Dit topic ontstond doordat klachten over de moderatie in met name het Tweakers Plus en het CM topic werden afgesplitst. Vervolgens werden er ineens allerlei klachten geplaatst die daar niets mee te maken hadden en veel beter op hun plek zijn in specifieke feedback fora of in directe communicatie met mods/admins.Grvy schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:10:
Waarom is dit topic van naam veranderd van "klachten over moderatie" naar "Feedback op moderatie in tweakers feedback fora"
Kan het gemist hebben maar dit is ook weer naar mijn mening zoiets.. wat nou feedback? Er zijn gewoon klachten en nee, dat is niet alleen in het feedback fora. Dat is overal. (ik zie nu ook de Topicwarning..)
Het is gewoon overal maar het wordt naar mijn mening weer lekker kleiner gemaakt dan het is.. zie ook topicnaam veranderen en die topicwarning..
Een algemene klaagmuur is leuk voor mensen die hun hart willen luchten, maar totaal onbruikbaar als je daadwerkelijk die klachten de aandacht wilt geven die ze verdienen, omdat er dan tig dingen dwars door elkaar lopen. Daarom dus dat we met de titelchange en topicwarning de focus van dit topic hebben teruggebracht bij waar het om begon toen er wat reacties werd afgesplitst uit het CM topic.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr