Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 181 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.908.647 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik vind het eigenlijk best een geslaagd idee. Als ik zo'n soort hoek in een huis zou hebben, en geen andere ruimte beschikbaar om als kantoor in te richten, dan zou ik het best overwegen. Relatief minimale (extra) opoffering van ruimte ten opzichte van alleen een bureau neerzetten, en toch wanneer nodig even de deur kunnen sluiten om wat rustiger te werken (dan moet het natuurlijk wel enigszins geluiddempend zijn).

Ik begrijp alleen niet waarom ze er een bank met TV in gerenderd hebben. 8)7 Oh, en ben ik de enige die niet begrijpt welk nut die ruimte nu heeft? :? Ik dacht even dat het een bijkeuken was, maar als ik de plattegrond zo zie dan is het gewoon letterlijk een loze ruimte die naar een andere loze ruimte leidt (het is het lege vierkant midden aan de achterkant):

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/388/999_720.jpg

Nu ik het zo zie, is er ook wel meer ontzettend onlogisch aan de indeling naar mijn mening. De hal is massaal, groter dan beide slaapkamers op de begane grond. Er is een badkamer op de begane grond, maar daar kun je alleen komen vanuit een van de slaapkamers. Er zit een soort serre-die-geen-serre is bij de keuken.
Nou ja, duidelijk niet aan mij besteed :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17:18
MDKorpel schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:29:
[...]

Ik vind het eigenlijk best een geslaagd idee. Als ik zo'n soort hoek in een huis zou hebben, en geen andere ruimte beschikbaar om als kantoor in te richten, dan zou ik het best overwegen. Relatief minimale (extra) opoffering van ruimte ten opzichte van alleen een bureau neerzetten, en toch wanneer nodig even de deur kunnen sluiten om wat rustiger te werken (dan moet het natuurlijk wel enigszins geluiddempend zijn).
In vind de makelaar een beetje doorgeslagen in het 'vertaatsen'. Ik zou die kamer gewoon zo laten, dan heb je een prima werkkamer/hobbykamer.
Oh, en ben ik de enige die niet begrijpt welk nut die ruimte nu heeft? :? Ik dacht even dat het een bijkeuken was, maar als ik de plattegrond zo zie dan is het gewoon letterlijk een loze ruimte die naar een andere loze ruimte leidt (het is het lege vierkant midden aan de achterkant):
Lijkt mij een prima hobbykamer. Dan kun je daar lekker je eigen gang gaan met de deur dicht als je rust wilt, maar kun je met de deur open nog in contact staan met je partner, als die in de woonkamer is.
Nu ik het zo zie, is er ook wel meer ontzettend onlogisch aan de indeling naar mijn mening. De hal is massaal, groter dan beide slaapkamers op de begane grond. Er is een badkamer op de begane grond, maar daar kun je alleen komen vanuit een van de slaapkamers.
Het was misschien inderdaad logischer geweest als de badkamer in de hal zou uitkomen en er nog een tussendeur in de hal zou komen, zodat je een extra halletje bij de twee slaapkamers en de badkamer zou hebben. Maar dat zou het ook weer wat krap kunnen maken. En ik kan me goed voorstellen dat je wat privacy wilt hebben als je naar de badkamer gaat. Als je die tweede slaapkamer toch niet als slaapkamer zou gebruiken, dan is dit wel een prima oplossing.
Er zit een soort serre-die-geen-serre is bij de keuken.
Die snap ik ook niet zo heel goed. Het lijkt me wel een heerlijke 'orangerie' om planten te overwinteren. Maar het is daarvoor wel heel degelijk gebouwd. Ik denk dat het eigenlijk als eetkamer gebouwd en gebruikt is, maar dat ze met z'n tweeën niet meer zo veel ruimte nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olympialooping
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 24-12-2024
Help mijn man is een (nieuwbouw)klusser:

https://www.funda.nl/koop...851-kleine-vuurvlinder-2/

Prijs inclusief de nog uit te voeren afwerking komt dus ver boven de 8 ton uit.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• smeaggie
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Prachtig als je terug wilt naar de jaren 70:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/016/089_1440.jpg

met originele keuken:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/016/110_1440.jpg

zitkuil:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/016/105_1440.jpg

en meer moois: https://www.funda.nl/koop...is-42798120-wagnerlaan-1/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yulunga
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:43
smeaggie schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:14:
[Afbeelding]

met originele keuken:
[Afbeelding]

zitkuil:
[Afbeelding]

...en vergeet vooral de vloeren niet te noemen. Mooie bruine tegels en bijpassende vloerbedekking. Dit doet me denken aan vroeger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:16
Bezulba schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:25:
[...]

Leek even een "hier kan je wel een geinig resort van maken" idee. Totdat je ziet dat hij letterlijk tegen het vliegveld aan ligt...
Valt mee met het vliegverkeer op Curaçao..
Paar grote toestellen per dag en de rest kleintjes..

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:30

Fiber

Beaches are for storming.

Die Rembrand toch...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/156/582/668_2160.jpg

Kun je dit scherm zo kopen of is dit een Tweakers oplossing...?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/156/582/676_2160.jpg

Plantjes...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/156/582/689_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...av-mahlerlaan-270/#foto-1 :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik vind het nog opmerkelijk goed uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
Bitzer schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 00:41:
Als je denkt dat huizen in Nederland duur zijn kijk dan eens naar deze vrijstaande woning in Singapore op 1460m2 voor slechts 39 miljoen Singapore dollar ofwel bijna 27 miljoen euro. De woning zelf zou 650m2 zijn wat ik er niet aan af zie.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Opvallend is de miserabele kwaliteit van de foto's.

[Afbeelding]
"Quiet Facing with much privacy and convenience"

Het was een puzzel om de precieze locatie te vinden en ik ben hier op uitgekomen. De woning zelf is op streetview niet te zien, alleen de oprijlaan en ook de satellietbeelden zijn net zo slecht als de makelaar foto's.
Ik begrijp dat de woning nog tot 31 augustus verhuurd is.
Dat krijg je als ruimte extreem schaars is..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valentino-46
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 09:05
Fiber schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:09:

Kun je dit scherm zo kopen of is dit een Tweakers oplossing...?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/156/582/676_2160.jpg
Dat scherm kun je inderdaad zo kopen, het schijnt dat sommige detailhandelaren er zoveel hebben dat ze ze verkopen.
Het bed met tv inbouw mogelijkheid is ook kant-en-klaar te koop. Kwestie van beiden combineren door de tv met 4 schroeven aan de lift te bevestigen en ook jij kunt naar tussen je grote tenen door naar Jinek gluren. :+

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Valentino-46 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:08:
[...]

Dat scherm kun je inderdaad zo kopen, het schijnt dat sommige detailhandelaren er zoveel hebben dat ze ze verkopen.
Het bed met tv inbouw mogelijkheid is ook kant-en-klaar te koop. Kwestie van beiden combineren door de tv met 4 schroeven aan de lift te bevestigen en ook jij kunt naar tussen je grote tenen door naar Jinek gluren. :+
Dacht even dat het zoiets was...: nieuws: LG start verkoop oprolbare televisie in Zuid-Korea voor omgerekend 74...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

iketot schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:42:
[...]

Valt mee met het vliegverkeer op Curaçao..
Paar grote toestellen per dag en de rest kleintjes..
Maar dan heb je wel een resort op een plek waar verder niets is.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Stond in dec ook al te koop (zelfde vraagprijs).
Ik herkende het interieur, blijkbaar zijn er weinig mensen met deze smaak in die regio

[ Voor 4% gewijzigd door fenrir op 11-05-2022 21:49 ]

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:37
fenrir schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:48:
[...]

Ik herkende het interieur, blijkbaar zijn er weinig mensen met deze smaak in die regio
"in die regio" of gewoon overal? :P Daarnaast staat het huis ook zo'n beetje in the middle of nowhere, en direct tegen de Belgische grens. Dus je moet al iemand vinden die en in die regio wil (gaan) wonen, in the middle nowhere, en interesse hebben om het op te (laten) knappen. Denk dat die poule toch vrij klein zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
fenrir schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:48:
[...]

Hij kwam me ook al bekend voor, maar ik zag 'm niet in de search van alledrie de topiques :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:33

DDX

Middle of nowhere valt toch ook wel mee ?
Lekker in de natuur en Aken is om de hoek.

Wel prijzig/moet nog veel aan gebeuren.

[ Voor 20% gewijzigd door DDX op 11-05-2022 22:05 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pipo76
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

pipo76

Pipo

Blaze85 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:02:
[...]

Hij kwam me ook al bekend voor, maar ik zag 'm niet in de search van alledrie de topiques :+
Ik kan ook niet meer vinden waar ik hem eerder gezien heb, maar doet mij sterk denken aan een voormalig (privé?) dierenpark. Er is wel eea opgeknapt (en in de tuin opgeruimd) tov eerder, als het hem idd is,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

Blaze85 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:02:
[...]

Geen idee of hij destijds gepost was, herinnerde mij het interieur nog van de funda advertentie. Met de Firefox plug-in zag ik dat het huis er opnieuw op staat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:08

timovd

Voorsprong door techniek

Die badkamer! Ik zou er zo min mogelijk aan doen. Likje verf, opnieuw laten kitten en wellicht een ander plafond er in.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
DDX schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:04:
Middle of nowhere valt toch ook wel mee ?
Lekker in de natuur en Aken is om de hoek.

Wel prijzig/moet nog veel aan gebeuren.
Ligt natuurlijk wel aan de definitie van "middle of nowhere". Woon zelf ook in het zuiden des lands (niet eens zo heel ver er vanaf). Maar ik zie mijzelf toch niet snel wonen zo ergens in een "eenzaam" huis ergens aan een semi doorgaande weg. Even naar de supermarkt / bakker / ... moet je al met de auto (of fiets of whatever) en zul je dichtst bij waarschijnlijk naar Vaals gaan (of over de grens als daar iets te vinden is dichter bij) wat toch alweer een paar KM verder is. Oftewel: ik zie mij zelf er niet snel wonen zeg maar. Een dorp met nog iets van voorzieningen, sure (woon ik nu ook :P), een dorpje of gehucht van paar straten net buiten een dorp met voorzieningen, ook nog wel. Maar bij dit huis zijn alle voorzieningen toch wel een stukje uit de buurt, en buren heb je eigenlijk ook niet, op dat ene huis dat eraan vast zit na.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FJW83AWQgkWQub0BpktAyjnTg6k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aDq3Vsoh7n9Dx9LFPltTk7uY.jpg?f=fotoalbum_large
Ook van binnen volop 'authentieke details'. Ik hoop dat de nieuwe eigenaren het huis met respect behandelen en het niet te veel vertaatsen.
https://www.funda.nl/koop...938-bloemendaalseweg-293/
1,4 miljoen voor 240 m2 in Overveen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iketot
PaT schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:32:
[...]

Maar dan heb je wel een resort op een plek waar verder niets is.
Tenzij je het weer exploiteert dan als hoerenresort :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:22

Vrijdag

De Zwarte

smeaggie schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:14:
[Afbeelding]

met originele keuken:
[Afbeelding]

zitkuil:
[Afbeelding]

Prachtig O+ En de zitkuil met openhaard :9

Niet dat mijn (wijlen) opa's en oma's zo groot huis hadden, in tegendeel, maar om de één of andere nostalgische reden moet ik bij deze inrichting denken aan het soort huis waar je opa en oma vroeger in woonden qua kleur en inrichting. Tenminste, zoals je het als klein kind beleefde.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sbin
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:17
Vrijdag schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:13:
[...]

Niet dat mijn (wijlen) opa's en oma's zo groot huis hadden, in tegendeel, maar om de één of andere nostalgische reden moet ik bij deze inrichting denken aan het soort huis waar je opa en oma vroeger in woonden qua kleur en inrichting. Tenminste, zoals je het als klein kind beleefde.
Idd, erg mooi. Krijg er een serieuze Q&Q vibe bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Vrijdag schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:13:
[...]

Openhaard van asbest ;)

Nee, dit ziet er inderdaad nog best leuk uit, beter dan de badkamer hierboven die sommigen ook mooi vinden (lelijke vloer en tegels)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:49
Die ruimtes op de foto's hebben wat werk nodig. Andere ruimtes zijn al wel opgeknapt zo te zien.
De weg voor het huis is overigens wel een drukke. Ben er weleens langs gefietst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Willem30 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:34:
[...]

Die ruimtes op de foto's hebben wat werk nodig. Andere ruimtes zijn al wel opgeknapt zo te zien.
De weg voor het huis is overigens wel een drukke. Ben er weleens langs gefietst.
"De woning is met veel smaak en gevoel opgeknapt met behoud van het oorspronkelijke karakter waaronder talrijke elementen zoals muurschilderingen en fresco's ."
"- De woning is onlangs geheel gerenoveerd."

En dan: "Energielabel G"

Does not compute.. hoe kan je nou renoveren en nog steeds label G hebben.. dan doe je wel iets fout IMHO..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
ToolkiT schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:38:
[...]

"De woning is met veel smaak en gevoel opgeknapt met behoud van het oorspronkelijke karakter waaronder talrijke elementen zoals muurschilderingen en fresco's ."

Does not compute.. hoe kan je nou renoveren en nog steeds label G hebben.. dan doe je wel iets fout IMHO..
Misschien niet laten herkeuren of zo?

De woning en bergingen zijn geheel voorzien van nieuwe aluminium kozijnen met dubbele beglazing.
- Het hoofddak en de zij- en achtergevel zijn vernieuwd en geïsoleerd in 2020/2021.
- De HR CV ketel wordt gestookt op een propaan gastank (huur) die in de tuin gelegen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Willem30 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:40:
[...]

Misschien niet laten herkeuren of zo?
Dat zou een logische verklaring zijn..
Maar voor veel mensen is dit wel een showstopper denk ik.. dus herkeuren lijkt me de moeite waard..

Ik krijg trouwens wel meteen het idee dat dit pand perfect is om een airBNB van te maken.. als primaire woning zie ik het niet zitten, maar gezien de locatie is het wel een goede als vakantiehuis..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankHe
  • Laatst online: 22:04
[...]

Energielabel G-een vind ik ook een prestatie, isoleren is nu juist de best mogelijke investering die je kunt doen. Ze hebben de binnenkant flink lopen verbouwen en over smaak valt te twisten maar de focus had meer op energiebesparing mogen en moeten liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ToolkiT schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:32:
[...]

Als je iets te ver je achtertuin in loopt moet je je paspoort meenemen :+
[Afbeelding]
Bij het drie landenpunt in de buurt zelfs, kun je wel profiteren van drie landen. Shampoo uit Duitsland, kaas uit Nederland en tanken in ... geen idee of Duitsland of Belgie goedkoper is. Alleen met de Corona was het een tijdje lastig.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

DAT is een tijdje geleden....
Net als Kris Pusaka btw.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:37
Marzman schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 12:33:
[...]

Bij het drie landenpunt in de buurt zelfs, kun je wel profiteren van drie landen. Shampoo uit Duitsland, kaas uit Nederland en tanken in ... geen idee of Duitsland of Belgie goedkoper is. Alleen met de Corona was het een tijdje lastig.
Met gemak België, scheelt nog een 25ct met Duitsland.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:00
Ome Ernst schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 12:45:
[...]

DAT is een tijdje geleden....
Net als Kris Pusaka btw.
Duel in de diepte.. en zo kennen we er nog wel een paar, leeftijdgenoot 😃

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• No Hands
  • Laatst online: 20:11
[...]

Makelaars noemen schilderen en behangen tegenwoordig al renoveren.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Valentino-46
  • Laatst online: 15-09 09:05
Marzman schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 12:33:
[...]

Je moet tegenwoordig wel opletten met al dat grensoverschrijdend gedrag.

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-09 23:56
Als je iets minder dan 26 miljoen te besteden hebt dan ligt een alleraardigst appartementje in het centrum van Schagen binnen de mogelijkheden. Het Makado ligt op een steenworp afstand en het Schager uitgaanscentrum op luttele minuten lopen dus er is altijd reuring.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/468/403_1440.jpg
De Marilyn Monroe van 200 miljoen krijgt nu waarschijnlijk een beter passende plek.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/468/394_1440.jpg
Leuke keuken!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/468/409_1440.jpg
De koffers zijn al gepakt!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/468/401_1440.jpg
Deze trap viel ook in 1975 al uit de toon.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Bas.013
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GYCbsal5ODFCsv-juLHOuwdBmv4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DKpSYB5bZRLw1fvbXqA6dTsl.jpg?f=fotoalbum_large

Lekker, ‘s ochtends vanaf de wc de kleren die je die dag aan wil uitzoeken.

https://www.funda.nl/koop...is-42701997-armstraat-19/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Weer of nog steeds? TDB in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2"

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/518/333_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...tog-hendriklaan-9/#foto-1

De weinige foto's lijken ook niet recent. Wel iets goedkoper nu.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bas.013 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 19:52:
En wanneer je/het er niet uitkomt ziet dat er ongeveer zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://singershop.nl/wp-content/uploads/2021/01/Rodin_de_Denker.jpeg

[ Voor 11% gewijzigd door sypie op 12-05-2022 20:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Snapt iemand deze zithoek?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/512/132_2160.jpg

Prima huis verder met een luxe inrichting, dat wel:

https://www.funda.nl/koop...-wetering-west-45/#foto-1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Fiber schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 20:11:
Snapt iemand deze zithoek?

[Afbeelding]

Prima huis verder met een luxe inrichting, dat wel:

https://www.funda.nl/koop...-wetering-west-45/#foto-1
Dan kan de hond er bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Rubbergrover1 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 20:24:
[...]

Dan kan de hond er bij zitten.
Meen je dat serieus? O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Nog steeds, zijn zelfde foto’s als vorige keer ook. Blijft een prachtig pand, ben er laatst nog langs gefietst

[ Voor 5% gewijzigd door lex op 12-05-2022 22:16 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Bas.013 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 19:52:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/506/694_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...is-42701997-armstraat-19/
Gaan je kleren dan op een gegeven moment niet naar ruft ruiken?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:47
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/505/072_2160.jpg

wie zou dit wel een mooi front gevonden hebben behalve de huidige bewoner(s)?

[ Voor 31% gewijzigd door Aardappel op 12-05-2022 23:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:47
Blaze85 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 23:27:
[...]

Gaan je kleren dan op een gegeven moment niet naar ruft ruiken?
Bewaar jij je handdoeken in de badkamer? Dan weet je het antwoord.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop/helmond/huis-42700121-tivoli-1/

Prima inbouwkoelkast.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/476/305_2160.jpg

Sowieso genieten dit verborgen pareltje:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/476/357_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Aardappel schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 23:28:
[...]

Oh vandaar, tijd om m'n handdoeken op de slaapkamer te leggen :r :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
Aardappel schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 23:28:
[...]

Ja, de handdoeken bewaar ik in de badkamer. Maar wat heeft dat met de vraag te maken? Want ik heb de WC op de bovenverdieping niet in de badkamer :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...uis-42701399-havenweg-32/
Blikvanger
Ruime en speel ingedeelde stadswoning, u kunt er zo in!
Nee, dank je?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/521/283_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/521/270_2160.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• synoniem
  • Niet online
Die puntdaken op de garage zijn ook leuk anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:41
RobertMe schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 23:30:
[...]

Ja, de handdoeken bewaar ik in de badkamer. Maar wat heeft dat met de vraag te maken? Want ik heb de WC op de bovenverdieping niet in de badkamer :+
Not sure if serious?

Maar ik heb ook een badkamer waar ik handdoeken bewaar. Zit ook een wc in dezelfde badkamer. Ruik je geen reet van.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:44
synoniem schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 23:33:
[...]

Die puntdaken op de garage zijn ook leuk anders.
Meteen zonnepanelen op schroeven, lekker makkelijk zelf te doen zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
"een ruim en zonnig terras". Ruim is het sowieso niet, en zonnig zal ook wel vies tegenvallen als de zon wat lager en/of in een andere richting staat. Die makelaar weet het dus wel te verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
evleerdam schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 23:35:
[...]

Not sure if serious?

Maar ik heb ook een badkamer waar ik handdoeken bewaar. Zit ook een wc in dezelfde badkamer. Ruik je geen reet van.
Ik ook maar ik heb fatsoenlijke afzuiging, en de handdoeken zitten in een gesloten kast. Dan hebben ze ook een stuk minder last van het vocht, alvorens het afgezogen wordt want goede afzuiging. :+

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
RobertMe schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 23:42:
[...]

"een ruim en zonnig terras". Ruim is het sowieso niet, en zonnig zal ook wel vies tegenvallen als de zon wat lager en/of in een andere richting staat. Die makelaar weet het dus wel te verzinnen.
Je moet het ook meer zien als een soort balkon. Een balkon van 2.75 bij 7.90 vind ik best ruim. Zeker voor een 21ste eeuwse woning die op 500m van een intercitystation staat. Dan vind ik 375k voor een woning met 151 m² woonruimte toch best een interessant aanbod.

Ik zou zelf wel claustrofobisch worden van de lage ramen overal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Wat zie ik over het hoofd? Waarom kost dit maar 4 ton?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• No Hands
  • Laatst online: 20:11
evleerdam schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 23:35:
[...]

Zit ook een wc in dezelfde badkamer. Ruik je geen reet van.
Het ging om de ruft, niet om de reet zelf. Dat is een heel andere categorie.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• The Grand Slam
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 18:41
Een grote mislukking.https://www.funda.nl/koop...uis-42700839-postkade-32/
Verbouwing: mislukt
Funda-tekst: mislukt
Foto's: mislukt
Dan heb je zoveel kansen, maar komt dit er uiteindelijk van.

Aan de makelaar: als je een huis vol fantastische element, statig en luxueus omschrijft, en dan op de hoofdfoto een vrouw met zwart-witte zebralegging, fel-roze topje, kastanjebruin geverfd kapsel en valse Pitbull.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/464/050_2160.jpg
Via goede ontsluitingen is men in ca. 30 minuten in zowel Assen als Groningen.
Goede ontsluiting op een van de drie toiletten?

Verbouwing past niet bij de stijl van de woning, authentieke elementen zijn er wel, maar deze keuken :'(
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/464/034_2160.jpg

Deze schuifpui |:( Maar wel een mooi tweepoots-tafeltje. Hoe blijft die zo staan?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/464/042_2160.jpg

De tuin en de lokatie aan het water is wel goed gelukt! <3

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:08

timovd

Voorsprong door techniek

De huidige bewoners liggen nu allemaal in het ziekenhuis zeker? :r
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/534/798_2160.jpg

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
Rotary Club Soestdijk staat er geregistreerd. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:15
The Grand Slam schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 08:05:

Aan de makelaar: als je een huis vol fantastische element, statig en luxueus omschrijft, en dan op de hoofdfoto een vrouw met zwart-witte zebralegging, fel-roze topje, kastanjebruin geverfd kapsel en valse Pitbull.
[Afbeelding]

[...]

Verbouwing past niet bij de stijl van de woning, authentieke elementen zijn er wel, maar deze keuken :'(
[Afbeelding]

Deze schuifpui |:( Maar wel een mooi tweepoots-tafeltje. Hoe blijft die zo staan?
[Afbeelding]

De achtergevel...! :-(

Iemand maakte hier geloof ik de opmerking over de doodstraf bij het verven van bakstenen. Geldt dubbel en dwars in zo'n pand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Jannibal23 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 08:51:
[...]

Iemand maakte hier geloof ik de opmerking over de doodstraf bij het verven van bakstenen. Geldt dubbel en dwars in zo'n pand.
het is een monument, geen deskundige maar dan denk je dat je niet even een heel stuk baksteen zou mogen schilderen...of zou het ooit zo gedaan zijn en juist moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 19:28

[Afbeelding]

[...]
Dat is de makelaar. ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• synoniem
  • Niet online
Makelaar: mislukt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:04

Wuursj

want worst is al bezet

[Afbeelding]
Moderne aspecten in een oud huis kan wel tot mooie contrasten leiden vind ik. En deze keuken vind ik helemaal niet zo verkeerd. Het is ook niet dat er iets heel bijzonders voor heeft moeten wijken:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pBnazEf.png
In mijn 1913 huis komt ook geen keuken uit 1913 :P

Die geverfde achtergevel was al deels geverfd. Is daar niet ooit een stukje huis of aanbouw afgebroken en is dat verdoeseld?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9uJ5H0y.png
Excuses voor de schamele plaatjes maar beter kon ik niet vinden.

Die schuifpui is wel heel jammer ja. Maar dat is wel op te lossen. Setje openslaande deuren er in en je hebt dat veel beter past bij het huis.

[ Voor 9% gewijzigd door Wuursj op 13-05-2022 09:44 ]

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Grand Slam
Jannibal23 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 08:51:
[...]

Ja mislukt... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Grand Slam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1

[Afbeelding]
Vind ik vaak juist wel erg mooi, een moderne keuken in een oude woning. Ook hier vind ik het zeker niet misstaan.
[Afbeelding]
Zo'n schuifpui oid zie je wel vaker als ze de schuurdeuren vervangen door iets met licht. Vind ik een prima oplossing, juist ook omdat dit niet het deel van de woning 'met authentieke elementen' is, maar de verbouwde schuur.

Zelfde met die geverfde gevel. Dat is ook helemaal niet ongebruikelijk, maar meestal is het minder opvallend. De lichtgrijze kleur die de gevel op oudere foto's heeft is dan inderdaad passender.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:49

_Eend_

🌻🇺🇦

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaan89
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:35
_Eend_ schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 09:42:
[...]

Daar mag je alleen met paard en wagen komen :+
Dat dak op een monumentaal pand is wel echt een gotspe 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Volgens mij was dat vroeger normaal, mijn opa en oma hadden dat ook zo.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:23

marapuru

db.

[Afbeelding]

[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Persoonlijk vind ik het een prachtig huis. Gelukkig mogen smaken verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
sebastiaan89 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 10:07:
[...]

Dat dak op een monumentaal pand is wel echt een gotspe 8)7
Hoezo dat? Mag een huis met zo'n dak geen monument worden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-09 23:56
In de rechtse hoek achter de bank, dat is wel XXXXXL bench:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/521/271_1440.jpg

Werkelijk elk raam kijkt uit op een raam van een ander:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/521/334_1440.jpg

Ik denk dat je best wel geluid hebt van die poort naar de garage:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/521/483_1440.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Bitzer schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 10:46:
[...]

In de rechtse hoek achter de bank, dat is wel XXXXXL bench:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik denk dat je best wel geluid hebt van die poort naar de garage:
[Afbeelding]
Waarschijnlijk iemand die naast een full-time baan denkt een hond te kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Bitzer schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 10:46:
[...]
[Afbeelding]
Dat zul je sowieso vaak hebben als je in of nabij het centrum wilt wonen. Daarom zullen die raampjes waarschijnlijk ook zo laag zijn.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• ocrammarco
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-09 15:06

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ocrammarco
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-09 15:06

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 19:28
Tijdmachine inderdaad. Waarom in dat ene vertrek met roze vloerbedekking een los peertje hangt ipv een kroonluchter is mij een raadsel.

De makelaar heeft in Photoshop de knop voor vignetering en scherptediepte gevonden! En verder belangrijk om te weten dat het huis spaarlampen heeft. _O-

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/158/394/409_1440.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• H12
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:40

H12

Ja hoor, gewoon in Nederland:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/157/190/481_1440.jpg

En van binnen grotendeels zoals je, gezien de buitenfoto, mag verwachten.

https://www.funda.nl/koop...s-42777787-zonderkamp-26/

---

Is iemand zijn kantoorpand in de wijk verloren:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/157/951/630_1440.jpg

Hoewel het me op d één of andere manier wel kan bekoren.

https://www.funda.nl/koop...uis-42795270-hazekamp-52/

[ Voor 34% gewijzigd door H12 op 13-05-2022 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:23

marapuru

db.

H12 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 12:26:

[Afbeelding]

Hoe krijg je een auto, fiets, motor, scooter, skelter ooit in die garage?

1. Deur open (en trap eruit trekken?)
2. Aanloopje
3. *Bump*
4. Crash
5. Deur dicht ?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:33

DDX

https://www.funda.nl/koop...art-schipholdijk-500-502/

Mooie verzameling van gebouwtjes.
Wel leuke locatie zo op een eiland.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Vrijdag schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 10:25:
[...]

De heer des huizes heet vast Bob 8)
Of Bobbejaan :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BMrRh2EM_KV3ppV_MJI-PxjYbto=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tHd1s0zdBeaGRf8P9StP5oDz.jpg?f=fotoalbum_large

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

marapuru schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 12:30:
[...]

Hoe krijg je een auto, fiets, motor, scooter, skelter ooit in die garage?

1. Deur open (en trap eruit trekken?)
2. Aanloopje
3. *Bump*
4. Crash
5. Deur dicht ?
Ik denk dat het stiekem een M.A.S.K. huis is, en met een druk op de knop kantelen de garagedeuren naar voren zodat er een springschans ontstaat 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

H12 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 12:26:

[Afbeelding]

---
Je zou haast denken dat het hele huis een dikke meter verzakt is als je naar de deur van die berging kijkt en de zwemtrap er naartoe. Het is heel bijzonder…

Toegang was blijkbaar zo onpraktisch dat er maar een garage naast het huis is bijgeplaatst (links op de foto)

[ Voor 9% gewijzigd door fenrir op 13-05-2022 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

fenrir schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 13:01:
[...]

Je zou haast denken dat het hele huis een dikke meter verzakt is als je naar de deur van die berging kijkt en de zwemtrap er naartoe. Het is heel bijzonder…

Toegang was blijkbaar zo onpraktisch dat er maar een garage naast het huis is bijgeplaatst (links op de foto)
Of gewoon vol, als ik plek had zou ik ook een tweede garage (of carport) maken voor de auto :p

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:04

Wuursj

want worst is al bezet

DDX schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 12:38:
https://www.funda.nl/koop...art-schipholdijk-500-502/

Mooie verzameling van gebouwtjes.
Wel leuke locatie zo op een eiland.
Ik fiets en vaar daar wel eens langs. Een prive werfje, past helemaal bij mij :)
Toch een iets minder leuk stuk van de ringvaart en dat heeft hier mee te maken:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tsKF8bU.png
Afhankelijk van wind en gebruikte banen, ruik je soms de kerozine daar... :'(

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

@Wuursj De straatnaam geeft het al een beetje weg :p

/▌

Pagina: 1 ... 181 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.