Gatver... Weer een duikeling
Kut... wel terecht dan, maar wel kut
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Stond er boven op
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Kakzooi.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja overtreding
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Brobbey brengt zo veel meer.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Hij valt rechts maar krijgt de tik links. Rot toch op.
Maar serieus zo moet dit dus.
Jammer maar er gloort nu hoop
Jammer maar er gloort nu hoop
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nou ja gelukkig niet afgekeurd in de 85e minuut.. dit moet wel lukken.
Zag je direct dat deze werd afgekeurd. Niet te vroeg juichen heren.
Zo jammer dit! Maar hoe dan ook is Roma gewaarschuwd.
...
AfkeurBam?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wel komisch bij de replay zie je Taylor al nee schudden is niks aan de hand en nu toch wel.. schijnbaar op een halve meter kun je als scheidsrechter niks meer beoordelen

ja opeens krijg je ook punten voor een trysnmght schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:13:
Brobbey brengt zo veel meer.
Ongelukkig. Nico ging niet eens voor de overtreding. Wel terecht, Maar het zit erin!
Dat kan nooit een overtreding zijn, Tagliafico houd zijn been stil en Mhikitaryan beweegt niet naar voren maar laat zich al meteen vallen voordat er sprake kan zijn van contact. Altijd zo opvallend hoeveel Engelse scheidsrechters in de PL laten doorgaan en dan in Europa altijd heel streng zijn.
Ik zag de beelden niet goed, maar het lijkt er op dat de bal ook gespeeld werd. Dan vind ik het streng om het doelpunt af te keuren, maar goed. Misschien is deze scheidsrechter zo qua beslissingen.
...
Begin een hekel te krijen aan al die Italiaanse pizzabakkers, zowel spelers als zakenwaarnemers.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Was gewoon overtreding. Gaat vooral over de 2e ‘schop’ wat niet nodig was.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ach ja die enscenerende Italianen hebben het overdrijven tot kunst verheven, dus ja die scheids moet er zowat in zitten wil die dat kunnen doorgronden.
Dus Tagliafico is een italiaan?simons schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:17:
Ach ja die enscenerende Italianen hebben het overdrijven tot kunst verheven, dus ja die scheids moet er zowat in zitten wil die dat kunnen doorgronden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat denk je zelf?
Roma doet mij qua spel denken aan Real en PSG. Met z'n alleen achter de bal, maar er met veel man uitkomen als de tegenstander een foutje maakt.
...
Tikkie trug tikkie trug...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nico ooktoolkist schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:20:
we hebben geen middenveld meer... klaassen staat veel te diep steeds
Kudus erin Erik!!!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wanneer word die Gravenberch eens gewisseld, wat wen stoorzender is dat zeg.
Formerly known as Ragdoll
Naja, die Italianen hebben het ook alleen maar overgenomen van Argentijnensimons schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:17:

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Speelt gewoon slecht, loopt meer in de weg.InFamous schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:20:
Wanneer word die Gravenberch eens gewisseld, wat wen stoorzender is dat zeg.
Kudus er maar in...
Kom op met Kudus voor Alvarez.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Er zit veel Italiaans bloed in Argentinië, dus het zou zomaar kunnen. Volgens wiki naar schatting 62%
De rest is Duits?Pompi schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:21:
[...]
Er zit veel Italiaans bloed in Argentinië, dus het zou zomaar kunnen. Volgens wiki naar schatting 62%
Er zitten ook veel Duitsers in Argentinië...ST10©DE schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:20:
[...]
Naja, die Italianen hebben het ook alleen maar overgenomen van Argentijnen
Die Scherpen doet je de das om.
En die Tadic natuurlijk ook
En die Tadic natuurlijk ook
[ Voor 29% gewijzigd door Outerspace op 16-04-2021 01:04 . Reden: Noem de speler bij zijn naam, niet bij zijn nationaliteit ]
Reiziger leest hier mee?
In een interview met Nico stond vandaag op VI dat zijn familie Italiaanse roots heeft.Pompi schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:21:
[...]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dat heeft hij moeten zeggen ivm eu wetgeving hea.Canaria schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:25:
[...]
In een interview met Nico stond vandaag op VI dat zijn familie Italiaanse roots heeft.
