Ik heb er zelf geen ervaring mee en ben geen expert op dit gebied, dus als jij uit ervaring kan zeggen dat het werkt dan lijkt me dat inderdaad een goede optie. Maar als ik de omschrijving lees is ie er niet per se voor bedoeld.mdj84nl schreef op maandag 2 januari 2023 @ 15:10:
[...]
Je kan toch gewoon zoiets gebruiken, heb ik ook :
https://www.bol.com/nl/nl...-1-5-pk/9200000110528700/
Niet meer verkrijgbaar, maar andere merken (HBM) heeft ook dit soort compressortjes.
Voor constante druk (gereedschap, spuiten) niet te gebruiken, maar voor schoonblazen en banden oppompen prima.
Het is dus vooral om dingen op te pompen. Kan me zo voorstellen dat de slang die er bij zit als een soort drukvat functioneert, waardoor je alsnog korte stoten lucht kan produceren om iets schoon te blazen, maar de opbrengst van de compressor zelf lijkt me met 160l/min nu niet heel geschikt om iets schoon te blazen. Die makita die ik noemde doet 66 kuub per uur, dat is dus 1100l/min.Compressor geschikt voor
Bandenvulpistool | Banden oppompen | Ballen oppompen | Luchtmatras oppompen
Of onderschat ik 160l/min nu en is dat daadwerkelijk genoeg om dingen mee schoon te blazen?
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

:strip_exif()/f/image/jk8IhjzpaQEzKOV6e0SCQeN0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/e37BIAc0Y4f4auEdeNZmhjmc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WMvb0a8hhqI6LMcBAQRYMcE8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b6LFr9gLs9hvBBJRZ9mIAM50.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YPxO3Gup9hqkUqaWttaSocy6.jpg?f=fotoalbum_large)