Zojuist de C1 toch maar besteld
Ben erg benieuwd, retourneren kan altijd nog..
Voor €990 eigenlijk een nobrainer.
Voor €990 eigenlijk een nobrainer.
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Wordt nog wel een duur grapje dan qua upgrades. Vergeet niet dat de remkabels te kort zijn om zowel hogere stuurpen als ander stuur te ondersteunen. Hydrolische remkabels verlengen is ook een vak apart.Yariva schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 21:40:
Same, nog net even snel de C1 besteld. Er zal wel wat aan moeten worden gesleuteld met mijn lengte en extra opties:
- Standaard
- Mudguards
- Stem zodat het stuur hoger komt te staan
- Betere zadelpen met vering
- Een comfortabeler stuur
- Mogelijk een bagage drager
- Telefoon houder
Alsnog met al deze punten is het voor 990 euro wel echt een top prijs.
Potverdorie daar heb ik geen rekening mee gehouden. Enkel geshopped voor de C3 waar dat geen probleem zou zijn. Toen de C1 weer beschikbaar was meteen gekocht toen ik nog de kans had.stin00 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:09:
[...]
Wordt nog wel een duur grapje dan qua upgrades. Vergeet niet dat de remkabels te kort zijn om zowel hogere stuurpen als ander stuur te ondersteunen. Hydrolische remkabels verlengen is ook een vak apart.
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Dat lukt prima op de V1/C1+, maar de V2 en V3 hebben wel langere remkabels. Bij de V1 loop je heel snel tegen de limieten van de remkabels aan. Dus ja, een andere stuurpen past, maar ga niet verder dan bijv. de Ergotec Ritchy van 120mm.gfk807 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:10:
Op de V2 was het geen probleem om een verstelbare stuurpen te zetten dus denk ook niet op de V1 ?
[ Voor 21% gewijzigd door stin00 op 07-06-2021 14:15 ]
Toch nog maar eens contact opgenomen met de klantenservice en nu iets meer druk gezet om het fatsoenlijk uit te zoeken. Blijkt dat een verkeerd tracking nummer aan mijn account is gekoppeld, heb nu het goede en kan zien dat de fiets in Vianen staat.Shigefumi Hino schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:07:
[...]
Ik kreeg zojuist een belletje van transportdienst met de melding dat hij maandag uitgeleverd wordt.
Overigens hoorde ik van een maatje van mij dat zijn tracking nummer ook niet aanklikbaar was maar dat de fiets wel dezelfde week uitgeleverd werd.
Ik kan me voorstellen dat jouw fiets dus ook elk moment uitgeleverd zal worden.
Top! Dan zal die ergens vandaag of morgen bij je binnenkomen.schumi1986 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:37:
[...]
Toch nog maar eens contact opgenomen met de klantenservice en nu iets meer druk gezet om het fatsoenlijk uit te zoeken. Blijkt dat een verkeerd tracking nummer aan mijn account is gekoppeld, heb nu het goede en kan zien dat de fiets in Vianen staat.
Waar vinden jullie het trackingnummer? Heb je deze ontvangen vlak voor de verzending? Mijn leverdatum staat op 27 juni, maar tot nu toe alleen een bestelnummer gezien.schumi1986 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:37:
[...]
Toch nog maar eens contact opgenomen met de klantenservice en nu iets meer druk gezet om het fatsoenlijk uit te zoeken. Blijkt dat een verkeerd tracking nummer aan mijn account is gekoppeld, heb nu het goede en kan zien dat de fiets in Vianen staat.
Heb je wel de QR code gescanned die op de fiets zit?HenkS schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:07:
Hi all
Tijdje terug mijn v3 cowboy besteld. Zou 2e of 3e week van juni bezorgd worden, en zo juist stond ie opeens voor mijn deur. Geen mail of wat dan ook gehad. Vreemd. Maar goed, hij is er
Alleen ik krijg hem niet geactiveerd. Althans : account aanmaken gelukt, dan met de cowboy app connecten via Bluetooth dat gaat goed. Alleen dan is er een knop in het vervolg menu 'personalize my bike' (andere optie is er ook niet' en dan krijg ik steeds een error 500 terug in de app.
Heb ook ff de app op de ipad geprobeerd en telefoon aan en uit. Batterij uurtje opgeladen maar blijf die error krijgen.
Iemand die hier meer vanaf weet?
Want nu kan ik niks...
