Pellegrini heeft nu al 3x geduikeld
Italianen en Spanjaarden. Verschrikkelijk qua aanstellerij.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Karma dat ie er pijn van hadHarribo schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:28:
Pelli wel met een vies tikje op de knie andersHarribo schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:28:
Kan de scheidsrechter de regisseur geen rood geven? Of anders de VAR?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Kan gravenberch gewisseld worden?
Neres komt in de problemen in hun strafschopgebied en hij staat er gewoon bij te kijken.
Nee gravenberch dan moet je mee bikkelen want als je daar de bal veroverd sta je bij de keeper
Zo slap die gravenberch
Neres komt in de problemen in hun strafschopgebied en hij staat er gewoon bij te kijken.
Nee gravenberch dan moet je mee bikkelen want als je daar de bal veroverd sta je bij de keeper
Zo slap die gravenberch
En zelfs voor een oefenwedstrijd is dit niveau onacceptabel. Wat een aanfluiting.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Wie daar dan? Gravenberch was toch de verlosser? Of was dat kuduz?Harribo schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:29:
Zo slap die gravenberch
Frenkie de jongAgent47 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:30:
[...]
Wie daar dan? Gravenberch was toch de verlosser? Of was dat kuduz?
Lekker laten staan, daar helpen had 0,0 zin want dan fluit de scheids echt meteen.Harribo schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:29:
Zo slap die gravenberch
Ajax denkt nog steeds dat met het tikkie tikkie voetbal dit Roma te verslaan is...
Zucht..
Ros die bal maar eens naar voren!
Ga de duels aan!
Moedeloos word ik van dit zinloze en tijdrovende spel
Zucht..
Ga de duels aan!
Opzich wel jammer met Taylor als een PL scheids die normaal van nature meer doorlaten zou je idd verwachten dat ie dit duikelen wel een keer gezien heefttoolkist schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:30:
Die scheids trapt echt in elke duikeling

Verlosser? Van wat?Agent47 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:30:
[...]
Wie daar dan? Gravenberch was toch de verlosser? Of was dat kuduz?
Yupgroggy schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:32:
Mag Europees ook 5x worden gewisseld?
Elke val fluit die scheids voor... Ook dat nog
Nou de vorige wedstrijden werd er geschreeuwd hier om Gravenberch. Nu staat die er en is het weer niet goed.
Zouden ze niet weten dat ze 2-1 achterstand? Dat stomme balletje terug naar de keeper..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dat gaat Ajax wel opbreken waarschijnlijkHarribo schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:33:
Rot toch op met die scheids... elke keer fluit ie voor het minste contact, behalve bij Ajax randje 16.. 5sec later natuurlijk wel voor Roma...
Vertraagd enorm. Erg irritant.Harribo schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:33:
Euh niet echt hoorAgent47 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:33:
[...]
Nou de vorige wedstrijden werd er geschreeuwd hier om Gravenberch. Nu staat die er en is het weer niet goed.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 15-04-2021 21:35 ]
Ajax vertraagt het zelf vnl.
Daar gaat de tijd
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 15-04-2021 21:35 ]
Lassie!!!
Inderdaad, Blind op zijn plek, maar helaas...Vos schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:34:
[...]
Euh niet echt hoorer riepen meer om hem op de bank te plaatsen.
Ja vooral de stijl spelen die je totaal niet ligt, dat zal een succes worden.....Harribo schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:32:
Ajax denkt nog steeds dat met het tikkie tikkie voetbal dit Roma te verslaan is...
Zucht..
Ga de duels aan!
Begin van de wedstrijd had ik nog wel het idee dat er wat te halen viel, maar momenteel met alleen balletje terug zie ik het niet meer gebeuren.
Formerly known as Ragdoll
Kom op, ze hebben Brobbey, dus gewoon anders spelentoolkist schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:35:
[...]
Ja vooral de stijl spelen die je totaal niet ligt, dat zal een succes worden.....
Dit wordt hem niet zoals het nu gaat
Nou. De ballen jongen heeft ook een duidelijke instructie. Sneu.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zit veel theater bij maar hij houdt hem wel aan zijn nek vast.
Prima dat hij niet fluit, maar doe het dan consequent.
Prima dat hij niet fluit, maar doe het dan consequent.
[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 15-04-2021 21:37 ]
Dat was dubbelrood, een penalty en 5 min extra tijd ... als het Roma was.
Ik krijg spontaan zin om een fontein te slopen als ik naar deze wedstrijd kijk.
Met dit tempo worden de Italianen niet moe en naarmate de tijd verstrijkt zullen zij ook steeds meer vertrouwen tanken en dus sterker worden.
Ik snap dat lastig spelen is omdat de Italianen hoog staan en de flanken hebben dichtgezet maar gooi dan de bal er maar overheen. De druk moet erop!
Ik snap dat lastig spelen is omdat de Italianen hoog staan en de flanken hebben dichtgezet maar gooi dan de bal er maar overheen. De druk moet erop!
Dus? Dat is geen superspeler a la Messi hoor, anders had ie vorige week z'n 100% kans wel gemaaktHarribo schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:36:
[...]
Kom op, ze hebben Brobbey, dus gewoon anders spelen
Dit wordt hem niet zoals het nu gaat
Ik nomineer de fontein/waterval van mijn overburen!Polycom schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:38:
Ik krijg spontaan zin om een fontein te slopen als ik naar deze wedstrijd kijk.
Zitten daar ook muntjes in?!OPSLAGHOND schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:39:
[...]
Ik nomineer de fontein/waterval van mijn overburen!
Wanneer mag iemand anders dan die Tadic de corners nemen?
[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 15-04-2021 23:17 . Reden: Noem de speler bij zijn naam, niet bij zijn nationaliteit ]
Ik gooi er wel een zak in als jullie 'm slopen!
Geen stuivers héOPSLAGHOND schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:40:
[...]
Ik gooi er wel een zak in als jullie 'm slopen!
101 corners in Europa zonder goal.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Prima cornersgroggy schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:40:
Wanneer mag iemand anders dan die Serviër de corners nemen?
In de halve finale.groggy schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:40:
I served in a company of heroes.
17 corners, 65% balbezit, 15 voorzetten, 100% frustratie.
Elke 100 slechte mag een ander gok ik?groggy schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:40:
Goh geel, zozo!
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 15-04-2021 21:43 ]
Ik vind dat Ajax naar behoren doet. Creëren redelijk gevaar en geven niks weg.
Niet te vroeg alles of niets spelen
Nah, weinig kansen, stroperig spel. Ik ben niet tevreden.Exocet schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:43:
Bal in de zestien krijgen is geen gevaar hoorExocet schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:43:
Waarom staan bij de spelopvattingen 2 spelers steeds naast de bal? Zowel Tadic als Gravenberch staan bij elkaar, lijkt me doodzonde omdat je daarmee een speler minder hebt in het 16m gebied.
Ajax kan niet, Roma hoeft niet.
Zie hoe die bal stuiterde, nou ja, bijna niet dus, nadat de keeper die bal wegroste...Vos schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:44:
[...]
Nah, weinig kansen, stroperig spel. Ik ben niet tevreden.
Erger mij kapot aan die ballenjongens. Doen gewoon mee aan het tijdrekken.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Het zal toch anders moeten, veel balbezit maar weinig kansen..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Tadic als centrumspits werkt niet bij Roma. Met name Antony komt vaak genoeg tot een voorzet, maar er is niemand die dan goed staat om het af te maken.
Tadic naar links en Brobbey erin, je hebt geen andere keus denk ik.
Ach die bij Ajax vorige week was dan weer wat te enthousiastHupske schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:45:
Die van Ajax gaven de bal met veel meer passie en snelheid.Hupske schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:45:
Je kunt beter in de middencirkel blijven?R0w!N schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:44:
[...]
Bal in de zestien krijgen is geen gevaar hoor
Niet heel verrassend toch? Is de defacto standaard tegenwoordig, zolang ze niet neutraal zijn ga je dit houden.Hupske schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:45:
Neres bedoel je, over rechts gebeurt juist veel te weinif.tweakduke schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:46:
Tadic als centrumspits werkt niet bij Roma. Met name Antony komt vaak genoeg tot een voorzet, maar er is niemand die dan goed staat om het af te maken.
Ik vind het bij tijd en wijle veel te statisch. Veel spelers staan gewoon stil in afwachting in plaats van dat ze in beweging zijn. Ze staan al op de plek, in plaats van dat ze daar door beweging komen en daardoor verdedigers weg trekken.
Laat ook bijvoorbeeld eens Neres en Antony van vleugel wisselen, dat zorgt ten minste voor wat verandering en dan moeten hun backs ook nadenken.
Laat ook bijvoorbeeld eens Neres en Antony van vleugel wisselen, dat zorgt ten minste voor wat verandering en dan moeten hun backs ook nadenken.
Was vandaag bang voor het scenario: heel veel balbezit en pas in de 80e minuut de 0-1 en vervolgens tijd tekort voor de 0-2 en deze niet meer maken.
Ik vrees dat dit scenario uit gaat komen
Typische wedstrijd voor...
Ik vrees dat dit scenario uit gaat komen
Typische wedstrijd voor...
[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 15-04-2021 21:48 ]
Wat een anti voetbal dat Roma.
Bedankt Scherpen en Tadic, volledig onnodig.
Maar dit moet echt anders dan dat getik.
Dat getik gaat trouwens ook te traag, Roma kan het bijna wandelend verdedigen.
Gewoon kick and rush
Bedankt Scherpen en Tadic, volledig onnodig.
Maar dit moet echt anders dan dat getik.
Dat getik gaat trouwens ook te traag, Roma kan het bijna wandelend verdedigen.
Gewoon kick and rush
Eens, maar als ik zo in de ogen van Antony en neres kijken weten zij bij een flank wissel niet meer in welke goal ze moeten scoren.Pompi schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:47:
Ik vind het bij tijd en wijle veel te statisch. Veel spelers staan gewoon stil in afwachting in plaats van dat ze in beweging zijn. Ze staan al op de plek, in plaats van dat ze daar door beweging komen en daardoor verdedigers weg trekken.
