Toon posts:

Ervaringen met betrekking tot de coronavaccinaties

Pagina: 1 2 3 ... 7
Acties:

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online
TS LEEG

Informatie redelijk verouderd. Geen zin meer dit aan te passen :)

Dit topic is om de ervaringen mbt corona vaccinaties te delen
Kleine waarschuwing vooraf: pas op je mening ;) Zorg voor goede argumentatie en als het woord wappie voorbij komt adviseer ik je uit te loggen.

[Voor 94% gewijzigd door Mrjraider op 01-11-2021 21:42]

OFFLINE enkele berichten geedit

Acties:
  • +3Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 21:13
Ik ben IC verpleegkundige en heb rond dezelfde tijden als jij BioTech/Pfizer gehad.
Echter had ik al corona gehad, dus ik reageerde een tikkie heftiger op de vaccinaties. Echt een dagje grieperig en gaar geweest, de 1e meer dan de 2e.

Gelukkig was het na dat ene dagje ook meteen weer over. Verder ook bij ons in het team dit soort zeer milde klachten bij enkelen. 1 iemand migraine gehad ervan een dag. Verder eigenlijk geen klachten.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 21:06
Ik ben deelnemer aan het gecombineerde stadium 2b/3 onderzoek naar CVnCov (Het CureVac mRNA vaccin). De placebo in dit onderzoek is fysiologisch zout en in principe weet ik niet wat ik gehad heb.

Met die achtergrond in gedachte: op 15 januari en 15 februari iets ingespoten gekregen. Omdat het onderzoekvaccin is half uur observatie en bloeddrukmeting voor en achteraf + wat luisteren door een longarts.
Beide keren vergelijkbare ervaring: Vermoeidheid na een paar uur. (hele) lichte koorts, onrustige halve nacht (met 20-25% hogere rusthartslag (60-70 ipv ~45), 24/7 tracking via Polar) en de volgende 2 dagen wat pijn op vaccinatieplek. De 2e was iets feller dan de eerste, maar s'nachts rustiger.
Zonder veel gemerkt te hebben gewoon kunnen sporten op de dagen erna.. wat ik redelijk intensief doe.