Steiner: Grosjean is ok, wordt nagekeken in het ziekenhuis, minor burns. Dat klinkt goed. Hopelijk geen interne schade.
Je kan niet elke impact voorzien. Dit was veilig bevonden en we moeten daar van leren.FelizNavidad schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:42:
Ontwerpfout!
Wat een slecht ontworpen vangrail zeg tjeetje levens gevaarlijk!
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Gebroken ribben hoorde ik zojuist.RoD schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:44:
Steiner: Grosjean is ok, wordt nagekeken in het ziekenhuis, minor burns. Dat klinkt goed. Hopelijk geen interne schade.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
want? tja mij raakt dit gewoon, iemand zo uit t vuur zien springen. weet eigenlijk ook niet waarom ik dit moet uitleggen..
Ik zou het doen!
Zo, maar echt hè. Wat heeft die een mazzel gehadJasphur schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:42:
Ik word steeds stiller bij elke nieuwe angle van de replay van de crash.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Lithiumbrand ziet er anders uit. Daarnaast, als dat gebeurd, is het nog veel heter dan een benzinebrand en eigenlijk niet te blussen. Romain had dat bijna zeker niet overleefd, als de batterij bij hem in de buurt was geweestStefie2010 schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:40:
Iedereen heeft het over de brandstoftank maar zou het ook niet de batterij kunnen zijn die ontploft?
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Volgens mij zag hij een gat, met 2 auto's breed links-voor hem.Webgnome schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:44:
De vraag is nu wat is er nu precies gebeurd? Je stuurt toch niet voor de grap helemaal van links naar rechts?
Gevoelsmatig wilde hij rechts over de baan omdat daar de ruimte lag, maar hij heeft Kvyat niet gezien. Een klein tikje was dan al voldoende om hem de omheining in te sturen.Webgnome schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:44:
De vraag is nu wat is er nu precies gebeurd? Hij stuurt toch niet voor de grap helemaal van links naar rechts?
Aja, want bliksem slaat nooit twee keer op dezelfde plek in.azerty schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:44:
Ze lijken er betonblokken te willen gaan neerzetten?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tuurlijk wel. Dit is zo'n moment waarbij het letterlijk door het oog van een naald kruipen is. On a razor's edge...Slasher schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:41:
[...]
Ja het viel toch allemaal (achteraf) wel mee... Het ziet er natuurlijk heftig uit en je denkt WTF wat gebeurd daar maar als je ziet dat hij er zelf uitstapt dan hoeven wij toch niet zo geschokkeerd te blijven?
kijk, dat je als toeschouwer als eerste reactie schrikt enzo, kijk dat kan ik begrijpen maar het is nu duidelijk dat hij het er levend af heeft gebracht hebben dan is toch alles weer normaal voor ons als toeschouwer?
maar misschien ben ik te nuchter?
De kans was eigenlijk vrij groter dat hier niemand levend uit kwam.
Links was vol en rechts leek een gat om mensen in te halen.Webgnome schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:44:
De vraag is nu wat is er nu precies gebeurd? Je stuurt toch niet voor de grap helemaal van links naar rechts?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat hij het er levend van afbrengt, echt mazzel kan je dit ook niet noemen, maar dat doe je wel. Wat een stevige constructie.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Je kent Grosjean nog niet zo goed?Webgnome schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:44:
In welke mate zijn die pakken bestand tegen vuur?pinda powerrr schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:44:
[...]
De medical car was sneller dan de stewards. Ook wel respect voor die gasten, want je ziet ze zoeken en dan gericht blussen en er zelf inspringen, met gevaar voor eigen leven.
Blokken en tecpro ervoor idd.azerty schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:44:
Ze lijken er betonblokken te willen gaan neerzetten?
Er zal nog wel lang over doorgepraat worden, maar dit was ook gewoon een freak accident. Je kan niet de complete baan volzetten met tecpro.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Hij ziet een paar auto's voor hem wat langzamer rijden, kijkt nergens naar en stuurt de wagen vol naar rechts.Webgnome schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:44:
Geen freak crashGAIAjohan schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:43:
[...]
Die vangrail is nooit bedoeld voor een dergelijke crash.
Het is ook gewoon een freak crash..
Dit kan gebeuren
Het circuit wordt ook gebruikt door amateur trackdays he
De vangrail loopt naar de baan toe dat is niet juist
Die moet langs de baan lopen allerminst
En anders moet je er 5 rijen bandenstapels tegenaan zetten
Dit is een fout van het circuit! Neemt de FIA veiligheid niet zo serieus zodra er olie$ op tafel worden gelegd ?
Steiner paar minuten geleden.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
In herhaling auto op linkerkant van de baan buiten het asfalt, lijkt ook recht op een barrier aan te rijden maar komt op tijd naar rechts.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die coureurs stappen meestal weer in, voor hun is dat min-of-meer hun leven. Gisteren herhaling gezien van het F1 Cafe, daar werd ook door iemand gezegd dat je niet moet instappen als je niet met gevaar kan omgaan.MikeyMan schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:37:
[...]
Ik durf hem wel aan: die stapt nooit meer in een F1 auto.
Ik zou ook nooit meer auto durven te rijden. Richard Hammond heeft ook meerdere serieuze crashes gehad (de Rimac crash is echt verschrikkelijk om te zien), die stapt ook nog altijd in.
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 29-11-2020 15:47 ]
Hier hebben we een woord voor. Empathie. toch?rammes schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:44:
[...]
want? tja mij raakt dit gewoon, iemand zo uit t vuur zien springen. weet eigenlijk ook niet waarom ik dit moet uitleggen..
Leek me wel duidelijk uit de replay. Hij wilde er voorbij, maar had Kvyat niet gezien. Daardoor in een onmogelijk geachte hoek (freak accident) in de vangrail gekomen. Dit kan op élke plek op het circuit gebeuren als je op zo'n manier haaks op de baan het circuit af gaat.Webgnome schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:44:
Maar met alle beelden die ik zie heeft Grosjean zo onwaarschijnlijk veel geluk gehad. Als hij bewusteloos was geweest, werd er echt niet meer geraced. Dan was het gewoon einde verhaal.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Maarre, Hulk volgende week in een Haas?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De racepakken minimaal 30 seconden, gok dat de medical hetzelfde heeft.Stancke schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:45:
[...]
In welke mate zijn die pakken bestand tegen vuur?
Ga jij anders ff 20 seconden in een flammenzee zitten na een gigantische crash. Ik kreeg geen leuke flashbacks na crashes die ik live in het echt heb gezien iig.Slasher schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:41:
[...]
Ja het viel toch allemaal (achteraf) wel mee... Het ziet er natuurlijk heftig uit en je denkt WTF wat gebeurd daar maar als je ziet dat hij er zelf uitstapt dan hoeven wij toch niet zo geschokkeerd te blijven?
kijk, dat je als toeschouwer als eerste reactie schrikt enzo, kijk dat kan ik begrijpen maar het is nu duidelijk dat hij het er levend af heeft gebracht hebben dan is toch alles weer normaal voor ons als toeschouwer?
I am the great Cornholio!
Ondertussen bij racingpoint word een hele vloer vervangen
1 brandweerman was al bezig. Maar die stond gewoon heel lang alleen tot de medical car er was.pinda powerrr schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:44:
[...]
De medical car was sneller dan de stewards. Ook wel respect voor die gasten, want je ziet ze zoeken en dan gericht blussen en er zelf inspringen, met gevaar voor eigen leven.
Vond de stewards wel erg traag idd
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Want??? Je kijkt naar iemand die door het oog van de naald kruipt. Raakt hij bewusteloos? Dan is hij dood. Krijgt hij zijn gordel niet los? Dab is hij dood. Had de auto op de kop gelegen en komt hij er niet uit? Dan is hij dood.
Gelukkig niet aan de orde, maar lijkt me best normaal dat dit heftig is om naar te kijken.
Ja echt veel korter, Jos was er redelijk snel uit.hoevenpe schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:42:
[...]
Moest gelijk weer aan Verstappen senior in de pitlane denken, dat was nog veel korter toch?
Qua tijd zit ik meer te denken aan de Niki Lauda 1976
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ze zijn er voor gemaakt. Direct 1 van de redenen dat ze zo dik en zwaar zijn en uit 4 lagen bestaan. Net omdat brand een risico is.Stancke schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:45:
[...]
Kijken zeker nooit op YouTube naar crashes...Arjan90 schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:41:
Pfff. Ik kan alleen maar herhalen wat ik hier ook lees: wat een klap. Mijn kinderen wilden meteen komen kijken, maar die heb ik eerst even weggestuurd. Wat een mazzel hoe het lijkt af te lopen voor Grosjean. Ik zat met kippenvel, zeker toen er alleen maar meer beelden beschikbaar waren.
Ik zie net de beelden vanuit de helikopter, hij zit toch wel zo'n 20 a 30 seconden in die vlammenzee. Bizar. Je kan je toch niet voorstellen dat hij alleen wat brandwonden aan zijn handen en enkels heeft. Hoe hij ook uit die auto wordt gehaald. Pffff. Als dit een ronde later was gebeurd, zonder een medical car in de buurt, was het anders afgelopen.
Wat een drama reacties hier. Hij is levend en wel uitgestapt, vangrail maken en we kunnen door.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Er werd zojuist nog uitgelegd dat de coureurs drie lagen aan beschermende kleding hebben. De medicals zullen er niet zoveel hebben, maar wel iets.Stancke schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:45:
[...]
Waiting on the world to change
max 30 sec schijnt, hij zat bijna 20 sec in een vuurzeeStancke schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:45:
[...]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bensimpel
Positieve meneer
Of dat hij even out was door de g krachten. Auto stond binnen 5 meter stil.Exocet schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:46:
Ook een geluk dat de monocock rechtop is blijven staan en hij er zo zelf uit kon komen
😆 - Denk ook eens om ;)
Hier wou je toch wel een klein traumatje aan over lijkt me!
Bl44t
Dude, dit is het heftigste dat ik gezien heb sinds JB in Japan.Slasher schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:41:
[...]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Het is een voordeel in dit geval dat de medical car altijd achter het veld aan rijdt. Dat verklaart ook dat die zo snel ter plaatse was.pinda powerrr schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:44:
[...]
Wat betreft het verschil met het ongeval van Antoine Hubert. Antoine werd T-boned door een andere wagen en daar waren de wagens niet op berekend. Grosjean ging frontaal door de vangrail heen waar ze dus wel op gebouwd zijn om dat te kunnen weerstaan. Plus natuurlijk die foeilelijk halo die toch weer zijn functie bewijst. Ik denk dat een Aeroscreen in dit geval geen bescherming had geboden.
"When you grow up your heart dies"
Raar op andere circuits loopt zo'n vangrail parallel met het circuit mee en anders staan er 5 rijen bandenstapels voorBlokker_1999 schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:44:
[...]
Je kan niet elke impact voorzien. Dit was veilig bevonden en we moeten daar van leren.
Gunther aan het praten; commentator blert er gewoon doorheen....
Ik hoop eigenlijk dat Romain volgende week gewoon in de auto zit, dat is goed voor hem (denk ik) zo zijn F1 carrière afsluiten gun ik hem ook nietJasphur schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:46:
Ik zou het doen!
Je hebt gelijk, maar een mens heeft ook lucht nodig, en als je dan lucht hapt verband je onmiddelijk je luchtpijp.Sijhtam schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:46:
[...]
De racepakken minimaal 30 seconden, gok dat de medical hetzelfde heeft.
Medical car reed er achter aan toch? En volgens mij bedoel je marshalls ipv stewards, toch?pinda powerrr schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:44:
[...]
Empathie bijvullen, die schijnt bij je op te zijnMorpheusk schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:47:
[...]
Kijken zeker nooit op YouTube naar crashes...
Wat een drama reacties hier. Hij is levend en wel uitgestapt, vangrail maken en we kunnen door.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Leek ook een (lichte) waterblusser ipv een poederblusser. Dat deed niets.GAIAjohan schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:46:
[...]
1 brandweerman was al bezig. Maar die stond gewoon heel lang alleen tot de medical car er was.
Dit dus.. ik vind het een rare constructie op die plekFelizNavidad schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:48:
[...]
Raar op andere circuits loopt zo'n vangrail parallel met het circuit mee en anders staan er 5 rijen bandenstapels voor
per aspera ad astra
Fittipaldi en Deletraz zijn normaal reserve coureurs.Jasphur schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:46:
Omdat Sky en F1TV andere beelden hebben.Illegal_Alien schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:48:
Gunther aan het praten; commentator blert er gewoon doorheen....
Ik roep toch ook niet op om de race niet voort te zetten (die tendens zie ik hier overigens ook niet terug)? Dit zijn gewoon klappers van jewelste, en ja: ik heb genoeg crashes gezien via YouTube. Gelukkig niet zoveel dat ik gevoelloos ben voor de beelden van crashes zoals deze.Morpheusk schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:47:
[...]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Op die beelden waarop Grosjean over de vangrail springt: ligt het aan mij of lijkt hij geen linkerschoen meer aan te hebben? Op de rechtervoet zie ik kleuren, de linkervoet lijkt een zwarte sok te zijn?
Pure speculatie... maar misschien zat hij met z'n linkervoet vast en duurde het daardoor even voordat hij eruit kon springen?
Pffff. Bizar heftig. Anderzijds dat is óók een beetje F1 voor mij....net als bij wielrennen, hoeveel lugubere beelden daar wel niet voorbij komen elk jaar.
Pure speculatie... maar misschien zat hij met z'n linkervoet vast en duurde het daardoor even voordat hij eruit kon springen?
Pffff. Bizar heftig. Anderzijds dat is óók een beetje F1 voor mij....net als bij wielrennen, hoeveel lugubere beelden daar wel niet voorbij komen elk jaar.
WOw, Sky heeft onboard beelden getoond. Precies voordat Gro naar rechts vliegt komt er een stuk debris tegen zijn rechter voorband. Wellicht heeft dat een deel van het ongeluk veroorzaak.t
Ik denk hetzelfde als jij hoor, maar iedereen is anders natuurlijkSlasher schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:41:
[...]
Nog een geluk dat GRO niet full speed erop inreed, dan is de plotse stilstand van de wagen niet gunstig voor de hersenen (en andere organen) als ze van 300 - 0 gaan in een seconde.
Pietro Fittipaldi en Louis Delétraz zijn de testcoureurs bij HaasJasphur schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:46:
Zie hem geen indycar meer doe neeOcGuru schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:47:
Hier wou je toch wel een klein traumatje aan over lijkt me!
Dit gaat thuis zitten met zn vrouw en kids en gelijk heeft die!
wat een ravage. Van die hele HAAS is echt niet meer over dan een Revell bouwpakketje waar je op bent gaan staan..
M'n vriendin zei hetzelfde, 1 schoen uit ofzo. Mogelijk blijven hangen?davidov schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:49:
Op die beelden waarop Grosjean over de vangrail springt: ligt het aan mij of lijkt hij geen linkerschoen meer aan te hebben? Op de rechtervoet zie ik kleuren, de linkervoet lijkt een zwarte sok te zijn?
Vaak bu'j te bang!
Datzelfde constateerde ik ook al inderdaad. Dus het is niet raar dat je dat denkt.davidov schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:49:
Ja eigenlijk wel. Maar ik zou het ooo wel begrijpen dat hij van de week meld niet meer terug te komen. Heel misschien de laatste race. Ligt eraan hoe het met zn ribben is. Gebroken ribben is echt een hel, laat staan in een F1 wagenrammes schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:48:
[...]
Ik hoop eigenlijk dat Romain volgende week gewoon in de auto zit, dat is goed voor hem (denk ik) zo zijn F1 carrière afsluiten gun ik hem ook niet
This een discussie forum, en weer door.Morpheusk schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:47:
[...]
Ik kan het nog steeds niet niet bevatten, wat een klap man.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Gaan jullie verder kijken? Ik hoop echt geen crashes meer te zien.
Waarom zetten ze overigens overal geen banden/rubbers voor? Is dat te duur? Opzicht lijkt me het wel zinvol i.p.v. staal?
Waarom zetten ze overigens overal geen banden/rubbers voor? Is dat te duur? Opzicht lijkt me het wel zinvol i.p.v. staal?
Fok, was net even helemaal emotioneel. Wat een ONGELOFELIJK geluk heeft romain hier gehad. Hij is dus bovenlangs tussen de Halo en de vangrail gekropen. Die marshal die samen met van de Merwe en wolk van blus materiaal om hem heen wierp waardoor hij eruit is kunnen kruipen...... Waanzinnig
Adrenaline op 9...........
Adrenaline op 9...........
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Op de onboard zie je dat hij een gaatje ziet en naar rechts stuurt, daarbij ziet hij (dacht Gas) helemaal niet.RoD schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:44:
En dan is hersenschade (of brandschade aan longen) ook niet direct zichtbaar. Dat de traumahelikopter nodig was is schrikken.Exorcist schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:49:
[...]
Nog een gelukt dat GRO niet full speed erop inreed, dan is de plotse stilstand van de wagen niet gunstig voor de hersenen (en andere organen) als ze van 300 - 0 gaan in een seconde.
Ze hebben net de live tracker aangepast (kon het net niet meer kopieren/plakken) bij nu.nl maar er stond zoiets als: Welkom bij de race van Bahrein. blablabla Veel plezier. (enter) Zware crash Grosjean.
Nu is het geworden:
Goedemiddag en welkom in dit liveblog op NU.nl. Mijn naam is Patrick Moeke en ik houd je op de hoogte van alle ontwikkelingen bij de Grand Prix van Bahrein.
Horrorcrash Grosjean
Fransman ontsnapt aan vuurzee
Nu is het geworden:
Goedemiddag en welkom in dit liveblog op NU.nl. Mijn naam is Patrick Moeke en ik houd je op de hoogte van alle ontwikkelingen bij de Grand Prix van Bahrein.
Horrorcrash Grosjean
Fransman ontsnapt aan vuurzee
Halo lijkt wel nog in orde te zijn op het wrak.
Zei ik ook inderdaad. zag er gek uitdavidov schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:49:
Sowieso schrijf je zo!
Vraag me ook wel af wat de G kracht zou zijn die hij ondervonden heeft. Want veel afstand heeft die monocoque niet afgelegt.Bensimpel schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:47:
[...]
Of dat hij even out was door de g krachten. Auto stond binnen 5 meter stil.
Het lijkt me niet slim dat die steward met blote handen mogelijk hele scherpe carbon fiber stukjes aan het oppakken is. Geef die man handschoenen.
Ik heb het nu al tig keer gezien, maar het went nog niet. Als je ziet dat die auto geflambeerde appelmoes is geworden, en Grosjean er "gewoon" uit springt... ik kan het nog niet geloven.
Viel mij ook al op in een eerdere herhaling. Maar later leek dat weer een storing in het beeld.wcduck schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:49:
WOw, Sky heeft onboard beelden getoond. Precies voordat Gro naar rechts vliegt komt er een stuk debris tegen zijn rechter voorband. Wellicht heeft dat een deel van het ongeluk veroorzaak.t
De voorkant van de auto zit in de vangrail vast en de achterkant heeft nog draaiend momentum en rukt zichzelf los van de voorkant in de draai.Stefie2010 schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:40:
Iedereen heeft het over de brandstoftank maar zou het ook niet de batterij kunnen zijn die ontploft?
How do you save a random generator ?
Indycar was toch al geen optie meer?FelizNavidad schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:50:
[...]
Zie hem geen indycar meer doe nee
Dit gaat thuis zitten met zn vrouw en kids en gelijk heeft die!
IMSA waren nu de geruchten.
edit: herstel dat was MAG.
GRO was in de race voor een stoel bij Foyt in de Indycar
[ Voor 13% gewijzigd door sambalbaj op 29-11-2020 15:53 ]
Even terug naar de Ziggo studio terwijl de nieuwe vangrail gebouwd wordt in recordtijd.
[ Voor 47% gewijzigd door AW_Bos op 29-11-2020 15:52 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Schiet je weer de baan op, niet overal is dat verstandig te doen.HollowGamer schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:50:
Gaan jullie verder kijken? Ik hoop echt geen crashes meer te zien.
edit, alhoewel vangrails dat ook kan doen.
[ Voor 5% gewijzigd door Mel33 op 29-11-2020 15:52 ]
Bij een rode vlag staat de klok stil.Jackson6 schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:51:
Is er nog iets van een tijdslimiet? Lijkt me niet dat er nog veel gereden gaat worden.
Komt zometeen gewoon een staande herstart zoals de regulaties voorschrijven.
Met Max op P2!
Ding is dat iedereen zich kan aanmelden als Marshall, en elk mens regeert anders in een adrenaline situatie.GAIAjohan schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:46:
[...]
1 brandweerman was al bezig. Maar die stond gewoon heel lang alleen tot de medical car er was.
Vond de stewards wel erg traag idd
Hey, wat gebeurt daar bij Ferrari?
Als ik Grosjean zou zijn is het mooi geweest met de F1, die heeft net de dood in de ogen gekeken. Waarom het lot verder tarten met nog maar twee races in de achterhoede.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Plaatsen ze nu een betonnen barrier terug?
Denk niet dat ze het chassis nog een keer gaan gebruiken.
Ja, geloof met tecpro er nog voor straksJasphur schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:53:
Plaatsen ze nu een betonnen barrier terug?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Holy. Fucking. Shit.
Meer kan ik niet uitbrengen. What the actual fuck.
Meer kan ik niet uitbrengen. What the actual fuck.
Onderdelen vervangen. Onder rode vlag mag je vrijwel alles vervangen door een nieuwe van het zelfde.Dentist schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:53:
Hey, wat gebeurt daar bij Ferrari?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Welkom in het midden oosten.Fleximex schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:51:
Het lijkt me niet slim dat die steward met blote handen mogelijk hele scherpe carbon fiber stukjes aan het oppakken is. Geef die man handschoenen.
Hebben de AR beelden in de Ziggo studio nu mooi nut bij de uitleg.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Waarom niet? Meer geluk dan dit kan je niet hebben. Maar het is straks niet opeens gevaarlijker dan een uur geleden..HollowGamer schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:50:
Gaan jullie verder kijken?
Doe eens niet.
[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 29-11-2020 15:54 ]
---RAWE CEEK!!!---
Okay, waar ik vandaag Tim zei, dat moet dus Tom zijn... My bad...
"When you grow up your heart dies"
Hij heeft ook een vrouw en kind. Als ik hem was, wist ik het wel (maar dan was ik ook nooit tbv een competitie in een F1 wagen gestapt).hoevenpe schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:53:
Als ik Grosjean zou zijn is het mooi geweest met de F1, die heeft net de dood in de ogen gekeken. Waarom het lot verder tarten met nog maar twee races in de achterhoede.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.