Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:46
Milo85 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:40:
[...]

Het is gelukkig een heel stuk minder, afgelopen week niet veel last van gehad. Alleen in de ochtend heb ik er nog last van. En bij jou al wat minder?
Hoe lang heb je er last van gehad?
Ik heb donderdag 13-januari de booster gehaald en 4-6 uur later begon de spierpijn en het suizen in mijn rechter oor. Sinds de maandag/dinsdag erna hoor ik bijna niks meer met rechts behalve een hoge piep.
Het rare is dat de piep anders/erger wordt om het moment dat bijvoorbeeld de kraan loopt of ik onder de douche sta.

Heb jaren geleden wel last van de buis van Eustachius gehad dus dat kan het ook zijn.

Dinsdag middag afspraak bij KNO-arts.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:17
JeroenNietDoen schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:33:
Gisteren mijn 1ste prik gekregen. "Nu pas Jeroen?" Ja, nu pas. Ik ben 1 van die mensen die op zich voor vaccinatie is, maar met dit relatief nieuwe vaccin toch wel eventjes de kat uit de boom wilde kijken. Noem het bang als je wilt, misschien was ik dat ook wel een beetje. Nee, ik geloof(de) ook niet in de wilde verhalen van stapels doden bij de prikstraat etc etc ;)

Omdat ik daar voor koos heb ik wel afgezien van evenementen etc en mezelf altijd aan de basisregels gehouden. Toen eind September de simpele maatregelen eraf gingen had ik al zoiets van hmm, dat vind ik best een risico en begon ik meer te neigen om het toch maar te gaan doen ook al had ik liever nog wat langer willen wachten. Toen de afgelopen weken de besmettingen hard omhoog gingen heb ik besloten om het te gaan doen.

Eigenlijk zou ik vorige week Dinsdag al gaan maar omdat ik toen neusverkouden was mocht dat niet. Gisteren ben ik dan gegaan. De prikbus stond toch wel een man of 15 voor mij. Voornamelijk twintigers in mijn beleving en enkele ouderen die voor hun 3de kwamen. Toen ik in de bus zat stond er buiten wel een rij van een man of 40.

Alles goed verlopen, stijve bovenarm. Gisteravond op tijd naar bed gegaan om extra rust te pakken. Gedurende de nacht werd het wel wat vervelend om op die arm te slapen. Vandaag ben ik heel moe, het voelt een beetje alsof ik een lichte kater heb, wat grieperig. Enfin, hopen dat het daarbij blijft.

Wat ik wel apart vond is dat ik over 3 weken al voor prik 2 kan komen. Ik dacht dat er 4 tussen zouden zitten. Ik hoef overigens geen 2de prik, want dit jaar al COVID19 gehad, maar werd wel aangeraden en ik denk dat dat ook gewoon het verstandigste is.
Vandaag pas eindelijk 2de prik gehaald. Ik moest eigenlijk 2de week van December, maar was toen ziek (verkouden). De week daarna kon het niet vanwege werk en daarna stonden de feestdagen voor de deur. Enfin, eerste week van Januari, weer ziek. Toen wilde ik vorige week binnenlopen, was de priklocatie dicht. Vanmorgen dan toch eindelijk gelukt.

Dus binnen 12 maanden besmetting met milde symptonen en beide prikken. Voorlopig ist even goed ermee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Vanmiddag om 15.45 de booster gekregen en een half uur moeten blijven zitten wegens de allergische reacties de vorige twee keren. Lichte duizeligheid gehad daar maar kwam wellicht door de gare verlichting daar en dan is switchen van een schermpje naar om je heen kijken niet helpend zeg maar. :+

Paar uur later begon ik al koppijn te krijgen maar dat is nu 'n heel stuk minder. Wat wel raar is, is dat rond 21.00 (dus een ruime 5 uur later) het lijkt alsof m'n tong aan 1 kant wat dikker is, en ook wat pijnlijker. Niet heel prettig en fijn, maar misschien te weinig om er de huisarts mee lastig te vallen. Maar vreemd is het wel. :/

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
JeroenNietDoen schreef op maandag 24 januari 2022 @ 10:51:
[...]

Vandaag pas eindelijk 2de prik gehaald. Ik moest eigenlijk 2de week van December, maar was toen ziek (verkouden). De week daarna kon het niet vanwege werk en daarna stonden de feestdagen voor de deur. Enfin, eerste week van Januari, weer ziek. Toen wilde ik vorige week binnenlopen, was de priklocatie dicht. Vanmorgen dan toch eindelijk gelukt.

Dus binnen 12 maanden besmetting met milde symptonen en beide prikken. Voorlopig ist even goed ermee 8)
Gisteravond met dikke rillingen naar bed gegaan. Vannacht superwarm wakker geworden, hoofdpijn, kortademig en verhoging. Vanmorgen maar ziekgemeld en verder geslapen. Nu gewoon een mega zwaar hoofd en lamlendig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Bart-Willem schreef op maandag 24 januari 2022 @ 22:21:
Vanmiddag om 15.45 de booster gekregen en een half uur moeten blijven zitten wegens de allergische reacties de vorige twee keren. Lichte duizeligheid gehad daar maar kwam wellicht door de gare verlichting daar en dan is switchen van een schermpje naar om je heen kijken niet helpend zeg maar. :+

Paar uur later begon ik al koppijn te krijgen maar dat is nu 'n heel stuk minder. Wat wel raar is, is dat rond 21.00 (dus een ruime 5 uur later) het lijkt alsof m'n tong aan 1 kant wat dikker is, en ook wat pijnlijker. Niet heel prettig en fijn, maar misschien te weinig om er de huisarts mee lastig te vallen. Maar vreemd is het wel. :/
Contact gehad met de huisartsenpraktijk omdat ik wakker werd met dikke oogleden/jukbeen en nog steeds 'n gezwollen tong (wel wat minder dan gisteren gelukkig) en het blijkt dus wederom een allergische reactie te zijn. :/ Ik kan er pillen voor krijgen maar of het daarmee sneller over is vragen ze zich af. Wel moet ik bij toekomstige prikken dus eerst contact opnemen met de huisarts zodat ik van tevoren medicatie in huis heb. :/ Tis te hopen dat dit de laatste prik is geweest want ik wil deze ellende niet elke 9 maanden meemaken. :X

Verder: gisteren hoofdpijn en vandaag nog steeds (wel iets erger), wat kortademig en nogal lamlendig. En die allergische reacties dus. :/

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:05
Gister om 12:00 de booster gehad, vanaf 00:30 38c koorts+misselijkheid+hoofdpijn. Koorts houd nu nog steeds aan, geen pretje dit.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:06:
[...]

Gisteravond met dikke rillingen naar bed gegaan. Vannacht superwarm wakker geworden, hoofdpijn, kortademig en verhoging. Vanmorgen maar ziekgemeld en verder geslapen. Nu gewoon een mega zwaar hoofd en lamlendig.
Nou...

Dinsdag: onprettig gevoel op borst, zwaar hoofd, grieperig
Woensdag: zwaar hoofd en heel erg moe
Donderdag: hoofdpijn en suizende oren
Vrijdag: knetterende hoofdpijn

Wel klaar mee inmiddels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik ben er ook behoorlijk klaar mee. Nog steeds flinke spierpijn en pijn op de meest gekke plekken, en na een dagje eindelijk koorts/verhogingvrij is de verhoging nu ineens terug. :/

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:19

DevWouter

Creator of ThenNext

Pfizer 1: Een half dagje ziek en de rest van de week wat zwakjes
Pfizer 2: Geen last gehad, ben die avond fanatiek wezen sporten en de volgende dag ook geen spierpijn of niks
Pfizer 3: Een beetje spierpijn, maar die avond heb ik het sporten overgeslagen.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Nu een week na de prik: nog steeds af en toe verhoging. :X Ik was er weer eens 2 dagen van af maar vandaag is het weer zo ver. :/ Dat begint wel erg lang te duren nu. :(

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik hoop dat hier ook N=1 ervaringen met de werking van de vaccins gepost mogen worden.

Anyway, mijn vaccinatie-geschiedenis:
begin juni 2021 : janssen vanwege mijn geboortejaar (geen bijwerkingen)
eind november : Pfizer-booster in Wenen ivm weinig vertrouwen (onterecht achteraf) in NL booster-programma (beetje hoofdpijn de volgende dag)
begin januari: Moderna booster in NL omdat de Weense booster hier niet geregistreerd werd en er kwam een vakantie aan. (1 dag 39c koorts, hoofdpijn

Mijn vrouw, 3x pfizer. Juli/Augustus en begin januari de booster

Half januari op vakantie naar Curacao. 48h voor vertrek een verplichtte PCR-test afnemen bij een commercieel testcentrum. Daar in de (kleine) wachtkamer komen 2 dames binnen die tegen elkaar aan beginnen te praten.. De 1 voelde zich niet lekker en de ander had een positieve thuistest gedaan en wilde graag een officiele uitslag hebben vanwege haar werk. Ik schrok daar van want dacht dat je dan bij de GGD moest zijn en niet tussen allemaal mensen moest gaan zitten die nog op vakantie/reizen moesten.
Dus ik tegen mijn vrouw gezegd, we wachten buiten wel.
Enfin, PCR test beiden negatief.
na 3 dagen op Curacao een verplichte antigeen test. Mijn vrouw test positief (waarschijnlijk besmet bij die pcr-test in NL) dus in isolatie in het hotel.
Ik testte ook daar negatief. Ik kon kiezen, of een aparte kamer en alle vrijheid of bij mijn vrouw in isolatie/quarantaine. Ik heb voor dat laatste gekozen.. Samen uit/ Samen thuis. Anyway, ik heb iedere dag negatief getest. Mijn vrouw na een week ook weer, dus we mochten van de kamer af. Haar symptomen waren uiteindelijk kriebel in de keel, een loopneus, hoofdpijn en traanogen (een dag of 4). Buiten corona-tijden zouden we dit als een kleine verkoudheid gezien hebben. Ik heb uiteraard nergens last van gehad.

Komen we thuis, is de verwarming uitgevallen. Monteur gebeld en hem begeleid naar de installatie, koffie voor hem gemaakt en wat uitleg gekregen. Niet alles op 1,5 meter. Hij heeft een aantal zaken gefixed maar krijg ik in de middag een belletje van het installatie-bedrijf.. De monteur die bij ons was voelde zich niet zo lekker en heeft zich diezelfde dag nog getest, positief. Wel netjes dat ze even bellen maar nu zit ik dus weer in quarantaine en iedere dag een zelftest te doen. Tot op heden alles negatief.
Anyway, een lang verhaal kort: de mix die ik heb gehad aan vaccinaties lijkt prima te werken, maar hoe het zonder booster was afgelopen kan ik natuurlijk niet zeggen.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:35

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Pfizer 1: een dag koorts/mannengriep, daarna prima
Pfizer 2: een dag koorts/mannengriep, daarna prima
Infectie 1: een week koorts (39 graden) op bed, twee maanden geen conditie, drie maanden brain fog, max 10u/week werken, om de dag een middagdutje
Pfizer 3: een middag koorts, brain fog is weg *O*

Placebo of mijn afweersysteem dat een schop nodig had, maakt me niet uit, ik ben blij.

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:44

dr.lowtune

Deugt niet

Pfizer1: geen probleem
Pfizer2: geen probleem
Pfizer3: niet fijn. Mijn spier reageerde direct op de prik door te trillen. Daarna twee dagen lang een pijnlijke arm gehad. Toch gedacht dat ik kon sporten, slecht idee, na 45 minuten maar opgegeven. De dag er na echt extreem vermoeid, kon ook slecht nadenken. Nu (dag 3) voel ik me weer een beetje normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indoubt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 14:51

Indoubt

Always be indoubt until sure

Ik hoor net van een vriend dat een collega van hem zijn groene vinkje is kwijtgeraakt omdat hij is geboosterd is (na te zijn gevaccineerd) binnen drie maanden nadat hij corona heeft gekregen.

Iets dergelijks was gisteravond schijnbaar ook op TV.

Dit lijkt me vreselijk stug en ik kan er ook niets over vinden bij de GGD GHOR.

Weet iemand of dat waar is of is dit een broodje aap verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:32
Indoubt schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 22:16:
Ik hoor net van een vriend dat een collega van hem zijn groene vinkje is kwijtgeraakt omdat hij is geboosterd is (na te zijn gevaccineerd) binnen drie maanden nadat hij corona heeft gekregen.

Iets dergelijks was gisteravond schijnbaar ook op TV.

Dit lijkt me vreselijk stug en ik kan er ook niets over vinden bij de GGD GHOR.

Weet iemand of dat waar is of is dit een broodje aap verhaal?
Je kan in de app zelf je gewenste bewijs ophalen (Vaccinatie, herstel of test). Op basis daarvan genereert de app je bewijs. Misschien dat er iets fout gaat als je beiden ophaalt, maar dat lijkt mij erg sterk. Eventueel kan je de app leeggooien en enkel je vaccinaties ophalen namelijk. De bewijzen zijn onderling nadrukkelijk niet gekoppeld zonder eigen handelen naar mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Inmiddels twee weken na de booster. Dit keer Moderna na twee keer Pfizer. De ervaring was niet wezenlijk anders. De prikplek was wat gevoelig maar meer ook niet. Ook daarna niets ervaren wat niet gewoon inbeelding kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Deathchant schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:47:
Pfizer 1: pijn op de prikplek (zeker 3 dagen en 2 nachten)
Pfizer 2: pijn op de prikplek (zeker 3 dagen en 2 nachten)

Afgelopen zaterdagmorgen Pfizer 3 en wederom 2 dagen pijn op de prikplek, alleen ben ik er 's nachts niet meer wakker van geworden. Zondag en maandag wat meer spierpijn dan anders en maandagochtend badend in het zweet wakker geworden, terwijl ik het niet te koud had, niet te warm en geen koorts.

Nou ja, als dat alles is ;) Op naar Pfizer4/Moderna1 met de aangepaste omikron-vaccinatie!
EDIT: oh en kep de QR-code al kunnen downloaden (PDF). Dus dat ging lekker snel.
Ineens afgelopen donderdag een knobbeltje in mijn borst aan de prikkant (boven tepel)....Ik dacht meteen "ja, mannen kunnen ook borstkanker krijgen", maar vrijdag was het al een stuk minder weer. Dus vermoedelijk dan toch een stuiptrekking van de booster. Tis nu zo goed als weg, alleen nog gevoelig. Zitten daar ook lymfeklieren ofzo?

Overigens, mij viel gisteren op dat ik een EXP-DATE van 31-12-2021 had op de sticker van de boosterprik....Ik had op de website van het RIVM al gekeken dat dit wel eens gebeurt en dat er een verkeerde datum op staat, maar dat de vaccins gewoon een goeie houdbaarheidsdatum zou hebben.
Ik heb toch voor de zekerheid even met de GGD (Z-Limburg) gebeld en iedereen die op 15 januari de boosterprik heeft gekregen op lokatie Rodahal Kerkrade heeft dus een verkeerde datum op de sticker staan.
De eigenlijke datum is 31-01-2022, dus niet 31-12-2021.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Deathchant schreef op zondag 6 februari 2022 @ 20:20:
[...]

Ineens afgelopen donderdag een knobbeltje in mijn borst aan de prikkant (boven tepel)....Ik dacht meteen "ja, mannen kunnen ook borstkanker krijgen", maar vrijdag was het al een stuk minder weer. Dus vermoedelijk dan toch een stuiptrekking van de booster. Tis nu zo goed als weg, alleen nog gevoelig. Zitten daar ook lymfeklieren ofzo?
Na zo’n tijd zou ik geen relatie met de booster verwachten.
Overigens, mij viel gisteren op dat ik een EXP-DATE van 31-12-2021 had op de sticker van de boosterprik....Ik had op de website van het RIVM al gekeken dat dit wel eens gebeurt en dat er een verkeerde datum op staat, maar dat de vaccins gewoon een goeie houdbaarheidsdatum zou hebben.
Ik heb toch voor de zekerheid even met de GGD (Z-Limburg) gebeld en iedereen die op 15 januari de boosterprik heeft gekregen op lokatie Rodahal Kerkrade heeft dus een verkeerde datum op de sticker staan.
De eigenlijke datum is 31-01-2022, dus niet 31-12-2021.
De houdbaarheid is ondertussen al meerdere keren ge-update door de fabrikanten naar aanleiding van testen. Neem aan dat ze niet elke keer gaan over stickeren/printen.

Bedoel je de sticker in hele gele boekje?
/edit: hier op de booster sticker geen exp datum, op de 2 originelen wel :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06 15:33

Agent47

I always close my contracts.

Alle 3 Pfizer hier

Prik 1; pijnlijke arm meteen. 2e nachts een koortsaanval van warm naar koud. Was na een half uurtje over.

Prik 2: Alleen beetje moe en suf.

Prik 3: pijnlijke arm eerste nacht. Dag erop moe en suf.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:40

Deathchant

Don't intend. Do!

YakuzA schreef op zondag 6 februari 2022 @ 20:45:
[...]

Na zo’n tijd zou ik geen relatie met de booster verwachten.

[...]

De houdbaarheid is ondertussen al meerdere keren ge-update door de fabrikanten naar aanleiding van testen. Neem aan dat ze niet elke keer gaan over stickeren.

Bedoel je de sticker in hele gele boekje?
Ik zou het ook niet verwachten nee, na 2,5 week zou je verwachten dat het spul inmiddels uit je lichaam is. Maar ja, ik heb al eens eerder als puber iets van een kliertje in mijn borst lichtjes ontstoken gehad.

Ik bedoel idd het stickertje in het gele boekje. Ik wilde het toch even geverifieerd hebben. De GGD zei "ja maar meneer, voor de coronacheck is het geen probleem". Mij ging het zich daar niet om, ik wilde gewoon weten of ik een vaccin had gekregen dat over datum was, en indien dat zo was of dat iets geks zou kunnen doen (aangezien ik die klier in de borst zo groot had als een boon). Maar ze hadden me dus teruggebeld nadat ze met de lokatie gebeld hadden en me de juiste datum doorgegeven.
Ik heb gezegd dat ze eigenlijk iedereen effe moeten contacteren die op die dag een verkeerd geprinte datum op het stickertje heeft gehad om te voorkomen dat mensen zich onnodig ongerust maken.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Mijn vrouw en ik hebben gisteren de booster gehaald (zonder afspraak). Nu pas omdat ik begin november corona heb gehad en daardoor de booster nog niet eerder mocht halen, mijn vrouw nu pas omdat ze nog even wilde wachten tot ze wat verder was in de zwangerschap (uiteraard in overleg met de verloskundige).

Het viel mij op hoe "druk" het nog was. Ik had verwacht dat het (bij wijze van spreken) uitgestorven zou zijn, maar dat was niet het geval. Het was niet superdruk, maar het liep lekker door zogezegd. Dus kennelijk veel mensen in hetzelfde schuitje als wij of mensen die alsnog de beslissing hebben genomen om de booster te halen.

Op een pijnlijke arm na hebben we (vooralsnog) nergens last van. Wellicht komt dat nog.

Ik heb nu Janssen + Pfizer, mijn vrouw heeft nu 2x Pfizer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

6 januari heb ik mijn booster (Moderna, de eerste twee waren Pfeizer) gehad en ik heb nog steeds spierpijn in die arm. Een volle boodschappentas kan ik niet uit de winkelkar tillen.

Is dat een bekende bijwerking dat dit zo lang kan duren?

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 21-02-2022 11:54 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Marzman schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:52:
6 januari heb ik mijn booster (Moderna, de eerste twee waren Pfeizer) gehad en ik heb nog steeds spierpijn in die arm. Een volle boodschappentas kan ik niet uit de winkelkar tillen.

Is dat een bekende bijwerking dat dit zo lang kan duren?
Nee. Ik zou dan even contact opnemen met de huisarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMH
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22:52

NMH

Moderator General Chat
Geen persoonlijke ervaring dit keer, maar mijn ouders (beide 70+) kregen netjes drie maanden na hun booster een brief van het RIVM dat ze een herhaalprik mochten halen. Afgelopen week gezet (Moderna) en buiten een pijnlijke arm (net als de eerste drie keer) geen problemen. :)

@Marzman hoe is het met je arm nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:06
In september mijn 1e prik gehaald, Pfizer. Wel wat last gehad, met name wat lamlendig gevoel en hoofdpijn en zelfs dagje ziek gemeld.

Vervolgens 4 weken later Corona opgelopen, daarvan had ik gelukkig nauwelijks last.

Twee weken terug eindelijk mijn 2e prik gehaald, maar ik heb er nu echt helemaal niets van gemerkt behalve dag erna heel licht een pijnlijke arm.

Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het is wel over nu, ik kan weer boodschappentassen dragen met die arm :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Ook eindelijk de (eerste) booster erin zitten…

Alleen een zere arm tot nu toe. Pfizer btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nu pas? Volgens mij is de vacinatiestraat hier al een maand weg :p

Ik heb wel een week Corona gehad drie weken terug met mijn booster (en heel veel mensen, mijn vrouw werkt in een rusthuis op een afdeling waar 70 procent van de bewoners en personeel besmet is, het enige verschil met twee jaar geleden is dat niemand er meer bang voor is, bewoners blijven ook niet op hun kamer, wel op de afdeling). Maar als ik naar mezelf kijk heb ik er toch wel wat last van gehad (keelpijn, stem weg, vermoeid, grieperig gevoel). Ik vraag me af hoe effectief het allemaal is. Van de andere kant, China met miljoenensteden in lockdown. Als dat het verschil is, dan is het effectief, maar dat kan ook gewoon China zijn, die doen wel vaker rare dingen.

[ Voor 83% gewijzigd door Marzman op 16-04-2022 10:07 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

bert pit

asdasd

@Marzman Volgens mij is er in China een lage vaccinatiegraad met name op hoge leeftijd. Bovendien is de bescherming van het Chinese vaccin slechter dan die van de hier gebruike vaccins.
Ik hoorde in een NRC podcast dat de Chinese overheid uitgaat van 1 miljoen dodelijk slachtoffers bij geen lockdown. Dat getal lijkt me opmerkelijk hoog, maar ja die Chinezen zijn niet gek en wat weet ik er nu eigenlijk van?

Voor zover ik het begrepen heb werken de vaccins zoals wij die hier gekregen hebben niet tegen besmetting van de omikron variant, maar komt je afweersysteem wel tegen variant in het geweer, waardoor je doorgaans niet ernstig ziek wordt. Mijn zoon (GGD beller) merkte aan te telefoon ook dat gevaccineerde personen doorgaans minder ziek waren.

Nokia 6110, Sony Walkman, Commodore 64, steenkoolvrij sinds 1962

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Marzman schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 10:01:
Nu pas? Volgens mij is de vacinatiestraat hier al een maand weg :p
Eind december corona gehad en officieel moet je dan 3 maanden wachten met de booster. Eind maart nog even getwijfeld of ik überhaupt nog ging boosteren (alhoewel ik geen wappie ben hoor) maar omdat ik dit jaar nog voor werk naar Singapore moet toch maar gedaan.
Pagina: 1 ... 19 20 Laatste