Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 58 59 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 15:32

Bommes

Capo del formaggio

Ik snap dat de buren zo een hoge erf afscheiding geplaatst hebben.
Parkeren in de voortuin vind ik echt zo ultiem tokkie.
Even de carpoort/garage in de voortuin woningen daar gelaten, dat vind ik nog steeds niet mooi/tof maar dat categoriseer ik niet als tokkie.
Maar ik bedoel van die wijken waar gewoon wel parkeer gelegenheid is maar mensen toch heel de voortuin volstraten om daar hun wagenpark neer te zetten.

[Voor 13% gewijzigd door Bommes op 07-06-2021 14:38]

Dustyroads.nl - Adventure begins when you bring inappropriate equipment to remote places

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 09:18
Makelaar met humor:
"De bestrating is vernieuwd en er is een leuke veranda met extra bergruimte geplaatst in de achtertuin. Daardoor kan je tot in de late uurtjes in de zonnige tuin genieten."
Tuin? Welke tuin?

Acties:
  • +16Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Makelaar wel heel ijverig geweest met lucht toevoegen.

De dakopbouw bij de buren is voor ook gedeeltelijk lucht geworden nu.
Hier is het nog wel te zien dat er bitumen op het dak zitten:

https://www.funda.nl/koop...0414-refelingse-erven-65/

Dustyroads.nl - Adventure begins when you bring inappropriate equipment to remote places

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: november 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Okasha schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:28:
[...]

Heel gezellig! Ook lekker warm als de zon schijnt. En nat als het regent. Abonnementje schoonmaakazijn erbij en gáán
" ja we zitten graag in de tuin!"

op oneven dagen van 8-9 omdat alles er buiten veel te heet is...

blup

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 10-06 14:41
_Eend_ schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:47:
[...]

Wat is er mis met Hoensbroek? (Ik ken Limburg alleen als toerist)

Wel een ouderwetse prijs.. :9

offtopic:
Heeft iemand anders problemen met Funda? Ik kan geen foto's of kaart aanklikken als ik ben ingelogd, op verschillende systemen en browsers. Als ik uitlog werkt het wel..
Even je cookies verwijderen, heb er ook wel eens last van.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Rizzi
  • Registratie: september 2002
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

Wonen in een voormalig bankgebouw in hartje centrum Groningen:
https://www.funda.nl/koop...1229-jacobijnerstraat-12/

Je krijgt wel alleen de benedenwoning en ik vind de keuken dissonant. 'Helaas' net zelf een woning gekocht, maar lijkt me wel gaaf om daar te wonen! En een tuintje in hartje binnenstad. Ik ben benieuwd hoe lang deze woning blijft staan en of men gaat overbieden.

https://www.funda.nl/koop/groningen/appartement-41331229-jacobijnerstraat-12/#foto-1
PS: het lukt me steeds niet om foto's direct te laten zien vanaf de Funda-link met de [img] tag...
edit: gelukt dankzij de tips van onderstaande 2 berichten. Link openen in nieuw tabblad en vervolgens op het plaatje "Adres van afbeelding kopiëren".

[Voor 11% gewijzigd door Rizzi op 07-06-2021 15:47]

What's a cube to you?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Meloenen
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
Rizzi schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:57:

Je krijgt wel alleen de benedenwoning en ik vind de keuken dissonant. 'Helaas' net zelf een woning gekocht, maar lijkt me wel gaaf om daar te wonen! En een tuintje in hartje binnenstad. Ik ben benieuwd hoe lang deze woning blijft staan en of men gaat overbieden.

[Afbeelding]
PS: het lukt me steeds niet om foto's direct te laten zien vanaf de Funda-link met de [img] tag...
Je moet eerst even rechtermuisklik -> 'Open image in a new tab'. Dan krijg je waarschijnlijk een werkende foto

Acties:
  • +1Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 16:14

[Afbeelding]
Inderdaad rechtermuisknop en dan 'copy image address'. Of op je telefoon op het plaatje klikken en dan openen in nieuw tabblad. Beide manieren krijg je de volgende link, die kan je dan wel in img tags zetten:

https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/133/152_2160.jpg

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14:09
Bommes schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:29:
[...]

Ik snap dat de buren zo een hoge erf afscheiding geplaatst hebben.
Parkeren in de voortuin vind ik echt zo ultiem tokkie.
Even de carpoort/garage in de voortuin woningen daar gelaten, dat vind ik nog steeds niet mooi/tof maar dat categoriseer ik niet als tokkie.
Maar ik bedoel van die wijken waar gewoon wel parkeer gelegenheid is maar mensen toch heel de voortuin volstraten om daar hun wagenpark neer te zetten.
Een voortuin is echt een noodzakelijk kwaad en dient voor mij puur als scheiding naar enig openbaar stuk weg/trottoir. Die van ons is momenteel ook vol betegeld met onkruid, al komt daar eind deze maand wel wat groen in. Wat moet je er mee? Ik wil er niet zitten, dus als ik dan een eigen parkeerplek kan maken zou dat echt top zijn. Dan maar een luie tokkie!
Mag hier helaas niet, want trottoir ;(

Ik ken wel 1 huis iets verder die het wel heeft, en daar staan dan 3 Mercedessen, geef toe dat het wel iets apart oogt :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Willem30 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:06:
Parkeren in de voortuin is mogelijk O-)
Het kan wel, maar als iemand anders een auto parkeert in het parkeervak voor je tuin kan je niet weg. Dus echt handig is dat niet.

Op streetview staat er een caravan geparkeerd in de "tuin".

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MKMosselman
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 08-06 14:06

Voor koffie te zetten heb je wel water nodig ....
Had dat koffiezetapparaat toch gewoon op aanrecht gezet joh....

Gevonden via: https://www.funda.nl/koop...036-karel-doormanlaan-30/ In de buurt nog in zo een flat gewoond....
In krap 5 jaar tijd zijn dit soort flats €75000 duurder geworden trouwens want heb ook daar in de buurt nog in zo een flat gewoond.... bizar zeg.

[Voor 6% gewijzigd door MKMosselman op 07-06-2021 15:26]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 14:57

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

https://www.funda.nl/koop...798603-roeleveenseweg-25/
1.1 miljoen in prijs gezakt sinds maart vorig jaar: Yukkie in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2"

Nog 3 jaar wachten, dan kan ik het betalen! :P

We've got that ring of confidence

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Ik ken het huis. Het meertje kun je verder weinig mee en het ligt echt insane dicht bij de A12 bij Prins Claus plein, vrij druk zeg maar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 14:57

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Mwah, valt mee toch? Gisteren nog langs gelopen. Van die snelweg heb je daar niet meer last dan elders op Ypenburg of Leidseveen.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leipo
  • Niet online
Okasha schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:27:
[...]
Het meertje kun je verder weinig mee
oh ja? ik zie anders de rodpod al staan voor het karpervissen :9

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15:53

Uzuhl

sell the dip!!1!

Ik had het er pas met mijn vriendin over.

Wat is het eerste wat jij koopt met een x miljoen.

Een Panzerkampfwagen VIII was blijkbaar niet het goede antwoord, want waar ga je die parkeren.

Nou uh babe, ik heb een adresje :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Yukkie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:30:
Mwah, valt mee toch? Gisteren nog langs gelopen. Van die snelweg heb je daar niet meer last dan elders op Ypenburg of Leidseveen.
Lawaai zal wel meevallen, maar fijnstof neemt wel behoorlijk toe naarmate je dichter bij de weg komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14:56

Crazy D

I think we should take a look.

[...]

Ik ken het huis. Het meertje kun je verder weinig mee en het ligt echt insane dicht bij de A12 bij Prins Claus plein, vrij druk zeg maar.
Meer is een vissersmeer... En qua geluid valt het erg mee hoor. Ik zou het zeker niet 'insane dichtbij de A12' noemen. Het huis op de 's Gravenweg wat net aan de andere kant van de A12 ligt (direct na de fietstunnel), dat is insane dichtbij.

Exact expert nodig? itwize.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Okasha schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:11:
[...]

Lawaai zal wel meevallen, maar fijnstof neemt wel behoorlijk toe naarmate je dichter bij de weg komt.
Als je bang bent voor fijnstof moet je sowieso niet in de randstad gaan wonen :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

MKMosselman schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:23:
[Afbeelding]

Voor koffie te zetten heb je wel water nodig ....
Had dat koffiezetapparaat toch gewoon op aanrecht gezet joh....

Gevonden via: https://www.funda.nl/koop...036-karel-doormanlaan-30/ In de buurt nog in zo een flat gewoond....
In krap 5 jaar tijd zijn dit soort flats €75000 duurder geworden trouwens want heb ook daar in de buurt nog in zo een flat gewoond.... bizar zeg.
Juist heel handig. Als je tijdens het zetten van de koffie de wasmachine aanzet en een scheut melk in je kopje doet, heb je cappuccino.

Gasloos huis 7kW Panasonic WH-UD07HE5-1 | SolarEdge 2200 + 1200Wp APS micro's

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rubbergrover1
Zebby schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:11:
[...]

Een voortuin is echt een noodzakelijk kwaad en dient voor mij puur als scheiding naar enig openbaar stuk weg/trottoir. Die van ons is momenteel ook vol betegeld met onkruid, al komt daar eind deze maand wel wat groen in. Wat moet je er mee?
Nou, net wat je zegt: als scheiding dienen tussen je woning en trottoir/weg/overburen. Met wat planten/struiken/heg tegen de inkijk en eventueel het lawaai. Vind ik toch wel een behoorlijk nuttige functie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Rubbergrover1 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:24:
[...]

Nou, net wat je zegt: als scheiding dienen tussen je woning en trottoir/weg/overburen. Met wat planten/struiken/heg tegen de inkijk en eventueel het lawaai. Vind ik toch wel een behoorlijk nuttige functie.
Inderdaad compleet geen voortuin, dus je voorgeven + raam direct aan de stoep vind ik toch echt niets.
Van de andere kant kost een voortuintje je ook weer tuinders werk, vrije tijd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rzaan
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 12:18
Crazy D schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:13:
[...]

Als je bang bent voor fijnstof moet je sowieso niet in de randstad gaan wonen :P
Of niet in de buurt van veehouderijen. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• doomtech
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 16:04
https://www.funda.nl/koop/spijkenisse/huis-87799346-ekensteinlaan-6/#foto-1

Fotootje buiten gemaakt in de stromende regen.
https://www.funda.nl/koop...87799346-ekensteinlaan-6/

[Voor 20% gewijzigd door doomtech op 07-06-2021 21:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 16:20
Niekleair schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 04:23:

En dan deze, 1 kamerwoning, 35m2 maar wel 3 woonlagen 8)7
[Afbeelding]

De eerste trap heeft 9 treden (normaal is dat iets van 13 - 14 dacht ik), dus ik maak me zorgen mijn hoofd te stoten als ik de keuken wil gebruiken.
[Afbeelding]

Van binnen, niet helemaal mijn smaak, beetje te steriel; maar wel netjes gedaan verder. De buitenkant... zeker niet de mooiste als je het mij vraagt.
[Afbeelding]

Wordt aangeprezen voor startende gezinnen.. Met een baby op de slaapkamer misschien, maar hier bouw je niet zomaar een slaapkamertje bij. Vraagprijs lijkt me gezien de locatie ook iets aan de hoge kant voor wat je krijgt.

https://www.funda.nl/koop...s-41242298-kerkstraat-69/
Ik denk dat voor de echte starter, d.w.z. hebben nog geen eigen woning, hebben nu nog geen kind maar zijn wel voornemens tot het hebben van een kind dat qua ruimte, hoewel krap, het haalbaar is. Zodra je eenmaal echter al ergens anders hebt gewoond, is 35 vierkante meter echt al snel iets dat als bijzonder krap ervaren zal gaan worden. Idem dito voor als er al een kind is. Die "slaapkamer" op de tussenverdieping, gaat op een gegeven moment echt niet langer werken. Tot een jaar of 3 - 4 dat dit mogelijk nog zal werken, maar daarna zal het toch ook echt snel ophouden zou ik denken.

[Afbeelding]
edit: gelukt dankzij de tips van onderstaande 2 berichten. Link openen in nieuw tabblad en vervolgens op het plaatje "Adres van afbeelding kopiëren".
Mooi pand. Echt jammer dat het opgedeeld is. Overbieden zal overigens vast wel gaan gebeuren. Qua stad en inkomenseis voor gepaard gaande hypotheek is de concurrentie natuurlijk wel wat kleiner, dus mogelijk dat dit het overbieden wel iets doet remmen.

Acties:
  • +14Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Dit huis kwam ik vandaag tegen en ik wilde de eigenwijze en geinige aspecten aan het huis jullie niet onthouden ;)

https://www.funda.nl/koop...s-41331270-eikesingel-15/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 07:05
psychodude schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:06:

Ik denk dat voor de echte starter, d.w.z. hebben nog geen eigen woning, hebben nu nog geen kind maar zijn wel voornemens tot het hebben van een kind dat qua ruimte, hoewel krap, het haalbaar is. Zodra je eenmaal echter al ergens anders hebt gewoond, is 35 vierkante meter echt al snel iets dat als bijzonder krap ervaren zal gaan worden. Idem dito voor als er al een kind is. Die "slaapkamer" op de tussenverdieping, gaat op een gegeven moment echt niet langer werken. Tot een jaar of 3 - 4 dat dit mogelijk nog zal werken, maar daarna zal het toch ook echt snel ophouden zou ik denken.
Het is zeker mogelijk, Toen mijn vader opgroeide was het niet ongewoon dat er gezinnen met 6 kinderen in een 2 of 3 kamerappartementje woonden. Wat dat betreft zijn velen van ons eigenlijk best wel verwend met een eigen kamer van kleins af aan. Toch, als ik een woning voor een jong gezin zocht, zou ik waarschijnlijk verder zoeken.

Als je echt wilt, de slaapkamer in de bovenverdieping is met wat goede wil in 2 (kleine) slaapkamers op te splitsen. Mogelijk is er ook iets van de tussenverdieping te maken, al zit je dan waarschijnlijk met lichtinval.

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rubbergrover1
Niekleair schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:29:
[...]

Het is zeker mogelijk, Toen mijn vader opgroeide was het niet ongewoon dat er gezinnen met 6 kinderen in een 2 of 3 kamerappartementje woonden. Wat dat betreft zijn velen van ons eigenlijk best wel verwend met een eigen kamer van kleins af aan. Toch, als ik een woning voor een jong gezin zocht, zou ik waarschijnlijk verder zoeken.

Als je echt wilt, de slaapkamer in de bovenverdieping is met wat goede wil in 2 (kleine) slaapkamers op te splitsen. Mogelijk is er ook iets van de tussenverdieping te maken, al zit je dan waarschijnlijk met lichtinval.
Ik denk dat het een stuk eenvoudiger is als je hier als stel zonder kinderwens gaat wonen :) .

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 16:08
[...]

Om van dat huis naar je werk te gaan ben je ook wel ff bezig met 2 spoorwegovergangen en een heel geslinger door woonwijken. :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 15:54

Qwerty-273

Meukposter

De polder achter de binnenweg is de Nieuwe Driemanspolder het verse en hippe recreatiegebied van Zoetermeer. De verwachting is natuurlijk op zonnige zomer dagen grote groepen met fietsers die de buurt onveilig maken. De dan zit je ook nog pal naast de golfbaan.

De hele tekst roept niets over een rustig gebied. Mooi object, mooi stuk land wat er bij zit, maar de buurt daarom heen, nee bedankt (buiten het prijskaartje) ;)

Erzsébet Bathory | iPod mini met 16GB | Strajk Kobiet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: januari 2000
  • Nu online
Qwerty-273 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:22:
[...]

De polder achter de binnenweg is de Nieuwe Driemanspolder het verse en hippe recreatiegebied van Zoetermeer. De verwachting is natuurlijk op zonnige zomer dagen grote groepen met fietsers die de buurt onveilig maken. De dan zit je ook nog pal naast de golfbaan.

De hele tekst roept niets over een rustig gebied. Mooi object, mooi stuk land wat er bij zit, maar de buurt daarom heen, nee bedankt (buiten het prijskaartje) ;)
Op die lokatie heb je echt geen last van de nieuwe driemanspolder (ik woon hier ook naast). Het grootste bezwaar zou voor mij zijn dat je gewoon geen miljoenen gaat neerleggen om pal naast de A12 te wonen (150 a 200m afstand)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 10:24
Zie ik hier nou een vierkante tv? Iets anders of geeft de foto een vertekend beeld?

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Leipo
  • Niet online
onderste 1/3 is speaker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 11-06 12:52

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

nokiaan958GB schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:23:
Dit huis kwam ik vandaag tegen en ik wilde de eigenwijze en geinige aspecten aan het huis jullie niet onthouden ;)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...s-41331270-eikesingel-15/
Vlakbij mij. Staat al behoorlijk lang te koop, lijkt me een woning waar je een specifieke koper voor nodig hebt, die dit kan waarderen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15:26

QuattroNL

It is I.

AJM schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:17:
[...]
Zie ik hier nou een vierkante tv? Iets anders of geeft de foto een vertekend beeld?
Is een B&O Beovision 10-40 met idd de speakers onderin.

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• big bang
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 16:10
Kapteynn schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:35:
[...]

Vlakbij mij. Staat al behoorlijk lang te koop, lijkt me een woning waar je een specifieke koper voor nodig hebt, die dit kan waarderen.
Ik vind t best een leuk ding inderdaad. Maar van mij hoeft een huis dan ook niet 100% doorsnee te zijn. Als t echter iets is waar men zelf ooit helemaal verliefd op was of iets bijzonders heeft laten bouwen, dan zie je ook wel eens dat ze eigenlijk te hoog zitten met de vraagprijs. Het is dan nog te veel "hun baby".

It's time to play the music, it's time to light the lights

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rubbergrover1
big bang schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 11:35:
[...]

Ik vind t best een leuk ding inderdaad. Maar van mij hoeft een huis dan ook niet 100% doorsnee te zijn. Als t echter iets is waar men zelf ooit helemaal verliefd op was of iets bijzonders heeft laten bouwen, dan zie je ook wel eens dat ze eigenlijk te hoog zitten met de vraagprijs. Het is dan nog te veel "hun baby".
Ik vind het ook een prima woning. Wel wat duur, maar niet buitenproportioneel duur of zo. Wel zijn er genoeg zaken die niet echt meer de smaak van nu zijn, zoals keuken en sanitair, en die je daarom waarschijnlijk wel zou willen vervangen. Maar goed, dat gebeurt ook vaak genoeg ook als het meer bij de tijd zou zijn.

• Togi
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15:22
*offtopic*

Maar om weer ontopic te gaan, staat er in de wijk waar de opnames waren wel een leuk huisje te koop (met voldoende plek voor je tank op de oprit ;) )

https://www.funda.nl/koop...es-beltjenslaan-3/#foto-1

[Voor 67% gewijzigd door Señor Sjon op 09-06-2021 11:25]

Acties:
  • +6Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Volgens mij is het optrekje van Aron Winter nog niet voorbijgekomen:

https://www.funda.nl/koop...333753-hollandse-hout-52/

Staat al jaaaaaren te koop.
Iedere keer verdwijnt het weer van een makelaarssite, om dan enige tijd later weer bij een andere makelaar in de etalage te komen.

https://www.quotenet.nl/v...enen-niet-kwijt-lelystad/

Stond alhier bekend als zo'n beetje het meest kitscherige pand van Lelystad. Het was ooit nog veel erger; het is wat verbeterd... :)
't Is wel een huis met de enige privé rotonde voor de deur! :+

[Voor 15% gewijzigd door ehtweak op 09-06-2021 09:41]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +4Henk 'm!

• FTI
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 11:59
Wat zwart is moet zwart blijven?
In ieder geval zie je vlekken niet zo snel...

https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-87798411-elsstraat-2/

[Voor 21% gewijzigd door FTI op 09-06-2021 09:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 14:49

Punkrocker

Mostly harmless

FTI schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:37:

[Afbeelding]

Is dat geen reflectie in de glazen ovendeur?

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: juni 2006
  • Nu online

_Eend_

AMoLaD!

ehtweak schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:36:
Volgens mij is het optrekje van Aron Winter nog niet voorbijgekomen:

https://www.funda.nl/koop...333753-hollandse-hout-52/

Staat al jaaaaaren te koop.
Iedere keer verdwijnt het weer van een makelaarssite, om dan enige tijd later weer bij een andere makelaar in de etalage te komen.

[Afbeelding]

https://www.quotenet.nl/v...enen-niet-kwijt-lelystad/

Stond alhier bekend als zo'n beetje het meest kitscherige pand van Lelystad. Het was ooit nog veel erger; het is wat verbeterd... :)
[Afbeelding]
Geen wonder, wat een proletenpaleis :D
FTI schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:37:

[Afbeelding]

Ik zou hem in Vantablack schilderen :+

Acties:
  • +5Henk 'm!

• CvP_tweakers
  • Registratie: november 2017
  • Nu online
Tanks op de oprit??
Hier een huis met stretched Hummer.
Je "krijgt" 'm er zelfs bij!

Quote van de makelaar:
"Buy the House, get the Hummer
Als kunstobject of om uw gasten af te halen; de koper van Borniastate krijgt de stretched Hummer cadeau."

https://www.funda.nl/koop...502-verlengde-schrans-87/

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo 10-3, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Aquaflam vario Saporo

Acties:
  • +4Henk 'm!

• _Eend_
  • Nu online

_Eend_

AMoLaD!

Een bijzondere villa in Soest:

https://www.funda.nl/koop/soest/huis-41331113-dalweg-2/
De woning is in 2009 onder architectuur in stijl verbouwd en uitgebouw. [sic]
De badkamer ziet er wel goed uit:

Maar ze waren vergeten dat ze nog een badkamer/sauna hadden:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Meloenen
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
_Eend_ schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:18:
[...]

Mijn vader kocht een paar jaar nadat die film uit kwam een BX (geen sport). Dat was een hele fijne auto, maar ondanks het ruimteschip-ontwerp toch wel een beetje saai. Toen zag ik ook voor het eerst die film. WTF, wat is dat! :D

[...]

Een BX Sport, of een gewone BX?
Oké, ik moet het nuanceren, ik heb een 'normale' BX, maar wel met Sport motor en interieur O-)

• Videopac
  • Laatst online: 15:02
_Eend_ schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:53:
Een bijzondere villa in Soest:

https://www.funda.nl/koop/soest/huis-41331113-dalweg-2/

[...]

De badkamer ziet er wel goed uit:
[Afbeelding]

Maar ze waren vergeten dat ze nog een badkamer/sauna hadden:
[Afbeelding]
Heeft die saunawastafel nou geen sifon?

OPNsense (Odroid H2), OpenWrt (Netgear R7800), DS918+ 4x8TB WD RED, SB Touch, Odroid C2, Pi-Hole (Le Maker Banana Pi Pro)

• CvP_tweakers
  • Nu online
Videopac schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:05:
[...]

Heeft die saunawastafel nou geen sifon?
Nop.
Maar ter om dat op te vangen hebben ze de bocht water lager gelegd. Blijft er toch wat water staan zodat je geen stank hebt!
|:(

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo 10-3, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Aquaflam vario Saporo

• Rzaan
CvP_tweakers schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:14:
[...]

Nop.
Maar ter om dat op te vangen hebben ze de bocht water lager gelegd. Blijft er toch wat water staan zodat je geen stank hebt!
Alleen is het zo wat lastiger schoonmaken mocht er wat in vast komen te zitten.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 15:51

mark-k

AKA markkNL

Man man man wat haat ik dit soort kut makelaars.

Eerste foto (die altijd klein te zien is natuurlijk):

Oh tenminste gemoderniseerd, dat is wel een kijkje waard.
.
.
.
.
Nope...

https://www.funda.nl/koop...87702301-processieweg-16/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16:07
mark-k schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:37:

Eerste foto (die altijd klein te zien is natuurlijk):
[Afbeelding]

Oh tenminste gemoderniseerd, dat is wel een kijkje waard.
.
.
.
.
Nope...
[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...87702301-processieweg-16/
De "regels" van funda geven aan dat de eerste foto geen render mag zijn, maar het werkelijke huis moet tonen. Dat wordt steeds vaker straffeloos met voeten getreden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rzaan
mark-k schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:37:
Ik vind het wel slim.
Want ik denk dat veel mensen niet zelf kunnen bedenken wat je van een huis kan maken.
Je helpt ze op weg.

Je trekt met zo'n foto toch meteen de aandacht, ook van mensen die het huis anders niet zouden aanklikken.
Heb zelf ook wel eens zoiets aangeklikt en daarna serieus verder onderzocht.
Als ik de 'huidige' foto gepresenteerd had gekregen, was ik geeneens gaan kijken.

• Rzaan
MeTooPV schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:42:
De "regels" van funda geven aan dat de eerste foto geen render mag zijn, maar het werkelijke huis moet tonen. Dat wordt steeds vaker straffeloos met voeten getreden.
Ah, dat wist ik niet.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Rzaan schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:44:
[...]

Ik vind het wel slim.
Want ik denk dat veel mensen niet zelf kunnen bedenken wat je van een huis kan maken.
Je helpt ze op weg.

Je trekt met zo'n foto toch meteen de aandacht, ook van mensen die het huis anders niet zouden aanklikken.
Heb zelf ook wel eens zoiets aangeklikt en daarna serieus verder onderzocht.
Als ik de 'huidige' foto gepresenteerd had gekregen, was ik geeneens gaan kijken.
Ik had idd niet geklikt anders omdat je nu verwacht dat de ton aan verbouwing die nodig is al in t huis gestoken is.

• Qwerty-273
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 15:54

Qwerty-273

Meukposter

Waarschijnlijk is niet elke makelaar op de hoogte van alle regels. En daarnaast zien ze ook dat anderen het doen, dus waarom zij zelf niet. Je probeert het object natuurlijk zo best mogelijk in de schijnwerper te zetten, zeker als er geen consequenties aanzitten vanuit Funda naar de makelaar. Want dan kan je altijd nog even de foto's omwisselen als je er op gewezen wordt.

Erzsébet Bathory | iPod mini met 16GB | Strajk Kobiet

Acties:
  • +4Henk 'm!
  • Pinned

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Modbreak:Slowchat over o.a. oorlogstuig en bepaalde 'historische' filmverwijzingen verwijderd. Hoewel dit topic niet al te serieus is, hou het wel ontopic en niet als chatbox.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• JeroenE
  • Niet online
ehtweak schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:36:
Dat is gewoon openbare weg, dus niet privé. Bovendien heeft nummer 50 de ingang op diezelfde rotonde.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

JeroenE schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:30:
[...]
Dat is gewoon openbare weg, dus niet privé. Bovendien heeft nummer 50 de ingang op diezelfde rotonde.
Wat ik probeerde aan te geven; het is een doodlopend stuk straat; je kunt alleen een rondje draaien op die rotonde en weer terug op dezelfde weg als je gekomen bent.
De enige afslagen zijn de inritten naar de huizen...
M.a.w. fysiek onmogelijk dat er doorgaand verkeer zou zijn.

Zelfs als voetganger is het een dead-end.

Mooie Plaatjes   

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

CvP_tweakers schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:14:
[...]

Nop.
Jawel er zit wel degelijk een sifon onder in het midden, zowel in het midden van links naar rechts als van voor nar achteren.
Rechts er meteen naast zie je op de foto de 2 kraantjes zitten om de kraan af te kunnen sluiten.
Dat rechte chroom kleurige pijpje, uit eindelijk zie je in de muur ook de chroom buizen verdwijnen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: november 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Wanneer je niet kan of wil kiezen tussen koken op gas of elektrisch koken :D

Wel opvallend om dan te kiezen om geen afzuigkap boven het gasfornuis te plaatsen... al vraag ik me af of die eigenlijk nog wel actief is: advertentie haalt enkel de keramische kookplaat aan.

Ook opvallend dat er schijnbaar geen deur van de keuken naar de woonkamer zit, dat moet altijd via de gang :?

https://www.funda.nl/koop...87701831-reigerstraat-10/

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• JeroenE
  • Niet online
ehtweak schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:42:
Wat ik probeerde aan te geven; het is een doodlopend stuk straat; je kunt alleen een rondje draaien op die rotonde en weer terug op dezelfde weg als je gekomen bent.
Ja, dat is nu eenmaal het kenmerk van een doodlopende straat, dat je er weer via dezelfde weg uit moet ;)

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of dat heel speciaal is in een woonwijk; ik woon zelf in een soortgelijke doodlopende straat (maar anders, met meer huizen die ook behoorlijk lager geprijsd zijn). Ik ken ook straten waar je 1 "toegang" hebt en waar de straat daarna dan 1 grote rechthoek is en je door dezelfde toegang weer naar "buiten" moet rijden. Daar staat dan niet eens een bord doodlopende weg bij, maar ik weet eerlijk gezegd ook niet wat de regels daar voor zijn.

Neem bijvoorbeeld de Ghijseland in Rhoon. Dat is een groot vierkant (met nog zijstraatjes zelfs), maar er is maar 1 weg in of uit. Aan het "einde" zit daar trouwens ook nog een "rotonde".

In industriegebieden zie je het ook wel. Bijvoorbeeld Antarcticaweg 199, Maasvlakte Rotterdam heeft ook een keerlus voor de deur liggen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rubbergrover1
Bommes schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:44:
[...]

Jawel er zit wel degelijk een sifon onder in het midden, zowel in het midden van links naar rechts als van voor nar achteren.
Rechts er meteen naast zie je op de foto de 2 kraantjes zitten om de kraan af te kunnen sluiten.
Dat rechte chroom kleurige pijpje, uit eindelijk zie je in de muur ook de chroom buizen verdwijnen.
[Afbeelding]
Het ging volgens mij om de andere foto, met de niet opgeknapte badkamer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CvP_tweakers
  • Nu online
Bommes schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:44:
[...]

[Afbeelding]
We hadden het over die andere badkamer....

Acties:
  • +9Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14:46
Een appartement van 241 m2, met een flinke achtertuin, in hartje Scheveningen, voor onder de 5 ton? Daar moet een addertje onder het gras zitten...

Eerste foto denk je nog, goh, nog een flinke garage/werkplaats ook!

Totdat je beseft: dat is niet de garage, dat is het appartement...

Keuken en sanitair zijn zeer overzichtelijk

De tuin heeft wat aandacht nodig

Toch denk ik dat een handige Harry/Harriët hier best iets heel moois van zou kunnen maken. Locatie is geweldig, een enorme achtertuin, je hebt alleen geen daglicht in de kelder, dat zou een dingetje kunnen zijn.

https://www.funda.nl/koop...-gevers-deynootstraat-72/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

CvP_tweakers schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 13:37:
[...]

We hadden het over die andere badkamer....

[Afbeelding]
Check.. die komt inderdaad gewoon rechtstreeks uit in die zelf gebeunde douche- badbak zonder chiffon.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:13

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

migchiell schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:12:
Een appartement van 241 m2, met een flinke achtertuin, in hartje Scheveningen, voor onder de 5 ton? Daar moet een addertje onder het gras zitten...

Toch denk ik dat een handige Harry/Harriët hier best iets heel moois van zou kunnen maken. Locatie is geweldig, een enorme achtertuin, je hebt alleen geen daglicht in de kelder, dat zou een dingetje kunnen zijn.

Met locatie is geweldig doel je denk ik op de ligging bij het strand? Want de ligging in de directe omgeving kan ik alleen maar troosteloos noemen ;( . Je kijkt vanaf die enorme achtertuin recht aan tegen 4 lelijke flats, de voorkant is ook weinig bijzonders, de buren lijken ook een mooie garagedeur te hebbeb, dus het blijft dan altijd een beetje de parel in de mestput.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• migchiell
Jeroenneman schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:22:
[...]

Met locatie is geweldig doel je denk ik op de ligging bij het strand? Want de ligging in de directe omgeving kan ik alleen maar troosteloos noemen ;( . Je kijkt vanaf die enorme achtertuin recht aan tegen 4 lelijke flats, de voorkant is ook weinig bijzonders, de buren lijken ook een mooie garagedeur te hebbeb, dus het blijft dan altijd een beetje de parel in de mestput.
Ja, 2 minuten lopen van het strand, de pier, Kurhaus en de boulevard, maar toch net uit de topdrukte.

Directe omgeving is inderdaad nogal troosteloos, zoals er helaas heel veel lelijke meuk in Scheveningen staat.

• rdfeij
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 13:22
[...]

Schijnbaar is dit soort 'oplichting' hip in makelaarsland (misschien komt het omdat Makelaar zijn geen beschermd beroep meer is).

Wij hebben tijdens onze huizenjacht ook al dit soort zaken meegemaakt
- Renders -> huidige woning bleek een krot, maar zo kan het worden stond achterin de tekst ergens
- vrijstaande geïsoleerde/verwarmde garage wordt bij woonoppervlak bijgeteld.. Dat mag helemaal niet, alleen als hij vanuit huis middels een deur direct te bereiken is.

Zo ook met 'visuele' bouwinspecteurs. Hele rapportage met vocht gemeten om de binnenmuren en schoorsteen, alles in orde... NEE de binnenkant van de buitenmuur is zeiknat mijnheer....
Dak heeft lichte verzakking: NEE op de 1e verdieping was dat te zien, als je een 3 treeds trapje had gepakt en op de vliering had gekeken dan had je gezien dat er een complete spant weggehaald was om beneden een kamer groter te kunnen maken. De dakbalken waren boven de vliering tot gevaarlijk toe verzakt...

In een rushende huizenmarkt wordt men zeer slordig. Het boeit toch niet als jij klaagt nemen 10 anderen de woning wel....

• Crazy D

Crazy D

Volgens mij geef je zelf je adder al aan.. er moet best wel wat gebeuren om het bewoonbaar te maken. Als je graag dichtbij het strand wilt wonen, is dat geen slechte plek. Alleen op mooie dagen of als er theater is, kun je je huis met de auto niet bereiken. En ik weet niet precies wat een P-vergunning zal kosten....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• migchiell
Crazy D schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:30:
[...]

Volgens mij geef je zelf je adder al aan.. er moet best wel wat gebeuren om het bewoonbaar te maken. Als je graag dichtbij het strand wilt wonen, is dat geen slechte plek. Alleen op mooie dagen of als er theater is, kun je je huis met de auto niet bereiken. En ik weet niet precies wat een P-vergunning zal kosten....
Inpandig is anders plenty parkeerruimte beschikbaar :)

En inderdaad, het addertje is natuurlijk dat je een oude bedrijfsruimte koopt van kaal beton, die je eerst nog helemaal moet ombouwen naar een woonbestemming.

Overigens is een parkeervergunning niet vreselijk duur, 65 euro voor een jaar (voor je eerste auto)

[Voor 21% gewijzigd door migchiell op 09-06-2021 14:39]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CvP_tweakers
  • Nu online

[Afbeelding]

Keuken en sanitair zijn zeer overzichtelijk
[Afbeelding]

De tuin heeft wat aandacht nodig
[Afbeelding]

Met een giga kelder!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

migchiell schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:34:
[...]

Inpandig is anders plenty parkeerruimte beschikbaar :)
Met ruimte die je eigenlijk niet kan gebruiken voor te parkeren. Een souterrain zonder enig natuurlijk licht (onbruikbaar niet te definieren als verblijfsruimte) en de begane grond die voor verblijfsruimte onvoldoende natuurlijk licht heeft (laat staan als je de voorkant als inpandige garage gaat gebruiken.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• big bang
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 16:10
Nu weet ik niet precies wat de regels zijn, maar ik kan me voorstellen dat je in die kelder in ieder geval kwijt kunt:
  • Washok
  • Ruime badkamer
  • Inloopkast
  • En sowieso alle opbergruimte die je ooit nodig hebt
Dat zorgt er in ieder geval wel voor dat je die 110+ m2 boven optimaal kunt benutten. Aan de achterkant zie je dat je in de uitbouw ook nog de nodige dakramen zou kunnen plaatsen. Met wat creatief denken lijkt me hier al snel een ruime en toch prettige woning van te maken.

It's time to play the music, it's time to light the lights

• peakrever
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 08:05
4 mln voor een huis in Zoetermeer betalen :') :') :')

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16:16
AJM schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:17:
[...]

[Afbeelding]
Die tv okee... maar wie wil er nou een spiegel naast zijn tv???
Om jezelf te zien als je tv kijkt? 8)7

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mafbal
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 14:25
Welke tweaker?

Vraag me af overigens of dit warm is als de zon schijnt?

[Voor 41% gewijzigd door Mafbal op 09-06-2021 15:46]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

JeroenE schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 12:07:
[...]
Ja, dat is nu eenmaal het kenmerk van een doodlopende straat, dat je er weer via dezelfde weg uit moet ;)

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of dat heel speciaal is in een woonwijk
Hier in Lelystad zijn vrijwel alle woonwijken zo opgezet.
Je kunt er vaak maar via één route weer in en d'r uit.
Juist om doorgaand verkeer te voorkomen. En ooit opgezet om op die manier een scheiding tussen fietsers/voetgangers versus het gemotoriseerde verkeer te realiseren.
En daar ben ik persoonlijk best wel content mee.

Maar dat een individuele straat helemaal doodloopt in een rotonde; da's zelfs hier bijzonder. :)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
TakeAway schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:35:
[...]

Die tv okee... maar wie wil er nou een spiegel naast zijn tv???
Om jezelf te zien als je tv kijkt? 8)7
Die spiegel is voor goede selfies met wind vanuit de airco zodat je haar mooi wappert.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• migchiell
big bang schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:05:
Nu weet ik niet precies wat de regels zijn, maar ik kan me voorstellen dat je in die kelder in ieder geval kwijt kunt:
  • Washok
  • Ruime badkamer
  • Inloopkast
  • En sowieso alle opbergruimte die je ooit nodig hebt
Dat zorgt er in ieder geval wel voor dat je die 110+ m2 boven optimaal kunt benutten. Aan de achterkant zie je dat je in de uitbouw ook nog de nodige dakramen zou kunnen plaatsen. Met wat creatief denken lijkt me hier al snel een ruime en toch prettige woning van te maken.
Je vergeet nog de thuisbioscoop, sauna, fitnessruimte... er zijn best een hoop mogelijkheden om die kelder te benutten. En dan heb je boven inderdaad gewoon 110 m2 om een prima (zij het inderdaad wat donker) appartement van te maken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 14:49

Punkrocker

Mostly harmless

Postertje aan de muur...
Niet geblurd, dus het is niet de vriendin/vrouw. 8)

"What do you get if you multiply six by nine..."

• evleerdam
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 16:14
Mafbal schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:45:
Welke tweaker?

Zal wel warm zijn, maar in de beschrijving staat dat het thermische beglazing is en dat er een airco in die ruimte is, beide zullen wel helpen. Er is dus aan gedacht!

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• Thalaron
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
Welke tweaker?

Ik denk dat het daar niet warm zal zijn.

...

Bloedheet wellicht wel :)

Of er moet ergens een fikse airco zijn verstopt :+

X-Box ID; Narada1985 - PV installatie; 5,49 kWp (18x 305Wp Denim glas-glas (3 plat- / 15 schuindak) i.c.m. SolarEdge SE5K op 3-fase / 125° Zuid-Oost / dakhelling 45°

• _Eend_
  • Nu online

_Eend_

AMoLaD!

Thalaron schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:30:
[...]

Ik denk dat het daar niet warm zal zijn.

...

Bloedheet wellicht wel :)

Of er moet ergens een fikse airco zijn verstopt :+
Daarom hebben ze ook twee woonkamers denk ik. De serre/woonkamer voor als de zon schijnt maar het nog niet zo warm is. De andere voor wanneer het bloedheet is. Wel een mooie prijs, hier in de regio kun je gerust een 1-tje ervoor zetten.

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16:16
Punkrocker schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:08:
[...]

Postertje aan de muur...
Niet geblurd, dus het is niet de vriendin/vrouw. 8)
Doet me denken aan debiteuren crediteuren :P

• Rubbergrover1
Welke tweaker?

Ben ik de enige die misselijk/zeeziek wordt van de foto's? Wat een kunstmatige bedoening.

• Rubbergrover1
migchiell schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:57:
[...]

Je vergeet nog de thuisbioscoop, sauna, fitnessruimte... er zijn best een hoop mogelijkheden om die kelder te benutten. En dan heb je boven inderdaad gewoon 110 m2 om een prima (zij het inderdaad wat donker) appartement van te maken.
Ton voor het betonnen skelet, ton voor de locatie en drie ton voor de woonvergunning....

Acties:
  • +7Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Pole dancing is only allowed under supervision??

verder geen apart huis.
https://www.funda.nl/koop...1979-jos-cuypersstraat-8/

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
Wel een boom in de voortuin waar de buren naar alle waarschijnlijkheid Mr Frank Visser nog een keer voor langs sturen.

[Voor 11% gewijzigd door Pikoe op 09-06-2021 21:58]

• Rubbergrover1
Pikoe schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 21:55:
[...]

Wel een boom in de voortuin waar de buren naar alle waarschijnlijkheid Mr Frank Visser nog een keer voor langs sturen.

[Afbeelding]
Aan de streetview te zien was dit waarschijnlijke bij de bouw zo gepland. Bij meerdere dubbele woningen in de straat staat er zo'n boom op de erfgrens.

• psychodude
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 16:20
Als de zon goed schijnt gaat dit zonder twijfel erg warm worden in de zomer. Maar in wintermaanden, lente en najaar is dit goed te doen. Door het vele glas voelt het een beetje als buiten terwijl je heerlijk binnen zit. En ook op frissere zomeravonden is het heerlijk om op terug te vallen.

Een tante van mijn vriendin heeft iets soortgelijks bij haar woning. Waar zij woont, in Zweden, is het allemaal wat koeler dan hier. Maar ongeveer 10 maanden van het jaar dat je daar echt prima kan zitten. Ik verwacht in Nederland dat het enkel van juni t/m medio september minder aangenaam zal zijn. Uiteraard kun je het reguleren met airco, maar aan de andere kant, kun je natuurlijk ook gewoon in de tuin gaan zitten ;).

Acties:
  • +11Henk 'm!

• struukkel
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12:52

Bij de eerste foto vroeg ik me af waarom de fotograaf niet recht voor het huis was gaan staan. Maar dat werd even later duidelijk.

Niet mijn smaak (en budget) maar wel een bijzonder pand. https://www.funda.nl/koop/delft/huis-41348284-rietveld-56/

[Voor 46% gewijzigd door struukkel op 09-06-2021 22:46]

• Thalaron
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
@struukkel het is ook niet mijn smaak.. komt bij mij ook erg kantoorpand over. Een hipster kantoor we te verstaan.

X-Box ID; Narada1985 - PV installatie; 5,49 kWp (18x 305Wp Denim glas-glas (3 plat- / 15 schuindak) i.c.m. SolarEdge SE5K op 3-fase / 125° Zuid-Oost / dakhelling 45°

Acties:
  • +17Henk 'm!

• Bitfreakie
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 14:58
Tricky trap:

Bijzonder zelfgebouwd inpandig zwembad:

Sowieso over de hele linie het beeld van: we doen van alles overal maar maken niets echt af:
https://www.funda.nl/koop...41319334-peuterdijk-43-a/

Een echte vrijbuiterswoning, voor iemand die er tijd in wil steken.

• Louwke
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 15:03

Louwke

World of Warships: Soemba

Elke foto geeft wel wat nieuws te ontdekken. Ik dacht eerst bij die RVS toilet wand dat ze hem wellicht verplaats hadden. Blijkt het reservoir er links van het reservoir van de WC aan de achterzijde te zijn.

• Mafbal
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 14:25
Bitfreakie schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 07:59:
Tricky trap:

........wow............
ik weet niet waar ik kijken moet.....

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Nu online
Bitfreakie schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 07:59:
Tricky trap:
[Afbeelding]

Bijzonder zelfgebouwd inpandig zwembad:
[Afbeelding]

Sowieso over de hele linie het beeld van: we doen van alles overal maar maken niets echt af:
https://www.funda.nl/koop...41319334-peuterdijk-43-a/

Het huis heeft wel echt veel potentie in mijn ogen. Maar holy poep wat een rommeltje in afwerking. Als jet het al afwerking kan noemen. De keuken is wel echt heel gaaf trouwens.

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Bitfreakie
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 14:58
Jasphur schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 08:17:
Het huis heeft wel echt veel potentie in mijn ogen. Maar holy poep wat een rommeltje in afwerking. Als jet het al afwerking kan noemen. De keuken is wel echt heel gaaf trouwens.
Die keuken heeft wel wat inderdaad. Potentie genoeg maar het is geen projectje van een jaar. Maar je kunt er wel wonen terwijl je aan de slag gaat.

• _Eend_
  • Nu online

_Eend_

AMoLaD!

[...]

Afwerking? Welke afwerking?

Echt zonde van dit huis, het hout aan de buitenkant ziet er niet overal even goed uit, die trap met automatische beenbreker, en eigenlijk alles wel.. Het zou me niets verbazen als dit huis ooit eens bij "Help! Mijn man is een klusser!" voorbij is gekomen. :N

• Rubbergrover1
[...]

Ik heb het idee dat een heleboel zaken beter helemaal opnieuw aangepakt kunnen worden dan dat je op de ingeslagen weg verder gaat. Want er zitten een hoop zaken bij die er niet bepaald OK uit zien en ik zou ook weinig vertrouwen hebben in hoe alles aangelegd is. Dan denk ik eerlijk gezegd dat je beter een huis kunt hebben waar een paar decennia niets aan gedaan is dan een huis als dit.

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Nu online
Rubbergrover1 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 08:27:
[...]

Ik heb het idee dat een heleboel zaken beter helemaal opnieuw aangepakt kunnen worden dan dat je op de ingeslagen weg verder gaat. Want er zitten een hoop zaken bij die er niet bepaald OK uit zien en ik zou ook weinig vertrouwen hebben in hoe alles aangelegd is. Dan denk ik eerlijk gezegd dat je beter een huis kunt hebben waar een paar decennia niets aan gedaan is dan een huis als dit.
Typisch zo'n huis waar je elke keer als je iets weghaalt weer een ander (kapot) iets terugvindt

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• _Eend_
  • Nu online

_Eend_

AMoLaD!

Jasphur schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 08:32:
[...]

Typisch zo'n huis waar je elke keer als je iets weghaalt weer een ander (kapot) iets terugvindt
5 ton is ook wel een beetje veel denk ik. Ik zou als eerste de electra en gas laten controleren. Als ze al de trap zo "afwerken" voor de verkoop hoe is het dan met de electra e.d. gesteld.
Pagina: 1 ... 58 59 60 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True