Van harte met je nieuwe hobby.Ubuntu schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 19:42:toon volledige bericht
Goedenavond, willen jullie mij ook toevoegen?
Dinsdag 22 november mocht ik mijn WH-MDC09J3E5 in ontvangst nemen via De Groene energiewinkel.
Ik was erg verrast dat de pomp toch nog dit jaar geleverd werd alleen had ik er in mijn planning geen rekening meer mee gehouden. Ik had de oude CV ketel maar weer aan de nieuw aangelegde vloerverwarming geknoopt in de veronderstelling dat WP pas voorjaar '23 zou komen.
Een luxeprobleem zullen we maar zeggen, zeker nu het afgelopen week ook nog zulk lekker zacht weer was!
Snel even een betonplaatje opgedoken met 4 sokkels en opstelplaats in orde gemaakt. Gelukkig had ik afgelopen zomer al wel de geveldoorboring gedaan zodat ik daar de leidingen op kon schroeven.
In principe moet ik nu de beide voedingskabels nog in de groepenkast aansluiten, binnen thermostaat ophangen en de installatie vullen.[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als je data geeft zet ik je in TS erbij.
Fijn he als je zelf handig bent.
Volgens mij boven de werkschakelaar moet een afdakje [ aluminium oid ]
Mooie trillings 3 delige koppleingen,,,
zonneboiler, pelletkachel, 36 panels, Atlantic Wpb, pana 5 Kw H, Heishamon, Domoticz, Grafana, Solarmeters, PVO: https://pvoutput.org/list.jsp?id=15321&sid=19520