Vuurbal, appelmoes, koprol.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:55:
Ik ben het gewoon helemaal vergeten.![]()
Maar wat is er gebeurd dat ze nu pas in ronde 9 zijn?
Lol, heb je even..?DaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:55:
Perez houdt in zijn eentje de P3 kansen van RP in het WCC levend. HELD!
[ Voor 8% gewijzigd door Maarten_E op 29-11-2020 16:56 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Lol, serieus?DaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:55:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oh ik heb dan echt wat gemist. Ik zat de middag Mario Kart te spelen met mijn zusje.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
GROte vuurbal en kopSTRolDaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:55:
Ja en als ik Sinterklaas was gaf ik iedereen kadootjespoor Leno schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:55:
[...]
Tsja, als die vangrail was gesplitst (Zijn 3 banen) en 1 stuk bovenlangs de halo was gegaan en 1 stuk ónder de halo door was gegaan, hadden we er nu heel anders bijgezeten hoor

Jazeker, maar hij trekt ook gewoon weg. En daarnaast zag je de roze Mercedes daarachter ook snel in de buurt komen. Duidelijk verschil tussen die twee en VER.Blokker_1999 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:56:
[...]
Toch normaal, Ham bepaald wanneer ie zen rechtervoet indrukt, Ver moet daarop reageren en zal altijd te laat komen.
Hopelijk niet zo vurig als grosjeanDaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:56:
Oh ik heb dan echt wat gemist. Ik zat de middag Mario Kart te spelen met mijn zusje.
DUGG
VER klaagt op de radio ook de HAM gewoon weg kan rijden.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Begin hier eens mee: https://streamable.com/h0kv7gDaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:56:
Max zijn wagen springt op en neer als een kangaroe zegt hij...
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar echt, dit is de eerste keer dat ik het ben vergeten sinds Barcelona 2016.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bottas heeft zn geluk van de vorige race meegenomen?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ah, Max gaat winnen dus. ThxDaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:57:

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nouja, zo'n crash was zelfs weer voor t eerst in 15 jaar ofzoDaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:57:

Hammie is weer eens te snel. Had Toto 't toch mis.
Dit wordt wel een direct gevecht tussen Max en Lewis...Max heeft gelukkig nog backing van Albon.
Waarschijnlijk minder crashes gehad dan in Bahrein.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:56:
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Ric is zn huisdier kwijt?sjaool schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:57:
Max zijn wagen springt op en neer als een kangaroe zegt hij...
LEC maakt ook even een kangaroe-beweging. Rare beweging, tankslappertje?
Lekker knokken in het middenveld.
Mooi gevecht hoor, zo tussen SAI en LEC... RIC profiteert...
Ik zou de crash in de F2 van vorig jaar nog wel meetellen hoor...poor Leno schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:58:
[...]
Nouja, zo'n crash was zelfs weer voor t eerst in 15 jaar ofzo
Mischien niet qua vuurbal tho...
Nette actie van RIC op LEC.
[Streamable: Replay 2020-11-29 16-57-58]https://streamable.com/xvmfvr
My car is jumping around like a kangaroo. - Max
My car is jumping around like a kangaroo. - Max
Sainz laat meteen even zien wie het haantje is volgend jaar.
Leclerc is de weg een beetje kwijt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Complimenten aan de regie. Werd mooi in beeld gebracht!
PSN: xMaurice93
LEC is swimming.
[ Voor 20% gewijzigd door HollowGamer op 29-11-2020 17:09 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik hoor het al. Ik zal in het vervolg vaker de start proberen te missen.
VET achteraan, wat is daar gebeurd?
@DaniëlWW2 hier wat er gebeurde. https://streamable.com/h0kv7g
2x sturen Lec, mag niet he?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat is er met Ferrari an de hand??
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ronde 1:43, fikse fout lijkt het.RoD schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:00:
WTF is er met Ferrari aan de hand?
Le Claire? Die is al een paar maanden weg hoor...
10s? Wat een onzin?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Top! We wachten dan met rellen tot je er bentDaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:59:
Die wacht tot LEC voorbij komt en crasht hem dan om hem terug te pakken.RoD schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:00:
Waiting on the world to change
HAM loopt lichtjes uit.over 4 rondjes is hij bijna niet meer in te halen. Hopenlijk is max zijn banden aan het managen. Anders is is MAx no2
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
KVY penalty is echt kansloos
I have no special talent. I am only passionately curious.
Doe maar niet, zo'n klapper als die van Grosjean dat moet een keer mis gaanDaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:59:
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, ik zag het ook net.FastFred schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:01:
[...]
Doe maar niet, zo'n klapper als die van Grosjean dat moet een keer mis gaan
LEC wordt om z'n oren gereden en VET rijdt achteraan. Het is weer een pijnlijke dag voor Ferrari.
een walkthrough penalty?sambalbaj schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:01:
rare straft, had naar STR moeten gaan
Daarom krijgt hij ook 10s penaltyFastFred schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:51:
[...]
Beide keren zijn de schuld van pannekoek#1 en pannekoek#2, niet die van Kvyat
Piece together what could never be.
Hij duikt in een gat dat niet bestaat, volledig terechte penaltyricardo246 schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:01:
KVY penalty is echt kansloos
Hoezo krijgt Kvyat hier een straf voor? En dan ook nog eens 10 seconden? Die begrijp ik allebei niet.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Perez op plan A: zitje bij RedBull?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Pas geleden wou ik een race voor mijn vader opnemen. Precies net voor de start een melding op TV: "Probleem gevonden, opname gestopt". En juist volgt een interessante crash net voor ik de boel weer kon opstarten en opnamen. TV's zijn echt des duivels soms....DaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:59:
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Stroll harkt die auto gewoon zomaar naar de apex toe. Natuurlijk zit daar een andere auto.
Belachelijke straf.
Belachelijke straf.
In lijn me eerdere 'prestaties' in dit seizoen, toch?DoubleDutch schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:00:
WTF is er met Ferrari aan de hand?

