Ik zie in andere landen dezelfde setup als in NL. Dus het lijkt mij dat de Belgische website nog niet helemaal klaar isdvdj schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 10:47:
Is er iemand al aan het betalen voor Bluelink? Mijn gratis abo verloopt op 3 maart. Volgens de Belgische site gaat deze grap €9,90 per maand kosten: https://www.hyundai.com/b...nectiviteit/bluelink.html
Hier zit o.a. navigatie op basis van live verkeersinfo, zoeken naar locaties en live status laadpalen mee in, voor mij wel cruciaal.
In Nederland zijn er voor de Gen5W 2 abo's: Lite en Pro. De Lite kost €2,99 en daar zit bovenstaande al mee in. Pro kost €9,99 maar dat voegt enkel muziek streaming toe. Hetgeen er toe doet zit al in het Lite abo.
Het lijkt er dus op dat onze Nederlandse vrienden er een pak goedkoper vanaf komen.
Dan maar even de klantendienst hierover gecontacteerd en het formulier ingevuld:
[Afbeelding]
Vooralsnog denk ik ook dat Bluelink Pro niet beschikbaar is voor Gen5W of in ieder geval zonder het streaming gedeelte. Dat was immers "nieuw" op CCNC systemen (zoals in de nieuwe KONA). Dus ben erg benieuwd waar je €9,99 dan voor betaalt.....
ehhhh..HOI