De mijne staat vanaf zondagmiddag in Vianen, nog niets gehoord hier in Rotterdam…is toch niet zo verschrikkelijk ver weg? Ik ben net gebeld, wordt morgen bezorgd, krijg nog een mail voor de exacte tijd. _/-\nShigefumi Hino schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:08:
[...]
Top! Dan zal die ergens vandaag of morgen bij je binnenkomen.
Bij mij stond op de website dat de fiets op vrijdag in Vianen stond. Vrijdagmiddag laat werd ik gebeld door transportdienst met de vraag of het mogelijk was om deze maandag uit te leveren. Vanochtend (maandag) om 08:30 stond men voor de deur.
[ Voor 7% gewijzigd door zebsite op 08-06-2021 11:59 ]
Tracking nummer komt na verzending (waar je geen bericht van krijgt) in je order bevestiging te staan.Wiley02 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:22:
[...]
Waar vinden jullie het trackingnummer? Heb je deze ontvangen vlak voor de verzending? Mijn leverdatum staat op 27 juni, maar tot nu toe alleen een bestelnummer gezien.
Leuk, spannend! Nog even geduld hebben dus; komt nu dichtbij.schumi1986 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 19:55:
[...]
Tracking nummer komt na verzending (waar je geen bericht van krijgt) in je order bevestiging te staan.
Hoe bevalt de fiets @Shigefumi Hino ?
Mijne wordt morgen bezorgd
[ Voor 24% gewijzigd door Shigefumi Hino op 09-06-2021 17:06 ]
LOL het moment dat je die wielrenners inhaaltShigefumi Hino schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:11:
[...]
Leuk, spannend! Nog even geduld hebben dus; komt nu dichtbij.
Die van mij bevalt tot nu toe erg goed.
Maandag ontvangen en meteen de volgende zaken aangepast.
- Het originele stuur vervangen voor een breder en iets hoger stuur.
- Standaard geplaatst.
- Spatborden erop gezet.
Ik moet enkel nog een bel erop zetten ;-).
Gisteravond voor het eerst gereden ik heb het opgenomen en op YouTube gezet. Het is hier terug te vinden:
YouTube: Test driving my new Cowboy bicycle | Countryside mode
TR1969 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 08:19:
En inmiddels is de C1 niet meer te bestellen op de site.
ik was ook te laatDeures schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:53:
Ja ik heb net te lang getreuzeld met bestellen![]()
Dus mocht iemand er nog eentje weten, of er vanaf willen, dan hoor ik het graag :-)
[...]
Mooie fiets zo! Welk stuur is dat?Shigefumi Hino schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:11:
[...]
Leuk, spannend! Nog even geduld hebben dus; komt nu dichtbij.
Die van mij bevalt tot nu toe erg goed.
Maandag ontvangen en meteen de volgende zaken aangepast.
- Het originele stuur vervangen voor een breder en iets hoger stuur.
- Standaard geplaatst.
- Spatborden erop gezet.
Ik moet enkel nog een bel erop zetten ;-).
Ik heb de rit op YouTube geplaatst: YouTube: Test driving my new Cowboy bicycle | Countryside mode
Het is de ErgoTec Riser Bar:
Kun je de instellingen wijzigen, dat deze fiets 32km/u kan rijden?a.vanderster schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:22:
Hallo,
Ben me aan het oriënteren voor een e-bike. Dit zijn mijn favorieten:
Vanmoof s3
Cowboy 4
Veloretti Ace
De volgende issues zijn voor mij belangrijk.
Kun je de instellingen wijzigen, dat deze fiets 32km/u kan rijden?
Heeft het verschillende frame-maten (hoogtes)?
Kun je het stuur makkelijk verstellen?
Is de accu demontabel?
Kun je de instellingen wijzigen, dat deze fiets 32km/u kan rijden?a.vanderster schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:22:
Hallo,
Ben me aan het oriënteren voor een e-bike. Dit zijn mijn favorieten:
Vanmoof s3
Cowboy 4
Veloretti Ace
De volgende issues zijn voor mij belangrijk.
Kun je de instellingen wijzigen, dat deze fiets 32km/u kan rijden?
Heeft het verschillende frame-maten (hoogtes)?
Kun je het stuur makkelijk verstellen?
Is de accu demontabel?
Ja er zit volgens mij 0 verschil tussen alle Cowboy fietsen op dat gebied.. wordt puur gedaan zodat mensen de nieuwere, duurdere versie kopen. De 1 t/m 3 hebben zelfs allemaal dezelfde accu en motor.Thomasvt schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:33:
Wel interessant trouwens, blijkbaar is auto unlock feature alleen software gelimiteerd bij de cowboy V1+ met een van de niet te noemen apps kun je nu auto unlock aanzetten op de Cowboy V1+
Thomasvt schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:33:
Wel interessant trouwens, blijkbaar is auto unlock feature alleen software gelimiteerd bij de cowboy V1+ met een van de niet te noemen apps kun je nu auto unlock aanzetten op de Cowboy V1+
De V1 heeft toch nog als enige de off road functie of ben ik dan helemaal abuis?stin00 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:37:
[...]
Ja er zit volgens mij 0 verschil tussen alle Cowboy fietsen op dat gebied.. wordt puur gedaan zodat mensen de nieuwere, duurdere versie kopen. De 1 t/m 3 hebben zelfs allemaal dezelfde accu en motor.
[ Voor 3% gewijzigd door TR1969 op 10-06-2021 14:45 ]
Auto-unlock gaat over het automatisch ontgrendelen van de motor als je op X meter van je fiets staat. De off-road functie is iets anders, die verhoogt de ondersteuning tot 32km/h en zit alleen op de V1 en V2 ingebakken.TR1969 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:42:
[...]
De V1 heeft toch nog als enige de off road functie of ben ik dan helemaal abuis?
Of is de auto unlock een andere functie, ben nu even in de war..
Heeele kleine kans dat die er ooit gaan komen. Cowboy heeft een veel kleiner marktaandeel en apps maken voor iOS kost veel meer tijd. Dat moet namelijk via de officiële Appstore terwijl je op Android eenvoudig een APK kan sideloaden. iOS = app store nodig = actief app onderhouden / support bieden plus nog veel meer randvoorwaarden. Momenteel niet rendabel dus dat gaat niet gebeuren op de korte termijn.Zijn er al niet nader te noemen app's voor iOS ontwikkeld? laatste wat ik meekreeg was dat die alleen voor android waren?
De auto unlock hoeft dus eenmaal geactiveerd te worden met Android, daarna kan je prima je IOS telefoon blijven gebruiken (als het goed is)TR1969 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:42:
[...]
[...]
De V1 heeft toch nog als enige de off road functie of ben ik dan helemaal abuis?
Of is de auto unlock een andere functie, ben nu even in de war.. Automatische slot, was even op het verkeerde been gezet![]()
Zijn er al niet nader te noemen app's voor iOS ontwikkeld? laatste wat ik meekreeg was dat die alleen voor android waren?
[ Voor 19% gewijzigd door Thomasvt op 10-06-2021 14:56 ]
Deures schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:53:
Ja ik heb net te lang getreuzeld met bestellen![]()
Dus mocht iemand er nog eentje weten, of er vanaf willen, dan hoor ik het graag :-)
[...]
Ze staan er weer op!gvrsnor schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:34:
[...]
ik was ook te laat
cowboy 2 voor € 1.390 is al een pak minder voordelig zeker
Als je al niet hebt gedaan: haal van die rubberen doorzichtige dopjes bij de Action en plak die op je voorste spatbord tussen het spatbord en de voorvork (?) zodat die strak blijft zitten.Shigefumi Hino schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 13:43:
Voor de liefhebber; ik had vanochtend nog even mijn camera langs de Cowboy v1+ gehaald. Inmiddels dus ook de bel erop gezet ;-).
YouTube: Cowboy
Ik heb threadlock op de voorste bout gedaan plus ook een rubber tussen de bout en het spatbord zelf gezet.JDFS schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 14:47:
[...]
Als je al niet hebt gedaan: haal van die rubberen doorzichtige dopjes bij de Action en plak die op je voorste spatbord tussen het spatbord en de voorvork (?) zodat die strak blijft zitten.
You’ll thank me later!
Ah ja, dat snap ik wel. De bevestiging van het spatbord voor een v1 is anders. De bout schroef je vast in het frame (met de schroefnaad naar de voorkant van de fiets gericht) en niet met een moertje. Dus als je threadlock ertussen doet en een rubber gebruikt dan zit ie muur en muur vast.JDFS schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 17:50:
Ja, ik heb de SKS edge die met zo’n nagel vastzit. Die klappert dus de hele tijd omdat die niet helemaal vast bevestigd kan worden. Alleen daarvoor al zou ik een upgrade naar de V3 willen (heb nu zo’n 6000 km erop zitten met m’n V2).
