Tja, misschien ligt het aan mij, maar in de onderstaande post zie ik je anders totaal niet ingaan op wat @FirePuma142 zegt. Het enige wat je lijkt te zeggen is dat sommige users ook een cursusje kunnen gebruiken en dat mods veel bagger over zich heen krijgen en dat dat niet heel leuk is en dat ze daarom soms minder professioneel reageren.Bor schreef op maandag 5 juli 2021 @ 20:27:
[...]
Als je dat uit mijn reactie haalt mis je het achterliggende idee vermoed ik.
Maar ik denk dat er toch wel een verschil zit tussen "mods en admins reageren soms net als mensen" en de toon die meerdere admins hier aanslaan.
Eens grillig uit de hoek komen kan gebeuren, echter het lijkt hier toch wel een redelijk patroon te zijn. Inclusief de reactie die ik hierboven quote. Hoe zou jij het vinden als ik zo op jou reageer?
Bor schreef op maandag 5 juli 2021 @ 19:45:
[...]
Met de kans dat het olie op het vuur gooien is; no offence maar dat geldt ook voor sommige users; lees het topic nog eens door zou ik zeggen. Dat iemand een mod functie bekleed wil niet zeggen dat hij / zij zich alles maar moet laten zeggen. Je wilt niet weten wat voor soort bagger onze crew soms over zich heen krijgt.
Dat is dan mijn fout, door wat ik hier las had ik het idee dat de bemiddeling vooral via 1 admin ging. Nu ben ik wel benieuwd naar hoe het precies werkt, maar dat is hier vast te offtopic.[...]
Dat is dan ook niet hoe het bemiddelteam werkt. Er wordt altijd door meerdere mensen gekeken naar een bemiddelverzoek. Anders dan de leden van het bemiddelteam heeft niemand toegang tot de bemiddelverzoeken en de communicatie hieromheen. Betrokken crew wordt buiten een bemiddelverzoek gehouden.
Het was vooral de trigger voor mij, waardoor ik dacht "ho eens even", toen zag ik de discussie hier en dacht ik "ik heb ook een mening".Wat ik jammer vind, en dat is heel erg in het algemeen, is dat ik hier vooral klachten lees van mensen die het niet eens zijn met recente ingrepen. Dat geeft hopelijk ten onrechte een redelijk biassed gevoel. Ook vraag ik mij af in hoeverre deze discussie hier een goede weerspiegeling is.
Het gaat mij niet perse om mijn posts, al heb ik ook daar nog wel een mening over, maar ik deel ook, al dan niet gedeeltelijk, de mening van andere users hier dat er echt wel flinke tekortkomingen lijken te zijn, en dat wat verandering geen kwaad kan.
People as things, that’s where it starts.