Als het een lease is, dan kan je idd de lease onder druk zetten dat je een wagen hebt die technisch niet in orde is ... (trillingen in stuur zijn technisch niet wat het moet doen) en vragen of het via een ander punt als tweede opinie kan opgelost worden ...
(ps veel lease laten net toe dat je via bepaalde bandenboeren kunt gaan ... echt nagaan ...)
het verschil met automerk en bandencentrale is vakkennis specifiek met de problematiek die veel dieper gaat ... en gezien je gezegend bent met een auto / velgen / banden combinatie waarbij de basis montage en uitlijnen en balanceren niet voldoen is die extra vakkennis net wat het verschil maakt.
bandenboeren hebben meestal ook veel geavanceerde machines voor het uitlijnen en balanceren dan de merken zelf (die eerder investeren in electro en mechaniek gerelateerde zaken).
Eigen ervaring - rij al 25 jaar met hoofdzakelijk lease (en tweede wagen in eigendom) - bij lease altijd mogen overstappen naar een andere bandencentrale als ik klachten had ... en daarmee steeds problemen opgelost.
Straffer, na noodreparatie op een bandencentrale (band gescheurd en de wagens van tegenwoordig hebben geen reserve hé) had ik terug trilling - direct mogen gaan naar mijn bandencentrale en die had dat proper opgelost (zelfde band hoor, gewoon beter gebalanceerd ... )
[
Voor 70% gewijzigd door
vifra op 09-04-2024 13:20
]