Pffff gelukkig
Ahhhh hij is uit de auto. Poeh. Wat een opluchting.
oef, gelukkig,
Ik zou het doen!
Kippenvel... Dit kan niet anders dan goed fout zijn...
Zit in Medical Car godzijdank.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hij is ok gelukkig, zag hem er volgend mij op beeld al uit springen.
Damn.. zo'n explosie zie je nooit bij formule 1
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Pff, hij leeft nog.
[ Voor 5% gewijzigd door Malfunctions op 29-11-2020 15:17 ]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Levende GRO zo te zien, jezus dat was een explosie
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
pfeww gelukkig zeg!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Holy shit, wat ging hij snel de muur in
Gro uit de auto. Goed nieuws
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee hoor.... zeker voor het onzekere nemen
Goed om hem weer te zien in de auto. Wtf was dat man
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Poe lang geleden zo'n klapper, schrok er echt van.
Pardon? Er gebeurt wat, dan wil je toch zien wat, Grosjean zit gewoon te praten in de auto hoor, dus laat die klapper zien.
Gelukkig, het leek alsof dit een dodelijk gevolg kon hebben.
...
Wow wat een explosie pff
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Okay. Fijn om te zien
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Serieus????Erapaz schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:16:
Fuck regie, laat die klapper nou zien!!
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Schrik zat er hier goed in zeg. Wat een vuurbal joh.
PSN: xMaurice93
Bensimpel
Positieve meneer
Doe eens niet.
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 29-11-2020 15:19 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
Je krijgt toch een beetje Nicki Lauda herinneringen bij zoiets.
Waiting on the world to change
Zooow zeg schrok me echt kapot! wat een opluchting!
Man hij zit helemaal over het witte stof van de brandblussers
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Gro loopt wel erg moeilijk
Sowieso schrijf je zo!
GRO stapt er allesbehalve fris uit.
Waiting on the world to change
Tevens: te-ring, wat zijn die auto's tegenwoordig veilig. Dat was vroeger heul anders afgelopen.
Als dat het ergste is na zo'n klapper...nadroJ schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:19:
Gro loopt wel erg moeilijk
Ik hoop dat Romain echt geen indy gaat rijden.
Ik zou het doen!
Met de Ambulance... Dat zie je niet vaak...
Laatste keer was dus vorig jaar in Spa...
Laatste keer was dus vorig jaar in Spa...
"Loopt"nachtnet schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:19:
loopt iig naar de ambu..
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Pff wat een klap!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik ben toch wel benieuwd naar de replay, vragen denk ik toch af waar dat vuur allemaal vandaan komt en misschien iets met de baan te maken heeft.mr thee schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:15:
Wel goed dat ze dit niet laten zien
Zag ik ook een bloedneus bij GRO?
Vraag is wel, wat was dit dan? Kon haast niet van de auto zelf zijn toch?
Heeft iemand al beelden?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heeft een F1 auto eigenlijk ook een brandblusser zoals de F2 vanochtend liet zien?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Holy shit, dat was even schrikken... Hoe kan dit nou gebeuren?
Ik dacht echt even dat Grosjean dit niet zou overleven zeg, jezus...
Ik dacht echt even dat Grosjean dit niet zou overleven zeg, jezus...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Scroll naar bovenG_Dragon schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:20:
Heeft iemand al beelden?
Gelukkig leeft ie nog en kan ie (al dan niet met ondersteuning) lopen naar de ambu. De rest is “even bijzaak”.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja.wontcachme schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:20:
Heeft een F1 auto eigenlijk ook een brandblusser zoals de F2 vanochtend liet zien?
Doe eens niet.
[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 29-11-2020 15:21 ]
Jawontcachme schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:20:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ze zeggen juist dat er een brandblusser in de auto ingebouwd zit...wontcachme schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:20:
Zit ik me ook af te vragen, dacht dat de tank redelijke klap kon hebben voordat zoiets zou gebeuren (lees: vrijwel onmogelijk).MikeyMan schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:20:
Vraag is wel, wat was dit dan? Kon haast niet van de auto zelf zijn toch?
@TinusTegengas ja na zo'n klapper mag je dat nog wel lopen noemen..
Bensimpel
Positieve meneer
Ja er zit ee brandblusser aan boord. Maar marshalls hebben ze ook natuurlijk.wontcachme schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:20:
😆 - Denk ook eens om ;)
https://twitter.com/Hamid...tatus/1333052149509599233G_Dragon schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:20:
Heeft iemand al beelden?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Via reddit:G_Dragon schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:20:
Heeft iemand al beelden?
https://streamable.com/l16gmb
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Jawel, maar met een brandblusser kom je vaak niet ver, zeker als het een brandstoftank is...wontcachme schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:20:
Ik denk dat ze sowieso de replays afwachtten totdat GRO zeker weten ok was.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Het lijkt wel of hij tegen iets aanklapt wat massief is en helemaal niet meebeweegt.
Bij SKY vragen ze zich af hoe het mer de marshalls daar is
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Auto totaal doormidden
[ Voor 4% gewijzigd door Tk55 op 29-11-2020 15:22 ]
Krijgen we nu een herstart achter SC of op de grid?
Sjezus die herhaling. Hele auto in puin, en in de fik. En er dan "gewoon" uit stappen. Bizar, maar wel heel fijn.
Jezus wat een klap zeg
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Overigens, die start van Hamilton zeg.. rijdt gewoon weg.
De auto in tweeen, daar is iets helemaal niet goed in de constructie.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Poah auto in tweeen, dayum
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Holy fuck, hoe ie zelf uit die in auto komtTransportman schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:21:
[...]
Jawel, maar met een brandblusser kom je vaak niet ver, zeker als het een brandstoftank is...
Da's bij design, en waarschijnlijk wat Grosjean hier gered heeft.Bensimpel schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:22:
Chassis breekt in 2en. Wtf
Wat een godswonder dat ie hier heel uitkomt zeg
PSN: xMaurice93
De tering man. Dat chassis
Sowieso schrijf je zo!
Ok Romain staatslot gebruikt voor je leven.....
en dan zo weglopen..
Ik zou het doen!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.