Leuk, ik ben alleen nog niet serieus op zoek. Maar betaalbaar (landelijk) wonen zonder lange reistijd staat hoog op de wensenlijst. Einde van het jaar wil ik die zoektocht wel gaan beginnen.
Heerenveen is wel heel ver uit de comfortzone. Maar zo wonen voor zo'n prijs, wordt het waarschijnlijk sowieso ergens ver uit de comfortzone.
Nu automatiseer/digitaliseer ik allerlei bedrijfsprocessen in flexibele erp schillen.
Je hebt geluk, er staat dat de betonvloer aan het verzakken is. Dus die zullen er op termijn sowieso uit moeten.
fx500 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:16:
[...]
Je achtertuin wordt hoogstwaarschijnlijk een nieuw gedeelte van Heerenveen...
Plannen worden binnenkort bekend gemaakt. Wel een erg leuk stukje waar ik elke dag lang rijdt naar m'n werk toe. Ik denk dat zeker de helft van de huizen hier al te koop heeft gestaan of staat.
Zo lang die tuin blijft, en er niet een enorm flatgebouw voor de deur neer wordt gezet. Als ze nou eens meer niet te grote huizen, met ruime tuinen zouden bouwen. Of juist niet, meeste mensen lijken vrij gelukkig te zijn met een groot huis en 16m2 buiten om te betegelen en een loungeset neer te ploppen. Linksom of rechtsom zou zoiets dan nog in mijn toekomst kunnen liggen.