Op 2:05 van de video zie je hem zitten; aan de achterkant van de voorvort. De bout gaat dan ook niet volledig door de voorvork heen maar wordt letterlijk in de voorvork geschroeft.Shigefumi Hino schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 18:10:
[...]
Ah ja, dat snap ik wel. De bevestiging van het spatbord voor een v1 is anders. De bout schroef je vast in het frame (met de schroefnaad naar de voorkant van de fiets gericht) en niet met een moertje. Dus als je threadlock ertussen doet en een rubber gebruikt dan zit ie muur en muur vast.
Oh wat heerlijk!! Dan heb je dit probleem inderdaad niet. Veel (ongetemdShigefumi Hino schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 18:12:
[...]
Op 2:05 van de video zie je hem zitten; aan de achterkant van de voorvort. De bout gaat dan ook niet volledig door de voorvork heen maar wordt letterlijk in de voorvork geschroeft.
Ik heb de Ursus RT92. Dan hoef je niet te pielen met een backplate.TR1969 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:21:
@Shigefumi Hino welke standaard heb jij gemonteerd?
De mijne is nu onderweg (track and race bekend) dus het wordt tijd wat accessoires aan te schaffen.
Heb je ook geen last gehad met de lengte van de remleidingen met de andere stuur?
Kan zo de marketing inShigefumi Hino schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 13:43:
Voor de liefhebber; ik had vanochtend nog even mijn camera langs de Cowboy v1+ gehaald. Inmiddels dus ook de bel erop gezet ;-).
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Op Cowboytools staan er een aantal.Jeroenneman schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:12:
[...]
Kan zo de marketing in![]()
Zijn er trouwens voor een V1 ook nog opties met een achterdrager? Ik ben aan het twijfelen tussen de verschillende versies van de Cowboy, maar een achterdrager voor de fietstassen is echt een must (ja, het design is instant naar de knoppen, maar ze zijn verrekte handig).
Bedankt, ziet er strak uit zo!Shigefumi Hino schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:07:
[...]
Ik heb de Ursus RT92. Dan hoef je niet te pielen met een backplate.
Het stuur wat ik heb gemonteerd kan echt net; veel breder of hoger hoeft het niet te worden.
[ Voor 43% gewijzigd door TR1969 op 14-06-2021 15:27 ]
Ik vraag me af hoe het eruit ziet met de standaard opgeklapt want idd als hij is uitgeklapt dan klopt het plaatje wel maar zo ver naar achter gemonteerd?
Zaterdag sms dat hij verstuurd was, vandaag afspraak om woensdag te leveren.wm1234 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 22:03:
Weet iemand het volgende. Als de fiets op de tracking in Vianen staat, hoelang duurt het ongeveer voordat ze uitleveren?
Hetzelfde hier. Staat wel al sinds donderdag in Lille volgens het systeem. Verwacht een deze dagen wel een update.. Mijn beloofde levertijd was 27 juni.stin00 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 23:30:
Heb al 2 maand niks gehoord, dacht eens even het order bekijken.. ik zie ineens een tracking nummer en hij is kennelijk vandaag uit Lille vertrokken. Zal niet lang meer duren danhopelijk geen geklooi met kapotte batterij of motor
Waar zie je dit? ik heb alleen een bestel bevestiging in April gekregenstin00 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 23:30:
Heb al 2 maand niks gehoord, dacht eens even het order bekijken.. ik zie ineens een tracking nummer en hij is kennelijk vandaag uit Lille vertrokken. Zal niet lang meer duren danhopelijk geen geklooi met kapotte batterij of motor
In de mail die je hebt gehad zit een link naar een bestelpagina. Op die bestelpagina wordt, als het product verzonden is, een track&trace toegevoegd. Kan niet missen als je op die pagina zit.frieskip schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 08:11:
[...]
Waar zie je dit? ik heb alleen een bestel bevestiging in April gekregen
Bij mij drie dagen, en de aflevering was om half negen s’avonds.. de chauffeur had een bus vol Cowboys, en moest nog door naar Zeeland..(na een kop sterke koffie)wm1234 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 22:03:
Weet iemand het volgende. Als de fiets op de tracking in Vianen staat, hoelang duurt het ongeveer voordat ze uitleveren?
Hier sinds gisterochtend 6.08 in Vianen! Ben erg benieuwd wanneer ze bellen en komen. Spatbord en standaard inmiddels binnen.zebsite schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 09:31:
[...]
Bij mij drie dagen, en de aflevering was om half negen s’avonds.. de chauffeur had een bus vol Cowboys, en moest nog door naar Zeeland..(na een kop sterke koffie)
Helaas staat nog niks in bij mijbadbadpresident schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 08:14:
[...]
In de mail die je hebt gehad zit een link naar een bestelpagina. Op die bestelpagina wordt, als het product verzonden is, een track&trace toegevoegd. Kan niet missen als je op die pagina zit.
Je zou het misschien aan Cowboy support kunnen vragen, zij kunnen ook op afstand de fiets uitlezen.. heb alleen geen idee of ze dit ook voor je kunnen/willen doenmeshy schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:56:
Weet iemand hoe ik kan zien hoeveel km mijn circular V2 vooraf heeft gereden? Ik zie enkel activation date 03/01/2020, zo lang geleden!
Als je de app hebt geinstalleerd, kun je op je profiel foto in de app klikken. Dan krijg je boven je traveled (in km) en de CO2 saved staanmeshy schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:56:
Weet iemand hoe ik kan zien hoeveel km mijn circular V2 vooraf heeft gereden? Ik zie enkel activation date 03/01/2020, zo lang geleden!
Ja maar dat zijn de kms die ikzelf heb afgelegd dusLimbeckx schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:07:
[...]
Als je de app hebt geinstalleerd, kun je op je profiel foto in de app klikken. Dan krijg je boven je traveled (in km) en de CO2 saved staan
Heb je daar niet gekeken toen je de fiets kreeg? Bij mij stond het daar namelijk op 170 meter. En dat getal is niet gereset. Dat is alleen maar opgelopen.meshy schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:19:
[...]
Ja maar dat zijn de kms die ikzelf heb afgelegd dus
Ja die km’s worden gereset denk ik, toch als ze er wat kms op hebben zitten. Maar zolang hij goed rijdt en er geen vlekken opzitten zoals die V2C die ik kreegmeshy schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 15:10:
De fiets lijkt wel veel meer dan 170m te hebben gereden sinds januari 2020, kan ook niet anders.
11e - Lillebadbadpresident schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:05:
Mijn track&trace staat al sinds donderdag ‘stil’ in Lille. Iemand ervaring met hoe lang de tussenstappen bij de levering duren?
Opvallend dat er bij mij dan niks gebeurd is op de 14e. Ik zal eens ongeduldig doen en chatten met Cowboy.TR1969 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:13:
[...]
Hier exact hetzelfde dus ik verwacht hem wel een deze dagen.
Das snel! Hoop dat ze hier ook snel leverenThomasvt schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:44:
Net een email gekregen van Lastminutekoeriers. Fiets komt vandaag tussen 15.20 en 17.00
Nee inderdaad niet gebeld, scheelt dat ik thuis werkWiley02 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:59:
[...]
Das snel! Hoop dat ze hier ook snel leverenNiet gebeld dus, alleen een mail ontvangen?
Huh..heb je en een andere stuurpen gebruikt én een ander stuur? Dacht dat er maar 1 van de 2 kon..of hebben ze de voorste remkabel bij de laatste batch toch langer gemaakt?Shigefumi Hino schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 13:43:
Als ik het filmpje bekijk dan zie ik de standaard Cowboy stuurpen, alleen het stuur lijkt een iets hogere rise te hebben (Ergotec MTB stuurtje). De voorremkabel ziet, net als bij alle V1/C1+, erg kort en strakgetrokken uit. Cowboy heeft dat dus helaas niet aangepast.Daan2020 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:10:
[...]
Huh..heb je en een andere stuurpen gebruikt én een ander stuur? Dacht dat er maar 1 van de 2 kon..of hebben ze de voorste remkabel bij de laatste batch toch langer gemaakt?
Veel plezier! wanneer had je de fiets besteld?Thomasvt schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:22:
Fiets inmiddels bezorgd, ziet er super gaaf uit! Nu snel accu opladen en dan paar dingen in elkaar zetten.
Bezorger was super vriendelijk had me nog even geholpen de doos 1 trap naar beneden te krijgen. Had even een praatje gemaakt en hij gaf ook aan vandaag rond de 22 fietsen (allemaal Cowboy) te leveren
11 Aprilfrieskip schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:23:
[...]
Veel plezier! wanneer had je de fiets besteld?
