You only live once, so enjoy the ride.
[ Voor 73% gewijzigd door M@cer op 30-05-2021 10:13 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
"U kunt online geen afspraak maken"M@cer schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:11:
1977 en 1978 zijn aan de beurt. Eindelijk mag ik een afspraak maken.
[Afbeelding]
/ongeduldig
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
Cookies wissen, andere browser. Dat is een bug.Wokschotel schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:15:
[...]
"U kunt online geen afspraak maken"
/ongeduldig
[edit]
Whoops, pas vanaf 10:30, ik dachta ltijd vanaf 10:00
[ Voor 12% gewijzigd door Adlermann op 30-05-2021 10:25 ]
De jaartallen vliegen voorbijM@cer schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:11:
1977 en 1978 zijn aan de beurt. Eindelijk mag ik een afspraak maken.
[Afbeelding]
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Nah, ik denk nog even wachten tot na 10.30Adlermann schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:15:
[...]
Cookies wissen, andere browser. Dat is een bug.
Niet echt. Het is immers nog geen 10:30, terwijl er toch echt staat dat het pas vanaf die tijd mogelijk is.Adlermann schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:15:
[...]
Cookies wissen, andere browser. Dat is een bug.
Gaat nu hard. Ik (1975) mocht vrijdag een afspraak maken (12 juni en 18 juli, Pfizer of Moderna), en 2 dagen later zitten we alweer 3 jaar verder.
Virussen? Scan ze hier!
Ik had eerst 10 juni en 17 juli maar de tweede kwam heel slecht uit. Nu 13 juni en 18 juli. Was eerst Dordrecht en is nu oud Beijerland. Jij komt uit Roosendaal toch? Waar mag jij hen als ik zo vrij mag zijn?wildhagen schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:22:
[...]
Niet echt. Het is immers nog geen 10:30, terwijl er toch echt staat dat het pas vanaf die tijd mogelijk is.
Gaat nu hard. Ik (1975) mocht vrijdag een afspraak maken (12 juni en 18 juli, Pfizer of Moderna), en 2 dagen later zitten we alweer 3 jaar verder.
Ik woon idd in Roosendaal, en ik mag naar Goes. Enige andere opties die ik kreeg waren Poortugaal of Dordrecht. Kon ook in Tilburg als ik met de postcode speelde, maar dan zou de 2e prik net zijn terwijl ik op vakantie zou zijn (14-28 augustus), dus dat is niet handig.tlpeter schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:25:
[...]
Ik had eerst 10 juni en 17 juli maar de tweede kwam heel slecht uit. Nu 13 juni en 18 juli. Was eerst Dordrecht en nu is Beijerland. Jij komt uit Roosendaal toch? Waar mag jij hen als ik zo vrij mag zijn?
De priklokatie in Roosendaal zelf, en die in Breda International Airport (maar 10 minuten rijden) hadden helemaal geen mogelijkheden.
Nu dus zaterdag 12 juni (11:40) en zondag 18 juli (17:45), beiden in Goes. Ben ik dus 4 weken voor mijn vakantie volledig ingeënt. Dat is ongeveer 40 minuutjes rijden. Kan er mee leven, rijdt toch auto van de zaak.
Weet alleen dat het óf Pfizer óf Moderna wordt, maar niet welke specifiek. Neem aan dat ik dat pas op lokatie te horen krijg.
Virussen? Scan ze hier!
Die optie had ik zelfs maar net maar toen ik zojuist een afspraak kon maken. Eerste optie 9 juni en 14 juli. De andere opties lagen een tiental dagen later.Torgo schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:29:
Ik ben uit ‘81 en ga 16 juli op vakantie. Het lijkt erop dat het net niet gaat lukken om twee prikken te plannen voor de vakantie, tenzij ik mazzel heb.
Net afspraak gemaakt in Middenmeer op 8 juni voor de eerste prik.
[ Voor 84% gewijzigd door M@cer op 30-05-2021 10:41 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hopen op Janssen zou ik zeggen.Torgo schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:29:
Ik ben uit ‘81 en ga 16 juli op vakantie. Het lijkt erop dat het net niet gaat lukken om twee prikken te plannen voor de vakantie, tenzij ik mazzel heb.
Bron, en meer infp: De Jonge verwacht alle volwassenen voor september volledig te hebben ingeëntDemissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) verwacht dat alle Nederlandse volwassenen die gevaccineerd willen worden voor september volledig ingeënt zijn. Dat vertelde de bewindsman zondagochtend in gesprek met WNL Op Zondag.
Dat zou betekenen dat Nederland in september van de meeste maatregelen af zou zijn, aldus De Jonge. Hij kon niet zeggen of dan ook de anderhalvemeterregel verdwijnt. Eerder verwachtte De Jonge die regel "ergens in het najaar" te kunnen schrappen.
Als alle volwassenen daadwerkelijk medio augustus twee prikken hebben gehad - of één als zij het Janssen-vaccin krijgen - dan is dat een aanzienlijke versnelling van eerdere vaccinatieplanningen. Zo blijkt uit de planning van eind maart dat vermoedelijk ook in september nog prikken gezet moesten worden.
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb de emailbevestiging nog niet binnen maar dat kan even duren neem ik aan.
Kan dus handig zijn om een lijstje postcodes bij de hand te hebben.M@cer schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:40:
als je zoekt op verschillende postcodes kan het misschien nog lukken.. Denk dat je dinsdag of woensdag wel een afspraak kan maken voor de eerste jaren uit 80..
Overigens vind ik de planningssite bizar inefficient. Kreeg nu ook weer 3 opties die allemaal op >35km lagen.
Waarom niet minimaal een optie erbij die in de buurt ligt, zelfs als die verder in de toekomst ligt?
Dat heeft als voordeel dat minder mobielen ook online kunnen boeken en het geeft een kleine nudge om het totaal aantal zinloze reiskilometers wat te beperken
[ Voor 13% gewijzigd door Rukapul op 30-05-2021 10:49 ]
Had het AD toevallig een artikel over gisteren: Prik halen in Boxmeer, terwijl Breepark om de hoek is: hoe kan het dat sommigen zo ver moeten reizen?Rukapul schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:47:
[...]
Kan dus handig zijn om een lijstje postcodes bij de hand te hebben.
Overigens vind ik de planningssite bizar inefficient. Kreeg nu ook weer 3 opties die allemaal op >35km lagen.
Waarom niet minimaal een optie erbij die in de buurt ligt, zelfs als die verder in de toekomst ligt?
Heeft met planning van de diverse lokaties te maken, de voorraden, en welk vaccin je krijfgt (Janssen wordt bijvoorbeeld lang niet op alle prikposten toegediend).
Duurde bij mij 1.5-2 uur voor zowel de beide SMS-en als de beide mails binnenkwamen.Wokschotel schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:45:
En de prikafspraak is gemaakt, op 8 juni en 13 juli in Dordrecht. Mooi voor de vakantie![]()
Ik heb de emailbevestiging nog niet binnen maar dat kan even duren neem ik aan.
De uitnodigingsbrief zou komende woensdag (2 juni) of donderdag (3 juni) op de mat moeten vallen voor de groep van 1974-1978.
[ Voor 22% gewijzigd door wildhagen op 30-05-2021 10:52 ]
Virussen? Scan ze hier!
Misschien is er door de groepering bij leeftijd over capaciteit buiten de (rand)stad omdat jongere mensen voornamelijk in de grote steden wonen en willen ze mensen proberen te verdelen door eerst opties aan te bieden waar nog veel plek is. Ik denk dat ze goede bezetting van de GGD belangrijker vinden dan reistijd.Rukapul schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:47:
[...]
Kan dus handig zijn om een lijstje postcodes bij de hand te hebben.
Sinds 27 mei 2021
BioNTech/Pfizer, Moderna of Janssen GGD-priklocatie, huisarts of ziekenhuis
https://www.rijksoverheid...ie-niet-in-de-zorg-werken
Is dit een foutje?
Nee, dat zijn standaard blokken van 10 jaar. Als je doorklikt kom je uit op https://www.rijksoverheid...ikuitnodiging-en-afspraak en zie je dat het nog niet kan voor 1979-1981.FreakNL schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:54:
1972 t/m 1981
Sinds 27 mei 2021
Is dit een foutje?
Virussen? Scan ze hier!
Jaartallen aanklikken en je ziet welke jaren al een afspraak kunnen makenFreakNL schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:54:
1972 t/m 1981
Sinds 27 mei 2021
Is dit een foutje?
Ik zie dat je van bouwjaar 1980 bent. In dit tempo kan je denk ik morgen, of uiterlijk dindsdag, alsnog afspraak maken denk ik. Lijkt nu elke dag met één of twee jaargangen vooruit te gaan, tempo zit er nu echt goed in
Virussen? Scan ze hier!
Dat laatste hoeft het probleem niet te zijn.Torgo schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:51:
[...]
Misschien is er door de groepering bij leeftijd over capaciteit buiten de (rand)stad omdat jongere mensen voornamelijk in de grote steden wonen en willen ze mensen proberen te verdelen door eerst opties aan te bieden waar nog veel plek is. Ik denk dat ze goede bezetting van de GGD belangrijker vinden dan reistijd.
Het punt is dat er een suboptimale verdeling ontstaat door de huidige wijze van werken. Op dit moment wordt er vaak zo'n 9 a 20 dagen vooruit gepland. Een locatie hoeft dus niet strikt op volgorde afgevuld te worden, want er is een hele forse buffer.
Wat we nu lijken te zien zijn de gevolgen van een systeem dat erop stuurt dat mensen de eerste optie kiezen, terwijl er waarschijnlijk twee voorkeursopties zijn: snel of dichtbij. De focus op snel heeft ook een versterkend effect op dichtbij, want een snelle optie voor de een is een dichtbij optie minder voor een later persoon.
Een dichtbij optie erbij, indien beschikbaar, zou waarschijnlijk een flinke optimalisatie bieden zonder significante negatieve bijeffecten.
Lijkt me dat ze in het systeem kunnen zien dat je bouwjaar aan de beurt is (want niet geblocked op de site bij de vragen).
American Express vraagbaak
Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.
Ik heb de uitnodigingsbrief ontvangen na mijn eerste prik, geen probleem.Stinger_Ventura schreef op zondag 30 mei 2021 @ 11:10:
Hoe belangrijk is de fysieke uitnodigingsbrief per post? En wat als je eerder online een afspraak kan maken en kan krijgen dan dat de brief er is?
Lijkt me dat ze in het systeem kunnen zien dat je bouwjaar aan de beurt is (want niet geblocked op de site bij de vragen).
De bevestigingsmail met gezondheidsverklaring moet je wel meenemen.
Niet belangrijk, kennelijk, aldus De Jonge:Stinger_Ventura schreef op zondag 30 mei 2021 @ 11:10:
Hoe belangrijk is de fysieke uitnodigingsbrief per post? En wat als je eerder online een afspraak kan maken en kan krijgen dan dat de brief er is?
Zie https://www.nu.nl/coronav...coronaprik-inplannen.htmlMensen uit een jaargang die aan de beurt is hoeven geen uitnodigingsbrief te tonen op de priklocatie. Wel moeten zij een identiteitsbewijs meenemen, een afspraakbevestiging laten zien (bijvoorbeeld in de mail op een telefoon) en dienen zij een vragenlijst in te vullen. Die is zowel online als op de priklocaties verkrijgbaar.
In de bevestigingsmail die je krijgt staat overigens wel dat je die uitnodigingsbrief moet meenemen, maar het lijkt dus niet heel erg belangrijk te zijn om dat echt te doen.
[ Voor 10% gewijzigd door wildhagen op 30-05-2021 11:14 ]
Virussen? Scan ze hier!
Gisteren om 11.33u online afspraak ingepland (1976).worldfastest schreef op zondag 30 mei 2021 @ 11:36:
Als je snel een afspraak wilt moet je gewoon bellen ipv online.
Bij de 3e keer postcode invoeren kwam ik uit op afspraak binnen 24 uur.
Zit nu in de wachtruimte van de GGD locatie, 15 min ter observatie na m'n (Janssen) prik van zonet.
Overigens zéér goed georganiseerd op deze prik locatie. Complimenten voor de GGD!
[ Voor 23% gewijzigd door _Bailey_ op 30-05-2021 11:49 ]
Ook mooi snel. Ik had binnen 1 uur me kunnen laten prikken. Ga echter niet in mijn vrije tijd dit doen met dit weer. Dus morgen middag mag ik 😀_Bailey_ schreef op zondag 30 mei 2021 @ 11:47:
[...]
Gisteren om 11.33u online afspraak ingepland (1976).
Zit nu in de wachtruimte van de GGD locatie, 15 min ter observatie na m'n (Janssen) prik van zonet.
Overigens zéér goed georganiseerd op deze prik locatie. Complimenten voor de GGD!
Dan had je je nickname wel eer aan gedaan 😉worldfastest schreef op zondag 30 mei 2021 @ 11:52:
[...]
Ook mooi snel. Ik had binnen 1 uur me kunnen laten prikken. Ga echter niet in mijn vrije tijd dit doen met dit weer. Dus morgen middag mag ik 😀
Dat betekent, stam + t .
Je kunt natuurlijk ook je eerste vaccinatie wat later plannen, zodat je vakantie er precies tussen valt.Torgo schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:44:
Stel het wordt Pfizer of Moderna, kan je dan de vaccinaties wat meer uit elkaar plannen? Ik wil namelijk de eerste z.s.m. maar als de tweede niet voor de vakantie kan, dan maar erna. (ben 29 juli alweer terug)
Gisterenavond geprikt, en er is mij niet om de brief gevraagd (gewoon op jaartal geprikt, geen risicogroep o.i.d.).Stinger_Ventura schreef op zondag 30 mei 2021 @ 11:10:
Klopt. Bij mij (ook op jaartal en afspraak ingepland) werd gecontroleerd op naam + geb. datum. Zowel de mail als de brief waren niet nodig. Gezondheidsverklaring en identiteitsbewijs wel.autje schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:01:
[...]
Gisterenavond geprikt, en er is mij niet om de brief gevraagd (gewoon op jaartal geprikt, geen risicogroep o.i.d.).
Uit interesse, in wat voor uithoek kon je zo snel terecht?_Bailey_ schreef op zondag 30 mei 2021 @ 11:47:
[...]
Gisteren om 11.33u online afspraak ingepland (1976).
Amsterdam.Rukapul schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:38:
[...]
Uit interesse, in wat voor uithoek kon je zo snel terecht?
Dus doe je het in de baas zijn tijd met nog mooier weer?worldfastest schreef op zondag 30 mei 2021 @ 11:52:
[...]
Ook mooi snel. Ik had binnen 1 uur me kunnen laten prikken. Ga echter niet in mijn vrije tijd dit doen met dit weer. Dus morgen middag mag ik 😀
Verder na de vaccinatie 's nachts wat rillerig geweest, en wat last van een stijve arm.
[ Voor 8% gewijzigd door PEBKAC op 30-05-2021 14:02 ]
Tja, die vaccins zijn blijkbaar zo slecht getest dat de kans bestaat dat je die vraag de volgende keer met 'ja' kunt beantwoorden.PEBKAC schreef op zondag 30 mei 2021 @ 13:44:
(..)
Vriendelijk personeel, de portier maakte enkele grapjes : Of ik vraag 7 (zwangerschap) naar waarheid had ingevuld (en dat als man zijnde )
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Was dat via online plannen en bij jou in de buurt, of heb je daarvoor moeten bellen? Ik verwacht met het huidige tempo dat ze door de jaartallen gaan die afspraken mogen maken ook binnenkort mijn afspraak in te mogen plannen, ik lees alleen regelmatig dat online de resultaten wisselend kunnen zijn wat betreft locatie en tijd.worldfastest schreef op zondag 30 mei 2021 @ 11:52:
[...]
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Via bellen.Transportman schreef op zondag 30 mei 2021 @ 17:56:
[...]
Was dat via online plannen en bij jou in de buurt, of heb je daarvoor moeten bellen? Ik verwacht met het huidige tempo dat ze door de jaartallen gaan die afspraken mogen maken ook binnenkort mijn afspraak in te mogen plannen, ik lees alleen regelmatig dat online de resultaten wisselend kunnen zijn wat betreft locatie en tijd.
PEBKAC schreef op zondag 30 mei 2021 @ 13:44:
Of ik vraag 7 (zwangerschap) naar waarheid had ingevuld (en dat als man zijnde )
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Online is het haast niet te doen
Telefoonnummer wat ik in mijn brief heb is niet de goede, want ik viel onder de griepprik groep. Probeer nu voor mijn vrouw een afspraak te plannen (op geboortejaar).
[ Voor 10% gewijzigd door pinda powerrr op 30-05-2021 19:08 ]
Waiting on the world to change
0800 7070pinda powerrr schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:07:
Iemand een idee wat het landelijk afspraken nummer is?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Als je op bouwjaar aan de beurt bent kun je online of bellen. Als je in een speciale groep zit heb je de uitnodiging nodig.ijdod schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:55:
@worldfastest ik begrijp dat ze itt wat de site zegt (alleen bellen met brief) dus je dus gewoon helpen?
Overigens mocht ik gisteren een afspraak maken, heb dat direct online gehad en heb een paar minuten geleden mijn prik gehad. Online kan dus ook snel.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
1976 / Janssen kan blijkbaar erg snel, afgaande op wat je hier en Twitter e.d. leest.P_de_B schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:08:
[...]
Overigens mocht ik gisteren een afspraak maken, heb dat direct online gehad en heb een paar minuten geleden mijn prik gehad. Online kan dus ook snel.
Maar voorde mRNA vaccins lijkt het wel dat ze flink vooruit aan het plannen zijn. Dat kan ook wel want Pfizer levert erg betrouwbaar. Dat betekent wel dat je vaak twee weken moet wachten. Ook kun je vaak niet in je woonplaats terecht maar moet je een klein stukje reizen. Zelfs telefonisch lukt het niet altijd meer om nog sneller aan de beurt te komen. (Eigen ervaring en ook veel gelezen op Twitter). Maar 2 weken is niet echt een probleem natuurlijk. Toch uiteindelijk eerder dan verwacht.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Lekker!
[ Voor 122% gewijzigd door _Bailey_ op 30-05-2021 19:48 ]
Excuses! Bedankt voor de verwijzing naar 't juiste topicjongetje schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:46:
@_Bailey_ Dat kun je beter hier: Ervaringen met betrekking tot de coronavaccinaties bespreken. Anders loopt alles door elkaar.
Probeer het eens met een incognitovenster.pinda powerrr schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:07:
Iemand een idee wat het landelijk afspraken nummer is?
Online is het haast niet te doenanderhalf uur rijden wordt voorgesteld, of zelfs "geen locatie mogelijk". We praten hier over hartje Randstad....
De ervaring die ik zelf heb met mijn eigen afspraak maken, is dat ik alle ruimte, tijd en locaties had die ik maar zou willen.Napsju schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:17:
@pinda powerrr Vriend van me van 1978 kan donderdag al, op een lokatie 800m van zijn huis in Culemborg. Ze geven daar Pfizer. Valt allemaal reuze mee.
Nu kregen we keer op keer de melding "er zijn geen locaties", of zoals gezegd op anderhalf uur rijden. Dat is toch best gek als je in de Randstad woont
Maar het is gelukt, over anderhalve week mag ze, op twintig minuutjes rijden, dus prima te doen.
Waiting on the world to change
Klopt. Ze waren bijna blij dat ik belde. Zeer goed geholpen.ijdod schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:55:
@worldfastest ik begrijp dat ze itt wat de site zegt (alleen bellen met brief) dus je dus gewoon helpen?
Nee, dat kun je niet, althans niet volgens de berichtgeving van het RIVM zelf. Daarin staat expliciet dat het niet kan. Mijn vraag is dus (op basis van de posts) of men dit telefonisch daadwerkelijk handhaaft of niet.P_de_B schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:08:
[...]
Als je op bouwjaar aan de beurt bent kun je online of bellen. Als je in een speciale groep zit heb je de uitnodiging nodig.
@worldfastest Merci.Mensen geboren in 1977 en 1978 kunnen vanaf vandaag online een afspraak inplannen via www.coronavaccinatie-afspraak.nl voor een vaccinatie bij de GGD Gemeentelijke Gezondheidsdienst . Daar krijgen zij het vaccin van BioNTech/Pfizer of Moderna. Zij ontvangen vanaf vrijdag 4 juni de uitnodigingsbrief voor de coronavaccinatie per post. Vanaf dat moment kunnen ze ook telefonisch een afspraak maken.
Vandaag prik gehaald. Enige dat nodig is is de gezondheidsverklaring en de mail van de afspraak.ijdod schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:11:
[...]
Nee, dat kun je niet, althans niet volgens de berichtgeving van het RIVM zelf. Daarin staat expliciet dat het niet kan. Mijn vraag is dus (op basis van de posts) of men dit telefonisch daadwerkelijk handhaaft of niet.
[...]
@worldfastest Merci.
Verwijderd
Ik heb gisteren mijn afspraken gemaakt. Eerste is over 2 weken. Kon wel iets eerder, maar ik ga er niet voor reizen.
Volgens mij is een mail van de afspraak niet nodig.P_de_B schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:18:
[...]
Vandaag prik gehaald. Enige dat nodig is is de gezondheidsverklaring en de mail van de afspraak.
Ik had een prik (vanwege leeftijd): Geen mail nodig gehad.
Wel checkten ze mijn paspoort en keken ze (dacht ik) in de computer.
Mijn vrouw kreeg een prik vanwege medische indicatie.
Zij heeft nooit een mail of sms gehad.
Bij haar checkten ze de uitnodigingsbrief en keken ze ook in de computer.
Misschien hanteert elke lokatie iets afwijkende regels.
Door de mail te laten zien, hoeven ze misschien niet ook nog eens in de computer te kijken.
Ja,dat klopt wel. Ze vragen er wel om standaard maar er was later iemand die hem niet mee had en niet kon tonen op de telefoon. Toen hebben ze op basis ID de afspraak opgezocht en ging het alsnog goed. ID en gezondheidsverklaring (die je desnoods daar kunt invullen) is enige wat écht nodig lijkt. Rest vergemakkelijkt het proces voor iedereen.Rzaan schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:58:
[...]
Volgens mij is een mail van de afspraak niet nodig.
Ik had een prik (vanwege leeftijd): Geen mail nodig gehad.
Wel checkten ze mijn paspoort en keken ze (dacht ik) in de computer.
Mijn vrouw kreeg een prik vanwege medische indicatie.
Zij heeft nooit een mail of sms gehad.
Bij haar checkten ze de uitnodigingsbrief en keken ze ook in de computer.
Misschien hanteert elke lokatie iets afwijkende regels.
Door de mail te laten zien, hoeven ze misschien niet ook nog eens in de computer te kijken.
Ik sleep ook alles mee.P_de_B schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:00:
Rest vergemakkelijkt het proces voor iedereen.
Want 'better safe then sorry' of 'beter mee verlegen, dan om verlegen' of 'baadt het niet, dan schaadt het niet'.
En zo kan ik vast nog wat cliché's vinden.
Hehe eindelijk :-) Pfizer of Moderna it isJorizzz schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:02:
Vanaf 11:30 ook 1979 en 1980 aan de beurt!
Jammer dat het geen Janssen is, maar ik ben allang blij dat ik straks kan gaan inplannen.
Yep, 1 shot was ook top geweest inderdaad. Al hoewel de berichten over Pfizer en de Indiase variant wel heel positief zijnJorizzz schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:03:
[...]
Jammer dat het geen Janssen is, maar ik ben allang blij dat ik straks kan gaan inplannen.
[ Voor 9% gewijzigd door vickypollard op 31-05-2021 11:06 ]
Dat is ook waar, plus volgens mij ook sowieso iets hogere bescherming.Dracula schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:05:
[...]
Yep, 1 shot was ook top geweest inderdaad. Al hoewel de berichten over Pfizer en de Indiase variant wel heel positief zijn
Heb je een bron?Jorizzz schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:02:
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Heb je een bron?Jorizzz schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:02:
Elect a clown, expect a circus.
Ik zie het inderdaad op de Twitter account van Hugo de Jong
Geboren in 1979 of 1980? Dan ben je vandaag aan de beurt om een afspraak te maken voor vaccinatie. Vanaf 11:30 uur kun je terecht op de site. Dus plan de prik en vertel het anderen. 👉 https://t.co/Gymdf4GlTA pic.twitter.com/JfxHdHKIMI
— Hugo de Jonge (@hugodejonge) 31 mei 2021
Jammer, geen Jansen
LET OP: vanaf 11:30 uur kan ook iedereen die in 1979 of 1980 geboren is een vaccinatieafspraak maken. Ook zonder (!) brief. Afspraak maken: https://t.co/rEaTPAOdUG. Deze jaren krijgen Pfizer of Moderna.
— Kirsten Verdel (@locuta) 31 mei 2021
Bellen kan ook: 0800 7070.
RT=lief
[ Voor 30% gewijzigd door Gunner op 31-05-2021 11:16 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Je kan eens proberen het afspraakproces te doorlopen, dan zie je welke tijdslots er voor jou naar voren komen.Metalfreak schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:09:
Hoeveel tijd zit er eigenlijk tussen het plannen van de afspraak en de afspraak zelf? Ik ben best bereid om er de hele provincie voor door te reizen als ik zo snel mogelijk gevaccineerd ben.
Zal per regio wel wat verschillen, maar als ik vandaag kijk kan ik op 9 juni de eerste prik krijgen (Regio Venlo / Venray)
Zit klein beetje zuidelijker, maar wel zelfde GGD regio. Ah, dat stemt me hoopvolbramv82 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:13:
[...]
Je kan eens proberen het afspraakproces te doorlopen, dan zie je welke tijdslots er voor jou naar voren komen.
Zal per regio wel wat verschillen, maar als ik vandaag kijk kan ik op 9 juni de eerste prik krijgen (Regio Venlo / Venray)
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Pfizer en Moderna zijn gelukkig erg betrouwbaarGunner schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:12:
Daar hebben we de embed tag voor
[Twitter]
Jammer, geen Jansen
[Twitter]
Ik vermoed dan Jansen voor de 18-30 groep bewaard wordt....
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Oh ging me niet om betrouwbaarheid, meer om de eenmalige afspraak en prik.Agent47 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:18:
[...]
Pfizer en Moderna zijn gelukkig erg betrouwbaar![]()
Ik vermoed dan Jansen voor de 18-30 groep bewaard wordt....
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Als je nu 1980 invult kom je er niet door op de site.Slasher schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:18:
Maar waarom pas vanaf 11:30, de leeftijdcontrole is toch pas op de priklocatie?
Maar als je gewoon 1978 invult wel. Denk dat je al wel kan boeken hoor als je uit 1979 of 1980 komt…
[ Voor 37% gewijzigd door FreakNL op 31-05-2021 11:20 ]
Oh ik zie het. U komt uit 1980. Ja die dubbele afspraak is dan eventjes jammer inderdaad. Ik ben blij dat U een afspraak kunt maken. Ik kom uit '96. Ik mag nog even wachtenGunner schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:19:
[...]
Oh ging me niet om betrouwbaarheid, meer om de eenmalige afspraak en prik.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Het gaat de laatste dagen echt snel. Nog even en de eerste dertigers zijn aan de beurt.Jorizzz schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:02:
Jammer lukt nietFreakNL schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:19:
[...]
Als je nu 1980 invult kom je er niet door op de site.
Maar als je gewoon 1978 invult wel. Denk dat je al wel kan boeken hoor als je uit 1979 of 1980 komt…
Kan je proberen, maar je hebt wel kans dat ze je afspraak annuleren.FreakNL schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:19:
[...]
Als je nu 1980 invult kom je er niet door op de site.
Ze checken namelijk om de zoveel tijd de ingevulde gegevens met de digid gegevens.
Dat dit niet automatisch er al in zit vind ik ook een gemiste kans
Ik gok dat ze vanaf die tijd bepaalde afspraak slots open gooien. En natuurlijk dat vanaf die tijd de website open staat voor die leeftijd. Dat zal ergens in een script zitten. Geboortejaar - date/time check.Slasher schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:18:
[ Voor 4% gewijzigd door Plenkske op 31-05-2021 11:25 ]
Woensdag 2/6 de eerste, 7/7 de tweede!
Ik denk dat het is om de druk op de site te spreiden, (want anders gaat natuurlijk gewoon iedereen boeken en hopen dat hij op de geboekte datum mag) en het updaten van de site.Slasher schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:18:
Toen mijn moeder aan de beurt was voor haar afspraak, kon ze nadat het bekend werd tussen 10 en 11 uur nog niet via de site een afspraak plannen, maar een half uur later wel. Misschien dat er meer klachten over geweest zijn, en de tijd dat de leeftijdscategorie mag gaan plannen nu ook mee communiceren.
Niet om het één of ander hoor, maar de leeftijdscheck is daar waar jij die 1978 invult, en niet op basis van je digid. (ik kon namelijk ook een afspraak maken in de leeftijdsgroep van m'n moeder, als ik dat gewild had) Wanneer blijkt dat je voor je beurt bent, zeggen ze je afspraak alsnog af.Jorizzz schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:26:
Mij is het al gelukt. In de eerste vragenlijst gewoon 1978 invullen, na inloggen met Digid kon ik een afspraak boeken
Woensdag 2/6 de eerste, 7/7 de tweede!
[ Voor 29% gewijzigd door TIGER1125 op 31-05-2021 11:30 ]
Zal je net zien dat er iets mis is gegaan...
Duurt ongeveer een uur (redelijk consequent ook volgens mij, dus ik vermoed dat het een ingebouwde vertraging is)Jorizzz schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:33:
Ik krijg alleen nog geen bevestigingsmail. Waarom duurt dat zo lang?![]()
Zal je net zien dat er iets mis is gegaan...
[ Voor 15% gewijzigd door vickypollard op 31-05-2021 11:33 ]
Wow, dat is écht lang. Maar wel geruststellend. ik begon hem al te knijpen, hahaha.
Dit topic is bedoeld om de uitrol van de coronavaccins te bespreken, de strategie, het beleid, de voortgang end dergelijke. Het subforum COR valt onder het AWM beleid: Themaforum: Coronavirus - Beleid. Dus ook hier onderbouw je je posts waar nodig met bronnen.
Allerlei persoonlijke updates mogen hier: De Covid kroeg. In dit topic horen ze dus niet thuis en worden ze ook gewoon weggehaald.
/f/image/MrT0le3jA03MGF2COUCnMw1F.png?f=fotoalbum_large)