😆 - Denk ook eens om ;)
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Grote kans dat we niet de volledige 57 ronden rijden maar een x procent. Volgens mij 75HollowGamer schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:32:
[...]
De show gaat gewoon verder, dat is (helaas) bij elke top sporten zo.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Behalve bij Hamilton lijkt wel: die wil in zijn concentratiemodus blijven. Terwijl Albon bij Haas aan de pitmuur aan het informeren was en Verstappen naar het scherm aan het kijken was zonderde Hamilton zich af met zijn assistente/fysio en is vervolgens ergens anders heen gegaan. Beetje raar, al zal iedereen wel zijn eigen manier van "verwerking" en betrokkenheid hebben.Maurice079 schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:25:
Je ziet de schrik in de ogen van iedere coureur gewoon.
Albon stond daar ook hè...rammes schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:32:
[...]
nee slechte kant, daarom was MAx ook blij dat het 3e was
Het voldeed aan de FIA eisen die ze op alle circuits hanteren. Dit was echt de meest vreemde hoek waarop je die barriere kon raden.Cowamundo schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:32:
Hoe kun je verkopen dat dit straks weer veilig is met een nieuw stukje vangrail erop?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Hoe lang geleden is dat we zo’n crash gezien hebben?
Alvast bedankt voor je reactie
Gelukkig leeft ie nog. Wat een klapper.
Max zal zo bij de herstart vanaf P2 starten....rammes schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:32:
[...]
nee slechte kant, daarom was MAx ook blij dat het 3e was
True... Dit was ook wel echt een Grosjean actie, zo het circuit over...iichel schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:33:
hate to say maar hij doet het zelf. heel veel geluk gehad en een ode aan de FIA en de veiligheid in de F1
ja ok, maar Albon is ook veel beter
Ik zou het doen!
Ter beoordeling van de wedstrijdleiding lijkt mij.Cowamundo schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:32:
Hoe kun je verkopen dat dit straks weer veilig is met een nieuw stukje vangrail erop?
Vangrails vervangen en weer door.Gunner schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:25:
Wat gebeurd er met de race denken jullie? Gaat die nog hervat worden? Hoe zit dat reglementair
Op Le Mans duurt dat meestal 30 minz oid.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Het was echt een krankzinnige move. Lijkt op van volledig links naar rechts gaan op de snelweg zonder te kijken.iichel schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:33:
hate to say maar hij doet het zelf. heel veel geluk gehad en een ode aan de FIA en de veiligheid in de F1
Zit ook echt te trillen...
Tuurlijk is het motorsport en is dit altijd een risico. Dat betekent echter niet dat de coureurs geen mensen zijn met een eigen familie/gezin. Dit was niet een normale F1 crash, vandaar dat iedereen ook vreesde voor zn leven.
Signature
[ Voor 33% gewijzigd door ViperTim op 29-11-2020 15:34 ]
Hartley op silverstone 2017?streamnl schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:33:
Mijn excuses dat ik zo abrupt iets vraag wat waarschijnlijk al gevraagd is...
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Op dezelfde manier als we het al jaren verkopen. 100% veilig kan nooit gegarandeerd worden. 1 van de redenen waarom mensen kijken ook.Cowamundo schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:32:
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Volgens mij Berger in Imola 1989streamnl schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:33:
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Knap dat je zelfs nu nog wat kunt vinden om op Hamilton te zeiken.Bart-Willem schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:33:
[...]
Behalve bij Hamilton lijkt wel: die wil in zijn concentratiemodus blijven. Terwijl Albon bij Haas aan de pitmuur aan het informeren was en Verstappen naar het scherm aan het kijken was zonderde Hamilton zich af met zijn assistente/fysio en is vervolgens ergens anders heen gegaan. Beetje raar, al zal iedereen wel zijn eigen manier van "verwerking" en betrokkenheid hebben.
Haters everywhere but I don’t really care
In F1, Alonso in 2016. En andere top klasses vorig jaar Spastreamnl schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:33:
[ Voor 7% gewijzigd door Osxy op 29-11-2020 15:36 ]
Ik zou het dichterbij zoeken met de F2: Spa 2019...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Van de F1 ook niet, de beelden stoppen allemaal vlak voor de impact.nachtnet schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:28:
onboard replay hoeft van mij niet..
"When you grow up your heart dies"
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Pff ik zit hier ook te shaken.Sir_Lion schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:34:
Ik ben er nogal stil van.
Zit ook echt te trillen...
Bianchi Japanstreamnl schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:33:
Kubica Canada
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ja dit was wel Grosjean fout, die heeft gewoon gedacht dat Kvy in de lucht zou oplossen.
Dan heeft Kvy nog geluk dat hij niet met zijn wiel werd gelockt in het achterwiel van GRO en zo ook de vangrail in meegesleurd.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De halo heeft volgens mij nog meer levens/verwondingen bespaard, ik ben geen kenner, maar ik heb dit al meerdere keren gelezen dat het een echte goede toevoeging is geweest.Catmandos schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:25:
Dit is 1 van de eerste crash waar de halo een leven heeft gered.. 100% zonder halo was GRO dood.
[ Voor 3% gewijzigd door Chiron op 29-11-2020 15:37 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Hij stuurde in ieder geval dusdanig in dat hij daar geen rekening mee hield. "gelukkig" lijkt het erop dat ie het zelf heeft veroorzaakt, dat geeft een andere rijder geen schuldgevoel, en gelukkig dat ie het nog na kan vertellen. Het zou wel eens zijn laatste race geweest kunnen zijn nu.Vos schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:28:
Hij heeft Kvyat nooit gezien lijkt het.
Testing, one, two ...
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Einde GRO F1 die stapt denk ik niet meer in de laatste 2 races als hij iets aan zijn voet/enkel heeft.
Volgens mij vlak na de introductie op Spa was er een incident waar er auto's letterlijk over de halo waren geschoven.HollowGamer schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:36:
[...]
De halo heeft volgens mij nog meer levens/verwondingen bespaard, ik ben geen kenner, maar ik heb dit al meerdere keren gelezen dat het een echte goede toevoeging is geweest.
Ik denk dat je toch stoor-strepen zag.
Ik ben benieuwd hoe de race straks weer verder gaat. Alle coureurs zijn vast flink geschrokken.
[ Voor 20% gewijzigd door AW_Bos op 29-11-2020 15:38 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Leclerc toen met ik dacht Alonso die over zijn wagen heen schoot?HollowGamer schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:36:
[...]
De halo heeft volgens mij nog meer levens/verwondingen bespaard, ik ben geen kenner, maar ik heb dit al meerdere keren gelezen dat het een echte goede toevoeging is geweest.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik durf hem wel aan: die stapt nooit meer in een F1 auto.wontcachme schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:35:
Ik vraag mij serieus af of Grosjean nog gaat racen komende weken. Dit zal er zeker inhakken qua vertrouwen.
Dit komt denk ik gewoon omdat het camerasysteem ook helemaal kapot is. De beelden worden direct doorgestuurd en daarom kan je tot bijna het laatste moment mee kijken (maar net de laatste seconde niet)sjaool schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:35:
[...]
Van de F1 ook niet, de beelden stoppen allemaal vlak voor de impact.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Fbb0aFRPdCbQJsuiy62jx0OR.png?f=user_large)
...
[ Voor 8% gewijzigd door Thom2289 op 29-11-2020 15:38 ]
Draai je tv evenDoubleDutch schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:36:
De halo bewijst maar weer dat die zijn werk doet. 👍😳
[Afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door WhatsappHack op 29-11-2020 15:38 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Was dat niet met Alonso en Leclerc, waarbij Leclerc bijna een achterwiel tegen zijn helm kreeg?Osxy schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:37:
[...]
Volgens mij vlak na de introductie op Spa was er een incident waar er auto's letterlijk over de halo waren geschoven.
People as things, that’s where it starts.
Linker enkel vermoed ik dan, hij lijkt zonder schoen links over de vangrail te springenThom2289 schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:38:
Kleine brandwonden aan handen en enkels via Sky
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Interessant filmpje daarover:Illegal_Alien schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:37:
[...]
Leclerc toen met ik dacht Alonso die over zijn wagen heen schoot?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Kunnen wij echt niet over oordelen. De ene niet, de andere wel.MikeyMan schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:37:
[...]
Ik durf hem wel aan: die stapt nooit meer in een F1 auto.
En waarmee worden die 2 Haas-lui mee gebracht bij het wrak? Juist ja: een Lada (volgens mij).London schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:31:
Die zou het nog verliezen als Hamilton in een Lada start.
Ik zou het doen!
Dit was natuurlijk een gigantische fout van Grosjean, hij scheert over de baan heen, tikt Kvyat aan en gaat bijna haaks de vangrail in op hoge snelheid. En dit met een "goede" afloop (even ervanuit gaan dat er geen permanente schade is wanneer de adrenaline is weggezakt). Als dit allemaal kan in de F1, dan is het toch wel erg veilig geworden. Hulde.
Want? Hij leeft nog gewoon hoor.rammes schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:39:
Jongens wat een beelden, hou t niet droog.
[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 29-11-2020 15:40 ]
Scheelt wss ook dat de F1 rijders bij de top 0,01% van fitste mensen van deze aardkloot horen. Iedereen hier in dit topic had het wss niet geredLuxicon schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:37:
Held, puur op adrealine, op zo'n moment wil je niet bewusteloos zijn
[Afbeelding]
Vaak bu'j te bang!
Same here.. die reactie als hij eruit springtrammes schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:39:
Jongens wat een beelden, hou t niet droog.

per aspera ad astra
de IndyCar variant de aeroscreen heeft dit seizoen ook Rinus 'Veekay' van Kalmthout gered toen hij de wagen van Colton Hertha bovenop zich kreeg.HollowGamer schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:36:
[...]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
He saved his life.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
“My heart wil Grosjean”
Echt dit wordt nightmare-fuel
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Je ziet m echt meerdere malen kijkenHippocampus schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:40:
KVY kijkt in zijn spiegel en ziet die auto ontploffen.... damn.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Kippenvel beelden....Luxicon schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:37:
Held, puur op adrealine, op zo'n moment wil je niet bewusteloos zijn
[Afbeelding]
Ja het viel toch allemaal (achteraf) wel mee... Het ziet er natuurlijk heftig uit en je denkt WTF wat gebeurd daar maar als je ziet dat hij er zelf uitstapt dan hoeven wij toch niet zo geschokkeerd te blijven?
kijk, dat je als toeschouwer als eerste reactie schrikt enzo, kijk dat kan ik begrijpen maar het is nu duidelijk dat hij het er levend af heeft gebracht hebben dan is toch alles weer normaal voor ons als toeschouwer?
maar misschien ben ik te nuchter?
[ Voor 27% gewijzigd door Slasher op 29-11-2020 15:44 ]
Elect a clown, expect a circus.
Het kan zeker een accelerator geweest zijn en de basis.Stefie2010 schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:40:
Iedereen heeft het over de brandstoftank maar zou het ook niet de batterij kunnen zijn die ontploft?
Ik zie net de beelden vanuit de helikopter, hij zit toch wel zo'n 20 a 30 seconden in die vlammenzee. Bizar. Je kan je toch niet voorstellen dat hij alleen wat brandwonden aan zijn handen en enkels heeft. Hoe hij ook uit die auto wordt gehaald. Pffff. Als dit een ronde later was gebeurd, zonder een medical car in de buurt, was het anders afgelopen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Die beelden van de voorkant. Ongelooflijk dit.Luapper schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:40:
Die heli beelden zijn echt zo bizar... Niet normaal dat ie uitstapt.
Ik heb heel wat zitten zeiken op al die kleine regeltjes maar het is er allemaal niet voor niets.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik denk de rare crash van Alonso in Melbourne toen 'ie nog voor McLaren reed. Al is deze nog wel een categorie hoger.streamnl schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:33:

Nee, is brandstof. De brandstofcel zit net daar waar de wagen gebroken is, achter de rug van Grosjean en voor de motor.Stefie2010 schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:40:
Iedereen heeft het over de brandstoftank maar zou het ook niet de batterij kunnen zijn die ontploft?
Al die andere fouten hebben hem er ook nooit van weerhouden om weer te gaan racen.wontcachme schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:35:
Ik vraag mij serieus af of Grosjean nog gaat racen komende weken. Dit zal er zeker inhakken qua vertrouwen.
Zou best beiden kunnen zijn.Stefie2010 schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:40:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Moest gelijk weer aan Verstappen senior in de pitlane denken, dat was nog veel korter toch?simons schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:41:
Goeie genade wat zat hij daar lang in!!!
Echt dit wordt nightmare-fuel
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nee, maar met nog 2 races te gaan in je F1 carriere lijkt mij dat je nu toch heel erg gaat twijfelen. Zeker als de volgende race weer hier is.KlaasjeNL schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:42:
[...]
Al die andere fouten hebben hem er ook nooit van weerhouden om weer te gaan racen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zelfs met pak aan is dat heel erg lang, die heeft wel tweedegraads aan zn armen en handen.chevsticks schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:40:
Hij zit nog serieus lang in die vlammenzee. Seconde of 15 a 20 lijkt het wel.
En die wagen stond ook binnen 5 meter stil, dus dat waren ook behoorlijk wat g-krachten.
Alle geluk van de wereld dat ie niet out is gegaan in die cockpit.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De crash van Hubert in de formule 2 ging met meer snelheid en met een dodelijke afloop.
De herhaling met de vlammenzee en hij daar gelukkig uit komt blijft het een wonder.
Zie mijn laatste zin.matthijst schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:34:
[...]
Knap dat je zelfs nu nog wat kunt vinden om op Hamilton te zeiken.
De medical car was sneller dan de stewards. Ook wel respect voor die gasten, want je ziet ze zoeken en dan gericht blussen en er zelf inspringen, met gevaar voor eigen leven.Jasphur schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:42:
Ik word steeds stiller bij elke nieuwe angle van de replay van de crash.
Waiting on the world to change
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.