Goed plan, Gravenberch speelt niet echt geweldig (aanvallend gezien in ieder geval). Alvarez zou ik laten staan, Klaassen ook.Exocet schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:21:
Wisselen die Gravenberch, nu meteen!
...
Pellegrini is de grootste duikelaar, irritant
Voordeel en ook nadeel van de afgekeurde goal is dat Roma nu ook meer gaat aanvallen en dat er dus grotere ruimtes voor Ajax ontstaan maar ook grote kansen om counters om je oren te krijgen.
Speelt Rome met 5-3-2 ofso
Lekker zo’n Engelse scheids. Laat Roma niet afglijden tot Getafe niveau.
En gravenberch gewoon laten staan
Speelt niet top, maar Alvarez is te traag voor het spel wat je nu wilt.InFamous schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:26:
Dat zou niet mijn wissel zijn geweest. Alvarez wel nodig voor de balans zegt mijn gevoel. Liever Gravenberch eruit gehad.
Ze hebben namen hé? Volgens mij heb je er nog geen één bij naam genoemd het afgelopen uur...groggy schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:23:
Die keeper uit Emmen doet je de das om.
En die Serviër natuurlijk ook
Alvarez deed bijna alles goedInFamous schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:26:
5-4-1 met Dezko in de punt. Die legt de balletjes breed en daarover komen dan de middenvelders door. Daarom kan Ajax er ook zo lastig doorheen voetballen.Agent47 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:25:
Speelt Rome met 5-3-2 ofso
Gravenberch niet wil je zeggen? Man als er iemand aan het vertragen is is hij het nu wel.Vos schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:27:
[...]
Speelt niet top, maar Alvarez is te traag voor het spel wat je nu wilt.
Weet het niet hoor. Hopelijk pakt het goed uit, maar Alvarez is een goede speler die de aanval eruit haalt.
...
Je weet precies wie ik bedoel. Jij hebt ook een naam, maar ik noem jou ook niet bij je naam...JanW schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:27:
[...]
Ze hebben namen hé? Volgens mij heb je er nog geen één bij naam genoemd het afgelopen uur...
Duwen met handen mag? Altijd zo vreemd.
Pfff ongekend.
Pfff ongekend.
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 15-04-2021 22:28 ]
Veranderd niks. Je moet nog steeds scoren. Maar wat een kut goal zeg. Wat een geluk heeft dat Roma.
:strip_exif()/f/image/6S2lCe8aIvk91BOS16X4qrQc.png?f=user_large)
...
Nog steeds maar 1 doelpunt voor een verlenging.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Glijdt weer een ajacied uit... Man man... Koop eens goede voetbal schoenen
Tja een counter, kan gebeuren. Hoop dat de koppies niet omlaag gaan
Echte spitsen goal. Dzeko staat altijd goed.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Jammer dat Ajax zo slordig het laatste kwartier speelde en nu nog die goal tegen. Een verlenging is nog een optie, maar ik wou niet laat naar bed.
Comedy capers.
2e tegenvaller.
Gravenberch geeft onbedoeld ook een briljante pass.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Waarom Alvarez ipv Gravenberch?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Verschrikkelijk die gravenberchMaarten_E schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:29:
Had die knurft nou maar gewisseld. Onthutsend zwak. Onbegrijpelijk dat hij nog op het veld staat.Maarten_E schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:29:
XXXVI
Gelijk de balans weg. Tegengoal.snmght schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:29:
Waarom Alvarez ipv Gravenberch?
En daarom zou ik nooit een profvoetballer worden, ik had die Pelligrine nu in zijn bek gespuugd
Absoluut, hoezo mag hij gewoon door 2 man naar de grond gewerkt worden. Wat weer een drama deze scheids....Exocet schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:29:
Was gewoon een overtreding op Tadic
Mwoah er zijn nog wel meer redenen waarom jij geen profvoetballer bent..simons schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:30:
En daarom zou ik nooit een profvoetballer worden, ik had die Pelligrine nu in zijn bek gespuugd
Te slim?groggy schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:31:
[...]
Mwoah er zijn nog wel meer redenen waarom jij geen profvoetballer bent..
Ach, heb 2 weken geleden wel een ICD laten implementeren naar mijn grote voorbeeld Daley.groggy schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:31:
[...]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Geen tattoos?groggy schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:31:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken