Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:23

jdh009

FP ProMod
Doen ze bij een vaccinatielocatie moeilijk over die brief die naar je adres is verstuurd? Ik ben geboren in 1988 en heb dus heb reeds online een afspraak gemaakt. Maar door persoonlijke omstandigheden beschik ik niet over de mogelijkheden om in het bezit te komen van die brief op het adres waar deze bezorgd is. De gezondheidsverklaring is online te downloaden dus die hoef ik niet te krijgen,

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

jdh009 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 13:06:
Doen ze bij een vaccinatielocatie moeilijk over die brief die naar je adres is verstuurd? Ik ben geboren in 1988 en heb dus heb reeds online een afspraak gemaakt. Maar door persoonlijke omstandigheden beschik ik niet over de mogelijkheden om in het bezit te komen van die brief op het adres waar deze bezorgd is. De gezondheidsverklaring is online te downloaden dus die hoef ik niet te krijgen,
Staat (of stond bij mij in ieder geval) in de bevestigings email maar is niet nodig. Kreeg de brief zelf pas thuis een dag nadat ik de eerste prik kreeg :P . Wel moet je de ingevulde gezondheidsverklaring en de bevestigings email (op telefoon of uitgeprint) meenemen. Oh, en je id natuurlijk.

PS meeste locaties hebben de gezondheidsverklaring ook liggen voor mensen om in te vullen als men hem vergeet dus eigenlijk heb je alleen de mail en je id nodig.

edit: ik had het toen even via de site gevraagd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q9ZxHRJj1g4Hj7BtoFnbRK4DDDk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XEUcOJTvXh46KZPIpKqfiSJI.png?f=user_large

[ Voor 11% gewijzigd door gws24 op 19-06-2021 14:05 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
verkeerde topic

[ Voor 96% gewijzigd door Evertt op 19-06-2021 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

@Evertt In het volgende topic gaat het over het certificaat en zijn de dingen die je noemt al veel vaker langsgekomen dus misschien daar even kijken voor de argumenten van beide kanten waarom wel/niet gele boekje: Digital Green (Vaccine) Certificate

Je kan trouwens de QR ook op papier krijgen/uitprinten dus een smartphone is helemaal niet nodig.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:26
Donderdag Pfizer laten prikken.
Zelf wat spierpijn/beurs na de prik, tintelende vingers.
M’n vrouw (zelfde tijdstip geprikt) had serieuze spierpijn, en kon d’r arm niet meer omhoog bewegen.
Dag later was ik zelf wat uit m’n doen…hoofdpijn, niet fit…einde van de dag was het weg.
Nu, zaterdag, nergens last meer van. Vrouw lief nog wel erg moe, maar durf niet met zekerheid te zeggen of dat door de vaccinatie komt.

Benieuwd hoe het na de 2e gaat.

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:19

Blokker_1999

Full steam ahead

Afgelopen Donderdag is er hier ook Pfizer gezet. Vrijdag een beetje gevoeld in de bovenarm maar vandaag al weer helemaal normaal. One down, one to go.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Raar ding dat gele boekje. Is "bevestigevestigen" tegenwoordig een woord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:14
TweakerVincent schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:51:
[...]

Je moet even stukje over werking vaccin lezen. In het begin worden cellen in je schouder gestimuleerd ‘spikes’ te maken. Dat duurt even. Dan pas gaat je lichaam los. ‘Pfizer’ heb ik het over
Dat verklaard waarom ik tot een uur of 11 vanochtend geen last had van mijn 2e Pfizer van gistermiddag. Dacht er genadig af te komen, maar plotsklaps flink duizelig, spierpijn en malaise.

Trekt nu weer wat bij trouwens. Als dit het verder was teken ik er voor.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:34

jacobras

Developer

codex schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 13:56:
[..] Voel er niks van, hij is wel in mijn schouder gezet die ik gisteren net afgeranseld heb ik de sportschool.
Hehe, hier ook. Vrijdagmorgen naar sportschool geweest, twee uurtjes later wat GGD-juice in de triceps laten spuiten. Vraag me af of dat nog verschil maakt, of je wel of niet met een resterende halve pump je laat vaccineren :P.

Qua bijwerkingen (Pfizer) tot nu toe alleen stijve spier maar zoals @TweakerVincent gisteren schreef zit je er natuurlijk mee dat het even duurt voordat de spikes zijn aangemaakt en je lichaam wat zinnigs te doen heeft. Slechts last van als ik de arm optil dus dat laat ik maar even. Zojuist me aangemeld bij Lareb en de eerste bijwerkingen-enquête ingevuld. Voor de wetenschap B).

[ Voor 10% gewijzigd door jacobras op 20-06-2021 00:27 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

In principe zal de tweede prik toch juist wat extra effect hebben als de eerste goed heeft gewerkt. Als je lichaam dan volop in de aanval gaat.

Ik heb vanmiddag de tweede Pfizer gekregen en ben nu wel lichtelijk koortserig zonder koorts. Griepachtig gevoel naast spierpijn dus

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
V(D)J kan beginnen, prik zit er in. De ironie dat ik lopend naar de vaccinatie lokatie voor m’n Pfizer prik langs de productie faciliteiten van J&J en AZ kom 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:32
Heb nu al 2 dagen een licht stekende hoofdpijn. Neem aan dat dit door Pfizer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:16

bert pit

asdasd

2e prik Pfizer gehad afgelopen woensdag, tot nu toe eigenlijk nergens last van (1962). Mijn zoon kreeg eergisteren een 2e Moderna vaccin en had een dag behoorlijke koorts (39.5). Mijn dochter had precies het zelfde bij Moderna. Vanmorgen was de koorts alweer weg en voelt hij zich prima.

[ Voor 11% gewijzigd door bert pit op 20-06-2021 12:07 ]

Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:24
Zaterdag mijn tweede Moderna prik gehad. Ben er nu goed ziek van. Koorts (38.7), spierpijn, misselijk. Voel mij over het algemeen lamlendig. Na de eerste prik alleen midden in de nacht een zweet aanval gehad (en last van de geprikte arm).

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:16

bert pit

asdasd

ijdod schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 07:38:
[...]

Al was het maar uit solidariteit met nog niet gevaccineerden.

Mij bekruipt overigens het gevoel dat die ‘14 dagen na het 2e shot’ een beetje een eigen leven is gaan leiden. Niet dat het in absolute zin niet klopt, meer dat je tegen de tijd van het 2e shot al tegen de 90% lijkt te zitten, in elk geval coor de mRNA vaccins. Het gelijktrekken van 6-7 weken (2 shots + 2 weken) deze vaccins met 2 weken van Janssen is opmerkelijk, in de context van toegangsvoorwaarden.(bron, bron).
Ik vermoed dat dat komt door de onderzoeken in Israel. Daar heeft men getallen gepubliceerd over het aantal patiënten dat nog in het ziekenhuis werd opgenomen 2 tot 3 weken na de eerste en 2 tot 3 weken na de 2e Pfizer vaccinatie.

Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Milo85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15:40
Lastig, ik heb mijn eerste prik gehad en mijn zwangere vrouw mag ook maar wilt nog niet. Ze wilt pas na de zwangerschap een prik omdat er nog niet veel bekend is wat er gebeurt met het kind op langere termijn. Maar corona zelf brengt ook sowieso risico's. Al met al laat ik de beslissing bij haar omdat het haar lichaam is en zij degene is die ons kindje draagt. Maar ik vind het best lastig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
2de Pfizer prik gehad gisteren, voel mij nogal raar en moe in de benen. :/

Denk dat het mede komt doordat ik een hypochonder ben en daardoor al snel van alles voel/opmerk.
Gisterenavond voelde ik mij al niet lekker en daardoor niet naar familie gegaan. Daar baal ik wel van, mede doordat ik al snel afzegt als ik ook maar iets voel.

Vandaag ook niet maar mijn vader, .. zijn geen goede punten voor mijn karma.

Desondanks geen spijt om te gaan, het ging weer erg snel en iedereen was erg vriendelijk. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:59
Ik weet niet of deze al geplaatst is maar: Een tip voor mensen die geprikt worden: Komt nog uit mijn diensttijd, maar werkt wel (nog nooit een stijve arm, blauwe plek of tintelingen gehad): Meteen na het prikken je armspieren goed stimuleren zodat er een goede bloeddoorstroming op gang komt. Dus niet je arm laten hangen of ondersteunen, dat werkt alleen maar tegen je.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Mijn ervaringen met Pfizer: duizeligheid eerste dag na prikken en wat grieperig (naast last bovenarm). Nu 5 dagen later erg vermoeid al een aantal dagen, en pijn bovenarm nog niet weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

de Peer

under peer review

Yaksa schreef op zondag 20 juni 2021 @ 18:25:
Ik weet niet of deze al geplaatst is maar: Een tip voor mensen die geprikt worden: Komt nog uit mijn diensttijd, maar werkt wel (nog nooit een stijve arm, blauwe plek of tintelingen gehad): Meteen na het prikken je armspieren goed stimuleren zodat er een goede bloeddoorstroming op gang komt. Dus niet je arm laten hangen of ondersteunen, dat werkt alleen maar tegen je.
Wie zegt dat goede doorstroming de bedoeling is? Tijdelijke ophoping kan ook juist bijdragen aan een goede werking.
Een advies tegen een stijve arm is niet per se een verstandig advies voor een goed werkend vaccin.
Ik zou gewoon de officiële adviezen opvolgen en niet zelf iets gaan verzinnen. Mij werd o.a. door de GGD geadviseerd om de 'prikwond' niet te masseren en er vooral af te blijven.

[ Voor 10% gewijzigd door de Peer op 20-06-2021 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Wat een goed idee was 30 jaar geleden is misschien niet goed bij een MRNA vaccin. Ik heb gelezen dat bij de plek van de injectie masseren de vetbolletjes waar het in zit vroegtijdig stuk kunnen gaan.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Nu online

de Peer

under peer review

IJzerlijm schreef op zondag 20 juni 2021 @ 19:05:
Wat een goed idee was 20 jaar geleden is misschien niet goed bij een MRNA vaccine. Ik heb gelezen dat de plek van de injectie masseren de vetbolletjes waar het in zit vroegtijdig stuk kunnen gaan.
Ja bijvoorbeeld.
En ik lees dat er bewust in de armspier wordt gespoten omdat dat minder bijwerkingen/ontstekingsreactie oplevert t.o.v. snelle opname in het bloed.

Niet dat het allemaal echt veel uit zal maken, maar zelf dokteren is vaak niet goed.

De bijwerkings-data die er zijn gaan (neem ik aan) over mensen die normaal de vaccinatie zijn ondergaan en de instructies opvolgen. Voor mensen die na de prik een marathon gaan lopen, een ijsbad nemen of in hongerstaking gaan gelden mogelijk andere kansen op bijwerkingen.
Nogmaals het zal allemaal niet gevaarlijk zijn, maar het meest verstandig is natuurlijk om geen gekke dingen te doen naar eigen inzicht..

[ Voor 35% gewijzigd door de Peer op 20-06-2021 19:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:59
de Peer schreef op zondag 20 juni 2021 @ 19:00:
[...]Wie zegt dat goede doorstroming de bedoeling is?
Ik zou gewoon de officiële adviezen opvolgen en niet zelf iets gaan verzinnen. Mij werd o.a. door de GGD geadviseerd om de 'prikwond' niet te masseren en er vooral af te blijven.
Je moet mij geen woorden in de mond leggen.
Ik heb het nergens over masseren of zoiets gehad. Overigens is het wel zo dat je bij injecties van Heparine of Clexane niet mag masseren i.v.m. meer pijn en blauwe plekken.
Het is ook niet verzonnen of zo, de pijn ontstaat vaak door een reactie van het lichaam op de prik en de toegediende stoffen. Hoe eerder die (vreemde) stoffen verspreid worden hoe beter. En dat doe je door je arm op en neer te bewegen. (Een paar push-ups mag ook, maar of de GGD dat toestaat is een tweede).

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:12
de Peer schreef op zondag 20 juni 2021 @ 19:07:
En ik lees dat er bewust in de armspier wordt gespoten omdat dat minder bijwerkingen/ontstekingsreactie oplevert t.o.v. snelle opname in het bloed.
Het is ook helemaal niet de bedoeling dat het vaccin in het bloed terecht komt. Het juiste de bedoeling dat de mRNA-bolletjes (Pfizer/Moderna) of gemodificeerde Adenovirussen (Janssen/AZ) de spiercellen infecteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reiniero
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:07
sorted.bits schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 08:49:
Gisteren Pfizer laten prikken in Dalfsen, mijn vrouw was net wat eerder aan de beurt, omdat ik even langs de medische check moest (allergie voor penicilline).

Zit ik dus bij die prik-mevrouwen en til ik de mouw van mijn t-shirt op, heb ik daar nog 2 Albert Heijn tatoeages. En je kon gewoon merken dat ze er op vrijdag bijna klaar mee waren, want ze moesten toch lachen. Mijn vrouw die al in zo'n wacht-hokje zat dacht al dat het uit mijn hokje kwam (ik word een beetje awkward-praterig als ik wat zenuwachtig ben ;) ).

Dus die dames hebben met de tranen in de ogen even de prik gezet. Om eerlijk te zijn voelde ik er wel wat van, maar nu (volgende dag), is het vooral een beurse arm.
Afgelopen vrijdag had ik mn tweede pfizer in Dalfsen gehaald. Wel grappig, er waren veel dezelfde mensen als bij de eerste prik, moest zelfs naar het zelfde prik hokje met dezelfde prik dames.
Die dames probeerden grappig te doen, vroeg er 1 aan mij: "wilt u contant of per pin betalen?"
Waarop ik zei: "kan het ook in natura?"
Ze kreeg me toch een rode kop! :+

Maar dus vrijdagochtend de prik gehad, en zaterdag de hele dag hoofdpijn gehad en een niet erg fit gevoel. Vandaag weer beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:21
de Peer schreef op zondag 20 juni 2021 @ 19:00:
[...]

Wie zegt dat goede doorstroming de bedoeling is? Tijdelijke ophoping kan ook juist bijdragen aan een goede werking.
Intra musculair is voor zo snel mogelijke opname, niet om op te hopen:

https://www.vilans.nl/doc...aire-injectietechniek.pdf
Een advies tegen een stijve arm is niet per se een verstandig advies voor een goed werkend vaccin.
Ik gok dat hij niet bedoeld om te masseren maar om je arm gewoon lekker te laten werken. Er is geen advies om dit niet te doen. Ik doe precies hetzelfde na een prik, Wiebelen met de vingers en vooral de arm niet ontzien. Ook anderen hier in de draad hebben hier goede ervaringen mee.

Dus niet masseren, wel in beweging houden (niet gaan sporten!).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
hcQd schreef op zondag 20 juni 2021 @ 19:19:
[...]

Het is ook helemaal niet de bedoeling dat het vaccin in het bloed terecht komt. Het juiste de bedoeling dat de mRNA-bolletjes (Pfizer/Moderna) of gemodificeerde Adenovirussen (Janssen/AZ) de spiercellen infecteren.
Ongeveer... het komt ook gewoon je bloed in en gaat daarna naar je lever. Maar er gebeurd inderdaad wat in de spier waardoor die wat langer zorgt voor de anti-bodies.

https://blogs.sciencemag....rna-vaccines-what-happens

Interessante is dat je door de manier van injecteren blijkbaar kan kiezen welk orgaan je primair activeert, als ze het niet je bloedbaan in hadden willen jassen had ze de mRNA intradermaal geinjecteerd.

[ Voor 6% gewijzigd door roffeltjes op 20-06-2021 19:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Peer
  • Nu online

de Peer

under peer review

Yaksa schreef op zondag 20 juni 2021 @ 19:19:
[...]

Je moet mij geen woorden in de mond leggen.
Dat deed ik ook niet. Dat niet masseren is iets dat mij verteld werd door de GGD mevrouw. Een direct advies dus.
hcQd schreef op zondag 20 juni 2021 @ 19:19:
[...]

roffeltjes schreef op zondag 20 juni 2021 @ 19:24:
[...]

Intra musculair is voor zo snel mogelijke opname, niet om op te hopen:
Weet ik. Dat is ook wat ik bedoelde. Ophopen is niet de juiste term inderdaad.
Ik gok dat hij niet bedoeld om te masseren maar om je arm gewoon lekker te laten werken. Er is geen advies om dit niet te doen. Ik doe precies hetzelfde na een prik, Wiebelen met de vingers en vooral de arm niet ontzien. Ook anderen hier in de draad hebben hier goede ervaringen mee.

Dus niet masseren, wel in beweging houden (niet gaan sporten!).
Ja zou kunnen, dat klinkt onschuldig inderdaad. je kunt "armspieren goed stimuleren zodat er een goede bloeddoorstroming op gang komt" op meerdere manieren interpreteren denk ik. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
CyberMania schreef op zondag 20 juni 2021 @ 18:32:
Mijn ervaringen met Pfizer: duizeligheid eerste dag na prikken en wat grieperig (naast last bovenarm). Nu 5 dagen later erg vermoeid al een aantal dagen, en pijn bovenarm nog niet weg.
Hier afgelopen zondag geprikt met Pfizer, had eigenlijk alleen wat last van mijn schouder tot maandag.
Echter ben ik het hele weekend nu idd gewoon erg vermoeid :/

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
de Peer schreef op zondag 20 juni 2021 @ 19:44:
[...]

Ja zou kunnen, dat klinkt onschuldig inderdaad. je kunt "armspieren goed stimuleren zodat er een goede bloeddoorstroming op gang komt" op meerdere manieren interpreteren denk ik. :)
Als je beweegt krijg je een betere doorbloeding van de spier en vermoedelijk uiteindelijk meer ontspanning dan dat je hem geforceerd gaat ontzien en hem dan krampachtig stilhoud. Maar eerlijk gezegd weten we nog heel weinig over spierpijn, laat staan over prikpijn :+

Het is ongetwijfeld ook gewoon geluk hebben, maar ik had nergens last van behalve dat de prikplek een dag wat beurs voelde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

MikeyMan schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:52:
Verbaasde me er overigens ook wel over dat de wel locatie vol hing met ubiquiti accesspoints. Voor publiek wifi o.a. heb er zo een stuk of 20 geteld.
We blijven tweakers he 😂

Ik heb zaterdag voor de eerste keer Pfizer gehad. Goed georganiseerd ook zeg. Dat doen we toch wel goed hier in Nederland.

Ook hier eigenlijk geen klachten. Ik voelde de eerste dag wel dat er een prik geweest was meer alsof ik me daar gestoten had. Niet echt pijn.
Nu voel ik niks meer eigenlijk.

Vraag me wel af hoe dat zit met de registratie. Ik heb nooit toestemming hoeven te geven voor registratie. Hoop toch wel dat ik iets krig na de 2e prik waarmee ik een officieel bewijs heb. Dat is nu echt totaal onduidelijk.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De GGD houdt bij dat je geprikt bent en waarmee. Voor die registratie hebben ze geen toestemming nodig (dat is bij wet geregeld). Normaal gesproken krijg je direct een registratiekaart mee voor je eigen administratie. Je kunt daarnaast toestemming geven om de gegevens van je vaccinatie te delen met het RIVM en/of je huisarts.

Een vaccinatiebewijs kun je (voor binnenlands gebruik) vanaf 23 juni opvragen via CoronaCheck.nl of de CoronaCheck app. Voor Europees gebruik kun je vanaf 1 juli via dezelfde weg een DCC opvragen (om uit te printen of in de app). Dit is niet afhankelijk van of je wel of niet toestemming hebt gegeven om gegevens te delen. Zie ook het topic hierover.

[ Voor 13% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 20-06-2021 21:29 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Herko_ter_Horst schreef op zondag 20 juni 2021 @ 21:26:
De GGD houdt bij dat je geprikt bent en waarmee. Voor die registratie hebben ze geen toestemming nodig (dat is bij wet geregeld). Normaal gesproken krijg je direct een registratiekaart mee voor je eigen administratie. Je kunt daarnaast toestemming geven om de gegevens van je vaccinatie te delen met het RIVM en/of je huisarts.

Een vaccinatiebewijs kun je (voor binnenlands gebruik) vanaf 23 juni opvragen via CoronaCheck.nl of de CoronaCheck app. Voor Europees gebruik kun je vanaf 1 juli via dezelfde weg een DCC opvragen (om uit te printen of in de app). Dit is niet afhankelijk van of je wel of niet toestemming hebt gegeven om gegevens te delen. Zie ook het topic hierover.
Thanks!

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsieurpinot
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 11:24
Edit, verkeerde topic

[ Voor 95% gewijzigd door monsieurpinot op 20-06-2021 23:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De 'spuitbus' rijd inmiddels (bijna) ook in Den Haag, je kan er zonder afspraak een Jansen vaccin krijgen _/-\o_
Het gaat vooralsnog om een proef, zegt de GGD. Maandag en woensdag is er een priklocatie ingericht in gezondheidscentrum Vaillantplein en donderdag en vrijdag op het Mandelaplein in Transvaal. Beide plekken zijn geopend van 11.00 uur tot 19.00 uur. De bus rijdt deze week nog niet. Die komt op zijn vroegst volgend weekend.

In de bus en op de tijdelijke locaties kunnen mensen informatie krijgen over een coronavaccin en kan er ook een afspraak op normale prikplekken worden gemaakt. Maar wie dat wil kan zich ook direct laten vaccineren. Dat gebeurt dan met het Janssen-vaccin. Volgens de GGD is dat een goed vaccin, en omdat er maar één spuit van nodig is zijn mensen zo snel klaar.
https://www.omroepwest.nl...Haagse-achterstandswijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Herko_ter_Horst schreef op zondag 20 juni 2021 @ 21:26:
Een vaccinatiebewijs kun je (voor binnenlands gebruik) vanaf 23 juni opvragen via CoronaCheck.nl of de CoronaCheck app.
Heb je daar beide vaccinatiebewijzen voor nodig ?? Ik ben nl (nu al) m'n 2e bewijs kwijt :o
Nog geen manier gevonden om een kopie te downloaden of zo (bijv op mijn.rivm.nl)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Goner schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:50:
[...]

Heb je daar beide vaccinatiebewijzen voor nodig ?? Ik ben nl (nu al) m'n 2e bewijs kwijt :o
Nog geen manier gevonden om een kopie te downloaden of zo (bijv op mijn.rivm.nl)
Je hebt daar niks op papier voor nodig. De registratiekaart die je hebt gekregen is puur voor jezelf (is ook geen bewijs). Als je registraties op mijn.rivm.nl te zien zijn (en/of als je vaccinatie-afspraken op coronatest.nl te zien zijn), kun je je vaccinatiebewijs vanaf 23 juni downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 13:46
Gistermiddag was ik dan eindelijk aan de beurt voor mijn 1e prik. Zeer strakke organisatie bij de vaccinatielocatie, minder dan 5 minuten na aankomst werd de prik al gezet.

Merkte verder vrij weinig van de injectie zelf, later op de avond wel wat spierpijn op de injectieplaats. Nu nog steeds eigenlijk. Verder geen klachten.
Op naar de 2e prik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Laatst online: 17:33

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Vanochtend de 1e prik laten zetten; Moderna. Mijn vrouw heeft inmiddels 2x Pfizer gehad. Dus we kunnen vergelijken. Eind juli mag ik voor de 2e.

Locatie was in Middenmeer. Ruim opgezet, vriendelijk personeel, en vrij rustig (en dus snelle doorstroming).

Wel raar dat de afslag 12km vóór Middenmeer (vanuit richting Afsluitdijk) al met bordjes werd aangegeven dat je er daar af moest, en vervolgens 12km binnendoor moest. Vanuit de priklocatie zit je via een andere oprit namelijk zo weer op de snelweg. Als je dus vanuit richting Amsterdam komt dan rij je eerst langs de afrit, langs de priklocatie en dan mag je 12km verder de snelweg af om weer 12km terug te rijden?

Wel de EHBO even een uurtje beziggehouden :$ nu al zin in de 2e prik (not)

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwschaap
  • Laatst online: 16:00
Belindo schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:30:
Wel de EHBO even een uurtje beziggehouden :$ nu al zin in de 2e prik (not)
Prikangst?

Weet iemand of ze bij de vaccinatielocaties moeilijk doen over het meenemen van een kind (kleuterleeftijd)?

Helaas geen oppas kunnen regelen tijdens de prikafspraak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Blauwschaap schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:32:
[...]
Weet iemand of ze bij de vaccinatielocaties moeilijk doen over het meenemen van een kind (kleuterleeftijd)?
Varieert misschien per locatie, maar afgelopen vrijdag bij SS Rotterdam zag ik zeker 3 mensen met kinderen, incl buggy.

(ook nu weer met m'n vrouw meegegaan, die dag eerder is en vriendelijk gevraagd of ik ook vast mocht ; geen probleem !!)

[ Voor 15% gewijzigd door Goner op 21-06-2021 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo

Belindo

Nee, niet bang voor naalden. Jas 'm d'r maar in! Alleen reageert mijn lichaam blijkbaar op de prikkel. Geestelijk dus niks aan de hand.

Laatste keer was met de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep. Toen alleen flauw geworden, maar niet out gegaan. De 2/3 griepprikken daarna was niets aan de hand. En de 7/8 verdovingen bij de tandarts ook niet. Dus ik dacht dat ik er wel overheen gegroeid was. Helaas dus niet.
[...]

geen ervaring met kleuters, maar m'n 11 jarige moest in de auto blijven wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:08
Zojuist 2e prik Pfizer in Alkmaar gehaald. Kon zo doorlopen, was echt extreem rustig, waar ik de vorige keer nog in de rij heb gestaan. Varieerde dagelijks tussen de 900 en 2000 prikken daar op locatie gaf een van de medewerkers aan.

Nu even afwachten wat de bijwerkingen doen, vorige keer een halve dag niet lekker geweest met wat koortsachtige gevoelens in m'n spieren en vermoeidheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwschaap
Belindo schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:41:
[...]

Nee, niet bang voor naalden. Jas 'm d'r maar in! Alleen reageert mijn lichaam blijkbaar op de prikkel. Geestelijk dus niks aan de hand.

Laatste keer was met de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep. Toen alleen flauw geworden, maar niet out gegaan. De 2/3 griepprikken daarna was niets aan de hand. En de 7/8 verdovingen bij de tandarts ook niet. Dus ik dacht dat ik er wel overheen gegroeid was. Helaas dus niet.

[...]

geen ervaring met kleuters, maar m'n 11 jarige moest in de auto blijven wachten.
Oh dat is wel balen zeg. Ik reageer zelf ook wel wat op prikken maar als ik 2-3 minuutjes kan blijven liggen na afloop gaat het wel weer. Een uur is erg lang en ik kan me goed voorstellen dat je niet uitkijkt naar de tweede...maar wel goed dat je ze evengoed laat zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

Prikangst?

Babytje die iemand hier in Zoetermeer had meegenomen moest bij de balie worden afgegeven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
MikeyMan schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:56:
[...]

Babytje die iemand hier in Zoetermeer had meegenomen moest bij de balie worden afgegeven.
Werd wel weer terug gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo

Belindo

Blauwschaap schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:53:
[...]

Oh dat is wel balen zeg. Ik reageer zelf ook wel wat op prikken maar als ik 2-3 minuutjes kan blijven liggen na afloop gaat het wel weer. Een uur is erg lang en ik kan me goed voorstellen dat je niet uitkijkt naar de tweede...maar wel goed dat je ze evengoed laat zetten!
Voor de 2e wordt ik liggend geprikt. Dat liep vandaag een beetje raar. Ik moest langs de arts, waar ik had uitgelegd hoe het vroeger wel eens ging. Die zette iets op mijn brief en gaf aan dat ik dan liggend werd geprikt. Toen ik verder ging naar het volgende punt keek de persoon op de brief en zette mij voor een hokje neer. Toen ik in het hokje kwam stond er alleen een stoel. Omdat ik niet graag iemand tot last ben heb ik niets gezegd (stom). En het uurtje was omdat het vandaag voor het eerst twee keer gebeurde. Normaal trek ik snel weer bij, maar nu helaas niet :(
MikeyMan schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:56:
[...]

Oh god, ik zie nu echt een garderobe voor me met een baby daarin met een nummertje aan z'n rompertje :P

[ Voor 20% gewijzigd door Belindo op 21-06-2021 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

dangerousp schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:56:
[...]

Werd wel weer terug gegeven?
Dat heb ik niet gevolgd, mag je wel aannemen natuurlijk, anders wordt het nogal druk daarzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwschaap
MikeyMan schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:59:
[...]

Dat heb ik niet gevolgd, mag je wel aannemen natuurlijk, anders wordt het nogal druk daarzo :+
Het was geen grapje dus? :o

@Belindo vervelend zeg. Ik hoop ook steeds dat ik er over heen groei maar helaas. Voor mij is de laatste vaccinatie alweer een tijdje geleden dus ben benieuwd hoe het zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Blauwschaap schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:07:
[...]

@Belindo vervelend zeg. Ik hoop ook steeds dat ik er over heen groei maar helaas. Voor mij is de laatste vaccinatie alweer een tijdje geleden dus ben benieuwd hoe het zal gaan.
Nee, zeker niet. Moest gewoon ingeleverd worden.

Ik heb zelf overigens gelukkig geen moeite met vaccinaties. Gelukkig maar, want bloed prikken is vaak wel een drama.

[ Voor 13% gewijzigd door MikeyMan op 21-06-2021 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hier liep het vaccineren (eerste prik met Pfizer) heel vlot. Nauwelijks moeten aanschuiven, goede organisatie en vriendelijke vrijwilligers.

Bijwerkingen bleven beperkt tot een pijnlijke arm en wat stramme spieren 's nachts maar verder geen last van :)

Kijk al uit naar de tweede :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 01:02
Cobb schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 08:51:
Gisteren om 14.00 hebben mijn vrouw en ik beiden Phizer gehad. Omdat we een paar weken geleden aantoonbaar Corona hebben gehad één prik.
Tot nu toe alle twee geen bijwerkingen afgezien van een beurse schouder.
So far so good, afgezien van de beurse schouder geen bijwerkingen gehad.
Maar het is maar net aan wie je het vraagt denk ik, ik heb gisteren mijn nek verrekt van de hoge duikplank en mijn vrouw haar kuit op een trampoline..ENGel zou zeggen... 8)7

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

WouterG

Dit is geen ondertitel

Afgelopen vrijdagmorgen eerste prik met Pfizer, vanmiddag ineens steenkoud. Nu wisselen steenkoud en zweten elkaar af, 39,8 koorts. Omdat het meer als 48 uur heeft geduurd voor de eerste klachten toch een test gepland. En woensdag komen ze verbouwen hier😡😡😡

Hard hopen dat de testuitslag een beetje snel komt. En negatief is.

Ze steken die tweede spuit maar ergens waar het licht niet schijnt, niet bij mij in ieder geval 😂
Grapje natuurlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door WouterG op 21-06-2021 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:11
Gisteravond Pfizer gehad. Eigenlijk alleen wat beurs gevoel in m'n arm. Vandaag wel moe en moeite met concentreren, maar kan niet zeggen of dat door die prik komt of dat het gewoon maandag is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NMH
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19:53

NMH

Moderator General Chat
Vorige week maandag mijn eerste Pfizer prik gehad. Was allemaal keurig geregeld bij de vaccinatie-locatie qua bemensing en bewegwijzering; pluim voor de GGD. Was ook lekker vlot klaar; was maar 1 persoon voor mij bij de "incheckbalie" en op het moment dat ik wou gaan zitten in de wachtruimte kon ik al doorlopen naar een van de prikhokken. (Nee, ik was niet in Urk. ;)) Stond al met al in een minuut of twintig weer buiten.

Qua bijwerkingen viel het ook erg mee; na vier uur kreeg ik lichte spierpijn in de geprikte spier en wat later een "blauwe plek gevoel" op de prikplek. Dat piekte na 24 uur waarna het alweer af begon te nemen; na 72 uur was het wel over. Benieuwd of prik 2 ook zo mild gaat zijn.
HollowGamer schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:41:
2de Pfizer prik gehad gisteren, voel mij nogal raar en moe in de benen. :/
He, dat is wel interessant, ik had dit weekend ook een dagje last van een moe gevoel in de benen zonder aanwijsbare oorzaak. Maar dat was 5-6 dagen na de prik, dus ik ga er van uit dat het niet gerelateerd is. Tot ik dit las had ik de link niet eens gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:13

jgj82

Ja, maar = nee

Vandaag één maal Janssen ontvangen. Goed opgeleid personeel in dezelfde outfit als ik! Het gele boekje officieel afgestempeld en beplakt. Tot nu nul last. Aanrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
Blauwschaap schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:07:
[...]

Hier idem, ik ga bij de 2e prik wel aangeven meteen dat ik na het prikken vaak niet lekker ga. Dus misschien wel meteen voor het liggend prikken gaan. Meestal werkt na een prik even liggen en een dexteo erin alles weer snel normaal. Apart zo'n reactie altijd. Terwijl de prik zelf niets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:02
Zojuist heb ik van SDU 2 gele Vacinatieboekjes ontvangen. Voor mij en mijn vrouw. Ik hoorde vandaag op werk dat we toch een corona paspoort gaan krijgen en dat de gele boekje overbodig is?

Op 21 juli krijg ik twee stempels erin bij de GGD. Mijn vrouw 2e vacinatie met Pfizer is op 14 juli

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m9ls7Xbw3z45rryjKZSdOgV4lLs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/405Ow3JQ4PfpbHT3Iaxp3ccJ.jpg?f=fotoalbum_large

Hij is helemaal leeg, het is de bedoeling dat wij zelf onze namen in schrijven? GGD zet zelf een stempel toch met beschrijvingen erin?

Mijn vader heeft een gele boekje de Vaccinatieboekjes van mij, maar hij moest dit zoeken. Van mijn geboorte af. Ik heb maar 2 besteld want had dringend nodig in verband met aankomende vakantie.

Wij hebben van de 1ste vaccinatie spuitje niks aan overgehouden en beiden maken we het goed. Ik en mijn vrouw hebben Pfizer gehad. Mijn ouders hebben al hun 2e vaccinatie met Pfizer gehad en maken het ook goed. Mijn broer op 25 juni zijn eerste spuitje

[ Voor 35% gewijzigd door Van der Berg op 22-06-2021 02:53 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raling
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:57
Iemand ervaring met het verzetten van een afspraak? Ik heb een afspraak, maar heb 2 dagen last van verkoudheidsklachten. De timing is echt geweldig. Meerdere antigenen testen en een PCR test gedaan: allemaal negatief.

Als ik nu ga verzetten, wanneer ga ik dan aan de beurt zijn?

Voordeel is wel dat ik donderdag dan misschien voor een Jansen kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:53
Hier gisteren de eerste vaccinatie met Moderna gekregen in Zuidhorn. Ging prima op een korte wachtrij na.

9:30 op locatie
9:40 op de stoel voor incheck en wachten op de dame die de prik zou zetten
9:43 in de wachtkamer
9:58 weer buiten

Op de korte wachtrij na ging het uitstekend. Er werd geen Pfizer geprikt daar op dat moment dus alles stond in de Moderna wachtrij.

Verder rond 11:30 de eerste lichte spierpijn en sinds 15:00 een redelijke spierpijn bij de prikplek. Verder geen klachten dus helemaal top!

Kleine toevoeging: Mijn vrouw heeft 3,5 week terug eerste shot Pfizer gehad. Ook alleen spierpijn 2 dagen en that's it :)

[ Voor 10% gewijzigd door Breaker op 22-06-2021 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 14:09
Gisteren mijn tweede Pfizer prik gehad om 12:00. Na een paar uur begon de spierpijn in mijn arm net als bij de eerste prik en in de avond/nacht koorts. Vandaag voel ik me 'grieperig', dat had ik bij de eerste prik allemaal niet. Zal met een dag wel over zijn.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
@Van der Berg ja, de gebruikelijke naw gegevens zelf invullen. Er komt voor de EU een ander vaccinatiebewijs, zou vanaf 1 juli moeten zijn, maar vraag het me af.

In ‘mijn’ ziekenhuis afgelopen donderdag 2e prik gehad, stond vandaag al op het RIVM vermeldt. Da’s sneller dsn ik had verwacht.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Van der Berg schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 01:49:
Zojuist heb ik van SDU 2 gele Vacinatieboekjes ontvangen. Voor mij en mijn vrouw. Ik hoorde vandaag op werk dat we toch een corona paspoort gaan krijgen en dat de gele boekje overbodig is?
[...]

Mijn vader heeft een gele boekje de Vaccinatieboekjes van mij, maar hij moest dit zoeken. Van mijn geboorte af. Ik heb maar 2 besteld want had dringend nodig in verband met aankomende vakantie.
Als je "pas" over een maand je 2e vaccinatie en überhaupt stempels in je boekje krijgt, hoezo heb je het gele boekje dan "dringend nodig"? Met 1 van 2 prikken ben je waarschijnlijk in veel landen nog niet welkom op korte termijn (zeker niet omdat Nederland nog "rood" is volgens de Europese afspraken over percentages positieve testen e.d.).

Vanaf 1 juli komt het Europese Digital Corona Certificate in Nederland beschikbaar (via CoronaCheck.nl of de CoronaCheck app). Overigens zul je ook daar nog niet zoveel aan hebben totdat je volledig gevaccineerd bent. Het "goede" nieuws, is dat je ook een DCC kunt krijgen o.b.v. een negatieve test. Het nadeel is, dat die maar een paar dagen geldig is en je je dus om de paar dagen opnieuw moet laten testen. In het buitenland zou je dan het test-resultaat op papier mee moeten vragen, want de Nederlandse app kan geen gegevens ophalen van buitenlandse instanties.

[ Voor 18% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 22-06-2021 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• righthand
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:20
Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:18:
[...]

Als je "pas" over een maand je 2e vaccinatie en überhaupt stempels in je boekje krijgt, hoezo heb je het gele boekje dan "dringend nodig"? Met 1 van 2 prikken ben je waarschijnlijk in veel landen nog niet welkom op korte termijn (zeker niet omdat Nederland nog "rood" is volgens de Europese afspraken over percentages positieve testen e.d.).
Rood in week 22/23, wat dus twee weken geleden was. Met de laatste cijfers van week 24 en 25 gaat dit naar oranje en wanneer huidige gunstige trend/daling aanhoudt dan zal dit in week 26 en 27 op groen springen.

Kortom: iedereen met een gerust hart en niet al te veel beperkingen op zomervakantie! *O*. Mooi toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
2 dagen na de 2ste prik; Eerste anderhalve dag pijn in de arm waar de shot in was gegaan; soort spierpijn. Dat is nu weg, maar kreeg er wat koortsig loom gevoel voor terug. Gisteren avond een uur eerder naar bed en als een zonnetje geslapen, nu weer wat meh gevoel zodat ik ook maar een zelf-test heb gedaan (moest naar werk) die negatief is. Valt allemaal binnen de lijntjes van de bijwerkingen maar lastige is wel dat de bijwerkingen bijna gelijk zijn als eerste klachten COVID-19..

Kijk nu al uit naar de 2de shot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedr
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07-2021
1,5 week geleden Pfizer gehaald, totaal geen last gehad, maar voel nu af en toe wat pijn in mijn gewrichten. Zal toch niet een van de weinigen zijn die een auto immuun aandoening ontwikkelt? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Laatst online: 20:01

codex

Geen OpenAI agent :)

Inmiddels een week na eerste Pfizer, de spierklachten blijven aanwezig. Dit uit zich voornamelijk in tijdelijke verkrampingen/pijnscheuten op willekeurige plaatsen. Daarnaast gebrek aan eetlust en wat misselijkheid, soms draaiduizelingen.

Kijken of het deze week gaat afnemen.

[ Voor 7% gewijzigd door codex op 22-06-2021 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedr
codex schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 10:39:
Inmiddels een week na eerste Pfizer, de spierklachten blijven aanwezig. Dit uit zich voornamelijk in tijdelijke verkrampingen/pijnscheuten op willekeurige plaatsen. Daarnaast gebrek aan eetlust en wat misselijkheid, soms draaiduizelingen.

Kijken of het deze week gaat afnemen.
Echt spieren of ook gewrichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwschaap
AMARONE schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 00:47:
[...]

Hier idem, ik ga bij de 2e prik wel aangeven meteen dat ik na het prikken vaak niet lekker ga. Dus misschien wel meteen voor het liggend prikken gaan. Meestal werkt na een prik even liggen en een dexteo erin alles weer snel normaal. Apart zo'n reactie altijd. Terwijl de prik zelf niets doet.
Gewoon doen inderdaad. Ze hebben die ligbedden niet voor niets.

Ik had zelf deze keer gelukkig geen last, waarschijnlijk omdat ik ook liggend geprikt ben. Daarnaast begin ik gewoon altijd slap te ouwehoeren tegen de medewerkster voor wat afleiding. Beetje luchtig maken allemaal om de spanning er wat af te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

Ik heb vorige week woensdag 's middags mijn eerste Pfizer gehad, die dag zelf alleen een beetje een "blauw plek gevoel" rond de prikplek, maar da's normaal bij een vaccinatie, niets aparts. Nu ben ik de laatste paar dagen wel enorm moe 's avonds, maar ik kan niet helemaal linken of dat nu aan de prik ligt of dat het gewoon algemene vermoeidheid was. Gisteren was die vermoeidheid echt redelijk extreem en ging die ook een beetje gepaard met hoofdpijn, maar goed, dat heb ik soms ook wel eens.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

renedr schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 10:44:
[...]

Echt spieren of ook gewrichten?
Ik vermoed beide, bijvoorbeeld mijn kuiten, biceps, borstspier bij aanhechting schouder, onderrug, handen en heupen. Zo'n beetje overal dus, maar niet tegelijkertijd. Aan mijn prikkant is de lymfeklier in mijn sleutelbeen ook sindsdien opgezwollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
2 weken geleden kon ik via het werk janssen vaccin krijgen.
Dit heb ik niet gedaan....(week later was ik "gewoon" aan de beurt)

Vandaag was het zover....ik heb het phizer vaccin gekregen.

[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 22-06-2021 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:39
1e nacht na de 1e prik gezweet als een otter, daarna een dag of 2 wat halfjes en moe. Afgelopen zaterdag de 2e Pfizer gehad en zondag in de middag wat hoofdpijn gehad en wederom wat moe. Spierpijn op de plek van de injectie heb ik beide keren niet gehad. Viel me al met al reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Hier ook 2e prik (pfizer) prik zelf was netjes ik voelde helemaal niets. Bij het wachten wel wat tintelingen in de arm waar geprikt was, eigenlijk meer in mijn hand. Beetje alsof hij sliep. Daarna ook richting gezicht.had ik bij eerste prik niet! Dus wrl even besproken maar was normaal volgens medewerkers.
Maar lekker de tijd genomen en daarna rustig naar huis. Tintel gevoel nu in hand en gezicht weg, maar wel soort hoofdpijn. Goed daggie afmaken, en morgen lekker vrij. Mochten er nog spannende gevolgen komen dan post ik ze zeker.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:30

3DDude

I void warranty's

codex schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 10:54:
[...]

Ik vermoed beide, bijvoorbeeld mijn kuiten, biceps, borstspier bij aanhechting schouder, onderrug, handen en heupen. Zo'n beetje overal dus, maar niet tegelijkertijd. Aan mijn prikkant is de lymfeklier in mijn sleutelbeen ook sindsdien opgezwollen.
magnesium -400 werkt goed tegen kramp in je spieren ;)
Voor lymfeklier lijkt me lastig misschien een keer goed zweten

[ Voor 7% gewijzigd door 3DDude op 22-06-2021 11:21 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
NMH schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:25:
[...]

He, dat is wel interessant, ik had dit weekend ook een dagje last van een moe gevoel in de benen zonder aanwijsbare oorzaak. Maar dat was 5-6 dagen na de prik, dus ik ga er van uit dat het niet gerelateerd is. Tot ik dit las had ik de link niet eens gelegd.
Dat zou mogelijk kunnen, ik lees ook dat sommige na het vaccin een paar dagen later zich niet zo lekker voelen. Denk persoonlijk omdat ieder afweersysteem anders is, net zoals iemand pas later de griep krijgt dan andere. Maar ben verre van een expert, dus het is meer mijn persoonlijke theorie. ;)

Bij mij spelen psychische oorzaken ook een rol, voel al snel van alles in mijn lichaam en ben al snel bang.
Denk dat je daardoor ook meer last krijgt van je evenwicht?

Hopelijk voel je nu overigens beter? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

3DDude schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 11:20:
[...]

magnesium -400 werkt goed tegen kramp in je spieren ;)
Voor lymfeklier lijkt me lastig misschien een keer goed zweten
Ik had eigenlijk de sportschool gepland voor vanavond, ik twijfel nog of ik moet gaan. Aan de andere kant denk ik gewoon gaan, maar mijn vrouw zei ook dat ik misschien mijn lichaam even wat rust moet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:30

3DDude

I void warranty's

Dan zou ik voor nu gewoon lichte cardio doen ? en als het goed gaat normale cardio?

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codex

codex

3DDude schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:05:
Dan zou ik voor nu gewoon lichte cardio doen ? en als het goed gaat normale cardio?
Ik denk inderdaad gewoon even wandelen, ben niet in de mood om te kijken hoeveel kilo Squat nu mogelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Belindo schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:41:
[...]

Dit had ik afgelopen vrijdag ook, alles prima tot ik na een minuut of 8 in de wachtruimte even twee keer dacht dat ik van mijn stokje ging. Vreemde gewaarwording, nooit eerder meegemaakt. Even mijn hand opgestoken, vriendelijke dame van het Rode Kruis met een glaasje water, en iets langer gewacht dan de voorgestelde 15 minuten en verder alles in orde. Van bijwerkingen later helemaal niets gemerkt overigens, ook fijn.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo

Belindo

Hier een dag later nog geen bijwerkingen op een 'spierpijn' gevoel na. Maar dat valt reuze mee. Mijn vrouw was na de eerste (Pfizer) aardig ziek qua 'grieperig'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renedr
codex schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 10:54:
[...]

Ik werd persoonlijk wat zenuwachtig hiervan:
https://www.mdpi.com/2076-393X/9/5/435/htm

Het blijft erg lastig om auto-immuun aandoeningen aan vaccinaties te linken, dan wel een verband aan te tonen.

Wel is bekend dat iedere infectie, of vaccinatie een hyperalert immuun systeem een auto-immuun aandoening kan ontwikkelen.

Ik heb daarom al heel lang getwijfeld aan vaccinatie. Als 30-er toch maar gedaan, maar voor mijzelf wel bepaald dat het iets eenmaligs wordt (2 prikken dus). Ik ga dit niet ieder jaar herhalen.

Dit ook na contact met de huisarts, deze onderschreef mijn angsten en gaf eigenlijk aan dat dit soort effecten vaker voor komen dan we denken, maar toch nog opwegen tegen de risico's van Corona. Ook al is dat op mijn leeftijd nog geen heel groot risico, toch hebben er ook zeker 30-ers in het ziekenhuis gelegen.

Het is een keuze tussen twee kwaden, de vraag is dan: Welke is kwader? Statistisch gezien Corona, maar de keuze voor jouzelf weet je pas achteraf.

17 juli tweede prik en dan door naar Italie oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Vandaag ook mijn eerste prik gehad met Pfizer, moet zeggen de hele operatie bij GGD ging erg soepel, prik zat er vlot in voelde even het prikje maar verder niets.

Direct na prik wel tinteling gevoel in arm en schouder voelt wat beurs, nu ruim 4 uur later beetje wazig gevoel in hoofd en voel me beetje gloeien zoals je voelt na een dag in de zon. Verder nog geen koorts op de meter dus ben benieuwd naar de nacht, hopelijk blijft het hier bij.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb hier mijn eigen bijwerkingen al gepost, namelijk helemaal geen bijwerkingen (Janssen op 2 juni) maar bij deze ook even die van mijn vrouw (Pfizer, 15 juni). Misschien dat iemand het herkent namelijk.
Ze heeft last gekregen van rode uitslag en bultjes , vooral aan de linkerkant van haar lichaam, de kant waar het vaccin is gezet. Haar linker been, linker arm en linker kant van haar gezicht zat de dag na de vaccinatie onder de bultjes en rode uitslag. Dat werd de dag daarop erger. Ze had er verder geen last van. Geen jeuk of erge pijn bij aanraking. Het zag er gewoon vreemd uit. Dus na 2 dagen toch even de huisarts geraadpleegd en die bevestigde dat het er uit zag als een allergische reactie. Of dat met vaccinatie te maken had is natuurlijk niet aan te tonen door hem. Het kan ook iets in voeding zijn geweest of een insect. MAar mijn vrouw heeft nog nooit eerder last gehad van allergische reacties. Ze heeft antihistamine voorgeschreven gekregen en nu, na een paar dagen antihistamine, is alles bijna weggetrokken. Ze zal ook gewoon voor de 2e prik gaan want zoals ik al zei, geen last.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Afgelopen zondag mijn eerste prik gehad, Pfizer. Ging erg vlot en was allemaal goed geregeld. Enkel wat stijfheid in de arm, maar dat is nu al volledig weggetrokken. Verder totaal geen reactie gehad. Vriendin had op zelfde moment haar spuit en die had geeneens stijfheid of spierpijn (ik ben dan ook de meest flauwe van de twee). Al met al zeer positief verlopen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMH
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19:53

NMH

Moderator General Chat
HollowGamer schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 11:35:
Hopelijk voel je nu overigens beter? :)
Ja hoor, zoals ik al zei vielen de bijwerkingen voor mij heel erg mee. Ook dat gedoe met de benen was met een dag weer voorbij en niet pijnlijk, meer "raar". Ik hoop dat de tweede prik ook zo goed gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb gistermorgen om 09:30 mijn eerste Pfizer prik gehad. Ik heb werkelijk helemaal niks gevoeld. Ik dacht al "is er uberhaupt een prik geweest" want het ging zo rap...
4 uur later pijn aan de arm, dus bewijs dat er wel geprikt is ;) Kep nu nog steeds last van de arm, wel een stuk minder, maar ik heb vannacht niet erop kunnen liggen. Verder nog geen koorts of hoofdpijn gehad. Wel rond 17u-18u moe.

Het gele boekje (ook pas binnen gekregen) afgestempeld én ook een stikker geplakt met daarop het batchnummer en expiry date van het comirnaty (=pfizer) vaccin.

Ik vond het echt een geoliede machine:
1) je afspraak+ID+vragenlijst afgeven en dan uitgeprinte registratiebrief (geen bewijs!!) gekregen
2) doorschuiven naar het vaccinatiehokje en laten zien
3) naar de recovery zaal een kwartiertje uitzitten met koffie/water/thee
4) langs een "ik ben gevaccineerd"-bord wandelen om een selfie te maken

Alles was zo afgezet dat het allemaal éénrichting was qua aanrijden/parkeren en lopen. Best efficient.

Dus ik vond eigenlijk best dat aan veel gedacht was process-wise. Wat ik dan wel minder vond is dat het verder een vrij "koud" proces is: prik erin en wegwezen. Er zijn ook mensen die bang/nerveus zijn die geruststelling nodig hebben. Daar lijkt 0 ruimte voor, althans daar waar ik ben gevaccineerd (Rodahal, Kerkrade). Er was een vrouw tegen de vlakte gegaan, en was echt lang out, zeker 4 minuten ofzo en er was geen arts, alleen EHBO personeel.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
Apache4u schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 14:51:
Dus na 2 dagen toch even de huisarts geraadpleegd en die bevestigde dat het er uit zag als een allergische reactie.
Dat is inderdaad een klassiek voorbeeld van een allergische reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Vandaag de eerste prik gehaald in Urk:

Was een half uur te vroeg en vroeg of dit erg was en was geen enkel probleem mocht lekker doorlopen :) Mevrouw die met mij mee liep herkende me mondmasker van Defqon.1 festival en vroeg of ik al kaartjes had voor het online event.. Want zij was ook zo ‘oud stampertje’. Beetje gepraat over Tommorowland toen mocht ik zitten werd de prik gedaan door iemand anders en mocht ik op een stoel zitten en daarna weg :)

Super geregeld daar lekker doorlopen en vriendelijke mensen die er echt zin in hadden! Heel fijn geholpen :)

Bijwerkingen heb ik niet zo gemerkt.. Heb van mijzelf wat angstaanvallen soms waardoor ik denk verhoogde hartslag te hebben of dingen te voelen.. Dus niet echt iets dat eruit sprong maar ga het zien vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
renedr schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 14:37:
[...]
Wel is bekend dat iedere infectie, of vaccinatie een hyperalert immuun systeem een auto-immuun aandoening kan ontwikkelen.
Zoals je al aangeeft kan dit ook door een infectie komen, waaronder COVID.

Betreft vaccins; als ik zo het artikel scan is het gros met cortico's weer op de been geholpen. Het is niet leuk, maar de bijwerkingen zijn te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:17
Metalfreak schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 10:52:
Ik heb vorige week woensdag 's middags mijn eerste Pfizer gehad, die dag zelf alleen een beetje een "blauw plek gevoel" rond de prikplek, maar da's normaal bij een vaccinatie, niets aparts. Nu ben ik de laatste paar dagen wel enorm moe 's avonds, maar ik kan niet helemaal linken of dat nu aan de prik ligt of dat het gewoon algemene vermoeidheid was. Gisteren was die vermoeidheid echt redelijk extreem en ging die ook een beetje gepaard met hoofdpijn, maar goed, dat heb ik soms ook wel eens.
Dit had ik een paar weken terug na mijn eerste prik (Moderna), paar dagen na de prik hondsmoe, kon ook echt geen half uurtje wandelen. Na een paar dagen ging dat ook vanzelf weer over.

Vanmiddag mijn tweede prik gehad, dus ben benieuwd of ik nu weer wat van merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Apache4u schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 14:51:
Ik heb hier mijn eigen bijwerkingen al gepost, namelijk helemaal geen bijwerkingen (Janssen op 2 juni) maar bij deze ook even die van mijn vrouw (Pfizer, 15 juni). Misschien dat iemand het herkent namelijk.
Ze heeft last gekregen van rode uitslag en bultjes , vooral aan de linkerkant van haar lichaam, de kant waar het vaccin is gezet. Haar linker been, linker arm en linker kant van haar gezicht zat de dag na de vaccinatie onder de bultjes en rode uitslag. Dat werd de dag daarop erger. Ze had er verder geen last van. Geen jeuk of erge pijn bij aanraking. Het zag er gewoon vreemd uit. Dus na 2 dagen toch even de huisarts geraadpleegd en die bevestigde dat het er uit zag als een allergische reactie. Of dat met vaccinatie te maken had is natuurlijk niet aan te tonen door hem. Het kan ook iets in voeding zijn geweest of een insect. MAar mijn vrouw heeft nog nooit eerder last gehad van allergische reacties. Ze heeft antihistamine voorgeschreven gekregen en nu, na een paar dagen antihistamine, is alles bijna weggetrokken. Ze zal ook gewoon voor de 2e prik gaan want zoals ik al zei, geen last.
Die huiduitslag heb ik ook, komt kennelijk vaker voor bij Pfizer en zijn galbulten. De behandeling is inderdaad anti-histamine. Maar ze is lang niet de eerste die er last van heeft. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedr
roffeltjes schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 18:37:
[...]

Zoals je al aangeeft kan dit ook door een infectie komen, waaronder COVID.

Betreft vaccins; als ik zo het artikel scan is het gros met cortico's weer op de been geholpen. Het is niet leuk, maar de bijwerkingen zijn te overzien.
Toch begin ik hierdoor steeds meer voorstander te worden alleen risicogroepen in te enten.

Kinderen vallen daar absoluut niet onder en dat gaat m.i. dus veel en veel te ver.

Ik doe nu één keer mee, maar mijn kinderen tot hun 18de sowieso niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• roffeltjes
renedr schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 19:19:
[...]
Toch begin ik hierdoor steeds meer voorstander te worden alleen risicogroepen in te enten.

Kinderen vallen daar absoluut niet onder en dat gaat m.i. dus veel en veel te ver.

Ik doe nu één keer mee, maar mijn kinderen tot hun 18de sowieso niet.
Tsja, aangezien dit soort effecten ook van een virusinfectie kunnen komen zie ik niet direct waarom je het ene riskeert om het andere te ontwijken. Ik wijs maar op de ziekte van Kawasaki onder kinderen die COVID kregen.

Wat mij betreft worden mijn kinderen ASAP gevaccineerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

WouterG

Dit is geen ondertitel

WouterG schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:09:
Afgelopen vrijdagmorgen eerste prik met Pfizer, vanmiddag ineens steenkoud. Nu wisselen steenkoud en zweten elkaar af, 39,8 koorts. Omdat het meer als 48 uur heeft geduurd voor de eerste klachten toch een test gepland. En woensdag komen ze verbouwen hier😡😡😡

Hard hopen dat de testuitslag een beetje snel komt. En negatief is.

Ze steken die tweede spuit maar ergens waar het licht niet schijnt, niet bij mij in ieder geval 😂
Grapje natuurlijk.
Vannacht om 0400 had ik nog 40 graden koorts, vanmorgen rond 0800 was de koorts over. Vandaag nergens last meer van gehad, alleen nog wat slapjes.

Vanmorgen ben ik getest, uitslag negatief gelukkig. Mogelijk toch een verlate reactie op de prik.

Een collega van me heeft overigens ook na 72 uur koorts gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Hoe zit het nou met het baychnummer in het gele boekje? Bij rijswijk krijg je een stempel en krabbel maar niet het plakkertje zoals bij alle andere vaccins die ik heb. (1e Pfizer pas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
AMARONE schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 20:36:
Hoe zit het nou met het baychnummer in het gele boekje? Bij rijswijk krijg je een stempel en krabbel maar niet het plakkertje zoals bij alle andere vaccins die ik heb. (1e Pfizer pas)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7QGhgs6KhIWiC3ivwBRBm3YR3qk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WnH6esDGn2DTsFM8xhBsPJT5.png?f=fotoalbum_large
Meer dan dit kreeg ik ook niet. Lekker kort, zelfs geen adres van de GGD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

AMARONE schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 20:36:
Waarom zou je het batchnummer in het gele boekje zetten? Dat heeft voor het gele boekje geen enkele functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
LordSinclair schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 20:56:
[...]

[Afbeelding]
Meer dan dit kreeg ik ook niet. Lekker kort, zelfs geen adres van de GGD.
Hier hetzelfde, echter is er niets dat het boekje dan weer aan mij als persoon koppelt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
Bossie schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 21:04:
[...]

Hier hetzelfde, echter is er niets dat het boekje dan weer aan mij als persoon koppelt.
Je kan je NAW gegevens voorin schrijven ;)

Maar daarom ziet Den Haag het ook niet als officieel bewijs. Echter een aantal andere landen wel.

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste