Dank je wel. En heel tof als je hem wil opnemen in de TS natuurlijk.Teijgetje schreef op zondag 19 april 2026 @ 19:03:
Leuk, mooi initiatief.
Ik zal hem in de TS opnemen.
Wat ik meteen mis is de Android app.........
Android ga ik zeker aan beginnen als er voldoende gebruik op de iOS variant lijkt te zitten. Is toch echt weer wat meer werk.
Ik vind doorzetten naar later tijdstip een leuk idee! Ga ik op de shortlist zetten.Teijgetje schreef op zondag 19 april 2026 @ 19:03:
Ik denk dat je de realiteit zelf in de gaten moet houden.![]()
Inderdaad is advies gebaseerd op gewoon 4 jaargetijden.
In het merendeel van Nederland is dat ook zo, er zijn maar een paar trieste stukjes waar het 1 seizoen winter is en 3 herfst. Vastgoed is dan weer wel heel goedkoop daar.
Maar seizoenen verschuiven soms iets, misschien kan Lex inbouwen dat je een actie uit kan stellen, bv in dagen, weken, maand(en).
Dan kan je als vanwege de herfst de planten nog niet toe zijn aan betreffend onderhoud/verzorging de notificatie doorzetten en op een later tijdstip weer geattendeerd worden. Etc.
Thanks, dat geeft energie!warzaw schreef op zondag 19 april 2026 @ 10:59:
[...]
Rete handig! Mooi werk.
Ik heb al wel twee dingen gevonden:
- ik mis de wolfsmelk (euphorbia) en de japanse sierkers (prunus serrulata) en de monnikspeper (vitex agnus castus) en de schijnaugurk (akebia quinata) in het plantenoverzicht.
- als ik klik op “plant toevoegen in zone” via het blad icoontje dan wordt de plant niet automatisch aan die zone toegevoegd. De teller blijft op 0. Ik zie dat er wel een gebruikersactie bestaat binnen een zone “voeg plant toe aan zone”, in mijn beleving zou het groene blaadje een shortcut moeten zijn dat de plant aan die zone wordt toegevoegd.
Akebia stond er soort van wel in, maar was niet goed vindbaar. In de aankomende release staan ze er in ieder geval alle 4 in.
Wat jij aangeeft had inderdaad het gedrag moeten zijn bij plant toevoegen vanuit een zone. Is als het goed is gefixed in de aankomende release. Dank!
Overigens ook een nieuwe feature aan het toevoegen om de droogte in de gaten te houden en daarop advies / herinneringen te sturen. Begint nu al aardig droog te worden in eigen tuin, gaf inspiratie.
[ Voor 4% gewijzigd door lexz1 op 19-04-2026 21:20 ]

:strip_exif()/f/image/AU4S6gOPpaiTwpTatsyNYe6A.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gbGHGkd7ciTKzu2qPMJuD4VE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9kZD3tNajGvMXXxzsNV9psQ2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Lb5ejjai2WM4ZxszB20ngEvd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lPDFcPUibilqPL69gTtx6cUI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s2HQql80RI9IryU5HBSiQjlk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NLrT4xSdxbnJAKZWXeCk5M6E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UQ70foW06sZZU8DOAuXW4V55.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Bb2Jr0jFWkJscNPJwg7eyoPg.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4QwxBuuyvCiETNQnXXQ9YopH.png?f=fotoalbum_large)