Yup en dat doe ik ook om te benadrukken dat ik normaal gesproken geen complotdenker ben.
Het is voor mij ook bijna niet te bevatten waarin ik ben beland.
In de schoonfamilie van mijn zusje zitten er een paar die altijd al in die hoek zaten en daar had ik vroeger echt nul begrip voor. Ze waren altijd al erg sceptisch over vaccins, met name omdat 1 familielid ernstig autistisch is en zij zijn er absoluut van overtuigd dat het door zijn vaccins is gekomen (ze zagen een plotselinge verandering). Enzovoorts.
De grap was dat ik vroeger tegen ze inging. Door alles wat ik het afgelopen jaar heb gelezen, ben ik wat minder stellig overtuigd. Met als kanttekening dat hij een live attenuated vaccin heeft gekregen - wat ik juist 1 van de betere soorten vaccins vind - waardoor ik inmiddels ook het vermoeden heb dat de persoon in kwestie waarschijnlijk ook niet zo lekker op het echte virus had gereageerd. En daarnaast nieuw onderzoek dat heeft aangetoond dat autisme een auto immuunstoornis kan zijn.
En er zijn nog een hoop dingen waar ik echt helemaal niks van moet hebben hoor. De kans dat je mij ooit bij een homeopaat aantreft, is nihil. Ik ben over het algemeen juist wél van de wetenschap
Het lukt mij amper om mijn lach in te houden als iemand een verhaal begint over bioresonantie, om maar wat te noemen.
Needless to say, zijn deze mensen diehard complotdenkers in deze crisis. En dat ben ik zelf niet.
Maar ik ben ook niet blind voor alle belangen die er spelen. Veel dingen kloppen gewoon niet aan onze aanpak van het virus. Stukje bij beetje komt de waarheid ook naar boven. Bijvoorbeeld over corruptie. Bijvoorbeeld in Duitsland, waar politici nogal veel geld aan bepaalde zaken hebben verdiend (testen en mondkapjes o.a.).
En als je naar de contracten met de vaccinleveranciers kijkt... tsja. Wij mogen geen vragen stellen. Het vaccin is veilig! Maar de fabrikant wil er niet verantwoordelijk voor zijn en moet vrijgesteld worden. Euhhh ja. Die tegenstelling is op zijn minst bijzonder.
Hier, ik heb een mooie auto voor jou. Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor de remmen, maar hij remt goed jongens! Nou veel plezier ermee he. Ik heb er een keer mee geremd en de remleiding sprong niet meteen. Oh and by the way, zonder deze auto kom je niet meer op je werk. Je moet wel echt deze auto gebruiken. De remmen zijn echt heel veilig! Iedereen moet snel deze auto kopen. Het is een Godsgeschenk dat deze auto er is.
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.