Fijne race allemaal!
Nope, Tom is al een paar weken niet aanwezig. De laatste tijd is Tim altijd aanwezig in de studio. En dat merk je meteen. Veel rustiger dan zijn broer.
"When you grow up your heart dies"
Veel plezier allemaal!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat was toch echt Tom C.sjaool schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:10:
[...]
Nope, Tom is al een paar weken niet aanwezig. De laatste tijd is Tim altijd aanwezig in de studio. En dat merk je meteen. Veel rustiger dan zijn broer.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Veel plezier allemaal!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik zit er klaar voor. Vrije trainingen niet kunnen volgen. Kwalificatie met half oog gekeken.
Veel plezier!
Veel plezier!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Straks ga ik maar even goed kijken bij de nabeschouwing dan.sjaool schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:10:
[...]
Kan ze normaal goed uit elkaar houden, ook qua stem.
Hm... okay. Dan heb ik zeker niet goed gekeken. Dan heeft hij zeker de uitzendingen met zijn broer teruggekeken.
Goede start van Max
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wow, vuur... Niet best.
Jezus!!!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
fuck
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Oh crap!!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit is slecht!!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Holy shit
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Holy crap
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Fire!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
FUCK. Wat is dit...
Gigantische explosie. Dit is een ramp.
Gigantische explosie. Dit is een ramp.
What the fuck?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Einde verhaal en race
Damn.. hopelijk iedereen safe..
Verdomme zeg... Nog nooit gezien dit...
Russel of Grosjean..
Die was echt frontaal volgens mij
Signature
Dit was heel eng om te zien, ik hoop echt dat ze hem op tijd eruit hebben gekregen.
Hoe kan daar in hemelsnaam vuur zijn
Sowieso schrijf je zo!
Zo de tering zeg, wat een vlammenzee
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Klaar voor vandaag?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
WTH, dat is niet best dit..
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Maar wie is het? Grosjean/Magnussen?
MIJN GOD!!!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit is niet goed. Wat een klapper. Fucking hell man
Foute boel....?
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Grosjean volgens mijMaarten_E schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:15:
Maar wie is het? Grosjean/Magnussen?
Hartslag 200.. wat een klap met die vlammen.. hoop echt dat alles ok is daar..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Bah... Wtf was dat zeg. Lang geleden dat we zulke vlammen hebben gezien,wat is daar gebeurd zeg? Hopen dat 't goed ging!
I am the great Cornholio!
Wat een klapper, lang niet zo'n vuurbal gezien in de F1
Geen beelden.... meestal slecht teken
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Dat houd in dat het ook goed mis isrenegrunn schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:15:
Goed dat ze niets laten zien

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Holynfuck
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Grosjean, klapte er flink vanaf. Hopen dat het goed met hem is.
Ok, hier schrik ik ff goed van 
Hoop dat alles goed is...
Hoop dat alles goed is...
[ Voor 30% gewijzigd door CrazyFool op 29-11-2020 15:16 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Doe normaal man..Erapaz schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:16:
Fuck regie, laat die klapper nou zien!!
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat zag er echt super vreemd uit die vlammenzee bij impact.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Doen ze pas als ze weten dat hij er heel uitkomtErapaz schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:16:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dat doen ze pas als ze weten dat het "ok" is.Erapaz schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:16:
Waiting on the world to change
Eerst wachten op nieuws. Dan misschien herhaling.simons schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:16:
Geen beelden.... meestal slecht teken
Ben er gewoon stil van, wat een nare klapper. Dat er niks in beeld is en geen nieuws over komt beloofd ook weinig goeds.
Ik hoop zo dat het mee valt.
Ik hoop zo dat het mee valt.
Ik zag in de achtergrond van het volgende shot geen vuur meer, dus hopelijk was het slechts de inhoud van 1 slang ofzo? Korte vuurbal en snel weg?
Edit: ah, hij zit al in de medical car.
Edit: ah, hij zit al in de medical car.
[ Voor 12% gewijzigd door DataGhost op 29-11-2020 15:17 ]
Ik wil GROS zien.Erapaz schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:16:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.