• Eboeker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:47
Andrehj schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:43:
[...]

Huh? Hoe kan dat dan? Bij Hyundai wordt een leeg rakende 12V accu toch automatisch uit de grote accu bijgeladen?
Hier staat de auto (nog geen EV) soms ook wel drie weken lang stil. Gedurende die tijd zou ik hem zeker aan de laadpaal willen kunnen laten.
Hoe wil je ooit je EV aan Jan Doorsnee verkopen als daarvan de accu aan de laadpaal leegloopt?!? 8)7
Als de hoofdaccu onder de 20% is laad de 12v accu niet meer bij. En de logica voor het laden trekt de stroom van de 12v accu. Dus stekker er lang in is nodige verbruik, en dan gaat het mis (en misschien was de accu ook niet meer al te best). Was wel iets van 5 dagen ofzo dat ie aan de laadpaal hing. Bij koud weer.

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:45
Hippe Lip schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 20:57:
Achterop de auto staat bijvoorbeeld IONIV in plaats van IONIQ V. En linksonder op de achterklep staat ook telkens wat anders.
Scherp!

Ik denk dat de auto nog niet kan rijden, maar er zijn diverse YouTube video's die de auto op een Chinese autobeurs tonen. Het model is denk ik werkelijkheid.

Video op de beurs

[ Voor 16% gewijzigd door Amersfoort op 07-08-2026 22:32 ]

• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:32

Hippe Lip

Er valt altijd wat te leren

De 20e loopt mijn PLUS-abonnement op Bluelink af en ik wil dat graag verlengen. Door weer PLUS of door PRO. De app zegt: “Dit product is niet beschikbaar voor uw voertuig”. Dat is een vreemde tekst omdat PRO wel degelijk mogelijk is in mijn auto.

Dus dan maar een mailtje aan support.bluelink@hyundai-europe.com om te vragen hoe dat moet. Want ik wil dat graag aansluitend doen, zoals ik dat ook deed bij het gratis abo dat ik de eerste paar maanden had. Op die manier gaan niet al je instellingen verloren.

Maar wie schetst mijn verbazing? Ze vertellen me doodleuk dat dit niet kan!
Geachte heer Hippe Lip,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Als u wilt upgraden naar een Pro-abonnement, kan dit pas nadat uw huidige abonnement is verlopen. Momenteel is dit niet mogelijk.
Dit betekent dat u uw Plus-abonnement moet opzeggen, laten verlopen en pas daarna een nieuw abonnement kunt afsluiten.
Uw instellingen gaan hierbij verloren. Dit is helaas onvermijdelijk.

Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

감사합니다 | Best regards | Mit freundlichen Grüßen
Your Bluelink Team
Dit is toch ongehoord? Kennelijk kan het lopende PLUS-abo blijven doorlopen, maar als ik naar PRO wil kan dat niet?
  1. Hoe kan het dan dat ik het eerst wel kon (van de gratis PRO naar de betaalde PLUS) en nu niet?
  2. Welke instellingen gaan er welke wel en welke niet verloren?
  3. Wie heeft hier dezelfde of juist andere ervaring mee?

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>

Pagina: 1 ... 301 302 Laatste

Let op:
Vragen, opmerkingen en discussies over leveringen: Het Hyundai Ioniq 5 leveringen topic