€910 voor een trekhaak is niet duur (kan wel goedkoper), maar die €40 p/m vind ik dan wel erg fors, na 2 jaar hebben ze het in huur al terugverdiend.
Er zit voor hun natuurlijk een risico in dat iemand een trekhaak besteld en de auto vervolgens na 1 maand weer inlevert. Daarnaast leidt het veelvuldig trekken tot extra slijtage. Dat zal ook in die €40 zijn meegenomen.Deveon schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:14:
€910 voor een trekhaak is niet duur (kan wel goedkoper), maar die €40 p/m vind ik dan wel erg fors, na 2 jaar hebben ze het in huur al terugverdiend.
(Bij Een Volvo XC40 in de private lease zijn de kosten trekhaak afhankelijk van de looptijd contract: 48 mnd: €34, 36 mnd: €43 en 24 mnd: €62)
Waar zien jullie die kentekens welke wanneer ingevoerd zijn en de aantallen werk je bij het RDWmariusjh schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:25:
Er is kennelijk wat prijsontwikkeling gaande. Bij de gegevens van de meest recente kentekens (L776HL - L778HL) met als datum 1e afgifte 21-05 staat als catalogusprijs vermeld € 39 910,-. Bij oudere kentekens met eerdere data staat steeds € 39 000,-
Dit zou een forse verhoging zijn in zo korte tijd van de prijs van de auto die eigenlijk niet eens leverbaar is. De vraag is nu natuurlijk of dit ook invloed gaat hebben op de maandelijkse huurprijs!
https://opendata.rdw.nl/Voertuigen/Lynk-Co/a4sm-girdFibrenl schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:32:
[...]
Waar zien jullie die kentekens welke wanneer ingevoerd zijn en de aantallen werk je bij het RDW![]()
Top dankje ze moeten opschieten gaat veel te langzaam. Of zijn we ongeduldig hahahahahhaha het laatste zal het zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Fibrenl op 25-05-2021 20:15 ]
Duidelijk! Thanks....Oizo1981 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:30:
[...]
Volgens mij zijn de duurdere auto’s uitgerust met trekhaak. Meerprijs € 910.
Pas 161 auto’s? Grappig. Heb ze al meerdere keren gespot. Dacht dat zijn er al veeeeel meer
Ik woon in de omgeving Haarlemmermeer, als het goed is zou "mijn" 01 ergens in juni komen. Heb zelf twee kids en daarbij een proefrit gemaakt. Qua ruimte zit je volgens mij wel prima, ik geloof dat er zelfs 3 hoofdsteunen zitten dus die van 8 zou makkelijk met een zitverhoger in het midden passen.misku schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:17:
Ik ben al reeds langsgeweest in de club op 't rokin (thuiswedstrijd), en was vooral benieuwd naar de achterbank. Met 2 jonge kinderen (2 en 3), en een 3e van 8 moet dit allemaal wel een beetje passen. Zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben, of eventueel in de omgeving van Amsterdam wonen met een 01, zodat ik een keer kan passen met de stoeltjes? ;-)
Zodra ik hem heb kan ik het je laten weten, heb 2 kinderstoeltjes en een zitverhoger in de huidige auto (voor als er vriendjes/vriedinnentjes mee moeten rijden)
Misschien nuttig voor andere mensen die lang zijn op dit forum, ik kan met 1.98m achter me zelf zitten.
Super, stuur me maar een berichtje als je hem hebt, ben benieuwd!Raylan schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:26:
[...]
Ik woon in de omgeving Haarlemmermeer, als het goed is zou "mijn" 01 ergens in juni komen. Heb zelf twee kids en daarbij een proefrit gemaakt. Qua ruimte zit je volgens mij wel prima, ik geloof dat er zelfs 3 hoofdsteunen zitten dus die van 8 zou makkelijk met een zitverhoger in het midden passen.
Zodra ik hem heb kan ik het je laten weten, heb 2 kinderstoeltjes en een zitverhoger in de huidige auto (voor als er vriendjes/vriedinnentjes mee moeten rijden)
Misschien nuttig voor andere mensen die lang zijn op dit forum, ik kan met 1.98m achter me zelf zitten.
Mag ik vragen wanneer jij je hebt aangemeld.Raylan schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:26:
[...]
Ik woon in de omgeving Haarlemmermeer, als het goed is zou "mijn" 01 ergens in juni komen. Heb zelf twee kids en daarbij een proefrit gemaakt. Qua ruimte zit je volgens mij wel prima, ik geloof dat er zelfs 3 hoofdsteunen zitten dus die van 8 zou makkelijk met een zitverhoger in het midden passen.
Tuurlijk, begin januari heb ik me aangemeld voor member + auto en in de tijd van de mailing laten weten dat ik de auto ASAP wil hebben.
wij hebben zelf twee grote kinderstoelen, zie hieronder de ruimte die over blijft voor de middelste zitplek.misku schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:17:
Ik ben al reeds langsgeweest in de club op 't rokin (thuiswedstrijd), en was vooral benieuwd naar de achterbank. Met 2 jonge kinderen (2 en 3), en een 3e van 8 moet dit allemaal wel een beetje passen. Zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben, of eventueel in de omgeving van Amsterdam wonen met een 01, zodat ik een keer kan passen met de stoeltjes? ;-)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0Kzz441bCMMBvN5z8IZN0fDO.jpg?f=user_large)
Thanks voor de foto, ziet er niet comfortabel uit voor een 3e ertussen, die kinderstoeltjes zijn inderdaad wel erg breed. Wellicht zonder iso-fix dat er wat meer ruimte over blijft?josdeenen schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:19:
[...]
wij hebben zelf twee grote kinderstoelen, zie hieronder de ruimte die over blijft voor de middelste zitplek.
