Waar vindt je in het westen des Lands nou nog een woning van 92m2, met 118m2 eigen grond voor minder dan een kwart miljoen?
In het altijd gezellige Pernis natuurlijk. Er is de uitdrukking 'onder de rook van'. Pernis ligt dus vrijwel letterlijk
in de rook van een Shell olieraffinaderij. Maar met de metro zit je wel zo in hartje Rotterdam.
Goed, de woning in kwestie:
https://www.funda.nl/koop...87787593-sagiusstraat-84/

Alle woningen in dezelfde kleur geschilderd.. alvast een goed voorteken. In ieder geval hoef je de dakopbouw niet meer te regelen.

Ik vraag me wel af of deze tegels voor buitengebruik bedoeld zijn.

Zullen die objecten links op de foto de interne staat van deze woning wellicht verklaren?
Je moet dan ook echt alles aanpakken, maar volgens mij is er niet echt iets fundamenteel mis En je hoeft er niets meer uit te beuken (hoewel dat het leukste van verbouwen is).
Trouwens, in Pernis zijn wel meer 'pareltjes' te vinden; wat dacht je bijvoorbeeld van de badkamer in
dit huis:
Of de kneiter strakke inrichting van de woonkamer
in dit huis:
Dit huisje heeft maarliefst 2 slaapkamers.

Leuke plek voor wat horizontaal volksdansen (of gewoonweg proberen te gaan zitten na een nachtmerrie ofzo). Die balk zit volgens mij precies op perfecte hoofd-ram-hoogte.
Ook handig, dochterlief moet door de slaapkamer van pa en ma als ze naar de wc moet.
[
Voor 7% gewijzigd door
Niekleair op 11-07-2021 06:38
]