☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ook niet de eerste keer dat ie dat doet. Zal ie zelf wel anders zien overigenswarp schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:44:
[...]
Het is toch echt STR die als een blind paard instuurt.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Bensimpel
Positieve meneer
Ho ho, dit komt allemaal door kvyar he:+De Rikster schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:44:
Wordt er wel veiliger op als Grosjean en Stroll in het ziekenhuis zitten..
Wat een bizarre racedag is dit zeg. Blij dat Grosjean nog redelijk heel is gebleven.
😆 - Denk ook eens om ;)
Volgende week weer.HollowGamer schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:45:
[...]
Misschien deze maar skippen voorlopig?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Vettel ook lekker op de boordradio. "Misschien had ik maar moeten crashen"
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Je bedoelt Bahrein: 'Hold my appelsap alsjeblieft'Yonix schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:44:
Everyone: 'Man, these last few races of the season are going to be boring as fuck. HAM has already been crowned champion. So, what's the point?'
Bahrein: 'Hold my beer!'
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Toen er nog geen Halo was lagen er ook wel eens auto's op de kop waarbij de coureur er gewoon uit kon kruipen, daar zorgt de motorinlaat constructie wel voor.Hippocampus schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:42:
Tweede Halo-save van vandaag.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is. Die barrier loopt zo omdat er ruimte is om wagens achteruit achter de vangrail te kunnen duwen.FelizNavidad schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:38:
[...]
Wat een slecht ontwerp zeg
er is voldoende ruimte
Moet je kijken hoe dicht dat stuk barriere bij de baan is jeetje
Volgens mij kan je het beter parralel houden zoals dit:
En steviger betere barriere...
[Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"

Remmen koelen. Helemaal geen gek idee met magnesium velgen.mr thee schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:41:
Flut brandweerman
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Als er iemand over jouw voorwiel heen rijdt zit je zelf in een gat wat er blijkbaar niet is.Blitzdoctor schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:45:
Kvyat dook in een gat wat er niet was
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hallo, Kvy wil een gat in die er niet is.warp schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:44:
[...]
Vettel boos op Leclerc "Should've crashed, maybe it was the better option"
famous last words

Waiting on the world to change
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Circuit lijkt wel bezeten.. WTF man!Richh schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:41:
Man man man wat gebeurt hier allemaal joh!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Nouja.. iéts minder mag ook wel, qua GRO crashAzzKickah schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:46:
Wat een freakshow opeens weerHiervoor kijk je toch F1
sjaool schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:46:
[...]
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is. Die barrier loopt zo omdat er ruimte is om wagens achteruit achter de vangrail te kunnen duwen.

Niet overdrijven nu, hier stap je ook zonder halo gewoon uit. Vroeger groef de auto zich weleens op ze kop in in de grindbak, ging ook altijd goed.Hippocampus schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:42:
Tweede Halo-save van vandaag.
Bensimpel
Positieve meneer
Ik snap nogsteeds niks ervan dat hij volgend jaar ook bij racing point/aston martin zit en perez op zouten..wie rijd er nu p3?Woudloper schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:46:
Volgens mij kijkt Stroll nooit, hij stuurt gewoon in. Zijn genoeg incidenten geweest waarbij coureurs mopperen op Stroll omdat hij niet ik de gaten heeft wat er naast of achter hem rijdt.
😆 - Denk ook eens om ;)
PSN: xMaurice93
Zijn de winkels nog open dan ? Weer hoop boze burgemeesters .. schijnt.pinda powerrr schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:47:
Ik moest nog boodschappen doen....doe ik wel ff na de race, ben ik nog op tijd voor het eten.....
famous last words
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Je weet dat zijn papa het team heeft gekocht, right?Bensimpel schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:48:
[...]
Ik snap nogsteeds niks ervan dat hij volgend jaar ook bij racing point/aston martin zit en perez op zouten..wie rijd er nu p3?
Of een laatste strohalm om in de F1 te kunnen rijden voor RB, als hij Max nu eruit gereden had...Maurice079 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:48:
Verstappen heeft wel geluk dat Perez daar puntjes wil binnenhalen hoor

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Supermarkten sowiesoloekf2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:48:
[...]
Zijn de winkels nog open dan ? Weer hoop boze burgemeesters .. schijnt.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ja hij neemt risico en hoopt dat PER hem wil laten leven. Dat hoort natuurlijk ook zo, maar niet met elke coureur heb je zoveel vertrouwen.Maurice079 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:48:
Ik zou het doen!
Ik heb juist tijdens de rode vlag boodschappen gedaan, tijd zat.pinda powerrr schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:47:
Ik moest nog boodschappen doen....doe ik wel ff na de race, ben ik nog op tijd voor het eten.....
famous last words
Andere orientatie, minder bochten.rammes schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:49:
en jongens, volgende week WEER op dit circuit.
Bensimpel
Positieve meneer
Maar hij heeft geen meerderheids belang meer he, er zijn nu meerdere aandeelhouders.Yonix schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:48:
[...]
Je weet dat zijn papa het team heeft gekocht, right?
😆 - Denk ook eens om ;)
Wellicht heeft Hamilton nog wat steps over. Gaat sneller dan dat het zo gaat
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Volgens mij kan je het grootste deel van de race gewoon nog zienhoevenpe schreef op zondag 29 november 2020 @ 12:26:
Kan vanmiddag helaas niet kijken, heb een 'online-coronaproof-afzwemmen-stream' die spannender is. De kans dat mijn dochter haar A-diploma haalt is vergelijkbaar met HAM-BOT-VER als uitslag.
Jinxing it, de laatste keer dat ik tijdens de race met mijn kinderen wat anders ging doen won Max...
Voorvleugel stukDentist schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:49:
MAG rijdt lekker ff door de debris... hopen dat die geen schade heeft.
En dat wordt dan treintje rijden, kun je haast op wachten. Twee races met gedoe is teveel voor de FIArammes schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:49:
en jongens, volgende week WEER op dit circuit.
Waiting on the world to change
Totaal offtopic..maar niet sowieso.
Hier is de supermarkt al sinds het alcoholverbod na 20u dicht omdat klootzakjes zich niet kunnen gedragen
Iets meer ontopic:
Benieuwd of we hierna gezeur gaan krijgen over open wheel...
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ook even snel geredenErapaz schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:49:
[...]
Ik heb juist tijdens de rode vlag boodschappen gedaan, tijd zat.
Hopelijk krijgen we niet een race als Portugal. Extreem spanned begin en na 12 ronde kakte het helemaal in.
Verwijderd
:fill(white):strip_exif()/f/image/WojqeCeJ9lFAr0UZUGSs1cDy.png?f=user_large)
Wie können nicht wieder eine pozitione verlieren, ICH DRUKKE AUF DIE KNOPFE WIEDER MAL
Toto unterhund - Bahrein 2020
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2020 16:51 ]
Hij is al binnen geweest toch? Hij rijdt nu tenminste achteraan.Dentist schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:49:
MAG rijdt lekker ff door de debris... hopen dat die geen schade heeft.
Yep, ik ga zo maar weer eens Thuisbezorgd sponsoren..pinda powerrr schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:47:
famous last words
WILLIAMS HYPEGAIAjohan schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:50:
Russell fastest lap

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Brokstukken waarschijnlijk, zo roepen ze bij Mercedes op de radio.SpeedQber schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:50:
Hoe kreeg Bottas een lekke band?
Een collega van mij zei al. Perez naar Red Bull confirmed.Maurice079 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:48:
Morgen in ieder geval een persconferentie van Perez over zijn toekomst... denken ze...
Beide keren zijn de schuld van pannekoek#1 en pannekoek#2, niet die van KvyatAbracadaniel schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:42:
Torpedo Kvyat maakt weinig vrienden vandaag
Punaise op de baanSpeedQber schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:50:
Hoe kreeg Bottas een lekke band?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Mja, ok, ik zag net de herhaling nog eens terug en het valt allemaal wel mee inderdaad.Erapaz schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:48:
[...]
Niet overdrijven nu, hier stap je ook zonder halo gewoon uit. Vroeger groef de auto zich weleens op ze kop in in de grindbak, ging ook altijd goed.
Uhm... je beschrijft zo'n beetje elke normale F1 race.PWM schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:50:
[...]
Ook even snel gereden![]()
Hopelijk krijgen we niet een race als Portugal. Extreem spanned begin en na 12 ronde kakte het helemaal in.
Hij is toch in orde? Fantastisch mooie beelden man.poor Leno schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:47:
[...]
Nouja.. iéts minder mag ook wel, qua GRO crash
Het was gewoon een grappige constatering. Weet ook wel dat hij niet de schuldige waswarp schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:44:
[...]
Ik zou het doen!
HollowGamer schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:50:
Yep, ik ga zo maar weer eens Thuisbezorgd sponsoren..
Als je de lokale horeca wil sponsoren ipv een mega bedrijf moet je direct bij het restaurant bestellen.
Zit er wel in, maar dan heb ik tenminste de boodschappen al binnenPWM schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:50:
[...]
Ook even snel gereden![]()
Hoop ik
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik voorzag dat en ben tijdens de eerste red flag maar snel gegaan. Nu zit ik rustigpinda powerrr schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:47:
famous last words
DUGG
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Wile E. Coyote is gesignaleerd rondom het circuit ;-)
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Max zat er in eerste instantie goed bijRoD schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:53:
Tsja bij de SC herstart zie je heel duidelijk de Mercedes power, helaas...
DUGG
DAS toch geen verrassing meer?RoD schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:53:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tsja, als die vangrail was gesplitst (Zijn 3 banen) en 1 stuk bovenlangs de halo was gegaan en 1 stuk ónder de halo door was gegaan, hadden we er nu heel anders bijgezeten hoorAzzKickah schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:52:
[...]
Hij is toch in orde? Fantastisch mooie beelden man.

Nee, maar ik mag hopen, toch?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Maar wat is er gebeurd dat ze nu pas in ronde 9 zijn?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je maakt een grapje hoop ik?DaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:55:
Ik ben het gewoon helemaal vergeten.![]()
PSN: xMaurice93
Heavy crash GRO en STR op zijn kopDaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:55:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Not sure if joking...DaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:55:
Vuur boem. Een strolletjeDaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:55:
Toch normaal, Ham bepaald wanneer ie zen rechtervoet indrukt, Ver moet daarop reageren en zal altijd te laat komen.RoD schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:53:
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Crash van GRO (vuurbal) -> 1 uur red flagDaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:55:
Wat. Een. Gekke. Race.
[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 29-11-2020 16:56 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.