Afgesplitst van Een jaar bij Tweakers: update van de communitymanager.
Zoals al genoemd, vind je nou niet dat de arrogantie van het tweede deel van de reactie af straalt?
Het is uitgebreid besproken, er zijn jaren ervaring meegenomen, maar ondertussen vind een hoop van de community zelf het het zijne van, en zijn ze niet tevreden.
Maar jullie hebben het er maar mee te doen, want wij hebben jaren ervaring. Prima, maar zeg dan ook niet dat het om de community draait, want veel van de echte community is ontevreden.
Zal misschien wel verwijderd worden, maar weet je wat ik schofferend vind? Er word nog steeds niet geluisterd, en de mods weten het beter.
De manier van verwoorden word ineens heel belangrijk, maar naar de echte kritieke punten word niet geluisterd, want dat word niet aardig genoeg gezegd.
Waar is dit forum zonder deskundige gebruikers? Nergens. Jullie zijn heel goed bezig om de gebruikers weg te jagen, en nogmaals, dit topic is daar een heel goed voorbeeld van.
Natuurlijk zijn jullie deel van de community, maar zoals ik ook al in mijn reactie zei, jullie zijn de community niet. Jullie zijn een deel, en als het goed gaat maar een heel klein deel van de community. Hoe veel gebruikers zijn er vergeleken met mods?Jazzy schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:17:
[...]
Dit zie je echt verkeerd. De mods zijn gewoon gebruikers die met beide benen midden in de community staan, met als enige verschil dat ze voor een bepaalde periode extra verantwoordelijkheden op zich nemen. Daarbij hoort ook dat we alle problemen die in ons forumdeel spelen bespreken, continu naar oplossingen zoeken en daar actief aan werken. Dat gaat veel verder dan af en toe een PM sturen of een topic sluiten.
Als moderators iets anders zien, dan is het omdat het onderwerp uitgebreid besproken is, van alle kanten benaderd, input van mensen met vele jaren ervaring is meegenomen, we in gesprek zijn gegaan met gebruikers, we dingen geprobeerd hebben, etc. Stellen dat de CM zich niet met de community bezig houdt omdat ze met name met crew gesproken heeft vind ik eerlijk gezegd schofferend, zowel naar Saskia als naar de crew.
Zoals al genoemd, vind je nou niet dat de arrogantie van het tweede deel van de reactie af straalt?
Het is uitgebreid besproken, er zijn jaren ervaring meegenomen, maar ondertussen vind een hoop van de community zelf het het zijne van, en zijn ze niet tevreden.
Maar jullie hebben het er maar mee te doen, want wij hebben jaren ervaring. Prima, maar zeg dan ook niet dat het om de community draait, want veel van de echte community is ontevreden.
Zal misschien wel verwijderd worden, maar weet je wat ik schofferend vind? Er word nog steeds niet geluisterd, en de mods weten het beter.
De manier van verwoorden word ineens heel belangrijk, maar naar de echte kritieke punten word niet geluisterd, want dat word niet aardig genoeg gezegd.
Waar is dit forum zonder deskundige gebruikers? Nergens. Jullie zijn heel goed bezig om de gebruikers weg te jagen, en nogmaals, dit topic is daar een heel goed voorbeeld van.
[Voor 7% gewijzigd door Dirk op 05-02-2021 00:06]