Ik heb hier al eens posts gezien van mensen die in de Bluelink app zien staan dat preconditioning van de batterij actief is. Enig idee hoe dat werkt of actief gezet kan worden.
Wat ik ondertussen weet:
- HVAC à la carte opzetten via de app: altijd via de hoofdbatterij ongeacht of de auto aangesloten is
- HVAC opzetten via een schema (via de app of via de auto): energie komt via de kabel indien aangesloten. Vanochtend getest bij -1° en de Wallbox gaf aan dat er een 2,2kw passeerde. Dit is wel handig want de auto is lekker warm en je vertrekt nog met 100%. Verbruik was de eerste kms ook 20kwu ipv 30kwu.
Ik zag niets staan over batterij conditionering in de app. Als dat ook nog eens via de kabel zou kunnen zou dat ideaal zijn. Jaja, ik weet dat dat allemaal niet het meest efficiënt is, maar vooraleer je op wintersport gaat even het maximum uit het huis halen ipv de auto is wel handig.
Wat ik ondertussen weet:
- HVAC à la carte opzetten via de app: altijd via de hoofdbatterij ongeacht of de auto aangesloten is
- HVAC opzetten via een schema (via de app of via de auto): energie komt via de kabel indien aangesloten. Vanochtend getest bij -1° en de Wallbox gaf aan dat er een 2,2kw passeerde. Dit is wel handig want de auto is lekker warm en je vertrekt nog met 100%. Verbruik was de eerste kms ook 20kwu ipv 30kwu.
Ik zag niets staan over batterij conditionering in de app. Als dat ook nog eens via de kabel zou kunnen zou dat ideaal zijn. Jaja, ik weet dat dat allemaal niet het meest efficiënt is, maar vooraleer je op wintersport gaat even het maximum uit het huis halen ipv de auto is wel handig.

:strip_exif()/f/image/gTLuLQPh4CJMfXGUBUQtxzGT.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/K9Z8EI8wLrnbb23KtdHUrrmL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/boD46LE5wATDJcUy6tPuAFQ0.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/js0q7xKzQqyn3MWYw1fRMXr0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yuuH6lIWFTo43k87EXo7LM7k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6vDchPeerylNYfqppZTVgMj1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V67Q7zHVhl30NYQ1vNXN1h0k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O3yqNR531eewncEcw5XiilZ5.jpg?f=fotoalbum_large)