VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Het probleem is dat de moderator in kwestie een bepaalde stijl van reageren heeft die "modereer-bare" tegen-reacties uitlokt, als jullie snappen wat ik bedoel...
Overigens vind ik dat er ook een aantal volkomen legitieme reacties onterecht in het topic zijn weggemod.
[ Voor 22% gewijzigd door Lustucru op 03-02-2021 18:15 ]
Anoniem: 1302638
Q schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:01:
Ik wil mij bij dit verzoek aansluiten.offtopic:
Het probleem is dat de moderator in kwestie een bepaalde stijl van reageren heeft die "modereer-bare" tegen-reacties uitlokt, als jullie snappen wat ik bedoel...
Overigens vind ik dat er ook een aantal volkomen legitieme reacties onterecht in het topic zijn weggemod.
Doet me beetje denken aan het argument dat vrouwen zich maar gewoon zedig moeten kleden, want mannen kunnen zich anders niet inhouden.
[ Voor 0% gewijzigd door Lustucru op 03-02-2021 18:47 ]
Omdat ik zo 1-2-3 alleen van @Dirk en @RoD recente mod-acties zie in het topic tag ik die even. Wel het verzoek om een beleidsdiscussie niet te vervuilen met reacties op de man; dat leidt alleen maar af. Ik heb wat zinnen tussen offtopic-tags gezet.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
En dat dit nu net gebeurd in een topic waar ook juist deze houding aan de kaak gesteld wordt is erg jammer.Lustucru schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:15:
het is staand beleid om terughoudend te zijn met modereren in topics waar je zelf aan deelneemt
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Ik dacht dat dat topic over 'tweakers plus' ging. Dan is de moderatie misschien niet eens onredelijk, want dan is het aan de kaak stellen van die houding volstrekt offtopic.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Dit nemen we dus mee.
Is wellicht offtopic; maar ik was benieuwd.
Dit is een account.
Niet iedere moderator heeft rechten in elk forum, waardoor dus niet iedereen kan even makkelijk mee-modereren in topics (nu dus het Plus-topic) in GR.Grvy schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:18:
@RoD oprechte vraag; is het niet zo dat iedereen van het mod team kan meehelpen met moderaties in dat topic? Want je geeft aan "klein aantal mensen" maar dat hoeft toch helemaal niet?
Is wellicht offtopic; maar ik was benieuwd.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads