De aboshop wordt met de livegang donderdag helemaal vernieuwd waarbij de velden voor account- en adresgegevens verdwijnen. Ik geloof dat die semi-verplicht zijn bij onze huidige (verouderde) betaalprovider, maar die gegevens moeten voor abonnees optioneel zijn. Dus ik snap wel waar de verwarring vandaan komtID-College schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:27:
[...]
Ah oke, helder, thanks! Je zette mij op het verkeerde been omdat jij praatte over klantgegevens en op die pagina heet het "Account- en adresgegevens".
Maar dit stukje klopt dan toch niet?
[...]
Als ik het wil afsluiten zijn de velden verplicht en er staat boven:
[...]
Dus het is toch sowieso aanwezig dan (deze pagina: https://tweakers.net/abonnementen/supporter) ? Bedrijfsnaam en BTW is optioneel maar dat staat er ook gewoon bij, dus dat lijkt mij eigen fout.

Wat je zegt over vooraf gegevens invullen als bedrijf is overigens wel een aandachtspunt, die noteer ik.
"Uitzoeken" heb ik ongelukkig verwoord in deze context, excuus @PcDealer @dragonhaertt @Anoniem: 1271350. We hanteren 21% BTW en zijn daar vanuit gegaan, zowel bij de oude als nieuwe abonnementen. Mocht daar in de toekomst toch iets in wijzigen, dan communiceren we dat.Wel bijzonder dat het BTW tarief niet bekend is op dit moment inderdaad. Als zakelijke gebruiker boeit mij dat minder, want die betaal ik in the end toch niet, maar als particulier kan ik mij wel voorstellen dat het uitmaakt (en voor jullie ook, want 9% of 21% afdragen is toch wel een verschil lijkt mij!).
Maargoed, op dit moment is het 21% zeg jij maar kan het wellicht voor 9% (wat het abbo dus eigenlijk goedkoper maakt voor particuliere gebruikers)..