijnt dit juist niet te helpen bij de kwaliteit. Las op het FB forum dat je beter alle "enhancers" kon uitzetten, hierdoor werd het geluid een stuk beter.

• Phusebox
Raylan schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:37:
[...]

Er zit software in van Harman al schijnt dit juist niet te helpen bij de kwaliteit. Las op het FB forum dat je beter alle "enhancers" kon uitzetten, hierdoor werd het geluid een stuk beter.
Dat was het eerste wat ik deed. Maar helaas. Dus verwacht niet te veel van de audio.

• Raylan
martydejouwer schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 07:27:
Beste allemaal,

19 mei heb ik de mail gekregen om te kunnen bestellen en ook gedaan.
Gister ff met een medewerker gechat bij mij was alles Okay en ik kreeg de mededeling dat ik op zeer korte termijn (enkele dagen) bericht krijg over de aflevering.

Ik denk zelf dat het nog wel ff kan duren ook met rijklaar maken kenteken etc verwacht de auto (een blauwe) zelf pas eind vd maand te kunnen ontvangen.

Zodra ik meer weet zal ik het gaan posten. :P
Op het FB forum claimt iemand dat zijn collega (heeft de 1 EUR in mei betaald) is gecontact met de mededeling dat de levering is uitgesteld tot Q4...

• meermarco
Oh serieus. Dat zou mij slecht uitkomen :-( mij werd eerder iig medegedeeld dat ik bij de juni batch zou zitten. Wanneer is diegene ‘lid’ geworden?

[Voor 55% gewijzigd door meermarco op 10-06-2021 12:26]

• martydejouwer
Raylan schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:47:
[...]

Op het FB forum claimt iemand dat zijn collega (heeft de 1 EUR in mei betaald) is gecontact met de mededeling dat de levering is uitgesteld tot Q4...
De medewerker wist me in de chat te vertellen dat ze ook kijken naar de spreiding vd autos ivm het car sharing concept..
Misschien zit het daar in

• DaneV
Phusebox schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:16:
[...]

Dat was het eerste wat ik deed. Maar helaas. Dus verwacht niet te veel van de audio.
Ik ben de audio van Volvo en Mercedes gewend, maar vond die van de L&C Toch echt wel beter/heel goed. Denk dat er toch iets met de instellingen aan de hand is geweest dan

• meermarco
Beter dan Volvo premium, of Volvo standard?

• Phusebox
DaneV schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:28:
[...]

Ik ben de audio van Volvo en Mercedes gewend, maar vond die van de L&C Toch echt wel beter/heel goed. Denk dat er toch iets met de instellingen aan de hand is geweest dan
Hmm ik heb nog maar een 1 serie, wel met het duurste audio pakket, maar dat is toch echt veel beter.

Ik heb alle "enhancers" uitgezet en vanuit een neutrale equalizer wat proberen aan te passen maar het bleef schel en blikkerig.

• chouffe8
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 10-09 08:48
In mijn XC40 zitten ook Harman boxen. Zijn de boxen uit de L&C niet gewoon dezelfde? Onder de motorkap lijken ze namelijk nogal op elkaar... of denk ik te simpel ;)

• Phusebox
chouffe8 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:37:
In mijn XC40 zitten ook Harman boxen. Zijn de boxen uit de L&C niet gewoon dezelfde? Onder de motorkap lijken ze namelijk nogal op elkaar... of denk ik te simpel ;)
Deze zitten er in, althans dit merk.

https://www.infinityspeakers.com/speakers/

Dus toch Harman, en niet alleen de software van Harman.

• Raylan
Oh ik wist niet dat het Harman speakers waren, weer wat geleerd. Betreft het geluid, ik hoor veel verschillende meningen wat je vaak hebt betreft audio.. het kan vast niet zo slecht zijn als sommige "stock" setjes die in auto's zitten.

• meermarco
Iemand al een belletje Ze zouden deze week beginnen met bellen. Deze week is enkel nog morgen zou je zeggen....

• meermarco
Heb het gelijk voor je nagekeken op dit moment hebben we hier jammer genoeg geen zicht in, dit om vertraging in onze distributiecentrum, meer informatie zullen we snel hebben en ook delen met onze members.

Terwijl eerst beloofd was deze week duidelijkheid te verschaffen :-( Iemand wel email(s) gehad over de vertraging? De helpdesk is altijd vriendelijk. Maar ja, ik wil gewoon die auto :)

• DaneV
Nee, hier ook radiostilte... Ik snap niet hoe moeilijk het is om een stagair even een nieuwsbrief te laten tikken met een paar zinnen over wat er speelt en wat de prognose is. Het is dat ik zelf een paar keer gebeld heb, maar anders had ik gewoon al een maand niks gehoord over een auto dit deze maand geleverd zou worden en die ik de 19e heb bevestigd.

Aanloopissues, laten we maar zeggen. Als ik een 3-jarig contract had moeten tekenen dan was ik door deze issues wel afgehaakt. Nu maar even kijken of de auto wat minder kinderziektes heeft dan de customer journey tot nu toe :+

[Voor 59% gewijzigd door DaneV op 10-06-2021 23:12]

• Basss
  • Registratie: juni 2021
  • Niet online
Net als iedereen hier ben ik in afwachting van de 01.
Ben woonachtig in België en hier is het net zo stil in communicatie.
Beetje balen dat 'n bedrijf wat vooruitstrevend wilt zijn niet via internet/email meer info geven over huidige stand van zaken.
Het idee/plan wat ze hebben is prima en natuurlijk zijn er kinderziektes bij deze nieuwe manier van in de markt zetten. Toch zou het erg fijn zijn dat de communicatie beter ging.
Ben ingeschreven in januari en als ik zelf niet regelmatig contact had gezocht had ik in totaal 3 berichtjes ontvangen. Dit kan veel beter. Dat ze overrompeld zijn door het succes mag geen reden zijn om de members niet meer info te sturen.
Wacht nog maandje af en anders zal ik andere wagen moeten gaan kiezen.
Niet omdat ik geen vertrouwen heb in het product maar de organisatie er om heen is minder professioneel dan dat ik zou verwachten.
6 maanden wachten op de wagen is voor mij de max

[Voor 19% gewijzigd door Basss op 11-06-2021 12:08]

• pushnoi
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 11:25
Zo te zien is die boot vandaag weer vertrokken uit Amsterdam, dus zal voor jullie wel niet al te lang meer duren.

https://www.vesselfinder.com/nl/?imo=9191876

• Basss
  • Niet online
Dat de boot nu weer uit Amsterdam is vertrokken wil helaas niets zeggen. Dinsdag was de boot al in Zeebrugge maar tot op heden nog geen nieuws van de klantenservice

• Fibrenl
Denk dat de boot de auto's onderweg verloren is zie op de site RDW nog niets bij geplaatst worden. Maar goed is nu zaterdag wacht volgende week ff af

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martydejouwer
Fibrenl schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 15:43:
Denk dat de boot de auto's onderweg verloren is zie op de site RDW nog niets bij geplaatst worden. Maar goed is nu zaterdag wacht volgende week ff af
Als het goed is zijn de autos bij koopman afgeleverd. Afhankelijk van de afspraken met koopman zal het bedrijf daar alle inspecties doen en rijklaar maak gebeuren. Dit gebeurde ook destijds met mn tesla waarvan er 2800 met de boot aan kwamen. Mijn ervaring van destijds is dat de tijd van lossen en aflevering ook nog best wel even duurt.

Geloof het of niet nieuwe auto’s gaan bij koopman vaak nog naar de schadehersteller (krasjes deukjes etc die tijdens het transport worden gemaakt) mijn tesla destijds is ook naar de hersteller geweest (vond een werkorder onder een mat)

Maar al met al hoop ik dat het nu wel snel gaat

• Raylan
week van de waarheid voor de juni leveringen, als het goed is zouden we deze week meer horen over hoe en wat. Ben benieuwd of juni nog steeds haalbaar is, zou graag met de Lynk een vakantie rit willen maken...

Lees wel steeds meer klachten over de software via FB, als de auto maar rijd :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Basss
  • Niet online
Beslist om niet langer te wachten. Het is me allemaal te onduidelijk wanneer ik nu de wagen kan verwachten.
In januari me ingeschreven en net als vele half mei gewenste levertijd aangegeven. Natuurlijk was dat maar om te kijken wie er nog werkelijk interesse had.
Het zou fijn en netjes geweest zijn als er na 5 juni dan 'n nieuwsbrief of mailtjes gestuurd zou zijn vanuit het bedrijf. Het blijft echter muisstil.
Jammer had reuze zijn in nieuwe manier van hun verhuur systeem.
ik heb lynkco laten weten dat ik niet langer interesse te hebben en ga de normale lease markt weer op.
Geluk voor andere op de wachtlijst want die schuiven zo weer stukje op.
Straks veel plezier met jullie Lynkco 01

• martydejouwer
Net ontvangen van Lynk&co
We weten dat we je geduld op de proef hebben gesteld, maar wilden je toch laten weten dat we je niet vergeten zijn. Wij willen ons verontschuldigen voor de onverwachte vertraging bij de distributie en verwachten binnen een week contact met je op te nemen om je bestelling te bevestigen. De exacte leverdatum voor je gloednieuwe 01 delen we zodra we je ophaalafspraak kunnen inplannen.

Momenteel doen we ons uiterste best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen en jouw auto zo snel mogelijk op de weg te krijgen.

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan weten.

Tot snel!

• Deveon
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
Had je die eerste euro al overgemaakt?

3.9 KW ZO/ZW / Atlantic Explorer V4 / eGolf

Acties:
  • +1Henk 'm!

• martydejouwer
Ja 19 mei al

• meermarco
Hier dezelfde email. Er staat nog niks over een leverdatum. Ben benieuwd of we dan wel in juni nog de 01 kunnen rijden. Ik heb zelf ook rond de 19e de 1 euro betaald.

Ik had aangegeven vorige week dat ik liever gebeld wilde worden (dat vroegen ze zelf) omdat de 'vertraging emails' mijn inbox nooit bereikt hadden. Vandaag dus alsnog de mail, geen belletje. Geen ramp. Maar geeft wel de chaos aan.

[Voor 41% gewijzigd door meermarco op 15-06-2021 17:20]

• Deveon
  • Niet online
Hier geen betaling en geen mail, ik denk dat ik voor de zomervakantie maar via Care by Volvo iets ga zoeken..

• meermarco
Hmm ik lees die e-mail nogmaals. Ze gaan volgende week bellen om de levering te bevestigen???

De
Leverdatum delen ze vervolgens zodra ze die hebben. Oftewel: dat is wellicht volgende week geeneens.

• Bonenstaak92
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 18-09 15:44
Even een vraagje voor de mensen die afhaken, zoals @Basss.

Wat zijn jullie alternatieven? Voor mij duurt het ook iets te lang dus ik zal ook verder rond gaan kijken.

• pushnoi
Deveon schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:21:
Hier geen betaling en geen mail, ik denk dat ik voor de zomervakantie maar via Care by Volvo iets ga zoeken..
Bonenstaak92 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:25:
Even een vraagje voor de mensen die afhaken, zoals @Basss.

Wat zijn jullie alternatieven? Voor mij duurt het ook iets te lang dus ik zal ook verder rond gaan kijken.
Misschien is https://www.anyways.nl/ iets als 'voorloopauto', zag ik op de Lync & Co Facebook groep voorbij komen.

[Voor 30% gewijzigd door pushnoi op 16-06-2021 09:27]

• Deveon
  • Niet online
pushnoi schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:26:
[...]

[...]

Misschien is https://www.anyways.nl/ iets als 'voorloopauto', zag ik op de Lync & Co Facebook groep voorbij komen.
Interessant alternatief inderdaad, maar met drie kinderen op vakantie met een C segment hatchback is voor mij helaas geen optie. Gister heb ik een reservering geplaatst voor een V90 met 400 pk. 8) Heel ander segment, heel ander bedrag, maar wel leuk.

• meermarco
carebyvolvo en een V90? oei. Dat is toch wel iets van 1200 per maand ofzo? Maar ja: dat is idd een erg mooie auto. Zag de XC60, ook een erg fijne auto (lijkt me)

[Voor 37% gewijzigd door meermarco op 16-06-2021 09:36]

• Deveon
  • Niet online
Het is inderdaad een hele andere prijs, maar met de huur van een dakkoffer en meer kilometerprijs van de Lynk en Co ontschiet het elkaar niet eens zoveel voor de eerste maand. Verder inderdaad een erg mooie auto om te zien maar ga het zelf ervaren hoe die bevalt.

De prijs valt mij op zich nog mee aangezien ik vorig jaar ongeveer hetzelfde kwijt was voor mijn Passat GTE. Grote betrouwbare auto's zijn nou eenmaal prijzig, zeker gezien 95% van de tijd voldoende hebben aan enkel onze eGolf. Persoonlijk heb ik best wat over voor flexibiliteit en een moderne auto. Verder ben ik mij heel goed bewust dat ik mijzelf een leuke auto aanpraat hoor :+

[Voor 7% gewijzigd door Deveon op 16-06-2021 10:37]

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• meermarco

• Raylan

• pushnoi

• Anton Krikke
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 07-09 21:29
Hoi Marty, wanneer had jij je ingeschreven als member bij L&C?

• meermarco
pushnoi schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:04:
[...]

Prachtig die; wie was er zo creatief?
Geen idee. Niet ik :-) via de lynkco FB groep gevonden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• martydejouwer
[quote]Anton Krikke schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:20:
[...]

Dat is rond eind september 2020 geweest

• WMNL25
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 12-09 23:43
pushnoi schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:04:
[...]

Prachtig die; wie was er zo creatief?
Haha guilty! Werd het om de 5 minuten bekijken van mijn mailbox wat zat en kreeg de indruk dat ik niet de enige was 😉. Waar overigens niet veel aan is veranderd, nu heb ik die “175” wel weer gezien. Maargoed, daar zal toch een dezer dagen verandering in moeten gaan komen…

• Coasterfreak
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 10:25
ik volg dit topic compleet niet, maar zag een lynk auto bij een volvo dealer in lijnden voor wie het boeit

smart fortwo electric drive 17.6kWh

• Raylan
Coasterfreak schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:28:
ik volg dit topic compleet niet, maar zag een lynk auto bij een volvo dealer in lijnden voor wie het boeit

[Afbeelding]
Ah grappig! dat is bij mij om de hoek.. denk dat die bij de Volvo dealer blijft als proefrit auto

• Oizo1981
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 09:02
Raylan schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:42:
[...]

Ah grappig! dat is bij mij om de hoek.. denk dat die bij de Volvo dealer blijft als proefrit auto
Dat denk ik niet. Eerder trekhaak montage denk ik.

• jbbuist
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 12:14
Vandaag heb ik een proefrit gemaakt in Maastricht (woon vlakbij Groningen). Bijzonder positieve ervaring trouwens. Maar tijdens het gesprek met de Technical Sales advisor van Lynk & Co kwamen de issues die op dit topic en Facebook groep voorbij. Hij gaf aan dat de levering van de nieuwe wagens even op hold is gezet vanwege een nieuwe software release (V2.0) zodat deze gelijk meegeleverd kan worden. Ze wisten namelijk dat er bugs waren in de huidige software, deze willen ze niet meer uitleveren aan de klant. Dit verklaart waarom de auto’s nog vastgehouden worden. Ook wagens voor de Nederlandse markt komen aan in Zeebrugge.

Er komt trouwens tzt een optie om winterbanden te leasen (eerst B2B, daarna de rest). Bovendien gaf hij aan dat Nederland een belangrijke markt is voor Lynk & Co. Dit wil zeggen dat er erg goed naar behoeftes wordt geluisterd (CoLab).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Peter Vinke
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 11:33
jbbuist schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:45:
Vandaag heb ik een proefrit gemaakt in Maastricht (woon vlakbij Groningen). Bijzonder positieve ervaring trouwens. Maar tijdens het gesprek met de Technical Sales advisor van Lynk & Co kwamen de issues die op dit topic en Facebook groep voorbij. Hij gaf aan dat de levering van de nieuwe wagens even op hold is gezet vanwege een nieuwe software release (V2.0) zodat deze gelijk meegeleverd kan worden. Ze wisten namelijk dat er bugs waren in de huidige software, deze willen ze niet meer uitleveren aan de klant. Dit verklaart waarom de auto’s nog vastgehouden worden. Ook wagens voor de Nederlandse markt komen aan in Zeebrugge.

Er komt trouwens tzt een optie om winterbanden te leasen (eerst B2B, daarna de rest). Bovendien gaf hij aan dat Nederland een belangrijke markt is voor Lynk & Co. Dit wil zeggen dat er erg goed naar behoeftes wordt geluisterd (CoLab).
Dank, dit is dan een stukje communicatie die, naar mijn idee, gewoon rechtstreeks van Lynk & Co had moeten komen…. Wees duidelijk en transparant naar je klanten. Zou handig zijn als Lynk & Co nu aangeeft wanneer de verwachting is dat die 2.0 versie gereed kan zijn om breed in te zetten. (Pilot/Proef niet meegerekend)

2340WP | 9xBYD 260P6-36 | SolarEdge SE2200. PVoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=36875 SolarEdge Dashboard&Layout: http://monitoring.solaredge.com/solaredge-web/public?name=PieVie#/dashboard

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meermarco
Eens. Klinkt logisch. Bel/mail en geef nieuwe verwachting weer

• Raylan
Begreep via FB dat er weer beweging was. Een eerdere levering die op hold was gezet gaat weer door dus dat is een goed teken. Waarom er zo slecht gecommuniceerd werd is me nog steeds een raadsel, los van de geheimzinnigheid.

Het is 2021, hebben we nog steeds niet geleerd dat open communicatie vaak beter land dan helemaal niks zeggen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rolandmegens
Raylan schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:57:
Begreep via FB dat er weer beweging was. Een eerdere levering die op hold was gezet gaat weer door dus dat is een goed teken. Waarom er zo slecht gecommuniceerd werd is me nog steeds een raadsel, los van de geheimzinnigheid.

Het is 2021, hebben we nog steeds niet geleerd dat open communicatie vaak beter land dan helemaal niks zeggen?
Heb paar keer contact met ze gehad. Vandaag hadden ze groen licht om mensen te gaan bellen (2 uurtjes geleden of zo), maar 15 minuten later was er toch weer rood licht, dus moest het weer on hold. Het probleem zit hem bij het distributie gedeelte (zo noemde zij het), waar ze de auto's gereed maken. Daar zat nu de vertraging.
Zojuist weer contact gehad met ze, en als het goed is gaan maandag meerdere mensen gebeld worden voor een afspraak!

• Raylan
rolandmegens schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 17:14:
[...]

Heb paar keer contact met ze gehad. Vandaag hadden ze groen licht om mensen te gaan bellen (2 uurtjes geleden of zo), maar 15 minuten later was er toch weer rood licht, dus moest het weer on hold. Het probleem zit hem bij het distributie gedeelte (zo noemde zij het), waar ze de auto's gereed maken. Daar zat nu de vertraging.
Zojuist weer contact gehad met ze, en als het goed is gaan maandag meerdere mensen gebeld worden voor een afspraak!
Het zit ze ook niet mee hè! nou ben benieuwd, ik zou in de juni batch zitten dus fingers crossed dat ik hopelijk ergens volgende week wat ga horen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• proNL
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 18-09 21:24

Gebroederlijk naast elkaar aan de lader :-)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• meermarco

• rolandmegens
Ook echt zojuist pas, want 2 uur geleden stond hij nog op 175 :9

• meermarco
Ja terwijl de registratie was dr 17e was. Geen idee hoe dat kan. De DB loopt achter?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandmegens
Weet iemand hier eigenlijk hoe het precies werkt qua verzekeringen als iemand anders in de auto rijdt? Bv als mijn vader heel even stukje ermee moet rijden.

Ik weet dat mensen uit huishouden onder het contract vallen, maar dat is dus alleen diegene die op hetzelfde adres wonen. Moet ik dan mijn vader een account aan laten maken en elke keer de auto aan hem delen? (Als dat überhaupt nu al kan)
Lijkt me ook belangrijk voor als je op vakantie gaat met een paar mensen en je wilt afwisselen qua rijden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meermarco
Dat kan volgens de AV idd niet. Dus enkel mensen op hetzelfde adres en met rijbewijs kunnen erin rijden. (Zo lees ik de voorwaarden in ieder geval). Niet heel gek bij lease of huur

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
meermarco schreef op zondag 20 juni 2021 @ 23:03:
Dat kan volgens de AV idd niet. Dus enkel mensen op hetzelfde adres en met rijbewijs kunnen erin rijden. (Zo lees ik de voorwaarden in ieder geval). Niet heel gek bij lease of huur
Bij een leasecontract heb in dit nog nooit gezien. Zo lang de bestuurder maar een geldig rijbewijs heeft. Ik heb het wel in de berijders overeenkomst gehad maar bij navraag bij de leasemaatschappij kwam dat niet bij hen vandaan. Dat was puur de werkgever die privé kilometers wilde beperken.

Bij huur dienen alle bestuurders wel aangemeld te zijn en betaal je meestal ook extra voor.

[Voor 17% gewijzigd door Deveon op 20-06-2021 23:59]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meermarco
Ben benieuwd. Telefoon aan. Geluid hard. Wie o wie gaan de ‘gelukkigen’ zijn.

• martydejouwer
meermarco schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:55:
Ben benieuwd. Telefoon aan. Geluid hard. Wie o wie gaan de ‘gelukkigen’ zijn.
Hier ook, we zullen het zien. Gelukkig komen ze vandaag niet m’n oude auto ophalen (logistiek probleem :-) )
En heb ik nog wat tijd zodat ik niet zonder auto kom te zitten :-(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raylan
Ben vanochtend gebeld om de levering te plannen dus ik ga er vanuit dat jullie ook een belletje krijgen (als je in de juni levering zat om te beginnen)

• Fibrenl
Raylan schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:06:
Ben vanochtend gebeld om de levering te plannen dus ik ga er vanuit dat jullie ook een belletje krijgen (als je in de juni levering zat om te beginnen)
Oke top, wanneer had jij je ingeschreven?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• martydejouwer
Raylan schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:06:
Hier net contact gehad ook ik sta op de lijst om gebeld te worden. Ik wacht het weer af

• RLab
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 30-07 19:22
Met wie heb je dan eigenlijk contact gehad waardoor je weet dat je op de lijst staat om gebeld te worden?
martydejouwer schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:20:
[...]

Hier net contact gehad ook ik sta op de lijst om gebeld te worden. Ik wacht het weer af

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jarnoob
  • Laatst online: 20-08 11:38
Hier zojuist om 11:00 gebeld dat we 2 zwarte 01 mogen komen afhalen bij de club in Amsterdam op 1 juli.

• Fibrenl
Jarnoob schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:49:
Hier zojuist om 11:00 gebeld dat we 2 zwarte 01 mogen komen afhalen bij de club in Amsterdam op 1 juli.
Top dus eindelijk begint het te lopen. Wanneer had jij je aangemeld.

• mattblack85
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18-09 21:49
Is er alleen de mogelijkheid om op te halen of kan er ook thuis afgeleverd worden?

Stadia: MattBlacK85#5141

• meermarco
Goed voor jou. Nog niks gehoord :-( zou in Juni zitten

• MvB163
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 15-09 21:36
Volgens mij kun je in Nederland alleen afhalen in Amsterdam bij de club en in Rotterdam maar dat weet ik niet eens zeker.
mattblack85 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:24:
Is er alleen de mogelijkheid om op te halen of kan er ook thuis afgeleverd worden?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• martydejouwer
RLab schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:26:
Met wie heb je dan eigenlijk contact gehad waardoor je weet dat je op de lijst staat om gebeld te worden?

[...]
Dame van het callcenter wist me dat te vertellen

• meermarco
Zojuist wel een mail dat mijn order bevestigd is??? Met de voorwaarden erbij enzo. Nog niet gebeld. Staat bij trekhaak JA. Terwijl ik dat niet wilde (nou ja niet betalen ervoor)

[Voor 28% gewijzigd door meermarco op 21-06-2021 16:01]

• Fibrenl
meermarco schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:01:
Zojuist wel een mail dat mijn order bevestigd is??? Met de voorwaarden erbij enzo. Nog niet gebeld. Staat bij trekhaak JA. Terwijl ik dat niet wilde (nou ja niet betalen ervoor)
oke ook voor jou top wanneer had jij je ingeschreven

• meermarco
Vreemd vandaag dus een orderbevestiging. Maar geen belletje ofzo. Wat dat ook bij andere de volgorde? In oktober ingeschreven.

Spannnnnend

informatie over je auto. Tot die tijd kan je relaxen en genieten van de voorpret.

Orderoverzicht
Klant nummer:
100000xxx
Besteldatum:
21.06.2021

[Voor 46% gewijzigd door meermarco op 21-06-2021 16:28]

• rolandmegens
rolandmegens schreef op zondag 20 juni 2021 @ 22:02:
Weet iemand hier eigenlijk hoe het precies werkt qua verzekeringen als iemand anders in de auto rijdt? Bv als mijn vader heel even stukje ermee moet rijden.

Ik weet dat mensen uit huishouden onder het contract vallen, maar dat is dus alleen diegene die op hetzelfde adres wonen. Moet ik dan mijn vader een account aan laten maken en elke keer de auto aan hem delen? (Als dat überhaupt nu al kan)
Lijkt me ook belangrijk voor als je op vakantie gaat met een paar mensen en je wilt afwisselen qua rijden.
Vandaag aan Lynk&Co gevraagd. Alleen je eigen huishouden valt onder jouw verzekering, dus mensen die op hetzelfde adres wonen. Als iemand anders in je auto rijdt is hij niet verzekerd.
Wil je dit toch, dan moet diegene een gratis lynk&co account maken, en dan moet je de auto met hun delen (dit kan ook gratis volgens haar). Dit geldt dus ook als je met een paar mensen op vakantie gaat en iemand anders rijdt een stukje! (dus altijd account+sharen)

Ik heb overigens mijn bevestiging ook gekregen! Heb afgesproken dat ik hem de dag dat wij terugkomen van huwelijksreis meteen ophalen. Hij kon helaas net niet op tijd klaar zijn om als trouwauto te gebruiken

• meermarco
Wat was de volgorde? Mailbevestiging en daarna gebeld? Heb wel een mail dus maar geen belletje

• WMNL25
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 12-09 23:43
meermarco schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:11:
Wat was de volgorde? Mailbevestiging en daarna gebeld? Heb wel een mail dus maar geen belletje
Ja hier ook! Wel het mailtje om half 5 maar nog geen belletje. Meen dat ze aangaven maandag of dinsdag. Welke kleur heb jij?

Er staan zo te zien wat meer zwarte 01’s reeds op kenteken, je zou zeggen dat ze die als eerste bellen en de rest snel volgt zodra ze ook op kenteken staan. Ik heb gekozen voor de blauwe (met TH).

Zit inderdaad wat vertraging in de data (in de update van de dataset van RDW). Denk dat we vanaf morgen einde dag, of uiterlijk woensdag veel beweging gaan zien.

• meermarco
WMNL25 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:23:
[...]

Ja hier ook! Wel het mailtje om half 5 maar nog geen belletje. Meen dat ze aangaven maandag of dinsdag. Welke kleur heb jij?

Er staan zo te zien wat meer zwarte 01’s reeds op kenteken, je zou zeggen dat ze die als eerste bellen en de rest snel volgt zodra ze ook op kenteken staan. Ik heb gekozen voor de blauwe (met TH).

Zit inderdaad wat vertraging in de data (in de update van de dataset van RDW). Denk dat we vanaf morgen einde dag, of uiterlijk woensdag veel beweging gaan zien.
Ik een mailtje rond 1530. Zojuist gebeld. Ze hopen deze week iedereen te bellen maar kan ook volgende week worden. Erg druk??? Bizar. Je hoort elke keer wat anders. Allemaal even vriendelijk. Maar wat een zooitje.

• Fibrenl
meermarco schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:32:
[...]

Ik een mailtje rond 1530. Zojuist gebeld. Ze hopen deze week iedereen te bellen maar kan ook volgende week worden. Erg druk??? Bizar. Je hoort elke keer wat anders. Allemaal even vriendelijk. Maar wat een zooitje.
Geloof nooit iedereen zal alleen de mensen zijn die die zich 2020 hebben aangemeld zag 1 iemand van 2021 januari. Ik zelf begin mei aangegeven juli de auto te willen maar denk dat het eerder sept oktober wordt.

• Melli77
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 04-08 23:31
In oktober 2020 ingeschreven
19 mei de beroemde 1 euro betaald
Vanochtend om 10:51 orderbevestiging
Om 17:00 gebeld: ophalen op 5 juli in Amsterdam
Om 17:04 bevestigingsmail met ophaaldatum en tijd

• meermarco
Fibrenl schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:34:
[...]

Geloof nooit iedereen zal alleen de mensen zijn die die zich 2020 hebben aangemeld zag 1 iemand van 2021 januari. Ik zelf begin mei aangegeven juli de auto te willen maar denk dat het eerder sept oktober wordt.
Dat had ik. Oktober besteld. 19 mei 1 euro betaald. Vandaag een order bevestiging.

• meermarco
Melli77 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:47:
In oktober 2020 ingeschreven
19 mei de beroemde 1 euro betaald
Vanochtend om 10:51 orderbevestiging
Om 17:00 gebeld: ophalen op 5 juli in Amsterdam
Om 17:04 bevestigingsmail met ophaaldatum en tijd
Ik om 1530 mail. Hopelijk dan morgen in de ochtend gebeld :-)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• meermarco
Yes. Ook belletje gekregen. Eerste week van juli ophalen. Wellicht stomme vraag: maar ik moet naar het Rokin nr 75. Staan al die auto’s daar in de garage? Of moet je vanaf daar weer ergens anders heen? (Lopend?)

• rolandmegens
meermarco schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:48:
Yes. Ook belletje gekregen. Eerste week van juli ophalen. Wellicht stomme vraag: maar ik moet naar het Rokin nr 75. Staan al die auto’s daar in de garage? Of moet je vanaf daar weer ergens anders heen? (Lopend?)
Als het goed is regelen zij dat die in de parkeergarage daar staat. Maar kan het je niet 100% garanderen

• meermarco
rolandmegens schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 13:05:
[...]

Als het goed is regelen zij dat die in de parkeergarage daar staat. Maar kan het je niet 100% garanderen
Nee snap ik. Kan ik wel in de chat eens vragen. Had eigenlijk verwacht dat ze een ‘amsterdamse haven’ dag zouden organiseren voor zo’n grote levering.

• Fibrenl
meermarco schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 13:45:
[...]

Nee snap ik. Kan ik wel in de chat eens vragen. Had eigenlijk verwacht dat ze een ‘amsterdamse haven’ dag zouden organiseren voor zo’n grote levering.
Afleveren is gewoon op Rokin auto staat dan netjes in de garage.

• meermarco
Dankjewel. Dacht dat de garage daar nogal klein was. Valt mee dus -)
Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee