Toon posts:

Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 91 ... 95 Laatste
Acties:

• martyw
  • Registratie: januari 2018
  • Nu online
smeaggie schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:05:
Ik heb me al een tijd afgevraagd wat hier nou precies zit, maar nu het te koop staat heb ik alleen maar nog meer vragen... https://www.funda.nl/koop/lewedorp/huis-88892341-postweg-11/

Het heeft dus een agrarische bestemming, maar er gebeurt nu weinig agrarisch daar. Soms wordt wat oude zooi uit de tuin voor het hek gezet met een "te koop" bordje erbij. Het is te oud en vervallen om een foto van het huis te laten zien, waarschijnlijk rijp voor de sloop? Ook nog asbest in de schuurdaken en verhuurd. En dan moet je nog iets met het bestemmingsplan. Wie gaat hier 6 ton voor neerleggen?

[Afbeelding]

oh ja, wel 26.000m perceel
Je krijgt 2 1/2 hectare grond, dat lijkt me met een zuiver agrarische bestemming geen zes ton waard (https://www.nvm.nl/agrari.../agrarische-grondprijzen/). Volgens Facebook zit er nu een handelaar in vintage spullen (soms is dat niet te onderscheiden van 'oude troep' ;) ). Het terrein lijkt ooit gebruikt als camping met die struiken op rijtjes, misschien is dat wat er bedoeld wordt met
de op het moment van inwerkingtreding van dit plan vergunde kleinschalige horecamatige, (verblijfs)recreatieve, maatschappelijke en bedrijfsmatige nevenactiviteiten zoals opgenomen in bijlage 5 Vergunde nevenactiviteiten;
?

[Voor 7% gewijzigd door martyw op 13-09-2021 22:17]

• nokiaan958GB
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Wie houdt er nou niet van de knusse gezellige jaren 80 architectuur en dito afwerking?

https://www.funda.nl/koop...88893540-dotingastate-55/

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 08:19

Fiber

Beaches are for storming.

Niet heel gezellig zo, inderdaad, maar niks wat een goede stucadoor, schilder en behanger niet kan fiksen lijkt mij... :)

Wat mij opvalt is het grote aantal buitendeuren op de begane grond Zes maar liefst: Drie aan de voorkant, één aan de zijkant en twee aan de achterkant... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• tweakmember
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 21-09 22:56
wat moet je nou met een whiteboard in de keuken?

• tweakmember
[b]Fiber in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3"

Wat mij opvalt is het grote aantal buitendeuren op de begane grond Zes maar liefst: Drie aan de voorkant, één aan de zijkant en twee aan de achterkant... O-)
heeft een inbreker 6x kans een vergeten afgesloten deur aan te treffen. :9

Een houtkachel midden in een spierwitte woonkamer... hmm...
Neem aan dat ze de kachel wel gebruiken anders ligt er geen brandhout in de tuin.

[Voor 17% gewijzigd door tweakmember op 15-09-2021 15:44]

• BazzH
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 18:00

BazzH

Kei-goed...

Nou, ik gok dat daar maar weinig aan verkloot is. Volgens mij helemaal geen slechte koop. Heb ik het niet over de prijs, want ik ken Leeuwarden niet. Wel de stukadoor ruim budgetteren.

Think smart........ Act stupid........

• SmurfLink
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
tweakmember schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 03:16:
Boodschappenlijstje maken? :+

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 17:29

MeNTaL_TO

The future is not set

Agenda (daar gebruiken wij ook een kleinere whiteboard op de koelkast voor).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• BazzH

BazzH

Kei-goed...

Analoge WhatsApp groep inderdaad.

• AtleX
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

smeaggie schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:05:
Wie gaat hier 6 ton voor neerleggen?
Voor die zes ton zou ik minimaal die Nissan S14A onder die boom erbij willen hebben.

Iemand nog op zoek naar een soort clubhuis?

https://www.funda.nl/koop...-42429011-hogewarsstraat/

12x360Wp = 4320 Wp @ Growatt 4200TL-XL. Zuid met helling 13° op plat dak.

• Rubbergrover1
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 18:28
Erg handig, hoor. Soort prikbord waarop alle troep kunt ophangen over afspraken van school, tandarts en huisarts, menu van de lokale snackbar/chinees/fitness/whatever, tekeningen/knutsels van de kinderen, uitnodigingen voor aanstaande feestjes en ga zo maar door. En het schema van wanneer wie welke training heeft bij welke sportclub etc.

• sOid
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

sOid

Doet ook maar wat.

Rubbergrover1 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 10:57:
[...]

Erg handig, hoor. Soort prikbord waarop alle troep kunt ophangen over afspraken van school, tandarts en huisarts, menu van de lokale snackbar/chinees/fitness/whatever, tekeningen/knutsels van de kinderen, uitnodigingen voor aanstaande feestjes en ga zo maar door. En het schema van wanneer wie welke training heeft bij welke sportclub etc.
Een beetje tweaker heeft toch een tablet aan de muur voor dat soort dingen? ;)

• Rubbergrover1
sOid schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:58:
[...]

Hm, daar blijven de magneetjes niet goed op plakken en het scherm houdt ook niet echt van spelden :)

• _Eend_
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 16:18

_Eend_

TWotW!

sOid schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:58:
[...]

Ik heb het allebei gehad: whiteboard en tablet. Moet zeggen dat ik toch veel liever een whiteboard had dan een tablet. Een whiteboard heeft geen stroom en wifi nodig. En in de keuken heb je altijd 1 stopcontact te weinig :P

• .Maarten
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 18:21
AtleX schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 08:39:
[...]

Voor die zes ton zou ik minimaal die Nissan S14A onder die boom erbij willen hebben.
Die Mazda MX6 bedoel je?

• tweakmember
ja en eenmaal klaar, trek je de hele whiteboard van de muur af, drop hem in je auto, eenmaal bij de supermarkt drop dat gigantische ding in je winkelkar en ga je boodschappen doen... :9
(of je maakt gewoon een foto ervan)

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 17:07
Heb ik ook. Ooit eens gekocht bij zo'n bedrijf dat oude kantoorspullen verkoopt. Heb een whiteboard van 1m20 bij 1m, lekker ruim. Schrijf ik op wat bijna op is/nog moet halen qua boodschappen. Dingen die ik nog moet doen (en makkelijk kan vergeten :P ) Verder hang ik er dingen als bonnetjes en kaartjes/brieven enzo op met magneetjes en mijn zoontje tekent er wel eens op.
Gewoon een heel groot kladblok zeg maar :)

[Voor 20% gewijzigd door Vrijdag op 14-09-2021 14:11]

• CvP_tweakers
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 21-09 22:23
Vrijdag schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:09:
[...]

Gewoon een heel groot kladblok zeg maar :)

[Voor 39% gewijzigd door CvP_tweakers op 14-09-2021 14:29]

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo 10-3, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Aquaflam vario Saporo

• Kalentum
  • Registratie: juni 2004

PVoutput

• eagle00789
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17:00

eagle00789

Est. November 2005

Een echte doe-het-zelver doet het zelf:

https://www.funda.nl/koop...92-beneluxlaan-44/#foto-9

• Mafbal
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 16:12
Ik ken de buurt.......zit je na 3 ton renoveren nog op je plastic stoeltje in de voortuin te BBQ-en ;)

• Oon
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online
Mafbal schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:52:
[...]

Ik ken de buurt.......zit je na 3 ton renoveren nog op je plastic stoeltje in de voortuin te BBQ-en ;)
Wij hebben ooit zitten denken om een vergelijkbare woning in Heerlen te kopen, maar gatver wat zien die dingen eruit, aan de buitenkant en de binnenkant

• _Eend_

_Eend_

TWotW!

Als je een tuinhuisje hebt dan zou ik hem snel te koop zetten. Levert al snel 3 ton op :+

• Qwerty-273
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 18:10

Qwerty-273

Meukposter

En je wordt ook nog lid van twee vve's :+

Voor hetzelfde bedrag koop je ook een compleet huis en 1,8ha (als je voorliefde de natuur buiten is) en waarschijnlijk beter weer door het jaar heen dan in Almere Oosterwold.
https://www.funda.nl/en/e...-42496367-quinta-da-roda/

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | Met 2 armen heb je meer armen dan de gemiddelde mens.

• Bezulba
  • Registratie: november 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Qwerty-273 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:40:
[...]

Voor hetzelfde bedrag koop je ook een compleet huis en 1,8ha (als je voorliefde de natuur buiten is) en waarschijnlijk beter weer door het jaar heen dan in Almere Oosterwold.
https://www.funda.nl/en/e...-42496367-quinta-da-roda/
Ja maar dan woon je in schubbekutteveen noord in Portugal.... ik weet niet of je daar nu blij van gaat worden.. en om over de woon-werk reistijd maar niet te praten :X

blup

• Aomi
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 15:16
Hoe laat je de staat van een huis zo ver komen vraag ik me wel eens af....

• armageddon_2k1
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15:46
Ik vind het echt prachtig. Maar zou er niet meer dan 80k voor betalen :D

• W1LL3M
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18:29

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

_Eend_ schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:08:
[...]

Als je een tuinhuisje hebt dan zou ik hem snel te koop zetten. Levert al snel 3 ton op :+
Noem het om te beginnen een tiny house, dan staan de kopers in de rij. Alhoewel, 3 ton voor een tiny house klinkt nog steeds als een money grab.

• O88088
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:30
Je krijgt er wel een redelijk perceel bij en Almere ligt nog redelijk centraal. Ik zou veel liever in die 37m² wonen dan in een flat van 90m² met beton aan alle kanten.

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

W1LL3M schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:16:
[...]

Noem het om te beginnen een tiny house, dan staan de kopers in de rij. Alhoewel, 3 ton voor een tiny house klinkt nog steeds als een money grab.
Je schreef hipster verkeerd :')

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

armageddon_2k1 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:10:
[...]

Ik vind het echt prachtig. Maar zou er niet meer dan 80k voor betalen :D
Geen zelfbewoningsverplichting of anti-speculatiebeding van toepassing.
Maak je geen zorgen, hier gaat gewoon een belegger mee aan de haal, die het vervolgens duur gaat verhuren.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• _Eend_

_Eend_

TWotW!

W1LL3M schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:16:
[...]

WOZ
2019: 19.000
2020: 47.000
2021: 187.000
Vraagprijs: 300.000

Irgendwie klappt etwas nicht.. Ik bedoel, 187.000 is al een gigantische bak met geld voor zoiets maar drie ton 7(8)7
Qwerty-273 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:40:
[...]

[...]
Tsja, je moet er wat voor overhebben als je "maar" drie ton (en wat je moet overbieden..) betaald voor dit prachtige hondenhok Tiny House.
O88088 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:26:
Je krijgt er wel een redelijk perceel bij en Almere ligt nog redelijk centraal. Ik zou veel liever in die 37m² wonen dan in een flat van 90m² met beton aan alle kanten.
Redelijk perceel.. Tsja, voor 135k meer heb je in dezelfde stad dit:
https://www.funda.nl/koop...88-rex-harrisonstraat-12/

(al weet ik dat dit huis voor veel meer dan de vraagprijs is weggegaan. in de richting van 550k)

• smeaggie
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Over de energiekosten zegt de makelaar:
En ook met lage energielasten: slechts € 33 aan elektra
Wel, dan heeft ie geen rekening gehouden met mijn computer. Aan de andere kant, met mijn computer daar kan die pelletkachel er wel uit denk ik. Zou fijn zijn als vakantiehuisje, als het op een mooie plek staat. Doet me heel erg denken aan de Noorse blokhut die mijn broer in zijn achtertuin heeft staan. Toch heeft hij voor zijn huis + blokhut samen nog geen 3 ton neergelegd geloof ik. Dat waren betere tijden :+

• Makkelijk
  • Laatst online: 16:50

Makkelijk

Ik zie het nut ook niet

Wees welkom om te komen kijken!
- zaterdag 11 september van 11 tot 13 uur
- dinsdag 14 september van 15 tot 17 uur
Wilt u zich wel aanmelden? want het gaat op afspraak.
Ze rekenen niet op veel interesse denk ik!

Ik vind het een leuk huis. In je eentje of samen kan het prima, er is meer woonruimte dan het lijkt omdat de slaapruimte niet meetelt en het is efficiënt ingedeeld. Als het midden op de veluwe lag leek het me wel wat.

Omarm het minimalisme!

[Voor 33% gewijzigd door Makkelijk op 14-09-2021 16:47]

Wielrenner; Mountainbiker; Softwarebouwer; Kaasvreter; Franziskanerdrinker.
..und Snowboard und Schnee <3

• oscar82
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18:18
drie ton? Dan ga ik liever nog even nazomeren aan de costa in Spanje:
https://www.funda.nl/koop...70-calle-de-l-alguenya-5/

• Kalentum
Voor een vraagprijs van € 8.322 per m2 kun je ook dit kopen:
https://www.funda.nl/koop...uis-87779008-biltseweg-7/

PVoutput

• ASW1
  • Registratie: juni 2013
_Eend_ schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:32:
[...]

WOZ
2019: 19.000
2020: 47.000
2021: 187.000
Vraagprijs: 300.000

Irgendwie klappt etwas nicht.. Ik bedoel, 187.000 is al een gigantische bak met geld voor zoiets maar drie ton 7(8)7
Ik vermoed dat er een stuk grondspeculatie in zit.
Het is een mooie lap op een goede locatie.
Stel er komt ooit een wat losser college in Almere en met meerdere bewonersgroepen is er wat lobbywerk gedaan en misschien vindt Almere tegen die tijd ook dat er wat meer verdicht moet worden....

Mocht er ooit een ander vergunningbeleid komen waarbij er groter op deze kavels gebouwd mag worden dan kun je enorm cashen en ik denk dat je dat al een stukje in de prijs ziet.

• Electrowolf
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 21-09 23:21

Electrowolf

Mod met Liefde!

Dan is deze ook leuk!

https://www.funda.nl/koop...4893-auguste-comteweg-64/

Is dit niet de "alles kan maar natuur" experimenteerwijk van Almere die mislukt was?

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

• sOid
  • Niet online

sOid

Doet ook maar wat.

Electrowolf schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:52:
[...]

Dan is deze ook leuk!

https://www.funda.nl/koop...4893-auguste-comteweg-64/

Is dit niet de "alles kan maar natuur" experimenteerwijk van Almere die mislukt was?
Hoezo mislukt dan?

• Electrowolf
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 21-09 23:21

Electrowolf

Mod met Liefde!

@sOid Volgens mij was het deze: https://www.rd.nl/artikel...ld-vrijheid-en-veel-gedoe

Oosterwold dus. Allemaal mensen die daar zijn gaan wonen met "vrijheid" als primaire motivatie maar vervolgens dus samen dingen moeten doen en dan toch merken dat dat een deel van hun vrijheid kost. Ook zou het eerst veel groter worden maar is dat dacht ik afgeblazen.

Zie ook:
De illusie van Oosterwold: https://www.oneworld.nl/l...e-illusie-van-oosterwold/
De lessen van Oosterwold: https://www.nul20.nl/dossiers/lessen-van-oosterwold
[...]

De vereniging had toen net een tijdelijke plak asfalt op de ontsluitingsweg gelegd. Ook was net besloten grond aan te kopen om een verbindingsweg en een brug aan te leggen. “Niemand wilde die weg langs zijn kavel. Maar als je met elke wens rekening houdt, loopt elke weg dood. Het verenigingsbestuur is net een soort overheid. En we worden ook zo bejegend, tot schelden aan toe...”
Stiekem vind ik het altijd wel mooi wanneer mensen er achter komen dat de overheid zo gek nog niet is. :X

[Voor 48% gewijzigd door Electrowolf op 14-09-2021 22:14]

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

• Suggs
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Fiber schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 00:12:
[...]

Een deur om naar binnen te gaan en 5 deuren waar je gillend uit kunt rennen :)

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 13:51
smeaggie schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:35:
[...]

Over de energiekosten zegt de makelaar:

[...]
Wel, dan heeft ie geen rekening gehouden met mijn computer. Aan de andere kant, met mijn computer daar kan die pelletkachel er wel uit denk ik. Zou fijn zijn als vakantiehuisje, als het op een mooie plek staat. Doet me heel erg denken aan de Noorse blokhut die mijn broer in zijn achtertuin heeft staan. Toch heeft hij voor zijn huis + blokhut samen nog geen 3 ton neergelegd geloof ik. Dat waren betere tijden :+
Haha een Tweaker gaat daar toch niet wonen _O-

 iPad Pro 12.9 2020 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Het hoofdpijn dossier van Almere:

https://www.omroepflevoland.nl/dossier/oosterwold#1

Vooral basisinfrastructuur zoals riool, toegankelijkheid, elektra. Lekker zelf experimenteren... ;w

Mooie Plaatjes   

• synoniem
  • Registratie: april 2009
  • Niet online
ehtweak schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:39:
[...]

Het hoofdpijn dossier van Almere:

https://www.omroepflevoland.nl/dossier/oosterwold#1

Vooral basisinfrastructuur zoals riool, toegankelijkheid, elektra. Lekker zelf experimenteren... ;w
Ja inderdaad, had de gemeente de ontsluitingswegen zelf aangelegd en de nutsvoorzieningen op hetzelfde tracé toegeleverd had het veel meer kans van slagen gehad.

• Makkelijk
  • Laatst online: 16:50

Makkelijk

Ik zie het nut ook niet

He wat een handige wijk! Nu heb ik eindelijk een stokpaardje om libertariers mee voor hun naïeve gezicht te slaan.

Wielrenner; Mountainbiker; Softwarebouwer; Kaasvreter; Franziskanerdrinker.
..und Snowboard und Schnee <3

• Rubbergrover1
synoniem schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:59:
[...]

Ja inderdaad, had de gemeente de ontsluitingswegen zelf aangelegd en de nutsvoorzieningen op hetzelfde tracé toegeleverd had het veel meer kans van slagen gehad.
Ja maar ho eens even, dan worden de kavels weer duurder en heb je weer de 'profiterende overheid' die flink zit te cashen... Dan is dit toch veel beter? Fijne goedkopere zoek het zelf maar uit kavels.

• SpeedyDH
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 18:32
Zo ken ik een verhaal van iemand die daar woonde. Die werd helemaal gek van zn buren die continue de open haard hadden branden maar daarmee wel de buren uitrookte... leuk hoor zo'n 'vrijheid-blijheid' wijk

• Rubbergrover1
SpeedyDH schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:21:
Zo ken ik een verhaal van iemand die daar woonde. Die werd helemaal gek van zn buren die continue de open haard hadden branden maar daarmee wel de buren uitrookte... leuk hoor zo'n 'vrijheid-blijheid' wijk
offtopic:
Volgens mij kun je dat in iedere wijk treffen. Maar de kans hierop is in een dergelijke wijk waarschijnlijk wel groter.

• MacbookProx
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 17:59
evleerdam schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:51:
Flip in Haarlem,

Oude prijs: 400.000

https://www.funda.nl/koop...is-41191170-middenweg-70/

Nieuwe prijs: 800.000

https://www.funda.nl/koop...is-42471540-middenweg-70/

Ik mis de zwarte deuren, maar verder best mooi gedaan! Of het de 400k extra waard is laat ik even in het midden.

Voor:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Na:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Iemand bekend met die grijzige kleur op de muur? Vooral voor boven wel mooi.

https://www.funda.nl/koop...540-middenweg-70/#foto-33

[Voor 5% gewijzigd door MacbookProx op 15-09-2021 08:35]

• Jolke
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15:30
Die foto's kunnen zo de catalogus in. :X

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 16:30
MacbookProx schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:33:
[...]

Heb nog een wand te schilderen en daar ben ik eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar :)

[Voor 5% gewijzigd door Caayn op 15-09-2021 09:02]

20 * 370wp @ SE7K

• AUijtdehaag
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
Caayn schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:02:
[...]
Heb nog een wand te schilderen en daar ben ik eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar :)
Vast iets uit deze serie
https://www.paintingthepast.nl/

PV Output - Panasonic Hit Kuro Zuid / Solar Frontier Noord- 5 kW Mitsubsidie WP - Aton powerrr to heat

• MacbookProx
  • Laatst online: 17:59
Ah, gevonden via Fundamakeovers Instagram: het betreft Pale Gray van Vestingh :)

PS, zag ook dat het uiteindelijk voor 925k is weggegaan. Om maar weer ontopic te gaan.

[Voor 36% gewijzigd door MacbookProx op 15-09-2021 09:17]

• Andreas92
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 09:47
[...]

Hier heb je een mooie basis van soorten grijs. Je kunt ze altijd nog laten mengen in een ander merk.

https://www.paint-paper.nl/grijze-kleuren-farrow-and-ball

• martyw
  • Nu online
Fijn familiehuis voor een finacieel geslaagde kakker

https://www.funda.nl/koop...is-42430153-rijperweg-10/

• martyw
  • Nu online
En voor de finacieel ietsjpietje minder geslaagde kakker is er

https://www.funda.nl/koop...509-aerdenhoutsduinweg-5/

• Rubbergrover1
Ik ben blij dat ik de ramen niet hoef te lappen...

• sOid
  • Niet online

sOid

Doet ook maar wat.

Rubbergrover1 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:58:
[...]

Ik dat ik die hypotheek niet hoef te betalen :+ Edit: zonder eigen inbreng ruim €19.000 per maand 8)7

Wat een huis zeg. 937m2, allemachtig. Wat moet een mens met zo veel ruimte. Je zal maar eens iets kwijt zijn, dan ben je een week aan het zoeken.

[Voor 7% gewijzigd door sOid op 15-09-2021 10:07]

• martyw
  • Nu online
Rubbergrover1 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:58:
[...]

Als je dit huis kan betalen is er vast ook wel geld voor wat huishoudelijk personeel, een tuinman, en een onderhoudsmannetje ;)

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

sOid schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:03:
[...]

Ik dat ik die hypotheek niet hoef te betalen :+

Wat een huis zeg. 937m2, allemachtig. Wat moet een mens met zo veel ruimte. Je zal maar eens iets kwijt zijn, dan ben je een week aan het zoeken.
Ik zit ook wel eens voor de gein naar zulke huizen te kijken voor als ik de loterij win, maar met z'n 2e is zo'n huis toch gewoon veel te groot?

Zelfs als ik alles ruim ga rekenen en voor al m'n hobbies een aparte kamer pak kom ik toch echt niet verder dan 200m2. En dan heb ik een warhammer kamer en een 3d printer kamer en een gaming den etc etc...

blup

• eagle00789
  • Registratie: november 2005

eagle00789

Est. November 2005

Dit is dan wel weer jammer:

Doodlopend nutteloos gangetje. Trek dat dan bij 1 van de slaapkamers erbij.

• sOid
  • Niet online

sOid

Doet ook maar wat.

Bezulba schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:11:
[...]

Ik zit ook wel eens voor de gein naar zulke huizen te kijken voor als ik de loterij win, maar met z'n 2e is zo'n huis toch gewoon veel te groot?

Zelfs als ik alles ruim ga rekenen en voor al m'n hobbies een aparte kamer pak kom ik toch echt niet verder dan 200m2. En dan heb ik een warhammer kamer en een 3d printer kamer en een gaming den etc etc...
Haha ik zat net ook even te rekenen en kwam ook op zo'n 200m2 uit. Zou niet weten wat ik met (veel) meer moet. Je ziet dat ook vaak in interieurs van die huizen "Wat doen we met deze ruimte?" "Euuhh... Maar weer een bureautje? Bed? Nog een boekenkast?"

En dan te bedenken dat er vroeger gezinnen met 10 kinderen opgroeiden in huizen van ~100m2.

• Rubbergrover1
martyw schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:11:
[...]

Als je dit huis kan betalen is er vast ook wel geld voor wat huishoudelijk personeel, een tuinman, en een onderhoudsmannetje ;)
Daarom ben ik dus blij dat ik niet tot dat huishoudelijk personeel behoor...

• Rubbergrover1
sOid schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:16:
[...]

Haha ik zat net ook even te rekenen en kwam ook op zo'n 200m2 uit. Zou niet weten wat ik met (veel) meer moet.
O, dat went vrij snel hoor... Dat is het lastige met de woningmarkt, een iets groter huis ben je zo aan gewend, maar een kleinere woning is wat meer omschakelen.

• Admiral Freebee
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
sOid schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:16:
[...]

Haha ik zat net ook even te rekenen en kwam ook op zo'n 200m2 uit. Zou niet weten wat ik met (veel) meer moet. Je ziet dat ook vaak in interieurs van die huizen "Wat doen we met deze ruimte?" "Euuhh... Maar weer een bureautje? Bed? Nog een boekenkast?"

En dan te bedenken dat er vroeger gezinnen met 10 kinderen opgroeiden in huizen van ~100m2.
Als kind ging ik ook wel eens spelen bij een klasgenootje uit een rijk gezin en die hadden inderdaad drie woonkamers, een bibliotheek, bureau, twee keukens, speelkamer boven en beneden, enz.

Geen idee waarom je zoveel ruimtes nodig zou hebben maar je moet dat groot huis toch vullen? 8)7

• FunkyTrip
  • Laatst online: 11:24

FunkyTrip

Funky vidi vici!

[...]

Ah, die flip kwam al uit juli. Wilde opmerken dat de woonkamer echt belachelijk smal is en dat ze tussen al die prachtig gestileerde foto's er wijselijk geen enkele van hebben geplaatst :')

Dit dus.

• TheOmen
  • Laatst online: 16:00
eagle00789 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:15:
[...]
Dit is dan wel weer jammer:
[Afbeelding]
Doodlopend nutteloos gangetje. Trek dat dan bij 1 van de slaapkamers erbij.
Daar mag mijn butler het ontbijt neerzetten als ik nog lig te slapen.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• tomvdburg
  • Laatst online: 16:17
https://www.funda.nl/koop...3417-jan-mulderstraat-10/

Ligt het aan mij of is dit huis nou niet heel efficiënt ingericht? Om over de spannende trap nog maar even te zwijgen...

• Kalentum
tomvdburg schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:40:

Ligt het aan mij of is dit huis nou niet heel efficiënt ingericht? Om over de spannende trap nog maar even te zwijgen...
Fijne 'tuin' ook!

PVoutput

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13:46
[...]

Ziet eruit als wat hier boven de muur zit, en in mijn geval is dat RAL9018 Papyruswit

• tomvdburg
true true !

• Thijskoman
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 17:49
Hier in de buurt een volledig vervallen woning / schuur die er in 2009 nog redelijk netjes bij leek te staan. Vraag je je toch af wat er in de tussentijd gebeurd is.

https://www.funda.nl/koop...rond-88824056-westdijk-21

https://www.google.com/ma...!3d52.5978285!4d4.7614963

[Voor 28% gewijzigd door Thijskoman op 15-09-2021 11:09]

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Wat ik me dan altijd afvraag, bij dit soort over-the-top huizen:

etc.

is, waarom willen de huidige bewoners er van af?
Eigenaar RIP?
Er achter gekomen dat het toch wel een beetje te groot is?
Te duur om er überhaupt in te wonen?
Gaan de bewoners dan veel kleiner wonen, of nog veel groter?

Kortom, ben gewoon nieuwsgierig. :+

Mooie Plaatjes   

• Rubbergrover1
ehtweak schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:08:

etc.

Eigenaar RIP?

Vaak een van die factoren, maar daarnaast vaak ook dat de kostwinner een functie elders heeft gekregen (in of buiten Nederland).

• Rubbergrover1
Dat is een van de redenen waarom ze de woonkamer dus boven hebben.

Ik vind het trouwens niet zo'n heel gekke indeling. Je hebt beneden sowieso een hoop 'ruimteverspilling' aan entree/hal, berging etc. Dat betekent dat je op de eerste verdieping meer ruimte hebt voor een woonkamer, waarbij je ook nog eens meer uitzicht en licht hebt. En dan kun je beneden een woonkeuken of werkkamer (eventueel met extra badkamer) maken en op de tweede (en/of derde) verdieping de slaapkamers en badkamer.

• BazzH

BazzH

Kei-goed...

Rubbergrover1 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:13:
[...]

Dat is een van de redenen waarom ze de woonkamer dus boven hebben.

Ik vind het trouwens niet zo'n heel gekke indeling. Je hebt beneden sowieso een hoop 'ruimteverspilling' aan entree/hal, berging etc. Dat betekent dat je op de eerste verdieping meer ruimte hebt voor een woonkamer, waarbij je ook nog eens meer uitzicht en licht hebt. En dan kun je beneden een woonkeuken of werkkamer (eventueel met extra badkamer) maken en op de tweede (en/of derde) verdieping de slaapkamers en badkamer.
Als je een perceel van 112 m2 hebt, dan moet je inderdaad wel wat kunstgrepen gaan toepassen om daar toch een huis met woonoppervlak 160 m2+ op te kunnen realiseren. Keuken beneden en woonkamer boven is voor mij écht een totale no-go. Dan voelt bijvoorbeeld een drive-in woning met woonkamer én keuken op de eerste verdieping voor mij toch een stuk prettiger. Maar die 2 moeten bij elkaar óf er moet een kleine extra keuken in de woonkamer.

Wij hebben keuken, eetkamer (keuken is half open aan de eetkamer) en woonkamer (ensuite doorgang vanaf de eetkamer) gewoon beneden. En ik heb nou niet direct het gevoel dat we boven meer ruimte zouden hebben met:
- overloop
- toilet
- badkamer

Maar dat komt natuurlijk ook omdat we geen ruimte verspillen aan een berging in de schil van het huis. Die staat gewoon achter het huis. Maarja, dat kan natuurlijk niet als je tuin bestaat uit 2 paadjes van 1 meter breed. :)

• tomvdburg
BazzH schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:28:
[...]

Als je een perceel van 112 m2 hebt, dan moet je inderdaad wel wat kunstgrepen gaan toepassen om daar toch een huis met woonoppervlak 160 m2+ op te kunnen realiseren. Keuken beneden en woonkamer boven is voor mij écht een totale no-go. Dan voelt bijvoorbeeld een drive-in woning met woonkamer én keuken op de eerste verdieping voor mij toch een stuk prettiger. Maar die 2 moeten bij elkaar óf er moet een kleine extra keuken in de woonkamer.

Wij hebben keuken, eetkamer (keuken is half open aan de eetkamer) en woonkamer (ensuite doorgang vanaf de eetkamer) gewoon beneden. En ik heb nou niet direct het gevoel dat we boven meer ruimte zouden hebben met:
- overloop
- toilet
- badkamer

Maar dat komt natuurlijk ook omdat we geen ruimte verspillen aan een berging in de schil van het huis. Die staat gewoon achter het huis. Maarja, dat kan natuurlijk niet als je tuin bestaat uit 2 paadjes van 1 meter breed. :)
Eens. Ik ben nu actief op jacht naar een nieuw huis. Echter kom je vaak van die split-levels tegen. Dat is al beetje een no-no. Woonkamer / eetkamer en keuken op verschillende verdiepingen? No-go.

Kom nu vaak dingen tegen die het net niet zijn. Dat is dan zo jammer. Zeker ook als je voor een huis naar mijn wensen gewoon gerust 600K neer mag tikken.

Vorige week bezichtiging gehad van een huis ( bouwjaar '84 dus wel wat gedateerd ) en die hadden een uitbouw. Wat op zich zeker een goed idee is / was. Echter had je daardoor een paar meter extra aan de zijkant op de begane grond, en een soort vide op de 1e verdieping ( die niet verbonden was met de 1e verdieping van het oorspronkelijke huis. Daar zat dus een muur tussen. Tja, dat is dan niet echt handig..

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Nu online

Touchdomex

Meisje!

Thijskoman schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:07:
Hier in de buurt een volledig vervallen woning / schuur die er in 2009 nog redelijk netjes bij leek te staan. Vraag je je toch af wat er in de tussentijd gebeurd is.

[Afbeelding]

Op google maps lijkt dat huis al helemaal verzakt te zijn dus ik verwacht iets in die richting.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Rubbergrover1
BazzH schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:28:
[...]
Keuken beneden en woonkamer boven is voor mij écht een totale no-go. Dan voelt bijvoorbeeld een drive-in woning met woonkamer én keuken op de eerste verdieping voor mij toch een stuk prettiger. Maar die 2 moeten bij elkaar óf er moet een kleine extra keuken in de woonkamer.
Daarom hebben veel van die woningen ook een pantry bij de woonkamer. Maar het is natuurlijk ook niet zo dat iedereen dit prettig zou moeten vinden, het is in mijn optiek niet heel anders dan de situatie waarin je een aparte woonkamer en een aparte eetkeuken hebt. Zie je tegenwoordig ook niet meer zo vaak, je hebt vooral open keukens, maar ik denk dat een hoop mensen graag juist beide gescheiden hebben.

• Valentino-46
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18:23
tomvdburg schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:40:

In de omschrijving staat "perceel 112 m²" en "Patio-tuin .... ca. 40 m²"

Perceel is volgens de plattegrond toch echt maar 8,27 x 11,92 = 98,57 m²
...en dan is de tuin (8,27 x 11,92) - (6,60 x 10,57) = 28,82 m²

Dat ze bij de tuin ook de vierkante meters van het terras op de eerste verdieping (2,49 x 6,20 = 15,44 m²) meetellen kan ik nog inkomen, alhoewel ze in dat geval een beetje laag zitten met de "circa 40 m²" in de omschrijving en de "41,8 m²" die ze gewoon glashars in de plattegrond zetten.
Maar van het perceeloppervlak klopt toch niks? Of mis ik iets?

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

• Rubbergrover1
Valentino-46 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:20:
Er zit ook nog een heg omheen. Hoort wel bij het perceel, maar hebben ze volgens mij niet in de tekening meegenomen.

• DUX
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 17:53

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Rubbergrover1 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:42:
Zie je tegenwoordig ook niet meer zo vaak, je hebt vooral open keukens, maar ik denk dat een hoop mensen graag juist beide gescheiden hebben.
Check, hier zoiemand! Ik zag diezelfde trend bij nieuwbouw en heb zelf ook enige tijd een dergelijk huis gehad met open keuken. Wordt verkocht als "woonkeuken" zodat je "lekker kunt praten met je bezoek en interactie kunt hebben terwijl je een feestmaal voorbereid." Eh nee, zeg ik dan. Je hebt dan gewoon te weinig ruimte voor een degelijke scheiding van keuken/eetruimte/woonkamer en zet daarom maar een zitbank in de keuken met een smoes. Je woont letterlijk in je keuken. Met als gevolg dat de kookgeuren en -geluiden alle kanten op gaan. Op normaal niveau tv-kijken of met je bezoek praten is er dan niet meer bij :P Heb in een andere woning van 55m² zelfs een gescheiden keuken gehad. Bezoek komt gewoon met een biertje in de hand aldaar praten als het moet, hoor, terwijl je staat te koken.

Maar eerlijk is eerlijk, ik weet first hand dat er ook mensen juist wel die interactie opzoeken en dus die twee ruimten bij elkaar willen betrekken. Maar het is niks voor mij.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• No Hands
  • Nu online
AtleX schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 08:39:
[...]

Het is geen S14a, en zelfs geen Nissan. Het is een Mazda. Wel grappig dat er zoveel mensen zijn die dat model Nissan kennen hier,

Veroordeel niet, verwonder u slechts

• Caelorum
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 17:07
DUX schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:05:
[...]
Maar eerlijk is eerlijk, ik weet first hand dat er ook mensen juist wel die interactie opzoeken en dus die twee ruimten bij elkaar willen betrekken.
Hier een semi-open keuken. De woonkamer is gescheiden (al is de deur er bewust uitgehaald), maar de keuken welke 20m2 is + gang ( en trap naar beneden en boven) zitten bij elkaar. Er staat een gewone, normale 6 persoons (of 8 als je de kopse kant meetelt) tafel in en is verder nog meer dan genoeg ruimte in de keuken zelf.
En open keuken hoeft dus niet meteen een issue te zijn, maar dan moet het huis zich er wel voor lenen. Bij het betreffende huis is de indeling van de keuken zodanig ruk gedaan, dat je er met moeite nog een kleine tafel in kan zetten. Dat schiet dan niet heel erg op.

• No Hands
  • Nu online
Thijskoman schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:07:

[Afbeelding]

Hier rij ik ook vaak langs en ik heb het verval zien ontstaan. Het erge is nog dat het nu verkocht wordt maar dat er eerst nog 2 enorme loodsen achter gebouwd worden, die niet bij de koop horen natuurlijk. Dan heb je een flinke kavel in landelijk gebied waar de voorkant uitzicht op dijk is en de achterkant uitzicht op 2 nieuwe groene tractorloodsen..

Veroordeel niet, verwonder u slechts

• ASW1
Valentino-46 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:20:

Het staat in het kadaster als perceel van 112m2 geregistreerd dus dat zal wel kloppen.

• DUX

DUX

Caelorum schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:18:
[...]

Hier een semi-open keuken. De woonkamer is gescheiden (al is de deur er bewust uitgehaald), maar de keuken welke 20m2 is + gang ( en trap naar beneden en boven) zitten bij elkaar. Er staat een gewone, normale 6 persoons (of 8 als je de kopse kant meetelt) tafel in en is verder nog meer dan genoeg ruimte in de keuken zelf.
En open keuken hoeft dus niet meteen een issue te zijn, maar dan moet het huis zich er wel voor lenen. Bij het betreffende huis is de indeling van de keuken zodanig ruk gedaan, dat je er met moeite nog een kleine tafel in kan zetten. Dat schiet dan niet heel erg op.
Maar dat vind ik dan dus geen open keuken. En zelf vind je ook van niet ("semi-open", "gescheiden"). Zo kun je elke keuken wel een open keuken noemen :P Ik heb het over die situatie waarbij het koken in dezelfde ruimte gebeurt als de zitbank staat.

• DUX

DUX

Nieuw doel in mijn leven c.q. toekomstig huis: een klimaat-geconditioneerde kledingkast.

https://www.funda.nl/koop...hnstammstraat-67/#foto-19

• DUX

DUX

"Doe maar een stoeltje"

https://www.funda.nl/koop...verenigingdwarsstraat-32/
Prima huis verder. Jammer van de open keuken ;)

[Voor 20% gewijzigd door DUX op 15-09-2021 15:39]

• Rubbergrover1
DUX schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:34:
Nieuw doel in mijn leven c.q. toekomstig huis: een klimaat-geconditioneerde kledingkast.

[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...hnstammstraat-67/#foto-19
Dat is gewoon een plintverwarming (kickspace). Niet heel speciaal, maar groot voordeel is dat je geen radiator in de ruimte hoeft te plaatsen en dus overal kasten kunt zetten.

• DUX

DUX

Rubbergrover1 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:39:
[...]

Dat is gewoon een plintverwarming (kickspace). Niet heel speciaal, maar groot voordeel is dat je geen radiator in de ruimte hoeft te plaatsen en dus overal kasten kunt zetten.
Be that as it may, het zit dus in de inloopkast.

• tweakmember

etc.

Eigenaar RIP?

Geld maakt geld.
En de waarde van zulke huizen stijgt alleen maar hoger en hoger.
Dus waarom zo'n groot huis kopen? puur als beleggingsbron, het is letterlijk een geldboom in je eigen tuin.
Dus waarschijnlijk zijn de bewoners weer stukje rijker geworden, is het huis meer waard en willen ze nu nog iets groters en vooral meeeeeeeerr.....
want je weet toch hoe het gaat. men word steeds hebberiger.
Als je net een nieuwe auto hebt bijv, dan ben je na jaartje alweer op uitgekeken en wil je weer iets nieuws, wat beter en groter is. Nou dat is zobeetje met alles zo.

[Voor 10% gewijzigd door tweakmember op 15-09-2021 15:43]

• ASW1

etc.

Eigenaar RIP?

Er zijn nou eenmaal topmensen bij grote bedrijven, daar hoort een bepaald inkomen bij en dan hoor je ook zo'n soort huis te hebben. Verkoopredenen zijn meestal niet anders dan bij andere woningen; werk elders, sterfgeval, echtscheiding of gewoon op zoek naar iets nieuws/anders/beters/groters/kleiners.

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 13:51
DUX schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:39:
"Doe maar een stoeltje"
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...verenigingdwarsstraat-32/
Prima huis verder. Jammer van de open keuken ;)
De open keuken vind ik wel mooi, maar het huis is zo’n pijpenla smal en wat dacht je van isoleren van een oude E woning.

 iPad Pro 12.9 2020 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

• Tankiej
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 16:37
No Hands schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:20:
[...]

Hier rij ik ook vaak langs en ik heb het verval zien ontstaan. Het erge is nog dat het nu verkocht wordt maar dat er eerst nog 2 enorme loodsen achter gebouwd worden, die niet bij de koop horen natuurlijk. Dan heb je een flinke kavel in landelijk gebied waar de voorkant uitzicht op dijk is en de achterkant uitzicht op 2 nieuwe groene tractorloodsen..
De makelaar vind uitzicht op een dijk, of op twee grote loodsen, blijkbaar een ruim landelijk uitzicht dat nooit gaat vervelen :+
Prachtige vergezichten over het weiland in de Schermer polder. Deze locatie in de nabijheid van Alkmaar, maar gelegen in de rust van Schermer polder, biedt ruim landelijk uitzicht over de landerijen naar Zuidschermer.
U heeft een uitzicht dat nooit zal vervelen, iedere dag en ieder seizoen is weer anders.
Maar als je de bijgevoegde schets bekijkt.. De woning heeft uitzicht op bomen, de loodsen en de dijk aan de voorkant. Je moet wel een stukje achterop je perceel gaan lopen om een vrij uitzicht te hebben. Dat is dan ook alleen maar één kant op... :X

• big bang
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 18:37
Nja nu weet je in ieder geval dat die schuren er staan. Anders krijg je weer zo'n koper die er vanuit ging dat het vrije uitzicht er tot in de lengte van dagen bij inbegrepen zat.

It's time to play the music, it's time to light the lights

• _Eend_

_Eend_

TWotW!

Tankiej schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:13:
[...]

De makelaar vind uitzicht op een dijk, of op twee grote loodsen, blijkbaar een ruim landelijk uitzicht dat nooit gaat vervelen :+

[...]

[...]

Maar als je de bijgevoegde schets bekijkt.. De woning heeft uitzicht op bomen, de loodsen en de dijk aan de voorkant. Je moet wel een stukje achterop je perceel gaan lopen om een vrij uitzicht te hebben. Dat is dan ook alleen maar één kant op... :X

[Afbeelding]
Ik heb zo'n vermoeden dat er in die twee loodsen geen licht materieel zal worden opgeslagen. Dus over die weg naast je perceel zal met enige regelmaat wel iets voorbij denderen. Het zal denk ik dan ook geen droomhuis voor amateur seismologen worden zeg maar :P

• Part
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17:58

Part

Helemaal niets.....

Leuk dat bewaren van karakteristieke eigenschappen, alleen die poepdoos :r zou er van mij wel uit mogen.

https://www.funda.nl/koop...896858-arnhemsestraat-26/

• praliwi
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 18:19
DUX schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:40:
[...]

Be that as it may, het zit dus in de inloopkast.
Ja maar een verwarming die komt te vervallen omdat je er een kast wil neerzetten, en daarom dus een kickspace plaatsen ter vervanging, lijkt me geen gaaf doel in je leven :')
Pagina: 1 ... 91 ... 95 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee