Knowledge reigns supreme over nearly anything
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat een klapper zeg.
de race ging nog 60 ronden door en reden langs het wrak:
...

[ Voor 109% gewijzigd door HollowGamer op 29-11-2020 15:24 ]
Elect a clown, expect a circus.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

Nou maar goed dat ze er zijn.DJTimo schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:54:
In Bahrein allemaal zorgpersoneel en hulpverleners op de tribune. Heel mooi.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Als je ziet hoe hij gebroken is lijkt me dat wel idd. Nette breuk.Dentist schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:23:
[...]
Da's bij design, en waarschijnlijk wat Grosjean hier gered heeft.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Mag toch hopen dat ie achter de mono afbreekt, of niet ?.ScorpionSquad schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:23:
De auto in tweeen, daar is iets helemaal niet goed in de constructie.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Schaam je.
[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-11-2020 17:24 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/nu13LBltKg0gMxV1ELY7hHQl.png?f=user_large)
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Auto in tweeën. Ongelooflijk!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
[ Voor 38% gewijzigd door CyBeRSPiN op 29-11-2020 15:24 ]
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dat is een veiligheids-feature. Zie hier: http://www.f1-forecast.co...%20Impact%20Structure.pdf.ScorpionSquad schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:23:
Weet niet of ze nog wel gaan herstarten. Barrier is nu kapot.Slasher schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:23:
en nu nieuwe start?
Juist wel. Daardoor heeft ie het overleefd. De hele achterkant hoort juist af te breken in zulke gevallen.ScorpionSquad schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:23:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Grosjean heeft als het ware de dood overleefd.tweakduke schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:24:
Dat hij er uberhaupt er nog uit stapt, auto doormidden
...
Gevoel heb ik wel jaCyBeRSPiN schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:24:
Denk dankzij de halo overleefd?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ja maar dat duurt nog wel even...Slasher schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:23:
en nu nieuwe start?
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 29-11-2020 15:25 ]
Maar hij zat zelf in dat voorste deel of niet? Dus hij is ook door de vangrail gegaan.wowly schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:24:
My goodness...... Wat een klap. Dwars door de vangrail
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Het is echt een mirakel.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
"When you grow up your heart dies"
Echt engel op schouder gehad.tweakduke schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:24:
Dat hij er uberhaupt er nog uit stapt, auto doormidden
Echt bizar...
[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 29-11-2020 15:25 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ja zo te zien wel, ongeloofelijkCyBeRSPiN schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:24:
Denk dankzij de halo overleefd? Die is dwars door de vangrail geperst.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
PSN: xMaurice93
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Zal wel moeten als ze willen racen, zie die het komende halfuur niet herstarten.ZeRoC00L schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:24:
Die vangrail kunnen ze toch niet even fixen?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Bensimpel
Positieve meneer
Sorry maar ik zie liever geen dode of half verbrande mensen live in beeld..Verwijderd schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:24:
[...]
Waarom? Gevaar hoort bij motorsport. Als je daar niet tegen kunt kan je beter tennis ofzo gaan kijken.
😆 - Denk ook eens om ;)
Formerly known as Ragdoll
Je was me net voor. Dat kan helemaal niet...wowly schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:25:
Hoe is ie daar uitgekomen!!!!!??
Twente komt eraan!
Zelf kijken en alles dirigeren.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Een deel geluk, een deel goed ontwerp van de wagen. De wagen zelf is dan wel in 2, de overlevingscel waar Grosjaen in zit zou in principe in 1 stuk moeten zijn.wowly schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:25:
Hoe is ie daar uitgekomen!!!!!??
Ik zie het liever ook niet in de herhaling.Bensimpel schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:25:
[...]
Sorry maar ik zie liever geen dode of half verbrande mensen live in beeld..
Echt niet normaal.
Maar reken maar dat hij direct zijn stoppen aankondigt.
Is nou niet een punt waar je normaal gesproken haaks je auto inklapt.crzyhiphopazn schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:25:
Waar the hell zijn de bandenstapels hier?
[ Voor 27% gewijzigd door Franco10 op 29-11-2020 15:27 ]
Ik heb nog steeds die beelden uit de F2 in mijn hoofd, knalde die ook niet vol de vangrail in?Luxicon schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:24:
[...]
Grosjean heeft als het ware de dood overleefd.
Knap dat je als coureur zometeen nog in de auto kan stappen.
Dat valt nou ook wel weer mee. Dit is nou juist de reden dat er zoveel in veiligheid is geïnvesteerd.InFamous schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:26:
Mijn mening is gewoon staken deze handel, er is bijna een coureur overleden. Deze crash is niet normaal.
Gelukkig maar dat die halo erop zit zeg. Pff
Dat vroegen we ons ook af met die crash van Alonso weet je nog? Auto gewoon opgevouwen alsof ie in de pers was. Komt Alonso er gewoon onder vandaan gekropen door ‘t puike design.RoD schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:25:
Achterste deel afgebroken, voorste deel ingeklemd in de vangrail. Hoe is hij hier uitgekomen? Hoe is het mogelijk dat Grosjean hier geen appelmoes is geworden?
Het is echt een mirakel.
Maar allejezus wat een zieke klap was dat, kijk die vangrail.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Wel het minste, zou toch verwachten dat het allemaal wat steviger zou zijn. Hoewel, nonisotrope koolstofvezelmaterialen kunnen heel zwak zijn als ze niet in de richting worden belast waar ze voor ontworpen zijn.loekf2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:24:
[...]
Mag toch hopen dat ie achter de mono afbreekt, of niet ?
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Dit dus.RoD schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:25:
Achterste deel afgebroken, voorste deel ingeklemd in de vangrail. Hoe is hij hier uitgekomen? Hoe is het mogelijk dat Grosjean hier geen appelmoes is geworden?
Het is echt een mirakel.
Echt bizar zeg. Poe. Ben er stil van. Ondanks dat het goed is afgelopen
DUGG
Overigens, ook echt mazzel dat de marshals daar zo dichtbij zijn. Die waren er echt binnen 5 seconden bij.
Laten we dit nu nog maar even niet hier doen, eigen topic lijkt mij beter en rapport afwachten.vhal schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:27:
Maar niemand die zich afvraagt waarom die vangrail daar überhaupt in die richting staat? Ik zie dat het een soort van entry is maar konden ze dit niet anders oplossen?
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ze stopten hem ook netjes voor de impact, zoals het hoort wat mij betreftnachtnet schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:28:
onboard replay hoeft van mij niet..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dat is ook wel zo.De Rikster schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:26:
[...]
Is nou niet een punt waar je normaal gesproken haaks je auto inklapt.
Bandenstapel laat wel zien waarom het zo belangrijk is om het overal rondom het circuit te plaatsen.
Maar het design van de F1 auto is zeker on point.
Je wilt niet dat de motor de mono cockpit nog extra naar voren duwt.
Gelukkig geen herhaling van Jules.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Die stopten ze gelukkig op tijd.nachtnet schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:28:
Je zou het mij niet snel hebben horen zeggen, maar lang leve de Halo.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Ik zou ‘t wel willen zien. Hij leeft nog en t design heeft z’n werk gedaan, nu ben ik heel benieuwd hoe en wat. Maar de cam heeft dat wss niet opgenomen.nachtnet schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:28:
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Elect a clown, expect a circus.
Ik denk zelfs dat die onderbroken is. Als je auto zo door midden breekt zal er wel een datalijntje scheuren ergens.
Precies wat ik ook dacht..caspervc schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:30:
Het lijkt of de voorkant door de vangrail heen schiet, en bij de headrest de achterkant wordt gestopt door de vangrail. Daar scheurt alles, en breekt de tank.
Je zou het mij niet snel hebben horen zeggen, maar lang leve de Halo.
Grosjean lijkt zelf inderdaad te sterk in te sturenBensimpel schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:30:
Hij heeft kvyat nooit gezien. Kvyat kan hier echt niks aan doen.
DUGG
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Ja klopt, maar die vloog volgens mij niet in de brand zoals bij Grosjean. Het verschil daar was, dat iemand - na de crash - er nog eens vol op knalde. Op dat moment biedt het ontwerp geen bescherming meer tegen zo'n harde klap.HollowGamer schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:26:
[...]
Ik heb nog steeds die beelden uit de F2 in mijn hoofd, knalde die ook niet vol de vangreel in?
Knap dat je als coureur zometeen nog in de auto kan stappen.
...
De lange versie met helicopter view en onboard van de crash.
Bottas was ook weer lekker weg, man man man. Die zou het nog verliezen als Hamilton in een Lada start.
Tesla M3LR '21
De show gaat gewoon verder, dat is (helaas) bij elke top sporten zo.Gunner schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:25:
Wat gebeurd er met de race denken jullie? Gaat die nog hervat worden? Hoe zit dat reglementair
Hij rijdt echt haaks op die vangrail, dat is als een wig er tussen duwen.MikeyMan schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:30:
Ik zie het gebeuren, maar snap er nog steeds niks van dat die vangrail zo raar reageert. Het lijkt nog steeds een hele rare gang van zaken.
Zou zomaar kunnen dat hij in de nieuwe Marvel film zit (geintje maar je moet wel supermens zijn om dit te kunnen dodgen)
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
nee slechte kant, daarom was MAx ook blij dat het 3e wasLondon schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:31:
Flinke klappert zeg.
Bottas was ook weer lekker weg, man man man. Die zou het nog verliezen als Hamilton in een Lada start.
Ik zou het doen!
Tegen een swipe, waar het voorwiel de ander zn achterwiel raakt is bijna niks veiliger te maken.vhal schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:27:
Maar niemand die zich afvraagt waarom die vangrail daar überhaupt in die richting staat? Ik zie dat het een soort van entry is maar konden ze dit niet anders oplossen?
In Indycar en Nascar op de snelle ovals is precies dit hetgene waar iedereen bang voor is.
Als je dit wil vermijden moet al het racen eigenlijk ophouden want dit kan op elk circuit gebeuren.
Zelfs met fietsen is het achterwiel aantikken meestal de ergste manier om te crashen.
How do you save a random generator ?
Hij is uiteindelijk gewoon miljonair, hij hoeft zijn leven niet meer op het spel te zetten als ie dat niet meer wil. Heeft ook kinderen natuurlijk.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.