Het is wachten op de meesterzet van ons tactisch wonder.
- tweakduke
Antony was dan in de slotfase die beter door kwam, maar beide doen eigenlijk hun inzet voor niks op dit moment.toolkist schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:47:
[...]
Neres bedoel je, over rechts gebeurt juist veel te weinif.
Brobbey mag er wat mij betreft wel inkomen voor Neres. Hij krijgt het niet voor elkaar om iets te creëren.
...
Neh, Ten Hag wil niet meer naar mij luisterenOPSLAGHOND schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:48:
Ekkelenkamp?OPSLAGHOND schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:48:
Eens, al twijfel ik wie je er dan af haalt. Ik vind Neres deze week wél weer goed spelen, in tegenstelling tot vorige week. Is er nog een super aanvallende variant, met Tadic en Brobbey? Tadic als echte 10 of valse spits dan.tweakduke schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:46:
Aan de andere kant, het is nu al zo druk voorin, paar goede combinaties gezien, maar Roma houdt het potdicht.
Ik zet m'n geld in op die Mazraoui
[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 15-04-2021 23:16 . Reden: Noem de speler bij zijn naam, niet bij zijn nationaliteit ]
Gevaar is een schot tussen de palen (of poging tot). Gezien het feit dat dat nog maar 2x is gelukt in de eerste helft zegt genoeg over het spel van Ajax dat de huidige tactiek onvoldoende werkt, vergeet niet je moet er sowieso 2 scoren hè
Die Labyad krijgt ook geen kans meer ...
Volgens mij is Ten Hag erachter gekomen dat hij naaktfoto's van zijn hond had en niet van zijn vrouw.
Volgens mij is Ten Hag erachter gekomen dat hij naaktfoto's van zijn hond had en niet van zijn vrouw.
Scherpen als spits? Heb je in ieder geval afdoende lengtetweakduke schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:46:
Mijn broertje heeft bij een prof club in Nederland in de jeugd gespeeld. Daar kregen ze de regel mee als ze ballenjongen mochten zijn:Hupske schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:45:
Staat de thuisclub voor, dan moet je de bal neerleggen ipv gooien naar de speler van de uit club.
Staat thuis club achter, dan moet je die bal super snel gooien, want dan komt er tempo in de wedstrijd.
Ze zijn beide heel duidelijk een naar binnensnijdende RW, daarom lijkt Neres het ook minder te doen op links. Maar het zorgt dan tenminste voor wat reuring, al is het maar voor een paar minuten.groggy schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:48:
[...]
Eens, maar als ik zo in de ogen van Antony en neres kijken weten zij bij een flank wissel niet meer in welke goal ze moeten scoren.
Zeker met die 18-jarige linksachter van Roma, is het geen slecht idee om hem eens iets anders voor te schotelen.
Geblesseerd héOPSLAGHOND schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:50:
Die Labyad krijgt ook geen kans meer ...
Ah ok, ik dacht net naast schieten of over koppen ook.R0w!N schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:50:
[...]
Gevaar is een schot tussen de palen (of poging tot). Gezien het feit dat dat nog maar 2x is gelukt in de eerste helft zegt genoeg over het spel van Ajax dat de huidige tactiek onvoldoende werkt, vergeet niet je moet er sowieso 2 scoren hè
Is Traore ook mee?
Doe ze er beiden maar in. Vleugels hebben we niks aan.
Zowel Neres als Antony heb je nu niks aan, komen geen man voorbij
Doe ze er beiden maar in. Vleugels hebben we niks aan.
Zowel Neres als Antony heb je nu niks aan, komen geen man voorbij
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 15-04-2021 21:53 ]
- tweakduke
Ja de bus van Roma is lastig doorkomen en die keeper maakt geen fout. Ik wacht maar af wat ten Hag doet.Erapaz schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:49:
[...]
Eens, al twijfel ik wie je er dan af haalt. Ik vind Neres deze week wél weer goed spelen, in tegenstelling tot vorige week. Is er nog een super aanvallende variant, met Tadic en Brobbey? Tadic als echte 10 of valse spits dan.
Aan de andere kant, het is nu al zo druk voorin, paar goede combinaties gezien, maar Roma houdt het potdicht.
Helemaal mee eens.tweakduke schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:46:
Ik vraag hierbij permissie om ETH een onbenul en schlemiel te noemen als ie Brobbey pas na minuut 60 brengt.
Als hij nu komt is ie immers ook al 45 minuten te laat.
Daarom, er over heen. DiepteExocet schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:53:
Wel bizar om te zien hoe dicht de linies van Roma op elkaar staan
Zogenaamd vertrouwen hebben en na 70 minuten wisselentweakduke schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:53:
[...]
Ja de bus van Roma is lastig doorkomen en die keeper maakt geen fout. Ik wacht maar af wat ten Hag doet.
Brobbey voor Gravenberch!Erapaz schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:49:
[...]
Eens, al twijfel ik wie je er dan af haalt. Ik vind Neres deze week wél weer goed spelen, in tegenstelling tot vorige week. Is er nog een super aanvallende variant, met Tadic en Brobbey? Tadic als echte 10 of valse spits dan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken