Rubbergrover1 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 06:13:
[...]
Dat is inderdaad een behoorlijke prijs. Al lijkt het voor deze buurt voor nieuwbouw wel een beetje mee te vallen.
Wat de woning zelf betreft, het hangt maar net af van wat je belangrijk vindt. Wij hebben een enigszins vergelijkbare woning in oppervlaktes en indeling, die helaas minder dan de helft van deze waard is... En ook een stuk minder steriel van binnen Onze afweging was daarbij nieuwbouw dicht bij het centrum, maar toch genoeg ruimte en een prima tuin. Dat de woning zelf dan wat saai is, wordt ruimschoots gecompenseerd door het leefcomfort en de minder saaie woonomgeving.
Ha, eens hoor, leefcomfort is ook belangrijk. Mijn post was er nu ik hem teruglees ook wel erg eentje uit de categorie "ik heb het niet en kan het niet krijgen dus zeur graag over wat er niet goed aan is"

..
Maar feit blijft dat je – ook in het dure Utrecht – zoveel mooiers / leukers kan krijgen voor 1,5 miljoen. Bijvoorbeeld
deze nieuwbouw. Wel een beetje 'ingebouwd' dus vast niet ieders smaak maar ik vind hem gaaf en vooral ook mooier ingericht dan die vorige.
Of deze naast het Wilhelminapark. Klassiek. Drama qua schoonmaken, onderhoud, etc. natuurlijk, mij niet gezien (heb al moeite met mijn 70m2 uit '26), maar wel gaaf
huis.
Vrijstaand? U vraagt wij draaien. Wel zelf nog even
opknappen
[
Voor 4% gewijzigd door
Valorian op 06-04-2022 08:53
]