Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaphara
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
henkie196 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 07:46:
[...]

Een systainer voor schroeven e.d. lijkt me niet zo handig, de kleinste maat is voor de < 6mm schroeven al gauw veel te diep, of je moet met meerdere lagen gaan werken, of je accepteert een heleboel loze ruimte in een sortainer. Mooi spul voor gereedschap, maar niet optimaal voor kleinere spullen, naar mijn idee.
Is juist een uitstekend systeem: https://www.festool.nl/ac...ganizer/organizer%C2%B3-l
Ik heb zelf bij Tanos (de fabrikant) speciale gekocht met andere kleuren, zodat ik ook meteen weet welke Systainer organizer ik moet hebben (afgezien van de etiketten die je zelf kunt laten maken): https://shop.systainer.co...rganizer-l-89/83550011.21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Die Festool kisten kosten meer dan de schroeven, die er in passen.
Tenzij het natuurlijk Festool schroeven zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door JukeboxBill op 12-06-2025 18:07 ]

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Shaggy

Misantroop pur sang

Icekiller2k6 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:59:
@Shaggy tevreden van de hikoki? Ben opzoek naar een bouwstofzuiger die zelfreigend is (oa voor hout, kippenhok, bouw vuil, ...)
Zelf aan het zien naar deze van Hikoki RP350YBLWAZ
Ja, eigenlijk erg tevreden. Veel puin gezogen, hout zagen en schuren. Straks nog de leidingen in de muur frezen maar dat lijkt me geen probleem. Fijn ding. Fleece zak ging boven verwachting lang mee.

Metabo heeft ook hun eigen versie hiervan (zelfde fabriek)

Mij bevalt ie goed iig als hobby klusser.

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:53
valluik schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 14:44:
[...]

Goeie, dat zou het moeten zijn. Alleen vind ik een inbus thuis laten bezorgen nogal apart. Los van de verzendkosten van €6, wat ook niet echt in verhouding staat tot het product. Bij wat voor zaak zou dat te vinden zijn? Helaas is de lokale ijzerboer hier ter ziele gegaan, anders had ik het ook sowieso daar even geprobeerd.
Gamma, toolstation, elke automaterialenzaak, etc.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 10:08
Shaggy schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 18:35:
[...]

Ja, eigenlijk erg tevreden. Veel puin gezogen, hout zagen en schuren. Straks nog de leidingen in de muur frezen maar dat lijkt me geen probleem. Fijn ding. Fleece zak ging boven verwachting lang mee.

Metabo heeft ook hun eigen versie hiervan (zelfde fabriek)

Mij bevalt ie goed iig als hobby klusser.
Zelf heb ik als hobby klusser de RP200YLWAZ en die bevalt eigenlijk prima.
Heb wel wat moeite met het vinden van goedkope passende stofzakken. Heb jij daar wellicht ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:03

JT

VETAK y0

Heeft er iemand ervaring met Bosch Pro Deals in Duitsland? Ik wil 2 stuks gereedschap kopen (hell yeah :9 ) voor een hele mooie prijs. Ik ben gewend dat je wel bij een officiele dealer moet kopen ofzo voor die acties, maar ik zie daarover niks in de voorwaarden bij Bosch staan (https://www.bosch-pt.com/...de/de/prodeals/18v/terms/). Bij de betreffende winkel zie ik ook niet of het te verkrijgen is met hun gereedschap.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Shaggy

Misantroop pur sang

Retrospect schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 19:59:
[...]

Zelf heb ik als hobby klusser de RP200YLWAZ en die bevalt eigenlijk prima.
Heb wel wat moeite met het vinden van goedkope passende stofzakken. Heb jij daar wellicht ervaring mee?
Ik gebruik de metabo zakken. Koop ze hier bij gereedschapcentrum.nl
Wellicht hebben die een nette prijs voor jouw type zak?

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 10:08
Shaggy schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 20:54:
[...]

Ik gebruik de metabo zakken. Koop ze hier bij gereedschapcentrum.nl
Wellicht hebben die een nette prijs voor jouw type zak?
Nog niet aan gedacht maar er is natuurlijk een zelfde type Metabo. Thx.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Nu online
JT schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 20:37:
Heeft er iemand ervaring met Bosch Pro Deals in Duitsland? Ik wil 2 stuks gereedschap kopen (hell yeah :9 ) voor een hele mooie prijs. Ik ben gewend dat je wel bij een officiele dealer moet kopen ofzo voor die acties, maar ik zie daarover niks in de voorwaarden bij Bosch staan (https://www.bosch-pt.com/...de/de/prodeals/18v/terms/). Bij de betreffende winkel zie ik ook niet of het te verkrijgen is met hun gereedschap.
Geen ervaring met Bosch, maar wel met Makita acties. En daar moet je het cadeau in hetzelfde land aanvragen als waar je het gekocht hebt.

En bij Bosch is dat hetzelfde volgens de FAQ:
Kan ik een cadeau ook aanvragen als ik het actieproduct in een ander land aanschaf?

Nee. Om voor een PRO Deal in aanmerking te komen, moet je het actieproduct in hetzelfde deelnemende land aanschaffen. Zie de lijst met deelnemende landen.
Als het een korting betreft dan is het misschien anders.

[ Voor 3% gewijzigd door JukeboxBill op 12-06-2025 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

JukeboxBill schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:03:
[...]

Geen ervaring met Bosch, maar wel met Makita acties. En daar moet je het cadeau in hetzelfde land aanvragen als waar je het gekocht hebt.

En bij Bosch is dat hetzelfde volgens de FAQ:

[...]

Als het een korting betreft dan is het misschien anders.
Adres in Duitsland heb ik ;)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valluik
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10:03

valluik

Probeert ook maar wat

No Hands schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 18:54:
[...]

Gamma, toolstation, elke automaterialenzaak, etc.
Praxis en Karwei (precies niet de Gamma) hadden enkel metrische inbus. Automaterialenzaak had ik nog niet bedacht, mocht ik er ooit komen dan koop ik alsnog zo’n sleuteltje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

JT schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 15:05:
[...]

Ik heb tweedehands zo een l-boxx voor het 12v systeem gehaald. Hier heb ik gewoon de doosjes van de schroeven in zitten, zie ik ook gelijk de maten. Geen stickers voor nodig. Wat losse boortjes e.d. erbij en eigenlijk vind ik het wel heel fijn werkend. Kan het zo aan de l-boxx van mijn accutol klikken :Y) Ik heb ook nog een aantal grote maten die ik weinig gebruik; hier heb wat los van in de koffer gedaan voor die hele ene keer dat ik niet thuis aan de slag ben en onverwacht 100mm ofzo nodig heb. Dat is in een aantal jaar nog niet gebeurd. De rest van die voorraad staat gewoon op een plankje in de schuur.
Nog even een foto voor het idee:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fC6YpT6VE8jV3PPZfCa2N_xdxLQ=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BRBl44IhfVHz7SPic6sM8JiF.jpg?f=fotoalbum_medium

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:22

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
JT schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 15:03:
[...]

Nog even een foto voor het idee:
[Afbeelding]
zo heb ik het ook jaren gehad :) inmiddels heb ik veel te veel en gebruik ik magazijn kasten en een etagewagen als "mobiel" magazijn 8)7 assortiment dozen heb ik alleen voor de bijzondere dingen daaruit werken is echt niet aan mij besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Nu online
JT schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 23:28:
[...]

Adres in Duitsland heb ik ;)
Dan snap ik de vraag niet.

Er is ook nog een voorwaarde over de minimale aankoopprijs. Als je een machine koopt met een heel hoge korting, dan kom je ook niet in aanmerking voor een cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

twain4me schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 15:09:
[...]

zo heb ik het ook jaren gehad :) inmiddels heb ik veel te veel en gebruik ik magazijn kasten en een etagewagen als "mobiel" magazijn 8)7 assortiment dozen heb ik alleen voor de bijzondere dingen daaruit werken is echt niet aan mij besteed.
:D Ik heb niet heel veel meer nodig is mij opgevallen. Als de 4x40 op zijn dan ruil ik ze in voor 4x35 en 4x50 heb ik al. Voor wat ik doe zijn denk ik de lengtes 16,25,35,50 en 80 meer dan genoeg.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

JukeboxBill schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 16:19:
[...]

Dan snap ik de vraag niet.

Er is ook nog een voorwaarde over de minimale aankoopprijs. Als je een machine koopt met een heel hoge korting, dan kom je ook niet in aanmerking voor een cadeau.
De vraag is of er nog een aanvullende eis zou zijn die gaat over of de winkel op een lijst staat waar je moet kopen om in aanmerking te komen voor de deal.

Ecodan warmtepomp

Pagina: 1 ... 250 251 Laatste

Let op:
Aanbiedingen, kortingscodes en acties (zoals gratis accu's) kunnen besproken worden in (Elektrisch) gereedschap aanbiedingen- & kortingscodetopic
Nieuw topic: (Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties Ervaringen

Ervaringen met gereedschapswinkels mogen gewoon in https://tweakers.net/shopreview/ (uiteraard volgens de daar geldende regels).