![]() Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 15
Pirelli Banden
|
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 15
Pirelli Banden
|
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"When you grow up your heart dies"
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
*sowieso
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
thx!caspervc schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:24:
Present!
@basvn service
@pinda powerrr
@Paulus07
@rammes
@JB
@Temujin
@NoFearCreations
@EvilWhiteDragon
@caspervc
@Gwoon Joep
@Melantrix
@dyrc
@CrazyFool
@hoevenpe
@streamnl
@B-Real
@G_Dragon
@MikeyMan
@MuVo
@LoeWn
@DonJunior
@aveenhuysen
@jeroenvdnberg
@MrSparkels
@Snowhite0901
@Nieknikey
@NyceNL
@Juncto
@DoubleDutch
@PalingDrone
@StealthyPeanut
@Nuevocasa
@pro_6or
@renzo4000
@pilskes
@Pierre
@Lad93
@JoteW
@jack zomer
Op naar Bahrein!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat maakt niet uit.. het is je vergeven...
*sowieso
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Gewoon in de bench voor de tv zetten. Zeggen dat de blauwe auto Max Verstappen is.. Zo doe ik dat ook met mijn jongensJasphur schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:31:
het ligt er helemaal aan hoe onze nieuwe pup zich gedraagd zondag of ik de race live kan zien ja of te nee.
maar heb er in ieder geval zin in. Misschien zet ik de race wel gewoon aan zodat hij kan wennen
En die andere blauwe met dat gele dingetje bovenop daarachter zijn vriendje, zegt mij 4-jarig zoontjeCrazyFool schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:54:
[...]
Gewoon in de bench voor de tv zetten. Zeggen dat de blauwe auto Max Verstappen is.. Zo doe ik dat ook met mijn jongens
Al vroeg beginnen met inprenten
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Zodra ze dat weten hoeven ze niet meer in de benchcaspervc schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:57:
[...]
En die andere blauwe met dat gele dingetje bovenop daarachter zijn vriendje, zegt mij 4-jarig zoontje
[ Voor 13% gewijzigd door PalingDrone op 24-11-2020 09:12 ]
🇧🇭 GP Baréin 🇧🇭
— daniliro 🇪🇸⚽🏎️ (@dani_liro) 23 november 2020
2004 🇩🇪M. Schumacher
2005 🇪🇸F. Alonso
2006 🇪🇸F. Alonso
2007 🇧🇷F. Massa
2008 🇧🇷F. Massa
2009 🇬🇧J. Button
2010 🇪🇸F. Alonso
2012 🇩🇪S. Vettel
2013 🇩🇪S. Vettel
2014 🇬🇧L. Hamilton
2015 🇬🇧L. Hamilton
2016 🇩🇪N. Rosberg
2017 🇩🇪S. Vettel
2018 🇩🇪S. Vettel
2019 🇬🇧L. Hamilton pic.twitter.com/nXwuQFajbg
okay, dus max gaat hem winnen zondag?nachtnet schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:14:
Iedereen die ooit in Bahrain gewonnen heeft is ooit wereldkampioen geworden..
[Twitter]
spoiler:Oke oke, Massa was het maar tien seconden..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dat is dus iets waar ik gisteren ook tegenaan liep bij het checken van de begintijd van de race.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:20:
[modbreak] En alweer hebben ze de tijden aangepast tussen het aanmaken van dit topic en nu.![]()
Het zou nu weer goed moeten staan, maar ik zal donderdag nog wel eens checken als ik eraan denk. Je kan het ook altijd hier vinden [/]
GP start tijd schuift gelukkig niet heen en weer, die staat al meer dan een week vast op 15:10sjaool schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:26:
[...]
Dat is dus iets waar ik gisteren ook tegenaan liep bij het checken van de begintijd van de race.
[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 24-11-2020 10:46 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
En dat gewoon 3 weken lang!!p0st schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:52:
Potverdikkeme, het is gewoon alweer RACEWEEKik volg weer mee
De Formule 1 wisselt vaker van starttijd dan ik van onderbroekDaniëlWW2 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:20:
[modbreak] En alweer hebben ze de tijden aangepast tussen het aanmaken van dit topic en nu.![]()
Het zou nu weer goed moeten staan, maar ik zal donderdag nog wel eens checken als ik eraan denk. Je kan het ook altijd hier vinden [/]
⛔ Trackers of betalen ⛔
ugh don't like that blue section. Can't we just bypass it somehow https://t.co/gVmsS4v678
— Chain Bear (@chainbear) 24 november 2020
Kan dat wel, je kinderen in een bench?CrazyFool schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:54:
[...]
Gewoon in de bench voor de tv zetten. Zeggen dat de blauwe auto Max Verstappen is.. Zo doe ik dat ook met mijn jongens
Al vroeg beginnen met inprenten
Tuurlijk ....
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ze hebben nog iets te checken aan de updates die ze vorige race op de RB16 (Verstappen) hebben gezet, dat is toen niet helemaal lekker gegaan daar. Letterlijk en figuurlijk in het water gevallenType-R739 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:10:
Yes, weer present! Nog teams die updates meebrengen?
Testing, one, two ...
Haha, ja inderdaad.hardware-lover schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:05:
[...]
Ze hebben nog iets te checken aan de updates die ze vorige race op de RB16 (Verstappen) hebben gezet, dat is toen niet helemaal lekker gegaan daar. Letterlijk en figuurlijk in het water gevallen
En dan nog het klikje naar links (of was het nu rechts?), wat nog even goed uitgevoerd moet worden
MrSparkels schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:01:
[...]
Tuurlijk ....
Die twee van mij zijn er ook groot mee geworden
.. Tis alleen lastig om het blaffen tegen de postbode af te leren, verder zijn ze als twee slimmere Sparkies goed terecht gekomen.
Haha, ik heb nogal wat te weeg gebracht zie ik zoDarkFire1985 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:54:
[...]
https://www.ad.nl/buitenl...en-werken-br-br~a7342bcd/
Je bent niet de eerste hoor.
[ Voor 50% gewijzigd door U123456 op 24-11-2020 20:30 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Snowhite0901 op 24-11-2020 21:43 ]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
FIA mantiene 3 zonas de detección y 3 de activación DRS. Se adelanta la de detección 3 en 2 m respecto a 2019 ( de 108m de T14 a 110m)
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 25 november 2020
FIA keeps 3 DRS detection points and 3 DRS activation areas. DRS detection point is been moved by 2m (from 108m before T14 to 110m)#BahrainGP pic.twitter.com/aCshtivUZ7
[ Voor 31% gewijzigd door basvn op 25-11-2020 08:02 ]
Gelukkig is het 2 maanden na het eind, weer midden februari, waar we de onthullingen zien!
Zoveel nieuws zal er denk ik niet te zien zijn, omdat de auto's hetzelfde blijven. Flapjes daargelaten.basvn schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:21:
[...]
Gelukkig is het 2 maanden na het eind, weer midden februari, waar we de onthullingen zien!
kleiner gat als dat we hadden van midden maart (Australië) tot 5 juli (Oostenrijk)
Gelukkig heb ik F1 TV kan ik de feestdagen mooi opvullen met wat oude races
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Binnenkort weer kortingscodes voor volgend jaar?Pierre schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:46:
[...]
Gelukkig heb ik F1 TV kan ik de feestdagen mooi opvullen met wat oude races
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Mijn huidige loopt nog tot 22/3/2021 dan heb ik 4 maanden overlap.Jasphur schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:19:
[...]
Binnenkort weer kortingscodes voor volgend jaar?
⛔ Trackers of betalen ⛔
Ik heb de combinatie van Ziggo/Vodafone, dan hoef ik daar niet over na te denken.Jasphur schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:19:
[...]
Binnenkort weer kortingscodes voor volgend jaar?
..... voor weer een nieuw begin
Testing, one, two ...
Ik heb iets gemist. Waarom heeft chainbear moeite met het blauwe stuk?
Kijk maar naar de lay out van volgende weekHippocampus schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:25:
[...]
race 2 op Bahrein, is zonder sector 2, dat is op de ''oval''Hippocampus schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:25:
[...]
Deze dus...Yamotek schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:27:
[...]
Kijk maar naar de lay out van volgende week
[ Voor 8% gewijzigd door Edd op 25-11-2020 14:28 ]
-
Onthullingen van precies dezelfde wagens als nu met hier en daar een ander kleurtje of sponsor....basvn schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:21:
[...]
kleiner gat als dat we hadden van midden maart (Australië) tot 5 juli (Oostenrijk)
alles kan off-topic
Testing, one, two ...
Hier hebben ze elke keer last van op circuits met lange rechte stukken. Moet toch wel een knappe kop bij Honda zitten die dat op kan lossen? Wordt weer mooi clippen op de oval bij bahrein 2, maar waarschijnlijk lopen ze er komend weekend ook al tegenaan. Om moedeloos van te worden.
Gp33.nlRed Bull-adviseur Helmut Marko heeft meer dan een week ná de Turkse Grand Prix nog een keer teruggekeken naar de race op Istanbul Park. Tegenover het Duitse Auto Motor und Sport liet de Oostenrijker weten dat hij Albon beter vond dan Verstappen.
De laatste tijd wordt Alex Albon flink beschermd door Helmut Marko. Al meerdere malen heeft Marko laten weten dat Albon in snelle bochten een even hoog tempo aan kan houden als Max Verstappen, maar in de race verliest de Thai constant een halve seconde per ronde.
Toch blijft Marko zijn tweede rijder steunen, ook nu weer. In het weekend waar de voorvleugel van Max compleet verkeerd afgesteld stond, had Albon de kans om een podium te pakken voor Red Bull en Verstappen te verslaan op de baan. Helaas lukte dat niet en finishte Max alsnog voor hem, terwijl de Nederlander twee spins had.
Volgens Marko was de uitslag niet zo belangrijk, Albon was sneller dan Verstappen in Turkije en minder ongeduldig dan zijn Nederlandse teamgenoot. “Albon spinde omdat hij zijn zenuwen heel even niet meer in bedwang had, maar zijn race was uitstekend. Hij was sneller onderweg dan Verstappen”, aldus Marko.
Kubica’s going to be back in an F1 car this weekend, driving for Alfa Romeo in FP1 in place of Raikkonen #F1 #BahrainGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 26 november 2020
Anoniem: 217290
Max moet vrezen voor zijn plek bij RBR.
Red Bull's sporting director Jonathan Wheatley has tested positive for COVID-19 ahead of the #BahrainGP during mandatory pre-race testing.
— Jennie Gow (@JennieGow) 26 november 2020
He will isolate for 10 days. No other team members are affected. #F1
Data says no
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Laat je niet gek maken door dit soort media shit.
Anoniem: 93986
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 93986 op 26-11-2020 11:45 ]
Trotzdem gibt es noch ein kleines Lob vom Chef in der Red Bull-Garage: "Zum Schluss war er gut unterwegs, sogar schneller als der Max."
Testing, one, two ...
Moet je nagaan dat Verstappen ook met een compleet verkeerd afgestelde voorvleugel reed en zijn banden aan het slopen was.
Dat komt vooral door de FIA, die bepaald wat zij willen zien qua banden (en daardoor Pirelli "slechtere" banden te laten maken).Anoniem: 217290 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:40:
De logica van pirelli die de sport steeds weer verpest. Wat mij betreft terug naar meerdere banden leveranciers en ook daar wat meer variatiw in want dat pirelli is puur bezig om zo min mogelijk risico te lopen op naamschade en dus elke keer veelstr conservatief.
Misschien handig om een soort ranking te hebben van nieuwssites en deze in de topicwarning te zetten? En dat er een labeltje "trash" bij geplaatst moet worden als het om sites als deze gaat, of dat anders een mod dat doet? Word een beetje moe van dat soort clickbait, of het moeten oprecht slechte vertalingen en een gebrek aan begrijpend lezen van de schrijver zijn natuurlijk.hardware-lover schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:10:
[...]
Trotzdem gibt es noch ein kleines Lob vom Chef in der Red Bull-Garage: "Zum Schluss war er gut unterwegs, sogar schneller als der Max."
Aan het einde dus....
Ach, het hele internet staat vol met clickbait's, je kunt er weinig tegen doen ben ik bang. Begrijpend Duits lezen (en goed vertalen), is voor menig NL-er tegenwoordig vaak al een brug te verDataGhost schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:17:
[...]
Misschien handig om een soort ranking te hebben van nieuwssites en deze in de topicwarning te zetten? En dat er een labeltje "trash" bij geplaatst moet worden als het om sites als deze gaat, of dat anders een mod dat doet? Word een beetje moe van dat soort clickbait, of het moeten oprecht slechte vertalingen en een gebrek aan begrijpend lezen van de schrijver zijn natuurlijk.
Testing, one, two ...
Dat klinkt een beetje als Facebook en YouTube praktijken. Dat moeten we denk ik niet willen. Zorg dat je eigen antenne goed staat en bepaal gewoon of je iets onzin vindt of niet. Dat moet je lekker aan de lezer zelf overlaten.DataGhost schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:17:
[...]
Misschien handig om een soort ranking te hebben van nieuwssites en deze in de topicwarning te zetten? En dat er een labeltje "trash" bij geplaatst moet worden als het om sites als deze gaat, of dat anders een mod dat doet? Word een beetje moe van dat soort clickbait, of het moeten oprecht slechte vertalingen en een gebrek aan begrijpend lezen van de schrijver zijn natuurlijk.
Mja, in een ideale wereld zorgt het voor wat bewustwording en hopelijk verder doorklikken naar de originele bron(nen), liefst al door de poster zodat in dit geval dus het AMuS-artikel gelinkt werd ipv dit prachtstukjesjaool schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:46:
[...]
Dat klinkt een beetje als Facebook en YouTube praktijken. Dat moeten we denk ik niet willen. Zorg dat je eigen antenne goed staat en bepaal gewoon of je iets onzin vindt of niet. Dat moet je lekker aan de lezer zelf overlaten.
Raining in Bahrain...
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 27 november 2020
Is volgens mij alleen vandaag, en rond FP3PalingDrone schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:30:
Dacht ik net dat we hier eens de eerste voorspelbare race van het seizoen zouden beleven.
Droog, warm, stof... begint het daar te spetteren
Dit seizoen kijk ik nergens meer van op.basvn schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:32:
[...]
Is volgens mij alleen vandaag, en rond FP3
maar een natte race in Bahrein
12 van de 21 rijders hebben het podium bereiktPalingDrone schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:34:
[...]
Dit seizoen kijk ik nergens meer van op.
Zal wel een tegenvaller worden voor de mensen die dit seizoen zijn ingestapt, het is niet altijd zo knotsgek als in 2020.
😎👋 @BAH_Int_Circuit #BahrainGP pic.twitter.com/PES0nZnymh
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 26 november 2020
Als het daar regent, dan regent het goed kan ik je zeggen. Zijn meestal echte stortregens. Krijg je straten die onder water staan omdat de afwatering (die slechts enkele dagen per jaar nodig is) het volume aan water niet aan kan.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
#F1: late decision on 2021 tyres could have a big impact for next year. Teams already in advanced stage in development (with new aero regs). They will get to know the new tyres just now for a couple of laps in Bahrain & Abu Dhabi. Engineers worried. #AMuS: https://t.co/qIxSFI7mwK
— Andreas Haupt (@andihaupt1) 27 november 2020
Vind dat ook niet onlogisch. Er is niemand die ooit nog praat over de nummer 2 en 3.sjaool schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:10:
En wordt Max nog 2e in het wereldkampioenschap? Alhoewel hem dat geen ene moet kan schelen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Om het maar niet over Felipe Massa te hebben.alexbl69 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:52:
[...]
Misschien als je het kampioenschap nipt verloren hebt (Lauda/Prost, Senna/Prost, Schumacher/Hill). Maar met zo'n afstand tot de nummer 1 boeit het totaal niet.
[ Voor 10% gewijzigd door PalingDrone op 27-11-2020 11:46 ]
Waiting on the world to change
Het is Bahrein, is nou niet bepaald de spannendste GP. Vaak een optocht zonder veel inhalen, wel wat drama gezien in de laatste jaren natuurlijk.pinda powerrr schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:48:
Oh ja, we hebben ook nog een F1 race![]()
Beetje druk gehad, totaal niet aan gedacht. Te zien aan de slechts enkele pagina's van dit topic, heb ik nog niet veel gemist.
[ Voor 10% gewijzigd door Martin0 op 27-11-2020 11:56 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq