Toon posts:

Ervaringen met betrekking tot de coronavaccinaties

Pagina: 1 2 3 ... 7
Acties:

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online
TS LEEG

Informatie redelijk verouderd. Geen zin meer dit aan te passen :)

Dit topic is om de ervaringen mbt corona vaccinaties te delen
Kleine waarschuwing vooraf: pas op je mening ;) Zorg voor goede argumentatie en als het woord wappie voorbij komt adviseer ik je uit te loggen.

[Voor 94% gewijzigd door Mrjraider op 01-11-2021 21:42]

OFFLINE enkele berichten geedit

Acties:
  • +3Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 21:13
Ik ben IC verpleegkundige en heb rond dezelfde tijden als jij BioTech/Pfizer gehad.
Echter had ik al corona gehad, dus ik reageerde een tikkie heftiger op de vaccinaties. Echt een dagje grieperig en gaar geweest, de 1e meer dan de 2e.

Gelukkig was het na dat ene dagje ook meteen weer over. Verder ook bij ons in het team dit soort zeer milde klachten bij enkelen. 1 iemand migraine gehad ervan een dag. Verder eigenlijk geen klachten.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 21:06
Ik ben deelnemer aan het gecombineerde stadium 2b/3 onderzoek naar CVnCov (Het CureVac mRNA vaccin). De placebo in dit onderzoek is fysiologisch zout en in principe weet ik niet wat ik gehad heb.

Met die achtergrond in gedachte: op 15 januari en 15 februari iets ingespoten gekregen. Omdat het onderzoekvaccin is half uur observatie en bloeddrukmeting voor en achteraf + wat luisteren door een longarts.
Beide keren vergelijkbare ervaring: Vermoeidheid na een paar uur. (hele) lichte koorts, onrustige halve nacht (met 20-25% hogere rusthartslag (60-70 ipv ~45), 24/7 tracking via Polar) en de volgende 2 dagen wat pijn op vaccinatieplek. De 2e was iets feller dan de eerste, maar s'nachts rustiger.
Zonder veel gemerkt te hebben gewoon kunnen sporten op de dagen erna.. wat ik redelijk intensief doe.

Het echte ongemak duurde niet meer dan 12-14 uur, en begon 5-7 uur na de injectie.

Wellicht klinkt dit door het detail erger dan het was... Als deelnemer was ik er gewoon heel alert op... Er was niets onverwachts en niets extreems aan en het wekte ook zeker geen zorgen op bij de onderzoeksmedewerkers.

Waarom? Ik heb meer vertrouwen in dit veiligheid van dit vaccin-in-onderzoek dan in de veiligheid van SARS-COV2 zelf. Ik zag toevallig op tijd het formulier om mij aan te melden... en het onderzoek vind onder meer plaats aan ziekenhuis vlakbij. De stadium 1 en 2 onderzoeken geven indicatie dat het net zo goed kan werken als Pfizer/Biontech en Moderna. Ik sta op basis van leeftijd en gezondheid ergens helemaal achterin de rij... en geen behoefte aan het risico van Long-Covid19. De placebo groep krijgt na goedkeuring alsnog het werkzame vaccin, dus bijna zeker vele maanden voor ik via de GGD wat zou krijgen.

[Voor 3% gewijzigd door Ronald op 02-03-2021 20:54]

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x350Wp Zuid 10°; Totaal 7000Wp.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 20:21
franssie schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 01:21:
[...]

Is dat een bekende correlatie tussen eerdere besmetting en bijwerkingen?

Mijn vriendin (gehandicaptenzorg) is na haar eerste AZ vaccinatie echt 36 uur ziek geweest (in bed met de hele bingo kaart van bijwerkingen inclusief spierpijn in spieren waarvan ze nog niet wist dat ze die had). Ik denk overigens niet dat ze Corona gehad heeft (meerdere keren getest bij verkoudheidsklachten) en ze zou het zo nog een keer doen (en dat moet ook over een kleine 3 maanden).
Griepprik heeft ze nooit bijwerkingen van.

Ik kan niet wachten mijn ervaringen te delen hier maar dat zal nog wel even duren.
Hier ook GHZ medewerker en kreeg mijn eerste AZ shot paar weken geleden. Alle bijwerkingen die op het informatieblad staan, die kreeg ik. 2 dagen lang had ik koorts 38-40.5, spierpijn, enorme rillingen, hoofdpijn en vermoeidheid.

Merk binnen mijn werkkring dat vele andere ook bovenstaande bijwerkingen kregen, in meer of mindere maten.

11 collega's geprikt, 6 ziek. Manager heeft toen zelfs nog een oproep gedaan om de vaccinatie uit te stellen ivm onderbezetting.

Griepprik ook nergens last van gehad

@Mrjraider Misschien handig om dit in de startpost te vermelden. https://www.lareb.nl/ dat mensen mochten ze bijwerkingen hebben gehad, ze daar te melden.

[Voor 7% gewijzigd door Pukson op 03-03-2021 09:47]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JoostVerh
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21:29
Ronald schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:51:
Ik ben deelnemer aan het gecombineerde stadium 2b/3 onderzoek naar CVnCov (Het CureVac mRNA vaccin). De placebo in dit onderzoek is fysiologisch zout en in principe weet ik niet wat ik gehad heb.

Met die achtergrond in gedachte: op 15 januari en 15 februari iets ingespoten gekregen. Omdat het onderzoekvaccin is half uur observatie en bloeddrukmeting voor en achteraf + wat luisteren door een longarts.
Beide keren vergelijkbare ervaring: Vermoeidheid na een paar uur. (hele) lichte koorts, onrustige halve nacht (met 20-25% hogere rusthartslag (60-70 ipv ~45), 24/7 tracking via Polar) en de volgende 2 dagen wat pijn op vaccinatieplek. De 2e was iets feller dan de eerste, maar s'nachts rustiger.
Zonder veel gemerkt te hebben gewoon kunnen sporten op de dagen erna.. wat ik redelijk intensief doe.

Het echte ongemak duurde niet meer dan 12-14 uur, en begon 5-7 uur na de injectie.

Wellicht klinkt dit door het detail erger dan het was... Als deelnemer was ik er gewoon heel alert op... Er was niets onverwachts en niets extreems aan en het wekte ook zeker geen zorgen op bij de onderzoeksmedewerkers.

Waarom? Ik heb meer vertrouwen in dit veiligheid van dit vaccin-in-onderzoek dan in de veiligheid van SARS-COV2 zelf. Ik zag toevallig op tijd het formulier om mij aan te melden... en het onderzoek vind onder meer plaats aan ziekenhuis vlakbij. De stadium 1 en 2 onderzoeken geven indicatie dat het net zo goed kan werken als Pfizer/Biontech en Moderna. Ik sta op basis van leeftijd en gezondheid ergens helemaal achterin de rij... en geen behoefte aan het risico van Long-Covid19. De placebo groep krijgt na goedkeuring alsnog het werkzame vaccin, dus bijna zeker vele maanden voor ik via de GGD wat zou krijgen.
Herkenbaar je ervaringen ik doe mee aan dit zelfde fase 3 onderzoek van Curevac en heb gisteren mijn eerste prik gehad, ik heb 38 graden verhoging gehad lichte hoofdpijn en inderdaad ook mijn hartslag is verhoogd. De temperatuur verhoging is alweer aan het zakken blijft voorlopig de lichte hoofdpijn en een gevoelige prikplek.

Ik verwacht dat ik dus ook de echte prik heb gehad, ik heb echt nooit koorts etc.

EDIT: later op de dag kwam de verhoging helaas weer terug en had ik last van koude rillingen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• henkzelf
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 22:00
Blauwschaap schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 16:23:
Is hier al iemand geprikt op zo'n grote priklocatie in plaats van op het werk?

Wat ik me afvraag is in hoeverre er ruimte is om even een minuut of 5 te blijven zitten na de prik. Dat heb ik zelf echt nodig om niet direct van mijn stokje te gaan. Maar ik kan me voorstellen dat het een soort lopende band werk is waarbij je zo snel mogelijk plaats moet maken voor de volgende omdat anders hun hele planning uitloopt.

Iemand ervaring hiermee?
Grote priklocatie=Pfizer+GGD? Daar moet je sowieso 15 minuten op een stoel wachten vanwege kans op allergische reacties en dat is daar dan ook geregeld. Volgens de foto's zelfs met koffie.

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Sint-Michielsgestel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
weg

[Voor 99% gewijzigd door Mrjraider op 01-11-2021 21:33]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• henkzelf
Melden bij de intake en ze lossen het echt wel op.

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Sint-Michielsgestel

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
weg

[Voor 99% gewijzigd door Mrjraider op 01-11-2021 21:33]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Blauwschaap
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 16-01 19:57
@Mrjraider Bedankt! Fijn om vooraf te weten hoe het er aan toe gaat. Ik kijk er vanwege mijn reactie op vaccinaties absoluut niet naar uit maar wil uiteraard de prik toch gewoon gaan halen als ik aan de beurt ben :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
weg

[Voor 98% gewijzigd door Mrjraider op 01-11-2021 21:34]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: april 2002
  • Niet online
Blauwschaap schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 16:50:
@Mrjraider Bedankt! Fijn om vooraf te weten hoe het er aan toe gaat. Ik kijk er vanwege mijn reactie op vaccinaties absoluut niet naar uit maar wil uiteraard de prik toch gewoon gaan halen als ik aan de beurt ben :)
Welke reactie? Die 5 minuten blijven zitten omdat je anders van je stokje gaat of is er nog meer? :)

Bij vaccinaties heb ik dat overigens niet. Wel bij bloed afnemen. Daar moet ik ook echt niet naar kijken, want dan ga ik vrijwel meteen out ;w

Blijven ademen en andere kant opkijken ;)

Even a broken clock is right twice a day.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Lethalis schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 19:49:
[...]
<>
Blijven ademen en andere kant opkijken ;)
Mantra dat ik ooit van mijn zusje heb overgenomen is "Chocoladetaart, Chocoladetaart, Chocoladetaart , Chocoladetaart" Even je gedachten en smaak en alles op iets anders richten. Maar dat werkt dan wel het beste zittend.

Iedereen ervaart het anders.

Het komt goed - we are gonna party like it is 2022. 🎼🎼🎸

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 16:51
Een vriend van mij belandde een dag na inenting met AZ in het ziekenhuis. Klein herseninfarct. Doorgaans komt dat door een vat verstopping. Volgens de arts had het niet met het vaccin te maken.

Op de foto was nog een infarctje te zien en er zijn onderliggende ziekten. Maar goed, het tijdstip van de gebeurtenis zit wel bovenop het tijdstip van vaccineren.

Er is melding gemaakt bij Lareb.

[Voor 4% gewijzigd door bert pit op 15-03-2021 07:47]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 21:26

Yucon

*broem*

Lethalis schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 19:49:
[...]

Bij vaccinaties heb ik dat overigens niet. Wel bij bloed afnemen. Daar moet ik ook echt niet naar kijken, want dan ga ik vrijwel meteen out ;w
Daar schijn je overheen te groeien rond je 40ste. Houdt moed :)

Vrouwlief is na AZ 2 a 3 dagen flink ziek geweest. Standaard riedeltje. Bij haar is het na 1,5 week wel beter maar ze is nog steeds heel erg moe. Waarschijnlijk heeft ze een klein jaar geleden corona gehad. In die tijd werd er vrijwel niet getest, dus zeker weten doen we het niet.

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@Lennnn rommelig waarschijnlijk. Sterkte dus alvast en zet een raam op een kier voor frisse lucht (zuurstof).

• bert pit
Ik ken iemand die na het AZ vaccin een behoorlijke optater* heeft gehad, twee dagen ziekenhuis. Redelijk goed afgelopen gelukkig, maar het werd breed uitgemeten in de lokale media.

Wat de meesten niet weten en wat ook niet in de media stond, is dat hij elke dag ruim alcohol drinkt, zijn hele leven heeft gerookt, extreem hoge bloeddruk heeft (afgelopen jaar meerdere malen voor opgenomen), suikerpatiënt is met pompje. etc. Bovendien bleek hij reeds eerder een soortgelijk optater te hebben gehad. Hij neemt met zijn gedrag extreme gezondheidsrisico's. Hij beweert niet expliciet dat het te maken heeft met het vaccin, maar men zou het zo wel kunnen lezen.

Tienduizenden mensen hebben het bericht gelezen, het heeft lokaal de nodige twijfel veroorzaakt. Het geval is ook aangemeld bij Lareb. Maar bijna niemand weet van zijn gezondheidstoestand en levensstijl.

Zo lopen er in NL waarschijnlijk nog duizenden rond.

* Ik gebruik expres het woord "optater" om toch een beetje de privacy te waarborgen.

[Voor 18% gewijzigd door bert pit op 25-05-2021 16:08]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Wij hebben als zorgaanbieder veel mensen in dienst en we zien nu toch wel veel medewerkers met bijwerkingen na een AZ prik die 1 a 2 dagen aanhouden, maar wel zo hevig dat mensen niet kunnen werken.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• wowly
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 19:57
Ik heb in januari en in februari de prikken van Pfizer gehad. Werk in ouderen zorg als Fysio, verschillende corona cohorten gewerkt met massale uitbraken. Zelf heb ik geen corona gehad.

1e prik in Eindhoven, super relaxed daar ondanks dat ik wat gespannen was. Dezelfde dag gevoelige bovenarm, dat eens zeer gevoelig, alsof ik een stomp had gehad op mijn boven arm.. Heb geen griep verschijnselen gehad, geen hoofdpijn. De griepprik die ik ieder jaar haal geeft meer bijwerkingen (gammel zijn)

2e prik ook in Eindhoven, exact hetzelfde verhaal behalve dat ik zelf minder gespannen was hahaha.
Mijn vrouw heeft exact hetzelfde werk als ik en een heeft een halve week voor mij de vaccinaties gehad. Exact hetzelfde verhaal....

Ik hield er rekening mee dat de tweede wat zwaarder zou kunnen zijn, maar niets van dat. Al mijn collega's; hetzelfde verhaal. Een collega van mijn vrouw had bij de 2e prik wat griep verschijnselen.
Al mijn patiënten (zeer kwetsbare ouderen) vrijwel geen (!) bijwerkingen. Mijn moeder. Ook geen bijwerkingen...

Nu is onze stichting middelgroot, en ik zit erg goed in de medische hoek maar ook van geen enkele arts problemen gehoord.... Het lijkt idd wel hoe ouder hoe minder bijwerkingen...

Ik was erg blij met de vaccinatie. Op sommige afdelingen waren vrijwel alle verzorgenden ziek met corona thuis (waardoor wij als Fysio als zorg moesten werken: er waren geen verzorgenden te krijgen vanwege enorm tekort) dat waren echt heel erg hachelijke tijden. In die tijd is een beste vriendin van ons 3 weken op de IC geweest op het randje van overlijden.

Ik stond dus mentaal voorin de rij voor een vaccinatie, en als er mensen twijfelden zei ik altijd, " dan moet het het vooral niet nemen, dan ben ik namelijk eerder aan de beurt!".... Heel dat weigeren van de vaccinatie verdwijnt dan als sneeuw voor de zon. Veel mensen gedragen zich als schapen, als iedereen om hen heen het wel doet, doen ze gewoon mee. Ook degene met de grootste mond tegen vaccineren. Die zijn gewoon wat banger dan de rest denk ik wel eens.

Gevaar van dit draadje is dat alleen mensen met bijwerkingen gaan reageren. De anderen die hem laat hebben gehad reageren minder snel, want minder te vertellen. En beetje zoals die review sites over bedrijven, alleen degene die een vervelende ervaring hebben reageren om anderen te waarschuwen, degene met goede ervaringen genieten hier van een hebben geen behoefte om het www af te struinen voor een goede review achter te laten (of ze moeten een extreem goede ervaring hebben).

Iedereen moet zelf weten wat ie doet, maar de "bijwerkingen" van long covid kunnen immens zijn. Daar kun je rustig en paar dagen grieperig voor zijn om dat te voorkomen....

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 19-01 20:32

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Ik werk zelf als IC verpleegkundige en ik heb in januari beide prikken gehad.
Na de eerste prik weinig klachten, enkel 2 dagen een wat stijve arm.
Na de tweede prik ca 1 dag last gehad van hoofdpijn en wat langer van een stijve arm/pijn op de injectieplaats.

Begin maart werden op één dag zowel mijn ouders als m'n vriendin gevaccineerd met AstraZeneca.
Mijn beide ouders hadden nergens last van, m'n vriendin is een dag ziek geweest met koorts en hoofdpijn.

Na bijna een jaar "coronazorg" was ik blij de vaccinatie te kunnen krijgen. Het voelde (en voelt) echt als een stap dichter bij het oude normaal.
In onderzoek verband vanuit mijn werkgever doe ik ook nog mee aan een antistoffen test, waarbij er op bepaalde intervallen gedurende een jaar bloed wordt afgenomen om te kijken in welke mate deze nog aanwezig zijn.

Twee weken na m'n eerste vaccinatie kreeg m'n vriendin COVID-19 en het was nog wel even een dingetje hoe het zou gaan als ik ook positief zou testen vlak voor m'n tweede prik. Maar dit was gelukkig niet het geval.

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

• Temraakle
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Mijn vriendin heeft vandaag de eerste prik van het Sputnik 5 vaccin gehad. In Kazakhstan loop je gewoon het ziekenhuis binnen en geef je aan dat je het vaccin wilt. Ze moest eerst een formulier invullen of ze allergieën of een chronische ziekte heeft, daarna werd haar bloeddruk en zuurstofpercentage gemeten.

Op elke verdieping (4) hadden ze een priklocatie, waar twee personen aan het prikken waren en een derde persoon toezicht hield op de gevaccineerde mensen. In totaal heb ik 6 mensen gezien die een prik wilde, heb slechts 1 verdieping gezien.

Na de prik moest ze 30 minuten plaatsnemen en kon ze met een informatiebrochure gaan. Er werd aangeraden om 3 dagen niet te douchen en alcohol te drinken. Mocht ze klachten hebben, dan kan ze contact opnemen met een speciaalnummer.

Tot nu toe heeft ze geen klachten.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ReneK
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:54
Ook maar even wat ervaringen delen:

Mijn vrouw en ik (allebei begin 60) hebben afgelopen zaterdag onze eerste AZ vaccinatie ontvangen bij de huisarts. De eerste uren na de prik weinig van gemerkt.

In de nacht van zaterdag op zondag werden we allebei beroerd wakker: overal spierpijn, hoofdpijn, rillerig.
Allebei pijnstillers ingenomen en weer in slaap gevallen.

Gisteren (zondag) voelden we ons allebei nog veel beroerder. Opmerkelijk dat we allebei vrijwel
dezelfde symptomen hadden: spierpijn over je hele lijf, rillerigheid, hoofdpijn, duizeligheid en een hogere hartslag (mijn hartslag is normaal 55 in rust, was nu 89). Ik had daarnaast ook koorts (38.9), mijn vrouw alleen maar lichte verhoging. Verder absoluut geen eetlust, alles smaakte vies.

We zijn allebei kerngezond (sportief, geen overgewicht, geen onderliggende problemen en eten zeer
gezond).

Vandaag (maandag) voelen we ons weer een stuk beter. Spierpijn grotendeels weg, hoofdpijn ook, weer eetlust en energie. Mijn koorts is weg, en hartslag is weer normaal (57).

Samengevat: de eerste verschijnselen traden ongeveer 14 uur na de prik op, en de klachten hebben ongeveer één etmaal geduurd.

We gaan er maar van uit dat we een goede imuunresponse hebben gehad, en dat het vaccin het lichaam
goed heeft aangespoord antistoffen te maken.
Ook zijn we blij dat we allebei nagenoeg hetzelfde reageerden op het vaccin, dat is ergens wel een geruststellende gedachte.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Klinkt net zoals de 23 mensen die in Januari in Noorwegen het hoekje om gingen na een Pfizer vaccinatie.

Kan gebeuren, relatie tot vaccin waarschijnlijk onbekend.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• elnino
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 10-01 09:28
Een paar dagen geleden hier in de VS (waar nu bijna iedereen de prik kan krijgen) Moderna gehad, de eerste dosis. De afgelopen dagen spierpijn gehad. De tweede prik, over 28 dagen, schijnt heftiger te zijn.

Nu vooral een gevoel van opluchting, maar tegelijkertijd ook ergernis dat m'n ouders in Nederland nog steeds niet gevaccineerd zijn; terwijl ze hier in de VS al met vaccineren zonder afspraak zijn begonnen...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:31

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Mijn vader, 75, Pfizer. 1 avond een pijnlijke plek op de arm, verder niets.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Artwido
  • Laatst online: 21:21
thewizard2006 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:54:
[...]

Al 3 weken last van de vaccinatie? Val je in een bepaalde risico/leeftijds klasse?
Ben 58 en heb weliswaar in december corona gehad. Maar daarvoor al ruim 30 jaar niet ziek geweest. Dus nee geen risicogroep.
Ik kon mij laten vaccineren omdat ik zorgverlener ben voor mijn gehandicapte zoon.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ikkes
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 20:54

ikkes

Oma is weer aan het lopen.

@Artwido Ik ben een proefkonijn. Ze testen ondermeer het bloed van mijn man en dat van mij om te kijken hoe wij erop reageren.

People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 21:11

vhal

ಠ_ಠ

The Realone schreef op maandag 26 april 2021 @ 13:33:
[...]

Ik had ook na 2 prikken nergens last van. Bij de 1e voelde ik mijn arm nog een dag of 2, maar de 2e leek alsnog ik helemaal niet gehad had. Mijn vrouw had hetzelfde bij de 1e, maar bij de 2e voelde ze zichzelf echt niet fit. Een goeie dag later was ze daar ook weer overheen. Beide gewoon gezond en rond de 30, beide Pfizer. Mijn collega, eind 30, kreeg Moderna en was er toch wel een paar dagen echt ziek van na zijn 2e.
Blijft toch bijzonder. De 2e prik zal ik niet krijgen maar ik ben wel benieuwd in hoeverre een 2e prik vergelijkbaar is tov een "single shot" Janssen. Wel heb ik mij aangemeld voor de vragenlijsten van Lareb tbv het onderzoek naar de bijwerkingen. De plekken voor Pfizer en AZ waren al vol maar voor o.a. Janssen kon dit nog wel.

STRAVA

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18:58

Nox

Noxiuz

Vandaag ook eerste dosis pfizer gehad, vooralsnog alleen beetje spierpijn in de arm. Benieuwd hoe het er morgen aan toe gaat, als ik collega's mag geloven redelijk wat spierpijn te verwachten.

Edit:

Ik heb mijn vaccinatie verkregen via de spillagelijst van de GGD (er gaan letterlijk nul vaccins verloren zo 8) ) maar zou later nog een briefje krijgen van hoe en wat. Men heeft mijn email/tel.nr/bsn maar iemand een idee waar ik op moet wachten? Een brief? Email? Inloggen op vaccinatiepagina laat (nog) niks zien met het overzicht van welke vaccinaties ik heb gehad.

[Voor 49% gewijzigd door Nox op 28-04-2021 16:58]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• psychodude
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 22:01
Zo, vandaag dan ook het vaccin gekregen. Janssen. Ben benieuwd 😅. De reacties bij collega's zijn vrij variabel geweest, van niets tot goed lamlending gevoeld.

• Yucon
  • Laatst online: 21:26

Yucon

*broem*

Ai, is het echt zo erg? Dit valt toch niet meer in de categorie 'milde klachten' of wel? :{

:(:)

• Nox

Nox

Noxiuz

henkzelf schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:02:
[...]

Normaal geeft de GGD toch op zijn minst een printje mee? (Bij ons wel). Die zichtbaarheid op de vaccinatiepagina duurt een paar dagen.
Dat printje kreeg ik niet vanwege spillagelijst en zou later verwerkt worden. Ik zal eens vragen van het weekend.

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • +1Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 22:01
psychodude schreef op donderdag 29 april 2021 @ 16:44:
[...]

Bijna een IC bed nodig als echte vent :').
Zo, de IC indicatie lijkt weer voorbij :P. Gisteravond bij thuiskomst fikse hoofdpijn, spierpijn en extreem moe. Nauwelijks trek. Polsfrequentie in rust van zo'n circa 90 op dat moment. Zo rond 6 uur daarmee in de bank in slaap gevallen, 's avonds ergens wakker geworden in in bed gaan liggen om tot half 7 's ochtends door te slapen. Tijdens het slapen polsfrequentie in rust een uur lang maximaal zo'n 130 8)7. Bij wakker worden rond de 65. Nog altijd verhoogd voor wat ik gewend ben. Maar voel me aanzienlijk beter. Hoofdpijn is weg. Spierpijn is nagenoeg volledig verdwenen. En voel me uitgerust, mag ook wel na meer dan 12 uur slaap.

Gelukkig maar van korte duur allemaal lijkt het.

Edit:
Rest van de dag weer prima in orde :9.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rzaan
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 18:29
Zojuist mijn prik gehaald in Middenmeer.
Geoliede machine en iedereen uiterst vriendelijk en duidelijk. Van parkeerwacht tot gast-vrouwen/heren.

Ik had mijn gele boekje meegenomen omdat ik daar graag een stempel in wilde hebben.
Daar deden ze niet aan.
Mijn moeder kreeg wel zo'n stempel, maar dat was andere locatie.
Ander familielid (weer bij een andere locatie) kreeg geen stempel, maar wel een stickertje.

Niet dat het heel veel uitmaakt want het gele boekje is niet echt een officieel document (in de zin van dat het een pasfoto heeft of een aantal moeilijk te vervalsen kenmerken)
Beetje wonderlijk alleen dat GGD-locaties allemaal hun eigen beleid op dat gebied hebben.

[Voor 6% gewijzigd door Rzaan op 01-05-2021 17:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 18:39
Donderdag ochtend hier in Amerika mijn eerste Moderna vaccin gekregen. Eerste 36 uur eigenlijk alleen een beetje pijn in de arm, daarna werd ik wel een beetje moe en weinig energie. Vandaag weer vol met energie en voel mij prima.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Rzaan schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 09:47:
Zojuist mijn prik gehaald in Middenmeer.
Geoliede machine en iedereen uiterst vriendelijk en duidelijk. Van parkeerwacht tot gast-vrouwen/heren.

Ik had mijn gele boekje meegenomen omdat ik daar graag een stempel in wilde hebben.
Daar deden ze niet aan.
Mijn moeder kreeg wel zo'n stempel, maar dat was andere locatie.
Ander familielid (weer bij een andere locatie) kreeg geen stempel, maar wel een stickertje.

Niet dat het heel veel uitmaakt want het gele boekje is niet echt een officieel document (in de zin van dat het een pasfoto heeft of een aantal moeilijk te vervalsen kenmerken)
Beetje wonderlijk alleen dat GGD-locaties allemaal hun eigen beleid op dat gebied hebben.
Als je er 's middags was had je onder mijn toezicht mogen wachten :P Dat ze die stempel niet hebben is denk ik omdat we in de 21e eeuw leven ofzo :+ Ga daar niet over, ben allang blij dat het ondertussen een beetje soepel loopt :) Je krijgt inderdaad een uitdraai mee van je batchnummer, die kan je er ook in plakken inderdaad. Fijn om te horen dat alles als een geoliede machine gaat, dat horen we gelukkig vaker ondanks de enorme kritiek die we soms krijgen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

henkzelf schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:26:
[...]

En dan moeten ze wel de toestemming voor gegevens delen met het RIVM "aanzetten" anders ga je het hier niet zien: https://mijn.rivm.nl/vaccinaties/login
Ik zie er nog niks. Vandaag even navraag gedaan: bij de tweede prik krijg je dus een heel overzicht mee :+

Het zal wel :> Die tweede dus maar even afwachten halverwege mei.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
weg

[Voor 98% gewijzigd door Mrjraider op 01-11-2021 21:35]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PiB
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 05-06-2021
Mrjraider schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:39:
[...]

Ik denk dat die vergelijking wat scheef is, want door corona zit het land (zo niet de wereld op slot), dat gebeurd niet zodra je een kind verwacht/krijgt.

Doordat zowel AZ als nu Janssen negatief in het nieuw komen zakt de bereidwilligheid als een baksteen in het water, wat niet vreemd is.
Nou ja, het land zit door 50+ wat Corona krijgt, op slot. Niet door twintigers en dertigers.
Al zouden alle twintigers en dertigers ingeent zijn en alles daarboven nog niet, dan is de druk op de zorg nog altijd ongekend hoog.

Andersom niet.

Ik kan heel goed begrijpen dat iemand van 20 of 30 niet het risico op Trombose wil lopen en wel het risico op Corona.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
weg

[Voor 99% gewijzigd door Mrjraider op 01-11-2021 21:35]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
weg

[Voor 99% gewijzigd door Mrjraider op 01-11-2021 21:35]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20:00

Touchdomex

Meisje!

ehtweak schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 15:59:
[...]

Moderna, prikpoli lokaal ziekenhuis.
Dan is ook de vraag of het ziekenhuis alles goed heeft doorgegeven. Het hoeft niet perse namelijk bij GGD of RIVM te zijn waar dit mis gaat. Ook bij de onderliggende instellingen gaat het soms nog wel mis met doorgeven van de informatie.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@Touchdomex Maar ze heeft wel notabene zo'n kaartje, van het RIVM (!), waarop de prikdata, type vaccin en persoonsgegevens staan.
Das toch 8)7 :?

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +3Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 19:03
ehtweak schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:11:
Zoals ik al zei:

Soms vraag je je toch af... gaat dat wel goed met de dataverwerking en statistiek daar bij het RIVM en de GGD?
...
Geeft toch te denken over de zorgvuldigheid waarmee alle gegevens verwerkt worden.

En wij zullen vast niet de enigen zijn waarbij dit fout gaat. M.a.w. hoe betrouwbaar is/zijn de cijfers die naar buiten gebracht worden c.q. waarop beleid gebaseerd is?
Of zou het, hopelijk, binnen een marginale foutenmarge blijven?
Jij gaat er vanuit dat het fout gaat. Ik vind dat het gaat zoals ontworpen. Je zorgverlener mag alleen met jou toestemming met het RIVM delen dat je bent gevaccineerd. Daarnaast hebben mensen hier al eerder gedeeld dat het een tijdje duurt voordat deze registratie is doorgevoerd. Registratie in de verloopt wel vaker traag, maar dat is geen teken dat het niet gebeurd. Je vrouw valt blijkbaar binnen 2 groepen die beiden al aan de beurt zijn, voor beide krijgt ze een uitnodiging omdat die groepen onafhankelijk van elkaar zijn samengesteld. Het RIVM is zich hier ook gewoon van bewust en vermeld dit bij elke groep die ze uitnodigen. Zie bijvoorbeeld deze:
Dubbele uitnodiging
Het kan zijn dat mensen in deze groep een dubbele uitnodiging ontvangen. Zij worden nu op basis van hun medische aandoening uitgenodigd, maar zijn soms al eerder via een andere route uitgenodigd. Bijvoorbeeld omdat zij werken in de zorg of geboren zijn in 1961 of 1962. Wie al gevaccineerd is, mag de tweede uitnodiging weggooien.
Zullen we niet op elke slak zout leggen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 21:11

vhal

ಠ_ಠ

Inmiddels zijn we 2 weken verder na de Janssen vaccinatie vanuit mijn werkgever, vokgens de theorie zou je dus beschermd moeten zijn. Ergens voelt het wel fijn, ondanks dat sommigen het een "inferieur" vaccin noemen. :/

STRAVA

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: oktober 2004
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:Dit topic gaat over de ervaringen rondom de vaccinatie. Welke je zou willen, hoe dat op vakantie werkt en of je volgend jaar weer moet, is beter geschikt voor andere topics.

Ik heb het wat opgeschoond, dus als je reactie weg is, dan was ie offtopic.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• llevering
  • Registratie: september 2000
Zelf inmiddels 2x Moderna gehad (35jr, medische risicogroep op uitnodiging ziekenhuis).

De 1ste keer alleen pijnlijke arm (kon er wel op liggen, maar wel voorkeur voor m'n andere zijde), 's nachts een beetje gezweten.

Bij de 2de werd ik door de verpleegkundige gewaarschuwd, dat de bijwerkingen na de 2de prik meestal wat meer aanwezig zijn. Was 's ochtends om 9u gevaccineerd en 's avonds om een uur of tien voelde ik me duidelijk niet fit en toen ik daarna ging slapen werd ik rillerig en had ik het koud (ik heb het altijd warm) en was enorm moe. Gelukkig in slaap gevallen 4 uur later werd ik even wakker en was ik weer in orde. Ik heb me die dag ook flink fysiek ingespannen, dus de vermoeidheid zal wel wat verergerd zijn.

Dus viel gelukkig mee en het prikje voel je inderdaad niet eens.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
1e prik Pfizer binnen. Net erna een iets stijve arm, hoe kan het ook anders met die fabrikant, maar dat is nu alweer weg. Boswandelingetje gemaakt, helemaal prima.

Tot dusver nog niet echt klachten, heeeeel licht hoofdpijn maar is verwaarloosbaar. Hartslag en ECG prima. Saturatie gem 96-98%, iets lager dan m’n normale gemiddelde (98-100%); verwaarloosbaar.

Voor de T1’s onder ons: BG-waarde lijkt wel iets omhoog te willen kruipen, ISF lijkt verlaagd te moeten worden, I:C ratio lijkt verlaagd te moeten worden, basaal iets verhoogd; dus het lijkt daar wel effect op te hebben. Op dit moment is dat mild; zo’n 20-25%. Dit, en het effect, is bij iedereen anders natuurlijk; maar hou er rekening mee dat het dus een effect kán hebben.

Ben benieuwd hoe ‘t morgen allemaal is. :)
Tot dusver alles eigenlijk goed, niets te klagen en valt allemaal reuze mee. Proces ging ook prima op locatie; duidelijke instructies. Op een strontchagrijnige tokkie van een verkeersregeler na die het met iedereen aan de stok leek te krijgen en volgens mij gezopen had verliep het heel netjes, gestroomlijnd en vriendelijk. :) Ook netjes goede controle achteraf op oa beroertes (daarom moet t mondkapje ook even af), flauwvallen, et cetera. Al met al heeft de GGD het goed voor elkaar.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

WhatsappHack schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:24:
<>Net erna een iets stijve arm, hoe kan het ook anders met die fabrikant, <>
:o _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:08
FastFred schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:04:
Ik ben bijna 31 (als je 'halverwege 62' denkt al best oud), kerngezond en heb zojuist een uitnodiging gehad voor een vaccinatie omdat ik in een risicogroep zit :/

Iemand enig idee hoe ik er achter kom in wat voor risico groep ik zit cq waar dit vandaan komt?
Huisarts bellen? Zo kwam ik erachter waarom ik een uitnodiging kreeg.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
FastFred schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:04:
Ik ben bijna 31 (als je 'halverwege 62' denkt al best oud), kerngezond en heb zojuist een uitnodiging gehad voor een vaccinatie omdat ik in een risicogroep zit :/

Iemand enig idee hoe ik er achter kom in wat voor risico groep ik zit cq waar dit vandaan komt?
Als je aangemeld staat voor de griepprik om wat voor reden dan ook, dan krijg je nu ook een uitnodiging voor vaccinatie. Ik zou de uitnodiging zeker aannemen, hoe eerder je gevaccineerd bent hoe beter natuurlijk! :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
weg

[Voor 99% gewijzigd door Mrjraider op 01-11-2021 21:36]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:46
Ok, je komt op de griepprik lijst o.a. als je in het verleden ademhalingproblemen en/of astma hebt gehad. Als peuter was ik vroeger best vaak benauwd en heb ik een neusinhalator gehad.

Dat is dus de reden bij mij, ondanks dat ik al 27 jaar klacht vrij ben

Zoek je nog werk? https://tweakers.net/carriere/it-banen/355048/helpdesk-medewerker-borculo-meilink-borculo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 16:58

Blonde Tux

Advertentieboer

Nou prima geregeld hier in Utrecht. Zojuist m'n eerste spuitje Moderna in ontvangst mogen nemen. Liep soepeltjes.

Over 4 weken meer! Voor de symmetrie natuurlijk dan m'n andere schouder. Loop ik weer in balans

хочет знать все?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 20:36

pinda powerrr

Slow down...

Vanmiddag Pfizer gekregen, zit ook in de griepprik groep. Super relaxed op de priklocatie, niet druk, maar wel lekker tempo. Komt vooral door de ruime opzet denk ik.
Werd alleen naar mijn ID gevraagd en de gezondheidsverklaring, uitnodiging werd achterwege gelaten. Ik had de afspraak al online gemaakt voordat ik de uitnodiging had gekregen 8)

Arm nauwelijks iets van te merken, tenminste niet in het dagelijks bewegen. Had heel even last van hele lichte misselijkheid, maar alweer over.

Over vijf weken de volgende!

Twice as much ain’t twice as good

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bert pit
Gisteren de mijn eerste Pfizer prik gehad. Als je 's-nachts op die schouder in bed ligt voel je het, voor de rest stelde het niets voor. Ik voelde me 2 a 3 uur loom en in de avond had ik een duizeling die ik nooit heb. Het doet dus wel iets.

Op de priklocatie staat veel personeel, alles is uitstekend geregeld (petje af), dat is overigens vanaf het begin al zo. De vrouw die me prikte deed dat heel langzaam, waar ik een voorstander van ben.

Nu maar hopen dat zoveel mogelijk mensen de prik laten zetten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Morgen ben ik aan de beurt, maak mij toch wel zorgen (hypochondrie, al is dat in de loop der jaren wat gezakt).

Hopelijk vallen de bijwerkingen mee, al ga ik ook beginnen bij mijn nieuwe werkgever maandag, die ik wel alvast op de hoogte heb gebracht. Met de griepprik was ik daarna ook altijd niet lekker.

Hebben jullie tips om er met minder angst erna toe te gaan morgen? :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bob-B190
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 19-01 21:56
charrel schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 07:03:
Ik ben 43, sinds 2 jaar en auto immuun ziekte en de afgelopen 2 jaar ook de griepprik gehad via mijn werkgever. Nu begin dit jaar uiteraard de huisarts op de hoogte gebracht dat ik al 2 jaar de griepprik heb gehad, "ik ben op de lijst gezet" volgens de huisarts maar nog niks gehoord. 8 weken terug corona gehad, ivm de koorts en mijn ziekte van Addison net opname in het ziekenhuis kunnen voorkomen. Maar nog geen oproep gehad, vandaag er nog maar is even achteraan bij de huisarts....
Heb geen zin om dat proces van 8 weken geleden nog een keer te gaan herhalen.
Vanaf vandaag kan de huisarts (als het goed is) zelf de brief printen uit zijn systeem en je die meegeven. Kan je afspraak maken.

Memento mori

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bob-B190
  • Laatst online: 19-01 21:56
charrel schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 07:07:
[...]

Ik ga zo gelijk is even bellen, is kijken wat er mogelijk is.
https://www.rivm.nl/docum...ctie-medische-risicogroep zie stukje verzending via andere route.

Memento mori

Acties:
  • +2Henk 'm!

• henkzelf
foxgamer2019 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 05:11:
Morgen ben ik aan de beurt, maak mij toch wel zorgen (hypochondrie, al is dat in de loop der jaren wat gezakt).

Hopelijk vallen de bijwerkingen mee, al ga ik ook beginnen bij mijn nieuwe werkgever maandag, die ik wel alvast op de hoogte heb gebracht. Met de griepprik was ik daarna ook altijd niet lekker.

Ja, geloof me, je voelt dat mega dunne naaldje echt niet. Ik keek bij beide prikken de andere kant op om die aardige prikster, ondanks het mondkapje, niet in het gezicht te blazen.
En beide keren zat ik te wachten en te wachten en beide keren zei ze: het is klaar hoor. :)
En daarna drukte ze er nog een pleistertje op.
Bijwerkingen? 24 uur een beetje dof gevoel in de prikplek maar ik had er dan ook op geslapen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 07:55

Blijft lastig om je daarvoor tips te geven. Maar je kunt echt aannemen dat je er niets van merkt.
Prik voel je niet en als je hem wel zou voelen dan is een steek van een mug 100x erger ;)

Zou het wel aangeven voor de zekerheid. Ze kunnen je ook liggend prikken als je dat prettiger vindt schijnt het.

Verder proberen zoveel mogelijk te ontspannen en tel tot 10 als ze beginnen. Bij 1 is het namelijk al gebeurt zo snel gaat het.

Ik wens je veel succes en zie het als een overwinning dat je ondanks je angst hem wel gaat halen.
Dat is stap 1 om je angst te lijf te gaan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 17-01 05:05

Goner

What can I do you for ?

Nou, m'n eerste Pfizer zit erin.
Was eigenlijk vandaag aan de beurt, maar m'n vriendin mocht gisteren al. Ben meegegaan met m'n papieren en gevraagd of ik misschien een dag eerder mocht, scheelt weer een tripje. Geen probleem, werd ter plekke in orde gemaakt !!
Prik stelt inderdaad niks voor en alleen een gevoelig plekje in bovenarm als ik m'n arm optil of zwaai.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: augustus 2003
  • Nu online
Dinsdag eerste vaccinatie gehad met Moderna. Ik zit niet in een risicogroep maar ik werk in een ziekenhuis (niet in een zorgfunctie), vandaar dat ik al een vaccin kreeg aangeboden. Ik ben 45 jaar, dus anders had ik nog wel even een paar weken moeten wachten.

Prikje zelf voelde ik absoluut niks van, zoals hierboven ook gemeld wilde ik vragen wanneer de naald erin ging en toen was het al gedaan.

Verder die dag zelf nergens last van, klein beetje spierpijn maar dan heel erg lokaal, alleen de plek zelf en een paar centimeter er omheen. Plek wel gevoelig/pijnlijk voor aanraking. De dagen erna, en ook nu nog, echter wel moe, totaal geen energie of zin om dingen te doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bert pit

Net zoals het bij vliegangst helpt om op de flightradar24 te kijken en je te realiseren hoeveel mensen er vliegen, stel je voor hoeveel mensen er worden gevaccineerd en dat jij daar als individu eigenlijk maar een heel klein deel van uitmaakt. Ofwel maak het kleiner niet groter. Een klein beetje spanning is natuurlijk prima.

Bijwerkingen: anders dan bij de griepprik. Daar krijg je een beetje besmetting ingespoten waardoor je een beetje ziek kunt worden.

De prik zelf: de naald is zeer dun, ontspan en kijk weg. Oefen even met ontspannen van de bovenarm/schouder. Een beet van een lieveheersbeestje doet meer pijn. Vraag wel of ze de vloeistof langzaam willen vaccineren, dat geeft minder napijn.

Succes morgen!

[Voor 3% gewijzigd door bert pit op 14-05-2021 10:54]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 16:58

Blonde Tux

Advertentieboer

Tot nu toe vallen de bijwerkingen wel mee.
Beetje gevoelige arm, beurs op de plek van de prik en spierpijn in de gehele arm.

Heb iets minder energie dan normaal, maar dat kan ook komen omdat ik al dagen slecht slaap.

хочет знать все?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
weg

[Voor 96% gewijzigd door Mrjraider op 01-11-2021 21:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:08
Gister om 1930 Pfizer gekregen. Tot aan nu een stijve arm en heb het gevoel dat mn lichaam wat warmer aanvoelt en dus bezig is. Heb het niet kunnen meten aangezien ik op werk zit (was vergeten dat het een vrije dag is :+ ). Voor de rest viel het wel mee.

Mag over een maand weer langskomen.

[Voor 19% gewijzigd door PakoeDIEP op 14-05-2021 13:02]

Acties:
  • +13Henk 'm!

• henkzelf
Zakkenwasser schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:13:
Ik zie diverse video’s voorbijkomen over dat de plek op de arm magnetisch zou zijn geworden na vaccinatie. Ik ben daar zelf zeer sceptisch over maar toch wil ik hier vragen (als dat mag) of je dit misschien zou willen testen? Ik ben namelijk benieuwd naar de ervaring van een Tweaker!
Magnetisch niet maar tijdens het wandelen vandaag vlogen er wel weer veel helikopters over ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• snaggyheadshot
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 19:56
Mijn huisarts heeft zijn gehele klantenbestand opgegeven als risicogroep. Ik heb dus een uitnodiging ontvangen, maar ik wil hier niet op in gaan omdat ik het onethisch vind als jong en vitaal persoon zonder medische problemen om voor te kruipen bij mensen die extra risico lopen. Weet iemand of ik gewoon nog een uitnodiging krijg als mijn leeftijdsgroep aan de beurt is?

[Voor 8% gewijzigd door snaggyheadshot op 14-05-2021 18:17]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20:51
YakuzA schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:48:
[...]

Blijft een lepel nu ook aan je voorhoofd plakken?
Ben vanmiddag geprikt, en ontving ineens Yuri Geller filmpjes in mijn mail :+

Hoe dan ook, keurig geregeld en geprikt in Groningen vanmiddag. Vlot door de rijen heen, en de vaccinatie zelf was inderdaad amper voelbaar, ging uit van een bloedprikscenario, maar dat laatste merk je echt veel meer.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rzaan
snaggyheadshot schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:55:
[...]

Ben ik met je eens. Ik dacht eerst dat het een administratieve fout maar na rondvraag heeft letterlijk elke patient die bij die betreffende arts ingeschreven staat de oproep gehad.
Ben niet zo van het verraden, maar dit lijkt me toch wel iets voor de Inspectie Gezondheidszorg.
Door zijn handelen blijven mensen die het wellicht eerder nodig hebben, theoretisch langer in gevaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rzaan
Dan kan hij die toch uitleggen aan de Inspectie Gezondheidszorg?

Ik zeg ook niet dat hij een boete moet krijgen, maar zo'n besluit vraagt op zijn minst om uitleg.

[Voor 44% gewijzigd door Rzaan op 14-05-2021 19:45]

Acties:
  • +17Henk 'm!

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Nou die zit.. sta nog te trillen van de spanning. Het prikje voelde ik helemaal niet eens, was echt verbaasd, ook dat het zo snel ging. Staan in rij met allemaal mensen om mij heen en de controles vond ik veel moeilijker (sociale angst).

Nu hopen op geen tot milde klachten, maandag begin ik namelijk bij nieuwe werkgever.

Fijn dat jullie mij hebben gesteund om toch te gaan. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ReneK
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:54
snaggyheadshot schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:15:
Mijn huisarts heeft zijn gehele klantenbestand opgegeven als risicogroep. Ik heb dus een uitnodiging ontvangen, maar ik wil hier niet op in gaan omdat ik het onethisch vind als jong en vitaal persoon zonder medische problemen om voor te kruipen bij mensen die extra risico lopen. Weet iemand of ik gewoon nog een uitnodiging krijg als mijn leeftijdsgroep aan de beurt is?
Ik zou in dit geval zeker niet roomser dan de paus zijn. Gewoon op de uitnodiging in gaan en de prik halen.
Iedere prik in Nederland is er één meer, en draagt bij aan het terugdringen van het virus.
Bovendien weigeren veel mensen de prik te halen vanwege vermeende gevaren van de vaccins.

De huisartsen hebben het momenteel toch al heel erg druk met de administratieve rompslomp rond he vaccineren, alsof ze niet al voldoende ander werk hebben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bert pit
Rudios schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:07:
Ik heb een uitnodiging gekregen van de GGD ivm Medische indicatie. Zover ik weet heb ik geen medische indicatie. Ik ben 44 maar wil wel gewoon graag de prik halen ook al heb ik vorig jaar in de eerste golf al corona gehad. Hoe kan dit dan eigenlijk, iemand soort gelijk gehad? Ik neem aan dat ik Pfizer prik krijg? Maargoed, ik heb gewoon een afspraak gemaakt, dat was online verder gewoon mogelijk.
De huisdokter heeft een bestand verzonden naar de GGD. Naast ernstige gevallen zitten daar ook mensen tussen die hooikoorts hebben of huisdier allergie. Ik denk dat de huisdokter in alle frustratie gewoon de knop heeft ingedrukt, zo van "hier heb je ze, zijn wij van het gezeur af".

Acties:
  • +9Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 18:03
Zakkenwasser schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:13:
Ik zie diverse video’s voorbijkomen over dat de plek op de arm magnetisch zou zijn geworden na vaccinatie. Ik ben daar zelf zeer sceptisch over maar toch wil ik hier vragen (als dat mag) of je dit misschien zou willen testen? Ik ben namelijk benieuwd naar de ervaring van een Tweaker!
Ja dat klopt. Dat is van de microchips die ze inbrengen. Zijn de vergeten statisch te ontladen...

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 15:46
Gisteren me eerste Pfizer gehad.

Beetje spierpijn op de prikplek en s'avonds wat loom/lusteloos maar vandaag nergens meer last van.

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Vandaag ook net Pfizer gekregen. Met de uitnodiging had ik eigenlijk een afspraak op woensdag, maar ik moest met mijn vader mee. Dus gevraagd of ik gelijk geprikt kan worden. Ipv dat ik meerdere keren moet gaan. Kon gewoon “maar alleen omdat ik woensdag al een afspraak had en het nu niet druk is”. qua drukte viel het wel mee. Gemiddeld Eftelingrij tijdens de dalperiode is langer wachten

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Gisteravond een 'prullenbakprik' met AZ gekregen *O*

Geen last verder gehad, gelukkig.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:36
Artwido schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:13:
Omdat ik in binnen een half jaar voor mijn vaccinatie corona heb gehad zou ik geen tweede keer gevaccineerd hoeven worden.
Ik zou daar officieel bericht van krijgen.
Iemand hier ook van op hoogte?
Ik ga maandag maar eens bellen.
https://www.rijksoverheid...halfjaar-corona-heb-gehad

Acties:
  • +1Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

wel weer apart. communiceren blijft een probleem bij de overheid.
Toch 2 vaccinaties ondanks corona

Als u dat wil mag u wel 2 vaccinaties ondanks dat u minder dan 6 maanden geleden corona hebt gehad. Dit is niet bezwaarlijk.
Corona gehad met positieve testuitslag
<>

Corona gehad maar al afspraak voor 2e prik

Als u corona hebt gehad maar al een afspraak hebt voor een 2e prik, dan moet u deze afspraak zo snel mogelijk afzeggen. Iemand anders kan dan het vaccin krijgen.
@Artwido werkelijk geen touw aan vast te knopen wederom. Dus lekker eigen plan trekken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• IceM
  • Laatst online: 15:44
Artwido schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:13:
Omdat ik in binnen een half jaar voor mijn vaccinatie corona heb gehad zou ik geen tweede keer gevaccineerd hoeven worden.
Ik zou daar officieel bericht van krijgen.
Iemand hier ook van op hoogte?
Ik ga maandag maar eens bellen.
Bij het maken van een afspraak vragen ze ernaar (zowel online als telefonisch). Als je aangeeft dat je recent Corona hebt gehad krijg je maar 1 prik.

...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Artwido
  • Laatst online: 21:21
@franssie dan ga ik niet voor de tweede prik.
Ik ben behoorlijk ziek geweest van mijn Astrazeneca spuit. Week lang hoge koorts tot 40 graden gehad. Daarna twee weken lang maar halve dagen kunnen werken door vermoeidheid.
In December had ik Corona, dat was minder heftig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 20:40
Rzaan schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:12:
[...]

Ben niet zo van het verraden, maar dit lijkt me toch wel iets voor de Inspectie Gezondheidszorg.
Door zijn handelen blijven mensen die het wellicht eerder nodig hebben, theoretisch langer in gevaar.
Je weet neem ik aan wat de beweegredenen zijn van de huisarts in kwestie?

Nee dus. Wellicht liggen er vaccins die beperkt houdbaar zijn. Wellicht zijn alle patiënten van deze huisarts die zich in een risicogroep gegeven, reeds gevaccineerd en wil hij of zij het complete bestand zo snel mogelijk aan een vaccinatie helpen. Zo kan ik nog wel wat scenario's bedenken.

No offense, maar het meteen overwegen om de inspectie erbij te halen komt nogal ondoordacht en kortzichtig over. Heel Nederland is al wekenlang aan het mopperen over het vaccinatiebeleid (en grotendeels terecht) maar als een huisarts zijn of haar discretionaire bevoegdheid ter harte neemt en je niet zeker weet wat de beweegredenen zijn, is het weer niet goed? Ik neem aan dat je dan ook tegen de huisarts bent die het initiatief PrullenbakVaccin begonnen is.

Effectief en snel vaccineren gaat niet hand in hand met bureaucratie en vage regelgeving. Laat huisartsen doen wat ze denken dat verstandig is, de overgrote meerderheid is immers ter goeder trouw.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thewizard2006
Het staat al op AD dus we hoeven ons er hier niet meer druk over te maken ;) https://www.ad.nl/binnenl...mensen-uit-1963~ae67aa75/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zuaro schreef op zondag 16 mei 2021 @ 11:34:
[...]

Hoe zit het dan met je 2e prik? Moet je daarvoor ook weer opzoek naar een prullenbakprik?
Nee, je maakt gelijk een tweede afspraak.
Het gaat via de GGD en is wat dat betreft allemaal een doodnormale vaccinatie.
Het enige verschil is dat het om 10 uur 's avonds is :P

In alle haast (Ik moest binnen tien minuten komen) was ik wel mijn vaccinatieboekje vergeten, dat vond ik wel jammer. Bij de tweede prik even vragen of zowel de tweede als de eerste erin gezet kan worden

Edit:
Even ter verduidelijking, het is dus niet via de website prullenbakvaccin.nl, maar gewoon via mijn huisarts die me op de reservelijst bij de GGD heeft gezet.
Ik heb dus een restant gekregen wat bij het vaccinatiecentrum over was.

[Voor 66% gewijzigd door anandus op 16-05-2021 12:19]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Rzaan schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:36:
[...]

Dat wil nog niet zeggen dat hij ook iets onethisch of fout heeft gedaan.
Als hij ook gewoon gezonde mensen heeft aangemeld zou ik dat toch wel onethisch vinden.
Het is niet alsof er oneindig aantal vaccins zijn en voor elk gezond persoon dat nu al een prik krijgt is er mogelijk iemand uit een risicogroep die moet wachten op een prik (met alle risico's van dien).

[Voor 3% gewijzigd door anandus op 16-05-2021 12:40]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rzaan
Jedi_Pimp schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:54:
[...]

Ik snap je, maar ik sta er gemengd in. Eens dat je vragen zou mogen stellen, maar ik kan me ook voorstellen dat je als huisarts geen zin hebt in onderzoek dat je licentie (heet dat zo?) mogelijk op het spel zet als je naar jouw inzicht te goeder trouw hebt gehandeld. Nogmaals, de beweegredenen zijn mij onbekend maar zouden doorslaggevend moeten zijn, naar mijn mening.

Ik zag laatst een item over een vrouw (risicogroep) die al een jaar binnen zit en haar dochter niet naar school laat gaan. Haar vaccinatie was al drie keer uitgesteld vanwege de toestand met de EMA. Zelf wilde ze ontzettend graag, vertelde ze huilend. Als je als huisarts dan besluit om haar toch te vaccineren, tegen de richtlijn van de EMA in, zou je dan ook onderzocht moeten worden door de inspectie? Wat mij betreft niet.
Als je ter goeder trouw hebt gehandeld, en het kan uitleggen, heb je niets te vrezen.
Ook de dame die al een jaar lang thuis zit, kan best geholpen worden.
De inspectie of welke instantie dan ook, gaat echt niet zomaar over tot een strafmaatregel of uitsluiting.

Het enige dat ik zeg is, dat de huisarts gewoon uitleg kan geven waarom hij zijn hele patientenbestand naar de GGD verwijst.
Misschien is het ook niet zo en zijn er gewoon een paar gezonde mensen doorheen geglipt.
Niks mis mee, want fouten kunnen altijd gebeuren. En we moeten dingen niet zwaarder maken dan ze zijn.

Maar stel nu even dat hij wel gewoon dacht 'De groeten. ik doe gewoon iedereen. Hoef ik niks uit te zoeken en kan ik op tijd naar huis om GTST te kijken'... dan mag daar toch wel iets van gezegd worden.
Raak je nog steeds je licentie of inschrijving of hoe het ook heet, niet kwijt. Misschien een aantekening o.i.d.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thewizard2006
Nox schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:18:
[...]

Ik slikte nog vitamine D door toen, maar dat was eind april. Sinds een week/anderhalf mee gestopt vanwege meer daglicht maar met dit kutweer... en een extra stuk fruit gegeten :9
Volgens mij is er nog geen direct verband tussen een hoop van dit soort supplementen etc. Het kan geen kwaad uiteraard (waarschijnlijk). Maar of het echt actief bijdraagt is maar de vraag. Maar een gezonde levensstijl zal gemiddeld gezien met een hoop (andere) zaken helpen. Minder alcohol drinken is altijd een goed idee ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 19:53

charrel

Addison addict

charrel schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 07:07:
[...]

Ik ga zo gelijk is even bellen, is kijken wat er mogelijk is.
Nou, foutje van de huisarts dus :X Net gebeld en de brief opgehaald, volgende week maandag kan ik op voor de vaccinatie. Wat een gedoe zo weer, had hem liever al gehad. Hoef er wel maar 1 gelukkig, 9 weken terug al corona gehad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

thewizard2006 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:30:
[...]

Volgens mij is er nog geen direct verband tussen een hoop van dit soort supplementen etc. Het kan geen kwaad uiteraard (waarschijnlijk). Maar of het echt actief bijdraagt is maar de vraag. Maar een gezonde levensstijl zal gemiddeld gezien met een hoop (andere) zaken helpen. Minder alcohol drinken is altijd een goed idee ;)
Vitamine D is voor velen een probleem in de winter. Vanwege vele thuiswerken en winter pak je te weinig daglicht. Voorheen kwam ik vaak wel buiten in de winter, nu minder.

Tikkeltje offtopic:
Ouderen maken sowieso al te weinig vitamine D aan want oude huid, die kunnen het hele jaar door slikken. Zie wel dat mijn potje een massive hoeveelheid vitamine D bevat, dat snap ik dan weer niet. Tijdje terug opgezocht, de EU stelt als richtlijn 100 eenheden, de NL overheid stelt als max toegestaan 25 eenheden. Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid was daar nog eens fors minder van, 1 of 5 eenheden ofzo (weet de cijfers uit mijn hoofd niet meer). Ik snap niet dat die supplementen niet gewoon 1 of 2 keer de dagelijkse hoeveelheid bevatten, dafuq is er mis met die fabrikanten? Het is geen murica waar meer=beter geldt voor alles...

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 20:48

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Ik zit voor werk ik de USA, kan je dus gewoon een vaccin krijgen bij de Walmarkt.

Dus ik ben nu dus gevaccineerd met het Johnson en Johnson vaccin. :D. Lekker maar 1 prikje en klaar.

Heb zelfs een bewijs gekregen, had wel beetje spierpijn van de prik maar voor de niks aan het handje. Mag ik ten minste weer knuffelen en feesten als ik in NL ben :p

Ben 33 en heb het maar gewoon gedaan. Als ik op reis ga krijg je ook een prik, dus ja zal wel goed komen.

[Voor 17% gewijzigd door Aight! op 18-05-2021 11:53]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Ik, als gezonde jongen heb gewoon AZ gepland, dus dank voor het zaaien van angst zodat ik mag voordringen :+

Anyway: Mijn huisarts heeft een stempel gemaakt voor gevallen zoals de mijne. Doordat ik Covid had heb ik dus maar 1 spuit nodig, maar de kaartjes gaan eigenlijk altijd uit van 2. Daarom staat op de stempel netjes de datum van Covid infectie met huisarts gegevens. Die staat op de plek van Vaccinatie 2. Dan heb je tenminste een verhaal bij de grens mocht er nog niets geregeld zijn :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20:00

Touchdomex

Meisje!

Deezers schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:22:
Geloven jullie erg in de onderlinge verschillen van de vaccins? Ik kan Janssen krijgen maar heb liever Pfizer vanwege de verhoogde effectiviteit 95% tov 67%. Maar geen idee of ik, als ik nu oversla, over een tijdje Pfizer krijg aangeboden?
Neuh vaccin is vaccin en het zorgt er vooral voor dat ik niet dood ga. Als ik er minder heftig ziek van wordt dan is het alleen maar mooi meegenomen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Fr33z
  • Laatst online: 20:30
Deezers schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:22:
Geloven jullie erg in de onderlinge verschillen van de vaccins? Ik kan Janssen krijgen maar heb liever Pfizer vanwege de verhoogde effectiviteit 95% tov 67%. Maar geen idee of ik, als ik nu oversla, over een tijdje Pfizer krijg aangeboden?
Nee, alle vaccins zijn tot nu toe rond de 100% effectief in het voorkomen van erge ziekte en/of overlijden vanaf circa 6 tot 7 weken na de eerste vaccinatie. Ze remmen dus allemaal ontzettend goed het ontwikkelen van echt erge ziekteverschijnselen.

Het verschil in effectiviteit heeft te maken met hoeveel % van de mensen in de testgroepen alsnog besmet is geraakt met corona en hoeveel bescherming het vaccin daartegen biedt. Daar zit dus wel wat verschil tussen de 2 types vaccins in.

Maar puur rationeel is het verstandig zo snel mogelijk EEN vaccin te krijgen, zodat je beschermd bent tegen de erg vervelende uitkomsten van zwaar corona krijgen. Dat is veel belangrijker dan het verschil tussen 67% effectief en 95% effectief.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 16-01 23:41
OverSoft schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:15:
Ik krijg vanmiddag (18:00) mijn eerste (griepprik groep). Mijn vrouw gaat mee en neemt ook een ingevulde lijst en ID mee en dan gaan we hopen dat ze er tussen gepropt kan worden (ze heeft geen medische indicatie), eventueel ivm vaccin resten oid.

Hoeveel kans hebben we dat zij ook een prik kan krijgen?
Op die manier lukte mij in ieder geval niet (zelfs einde middag), ook al zat degene waar ik mee kwam in een rolstoel en was ik de begeleider. Maar goed, het ligt er net aan wie je treft...

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 16:29

Empathy

Extreme Audio

OverSoft schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:33:
@marteltor Niet geschoten is altijd mis. We gaan er van uit dat het niet gaat lukken, maar we kunnen het natuurlijk altijd proberen.
Waarom niet nog even geduld hebben? Als iedereen op deze manier gaat voordringen komt de rest in de knel.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21:13

Catch22

Oval chainring fetisjist

OverSoft schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:45:
[...]

Mijn vrouw is best angstig v.w.b. Corona. Ze durft eigenlijk niet zo goed buiten te komen (onder de mensen iig) en alles ligt nu een beetje stil. Het zou haar een hele hoop helpen als ze al gevaccineerd zou zijn.
Dat hebben er wel meer

Acties:
  • +2Henk 'm!

• OverSoft
  • Laatst online: 09:47
Dat kan. Toch gaan we het proberen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Magicw00b
  • Laatst online: 20:08
OverSoft schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:15:
Ik krijg vanmiddag (18:00) mijn eerste (griepprik groep). Mijn vrouw gaat mee en neemt ook een ingevulde lijst en ID mee en dan gaan we hopen dat ze er tussen gepropt kan worden (ze heeft geen medische indicatie), eventueel ivm vaccin resten oid.

Hoeveel kans hebben we dat zij ook een prik kan krijgen?
Waarschijnlijk komt je vrouw niet eens binnen, hier in Venlo werd er aan de deur gecontroleerd op afspraak en stond er een groot matrix bord op de parkeerplaats dat begeleiders in de auto moeten wachten.
Pagina: 1 2 3 ... 7

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee