Zelfde probleem hier, 31 december 2020 positief en 15 juni vaccinatie. Verschillende telefonnummers gebeld:Guzanni schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:28:
Geen vertrouwen in die coronacheck app. Ik ben 6 januari positief getest, 21 juni Moderna geprikt. Staat overal netjes aangegeven, tevens heb ik zelf aangegeven al corona te hebben gehad bij het maken van de afspraak.
Maar ik krijg maar geen QR code voor NL. Bij internationaal staat er inderdaad 1 van 2, lees dan op Twitter dat je een bepaald nummer moet bellen, maar dan sta je anderhalf uur in de wacht en niemand die je kan spreken.
Herstelbewijs kan ik sinds vandaag ophalen en dan verandert de 1 van 2 naar 1 van 1 bij internationaal.
Maar hij maakt nog steeds veen QR code aan voor NL, alleen een herstelverklaring die geldig is tot 5 juli..
- CoronaCheck app telefoonnummer gebeld (0800 1421) -> Door drukte nemen ze geen telefoon meer aan
- Algemene corona lijn gebeld (0800 1351) -> Gaf mij het telefoon nummer van GGD Drenthe mee
- GGD Drenthe (0592 709709) -> Daar stond de positieve test + vaccinatie goed geregistreerd hij gaf mij het nieuwe telefoonnummer mee voor de problemen in de app voor het ophalen van de juiste gegevens.
- 0800 5090 -> Sta nu al een half uur in de wacht, ik denk dat ze het druk hebben

[ Voor 3% gewijzigd door ulTimaS op 02-07-2021 13:00 ]