[Afbeelding]
Wij hebben de Rodi Airprotect zonder ISO, dat scheelt echt een hoop ruimte. We hadden voorheen alles met ISO maar dan komt er best wat omvang bij dus die heb ik verkocht.
heb je daar een linkje van? ik kan alleen met isofix vindenRaylan schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 17:23:
Wij hebben de Rodi Airprotect zonder ISO, dat scheelt echt een hoop ruimte. We hadden voorheen alles met ISO maar dan komt er best wat omvang bij dus die heb ik verkocht.
gevonden, thanks
[ Voor 4% gewijzigd door misku op 26-05-2021 22:10 ]
Leuk filmpje van auto inparkeren
https://www.facebook.com/...rmalink/1571357509729486/. Denk dat je wel lid moet zijn van die Facebook groep om het te kunnen zien.
https://www.facebook.com/...rmalink/1571357509729486/. Denk dat je wel lid moet zijn van die Facebook groep om het te kunnen zien.
[ Voor 24% gewijzigd door Fibrenl op 27-05-2021 18:52 ]
Ik heb zojuist een mailtje ontvangen om extra gegevens in te vullen anders wordt mijn plek op de wachtlijst vergeven.
Het lijkt er op dat ze met een efficiëntie slag bezig zijn.
Zojuist bovenstaande email ontvangen. Ben benieuwd. Ik ben sinds 3 februari ingeschreven. Hebben wel begin februari al aangegeven dat we de auto graag als trouwauto willen gebruiken eind juni, weet niet of dat nog een verschil maakt.We willen altijd open en transparant met je zijn, dus hierbij ons laatste nieuws.
Hoe staat het met de levering van de auto's?
De eerste 01’s zijn aan members geleverd en elke week vinden er nieuwe leveringen plaats. Helaas zijn ook wij getroffen door een wereldwijd tekort aan halfgeleider chips en bovendien hebben we een fantastische (maar boven verwachting) vraag naar de 01 gehad.
Wat betekent dat voor jou?
Aangezien jij je vanaf het prille begin hebt aangemeld, geven we jou voorrang om de 01 te bestellen. We sturen je op korte termijn een mail om je bestelling te plaatsen, waarna we proberen je auto nog voor september te leveren.
Blijf ons volgen, er staat uiteindelijk een bizar goede auto op je te wachten.
Hier ook met de mededeling dat ze voor september proberen te leveren.. Dat is voor mij twee maanden te laat..El Polo Diablo schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:57:
Ik heb zojuist een mailtje ontvangen om extra gegevens in te vullen anders wordt mijn plek op de wachtlijst vergeven.
Edit: oh heb nu wel op kunnen geven wanneer ik hem wil hebben, ben benieuwd.
[ Voor 8% gewijzigd door Deveon op 27-05-2021 19:08 ]
Ja ik net ook de email gehad, denk dat ze dit inderdaad doen om te kijken welke mensen er afvallen zodat ze weten hoeveel er overblijven aangegeven per juli de auto te willen. Dus ben benieuwd hoe en wat nu.
[ Voor 20% gewijzigd door Fibrenl op 27-05-2021 19:17 ]
Bovenstaande mail kreeg ik rond 20 mei en met verwachte levering Juni (oktober op wachtlijst) ben benieuwd. Heb geen haast.
Heb ook het mailtje gehad. Ingeschreven vanaf 23 december. Je mag sowieso mijn auto hebben Roland als ik hem voor eind juni krijg en ik daarmee jullie trouwplannen kan redden.rolandmegens schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 19:00:
[...]
Zojuist bovenstaande email ontvangen. Ben benieuwd. Ik ben sinds 3 februari ingeschreven. Hebben wel begin februari al aangegeven dat we de auto graag als trouwauto willen gebruiken eind juni, weet niet of dat nog een verschil maakt.
De verstuurde mail duidt uiteraard op een vertraging in de levering van de grote hoeveelheden auto's die in aantocht zijn. De chip crisis is ook zeer omvangrijk en treft heel veel sectoren waaronder ook autofabrikanten. Had me ook verbaasd als Lynk& Co 01, boordevol electronica, er geen last van zou hebben. Ik zit al een jaar op een grafische kaart voor mijn PC te wachten. Uiteraard hebben we allemaal op een heel goed paard gewed en is de auto niet voor niets zo populair. In een cirkel van 500m in mijn buurtje in Baarn rijden er nu al 2 rond.
Bij navraag zijn die beide vanaf dag 1 ingeschreven. Ik troost mezelf met de gedachte dat bij wat latere levering een stabielere software omgeving zal worden afgeleverd omdat bugs zullen zijn verholpen
Ik heb die mail ook gehad, met de wens daarin om voor september te leveren (in september is voor mij ook dikke prima). Ook staat er in die mail dat ik vanaf dag 1 ingeschreven sta. Dat is niet zo, maar ik vind het prima
.
Edit: ik denk dat deze uitvraag wel helpt om wat voorspelbaarder te worden... zal dan na 5 juni misschien duidelijk worden (en misschien betekent het nog iets over hoe ze de auto’s over de landen verspreiden)...
Edit: ik denk dat deze uitvraag wel helpt om wat voorspelbaarder te worden... zal dan na 5 juni misschien duidelijk worden (en misschien betekent het nog iets over hoe ze de auto’s over de landen verspreiden)...
[ Voor 32% gewijzigd door ZieMaar! op 27-05-2021 21:37 ]
Super bedankt voor het aanbod! We gingen er eigenlijk al vanuit dat het waarschijnlijk/misschien niet op tijd geleverd zou kunnen worden, dus we hebben al een backup geregeld (bmw 535gt). Natuurlijk blijft het leuker als het wel een eigen zwarte lynk en co kan zijnAnton Krikke schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 20:46:
[...]
Heb ook het mailtje gehad. Ingeschreven vanaf 23 december. Je mag sowieso mijn auto hebben Roland als ik hem voor eind juni krijg en ik daarmee jullie trouwplannen kan redden.![]()
De verstuurde mail duidt uiteraard op een vertraging in de levering van de grote hoeveelheden auto's die in aantocht zijn. De chip crisis is ook zeer omvangrijk en treft heel veel sectoren waaronder ook autofabrikanten. Had me ook verbaasd als Lynk& Co 01, boordevol electronica, er geen last van zou hebben. Ik zit al een jaar op een grafische kaart voor mijn PC te wachten. Uiteraard hebben we allemaal op een heel goed paard gewed en is de auto niet voor niets zo populair. In een cirkel van 500m in mijn buurtje in Baarn rijden er nu al 2 rond.
Bij navraag zijn die beide vanaf dag 1 ingeschreven. Ik troost mezelf met de gedachte dat bij wat latere levering een stabielere software omgeving zal worden afgeleverd omdat bugs zullen zijn verholpen

Ik heb de e-mail gisteren gekregen. Mijn opties waren: juli/augustus/september/later/laat maar.
Op de wachtlijst sinds april.
Op de wachtlijst sinds april.
Bij mij precies hetzelfde: in april op de lijst en opties voor juli/augustus/september/later/laat maar.
Vanwege 3 maanden opzegtermijn bij Care by Volvo is september prima, maar dan zou enige zekerheid wel fijn zijn...
Ik was gisteren bij de Bangarage in Amsterdam (Volvodealer) en daar zag ik er twee in de werkplaats en één buiten. Had geen tijd om navraag te doen, maar het leek erop dat die twee in de werkplaats klaar gemaakt werden om uit te leveren.
Vanwege 3 maanden opzegtermijn bij Care by Volvo is september prima, maar dan zou enige zekerheid wel fijn zijn...
Ik was gisteren bij de Bangarage in Amsterdam (Volvodealer) en daar zag ik er twee in de werkplaats en één buiten. Had geen tijd om navraag te doen, maar het leek erop dat die twee in de werkplaats klaar gemaakt werden om uit te leveren.
Zouden ze niet na 5 juni het puzzeltje gaan leggen en dan meer helderheid kunnen gaan geven? Met deze uitvraag raak je denk ik veel mensen die misschien minder serieus zijn ook weer kwijt (al is het maar doordat ze niet reageren).
Deze zelfde vraag hebben ze ook in het begin gedaan. Levering maart-april-mei-later. Denk niet dat het veel oplost. Denk dat mensen ook de auto wel willen maar simpelweg het ook niet kunnen betalen/niet door de check komen en alsnog weer afvallen. Ze moeten eerder de check doen of de klant wel kredietwaardig is. Denk dat er absurd veel hierdoor ook afvallen namelijk. Je wilt ook niet weten hoeveel er niet in aanmerking komen voor een Private Lease...ZieMaar! schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 08:14:
Zouden ze niet na 5 juni het puzzeltje gaan leggen en dan meer helderheid kunnen gaan geven? Met deze uitvraag raak je denk ik veel mensen die misschien minder serieus zijn ook weer kwijt (al is het maar doordat ze niet reageren).
[ Voor 31% gewijzigd door Bob-r op 28-05-2021 08:20 ]
Nog even een update van de auto zelf. Wat een bizar fijne auto is het toch. Er zitten nog wel erg veel bugs in het systeem/software nog.
Afgelopen woensdag had ik hierover de technische afdeling van L&C nog aan de telefoon en ze hopen begin juni een update over de air te kunnen doen. Anders moet de auto opgehaald worden voor een servicebeurt.
Hierin is opgelost;
Afgelopen woensdag had ik hierover de technische afdeling van L&C nog aan de telefoon en ze hopen begin juni een update over de air te kunnen doen. Anders moet de auto opgehaald worden voor een servicebeurt.
Hierin is opgelost;
- Algeheel bizar traag met opstarten systeem 1+ min überhaupt alles is opgestart/je kunt rijden
- Call-us button doet nu niks
- Bluetooth verbindingsproblemen en Airplay wat steeds wegvalt
- Achteruitrijcamera valt steeds uit/aan. Tevens doet de automatisch in en parkeren optie niet
- Lane Assist werkt wel en dan weer niet
- Car Guide werkt niet en blijft maar laden
Mag ik vragen wat de beweegreden is om een Lynk&co te nemen ipv een auto te kopen? €500 p/m is toch aardig wat zonder dat de auto van jou is/wordt. Ben opzoek naar een andere auto en dan ligt een occasion voor de hand.
@O_Tiby Welke (redelijk recente) auto heb je op het oog die met alle kosten (behalve brandstof) minder kost dan €500 per maand? In mijn ervaring valt dat vies tegen en vind het juist fijn om straks niet met een auto te blijven zitten.
Ik rij zo'n 15-18.000 km per jaar. Tijdje geleden heb ik het vergelijk gemaakt wat de kosten per maand zijn (Gemiddeld gezien) tussen:O_Tiby schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 08:44:
Mag ik vragen wat de beweegreden is om een Lynk&co te nemen ipv een auto te kopen? €500 p/m is toch aardig wat zonder dat de auto van jou is/wordt. Ben opzoek naar een andere auto en dan ligt een occasion voor de hand.
- Leuke occasion rijden (audi a5 benzine van 7-8 jaar oud)
- Prima occasion rijden (ford mondeo benzine/diesel van 6-8 jaar oud)
- Private lease
- Private lease elektrisch
- Elektrische occasion
- Lynk & Co
Als je alle kosten mee telt (afschrijving, wegenbelasting, verzekering, normaal onderhoud, speciaal onderhoud, banden, brandstof, laadpaal, etc.) dan waren de Lynk en Co, Ford Mondeo, en Private lease Kia e-niro ongeveer vergelijkbaar voor mij.
Bij de ford mondeo rijdt ik dan in een 8 jaar oude auto met veel minder opties. Ook heb je dan de onzekerheid bij verkoop en met onderhoud.
Bij de Kia e-niro moet ik dan en een laadpaal regelen, en je zit er 5 jaar aan vast, en veel minder opties
Lynk en Co maandelijks opzegbaar
Dus naast de flexibiliteit en het totaal plaatje, is het financieel echt geen slechte optie met die 500 euro per maand. Als je een beetje een grotere auto wil rijden kom je daar al extreem snel op uit qua kosten.
Hier ook de mail, ingeschreven sinds 23 januari.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4EmK235XnTPnRD3SPxDGpea9.jpg?f=user_large)
Hier dezelfde beweegredenen. Ze zijn gewoon echt scherp geprijsd en gezien de aankomende elektrificatie van het aanbod van auto's ben ik heel erg benieuwd wat het gaat doen met de restwaardes van auto's die op benzine/diesel rijden.rolandmegens schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:39:
[...]
Ik rij zo'n 15-18.000 km per jaar. Tijdje geleden heb ik het vergelijk gemaakt wat de kosten per maand zijn (Gemiddeld gezien) tussen:
- Leuke occasion rijden (audi a5 benzine van 7-8 jaar oud)
- Prima occasion rijden (ford mondeo benzine/diesel van 6-8 jaar oud)
- Private lease
- Private lease elektrisch
- Elektrische occasion
- Lynk & Co
Als je alle kosten mee telt (afschrijving, wegenbelasting, verzekering, normaal onderhoud, speciaal onderhoud, banden, brandstof, laadpaal, etc.) dan waren de Lynk en Co, Ford Mondeo, en Private lease Kia e-niro ongeveer vergelijkbaar voor mij.
Bij de ford mondeo rijdt ik dan in een 8 jaar oude auto met veel minder opties. Ook heb je dan de onzekerheid bij verkoop en met onderhoud.
Bij de Kia e-niro moet ik dan en een laadpaal regelen, en je zit er 5 jaar aan vast, en veel minder opties
Lynk en Co maandelijks opzegbaar
Dus naast de flexibiliteit en het totaal plaatje, is het financieel echt geen slechte optie met die 500 euro per maand. Als je een beetje een grotere auto wil rijden kom je daar al extreem snel op uit qua kosten.
Zelf kijk ik bv naar een 2e hands RAV4 of CRV, maar ben gewoon bang dat ze straks een stuk harder afschrijven dan waar ik nu rekening mee hou.
Lynk & Co heeft nu gewoon een goed aanbod met deze prijsstelling.
Voor € 500,- (of € 600,-) kan je bijna niet zelf een auto rijden van dit kaliber. Misschien met dikke mazzel, zeer goede onderhandelingsskills bij aankoop en inruil, maar zelfs dan...En als je dan rentederving over het bedrag (als je dat hebt) wat je anders in één keer zou betalen meeneemt, dan slaat de balans gegarandeerd door naar Private Lease of deze constructie.
Wil je PHEV in deze prijsrange, dan is het Lynk&Co, 3008, Grandland X, C5 Aircross, Tucson of Kuga en dan lijkt Lynk wel het meeste bang for buck.
Wil je PHEV in deze prijsrange, dan is het Lynk&Co, 3008, Grandland X, C5 Aircross, Tucson of Kuga en dan lijkt Lynk wel het meeste bang for buck.
De auto is imho met 39k al scherp geprijsd.
Een auto van 39k voor 500 per maand en 15.000 km/jaar, dat is ook nog een scherpe verhouding.
Een auto van 39k voor 500 per maand en 15.000 km/jaar, dat is ook nog een scherpe verhouding.
Inderdaad; ik heb zitten rekenen want heb van thuis uit meegekregen en zelf ook altijd geroepen dat een auto rijden die je niet helemaal hebt betaald zowat het stomste is wat je kunt doen; maar in dit geval is het toch echt goedkoper en er is geen auto (huur, lease of koop) in deze klasse die qua maar qua prijs/kwaliteit in de buurt komt van de Lynk en Co.
En dan nog het voordeel wat hier vaak wordt genoemd; je zit nergens aan vast. Dat is me ook echt wel een paar tientjes in de maand waard. Ik wil over een half jaar een paar maanden naar het buitenland, en het idee dat ik mijn Lynk en Co dan kan inleveren is geweldig. Dan maar wel hopen dat ze goed te krijgen zijn wanneer ik terug kom, want je plekje op de wachtlijst ben je dan natuurlijk kwijt.
En dan nog het voordeel wat hier vaak wordt genoemd; je zit nergens aan vast. Dat is me ook echt wel een paar tientjes in de maand waard. Ik wil over een half jaar een paar maanden naar het buitenland, en het idee dat ik mijn Lynk en Co dan kan inleveren is geweldig. Dan maar wel hopen dat ze goed te krijgen zijn wanneer ik terug kom, want je plekje op de wachtlijst ben je dan natuurlijk kwijt.
[ Voor 57% gewijzigd door DaneV op 28-05-2021 15:36 ]
Ja of! Je laat het doorlopen en levert de auto in en in land van bestemming staat een andere voor je klaar. Dat idee heb ik al eens die kant op gegooid ook.DaneV schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:33:
Inderdaad; ik heb zitten rekenen want heb van thuis uit meegekregen en zelf ook altijd geroepen dat een auto rijden die je niet helemaal hebt betaald zowat het stomste is wat je kunt doen; maar in dit geval is het toch echt goedkoper en er is geen auto (huur, lease of koop) in deze klasse die qua maar qua prijs/kwaliteit in de buurt komt van de Lynk en Co.
Heeft iemand een idee hoe lang je dezelfde auto huurt? Bij een gewoon leasecontract weet je dat je na x jaar een nieuwe auto mag uitzoeken (met nieuw contract). Hoe doet Lynk&co dat?
Dat is voor mij sowieso nog een beetje het "vage" aan dit concept. Je kan hem natuurlijk op ieder moment inleveren, maar als je er een oudere auto voor terugkrijgt wanneer je je abonnement hernieuwt dan schiet je daar natuurlijk weinig mee op en lijkt me dat vrij ongewenst.PeterOteB schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:11:
Heeft iemand een idee hoe lang je dezelfde auto huurt? Bij een gewoon leasecontract weet je dat je na x jaar een nieuwe auto mag uitzoeken (met nieuw contract). Hoe doet Lynk&co dat?
Ik betaal nu 500 euro per maand voor een gloednieuwe auto (als ik door die vage credit check heen kom

Ze zullen er vast over nagedacht hebben, maar het lijkt me een gewaagd businessmodel van ze. Ze hebben ook vast manieren om de auto weer "nieuw" te laten voelen voor iedere huurder. Maar met een prijs van € 500,- per maand lijkt er m.i. niet zo veel marge te zijn voor zulke handelingen.
Gelukkig heb je daar als klant geen last van want als het je niet zint; één telefoontje en je bent vrij man.
In de #AskAlain stond een reactie van Lynk&Co over de winterbanden:
"Yes, winter wheels are included in the monthly price of M2M in Sweden and Germany. It is not included in the M2M offer for the rest of the markets."
Helaas dus niet inclusief voor ons
"Yes, winter wheels are included in the monthly price of M2M in Sweden and Germany. It is not included in the M2M offer for the rest of the markets."
Dat slaat toch nergens op Zweden Snap ik dan nog maar als ze Duitsland doen waarom de rest niet omdat je daar winterbanden verplicht bent in de winter ofzo.rolandmegens schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 21:45:
In de #AskAlain stond een reactie van Lynk&Co over de winterbanden:
Vergeet niet dat €500 per maand in Duitsland veel meer auto krijgt dan in Nederland. De auto is daar vergeleken met alternatieven gewoon fors duurder.
Ok, thanks. We hebben dus dezelfde vragen. Ik ga ze stellen als ik een proefrit ga maken (zal nog wel ff duren, heb 'm pas gisteren aangevraagd).DaneV schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:45:
[...]
Dat is voor mij sowieso nog een beetje het "vage" aan dit concept. Je kan hem natuurlijk op ieder moment inleveren, maar als je er een oudere auto voor terugkrijgt wanneer je je abonnement hernieuwt dan schiet je daar natuurlijk weinig mee op en lijkt me dat vrij ongewenst.
Ik betaal nu 500 euro per maand voor een gloednieuwe auto (als ik door die vage credit check heen kom). Super deal.... Maar hoe zit dat over 4 jaar ? Krijg ik dan een auto van 4 jaar oud met bijbehorende gebruikssporen en afname in actieradius als ik een abonnement van € 500,- aanschaf ? Dan is die deal ineens een stuk minder scherp. En als er dan inmiddels een "02" of een ander model is, dan zou ik me kunnen voorstellen dat ik meteen switch; al is het maar om weer in een nieuwe auto te rijden. Want dat is nou eenmaal leuker, al is het maar om de nieuwe gadgets
Wat gaat Lynk&Co dan met al die gebruikte 01`s doen ?
Ze zullen er vast over nagedacht hebben, maar het lijkt me een gewaagd businessmodel van ze. Ze hebben ook vast manieren om de auto weer "nieuw" te laten voelen voor iedere huurder. Maar met een prijs van € 500,- per maand lijkt er m.i. niet zo veel marge te zijn voor zulke handelingen.
Gelukkig heb je daar als klant geen last van want als het je niet zint; één telefoontje en je bent vrij man.
Het is en blijft gewoon een huurauto. Als jij een auto huurt dan kan je ook eentje krijgen met 50.000km op de klok. Nu ze nog "nieuw" zijn krijg je ook nog een auto met een lage stand, maar dat kan straks natuurlijk veranderen. Maar het concept is gewoon dat je een auto huurt.PeterOteB schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:11:
Weet iemand ook of die €500/mnd ieder jaar wordt geïndexeerd of wellicht wordt verhoogd als de korting op de wegenbelasting voor hybrideauto's komt te vervallen?
Die leveringen in Juni. Weet iemand wanneer die ‘boot’ aankomt? Kan het niet meer vinden.
Ik zou er vanuit gaan dat het vervallen van die korting (als ie van toepassing is, op autoweek zie ik volgens mij het echte tarief) 1-op-1 wordt doorberekend.crijnders schreef op zondag 30 mei 2021 @ 09:19:
Weet iemand ook of die €500/mnd ieder jaar wordt geïndexeerd of wellicht wordt verhoogd als de korting op de wegenbelasting voor hybrideauto's komt te vervallen?
Ik denk, dat als ze eenmaal voet aan de grond hebben, de prijs sowieso snel zal stijgen, maar in eerste instantie voor nieuwe members. In de voorwaarden staat volgens mij ook voor bestaande members genoeg omschreven om daar ook de prijzen te verhogen, maar of ze dat doen weet je natuurlijk nooit.
Vergeet niet dat het nu een aantrekkelijk aanbod is omdat je er redelijk vanuit kan gaan dat je een nieuwe auto krijgt. Wanneer, zoals recent aangehaald, je volgend jaar of het jaar erop voor hetzelfde geld een gebruikte auto krijgt is het een stuk minder interessant tenzij je het geluk hebt van een nieuwe.
Volgens het schema is de boot 4 juni in Zeebrugge en 8 juni in Amsterdam.meermarco schreef op zondag 30 mei 2021 @ 09:23:
Die leveringen in Juni. Weet iemand wanneer die ‘boot’ aankomt? Kan het niet meer vinden.
Okee. 13 juni de auto is dan dus nog wat ambitieus. Bedankt. Erg benieuwd
Zijn dit de HÖEGH ASIA / 155 en de HÖEGH ASIA / 156 ?El Polo Diablo schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:27:
[...]
Volgens het schema is de boot 4 juni in Zeebrugge en 8 juni in Amsterdam.
Solar 2340WP | 9xBYD 260P6-36 | SolarEdge SE2200.
Zelf kijk ik naar oa.:Deveon schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 08:53:
@O_Tiby Welke (redelijk recente) auto heb je op het oog die met alle kosten (behalve brandstof) minder kost dan €500 per maand? In mijn ervaring valt dat vies tegen en vind het juist fijn om straks niet met een auto te blijven zitten.
- Renault Megane Estate van 2018
- Volvo V60
- BMW 3-serie touring
Dus pak m beet; een station/MPV van ong. 3 jaar oud voor 15k.
We rijden 25k kilometer in het jaar. Dus komt er nog zo'n €125 bij aan extra kilometers, wat de totaalprijs van €625 p/m maakt.
Een BMW en Volvo (benzine) van 3 jaar oud voor 15k kan ik trouwens niet vinden. Met een normale kilometerstand (<100k) komen ze dan vanaf 2013 in erg basale uitrusting naar boven. Dat kan je niet echt vergelijken met een (bijna) nieuwe auto. De Renault is ook zeker een mooie auto en lukt wel voor 15k en 3 jaar oud, maar is de Lynk & Co is duidelijk een andere klasse (meer in lijn met de BMW en Volvo volgens de reviews) en veel luxer uitgevoerd. Een Megane met automaat en vergelijkbare performance vind je amper, laat staan de andere opties die erop zitten.
Met de Megane heb je simpelweg minder auto en zal je waarschijnlijk goedkoper uit zijn, mits je geen onverwacht onderhoud krijgt. Daarnaast zal de Lynk&Co met name goedkoper uitvallen als je minder gaat rijden (15ct/km tik hard aan) en is het juist in het voordeel van een eigen auto als je opeens meer gaat rijden.
Met de Megane heb je simpelweg minder auto en zal je waarschijnlijk goedkoper uit zijn, mits je geen onverwacht onderhoud krijgt. Daarnaast zal de Lynk&Co met name goedkoper uitvallen als je minder gaat rijden (15ct/km tik hard aan) en is het juist in het voordeel van een eigen auto als je opeens meer gaat rijden.
Volgens mij is dit nu wel de korte samenvatting van Lynk&Co, toch?
Voordelen:
- Nu nieuwe auto
- Zeer goede prijs/optie/kwaliteit verhouding
- Flexibel
Nadelen:
- Onzeker qua leveringen
- Prijs kan wel snel oplopen, zeker met winterbanden, trekhaak en meer kilometers
- Prijs ligt niet vast, kan gewoon gaan stijgen
Als je weinig rijdt, geen trekhaak of winterbanden nodig hebt en wat flexibel bent qua wanneer je hem wil, dan is het een prima optie, volgens mij.
Ik denk wel dat je voor € 540,- (als winterbanden net zo duur als trekhaak wordt) en je al die opties en flexibiliteit iets minder belangrijk vindt, keus zat hebt met andere auto's (in PL).
Voordelen:
- Nu nieuwe auto
- Zeer goede prijs/optie/kwaliteit verhouding
- Flexibel
Nadelen:
- Onzeker qua leveringen
- Prijs kan wel snel oplopen, zeker met winterbanden, trekhaak en meer kilometers
- Prijs ligt niet vast, kan gewoon gaan stijgen
Als je weinig rijdt, geen trekhaak of winterbanden nodig hebt en wat flexibel bent qua wanneer je hem wil, dan is het een prima optie, volgens mij.
Ik denk wel dat je voor € 540,- (als winterbanden net zo duur als trekhaak wordt) en je al die opties en flexibiliteit iets minder belangrijk vindt, keus zat hebt met andere auto's (in PL).
Stel je neemt trekhaak en winterbanden en stel dat je dan €580 euro per maand kwijt bent.
Welke nieuwe phev auto van dit formaat zit prijstechnisch dan in de buurt?
De Volvo XC40 en Mitsubishi outlander zijn significant duurder
Welke nieuwe phev auto van dit formaat zit prijstechnisch dan in de buurt?
De Volvo XC40 en Mitsubishi outlander zijn significant duurder
Eens, voor 580 is er weinig interessants op de markt. Een C5 Aircross phev komt in de buurt maar dan zit je er wel 4 jaar aan vast en moet je er ook nog een trekhaak onder laten hangen.
Tucson, grandland x, kuga, 3008, C5. Allemaal iets minder compleet, maar qua prestaties vergelijkbaar en vaak wel met (nu nog) stabielere software...
-edit: wel zonder trekhaak vaak denk ik overigens...
[ Voor 15% gewijzigd door ZieMaar! op 01-06-2021 12:27 ]
Plug-in Hybrid SUV's:ZieMaar! schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:18:
Tucson, grandland x, kuga, 3008, C5. Allemaal iets minder compleet, maar qua prestaties vergelijkbaar en vaak wel met (nu nog) stabielere software...
https://carculator.justle...eage=12000&sort=PRICE_ASC
Maar dat hele prijs tov occasion is toch hetzelfde in de privatelease topics? Voor een NIEUWE auto. En dan ook nog eens phev met een redelijk bereik op electra is dit gewoon super scherp.
Wow, vandaag eens serieuzer na gaan denken over deze optie. Helaas dus al redelijk laat. In september dus pas misschien weer een mogelijkheid om te bestellen. Lets see.
Overweging voor mij is mijn 2016 bmw 430i te gaan vervangen hier mee. Die kost volgens de anwb site mij ongeveer 900 euro netto per maand. Hiervoor heb ik in de lease een xc40 gereden. Die auto mis ik nog elke dag en zeker niet omdat de 4 serie nu zo'n slechte auto is.
Het uiterlijk is even wennen van de 01...maar hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier hij wordt. Ik ga dus even mee blijven lezen in dit topic!
Overweging voor mij is mijn 2016 bmw 430i te gaan vervangen hier mee. Die kost volgens de anwb site mij ongeveer 900 euro netto per maand. Hiervoor heb ik in de lease een xc40 gereden. Die auto mis ik nog elke dag en zeker niet omdat de 4 serie nu zo'n slechte auto is.
Het uiterlijk is even wennen van de 01...maar hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier hij wordt. Ik ga dus even mee blijven lezen in dit topic!
Ik weet niet of je mijn post bedoelde, maar ik had het over nieuwe auto's (via private lease)meermarco schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:03:
Maar dat hele prijs tov occasion is toch hetzelfde in de privatelease topics? Voor een NIEUWE auto. En dan ook nog eens phev met een redelijk bereik op electra is dit gewoon super scherp.
Ik heb zojuist de mail gekregen om hem te bestellen! In de mail stond dat ze hun best gingen doen om hem in juli te leveren. Ben benieuwd wanneer de echte levering zal zijn. Lijkt me niet dat ze de check 6-8 weken van te voren al doen.
De topic etiquette schrijft natuurlijk wel voor dat je ook even aangeeft wanneer je hebt ingeschreven
.
Hebben vaste berijders zoals @Bob-r nog updates? Is de auto na een paar weken ook nog leuk?
Hebben vaste berijders zoals @Bob-r nog updates? Is de auto na een paar weken ook nog leuk?
Ik ben 3 februari ingeschrevenZieMaar! schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 19:07:
De topic etiquette schrijft natuurlijk wel voor dat je ook even aangeeft wanneer je hebt ingeschreven.

Ben nu wel super benieuwd wanneer we hem echt gaan krijgen!
Ik heb ook de mail gehad en voor "laat maar" gekozen. Het is mij allemaal te vaag en duurt te lang. Ook alle verborgen vage kosten met schades en dergelijke geven geen goed gevoel.
Heb een Mercedes GLE van 2016 gekocht. Verre van spijt van, prachtige wagen, daar kan zelfs een nieuwe Lynk niet tegenop.
Heb een Mercedes GLE van 2016 gekocht. Verre van spijt van, prachtige wagen, daar kan zelfs een nieuwe Lynk niet tegenop.
Hele mooie wagen idd, maar dan zul je wel wat duurder gaan rijden dan 500 per maandwannaplay2009 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:23:
Ik heb ook de mail gehad en voor "laat maar" gekozen. Het is mij allemaal te vaag en duurt te lang. Ook alle verborgen vage kosten met schades en dergelijke geven geen goed gevoel.
Ik snap dat wel. Echter de GLE is wel wat duurder. Dus je kan het proces waardeloos vinden. Maar de GLE gaat je per maand een stuk meer kosten. (Er vanuitgaande dat je geen 50.000km jaar rijdt)wannaplay2009 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:23:
De goedkoopste plug-in benzine is 40.000 voor een 2015 model. En wegenbelasting is al ruim 133 per maand. Maar mooie auto. Van harte 👍
De €500 geldt Europa breed dus ik kan me niet voorstellen dat het vervallen korting wegenbelasting tot een prijsverhoging in NL leidt. Al is L&C op basis van de voorwaarden wel gerechtigd om de prijs te verhogen.crijnders schreef op zondag 30 mei 2021 @ 09:19:
https://m.facebook.com/gr...85/?anchor_composer=false
Veel issues als je dat zo leest met de accu als je de auto langer dan 8 dagen niet gebruikt ....
Veel issues als je dat zo leest met de accu als je de auto langer dan 8 dagen niet gebruikt ....
2 jaar geleden de keuze gemaakt om mijn Facebook profiel te verwijderen. Vandaag de eerste keer dat ik het echt mis 😅.
Heads up for everyone going on a holiday.bitcoin schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 08:03:
2 jaar geleden de keuze gemaakt om mijn Facebook profiel te verwijderen. Vandaag de eerste keer dat ik het echt mis 😅.
I left my car for 15 days since I was out the country.
When I came back the car wouldnt open and I had the use the emergency metal key to open the door.
Nothing worked so I concluded that the battery was flat. The car was fully charged, so this clearly that doesnt change the fact that the starting battery runs dead really really fast.
The problem with the battery is that it is in the boot, where you normally have your spare tyre. The trunk is electric so there is no way you can jumpstart the car by yourself.
Update: Seems more people had this problem (within 8 days) and their car was jumpstarted in the motorcompartment.
Had to call customer support and I must admit, I was helped really fast and they send over the ANWB to resolve the problem. The guy opened the motor compartment, placed a bit of power to open the trunk and then jumpstart te car. That worked fine.
I hope they change the way the car consumes electricity when its powered off.
I talked to customer support and they had my email with bugs and problems with the car. They said there was no update available yet? Razvan Copilu has your car been updated?
One more thing, i asked about the pilot assist function in comparison with the Volvo XC40 and he told me that the option in hte Lynk and Co is more of a gimmick compared with the XC40 and that this had to do with the liability. Maybe a thing for the buyers to ask more about this? In other words, its ment to work as it is working, which is kinda crappy to be honest.
Ik zie dat er een paar straten verderop in Hilversum (Noord) eentje geparkeerd staat. Mooie auto hoor. Van iemand hier op het forum?
Klopt. Maakt het niet minder vervelend :-)DaneV schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 08:39:
Nou schijnt Tesla hier ook last van te hebben
YouTube: James May Model S has failed
Het is en blijft echt een bizar fijne auto! Alleen man wat hebben ze de software slecht ontwikkeld. Het is zo traag en bugs die echt niet mogen bij een release. Heb bijv de automatisch inparkeerfunctie getest, dat was geen succes, zat bijna tegen een pilaar aan gezien de auto gewoon doorreed terwijl de sensoren vol in het rood stondenZieMaar! schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 19:07:
De topic etiquette schrijft natuurlijk wel voor dat je ook even aangeeft wanneer je hebt ingeschreven.
Het is ook echt bizar hoeveel aandacht je krijgt met de auto... zoveel mensen die draaien, open mond, om de auto lopen, vragen stellen... wel leuk
[ Voor 4% gewijzigd door Bob-r op 03-06-2021 17:23 ]
Bekend Volvo? probleem. Mijn PIH had het in 2013 ook al. Vooral als te( wat is dat?) snel geladen (volgens de dealer) wordt laadt de gewone accu niet mee op. Als dan lang alleen elektrisch wordt gereden kan dat dus voor problemen. Raar genoeg gebeurd het maar zelden en vrij onregelmatig. Het is de 1e week bij mij gebeurd en de afgelopen jaren nog 3-4 keer.meermarco schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 11:09:
[...]
Klopt. Maakt het niet minder vervelend :-)
Ik had een v60 d6. En nooit issues gehad. Reed bijna enkel electrisch. En ook na 4 weken niet rijden niks aan de hand. Maar goed: voor een nwe auto verwacht je zoiets niet.
Zojuist opgebeld. Ik heb een paar dagen geleden de bestelling geplaatst en ze gaven aan dat ze gingen proberen om iedereen die de bestelling geplaatst had, ook nog in juni te leveren.
Ze waren nu bezig met de hele distributie, en over een week zou daar ook nog een mail over verstuurd worden
Ze waren nu bezig met de hele distributie, en over een week zou daar ook nog een mail over verstuurd worden
Dat zou bijzonder zijn. Want anderen krijgen te horen later. Terwijl ze al eerder hadden aangemeld. We gaan het zien :-)
Even voor de duidelijkheid, had je je een paar dagen geleden voor het eerst aangemeld, of was je al eerder aangemeld en heb je het een paar dagen geleden definitief gemaakt?rolandmegens schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 18:38:
Zojuist opgebeld. Ik heb een paar dagen geleden de bestelling geplaatst en ze gaven aan dat ze gingen proberen om iedereen die de bestelling geplaatst had, ook nog in juni te leveren.
Op de chat vandaag kreeg ik te horen dat de mensen die naar aanleiding van een mail pas geleden hun voorkeursmaand hebben doorgeven naar verwachting in de desbetreffende maand geleverd krijgen (in mijn geval juli) maar in ieder geval in augustus.
1 juni heb ik de mail gekregen om mijn order te bevestigen. Dat heb ik diezelfde dag gedaan, en meteen de 1 euro betaald. Blijkbaar is gisteren de aanvraag voor mijn kredietbevestiging verstuurd, en verwachten ze daar begin komende week reactie opPeter Vinke schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:56:
[...]
Even voor de duidelijkheid, had je je een paar dagen geleden voor het eerst aangemeld, of was je al eerder aangemeld en heb je het een paar dagen geleden definitief gemaakt?
Ik heb dat 25 mei gedaan en nog NIKS gehoord.
Vond deze link nog op de FB pagina.
https://www.lynkco.com/nl-nl/help/car-guide/----phev
De ‘handleiding’
https://www.lynkco.com/nl-nl/help/car-guide/----phev
De ‘handleiding’
Ik had sindsdien ook geen nieuw bericht gekregen, maar had ze opgebeldmeermarco schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:19:
Ik heb dat 25 mei gedaan en nog NIKS gehoord.
Ga ik vandaag ook maar eens doen 👍 snap dat ze het druk hebben. Maar juist als het druk is zou je betere communicatie verwachten zodat mensen niet gaan bellen.
Kan iemand die de auto al heeft een foto maken van de groene kaart? Wil namelijk weten in welke landen wel en niet gereden mag worden ivm een road trip.
Op FB van de linkco pagina zie je steeds meer mensen die zijn afgewezen op de kredietcheck.
Vooral mensen die zelf al van tevoren hun info hebben opgevraagd lijkt het wel.
[ Voor 5% gewijzigd door meermarco op 07-06-2021 13:20 ]
Ik rij nu ongeveer een maand rond in de 01, maar heb nog geen groene kaart mogen ontvangen. Bij het afhalen vertelden ze dat ik die vanzelf toegestuurd krijg, maar dat is nog niet geluktomur00 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 03:14:
Kan iemand die de auto al heeft een foto maken van de groene kaart? Wil namelijk weten in welke landen wel en niet gereden mag worden ivm een road trip.
Als je afgewezen wordt, kun je gewoon een bewijs van inkomen mailen en word je opnieuw beoordeeld. Die info staat ook in de afwijzingsmail trouwens.meermarco schreef op maandag 7 juni 2021 @ 13:20:
Op FB van de linkco pagina zie je steeds meer mensen die zijn afgewezen op de kredietcheck.
Ik neem wel aan dat die herbeoordeling alleen kan als je afgewezen wordt vanwege te weinig informatie over je en niet als je een flinke rij minnetjes achter je naam hebt staan. Maar waarschijnlijk weet je dan zelf ook wel waarom je afgewezen bent
@meermarco ik ben helaas dus ook net afgekeurd
@proNL Helaas kan die herbeoordeling niet altijd. Op basis van je score geven ze een rode / gele / groene score. Groen kan meteen bestellen, geel moet salarisstrookje of contract sturen, rood wordt per direct afgewezen.
Ik ben dus blijkbaar als rood gemarkeerd, maar Experian geeft aan dat er geen enkele reden is waarom. Experian heeft nu het tussenbedrijf gemailt met de vraag of ze kunnen herevalueren omdat het lijkt alsof er iets verkeerd is gegaan. Ondertussen zegt Lynk&Co dat ze helemaal niks voor me kunnen betekenen en dat ik over 6 maanden opnieuw moet proberen. Uiteindelijk na doorvragen (en doorgeschakeld worden naar het zweedse kantoor) hebben ze nu voorgesteld om bij mijn verloofde de kreditcheck aan te vragen, met de hoop dat hij dan wel goed is.
Nogal absurd dus. Iedereen wijst naar iemand anders, en niemand kan iets betekenen. Gelukkig dat de customer service van Experian erg aardig is, en nu wil helpen. Hopelijk lost dit het dus wel op.
@proNL Helaas kan die herbeoordeling niet altijd. Op basis van je score geven ze een rode / gele / groene score. Groen kan meteen bestellen, geel moet salarisstrookje of contract sturen, rood wordt per direct afgewezen.
Ik ben dus blijkbaar als rood gemarkeerd, maar Experian geeft aan dat er geen enkele reden is waarom. Experian heeft nu het tussenbedrijf gemailt met de vraag of ze kunnen herevalueren omdat het lijkt alsof er iets verkeerd is gegaan. Ondertussen zegt Lynk&Co dat ze helemaal niks voor me kunnen betekenen en dat ik over 6 maanden opnieuw moet proberen. Uiteindelijk na doorvragen (en doorgeschakeld worden naar het zweedse kantoor) hebben ze nu voorgesteld om bij mijn verloofde de kreditcheck aan te vragen, met de hoop dat hij dan wel goed is.
Nogal absurd dus. Iedereen wijst naar iemand anders, en niemand kan iets betekenen. Gelukkig dat de customer service van Experian erg aardig is, en nu wil helpen. Hopelijk lost dit het dus wel op.
Beetje Amerikaanse praktijken dat... met creditscores werken e.d.
Wel ontzettend balen iig, hopen dat het nog lukt voor je!
Wel ontzettend balen iig, hopen dat het nog lukt voor je!
Lijkt erop dat België gedaan is. Door naar Nl.
https://www.vesselfinder.com/nl/?imo=9191876
Volgens gaat hij eerst nog naar Newcastle…meermarco schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:01:
Lijkt erop dat België gedaan is. Door naar Nl.
Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.
Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic
Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.
Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic
Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.