Mooi die analyses in de rust. Ze mogen 3 zinnen zeggen daarna weer snel naar de reclame
Permission grantedsnmght schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:53:
[...]
Helemaal mee eens.
Ik vraag hierbij permissie om ETH een onbenul en schlemiel te noemen als ie Brobbey pas na minuut 60 brengt.
Als hij nu komt is ie immers ook al 45 minuten te laat.
Die snappen prima wat nodig is om de volgende ronde te bereiken. Ajax is impotent, zoals 't nu staat. Veel lopers, maar als het zo druk is haalt dat niks uit.Exocet schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:53:
Wel bizar om te zien hoe dicht de linies van Roma op elkaar staan
Die weten dit van te voren, die zijn echt niet van plan te gaan voetballen. Frustreren. Korte linies op elkaar, balletjes wegtrappen.
Erg irritant inderdaad. Vorige keer werd iemand in een zin afgekapt want we moesten nog even naar Douwe Egberts kijken. Alsof iemand dat om 22:00 nog naar binnen wil duwen....Harribo schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:55:
Mooi die analyses in de rust. Ze mogen 3 zinnen zeggen daarna weer snel naar de reclame
De reclames hebben waarschijnlijk betere kijkcijfers dan de analisten.Harribo schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:55:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wel om wakker mee te blijven bij deze wedstrijd.Aghanim schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:57:
[...]
Erg irritant inderdaad. Vorige keer werd iemand in een zin afgekapt want we moesten nog even naar Douwe Egberts kijken. Alsof iemand dat om 22:00 nog naar binnen wil duwen....
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar geen ondertitelingExocet schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:58:
Op de Belg een prima lange analyse
Toch maar opgezet scoor de verandering.Exocet schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:58:
Op de Belg een prima lange analyse
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Bij ESPN hadden ze vooral kritiek dat Klaassen niet goed werd aangespeeld en daarmee spelers de diepte niet opzochten en het tempo is te laag.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik bevestig de wisselgws24 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:01:
Brobbey komt er in volgens Sporza
Die Brobbey is wel een tank hoor
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Kopie is al bij Vitesse.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Misschien wel ja. Roma weet het veld compact te houden, en wel zo, dat Ajax weinig ruimte heeft. Dat doen ze goed moet ik zeggen. Ajax heeft echt iemand nodig zoals Kudus en Brobbey die wat kunnen forceren tegen dit soort tegenstanders.tweakduke schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:01:
Bij ESPN hadden ze vooral kritiek dat Klaassen niet goed werd aangespeeld en daarmee spelers de diepte niet opzochten en het tempo is te laag.
...
Heuj nog een corner
Ik ga het alvast zeggen. Iedereen gaat zich irriteren want Rome gaat nog meer rekken.
Traag, geen beweging
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Zoals ik Tadic en Brobbey diep zie lopen met een statische laatste linie moet het toch mogelijk zijn om een fatsoenlijke diepe bal te geven en die 1 op 1 te zetten?! 🤔
Zou Ajax denken dat ze nog 4x tegen AS Roma moeten?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Goh. Al verwacht ik een andere soort wedstrijd als de 0-1 valt. Ik ga het alvast zeggen, de meesten hier zullen blij zijn.Agent47 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:04:
Ik ga het alvast zeggen. Iedereen gaat zich irriteren want Rome gaat nog meer rekken.
...
BAM! Lekker, eindelijk een dieptepass
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
BAM!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gouden pik die Ten HagDeadsy schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:06:
prachtige bal van Schuurs
Zo bedoelde ik dat dus!
Brobbey snapt het
Nu gewoon meer diepe ballen graag!
Niet steeds dat slome rond getik
Brobbey snapt het
Nu gewoon meer diepe ballen graag!
Niet steeds dat slome rond getik
Iedereen die liep te zeiken over schuurs, even mondje dicht nu.
Formerly known as Ragdoll
- tweakduke
Nou kijk eens aan, meteen heeft de wissel effect. Goed dat Klaassen Brobbey meteen weghaalt
Gvd Schuurs wat een pass! Perongeluk goed gegeven?
XXXVI
Mag gezegd worden..Deadsy schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:06:
prachtige bal van Schuurs
Maar wat een kut keeper hebben ze bij roma
Schuurs krijgt het vaak te verduren, maar geweldige pass hier. Niveau daley blind
Mooie pass en mooie afronding. Nu voorzichtig en op zoek naar numéro duo.
Die gast van Roma is zeker levensmoe om ruzie te zoeken met king Brobbey
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Zozo! Geweldig doelpunt van Brobbey!
...
Perexpresephymerous schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:06:
Gvd Schuurs wat een pass! Perongeluk goed gegeven?
Roma is echt niet zo goed hoor.
Gewoon kick and rush, dan breken ze vanzelf wel
Gewoon kick and rush, dan breken ze vanzelf wel
Passing is wellicht zijn grootste kracht, alleen veel te traag in de verdedigingKingKoning schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:07:
Schuurs krijgt het vaak te verduren, maar geweldige pass hier. Niveau daley blind
He Leipzig, zullen we Brobbey ruilen voor € 50 miljoen en een Franse spits?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ooh god. En dan doet Schuurs dit. Gelukkig steek op goal.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Jullie lopen wel voor hier. Als ik hier kijk weet ik van te voren al dat er wat is.
...
@ElPaco De deal gaat niet door, we geven hem niet meer af ... #SchuursMoetBlijven
Geen ligger?
Geen ligger?
[ Voor 22% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-04-2021 22:09 ]
Waarom mag die speler van Roma zo ver doorlopen!?
Pak die gozer aan!
En niet bij het strafschopgebied pas
Pak die gozer aan!
Lucky bal trouwens. Krijgt hem op zn scheen zag ik net.
Fijne overtreding hè?InFamous schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:06:
Iedereen die liep te zeiken over schuurs, even mondje dicht nu.
Nu de tweede...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Een soft touch noemen we datTyphone schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:08:
Lucky bal trouwens. Krijgt hem op zn scheen zag ik net.
Als het maar niet zo gaat als bij BvB gisteren....
Ja maar serieus die van Roma mag nooit zover komen. Moet op het middenveld al gevloerd worden
Omdat ze allemaal wel kunnen voetballen.Harribo schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:08:
Waarom mag die speler van Roma zo ver doorlopen!?
Pak die gozer aan!
Eens, Schuurs is een broekie die net komt kijken. Blind heeft al zoveel wedstrijden op niveau gespeeld dat je ook mag verwachten dat hij een belangrijke speler is voor het team. Zelfde geldt voor Stekelenburg, die heeft zoveel ervaring dat hij moeiteloos van bankzitter naar eerste keeper werd.KingKoning schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:07:
Edit:
Alvarez die had tussen de palen gemoeten

[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 15-04-2021 22:11 ]
Pff handelingssnelheid Alvarez! No hay tempo.
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 15-04-2021 22:11 ]
Pffff... wat een kans, Alvarez, die moet tussen de palen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Is Klaassen ziek?
Heeft het 1e doelpunt niet gemaakt
Heeft het 1e doelpunt niet gemaakt
Schuurs oogt soms wat onzeker maar tegen dit Roma ben ik niet zo bang
Alvarez denkt dat het een training is
Lekker Timber
BA’M!
Hoppa!!
JAJAJAJAJAJAJAJAAAA
:strip_exif()/f/image/4UelzW1b5cJFp7St8qC4qVpR.png?f=user_large)
Nice
BAM gvd
[ Voor 66% gewijzigd door ephymerous op 15-04-2021 22:14 ]
XXXVI
- tweakduke

En nu hoop ik dat het komende half uur goed gaat
Gaat wel over voetbal toch?! 😋groggy schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:12:
Ik krijg er weer zin in
Godver ja, BAM!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wordt afgekeurd. Anderzijds. Gaat de bal er niet direct in. Keeper is tussendoor eraan geweest.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken