Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 126 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.908.731 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:18
Blaze85 schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:56:
https://www.funda.nl/koop...s-88010276-molenstraat-8/

Inrichting is wel een kijkje waard. Alsof er een moderne (hoerige?) heks woont })

Deel van omschrijving:

[...]

Gokje: ze gebruikte alleen een grote ketel? >:)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ook de tuin is in stijl:

[Afbeelding]
Wow deze mag van mij wel gelabeld als de beste spot van 2021 in dit topic šŸ˜…. Die vaatwasser en oven zijn nooit gebruikt… misschien leefde deze dame (?) van magnetronmaaltijden, want in een van de kamers staat ook nog een enorme koelkast en een soort van magnetron/oventje :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16:48
Valorian schreef op maandag 13 december 2021 @ 08:14:
[...]

Wow deze mag van mij wel gelabeld als de beste spot van 2021 in dit topic šŸ˜…. Die vaatwasser en oven zijn nooit gebruikt… misschien leefde deze dame (?) van magnetronmaaltijden, want in een van de kamers staat ook nog een enorme koelkast en een soort van magnetron/oventje :)
Of de woning was verhuurd :). Dan worden die zaken ook niet gebruikt door de eigenaresse.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:59

Punkrocker

Mostly harmless

Blaze85 schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:02:

Wijnkelder is niet te zuinig overigens:

[Afbeelding]
Of ze hadden erge dorst de laatste tijd óf ze zijn nog maar net begonnen met de aanleg van een wijnverzameling...

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:19
Valorian schreef op maandag 13 december 2021 @ 08:14:
[...]

Die vaatwasser en oven zijn nooit gebruikt… misschien leefde deze dame (?) van magnetronmaaltijden, want in een van de kamers staat ook nog een enorme koelkast en een soort van magnetron/oventje :)
Waar zie je dat dan aan dat die vaatwasser en oven nooit gebruikt zijn?
Die koelkast en magnetron staan in dezelfde keuken, de uitbouw, aan de andere kant van de tuindeuren.

En als je een koelkast en magnetron hebt, zoals 99% van Nederland, dan leef je dus waarschijnlijk van magnetronmaaltijden?
Aparte gedachte, of projectie? ;)

Net zo apart eigenlijk als dat blijkbaar volgens sommige Nederlanders je je hoerig kleedt als je je als vrouw leuk en vrouwelijk probeert te kleden.

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Teijgetje schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:25:
[...]

Wat dit specifieke punt betreft, dat staat in de makelaarstekst.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:06
Die koelkast en magnetron staan in dezelfde keuken, de uitbouw, aan de andere kant van de tuindeuren.
Dat staat in de beschrijving.

Ik vind het vooral grappig dat mensen een rommeltje zien, of denken dat er niet opgeruimd is. Als je wat beter kijkt zie je dat de schoenen op haar trap op kleur gecoordineerd zijn met de trapbeschermers. Ik vermoed dat hier juist iemand woont die behoorlijk neurotisch is als het op presentatie en opruimen aankomt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valorian
[...]

In de tekst.
Ah, scherp. Dat kon ik er niet uit halen. En de plattegrond hielp mij ook niet echt.
En als je een koelkast en magnetron hebt, zoals 99% van Nederland, dan leef je dus waarschijnlijk van magnetronmaaltijden?
Aparte gedachte, of projectie? ;)
Ha, dat was mijn kort-door-de-bocht redenering omdat iemand geen afwasmachine en geen oven gebruikt. Dacht misschien leeft hij/zij wel in dat bijkamertje en is een koelkast + magnetron voldoende. Was uiteraard even een grappige opmerking uit de losse pols, geen zorgvuldige analyse waar ik mijn geld op zou inzetten ;)

PS: Zelf eet ik overigens ook heel veel (gezonde) magnetronmaaltijden, en zie daar (in tegenstelling tot een groot deel van Nederland) ook niet zoveel fout aan.
Net zo apart eigenlijk als dat blijkbaar volgens sommige Nederlanders je je hoerig kleedt als je je als vrouw leuk en vrouwelijk probeert te kleden.
Hoewel ik het in de basis helemaal met je eens ben (die opmerking over hoerige kleding kwam dan ook niet van mijn hand) denk ik dat je voor een optimale ervaring van dit topic, waarin luchtigheid en een beetje humor toch de boventoon voeren, het beste kan proberen alle opmerkingen met een korreltje zout te nemen... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:29

_Eend_

šŸŒ»šŸ‡ŗšŸ‡¦

Niekleair schreef op maandag 13 december 2021 @ 06:09:
[...]

En van molens moet ze kennelijk ook niet zo veel hebben ;)
[Afbeelding]
Ze heeft ook een hekel aan kentekens blijkbaar, want die zijn er allemaal af gesloopt getoverd :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:22
Framoes schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:23:
[...]

Gedurfd of gewoon schandalig dat ze €175K vragen voor dat schuurtje in een weiland in een uithoek van Overijssel. Die makelaar hoopt gewoon op iemand uit de randstad met geld te veel en een naĆÆeve 'rustiger wonen'-wens.

In 2017 "gerenoveerd". Keralit aan de buitenkant voor een optische "renovatie". Of de huidige bewoner heeft er in vier jaar tijd zo hard in geleefd dat het van binnen spontaan 30 jaar ouder is geworden.

In een normale markt is dit €50K waard. De grond dan. Het huis kan je beter slopen en er iets bouwen waar je wel in wil wonen.

Blijft toch een apart verhaal, de huizenmarkt. Verkoop iemand een ander slecht product voor te veel geld en je bent een oplichter, maar verkoop iemand voor zoveel geld een huis als dit en "het is de markt".
Uithoek van Overijssel? Kom er niet vandaan maar het ligt tegen 1 van de mooiste natuurgebieden van Nederland aan. Giethoorn, Blokzijl en de Friese meren redelijk dichtbij. Dus bootje ergens in een haven en gaan.

*Edit
OkƩ ik praat als die gene uit de Randstad (al geloof ik daar niet in genoeg boeren gehuchten in de randstad)

Maar als dit een echt barrak is, is het dan geen monument?

[ Voor 7% gewijzigd door mathy_ op 13-12-2021 10:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rubbergrover1
CVTTPD2DQ schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:36:
[...]
Ik vind het vooral grappig dat mensen een rommeltje zien, of denken dat er niet opgeruimd is. Als je wat beter kijkt zie je dat de schoenen op haar trap op kleur gecoordineerd zijn met de trapbeschermers. Ik vermoed dat hier juist iemand woont die behoorlijk neurotisch is als het op presentatie en opruimen aankomt.
Inderdaad. En niet alleen de schoenen, op verschillende treden staat ook een in kleur bijpassend glas op de trede. Hier is duidelijk over nagedacht. Het is inderdaad 'rommelig' ingericht, maar wel met zorg. Als je ook bijvoorbeeld op het aanrecht ziet: Senseo, broodrooster en zeeppompje in gelijke kleurstelling. En zo is het hele huis een beetje 'wild' ingericht, maar er is wel over nagedacht. (En eerlijk gezegd heeft dit huisje ook niet echt veel ruimte om veel afgesloten kasten te plaatsten.)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 11:29
https://www.funda.nl/koop...2656652-dorpstraat-153-a/

Wel leuk om een compleet moderne jaren 70-keuken te zien:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
De rest van het huis ziet er bijna net zo uit qua kleuren en interieur als het crematorium waar ik een tijd geleden helaas moest zijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuey
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 13:50
martyw schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:30:
Ook in het Kennemerland houden we van een fijn uitzicht vanuit onze tuin (waar we niet te veel werk aan willen hebben uiteraard)
[Afbeelding]

De dichstbijzijnde mast is voor de 5G
[Afbeelding]
maar de tweede is toch lastiger te vinden, wellicht dat een Beverwijker hem kent
https://www.funda.nl/koop.../huis-42544152-heirweg-9/
Dat is vrijwel 100% zeker Cluster Velsen, een fijne energiecentrale. Overigens is Velsen-noord helemaal niet zo'n geweldig dorp om te wonen: veel armoede, schiet- en steekincidenten en je zit vrijwel de gehele tijd voor de volle 100% in de uitstoot van de omringende industrie, meer nog dan in Beverwijk. Daarnaast ligt dat huis behoorlijk dicht tegen de A22 aan en grenst het aan een industrieterrein, waar ook nog een 'Polenhotel' op de planning staat...

Velsen-zuid, daarentegen, daar kun je heel best wonen. Mooie, rustige omgeving, veel groen, Haarlem, strand en duinen op fietsafstand. Ik zou dan toch liever even het kanaal over hoppen, al zijn de prijzen daar wel hƩƩl anders...

[ Voor 9% gewijzigd door Smuey op 13-12-2021 10:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Smuey schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:42:
Ik zou dan toch liever even het kanaal over hoppen, al zijn de prijzen daar wel hƩƩl anders...
Je zou haast denken dat daar een verband tussen is ;) .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• famm40
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21-03-2024
https://www.funda.nl/koop...87603106-sicilieboulevard

Een gevalletje ik doe alles zelf ipv een makelaar. ( lijkt ook nog lukken ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:39
famm40 schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:07:

Die woning staat meer dan een half jaar te koop volgens Funda. En dat voor midden in Rotterdam. Ik vraag mij dan af hoe het gaat lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:10

Terwijl Santos Makelaardij meer in de portefeuille heeft .....dus het is niet eens particulier 8)7

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

šŸŒ»šŸ‡ŗšŸ‡¦

Na het zien van de eerste foto van 10x10 pixels vallen de rest van de foto's nog wel mee. En dan die random foto van de TV er tussen. En die tafel die op de ene foto gewoon goed staat en op de tweede foto is ie geflipt

(ćƒŽą² ē›Šą² )ćƒŽå½”ā”»ā”ā”»

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

šŸŒ»šŸ‡ŗšŸ‡¦

spijkerhoofd schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:10:
[...]

Die woning staat meer dan een half jaar te koop volgens Funda. En dat voor midden in Rotterdam. Ik vraag mij dan af hoe het gaat lukken?
En volgens Walterliving staat ie al sinds mei onder bod, en hij staat sinds 9 maart te koop.

[ Voor 5% gewijzigd door _Eend_ op 13-12-2021 11:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
[...]

Ziet er uit als een brakke Airbnb advertentie.

Misschien dat de eigenaar helemaal niet wil verkopen, maar het alleen onder de leegstandswet wil verhuren. Dan moet je de woning wel daadwerkelijk te koop hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• famm40
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21-03-2024
[...]

In de zomer krijg je sowieso op deze locatie niks verkocht. Tenzij je het gezellig vind om elke dag vechtpartijen, drugs en drank misbruikt voor je deur te hebben.

En er toch een bod al uitgebracht, wat ik toch best knap vind als je die random foto's ziet. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:19
Smuey schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:42:
[...]

Daarnaast ligt dat huis behoorlijk dicht tegen de A22 aan en grenst het aan een industrieterrein, waar ook nog een 'Polenhotel' op de planning staat...

Velsen-zuid, daarentegen, daar kun je heel best wonen. Mooie, rustige omgeving, veel groen, Haarlem, strand en duinen op fietsafstand. Ik zou dan toch liever even het kanaal over hoppen, al zijn de prijzen daar wel hƩƩl anders...
Die A22 zou ik me weinig zorgen over maken. ik heb jaren pal aan de overkant gewoond in Velsen zuid aan het 't Roode Hart en daar merk je niets van. Zelfs toen mijn moeder aan de Ticht woonde in een ouderenwoning, op de kaart haast naast de A22, merkte je daar niets van.
De tunnel in- en uitgang beginnen een stuk eerder en in geval Velsen-noord ligt de weg nog verdiept tot haast aan de afslag Beverwijk.

Ik zou me, naast gezondheidsschade door Tata steel een stuk verderop, de direct omliggende terreinen zijn geen zware industrie, meer zorgen maken over de kindvriendelijke omgeving uit de tekst.
Hoewel het geweldig is als je kind pal aan de overkant van je huis naar de (vrij grote) basisschool kan, wordt je gek van de gillende kinderen de hele dag op de speelplaats tegenover je huiskamer.
Dan lijkt me 3,5 ton toch wat te veel om je rust overdag op te geven.
Of je je om het "polenhotel" zorgen moet maken weet ik niet, dat komt hier. De uitvalswegen daarvan zijn de andere kant op, tenzij ze allemaal een fiets kopen en naar het wijkcentrum tegenover je komen heb je daar denk ik weinig last van.
Het is geen asielzoekershotel met mensen die van de overheid niets mogen doen, Polen zijn doorgaans harde werkers. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Teijgetje op 13-12-2021 12:16 ]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
famm40 schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:24:
[...]

In de zomer krijg je sowieso op deze locatie niks verkocht. Tenzij je het gezellig vind om elke dag vechtpartijen, drugs en drank misbruikt voor je deur te hebben.

En er toch een bod al uitgebracht, wat ik toch best knap vind als je die random foto's ziet. :P
Tsja, anno 2021 heb je niet veel meer nodig om te verkopen he. Zelfs zonder foto’s verkoop je je huis in de randstad nog makkelijk. Alleen als je er het maximale uit wilt halen zal een goede presentatie uiteraard wel helpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:28

timovd

Voorsprong door techniek

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/932/307_2160.jpg
mooie klankkast voor je airco.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/932/316_2160.jpg
Waarom?

Bij de rest van de foto's heb ik iets van "waar kijken we naar?!"
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/932/304_2160.jpg
Leuk, er is een dochter geboren. Wat heeft de koper hier aan?
Soort appartement:
Penthouse (appartement)
;(

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tweakmember
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 31-08-2023

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/932/316_1440.jpg
wie zou hier toch gewoond hebben... hmm Afbeeldingslocatie: https://yoursmiles.org/msmile/think/m1705.gif

Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ftse4.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DOIP.74VQeqdTQNsvszpxjETOyAHaEL%26pid%3DApi&f=1

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 15:58

Eerst een foto maken, daarna meteen douchen

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/140/932/318_720.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakmember
Gillonde schreef op maandag 13 december 2021 @ 12:49:
[...]

[Afbeelding]
ik zou er wat haartjes aan plakken _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 16:03
[...]

[Afbeelding]
Boobies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 17-09 09:41
timovd schreef op maandag 13 december 2021 @ 12:02:

Bij de rest van de foto's heb ik iets van "waar kijken we naar?!"
Ik vermoed iemand die wat foto's aan moest leveren van zijn woning en toen maar door de galerij van zijn telefoon is gaan bladeren en alles eruit heeft gepikt wat met het huis te maken had. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

[...]

[Afbeelding]
8)7 :F
Doe even achter een NSFW

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Wishfull thinking?? of heb jij een CSI resolution booster??
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QZ6boCScYpUB41hHeQPA9YfKDHk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6PdPRNLCqLPpW8e08plaRfBY.png?f=user_large

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
[...]

Wie zegt dat hoerig niet juist leuk is? :9 :Y
Volgens mij neem je het topic iets te serieus :+

[ Voor 7% gewijzigd door Blaze85 op 13-12-2021 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Sowieso: een druppel als stortdouche _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Moby schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:44:
Instapklaar voor kerst. Bent u op zoek naar een bijna instapklare ƩƩngezinswoning en/of starterswoning waar u dit jaar nog kerst kunt vieren?

https://www.funda.nl/koop...88902829-wingerdstraat-3/
Dat hele kersthuis schijnt dus een Bol.com reclame-campagne te zijn (slim gedaan):

Afbeeldingslocatie: https://cdn.adformatie.nl/styles/hero/cloud-storage/2021-12/header%20funda.png?h=34fc914e&itok=UNkClXyK

https://www.adformatie.nl...thuis-fundas-schijnwerper
https://www.adformatie.nl...-uit-nieuwe-kerstcampagne

[ Voor 32% gewijzigd door Blaze85 op 13-12-2021 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 16:03
ToolkiT schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:22:
[...]

[Afbeelding]
Beiden ;)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Jezus, ik ga nog inzoomen op die foto ook. Wat een sneue eikel ben ik eigenlijk :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
Was deze hier al voorbij gekomen?

https://www.funda.nl/koop...is-42589661-tolhuis-6148/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/150/837/026_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/150/837/040_2160.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Ja.

Tijd terug al. Maar ik begrijp best dat dit lastig te verkopen valt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
sOid schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:22:
[...]

Ja.

Tijd terug al. Maar ik begrijp best dat dit lastig te verkopen valt ;)
Dan heb ik niet ver genoeg terug gebladerd, excuus!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CvP_tweakers
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-09 15:58
Lexo schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:48:
[...]

Dan heb ik niet ver genoeg terug gebladerd, excuus!
Gewoon ff zoeken:
https://gathering.tweaker..._keywords%5D=tolhuis-6148
:)

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Het is natuurlijk december, en december is altijd de tijd voor lijstjes. Dus... Ik was even benieuwd wat de meest gelikete post uit dit topic is van dit jaar.

En aangezien we een stel fucking pubers zijn hier... Met 47 likes is dit de winnaar _O-
jowi schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:50:
[...]

Niet helemaal dus. Het rode vlakje is het kavel, geel is de snelweg wat open blijft, de stippellijn is tunnel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZfC3ddr4D3XHRbeaa3E8SioyZoc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zDBMZyDpdRFox5y5DiUgkMyY.png?f=user_large
Wordt trouwens gevolgd door deze, met 46 likes.
HikariMisako schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:37:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HD-oZvsxdqtHbzkT0DGfTRCTqyo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Bh9XH2LvBuobAGzIJqyizuGO.jpg?f=user_large
De inrichting?

[Afbeelding]
De constructie aan de achterkant?

En nog veel meer dingen waar ik van opkeek: https://www.funda.nl/koop...525625-adelboldstraat-15/

[ Voor 39% gewijzigd door sOid op 13-12-2021 15:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:25
sOid schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:03:
Het is natuurlijk december, en december is altijd de tijd voor lijstjes. Dus... Ik was even benieuwd wat de meest gelikete post uit dit topic is van dit jaar.

En aangezien we een stel fucking pubers zijn hier... Met 47 likes is dit de winnaar _O-

[...]

Wordt trouwens gevolgd door deze, met 46 likes.

[...]
Ik voel me vereerd om op de felbegeerde 2de plek te staan *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
HikariMisako schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:14:
[...]

Ik voel me vereerd om op de felbegeerde 2de plek te staan *O*
Haha. Eerlijk is eerlijk: dat huis is me wel het meest bijgebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siemi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-07 22:15
ToolkiT schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:22:
[...]

[Afbeelding]
Even googelen en dan uitvinden dat men met resolution booster al best ver is. :D

It doesn't make sense to make sense.....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

sOid schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:18:
[...]

Jezus, ik ga nog inzoomen op die foto ook. Wat een sneue eikel ben ik eigenlijk :+
Ach je bent niet de enige sneue eikel moet je maar denken ;)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valorian
Nog niet zo lang geleden was het nieuws als in Amsterdam de rijtjeshuizen de 1000K-grens over gingen. Inmiddels ook in Utrecht zo blijkt. Met 129 m2 in (buitrn)wittevrouwen een redelijk ruime eengezinswoning, en qua stijl fraai herenhuis. Maar toch, 8-9K per m2 is wel erg ambitieus. Maar wie weet, heb gekkere dingen gezien hier šŸ˜…

https://www.funda.nl/koop...n-lidth-de-jeudestraat-7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Valorian schreef op maandag 13 december 2021 @ 16:16:
Nog niet zo lang geleden was het nieuws als in Amsterdam de rijtjeshuizen de 1000K-grens over gingen. Inmiddels ook in Utrecht zo blijkt. Met 129 m2 in (buitrn)wittevrouwen een redelijk ruime eengezinswoning, en qua stijl fraai herenhuis. Maar toch, 8-9K per m2 is wel erg ambitieus. Maar wie weet, heb gekkere dingen gezien hier šŸ˜…

https://www.funda.nl/koop...n-lidth-de-jeudestraat-7/
Het ligt ook net buiten de singels, maar dan nog. Ben heel benieuwd wat dit uiteindelijk gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfreakie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:39
Alle boeken zijn netjes voorzien van een label op de rug. Deze persoon is óf heel gestructureerd óf hij heeft lopen shoppen in de collectie bibliotheek: https://www.funda.nl/koop...de-jeudestraat-7/#foto-28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
HikariMisako schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:37:
[Afbeelding]
De inrichting?

[Afbeelding]
De constructie aan de achterkant?

En nog veel meer dingen waar ik van opkeek: https://www.funda.nl/koop...525625-adelboldstraat-15/
Nou die is snel verkocht, funda linkje werkt niet meer en staat zelfs niet meer bij ā€œverkochtā€ 🧐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:17
:')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:25
[...]

En dat voor midden in Rotterdam.
Nesselande zou ik niet "midden in Rotterdam" noemen, eerder "zover van Rotterdam-centrum dat je in Capelle a/d IJssel nog dichterbij het centrum van Rotterdam woont". Alleen tot nu toe minder verpauperd dan sommige delen van Capelle maar laten we over 15 jaar maar eens kijken of het dan nog zo is :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakmember
deze snap ik niet. ik heb nergens een logo van Bol.com kunnen spotten (behalve deze foto dan)
dus hoe verdient Bol hier dan geld aan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:33
tweakmember schreef op maandag 13 december 2021 @ 18:20:
[...]

deze snap ik niet. ik heb nergens een logo van Bol.com kunnen spotten (behalve deze foto dan)
Jouw post en die waar je op reageert doen mij toch echt opmerken dat het blijkbaar een reclame ding van Bol.com is. Terwijl ik een gewone advertentie niet gezien zou hebben. Oftewel: dit huis is door duizenden mensen gezien op Funda, en nu blijkt dat het iets van Bol.com is, gaat net zoals de foto's van het huis dit zich waarschijnlijk ook weer als een vuurtje verspreiden en uiteindelijk zal alsnog 75% of whatever te weten zijn gekomen dat dit iets van Bol.com was.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
offtopic:
Dat huis is al 10+ keer gelinkt, bol is ook al meermaals gelinkt, moeten we het dan echt ook nog over viral marketing gaan hebben? Ik mag hopen dat Funda een huis er af zou gooien als de reclame directer gebracht was.

De laatste paar dagen zijn er heel leuke vondsten, we hebben dat versierde rothuis niet nodig.

Tot slot: Er zijn ook heel veel andere leuke webshops, of steun vooral je lokale decoratie- of tuinwinkel in deze tijden. :)

{signature}

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

ā €ć€€ć€€ć€€ć€€ć€€ć€€ć€€ć€€ć€€ć€€ć€€ć€€ć€€ć€€ć€€ć€€ć€€ć€€šŸ”“ šŸ”“ šŸ”“ šŸ”“ šŸ”“

tweakmember schreef op maandag 13 december 2021 @ 18:20:
[...]

Als je alleen al de foto's bekijkt in de link die @Blaze85 post, dan zie je behalve die foto voor het huis ook nog een foto waarbij Bol-dozen onder de kerstboom liggen en een foto met Bol-dozen in de gang.

Verder wat @RobertMe zegt en verder wat @Voutloos zegt ;)

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...0342-jacob-catsstraat-20/

Prestatie van jewelste: huis uit 2001, en op beide foto's is geen enkele plant of boom te zien; ook niet bij de buren _O- :')

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/883/872_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/883/874_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Blaze85 schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:31:

Prestatie van jewelste: huis uit 2001, en op beide foto's is geen enkele plant of boom te zien; ook niet bij de buren _O- :')

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het advies van Ɣlle makelaars en fotografen is om al je planten die verwijderbaar zijn (dus in potten/vazen) buiten beeld te zetten voor de foto's, dus dat is niet heel gek (als je verder een ondershoudsarmoetuin hebt)

Overigens staan op foto 2 zowel een plant in pot als een boeket ;)

[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 13-12-2021 20:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
pagani schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:33:
[...]

Het advies van Ɣlle makelaars en fotografen is om al je planten die verwijderbaar zijn (dus in potten/vazen) buiten beeld te zetten voor de foto's, dus dat is niet heel gek (als je verder een ondershoudsarmoetuin hebt)
Wat mooi dat alle buren meewerkten _O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valorian

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Op en om de regenpijp van de buren lijken iets toch een verwoede poging te doen om een vorm van leven te introduceren in de tuin. Al vallen schimmels wellicht niet echt onder planten, het Ć­s een start! Als dit huis in 2040 weer te koop staat zou er zo maar eens echt wat kunnen groeien daar :*)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Valorian
Ah, de bekende "kinderen rijden te hard door te tuin" bloembak-constructies. Dat zal ze leren met hun loopfietsjes-terror.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Valorian schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:42:
[...]

Ah, de bekende "kinderen rijden te hard door te tuin" bloembak-constructies. Dat zal ze leren met hun loopfietsjes-terror.
Ik vind die vierkante hoeken altijd zo eng :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...is-42655167-leijdsweg-23/

Fascinerende douche dit... waar de wasbak zit, zit ook het afvoerputje...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/860/487_2160.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Blaze85 schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:43:
[...]

Ik vind die vierkante hoeken altijd zo eng :o
Het leven zit vol gevaren. Dat kun je maar het best op jonge leeftijd leren ;)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Valorian
sOid schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:45:
[...]

Het leven zit vol gevaren. Dat kun je maar het best op jonge leeftijd leren ;)
Goede tip! Ik zal de hoekjes van mijn glazen salontafel weer eens slijpen voor een goede leercurve als er weer neefjes en nichtjes langskomen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
Blaze85 schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:44:
https://www.funda.nl/koop...is-42655167-leijdsweg-23/

Fascinerende douche dit... waar de wasbak zit, zit ook het afvoerputje...

[Afbeelding]
Eigenlijk is dat wel handig, dan ga je er niet op staan en je kunt er toch normaal bij om schoon te maken.

Echter in dit geval, die radiator heeft daar natuurlijk dan niets te zoeken, brrrr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Valorian schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:49:
[...]

Goede tip! Ik zal de hoekjes van mijn glazen salontafel weer eens slijpen voor een goede leercurve als er weer neefjes en nichtjes langskomen ;)
Ja precies! Voor de zekerheid ook wel verstandig om wat staaldraad in de stopcontacten te doen zodat ze dat makkelijk kunnen aanraken. Met een beetje mazzel hoeven ze dat maar 1x aan te raken om te beseffen dat het geen goed idee is :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...19949-strijthagenweg-110/

Iemand die weet wat dit moet voorstellen?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/869/234_2160.jpg

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...-42655876-appelstraat-48/

Bezichtigers opgepast: een derinloopkast :o

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/848/880_2160.jpg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Dit is ook wel een aardige: https://www.funda.nl/koop...42538578-hijinkhoekweg-6/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/234/166_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/234/168_2160.jpg

Ze zijn hier ook fan van wastafels:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/234/196_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/234/204_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop/haren-gr/huis-42657574-t-harde-11/

Lijkt wel een still uit een sprookje... maar het eindigt in een nachtmerrie :P

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/911/604_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/911/622_2160.jpg

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Waarom moet ik bij dit soort wc's altijd aan Terrance en Phillip denken?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/234/188_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UGzv7dA.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Blaze85 schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:19:
[...]

Waarom moet ik bij dit soort wc's altijd aan Terrance en Phillip denken?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nou, het is weer bijna tijd voor...

Hoooooowdyho!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NO1jewrP0vZcP_3ZRfi3PlJ3l6U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bUDpVM7N6JKTEkkgKK66O3RC.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

https://www.funda.nl/koop/noordlaren/huis-88959143-lageweg-10/

Al weer bijna twee maanden op Funda.
Heeft iemand de prijs al opgevraagd? ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QZ4F53ymXVdVR6etFrhNr4xU984=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ee7aXotIBTqryHgZsQzTOCDW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:44
Dat is sfeer/gezelligheid, zie je dat niet dan?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Oh er is zoveel moois in deze woning te zien:

- Bedazzled tijgerschedel, tenminste ik denk een tijger. Kan ook beer ofzo zijn.
- Schilderij van 3 x 2 meter, van een ik gok, hilarisch tv moment ofzo
- Tony mag natuurlijk niet ontbreken, en dan niet de classic "say hello to my little gun moment". Nee, deze is origineel: Tony die bijna moet niezen
- Prachtig landelijke ogende keuken, past goed bij de zilveren engel, Tony en uberhaupt alles in dat huis

Zijn nog wel aan het verbouwen denk ik, op de eerste verdieping staat een steiger in 1 van de slaapkamers.

Oh en ik heb toch echt 2 planten gespot, binnens huis dan wel.

Oke genoeg flauwigheid....
https://www.funda.nl/koop...2656652-dorpstraat-153-a/

Wel leuk om een compleet moderne jaren 70-keuken te zien:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat is wel bizar veel oppervlakte voor dat geld. Er zijn veeeeel ergere huizen voorbij gekomen hier voor rond die prijs. Ik vind de tuin met al die hoogte verschillen wel echt leuk eruit zien. Maar komt waarschijnlijk doordat ik het platte Zuid Holland gewend ben.
Lag het nou maar 100KM noordelijker en 100KM westerlijker, dan had ik het niet kunnen betalen.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flow
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 19:41
Wat voor middeleeuws wapentuig staat er op tafel? Als dat ding boven de bank bij mij thuis zou hangen zou het lachen me snel vergaan.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/883/850_2160.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 11:40

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Valorian schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:42:
Ok ik hap wel: ik heb ook een dergelijke configuratie maar hier is het gedaan om geen inkijk maar wel een vrije doorloop naar de tuin te hebben.

.Ā Ā Ā  < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakmember
RobertMe schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:49:
[...]

Jouw post en die waar je op reageert doen mij toch echt opmerken dat het blijkbaar een reclame ding van Bol.com is. Terwijl ik een gewone advertentie niet gezien zou hebben. Oftewel: dit huis is door duizenden mensen gezien op Funda, en nu blijkt dat het iets van Bol.com is, gaat net zoals de foto's van het huis dit zich waarschijnlijk ook weer als een vuurtje verspreiden en uiteindelijk zal alsnog 75% of whatever te weten zijn gekomen dat dit iets van Bol.com was.
Voutloos schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:18:
offtopic:
Dat huis is al 10+ keer gelinkt, bol is ook al meermaals gelinkt, moeten we het dan echt ook nog over viral marketing gaan hebben? Ik mag hopen dat Funda een huis er af zou gooien als de reclame directer gebracht was.

De laatste paar dagen zijn er heel leuke vondsten, we hebben dat versierde rothuis niet nodig.

Tot slot: Er zijn ook heel veel andere leuke webshops, of steun vooral je lokale decoratie- of tuinwinkel in deze tijden. :)
toen ik dat huis op Funda bekeek was nooit in mij opgekomen dat bol.com er iets mee te maken zou hebben tot blaze erover begon.
Harrie_ schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:26:
[...]

Als je alleen al de foto's bekijkt in de link die @Blaze85 post, dan zie je behalve die foto voor het huis ook nog een foto waarbij Bol-dozen onder de kerstboom liggen en een foto met Bol-dozen in de gang.

Verder wat @RobertMe zegt en verder wat @Voutloos zegt ;)
ja in die link/fot owaar die beste man een pakketje van bol.com vast houd wel ja..
Maar op de fotos op Funda zelf is geen 1x de logo van bol.com voorbij gekomen... (tenminste mij niet opgevallen)
Vandaar mijn vraag hoe bol.com hier dan geld mee verdiend heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valorian
tweakmember schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:32:
[...]

[...]

toen ik dat huis op Funda bekeek was nooit in mij opgekomen dat bol.com er iets mee te maken zou hebben tot blaze erover begon.

[...]

ja in die link/fot owaar die beste man een pakketje van bol.com vast houd wel ja..
Maar op de fotos op Funda zelf is geen 1x de logo van bol.com voorbij gekomen... (tenminste mij niet opgevallen)
Vandaar mijn vraag hoe bol.com hier dan geld mee verdiend heeft.
Dit is marketing. Daar wordt niet direct geld mee verdient, maar 'engagement' mee opgebouwd. De advertentie is gewoon echt, Bol betaalt een klein beetje voor marketing en aankleding, en gaat 'viral' online, waarmee Bol zijn naam in de kijker speelt. Of het succesvol gedaan is is een tweede, maar er zit dus niet direct een verdienmodel achter, meer een manier om branding/engagement/etc. te creeeren. Een veredelde reclame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 17:34
Tot je ziet dat je meteen naast een grote varkenshouderij woont. En nog 2 niet zover weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
tweakmember schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:32:

ja in die link/fot owaar die beste man een pakketje vast houd wel ja..
Maar op de fotos op Funda zelf is geen 1x de logo voorbij gekomen... (tenminste mij niet opgevallen)
Vandaar mijn vraag hoe hier dan geld mee verdiend heeft.
En de winkel is je weer dankbaar... Alleen al in jouw post komt de naam al een aantal keer voorbij. Beter bewijs dat de marketing werkt is er niet. Steeds als die advertentie wordt besproken, komt de winkel weer in de herinnering. En zo word je vanzelf 'geprogrammeerd'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Ehh, bijzondere plek voor een cactus, al lijkt dit exemplaat een tikje zwaar om zomaar even aan de kant te schuiven.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/884/548_2160.jpg

Oh wacht, cacti zijn een van de dingen die de voormalige bewoners verzamelden.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/884/602_2160.jpg

Afgezien van de hoeveelheid verzamelingen verder niet super bijzonder.
https://www.funda.nl/koop...42452041-oude-delft-40-a/

En dan hebben we een 'statig' herenhuis van bijna een miljoen... Waarom paars?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/361/819_2160.jpg

Deze wastafel opzet vind ik dan wel weer gaaf. Ik vermoed nieuw ingezet met retro elementen (70's vibe)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/151/361/762_2160.jpg

Verder zitten er wel grappige elementen in het huis. En flink wat ruimte voor het geld, in ieder geval gezien de locatie.
https://www.funda.nl/koop/delft/huis-42503856-oostsingel-86/

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

sOid schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:23:
[...]

Nou, het is weer bijna tijd voor...

Hoooooowdyho!

[Afbeelding]
Na de koffie weer.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

DUX schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:28:
[...]

Ok ik hap wel: ik heb ook een dergelijke configuratie maar hier is het gedaan om geen inkijk maar wel een vrije doorloop naar de tuin te hebben.
Idd, beter dan al die vierkante afgeschermde tuintjes die we in Nederland hebben, schutting rondom.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Niekleair schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 05:30:
Ehh, bijzondere plek voor een cactus, al lijkt dit exemplaat een tikje zwaar om zomaar even aan de kant te schuiven.
[Afbeelding]

Oh wacht, cacti zijn een van de dingen die de voormalige bewoners verzamelden.
[Afbeelding]
Ik snap dat wel. Die cactus is inmiddels zo groot gegroeid dat hij niet met goed in de kamer past. Maar nog wel in het trapgat. Bovendien is dat, met het daklicht erboven, ook een plek waar de plant nog wat daglicht opvangt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:12
Niekleair schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 05:30:

En dan hebben we een 'statig' herenhuis van bijna een miljoen... Waarom paars?
[Afbeelding]
Uch, wat heeft de prijs in vredesnaam met een kleur van doen, waarom zijn Nederlanders zo kleur allergies?
Ik heb me daar al vaak over verbaasd, de opmerkingen over huizen in de Regenboogbuurt van Almere, als ze voorbij komen, bijvoorbeeld de gele, zijn echt bizar, alsof de kleur van je huis/interieur er iets toe doen, het exterieur zie je niet als je binnen bent, en als je echt jeuk van een gekleurde gevel krijgt koop je hem gewoon niet, het interieur pas je aan als je de woning gekocht hebt, wat maakt een smaakvol gekleurd element in de woning dan uit?? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoosW
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 07:44:
[...]

Ik snap dat wel. Die cactus is inmiddels zo groot gegroeid dat hij niet met goed in de kamer past. Maar nog wel in het trapgat. Bovendien is dat, met het daklicht erboven, ook een plek waar de plant nog wat daglicht opvangt.
Op zich wel, zou alleen niet graag met volle handen die trap op lopen (wasmand bv), kon wel eens een stekelige ontmoeting worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Erik070 schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:03:
[...]

Dat is sfeer/gezelligheid, zie je dat niet dan?

[...]

Oh er is zoveel moois in deze woning te zien:

- Bedazzled tijgerschedel, tenminste ik denk een tijger. Kan ook beer ofzo zijn.
- Schilderij van 3 x 2 meter, van een ik gok, hilarisch tv moment ofzo
- Tony mag natuurlijk niet ontbreken, en dan niet de classic "say hello to my little gun moment". Nee, deze is origineel: Tony die bijna moet niezen
- Prachtig landelijke ogende keuken, past goed bij de zilveren engel, Tony en uberhaupt alles in dat huis

Zijn nog wel aan het verbouwen denk ik, op de eerste verdieping staat een steiger in 1 van de slaapkamers.

Oh en ik heb toch echt 2 planten gespot, binnens huis dan wel.

Oke genoeg flauwigheid....

...
Vergeet de onthoofde buddah niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:29
RoosW schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:40:
[...]

Uch, wat heeft de prijs in vredesnaam met een kleur van doen, waarom zijn Nederlanders zo kleur allergies?
[...] het interieur pas je aan als je de woning gekocht hebt, wat maakt een smaakvol gekleurd element in de woning dan uit?? 8)7
Dat snapt iedereen wel. De vraag hier is of het 1) smaakvol is en 2) niet eerder in een huisje in de achterbuurt te vinden zou zijn dan in een "fatsoenlijk" huis. Voor de gemiddelde Nederlander zou dit in ieder geval afgrijzen zijn en een nogal onverwachts element. Alsof je een schilderij van een pornoster in stand zou zien in een villa :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 19:48
Het huis is niks bijzonders maar wat staat daar in de schuur?

https://www.funda.nl/koop...600-voordijk-394/#foto-42

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RoosW
Caelorum schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:49:
[...]

Dat snapt iedereen wel. De vraag hier is of het 1) smaakvol is en 2) niet eerder in een huisje in de achterbuurt te vinden zou zijn dan in een "fatsoenlijk" huis. Voor de gemiddelde Nederlander zou dit in ieder geval afgrijzen zijn en een nogal onverwachts element. Alsof je een schilderij van een pornoster in stand zou zien in een villa :D
Een paars stuk muur, afgrijzen? Ok, dat het je smaak niet is, dat begrijp ik wel, kleuren zijn nu eenmaal een persoonlijk ding, maar afgrijzen? Hooguit 30 minuten met de witkwast en een super dekkende latex verder, en het 'probleem' is geen probleem meer. Ikzelf vind het echt wat hebben, beter als al die afschuwelijke Wit/Grijs/Zwart combi's die je zo veel ziet, vaak gecombineerd met dichtgetegelde tuinen want ook daar is kleur (groen) ongewenst. :+ :F

Echt, om een gekleurd stukje muur te verwijzen naar 'een achterbuurt' ;w :-(

[ Voor 4% gewijzigd door RoosW op 14-12-2021 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoosW
Die kattenbak bedoel je? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Een kliko?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:29
RoosW schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:59:
[...]
Een paars stuk muur, afgrijzen? Ok, dat het je smaak niet is, dat begrijp ik wel, kleuren zijn nu eenmaal een persoonlijk ding, maar afgrijzen? Hooguit 30 minuten met de witkwast en een super dekkende latex verder, en het 'probleem' is geen probleem meer. Ikzelf vind het echt wat hebben, beter als al die afschuwelijke Wit/Grijs/Zwart combi's die je zo veel ziet, vaak gecombineerd met dichtgetegelde tuinen want ook daar is kleur (groen) ongewenst. :+ :F
Ik hou wel van kleur, maar dan smaakvol :) Ons hele huis is zwart,wit.groen en "beige/goud+glitter"-behang, maar die zou nooit hier in dit topic belanden. (naja.. ok, misschien wel vanwege de jaren 70 badkamer en onafgemaakte wc :P)

Maar deze kleur is niet echt doorsnee en valt ook best uit de toon IMO, dus snap wel dat iemand het opmerkelijk vind.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:14

Roozzz

Plus ultra

Caelorum schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:03:
[...]

Ik hou wel van kleur, maar dan smaakvol :) Ons hele huis is zwart,wit.groen en "beige/goud+glitter"-behang, maar die zou nooit hier in dit topic belanden. (naja.. ok, misschien wel vanwege de jaren 70 badkamer en onafgemaakte wc :P)

Maar deze kleur is niet echt doorsnee en valt ook best uit de toon IMO, dus snap wel dat iemand het opmerkelijk vind.
Smaakvol zei je? :Y) :+

Over smaak valt niet te twisten, dat blijkt maar weer

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:36
Matra of Rene Bonnet Djet? Wikipedia: Matra Djet

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Grand Slam
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 18:41
_Eend_ schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:18:
[...]

Na het zien van de eerste foto van 10x10 pixels vallen de rest van de foto's nog wel mee. En dan die random foto van de TV er tussen. En die tafel die op de ene foto gewoon goed staat en op de tweede foto is ie geflipt

(ćƒŽą² ē›Šą² )ćƒŽå½”ā”»ā”ā”»

:+
Pas op, na de huizenflipper hebben we nu ook de tv flipper. Tot nu toe kende ik alleen de MM als tvflipperšŸ¤‘
Afbeeldingslocatie: https://www.androidics.nl/wp-content/uploads/2018/01/Mediamarkt_kortingsactie-prijsverhoging.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Grand Slam
RoosW schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:59:
[...]

Echt, om een gekleurd stukje muur te verwijzen naar 'een achterbuurt' ;w :-(
Die 30 minuten kwasten ga je niet redden in deze achterbuurtwoning.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/152/591/808_2160x1440.jpg

Let op de heerlijk diepe groeven in het stucwerk. Dat krijg je nooit meer 100% egaal wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Grand Slam
The Grand Slam schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:51:
[...]

Die 30 minuten kwasten ga je niet redden in deze achterbuurtwoning.
[Afbeelding]

Let op de heerlijk diepe groeven in het stucwerk. Dat krijg je nooit meer 100% egaal wit.
Let ook op de zakdoeken en neussprayšŸ˜‚
Pagina: 1 ... 126 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.