Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.907.087 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

TwiSteD1 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:18:
[...]

Mooi huis, maar waarom hebben ze op een dakvlak oranje dakpannen? Dat steek lelijk af tegen de rest, al vind ik de dakpannen van het schuurtje wel passen.
Geen idee.

Ik rijd bijna dagelijks langs deze woning en moet er stiekem toch altijd naar kijken; de complete bouwstijl, het eikenhout, de muurankers doet altijd de indruk wekken dat dat pand er al 100+ jaar staat maar het is gewoon splinternieuw...

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15:55
Mattie112 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:53:
Iemand een leuk "appartementje" voor 275k met uitzicht op zee?

https://www.funda.nl/koop...74928-vuurtorenplein-136/

Beetje jammer dat het maar 37m² is 8)7
Dat lijkt me een ideaal airbnb/verhuur appartement. En daar is het zo te zien ook voor gebruikt. Uitzicht op zee, balkonnetje, aparte slaapkamer, wat wil je als toerist nog meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Valorian schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:51:
[...]

Waar staat dat dan precies, dat je geen tuinoppervlakte verliest?
Bij de kenmerken. Daarbij staat bij beide woningen
"Achtertuin 55 m² (15 meter diep en 4,3 meter breed)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Rubbergrover1 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:21:
[...]

Dat lijkt me een ideaal airbnb/verhuur appartement. En daar is het zo te zien ook voor gebruikt. Uitzicht op zee, balkonnetje, aparte slaapkamer, wat wil je als toerist nog meer?
Ideale investering voor zoiets ja. Heb je relatief snel terug verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jojo19
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-03 17:52
Jeroenneman schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 17:01:
[...]

Heerlijk geflipped, en duidelijk dat ze er nooit zelf hebben gewoond:

- waar is de schuur in de tuin? Je hebt al een klein tuintje, en dat laten ze groter lijken door er niks in te zetten. Waar laat je je fiets/ tuinstoelen/loungeset kussens?
- badkamer ziet er heerlijk uit, mooie inkeping voor al je douchespulletjes, alleen heb je wel lange armen nodig als je onder de douche iets wil pakken. Onpraktisch. Ook dat vrijstaande bad, nachtmerrie om de vloer schoon te houden lijkt me.

En als klapper: geen eigen oprit voor 8 ton? 8)7
Ze moeten toch op een manier die fotograaf terug verdienen. Ik vind dit pand maar weer een duidelijk voorbeeld (een die woonboot van hiervoor duidelijk niet) wat voor optisch verschil een goede fotograaf kan maken. Al kreeg ik soms wel het idee dat ik naar een interieurcatalogus keek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizzi
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

vanDaal schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 23:14:
Twee huizen waarvan ik dacht, daar krijg je nog best wat moois voor je geld. Of wellicht zie ik iets over het hoofd...

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop/duiven/huis-42472760-rijksweg-52/
Mooi huis! Maar ik vermoed dat het een vanaf-prijs is en het zou me niets verbazen dat het huis weggaat voor EUR 850k oid. Persoonlijk zou ik de locatie niet ideaal vinden. De A12 Duiven - Arnhem staat vaak muurvast in de spits (zelfs tijdens corona). Wel dichtbij Duitsland; kun je daar goedkoop tanken en boodschappen doen om de stookkosten van het huis te compenseren ;)

What's a cube to you?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
PdeBie schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:24:
[...]

Ideale investering voor zoiets ja. Heb je relatief snel terug verdiend.
Er zijn nu wel steeds meer gemeenten waar verhuur voor vakantie (lees: airbnb) aan banden is gelegd en bijvoorbeeld maximaal 30 dagen per jaar mag. Dat maakt het al wel weer iets lastiger (maar met wat creativiteit vast niet onmogelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:00

Crazy D

I think we should take a look.

Rizzi schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:45:
[...]

Mooi huis! Maar ik vermoed dat het een vanaf-prijs is en het zou me niets verbazen dat het huis weggaat voor EUR 850k oid. Persoonlijk zou ik de locatie niet ideaal vinden. De A12 Duiven - Arnhem staat vaak muurvast in de spits (zelfs tijdens corona). Wel dichtbij Duitsland; kun je daar goedkoop tanken en boodschappen doen om de stookkosten van het huis te compenseren ;)
Meestal andersom. Maar via Westervoort ben je dan een stuk sneller thuis... En, dat is alleen een probleem als je in de spits ook woon-werk verkeer hebt dat via Arnhem gaat :P Woon een km van dat huis af, heb geen last van de spits hoor. Hooguit met fietsen, brug over de A12 terwijl er file staat ruikt toch minder lekker :P

Mooi huis, maar dat gaat voor wel flink wat meer verkocht worden. Zo niet, zit er echt een addertje onder het gras. Wellicht idd de stookkosten :P

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:35
Jeroenneman schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 17:01:
[...]
Waar laat je je fiets/ tuinstoelen/loungeset kussens?
Wat de fiets betreft: ik zie geen achterom, zoals je wel vaker ziet in Haarlem, dus ik vermoed dat die gewoon in de voortuin komt, al dan niet onder een in elkaar getimmerde een lage overkapping.

Ps.
Wij hebben niet eens een voortuin dus staat de fiets gewoon op de stoep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
D-e-n schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:10:
[...]
Ps.
Wij hebben niet eens een voortuin dus staat de fiets gewoon op de stoep.
Bij een woning van 8 ton zou ik dat toch wel een afknapper vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton2610
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-07 18:22
Harrie_ schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:21:
[...]

Geen idee.

Ik rijd bijna dagelijks langs deze woning en moet er stiekem toch altijd naar kijken; de complete bouwstijl, het eikenhout, de muurankers doet altijd de indruk wekken dat dat pand er al 100+ jaar staat maar het is gewoon splinternieuw...
Wij noemen het altijd het "Efteling-huis" met die dakvormen. Schitterend huis. Kom er ook dagelijks langs en viel me meteen op dat ze de overkant van de straat niet op de foto's hebben staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Valorian schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:01:
[...]

Er zijn nu wel steeds meer gemeenten waar verhuur voor vakantie (lees: airbnb) aan banden is gelegd en bijvoorbeeld maximaal 30 dagen per jaar mag. Dat maakt het al wel weer iets lastiger (maar met wat creativiteit vast niet onmogelijk).
Klopt, maar een stad als Noordwijk leeft van toerisme. Die zullen dat niet zo snel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnedhardware
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:13
Anton2610 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:12:
[...]

Wij noemen het altijd het "Efteling-huis" met die dakvormen. Schitterend huis. Kom er ook dagelijks langs en viel me meteen op dat ze de overkant van de straat niet op de foto's hebben staan ;)
maar dat staat wel op een van de drone fotos. streetview lijkt te oud voor zowel het huis als de overburen.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/143/042/046_2160.jpg

waarom is er in een nieuwbouwhuis een raam dichtgemetseld? dit is ongeveer de scheidingsmuur tussen slaap- en badkamer.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/143/042/047_2160.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
burnedhardware schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:37:
[...]

maar dat staat wel op een van de drone fotos. streetview lijkt te oud voor zowel het huis als de overburen.
[Afbeelding]

waarom is er in een nieuwbouwhuis een raam dichtgemetseld? dit is ongeveer de scheidingsmuur tussen slaap- en badkamer.
[Afbeelding]
Waarschijnlijk is dat puur gedaan om de illusie van een oud huis te creëren. Lijkt mij sterk dat er daadwerkelijk een raam heeft gezeten op die plek gezien de leeftijd van het huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:49
burnedhardware schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:37:
[...]
[...]
Dat hebben ze gewoon gedaan zodat het er nog ouder uit ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-07 22:23
sugarlevi01 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 20:46:
[...]

De vorige bewoners waren zo te zien, erg gehecht aan het fornuis.

[Afbeelding]

edit: omg, die handvatten onder de wasbak. Ligt het nou aan mij, of zijn die zo scheef als de neten?
De muur leek ook erg gehecht aan het fornuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-07 15:49
evleerdam schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:51:
Flip in Haarlem,

Oude prijs: 400.000

https://www.funda.nl/koop...is-41191170-middenweg-70/

Nieuwe prijs: 800.000

https://www.funda.nl/koop...is-42471540-middenweg-70/

Ik mis de zwarte deuren, maar verder best mooi gedaan! Of het de 400k extra waard is laat ik even in het midden.

Voor:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Na:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik wilde hier net de opmerking maken: kijk, slechts door een designer ingericht voor de verkoop, want geen tv in de zithoek. Blijkt dat die muur/kasten in de zithoek helemaal niet fatsoenlijk op de foto staan. Vreemd, want volgens mij voegt dat wel echt iets toe aan de woonkamer.

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:55

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Topicstarter
PdeBie schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:37:
[...]

Klopt, maar een stad als Noordwijk leeft van toerisme. Die zullen dat niet zo snel doen.
Dat valt tegen voor 'permanent':

https://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR654861/1

TL;DR
Woon je er zelf mag je een deel van je woning verhuren geen probleem; Woon je er niet zelf dan max 30dg per jaar.

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 13:35
Rubbergrover1 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:11:
[...]

Bij een woning van 8 ton zou ik dat toch wel een afknapper vinden.
Maar over die bedragen hoeven we het niet te hebben want die zijn in steden als Haarlem sowieso belachelijk. Een simpele arbeiderswoning in de jaren 30 woningen rondom het centrum, met twee bouwlagen, een postzegeltuintje achter en geen voortuin kost hier al 350.000 a 400.000. Dus 8 ton voor deze is ook bezopen maar wil je bijvoorbeeld een oprit dan zal je of heel ergens anders of in een andere prijscategorie moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
PdeBie schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:37:
[...]

Guess again...

https://www.noordwijk.nl/..._waar_gewoond_moet_worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Daarom was de woning niet meer aantrekkelijk voor de verkoper.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:03
Harrie_ schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:14:
Deze woning stond bij mij in de buurt te koop en is inmiddels ook vrij snel verkocht.

Bouwjaar: 2018 :o

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat een gaaf huis _/-\o_ .
Tikkie buiten budget en uit de richting, maar zal zeker snel verkocht zijn.
Aannemer en architect hebben hun werk goed gedaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
[...]

[Afbeelding]

edit: omg, die handvatten onder de wasbak. Ligt het nou aan mij, of zijn die zo scheef als de neten?
Lijkt maar zo, vanwege de noesten boven het rechter handvat lijkt het of die veel hoger zit dan de andere. Als je dieper inzoomt, dan valt het wel mee met hoe het handvat werkelijk zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Rubbergrover1 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:21:
[...]

Inderdaad!
-De verkoper heeft zelf niet in het appartement gewoond, daarom wordt er in de koopovereenkomst een niet-bewoningsclausule opgenomen.
en het cijferslot
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/145/623/229_2160.jpg

en nu er dus uitgekickt

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
TwiSteD1 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:18:
[...]

Mooi huis, maar waarom hebben ze op een dakvlak oranje dakpannen? Dat steek lelijk af tegen de rest, al vind ik de dakpannen van het schuurtje wel passen.
Dit huis wil oud lijken. Vroeger kreeg het woongedeelte van een huis/boerderij blauwe dakpannen en de schuur (goedkopere) rode dakpannen.

Het deel van het huis met rode dakpannen moet een oude schuur voorstellen. Dat zie je ook aan het (neppe) dichtgemetselde raam in de gevel. Dat zou een opening kunnen zijn geweest naar de zolder van de stal/schuur, met bijvoorbeeld nog een hijskraan aan de gevel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-07 12:56
Flip in Haarlem,

Ik mis de zwarte deuren, maar verder best mooi gedaan! Of het de 400k extra waard is laat ik even in het midden.

Voor:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Na:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat is een geweldige upgrade. Wow. Die openslaande deuren naar achteren. O+
Wel wat overdreven veel interieurfoto's, die niet zeggen over het huis zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Jolke schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 12:02:
[...]

Dat is een geweldige upgrade. Wow. Die openslaande deuren naar achteren. O+
Wel wat overdreven veel interieurfoto's, die niet zeggen over het huis zelf.
Wel erg jammer van de verdwenen tuinen. Vooral de voortuin gaf privacy maar daar is nu niets meer van over. Maar met een vergroting van 83 m² naar 137 m² en van oude uitgeleefde woning naar nette moderne woning is een verdubbeling in de prijs niet zo heel gek. Eigenlijk zijn het twee totaal verschillende woningen.

Ik ben trouwens benieuwd naar nummer 66. Die lijkt een bijna identieke opbouw te hebben. Is misschien vorig jaar geflipt?

edit:
maart 2020 in de verkoop gegaan voor 585k.
www.facebook.com/netmakel...5936389404/?extid=SEO----

[ Voor 9% gewijzigd door Rubbergrover1 op 09-07-2021 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sugarlevi01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:25:
[...]

Lijkt maar zo, vanwege de noesten boven het rechter handvat lijkt het of die veel hoger zit dan de andere. Als je dieper inzoomt, dan valt het wel mee met hoe het handvat werkelijk zit.
Het ziet er nu, overdag zonder flux, beter uit inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
sugarlevi01 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 12:58:
[...]

Het ziet er nu, overdag zonder flux, beter uit inderdaad.
offtopic:
Ik dacht eerst dat die noesten kattenoortjes waren :)

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005

Vrijdag

De Zwarte

"Rupert-Jan, Rupert-Jan, we hebben een huis van meer dan een miljoen, er móet een piano op een niet-praktische locatie in!"
"Spreek geen woord meer, mijn teerbeminde gemalin Rosalinde-Elise en houdt mijn Chateau Lafite 1869 vast"

Vijf minuten later....

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/145/636/305_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...nassau-ouwerkerkstraat-8/

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 09-07-2021 14:38 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Vrijdag schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:37:
"Rupert-Jan, Rupert-Jan, we hebben een huis van meer dan een miljoen, er móet een piano op een niet-praktische locatie in!"
"Spreek geen woord meer, mijn teerbeminde gemalin Rosalinde-Elise en houdt mijn Chateau Lafite 1869 vast"

Vijf minuten later....

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/145/636/276_2160.jpg
_/-\o_

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Vrijdag schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:37:

Vijf minuten later....

[Afbeelding]

Die kon na de renovatie het huis niet meer uit en is nu onderdeel van de woning geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Rubbergrover1 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:41:
[...]

Die kon na de renovatie het huis niet meer uit en is nu onderdeel van de woning geworden :)
Zo te zien niet recentelijk gerenoveerd. Het huis staat leeg en mijn vermoeden is dat dit geruime tijd is verhuurd aan expats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
timovd schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:44:
[...]

Zo te zien niet recentelijk gerenoveerd. Het huis staat leeg en mijn vermoeden is dat dit geruime tijd is verhuurd aan expats.
Het eerste wat ongeveer gezegd wordt op funda is:
Dicht bij ICC, SHELL H-Q en verschillende ambassades
De doelgroep is duidelijk, en er zouden zomaar expats gewoond kunnen hebben. Maar ook rechters, diplomaten en 'gewone' medewerkers die in het headquarter van Shell werken zijn welkom.

When life gives you lemons, start a battery factory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:28

Boullie

Da Bulster

Dit is het hoekje wat in de jaren 40-45 bewoond werd?

Boullie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

KabouterSuper schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:10:
[...]

Het eerste wat ongeveer gezegd wordt op funda is:

[...]

De doelgroep is duidelijk, en er zouden zomaar expats gewoond kunnen hebben. Maar ook rechters, diplomaten en 'gewone' medewerkers die in het headquarter van Shell werken zijn welkom.
Of tig andere mensen met een goed belonend beroep? Zo gek hoog is de m2 prijs niet. Renoveren ze de hele boel strak en hij kan voor 1.7-1.8 verkocht worden.

Ik zou eerder moeite hebben met het statement "IN DE MOOISTE OMGEVING VAN DEN HAAG" :X

[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 09-07-2021 15:20 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:45

Sport_Life

Solvitur ambulando

fsfikke schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:14:
[...]

Of tig andere mensen met een goed belonend beroep? Zo gek hoog is de m2 prijs niet. Renoveren ze de hele boel strak en hij kan voor 1.7-1.8 verkocht worden.

Ik zou eerder moeite hebben met het statement "IN DE MOOISTE OMGEVING VAN DEN HAAG" :X
Ik vind de prijs ook meevallen.
Zal vast snel en boven de vraagprijs weggaan.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Flip in Haarlem,

Voor:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Na:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ook echt heel handig, je wasmachine/droger recht tegenover een douche zetten zonder beschermde stopcontacten. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/145/519/788_1440.jpg

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Laatst online: 14:55

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Topicstarter
Slavy schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:35:
[...]

Ook echt heel handig, je wasmachine/droger recht tegenover een douche zetten zonder beschermde stopcontacten. 8)7

[Afbeelding]
Ach zolang ze er voor staan he :+

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-07 22:27

mark-k

AKA markkNL

[...]

[Afbeelding]

De handvatten lijkt maar zo, door de kleuren in de plank en de hoek van de foto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:41
Kwam per ongeluk op de eerste pagina van dit topic uit, daar staat deze op.
Wellicht leuk om te weten: dit 'project' is dus inderdaad opgepakt :+ complete woning is opgeknapt/geflipt. Die hele gesloopte veranda is weg.

En is voor een ton meer op Funda gegaan: https://www.funda.nl/koop...s-41335922-hyacintpad-22/
Voor hoeveel hij echt is weggegaan, is nog niet bekend, vermoed iets meer ;)
Rubbergrover1 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:30:
Ik vind het trouwens behoorlijk aan de prijs vergeleken met andere woningen van die afmeting in die buurt.
In Almere? Gezinswoningen voor 2 ton, die zijn erg schaars. De bouwval is weggegaan voor 223k.
Zeker recent zijn er in Almere wel woningen 80-100m2 in die wijken die boven de 300k of zelfs boven NHG weggaan, ook zonder flip :P

Vergelijkbaar geval is https://www.funda.nl/koop...s-41088255-gentiaanpad-3/ en https://www.funda.nl/koop...s-41297208-gentiaanpad-3/ er zit ongeveer een ton tussen de before en after, de opgeknapte ging voor 326k weg.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fx500
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:49
[...]

[Afbeelding]
Ja als je vanuit een technisch oogpunt door een aantal Funda foto's gaat, dan snap je ineens heel goed waarom de NEN standaarden bestaan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Richh schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:43:
Kwam per ongeluk op de eerste pagina van dit topic uit, daar staat deze op.
[...]

In Almere? Gezinswoningen voor 2 ton, die zijn erg schaars. De bouwval is weggegaan voor 223k.
Zeker recent zijn er in Almere wel woningen 80-100m2 in die wijken die boven de 300k of zelfs boven NHG weggaan, ook zonder flip :P
Maar dat was niet in januari...

Voor iets meer (230k) stonden huizen te koop waar je in principe zo in kon. Dan vind ik een vraagprijs van 2 ton voor een woning waar je niet ontkomt aan enige forse verbouwingen en een paar tienduizend euro extra kosten duur, ja. Dan zou ik eerder hebben gekozen voor bv
www.funda.nl/koop/verkoch...7393841-cyclaamstraat-17/
Of www.funda.nl/koop/verkoch...is-41955209-anemoonpad-2/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tilburgs82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2023

tilburgs82

carpe florem

[...]

Ach. 8 ton voor een huis waar je nog steeds je wasmachine in de badkamer moet zetten, is nou ook niet echt om blij van te worden 8)7

Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-07 22:24
tilburgs82 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 17:59:
[...]

Ach. 8 ton voor een huis waar je nog steeds je wasmachine in de badkamer moet zetten, is nou ook niet echt om blij van te worden 8)7
Dat is de 2e badkamer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Ik check altijd ff in de buurt (straal 5 km), gewoon voor de gein.

Kom ik dit pareltje tegen die ik jullie niet wil onthouden:

https://www.funda.nl/koop.../huis-88836716-treviso-74

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Topje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-06 22:10
Twee huizen waarvan ik dacht, daar krijg je nog best wat moois voor je geld. Of wellicht zie ik iets over het hoofd...

[Afbeelding]

en

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...78338-ringvaartweg-158-a/
Wanneer je verf halver wegen op is....
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/145/553/488_2160.jpg

Mini Cooper R56 - Honda CB900F Bol D'or - Harley Davidson (AMF) CX250

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozzie
  • Laatst online: 15:50
Mattie112 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:53:
Iemand een leuk "appartementje" voor 275k met uitzicht op zee?

https://www.funda.nl/koop...74928-vuurtorenplein-136/

Beetje jammer dat het maar 37m² is 8)7
Ik vind dit niet zo heel gek hoor in Noordwijk. Die plekken zijn altijd al heel erg duur geweest. Ik vind het in de huidige markt zelfs best wel meevallen.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• big bang
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:00
FreakNL schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 21:11:

Barney Stinson approves…

It's time to play the music, it's time to light the lights

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• multynoob
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:12

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y0CERJwboVlsurDQywiCp9M-8-w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JcRa2chnFlQVp6MkxCRqrNti.jpg?f=fotoalbum_large

Haha ja er zullen niet veel mensen zijn die dit erin laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

[Afbeelding]

en

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...78338-ringvaartweg-158-a/
Onderste kwam ik ook tegen in mijn 5KM grid. Prachtige woning idd. Maar wel aan de prijs ;)

[ Voor 9% gewijzigd door FreakNL op 09-07-2021 21:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• andre metz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-01 22:20

Failliete horecaeigenaar (club) gezien het interieur en de afgedankte ben en jerry koelkast?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:58

_Eend_

🌻🇺🇦

Goeie goden, het lijkt wel een hoerenkast :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:31

ManiacsHouse

Scheisse!

Dat is toch gewoon een bordeel? :*)
_Eend_ schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 22:14:
[...]

Dat IS gewoon een bordeel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:41

Videopac

Rommelt wat aan.

[...]

De makelaar: “stijlvol”.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14:30
multynoob schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 21:32:
[...]

[Afbeelding]

Maar als ik in Krimpen aan den IJssel zou willen wonen zou ik wel blij zijn met
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/145/565/358_720x480.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
ManiacsHouse schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 23:12:
[...]

Dat is toch gewoon een bordeel? :*)

[...]

Dat IS gewoon een bordeel. :P
Het is van een jongen die een paar succesvolle spareribs restaurants heeft of had. En daarnaast (of in vervolg hierop?) volgens mij een bouwbedrijf. En zijn vrouw heeft blijkbaar een nagelboetiek. Veel geld, weinig smaak dus (in mijn optiek).

[ Voor 15% gewijzigd door Rubbergrover1 op 10-07-2021 07:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Je hebt gelijk:
https://www.linkedin.com/in/ashwin-de-folter-08a744163

Mooi, dat internet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

Klopt. Maar dat veranderd niks aan het feit dat de wasmachine nog steeds in de badkamer staat 😂

Voor 8 ton verwacht je toch minstens een bijkeuken.
Mensen zijn helemaal gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-07 23:54

Parenclub in het weekend?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
tilburgs82 schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 08:01:
[...]

Klopt. Maar dat veranderd niks aan het feit dat de wasmachine nog steeds in de badkamer staat 😂

Mensen zijn helemaal gek
Ik heb liever een extra badkamer waar de wasmachine in staat dan alleen een washok waar je niets anders mee kunt doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qmDmVAayPohMvuD2elQ7hoB3W9I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UDTD7pAkJSO2yuxqIfXBrDMV.jpg?f=fotoalbum_large
https://www.funda.nl/koop...is-42485629-westerweg-35/
Ook wel een leuk huis. 385 m2 wonen, met zwembad, sauna, gastenverblijf etc. en bijna 2 hectare grond. 1,1 miljoen. Wat is het toch met Marum dat er de laatste tijd wel meer leuke huizen in die buurt te koop komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aschja
D-e-n schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:18:
[...]

Maar over die bedragen hoeven we het niet te hebben want die zijn in steden als Haarlem sowieso belachelijk. Een simpele arbeiderswoning in de jaren 30 woningen rondom het centrum, met twee bouwlagen, een postzegeltuintje achter en geen voortuin kost hier al 350.000 a 400.000. Dus 8 ton voor deze is ook bezopen maar wil je bijvoorbeeld een oprit dan zal je of heel ergens anders of in een andere prijscategorie moeten kijken.
Ik vraag me dan ook altijd af wie dit soort woningen koopt. Heb 800K te besteden en dan ga je een huis kopen aan een drukke weg, want er met alle respect aan de voorkant uitziet als een rijtjeshuis en tuintje heeft. Voor dat geld koop je buiten te stad toch gewoon een vrijstaande villa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

aschja schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 08:25:
[...]

Ik vraag me dan ook altijd af wie dit soort woningen koopt. Heb 800K te besteden en dan ga je een huis kopen aan een drukke weg, want er met alle respect aan de voorkant uitziet als een rijtjeshuis en tuintje heeft. Voor dat geld koop je buiten te stad toch gewoon een vrijstaande villa?
Mensen die heel graag in de stad willen wonen.

Ik ken ook zo iemand. Pas geleden voor bijna 5 ton een “starterswoning” gekocht (enige dat er starterswoning aan is, is de grootte 😂).
Tussenwoning, 100m2. Tuin van 2x3 aan een doorgaande weg. Hele dag verkeer langs je deur. Auto kan je niet parkeren.

Vorig jaar waren wij ook op zoek naar een woning in die regio. Dus besloten om 10km verderop te gaan wonen.
We wonen we nu rustiger, vlakbij een bos, vrijstaand, huis stuk groter, X maal zoveel grond, oprit, garage en ook nog eens veel minder geld kwijt.

Blijkbaar willen veel mensen graag veel betalen voor minder om toch maar ergens vlakbij te wonen. 10km is te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
tilburgs82 schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 08:38:
[...]

Ik ken ook zo iemand. Pas geleden voor bijna 5 ton een “starterswoning” gekocht (enige dat er starterswoning aan is, is de grootte 😂).
Tussenwoning, 100m2. Tuin van 2x3 aan een doorgaande weg. Hele dag verkeer langs je deur. Auto kan je niet parkeren.

Vorig jaar waren wij ook op zoek naar een woning in die regio. Dus besloten om 10km verderop te gaan wonen.
We wonen we nu rustiger, vlakbij een bos, vrijstaand, huis stuk groter, X maal zoveel grond, oprit, garage en ook nog eens veel minder geld kwijt.

Blijkbaar willen veel mensen graag veel betalen voor minder om toch maar ergens vlakbij te wonen. 10km is te ver.
500K is geen 800K. Dat laatste is miljoen territorium. 500K gaat richting de gemiddelde prijs van een verkochte woning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

[...]

Definieer minder.

Lokatie is gewoon een factor en nog een belangrijke ook.

JIJ kan het persoonlijk GEEN belangrijke factor vinden maar dat ben je de uitzondering. Kijk maar naar de markt….

Overigens kan ik op 10KM ook bijna vrijstaand gaan wonen als ik mijn huidige rijtjeshuis verkoop. Maar dan fiets ik niet meer in 15minuten naar de binnenstad. En ben ik ook niet meer binnen 20 minuten (OV) op een tweetal intercity stations. Plus dat ik een brug over moet als ik naar mijn werk ga (filegevoelig). 10km inderdaad ver.

[ Voor 19% gewijzigd door FreakNL op 10-07-2021 09:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

FreakNL schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 08:48:
[...]

Definieer minder.

Lokatie is gewoon een factor en nog een belangrijke ook.

JIJ kan het persoonlijk GEEN belangrijke factor vinden maar dat ben je de uitzondering. Kijk maar naar de markt….
Klopt, daarom zeg ik ook dat mensen helemaal gek zijn geworden.
Als 10km al teveel is…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

10km is ook gewoon veel. Zie mijn edit.

Voor mij maakt dat echt een wereld van verschil, in alles. Sociaal leven, werk (meer file)…

Overigens kan ik de auto gewoon voor de deur parkeren. Ik woon in dat opzicht (persoonlijk en imo) perfect. Rustig, ruim opgezet. Dus de voordelen van een “dorp”. Maar aan de andere kant alle voorzieningen van een grote stad op fietsafstand of kwartier OV.

[ Voor 103% gewijzigd door FreakNL op 10-07-2021 08:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
10 km is heel veel. Dat gaat van lopend of fietsend een biertje bij vrienden drinken naar met de auto. Is voor iedereen verschillend, maar daar heb ik wel wat voor over ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

FreakNL schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 08:52:
10km is ook gewoon veel. Zie mijn edit.

Voor mij maakt dat echt een wereld van verschil, in alles.

Overigens kan ik de auto gewoon voor de deur parkeren.
Koop je een elektrische scooter. Ben je ook in 15min in de binnenstad. Stuk goedkoper.

Maar zoals ik al zei, mensen zijn helemaal geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Jij bent degene met een afwijkende mening hier hè. En dat bepaal ik niet, dat bepaalt de markt.. Dus eigenlijk ben jij gek.

Ik ben het overigens met je eens dat een rijwoning tegen de stad aan eigenlijk niet 4ton waard hoort te zijn.

Maar datzelfde geldt voor die rijwoning op 20km van een stad ergens in een dorp. Waarom moet die 3.5ton kosten?

De gehele markt is momenteel gewoon overgewaardeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

tilburgs82 schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 08:01:
[...]

Mensen zijn helemaal gek
Inderdaad, en een vrijstaande driedubbele garage en 5000 m2 grond.

Verwachtingen van mensen die niet in de bewoonde wereld leven :z

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
FreakNL schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 08:59:
De gehele markt is momenteel gewoon overgewaardeerd.
Dat blijft de vraag, hè? De waarde is hoog, maar zolang mensen het ervoor betalen kan je je afvragen of het overgewaardeerd is.

Misschien waren huizen voorheen wel ondergewaardeerd? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 10-07-2021 09:08 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

anandus schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 09:07:
[...]

Dat blijft de vraag, hè? De waarde is hoog, maar zolang mensen het ervoor betalen kan je je afvragen of het overgewaardeerd is.
Zolang mensen tot wel 2x de WOZ betalen, ligt het echt aan de mensen zelf. Als mensen stoppen met betalen, zakt het vanzelf.
Maar helaas weten we allemaal dat dat niet gaat werken.

Maar weer on-topic:
Dit heeft toch ook wel charme:

https://www.funda.nl/koop/best/huis-42451039-looierstraat-5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:02
anandus schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 09:07:
[...]

Zolang er niet bijgebouwd wordt, is het niet overgewaardeerd. Het is ook maar de vraag hoe snel de woningbouw de vraag in gaat halen.

Zodra dat gebeurt (denk zelf pas over een aantal jaar) dan zal de prijs wellicht wat zakken.

Maar zolang er eigen geld in zit, omdat je niet meer dan 100 procent van de hypotheek waarde kunt lenen, zullen prijzen niet snel onder water komen te staan (puur hoe ik er theoretisch naar kijk).

Dat je dan teveel hebt betaald is een feit, maar het is wel met eigen geld. Een enorm verschil met de vorige crisis waarbij woningen onder water stonden (je meer kon lenen dan 100 procent van de marktwaarde).

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
De moed zinkt me in de schoenen als ik moet denken aan het schilderwerk van de buitenboel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-07 20:26
[kennelijk een repost]

[ Voor 89% gewijzigd door Sjoewe op 10-07-2021 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-07 18:25
Smitovic schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 08:54:
10 km is heel veel. Dat gaat van lopend of fietsend een biertje bij vrienden drinken naar met de auto. Is voor iedereen verschillend, maar daar heb ik wel wat voor over ja.
Wacht, een halfuurtje fietsen is te ver? Om te stappen of naar de kroeg te gaan?
Koop dan een elektrische fiets, als je geen zin hebt om te fietsen. (Mijn mening, ieder zijn ding). Kijk, elke dag 1 uur of meer heen en terug aan reistijd gaat mij ook te ver, maar 10km is echt wel te overzien.

Ik begrijp net als degene waarop je reageert ook niet wat de reden is om maar zoveel mogelijk op elkaar te wonen, liefst alles op loopafstand en daar goud geld voor te betalen.
Hier in t (redelijk groot) dorp, trein dichtbij, met 5 minuten fietsen 15 minuten met de trein in de stad, waarna je met intercity alle kanten op kan. Tuurlijk het kost soms wat meer tijd van a naar b te komen dan wanneer je praktisch naast het station in de grote stad woont en rechtstreeks de intercity kan inspringen, maar dat weegt voor mij niet op tegen het wooncomfort hier met een voortuin van 5*6, achtertuin van 11*6 en een woning van 3 verdiepingen met veel ruimte, en dan woon ik nog gewoon in een rijtjeshuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
jbdeiman schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 09:27:
[...]

Wacht, een halfuurtje fietsen is te ver? Om te stappen of naar de kroeg te gaan?
Koop dan een elektrische fiets, als je geen zin hebt om te fietsen. (Mijn mening, ieder zijn ding). Kijk, elke dag 1 uur of meer heen en terug aan reistijd gaat mij ook te ver, maar 10km is echt wel te overzien.

Ik begrijp net als degene waarop je reageert ook niet wat de reden is om maar zoveel mogelijk op elkaar te wonen, liefst alles op loopafstand en daar goud geld voor te betalen.
Hier in t (redelijk groot) dorp, trein dichtbij, met 5 minuten fietsen 15 minuten met de trein in de stad, waarna je met intercity alle kanten op kan. Tuurlijk het kost soms wat meer tijd van a naar b te komen dan wanneer je praktisch naast het station in de grote stad woont en rechtstreeks de intercity kan inspringen, maar dat weegt voor mij niet op tegen het wooncomfort hier met een voortuin van 5*6, achtertuin van 11*6 en een woning van 3 verdiepingen met veel ruimte, en dan woon ik nog gewoon in een rijtjeshuis.
Ja, ik vind dat te ver. Het is het verschil tussen 3 kilometer in hetzelfde dorp en 13 kilometer een dorp verderop, een open polder door in de herfst. Gemiddeld fiets je 12 km/h, dus een half uurtje is het niet.

Het is niet alles waard: ik ga niet de kans op een villa omruilen voor een flat. Maar zoals altijd is het genuanceerder, in het dorp waar ik graag woon zijn de huizen niet 2x zo duur als 10 kilometer verderop. Dat speelt natuurlijk ook mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
[...]

Als je 10 jaar oud bent is elke dag 10 km naar school en/of vriendjes fietsen voor veel kinderen inderdaad ver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

[...]

Het is ook een glijdende schaal hè. Als je nog 10Km verderop gaat wonen is het WEER goedkoper… En wat is nou 10KM? ;)

Sommige mensen willen op 2 minuten lopend van het centrum wonen en betalen de hoogste prijs want kleine markt. Anderen vinden een kwartier fietsen acceptabel en wonen in een buitenwijk (iets meer aanbod, iets goedkoper). Weer anderen vinden 30/40 minuten fietsen acceptabel en wonen in een groeikern/whatever, nog goedkoper. En weer anderen vinden 45 minuten met de auto acceptabel en wonen op het platteland…

Overigens betekent 10km verderop (en dus goedkoper) gaan wonen in onze situatie dat we een tweede auto nodig gaan hebben dus het is dan de vraag of het zoveel goedkoper is.

[ Voor 4% gewijzigd door FreakNL op 10-07-2021 09:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
FreakNL schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 09:42:
[...]
Overigens betekent 10km verderop (en dus goedkoper) gaan wonen in onze situatie dat we een tweede auto nodig gaan hebben dus het is dan de vraag of het zoveel goedkoper is.
Het is inderdaad vaak zo dat die 10 km verderop alleen echt goedkoper is als er weinig goede voorzieningen en slechtere verbindingen zijn. Als je wel goede voorzieningen en verbindingen hebt, dan zie je dat ook terug in de woningprijzen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Videopac schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 23:23:
[...]

De makelaar: “stijlvol”.
De makelaar kan moeilijk schrijven "In deze woning, waarvan het interieur is uitgevoerd in een authentieke hoerenkast-stijl, kunt u in stijl uw swingerfeestjes houden." :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14:30
[...]

offtopic:
hoe weet jij dat? ik heb geen idee hoe die er vanbinnen uitzien O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Topje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-06 22:10
Rubbergrover1 schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 08:23:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...is-42485629-westerweg-35/
Ook wel een leuk huis. 385 m2 wonen, met zwembad, sauna, gastenverblijf etc. en bijna 2 hectare grond. 1,1 miljoen. Wat is het toch met Marum dat er de laatste tijd wel meer leuke huizen in die buurt te koop komen?
En een shotgun op de slaapkamer.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/145/643/739_2160.jpg

Mini Cooper R56 - Honda CB900F Bol D'or - Harley Davidson (AMF) CX250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Topje schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 20:08:
[...]

En een shotgun op de slaapkamer.
[Afbeelding]
Het masker ernaast doet vermoeden dat het een airsoft- of paintball wapen is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matis
  • Laatst online: 14-07 21:15

Matis

Rubber Rocket

Gezien de helm en de rest van de bescherming lijkt het me een Airsoft geweer.

@_Eend_ :D _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Matis op 10-07-2021 20:14 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:47

Sharky

Skamn Dippy!

multynoob schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 21:32:
[...]

[Afbeelding]

Ze hebben die pornostijl wel consequent in het hele huis doorgevoerd, behalve dan in die ene badkamer. Wat ik me alleen nog afvraag; hoe hijs je die vlag?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/145/565/324_2160.jpg

This too shall pass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-06 10:14

DarkKnight

Narf

Sharky schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 20:28:
[...]

Ze hebben die pornostijl [...] hoe hijs je die vlag?

[Afbeelding]
Tja, inkopppertje toch, vooral in combinatie met eerdere opmerkingen over parenclub/hoerenkast. :+ . De vlag hijsen is toch wel de standaard, lijkt mij.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Vreemde indeling van de zithoek

Afbeeldingslocatie: https://static.immoweb.be/photos/0/9/4/2/7/2/2/0/9427220_2.jpg?cache=20210710041913

En zo'n glazen vloer, ik heb nooit gesnapt waarom iemand dat zou willen.

Afbeeldingslocatie: https://static.immoweb.be/photos/0/9/4/2/7/2/2/0/9427220_4.jpg?cache=20210710041913

Hier te vinden.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

whoami schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 22:16:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hier te vinden.
Die glazen vloer heeft wel wat, maar die indeling van de zithoek is.. bijzonder. Jammer dat de buitenkant van het huis in de LEGO-stijl is gebouwd, het had net zo goed een kantoorpandje kunnen zijn. Of een bijgebouw van een fabriek ofzo. En wat een kleine slaapkamer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-07 23:38
Volgens mij zit de keuken in de kelder. Op deze manier komt er nog wat daglicht binnen.
Nee, zit toch in de 1e verdiepingsvloer

[ Voor 21% gewijzigd door MeTooPV op 10-07-2021 23:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1
whoami schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 22:16:

[Afbeelding]

Om te kunnen controleren of de vrouw des huizes wel ondergoed draagt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Waar vindt je in het westen des Lands nou nog een woning van 92m2, met 118m2 eigen grond voor minder dan een kwart miljoen?

In het altijd gezellige Pernis natuurlijk. Er is de uitdrukking 'onder de rook van'. Pernis ligt dus vrijwel letterlijk in de rook van een Shell olieraffinaderij. Maar met de metro zit je wel zo in hartje Rotterdam.

Goed, de woning in kwestie:
https://www.funda.nl/koop...87787593-sagiusstraat-84/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/143/832/838_2160.jpg
Alle woningen in dezelfde kleur geschilderd.. alvast een goed voorteken. In ieder geval hoef je de dakopbouw niet meer te regelen.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/143/832/841_2160.jpg
Ik vraag me wel af of deze tegels voor buitengebruik bedoeld zijn.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/143/832/848_2160.jpg
Zullen die objecten links op de foto de interne staat van deze woning wellicht verklaren?

Je moet dan ook echt alles aanpakken, maar volgens mij is er niet echt iets fundamenteel mis En je hoeft er niets meer uit te beuken (hoewel dat het leukste van verbouwen is).

Trouwens, in Pernis zijn wel meer 'pareltjes' te vinden; wat dacht je bijvoorbeeld van de badkamer in dit huis:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/143/646/581_2160.jpg

Of de kneiter strakke inrichting van de woonkamer in dit huis:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/289/556_2160.jpg

Dit huisje heeft maarliefst 2 slaapkamers.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/143/739/883_2160.jpg
Leuke plek voor wat horizontaal volksdansen (of gewoonweg proberen te gaan zitten na een nachtmerrie ofzo). Die balk zit volgens mij precies op perfecte hoofd-ram-hoogte.
Ook handig, dochterlief moet door de slaapkamer van pa en ma als ze naar de wc moet. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Niekleair op 11-07-2021 06:38 ]

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

[...]

Ik vind het toch wel fijn dat ik heel veel dingen op fietsafstand heb. Ik ben wel buiten de stadsring gaan wonen omdat ik dan makkelijk kan parkeren (en de visite ook) en een garage heb, maar met 15 minuten fietsen zit ik in de winkelstraat. Het treinstation en de supermarkt zijn nog dichterbij. Alles zit dichtbij, dokter, tandarts, vaccinatie kon ook op de fiets. De komende jaren gaat het ook alleen maar moeilijker worden dingen met de auto te doen.

Ik heb dan wel een stadstuintje, 10 km verderop had ik misschien een veel groter stuk grond kunnen hebben, maar dat vind ik niet zo erg. Er staat een garage in, een veranda, wat planten langs de kant, een klein moestuintje achterin, ik heb nog plek over om te zitten en te bbqen :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Niekleair schreef op zondag 11 juli 2021 @ 06:35:

[Afbeelding]
Alle woningen in dezelfde kleur geschilderd.. alvast een goed voorteken. In ieder geval hoef je de dakopbouw niet meer te regelen.
In dezelfde kleur geschilderd? Het is allemaal kunststof, er zit geen schilderwerk aan :) .
Trouwens, in Pernis zijn wel meer 'pareltjes' te vinden; wat dacht je bijvoorbeeld van de badkamer in dit huis:
[Afbeelding]
Huis ziet er op zich trouwens wel goed onderhouden uit (behalve de tuin, is zo te zien een paar weken niets aan gedaan). Bewoners zijn er waarschijnlijk een halve eeuw geleden komen wonen en hebben sindsdien tot hun dood alles zo te zien netjes onderhouden, maar niet vernieuwd. Ik zou er wel vertrouwen in hebben dat je niet snel tegen verborgen gebreken aan loopt.
[Afbeelding]
Leuke plek voor wat horizontaal volksdansen (of gewoonweg proberen te gaan zitten na een nachtmerrie ofzo). Die balk zit volgens mij precies op perfecte hoofd-ram-hoogte.
Ook handig, dochterlief moet door de slaapkamer van pa en ma als ze naar de wc moet. _/-\o_
Schattig huisje! Maar niet voor drie. In de kinderkamer kun je prima een tweepersoonsbed kwijt en dan kun je op de overloop (nu de ouderslaapkamer) voor het raam over de hele lengte een bureau maken voor werkplek(-ken). Als je een laag budget hebt is dat een prima oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Niekleair schreef op zondag 11 juli 2021 @ 06:35:
Waar vindt je in het westen des Lands nou nog een woning van 92m2, met 118m2 eigen grond voor minder dan een kwart miljoen?

In het altijd gezellige Pernis natuurlijk. Er is de uitdrukking 'onder de rook van'. Pernis ligt dus vrijwel letterlijk in de rook van een Shell olieraffinaderij. Maar met de metro zit je wel zo in hartje Rotterdam.

Goed, de woning in kwestie:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik vraag me wel af of deze tegels voor buitengebruik bedoeld zijn.

[Afbeelding]
Zullen die objecten links op de foto de interne staat van deze woning wellicht verklaren?

Je moet dan ook echt alles aanpakken, maar volgens mij is er niet echt iets fundamenteel mis En je hoeft er niets meer uit te beuken (hoewel dat het leukste van verbouwen is).

[Afbeelding]

Of de kneiter strakke inrichting van de woonkamer in dit huis:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die balk hangt echt op de perfecte plek. Ze hadden er eigenlijk zo'n stalen H-balk voor moeten gebruiken voor de extra pijnbeleving. Wel ideaal voor de mensen die midden in de nacht gewekt willen worden door je partner die eerst BONK! doet en dan een tirade over die verdomde kwalitatief uitermate teleurstellende balk en de malloot die dit heeft verzonnen afsteekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

[quote]Bommes schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 14:03:
Voor als je geen zin hebt om op te staan om bier te halen:

[Afbeelding]
Haha, dat is er voor gemaakt met die nis ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 14-07 09:47

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

[Afbeelding]
Die wasruimte :D

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/143/739/890_2160.jpg

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Pagina: 1 ... 70 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.