ernestalmere schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:59:
De incompetentie bij (in elk geval) Broekhuis Almere is stuitend. Hebben na drie pogingen en dus drie keer auto kwijt, de conditionering nog niet gefixt. Sterker nog, ik moest de chef werkplaats uitleggen hoe, aan de hand van de info hier, de update eruit moet zien (dus geen wintermodus meer) enzovoort. Ging hij de navigatie resetten en uiteindelijk toch maar bellen met Hyundia NL. Ook de usb poort werkt bij mij niet meer (na 20 min dood) en daar wist men ook geen raad mee. Oh ja ik mocht er geen dongel instoppen want daar was hij niet voor bedoeld...tja wat moet je dan nog. Om verdrietig van te worden.
Ik heb toevallig een trekhaak laten monteren begin deze maand. Wat interessante details. De vestiging is in januari verhuisd, maar het personeel niet. Die is bij de oude locatie gebleven. Broekhuis Almere Hyundai was eerst een Peugeot locatie. Alle monteurs zijn in november en december op cursus geweest.
Maar veel dingen zijn dus nieuw. Ik had ook gezegd, hey, doe me ff die battery preconditioning update erbij. Nou daar snapte ze niks van. "Meneer heeft op een forum gelezen dat het kan, maar staat niet als service actie open". Ik moet wel zeggen, vriendelijke mensen voor de rest, fijner dan de oude locatie.
Maar ik wil die LFA ook laten doen, maar heb het gevoel dat ik heel goed op papier moet zetten wat ik wil dat gebeurd, want anders weten ze niet wat ze moeten opzoeken.
Bij aflevering was er ook nog een paar sensors niet aangesloten, daar kreeg je bij wegrijden meteen melding van, was ze ook niet opvallen (too be fair, de auto heeft nogal wat meldingen en piepjes bij aanzetten).
Dus ik weet nog niet op ik helemaal blij ben, maar probeer ze wel frisse kans te geven.