Je moet of een nieuw account aanmaken of morgen aan support vragen om de oude fiets te verwijderen en de nieuwe te koppelen.gfk807 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:31:
Mijn V1 is ook geleverd maar ik kan hem niet koppelen precies.
In die app blijft hij die oude V2 C staan die retour werd gestuurd dus krijg geen vraag om een account aan te maken of de QR te scannen.
De app al eens verwijderd maar hij blijft precies in de cloud zien (IOS) en als ik herinstalleer blijft hij verwijzen naar de V2C.
Iemand ervaring mee hoe ik die oude kan deleten en een nieuwe koppelen ?
Heb je de Sign out al geprobeerd? Onderaan je profielgfk807 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:31:
Mijn V1 is ook geleverd maar ik kan hem niet koppelen precies.
In die app blijft hij die oude V2 C staan die retour werd gestuurd dus krijg geen vraag om een account aan te maken of de QR te scannen.
De app al eens verwijderd maar hij blijft precies in de cloud zien (IOS) en als ik herinstalleer blijft hij verwijzen naar de V2C.
Iemand ervaring mee hoe ik die oude kan deleten en een nieuwe koppelen ?
Hier hetzelfde.. 3 april besteld, sinds 14 juni in Vianen.. verwacht wel een mailtje morgen eigenlijk.Blakapim schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:04:
Vreemd, zie dat er mensen zijn die de C1 later hebben besteld maar hem al wel uitgeleverd hebben gekregen. Bij mij staat hij sinds 10 juni in Lille. Anyway, nog maar even wachten dan.
https://cowboy.com/pages/service-partners (ook NL) even een partner zoeken in je buurt en die maken de spatborden er zo op. (zo ga ik het ook doen)Apooc schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:35:
Ik heb mijn C1+ 27 april besteld en hij is nu in Vianen (14 juni) dus ik verwacht hem ook binnenkort.
Ik heb nog geen spatbord gekocht en ik durf het eerlijk gezegd zelf niet aan om het zelf te plaatsten (SKS Edge). Ik twijfel om hierdoor een speedrocker te halen wel lelijk, of om het naar de fietsenmaker te brengen. Hebben jullie enig idee hoeveel dit zou kosten?
Ik heb geen andere stuurpen gebruikt; ik heb enkel een ander stuur geplaatst van Ergotec.Daan2020 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:10:
[...]
Huh..heb je en een andere stuurpen gebruikt én een ander stuur? Dacht dat er maar 1 van de 2 kon..of hebben ze de voorste remkabel bij de laatste batch toch langer gemaakt?
Hij blijft bij mij ook steken op de Vianen update. Misschien hebben ze moeite een vervoerder voor het hoge noorden te vindenWiley02 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:19:
[...]
Hier hetzelfde.. 3 april besteld, sinds 14 juni in Vianen.. verwacht wel een mailtje morgen eigenlijk.
Vandaag weten ze in ieder geval de kop van Noord Holland wel te vinden dus ze komen in de buurt.stin00 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:24:
[...]
Hij blijft bij mij ook steken op de Vianen update. Misschien hebben ze moeite een vervoerder voor het hoge noorden te vinden
[ Voor 13% gewijzigd door wm1234 op 17-06-2021 12:55 ]
Ik vind het zelf op mijn V1+ juist eerder te licht.wm1234 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:50:
Zo, hier is die ook binnen (veel regio Den Haag). Helemaal afgemonteerd, alleen nog geen tijd om te rijden (even korte test alleen).
Wat vinden jullie van de trapondersteuning op lage snelheid, ik vond het net behoorlijk zwaar (V1+).
Straks maar even verder kijken.
Ik zou hem eerst volledig opladen (ga ik zo ook doenwm1234 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 14:07:
Als je hem nieuw krijgt, moet die dan gelijk trapondersteuning leveren of eerst helemaal opladen?
Werd net gebeld door lastminutekoeriers. Eind van de middag komt er een mail, morgen uitlevering. Ik denk dat ze dan heel noord-oost mee nemen..stin00 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:24:
[...]
Hij blijft bij mij ook steken op de Vianen update. Misschien hebben ze moeite een vervoerder voor het hoge noorden te vinden
Ik ben nog steeds niet gebeldWiley02 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 14:28:
[...]
Werd net gebeld door lastminutekoeriers. Eind van de middag komt er een mail, morgen uitlevering. Ik denk dat ze dan heel noord-oost mee nemen..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq