Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.908.646 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...-witsenkade-46-a/#foto-29

Als je brak wakker word gelijk een broodje bapao in de magnetron :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ocrammarco
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-09 15:06
_Eend_ schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 10:01:
[...]

Je moet wel tegen de vislucht kunnen. En toeristen, hordes toeristen. Maar inderdaad een heel mooi plekje, ik zou het wel willen hebben..
Dit is allemaal wel erg overdreven maar er is wel reuring inderdaad. Denk dat het integreren in de bunschotense community wel grotere uitdaging is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17:18
Dat komt doordat het huis een typisch flippersinterieur heeft. Keuken met alleen een kastenwand en een kookeiland ziet er leuk uit op de plaatjes, maar je hebt geen plek voor je losse apparatuur. Als de flipper dan ook nog twee gewone ovens in de kastenwand zet, zonder magnetronfunctie, dan verdwijnt die magnetron noodgedwongen naar een rekje in de slaapkamer. (Samen met de koffiemachine, waterkoker en de schone vaat...)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:11:
[...]

Dat komt doordat het huis een typisch flippersinterieur heeft. Keuken met alleen een kastenwand en een kookeiland ziet er leuk uit op de plaatjes, maar je hebt geen plek voor je losse apparatuur. Als de flipper dan ook nog twee gewone ovens in de kastenwand zet, zonder magnetronfunctie, dan verdwijnt die magnetron noodgedwongen naar een rekje in de slaapkamer. (Samen met de koffiemachine, waterkoker en de schone vaat...)
Uitgaande van het babybedje op foto 20 gok ik dat die magnetron voor de flesjes is (en waarschijnlijk ook de reden voor verkoop, toch wel handig als je kleintje op een gegeven moment een eigen kamer heeft)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deejeebv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:39
pagani schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:13:
[...]

Uitgaande van het babybedje op foto 20 gok ik dat die magnetron voor de flesjes is (en waarschijnlijk ook de reden voor verkoop, toch wel handig als je kleintje op een gegeven moment een eigen kamer heeft)
Denk dat de kamer, of het hele souterrain verhuurd wordt via Airbnb, er staat volgens mij ook een koffiezetter en een waterkoker, ook een bank in de slaapkamer is niet heel gebruikelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarce
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:55
deejeebv schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:23:
[...]

Denk dat de kamer, of het hele souterrain verhuurd wordt via Airbnb, er staat volgens mij ook een koffiezetter en een waterkoker, ook een bank in de slaapkamer is niet heel gebruikelijk.
Dit wordt ook specifiek benoemd in de tekst:
Vanuit 1 van de slaapkamers is er ook toegang tot het naastgelegen trappenhuis van het buurcomplex. Hierdoor is het mogelijk deze ruimte een eigen opgang te bieden.

[ Voor 5% gewijzigd door Maarce op 14-01-2022 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:11:
Elke keuken in dit topic ziet er zo uit: Het Grote Keuken topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:58

Sharky

Skamn Dippy!

TheOmen schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 10:14:
[...]

Da's ook wel weer zo.

Ook mooi dat er een lift in zit....met garantie tot de deur....oh nee, zelfs dat niet

[...]
Het dakterras is groot, maar je kunt er niet al te veel mee. Een beetje een jacuzzi weeg iets van 1200 kilo, maar een rij plantenbakken, meubilair en andere zut ook. Dus wat kun je feitelijk nou kwijt op dat dakterras? Niet echt gezellig als je er geen grote plantenbakken kunt neerzetten.
De vloer van het dakterras is niet geschikt om op te lopen en te gebruiken als dakterras. Koper dient zelf te zorgen voor de vloerbekleding van het dakterras.
De belastbaarheid van het dakterras is geschikt voor normaal gebruik als dakterras. Het plaatsen van zware elementen zoals een jacuzzi is i.v.m. de belastbaarheid niet toegestaan.

This too shall pass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:34
pagani schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:13:
[...]

Er zijn vier slaapkamers in dit huis…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dronium
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:27
Je moet dus als koper:
  • de lift nog laten keuren
  • vloer (geluids)isolatie regelen
  • alle vergunningen voor de afbouw aanvragen
  • de afbouw zelf regelen
  • en € 500,- per maand aftikken om de vereniging te sponsoren voor de VVE
Als bonus krijg je dan een dakterras van 125m2 wat niet als dakterras te gebruiken is
:? 8)7 |:( ;w

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 01:08
https://www.funda.nl/koop...s-87698514-noordeinde-10/

Behoorlijke speaker

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/744/343_2160.jpg

Zou de huidige bewoner iets met muziek doen?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/744/366_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...662697-noorddammerweg-71/

2.3 miljoen en dan een school in je achtertuin 8)7

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/381/870_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkhuppelschot
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 07:00
leto001 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 12:31:

2.3 miljoen en dan een school in je achtertuin 8)7

[Afbeelding]
De Schilder, de tegelzetter, de elektricien en de luchtbehadelingsboer moeten ook nog terugkomen om het af te werken?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:10
Henkhuppelschot schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 12:35:
[...]

De Schilder, de tegelzetter, de elektricien en de luchtbehadelingsboer moeten ook nog terugkomen om het af te werken?
De elektricien zit thuis met een burn-out, na het installeren van de honderdmiljoenmiljard spotjes van de slaapkamer.

En wat die schilder betreft: die rare donkere randen bij ramen en de trap, dat is lelijke gevolgschade van slechte HDR-foto's, vermoed ik...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkhuppelschot
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 07:00
dreamscape schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 12:50:
[...]

De elektricien zit thuis met een burn-out, na het installeren van de honderdmiljoenmiljard spotjes van de slaapkamer.

En wat die schilder betreft: die rare donkere randen bij ramen en de trap, dat is lelijke gevolgschade van slechte HDR-foto's, vermoed ik...
Doel meer op de stucloop die nog op de grond ligt in de slaapkamer en de afplaktape op de randen van de deur en de trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 12-09 15:00
2,3 miljoen is een hoop geld, en als je dan ziet dat de deuren zowel op de begane grond als op de 1e verdieping net zo hoog zijn als de plafonds vraag je je af wie hier überhaupt wilt wonen. (Nee, het zijn geen extra hoge deuren :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-09 23:56
Dit soort woningen ken ik als "Eurowoningen" (ik bedoel niet die wijk bij Leusden) en ze komen in verschillende incarnaties en bouwjaren in het hele land voor. Maar zo'n verschrikkelijk uitgewoonde zag ik nog niet.
Net als bij de woning in Woudenberg vraag ik me af wat doen mensen met zo'n huis? |:( :'(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dronium schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 12:30:
[...]

Je moet dus als koper:
  • de afbouw zelf regelen
Als bonus krijg je dan een dakterras van 125m2 wat niet als dakterras te gebruiken is
Wat denk je van wonen aan een jachthaven, dus bij het minste zuchtje wind "ting ting ting ting" van alle lijnen langs het mastwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big bang
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:53
Bitzer schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:15:
[...]

Dit soort woningen ken ik als "Eurowoningen" (ik bedoel niet die wijk bij Leusden) en ze komen in verschillende incarnaties en bouwjaren in het hele land voor. Maar zo'n verschrikkelijk uitgewoonde zag ik nog niet.
Net als bij de woning in Woudenberg vraag ik me af wat doen mensen met zo'n huis? |:( :'(
Dit is toch ideaal flipmateriaal? Minimale kapitaalvernietiging, maximaal waarde toevoegen (in ieder geval esthetisch). Maar niet zo oud dat er grote risico's zijn met verzakkingen etc.

It's time to play the music, it's time to light the lights

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 10:45
pagani schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:23:
[...]

Wat denk je van wonen aan een jachthaven, dus bij het minste zuchtje wind "ting ting ting ting" van alle lijnen langs het mastwerk.
Een beleving van alle dagen vakantie!

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Divak schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:14:
[...]

2,3 miljoen is een hoop geld, en als je dan ziet dat de deuren zowel op de begane grond als op de 1e verdieping net zo hoog zijn als de plafonds vraag je je af wie hier überhaupt wilt wonen. (Nee, het zijn geen extra hoge deuren :D )
Als je Amstelveen kent, dan weet je dat daar een behoorlijke groep welgestelde Aziaten woont. Bv. zo'n 40% van de Japanners in Nederland woont in Amstelveen. Dat is een behoorlijk interessante doelgroep, die gemiddeld wat minder last heeft van lage plafonds.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-09 23:56
In de reeks wonen in een bijzonder pand wil ik jullie meenemen naar Marina City in Chicago:

Afbeeldingslocatie: https://rew-feed-images.global.ssl.fastly.net/mred/_cloud_media/property/residential/mrd11262092-1-f967bd556cfa053459943a375cec04f4-o.jpg

In de iconische "Corn Cobs" zijn meerdere condos beschikbaar.
$500,000 voor een dubbel appartement. $320,000 voor een 'standaard' appartement.

Afbeeldingslocatie: https://rew-feed-images.global.ssl.fastly.net/mred/_cloud_media/property/residential/mrd11298890-4-81f1209967752375359621b2008f38dc-o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://rew-feed-images.global.ssl.fastly.net/mred/_cloud_media/property/residential/mrd11262092-16-376339355032638aea84a6fb0005c4d6-o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://rew-feed-images.global.ssl.fastly.net/mred/_cloud_media/property/residential/mrd11301656-12-55b31e9b9498a131fa4100dd08bceaa1-o.jpg

Its minder voor $225,000:

Afbeeldingslocatie: https://rew-feed-images.global.ssl.fastly.net/mred/_cloud_media/property/residential/mrd11292786-2-adea81a4e4496f9cff60a9465b2a831c-o.jpg

Leuke details:

Afbeeldingslocatie: https://rew-feed-images.global.ssl.fastly.net/mred/_cloud_media/property/residential/mrd11262092-15-0a9a599ee13618961f9a7624da6f6514-o.jpg

Als je dat niet hebt kun je hier je sociale contacten zoeken tijdens het wachten:

Afbeeldingslocatie: https://rew-feed-images.global.ssl.fastly.net/mred/_cloud_media/property/residential/mrd11266760-21-44091786609cdc5489614d2e44423cad-o.jpg

Of het sporten:

Afbeeldingslocatie: https://rew-feed-images.global.ssl.fastly.net/mred/_cloud_media/property/residential/mrd11301656-16-bfc6356a842320c6b1ad47ab99816310-o.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 12-09 15:00
Niet verkeerd, ca. € 3.600 per m2 als ik het omreken. Goedkoop voor Nederlandse begrippen.. en dat in Chicago wat is het addertje onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:33

DDX

[...]

[/list]
Wel heel hoog bedrag, dat klinkt idd als sponsoren van de beneden buren.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nklaver234
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 14:27
Divak schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 14:27:
Niet verkeerd, ca. € 3.600 per m2 als ik het omreken. Goedkoop voor Nederlandse begrippen.. en dat in Chicago wat is het addertje onder het gras?
$640 per maand service kosten voor het goedkope appartement! Ik zou wel iets anders uitkiezen dan.
bijvoorbeeld 5mijl verder naar het noorden dit. 356 service kosten. Dus 284 minder per maand. Je zult wel wat meer rente betalen want moet meer lenen. Bij 2% zo'n 530 per maand. Dus voor 250 extra woon je toch veel mooier. Geen idee hoe realistisch 2% is in de USA.

fijne tuin, rustige straat, 214 m2 tov 67 m2.

Bij appartementen maken de service kosten het vaak weer duurder dan bij een eengezinswoning.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• MetalMaid89
  • Laatst online: 22-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
nklaver234 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 15:16:
[...]

$640 per maand service kosten voor het goedkope appartement! Ik zou wel iets anders uitkiezen dan.
bijvoorbeeld 5mijl verder naar het noorden dit. 356 service kosten. Dus 284 minder per maand. Je zult wel wat meer rente betalen want moet meer lenen. Bij 2% zo'n 530 per maand. Dus voor 250 extra woon je toch veel mooier. Geen idee hoe realistisch 2% is in de USA.

fijne tuin, rustige straat, 214 m2 tov 67 m2.

Bij appartementen maken de service kosten het vaak weer duurder dan bij een eengezinswoning.
Je moet bij zulke appartementen inderdaad goed letten op de HOA fees. Die zitten in dit geval dus rond de 600 per maand, wat je woonlasten toch minder aangenaam maken.

Maar je kunt in bepaalde delen van de VS best goedkope appartementen scoren. Ook erg dure, uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:44
Divak schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 14:27:
In de USA zijn op een paar plekken zoals de gewilde delen van New York en San Fransisco de prijzen absurd hoog, de rest van het land is meer of iets minder betaalbaar vergeleken met hier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:44
Omschrijving
Heerlijk wonen op een unieke locatie met uitzicht over groen plantsoen, de grote zeesluis en het Noordzeekanaal.

Deze verrassend lichte en goed (blah blah blah)
In de omschrijving mist maar 1 detail, 's lands staalfabriek, in de omschrijving van het uitzicht
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/670/516_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop...045-ijmuiderstraatweg-63/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22:44

Rzaan

Altijd zoekende

martyw schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 17:36:
[...]

In de USA zijn op een paar plekken zoals de gewilde delen van New York en San Fransisco de prijzen absurd hoog, de rest van het land is meer of iets minder betaalbaar vergeleken met hier.
Er komen alleen steeds meer plekken daar waar de prijzen absurd zijn.
Het grootste deel van California (tenminste aan de kust, met als uitschieters alles tussen LA en de Mexicaanse grens), Miami en alles wat daar dichtbij ligt. Alle kuststeden in Florida, zowel Oost als West. Houston, Dallas en Austin steeds duurder, door de mensen die wegtrekken uit California.
Maar ook veel kuststeden in North- en South Carolina, waar je een paar jaar geleden nog voor weinig iets aan het strand kon kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:33

DDX

martyw schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 17:43:
[...]

In de omschrijving mist maar 1 detail, 's lands staalfabriek, in de omschrijving van het uitzicht
[Afbeelding]
Wat dacht je van drukke weg/racebaan voor de deur ?
Opzich zit je aan deze kant redelijk veilig voor uitstoot van de hoogovens, meestal wind uit het zuiden.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Officieel is een 3-cd wisselaar maar 1 optische drive... er zitten namelijk niet 3 lasers in :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karel-jacobse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-09 16:19
En een Schiphol in je achtertuin. Ik ben benieuwd hoe dat lawaai daar doorkomt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x7UJxU8FYH9UKS1_XAEpd-5GwiM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4qco4fp0HEx7geaFtzIhryqb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 2% gewijzigd door karel-jacobse op 15-01-2022 12:08 . Reden: Link naar verkeerde huis :-P ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Willboirdt
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:17
[...]

Je moet dus als koper:
[list]
• de afbouw zelf regelen
[/list
De mooiste vind ik nog wel
Geen garanties
Het betreft nieuw vervaardigd onroerend goed wat niet eerder in gebruik is geweest.
Het is nieuw en ongebruikt, dus geen garantie. zou de garantie dan pas beginnen nadat het versleten is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Topje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 01:19
Blaze85 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 20:19:
[...]

Officieel is een 3-cd wisselaar maar 1 optische drive... er zitten namelijk niet 3 lasers in :P
Da's waar he.. Ik dacht er gisteren nog over maar hoopte er mee weg te komen.. ;)
Compromis 6?
5+1...

Mini Cooper R56 - Honda CB900F Bol D'or - Harley Davidson (AMF) CX250

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Dit pareltje wat meerdere keren besproken is wordt dan toch niet verkocht, al wordt er wel verhuisd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dronium
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:27
Willboirdt schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 21:51:
[...]
De mooiste vind ik nog wel
[...]
Het is nieuw en ongebruikt, dus geen garantie. zou de garantie dan pas beginnen nadat het versleten is?
Mag toch hopen dat je de garantie hebt dat je na het plaatsen van wat muurtjes en inrichting niet bij de onderburen beland . . . Het dakterras is al niet te stevig namelijk, hoe ziit dat dan met het woon-gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leto001
karel-jacobse schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 21:35:
[...]

En een Schiphol in je achtertuin. Ik ben benieuwd hoe dat lawaai daar doorkomt.

[Afbeelding]
Dat is in die regio vrij normaal en te verwachten (zelf ook een tijd gewoond). Overigens nooit echte vervelend gevonden, vooral niet omdat men het verkeer normaal gesproken redelijk verdeelt. Zo’n school echter… jikes :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:28
martyw schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 17:43:
[...]

[Afbeelding]
Auw, de verzadiging van de foto doet al pijn aan mijn ogen. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:10

Crazy D

I think we should take a look.

leto001 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 00:53:
[...]

Dat is in die regio vrij normaal en te verwachten (zelf ook een tijd gewoond). Overigens nooit echte vervelend gevonden, vooral niet omdat men het verkeer normaal gesproken redelijk verdeelt. Zo’n school echter… jikes :X
Maar het is gewoon nooit stil. Nooit. Je went eraan, zeker. Heb vlak naast een metro gewoond. Hoorde ik de 1e dag ook 10 x per uur. Na een week zag ik m af en toe en hoorde m niet. Maar dat wegfilteren kost je hoofd ook steeds energie. Als je ergens uit noodzaak woont snap ik het, maar als je zoveel geld voor een huis kunt uitgeven snap ik er helemaal niets van. Ik verklaar een koper echt compleet voor gek. Tenzij je vliegtuig spotter bent :P

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Crazy D schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 10:39:
[...]

Maar het is gewoon nooit stil. Nooit. Je went eraan, zeker. Heb vlak naast een metro gewoond. Hoorde ik de 1e dag ook 10 x per uur. Na een week zag ik m af en toe en hoorde m niet. Maar dat wegfilteren kost je hoofd ook steeds energie. Als je ergens uit noodzaak woont snap ik het, maar als je zoveel geld voor een huis kunt uitgeven snap ik er helemaal niets van. Ik verklaar een koper echt compleet voor gek. Tenzij je vliegtuig spotter bent :P
Daarmee kun je de halve Randstad dus afschrijven, omdat je op heel veel plekken die vliegtuigen zult horen. Prima als je dat vindt, maar wel vreemd om dat dan alleen bij specifiek deze woning als eigenschap te benoemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:10

Crazy D

I think we should take a look.

Rubbergrover1 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:07:
[...]

Daarmee kun je de halve Randstad dus afschrijven, omdat je op heel veel plekken die vliegtuigen zult horen. Prima als je dat vindt, maar wel vreemd om dat dan alleen bij specifiek deze woning als eigenschap te benoemen.
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen op (bijna een) steenworp afstand wonen van een vliegveld, en "in de randstad hoor je overal weleens een vliegtuig". Ik heb aardig wat gefietst in de randstad en er zijn maar weinig plekken waar je heel veel vliegtuigen hoort... hint: vooral rondom Schiphol 8)7 (wel mooi fietsen dat dan weer wel).

Exact expert nodig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Crazy D schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 13:06:
[...]

Er zit natuurlijk wel een verschil tussen op (bijna een) steenworp afstand wonen van een vliegveld, en "in de randstad hoor je overal weleens een vliegtuig". Ik heb aardig wat gefietst in de randstad en er zijn maar weinig plekken waar je heel veel vliegtuigen hoort... hint: vooral rondom Schiphol 8)7 (wel mooi fietsen dat dan weer wel).
offtopic:
Als je de geluidscontouren van Schiphol bekijkt, dan kun je zien dat dit niet echt een extreem lawaaierig deel van Amstelveen is. Veel stukken van Amsterdam zijn bijvoorbeeld even lawaaierig of juist veel erger. En die zou je dan dus ook moeten afschrijven als mogelijkheid om lekker te wonen. En ironisch genoeg is een van de meest lawaaiige delen van de stad (bij Buitenveldert, bij de grens tussen Amsterdam en Amstelveen) juist ook een van de meeste gewilde delen van de stad.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:37
Hoe berg je je kleding op in een poster? 8)7

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/752/866_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop...t-42672242-de-schouw-8-a/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
De rest van het interieur is ook van karton, dus niet zo gek. Veel mensen kunnen het toch moeilijk voorstellen hoe een lege woning er ingericht uit zou zien. Dan is zo'n kartonnen 'interieur' wel een handig hulpmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
En met zo'n schuine wand is er ook niet veel meer dan dat stukje aan kast in te zetten, of je moet met planken en een custom deur gaan werken. :X

Maar mooie print van de IKEA Pax planner. :P

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:47

Nicap

Tsssk....

BootVluchteling schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 08:26:
https://www.telegraaf.nl/...t-voor-190-miljoen-dollar

Voor dit geld kan je de huizen uit dit complete topic zo een beetje kopen.. En in 2 jaar tijd 100 miljoen in waarde stijgen.. Damn....
Kijk deze docu erover maar eens als je tijd hebt. Best interessant.

Edit: Was al gepost zag ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Nicap op 16-01-2022 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leto001
https://www.redres.nl/aan...uis-5801438-Hoflaan-132b/

Mooi pand in Rotterdam… wel 2 onder 1 kap. Op redres staan vaak wel mooie panden te koop overigens.

Afbeeldingslocatie: https://images.realworks.nl/servlets/images/media.objectmedia/110421603.webp?check=sha256%3A8b051a2d912a3876c10f45351726983ae4caa2cde341fd35f60c1795e69ee0e3&resize=4&selected=110421603#foto110421603

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:49

_Eend_

🌻🇺🇦

leto001 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 11:04:
https://www.redres.nl/aan...uis-5801438-Hoflaan-132b/

Mooi pand in Rotterdam… wel 2 onder 1 kap. Op redres staan vaak wel mooie panden te koop overigens.

[Afbeelding]
Mooie site ja.

Ik dacht dat ze een tribune te koop hadden staan daar:

Afbeeldingslocatie: https://images.realworks.nl/servlets/images/media.objectmedia/96465694.webp?height=1600&check=sha256%3Ac55cbef58016512c5df30d89252cc5a4277174b089fdb8d4972c82a7c1374a79&width=1600&resize=1

https://www.redres.nl/aan...238967-Joris-Ivenslaan-2/

Maar dit is ook wel een bijzonder pand: https://www.redres.nl/aan...-5786856-Oosterstraat-73/
Afbeeldingslocatie: https://images.realworks.nl/servlets/images/media.objectmedia/118520514.webp?height=1600&check=sha256%3A602398cf65968146c3f8294bc8d0885d33b2aa7ca8d1c4b8175d74d0a11f396a&width=1600&resize=1

Het is een oud slachthuis(je) in Stadskanaal. De vraagprijs past prima in mijn budget. De verbouwing alleen niet:
Afbeeldingslocatie: https://images.realworks.nl/servlets/images/media.objectmedia/118520526.webp?height=1600&check=sha256%3A7ad7b1c94d54b05810f227188fa5c1f256c3c85fd7f50aeace1219338dcb0683&width=1600&resize=1
Afbeeldingslocatie: https://images.realworks.nl/servlets/images/media.objectmedia/118520532.webp?height=1600&check=sha256%3Aaae8c27bd25bd78a36c80d45fa48b16f1f51addb8a4e0dfb6d50879c703d0dea&width=1600&resize=1
Afbeeldingslocatie: https://images.realworks.nl/servlets/images/media.objectmedia/118520534.webp?height=1600&check=sha256%3A9275c03fc146152713bc8a74cf7798993880cf115b5bbf71f75816f4fd702986&width=1600&resize=1
Afbeeldingslocatie: https://images.realworks.nl/servlets/images/media.objectmedia/118520555.webp?height=1600&check=sha256%3Ab19e5094ea3ae967687fb06558f8f179e1d95bc1e0a920b8569bc9db35a5519d&width=1600&resize=1
Afbeeldingslocatie: https://images.realworks.nl/servlets/images/media.objectmedia/118527584.webp?height=1600&check=sha256%3A23ada2e0bb5aac4af1e4d805e8e6b945e49c8d11789733c8346b359317f28572&width=1600&resize=1

Maar je hoeft geen koelkast meer te kopen:
Afbeeldingslocatie: https://images.realworks.nl/servlets/images/media.objectmedia/118520538.webp?height=1600&check=sha256%3A887d02bbce2de6825739eb23ab909767028cad002a096989949269155316dac6&width=1600&resize=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herremolog
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:22
Rubbergrover1 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 10:35:
[...]

De rest van het interieur is ook van karton, dus niet zo gek. Veel mensen kunnen het toch moeilijk voorstellen hoe een lege woning er ingericht uit zou zien. Dan is zo'n kartonnen 'interieur' wel een handig hulpmiddel.
En de stenenbehang laat aan alle kanten los :(

I support anyone's right to be who they want to be. My question is: to what extent do I have to participate in your self-image? -Dave Chapelle-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:11
herremolog schreef op zondag 16 januari 2022 @ 14:01:
[...]

En de stenenbehang laat aan alle kanten los :(
En volgens de makelaar aan het water, maar dan moet je wel eerst de hoofdweg oversteken.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocrammarco
  • Laatst online: 11-09 15:06
_Eend_ schreef op zondag 16 januari 2022 @ 13:56:
[...]

Mooie site ja.

Ik dacht dat ze een tribune te koop hadden staan daar:

[Afbeelding]

https://www.redres.nl/aan...238967-Joris-Ivenslaan-2/
Meen mij te herinneren dat deze al een keer langs is gekomen maar kan hem zelf ook even niet meer vinden ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BastiaanF
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
makelaar praat of taal ; Achter de woning bevindt zich een privacy volle tuin met vrijstaande stenen berging en een achterom. Voldoende parkeergelegenheid voor de deur.
of in Jip & Janneke taal er staat een opslag loods achterin de tuin en je hebt uitzicht vanuit de woonkamer op de Berlijnse muur.
https://www.funda.nl/koop...2410-prins-clausdreef-37/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DD3FoZ6KJWwhUJpbweUebt5B4bU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oye1thmMfwmi9LCpeV3sONNj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
BastiaanF schreef op zondag 16 januari 2022 @ 16:15:
makelaar praat of taal ; Achter de woning bevindt zich een privacy volle tuin met vrijstaande stenen berging en een achterom. Voldoende parkeergelegenheid voor de deur.
of in Jip & Janneke taal er staat een opslag loods achterin de tuin en je hebt uitzicht vanuit de woonkamer op de Berlijnse muur.
https://www.funda.nl/koop...2410-prins-clausdreef-37/
[Afbeelding]
Zo te zien is het een soort sportcentrum. Het lijkt me niet vervelend om dat als achterburen te hebben, zolang er geen uitgangen oid aan die kant zitten. Stuk beter dan industrie of een logistiek centrum. En geen inkijk van achterburen zou ik zeker als pluspunt zien.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...-sigmund-rombergstraat-9/

Spookvilla met enigszins eigenaardige indelingen...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/760/267_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/760/272_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/760/261_2160.jpg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...72981-donald-ducklaan-16/

Wie zegt dat mensen die in Almere op de Donald Ducklaan wonen geen stijl en klasse hebben? :P

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/739/087_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/739/089_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:48

M2M

medicijnman

Als je de streetview history erbij pakt:
https://www.google.com/ma...001T000000!7i13312!8i6656

was het 10 jaar geleden waarschijnlijk nog een prima hutje, maar zie je het langzaam maar zeker vervallen. Mijn guestimate is ouderdom van de originele bewoner.

-_-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:30

Fiber

Beaches are for storming.

En foto's die net renders lijken...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/760/258_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/762/582_2160.jpg

Fraaie vondst! O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:22

Vrijdag

De Zwarte

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
M2M schreef op zondag 16 januari 2022 @ 23:27:
[...]

Als je de streetview history erbij pakt:
https://www.google.com/ma...001T000000!7i13312!8i6656

was het 10 jaar geleden waarschijnlijk nog een prima hutje, maar zie je het langzaam maar zeker vervallen. Mijn guestimate is ouderdom van de originele bewoner.
Dat was mijn gedachte ook. Een man/vrouw alleen op leeftijd die al enige tijd weinig aan onderhoud heeft kunnen doen en bv naar een verzorgingshuis is gegaan. Dan kun je zo een woning een paar jaar leeg hebben staan. Als er dan ergens lekkage ontstaat zonder dat iemand het merkt, dan kan het hard gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Het idee van gesloten naar de straat en open naar de tuin kan ik wel waarderen. Dat geeft lekker veel privacy. Maar als die tuin dan bestaat uit een ommuurde betegelde patio, dan geeft dat mij te veel een gevangenis met luchtplaats gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:37
Muggenplaag incoming :o

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• legofanaten
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 17:24
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind dit persoonlijk mooi gerenoveerd: https://www.funda.nl/koop...2672689-huygensstraat-28/. Alleen dat toilet midden in de woonkamer...
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/728/639_360x240.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/728/742_plattegrond_600_450.png

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:46
Fiber schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:49:
[...]

Valt best wat van te maken met een flink verbouwings-budget. Ruime tuin voor een rijtjeshuis, locatie is niet heel verkeerd al is het volgens mij wel een redelijk drukke (sluip)weg. Het huis is natuurlijk al redelijk gestript maar lijkt lijkt ook decennia lang verwaarloosd. Je hoeft bij het slopen en strippen in ieder geval niet op te letten of je wat beschadigd. Als je dit goed wil doen moet je tot op de kale steen eerst alles verwijderen, dan isoleren, nieuwe leidingen voor alles, stucen, nieuwe keuken, badkamer, etc. etc.

En op het eind natuurlijk alles afwerken met Ral 9010, taatsdeuren, visgraat PVC, (Laminaat is zo vorige eeuw) en zandkleurige raamdecoratie en een grijze hoekbank met een oneindige hoeveelheid bijzettafels... :9

Grappige plattegrond trouwens van de begane grond. Ik vind de prijs aan de hoge kant in de huidige staat, maar het zal vast wel verkopen. O-)
Jeetje, toen ik in 1998 in Woudenberg een ander huis zocht heb ik ook hier ergens gekeken, was toen te duur. Nu woon ik al jaren elders ;-) en hoef niet persé terug naar Wombarg, maar het doet me wel wat....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leto001
legofanaten schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:44:
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind dit persoonlijk mooi gerenoveerd: https://www.funda.nl/koop...2672689-huygensstraat-28/. Alleen dat toilet midden in de woonkamer...
[Afbeelding]
Wel een heleboel centjes voor een rijtje in Zwolle van 126m2. Die schuur is trouwens bijna eng netjes:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/728/688_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://indebuurt.nl/zwol...idden-in-de-kamer~196711/
Grappig, dat toilet wordt meteen in de kop van het artikel al genoemd.
Ik vind het zo op het eerste gezicht niet heel storend, trouwens. Het zorgt er voor dat de kamer niet één grote ruimte is waarvan je niet weet hoe je het moet inrichten, maar dat er vanzelf al 'natuurlijke' hoeken ontstaan voor zitten, eten etc.

Ik stoor me meer aan dat vrijstaand bad in de slaapkamer. Ik kan niet begrijpen dat mensen daar voor kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:52
leto001 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:32:
[...]

Wel een heleboel centjes voor een rijtje in Zwolle van 126m2. Die schuur is trouwens bijna eng netjes:

[Afbeelding]
Lijkt wel alsof hier de hobby is/was "maak een nette schuur" en daarna niks meer mee is gebeurd :)
Trouwens, de keuken is van IKEA. Ik herken de lades, exact dezelfde als bij mijn schoonouders. Niks mis mee hoor ! Prima keukens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• No Hands
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat toilet is wat jee opvalt? Niet die foeilelijke koelkast? 'de keuken is af, o fuck waar laten we de koelkast?'

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1
No Hands schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:17:
[...]

Dat toilet is wat jee opvalt? Niet die foeilelijke koelkast? 'de keuken is af, o fuck waar laten we de koelkast?'
Ik ken een hoop mensen die zo'n koelkast juist geweldig vinden. En daar bewust voor kiezen. Als je dat echt niet wilt, dan kun je de koelkast trouwens altijd nog in de inbouwkast zetten.

(Wat de keuken betreft vind ik het ontbreken van een oven storender.)

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• deadmeatsubs
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 14:18
Horror.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eGdbXz7mBZLCWixCXvsMs6ve5ys=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ny24NXkEK5OEJeVgAY6K8zUy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oBbJjl6r5WTdFYLeGJzvrLQzgXI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3jiEbxgKyhO0WHr4vPyK3J5G.jpg?f=fotoalbum_large
https://www.funda.nl/koop...is-42670351-zaadmarkt-93/

En geheel in stijl een handige werkplek voor als je nog eens een lijk moet wegwerken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XmEVxxTR_xlRvNQxlFKKkqV1Xk8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NGJx114GxSbcWCe9D2oywrBX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door deadmeatsubs op 17-01-2022 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stegosaurus
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 00:12
Rubbergrover1 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:49:
[...]

Ik ken een hoop mensen die zo'n koelkast juist geweldig vinden. En daar bewust voor kiezen. Als je dat echt niet wilt, dan kun je de koelkast trouwens altijd nog in de inbouwkast zetten.

(Wat de keuken betreft vind ik het ontbreken van een oven storender.)
Wellicht off-topic. Ik gebruik mijn inbouwoven dermate weinig dat ik wel kan leven met een keuken zonder oven. Ik zou eerder panisch worden van het witte aanrechtblad, of het gebrek aan een afzuigkap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

stegosaurus schreef op maandag 17 januari 2022 @ 13:07:
[...]

Wellicht off-topic. Ik gebruik mijn inbouwoven dermate weinig dat ik wel kan leven met een keuken zonder oven. Ik zou eerder panisch worden van het witte aanrechtblad, of het gebrek aan een afzuigkap.
Geen paniek, de afzuiging zit in de kookplaat.
Overigens vind ik dat ook een onhandige trend, maar dat is mijn mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfreakie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 12:02
MeltedForest schreef op maandag 17 januari 2022 @ 13:10:
Geen paniek, de afzuiging zit in de kookplaat.
Overigens vind ik dat ook een onhandige trend, maar dat is mijn mening ;)
Het voordeel is dat het je in aanschaf een apparaat scheelt en dat je je hoofd niet stoot tegen de afzuigkap. Het nadeel is dat je op je kookplaat ruimte inlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
deadmeatsubs schreef op maandag 17 januari 2022 @ 13:06:
Horror.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

En geheel in stijl een handige werkplek voor als je nog eens een lijk moet wegwerken.
[Afbeelding]
Prachtig zulke panden!
Die kelder is wel wat griezelig ja, wat daar voor enge film opgenomen kan worden....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:09
Bitfreakie schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:07:
[...]

Het voordeel is dat het je in aanschaf een apparaat scheelt en dat je je hoofd niet stoot tegen de afzuigkap. Het nadeel is dat je op je kookplaat ruimte inlevert.
Ik ben nog steeds bang dat als mijn eten overkookt ik een enorme troep heb om op te ruimen. Nu moet ik ook zeggen dat mijn afzuigkap zo hoog hangt als maar kan volgens de specs. Ik kan dus rustig koken zonder gevaar op kopstoten. Wel moet die soms net wat harder aan dat je normaal zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Rubbergrover1 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:43:
[...]

https://indebuurt.nl/zwol...idden-in-de-kamer~196711/
Grappig, dat toilet wordt meteen in de kop van het artikel al genoemd.
Ik vind het zo op het eerste gezicht niet heel storend, trouwens. Het zorgt er voor dat de kamer niet één grote ruimte is waarvan je niet weet hoe je het moet inrichten, maar dat er vanzelf al 'natuurlijke' hoeken ontstaan voor zitten, eten etc.

Ik stoor me meer aan dat vrijstaand bad in de slaapkamer. Ik kan niet begrijpen dat mensen daar voor kiezen.
Ik blijf dit soort zaken bizar vinden, je koopt een huis op je 28ste, verbouwd het helemaal van haver tot gort, behalve de zolder en dan verhuis je na krap 2 jaar wonen alweer naar een ander huis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Brilsmurfffje schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:03:
[...]

Ik blijf dit soort zaken bizar vinden, je koopt een huis op je 28ste, verbouwd het helemaal van haver tot gort, behalve de zolder en dan verhuis je na krap 2 jaar wonen alweer naar een ander huis..
Nederlanders verhuizen gemiddeld 7 keer in hun leven, dit soort mensen proberen dat gemiddelde weer gelijk te trekken met het gebruik aan schuiven door de markt op dit moment :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bitfreakie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 12:02
Caelorum schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:51:
Ik ben nog steeds bang dat als mijn eten overkookt ik een enorme troep heb om op te ruimen. Nu moet ik ook zeggen dat mijn afzuigkap zo hoog hangt als maar kan volgens de specs. Ik kan dus rustig koken zonder gevaar op kopstoten. Wel moet die soms net wat harder aan dat je normaal zou doen.
Ik heb gekozen voor een schuine afzuigkap zodat ik m'n hoofd niet stoot en ik toch een brede inductiekookplaat met vijf 'pitten' kan gebruiken. Die ruimte waardeer ik elke dag weer :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Horror.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Brrr. Die kinderwagen deed me gelijk hier aan denken:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:49

_Eend_

🌻🇺🇦

Horror.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Als je in dat huis een oud boek tegenkomt.. Niet openen, en al helemaal niet uit (voor)lezen. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• deadmeatsubs
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 14:18
No Hands schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:26:
[...]

Prachtig zulke panden!
Die kelder is wel wat griezelig ja, wat daar voor enge film opgenomen kan worden....
Suggestie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QVR5RVOcedQL5aIrFwA5Z6LnCMs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vgpyDwdiDFulDSaHyAJI7wD7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Je wéét gewoon dat savonds dat wagentje zachtjes met een piepend wieltje een klein stukje verder rolt

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06
poor Leno schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:42:
Je wéét gewoon dat savonds dat wagentje zachtjes met een piepend wieltje een klein stukje verder rolt

:X
En als het kindje wat groter is....:

YouTube: Saw II - doll on the bike

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niels.68
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-08-2024
Brilsmurfffje schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:03:
[...]

Met 28 zat ik al in mijn 3e koopwoning!

Nu trouwens wel weer bijna 14 jaar honkvast en geen plannen om te verhuizen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:39
Die tuin is echt de max, met die verschillende niveau's.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Huis met zeker potentie voor maar 250k.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ll-LMNnJ_qpq49V0ZcspxGcZGmw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eauNnEGNISTfEe3Rx34xOL9R.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CZu34mznqPf0eXyv1c51zYpkyN8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xWQ6qiav6MT8ksmwd7wHGJjj.jpg?f=fotoalbum_large
De catch: het is in Veendam.
https://www.funda.nl/koop...666-boven-oosterdiep-127/

[ Voor 4% gewijzigd door Rubbergrover1 op 17-01-2022 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:06

breinonline

Are you afraid to be known?

Prachtig Gemeentelijk Monument met rijk verleden
Ja, het heden is niet veel meer. Daar gaat wat geld in opknappen in zitten zeg. Overigens is die 250k€ een vanaf bieden prijs.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...2480033-bosschendijk-107/

Dit was ooit hyperdeluxe (in 1990) :D

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/145/831/469_2160.jpg

Wel geinige ramen:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/145/831/623_2160.jpg

Vrouw: "Nee, niet alleen maar witte tegels Hansie, zo saai anders..."
Man: "Komt helemaal voor de bakker Gea, je weet toch hoe creatief ik soms kan zijn?!?"

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/145/831/543_2160.jpg

Vrouw: ...

[ Voor 32% gewijzigd door Blaze85 op 17-01-2022 22:32 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...674853-hollandse-hout-81/

Kijk, dat is nog eens professioneel zuigen :9~

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/797/514_2160.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Blaze85 op 17-01-2022 22:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop.../huis-42674241-welle-7-8/

Iemand nog een privé-boothuis nodig? 8-)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/811/495_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/811/553_2160.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...700-simon-vestdijkpad-30/

Mooi kook-vliegdekschip met behorende air-support :7

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/706/668_2160.jpg

Dat is ook wel nodig in de masterbedroom :X

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/153/706/571_2160.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Blaze85 op 17-01-2022 22:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22:44

Rzaan

Altijd zoekende

Vind je het kookeiland zo groot?
Pagina: 1 ... 140 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.