Pace van Albon valt tegen. Je hoopt dat hij Perez toch onder druk kan zetten
PSN: xMaurice93
KVY hield al in.chevsticks schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:02:
[...]
Hij duikt in een gat dat niet bestaat, volledig terechte penalty
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
vin wel link hoor, zon halve frontwing op half 11...
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Echt een gat induiken kun je het niet noemen. Hij zat er al voor een groot deel naast en ging zelfs volledig over de curbstones en pakte de bollard aan de binnenkant mee. Het was mijns inziens Stroll die gewoon blind instuurde.chevsticks schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:02:
[...]
Hij duikt in een gat dat niet bestaat, volledig terechte penalty
echt, iedere driver loopt nu uit op zijn voorganger behalve BOT.... Wordt het alsnog een saaie race?
Klopt, maar Stroll lag voor en mag dus de apex pakken. Kvyat zat er niet genoeg naast dus had ie iets gas los moeten laten. Maar Stroll had het wel kunnen voorkomen door iets minder hard in te sturenmr thee schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:03:
Stroll sneed kvyat af hoor
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Moet je je voorstellen als ze dat niet gedaan hadden!sambalbaj schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:05:
Ferrari had toch net de halve auto verbouwd tijdens de code rood?
Niet echt een succes zo te zien.
Waiting on the world to change
mmmmja, je hebt denk ik gelijk. Maar 10 sec is wel flinkBlitzdoctor schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:05:
[...]
Klopt, maar Stroll lag voor en mag dus de apex pakken. Kvyat zat er niet genoeg naast dus had ie iets gas los moeten laten. Maar Stroll had het wel kunnen voorkomen door iets minder hard in te sturen
Je kunt niet de apex pakken als daar iemand zit.Blitzdoctor schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:05:
[...]
Klopt, maar Stroll lag voor en mag dus de apex pakken. Kvyat zat er niet genoeg naast dus had ie iets gas los moeten laten. Maar Stroll had het wel kunnen voorkomen door iets minder hard in te sturen
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hij had meer ruimte over mogen laten, maar in principe heeft Stroll recht op de apex. Kvyat zat er nog niet volledig naast.KlaasjeNL schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:04:
[...]
Echt een gat induiken kun je het niet noemen. Hij zat er al voor een groot deel naast en ging zelfs volledig over de curbstones en pakte de bollard aan de binnenkant mee. Het was mijns inziens Stroll die gewoon blind instuurde.
Hamilton voert het tempo iets op en Max wil/kan niet volgen.
Ben bang dat het 'kan' is.
Ben bang dat het 'kan' is.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Nou, hopen dat er nog een beetje spanning komt voorin. Middenveld is wel weer leuk!
Hangt van de crashes afDoeEensGek schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:07:
Hoelaat moet de race klaar zijn?
19:10 toch? Hebben 4u de tijd.DoeEensGek schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:07:
ricci reeds naar hard
Idealiter voor het avondeten.DoeEensGek schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:07:
Binnen 4 uur na de eerste start van de race, (15:10 start dus tot max 19:10 in NL?)DoeEensGek schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:07:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
*ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzz*
j/k
j/k
Knap gemiste pitstop van RIC door regie

Hier tv uit en gezellig aan tafel. Kijk hier en daar de liveblog wel even.Exocet schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:08:
Bord op schoot
Wow hamilton gaat zo komen??
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik neem mijn eerdere statement terug. Ik zal beloven dat ik er altijd weer ben voor de start. Wat een crash.
Hoe is dit auto frontaal in tweeën gebroken met een voorwaartse impact? Hoe is die brandstoftank ontploft? Van wat ik zo snel heb gelezen, is Grosjean naar het ziekenhuis met waarschijnlijk gebroken ribben en gelukkig nauwelijks brandwonden.
Sorry mensen, maar ik zie het nu pas.
Hoe is dit auto frontaal in tweeën gebroken met een voorwaartse impact? Hoe is die brandstoftank ontploft? Van wat ik zo snel heb gelezen, is Grosjean naar het ziekenhuis met waarschijnlijk gebroken ribben en gelukkig nauwelijks brandwonden.

Ik hoor me nog zeggen, ik haal wel friet als de race voorbij is.
Ik zou het doen!
Ham heeft weer vibrations.. daar komen de toptijden

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het bewijs: de renault is sneller dan de ferrari..... Wauw!!
Allemaal vragen waar we nu nog geen antwoord op hebbenDaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:10:
Ik neem mijn eerdere statement terug. Ik zal beloven dat ik er altijd weer ben voor de start. Wat een crash.![]()
De voorzijde is blijven steken in de vangrail en de achterkant had nog momentum, dan breekt ieDaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:10:
Ik neem mijn eerdere statement terug. Ik zal beloven dat ik er altijd weer ben voor de start. Wat een crash.![]()
Twee gebroken wegens safety featuresDaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:10:
Brandstoftank niet ontploft, maar een leiding of collector waarschijnlijk
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.