Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

WTF is dit voor race.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik zou het doen!
I have no special talent. I am only passionately curious.
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 29-11-2020 16:41 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ja dat snap ik...DataGhost schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:39:
[...]
Het is een in-/uitrit voor auto's en kranen e.d. op het rechte stuk. Niet supergek.
Dat is het groene wat ik heb getekend
Die barriere moet sowieso sterker daar
iig staat die er volgend jaar niet meer dat kan ik je wel zeggen
Omdat het slecht ontworpen is zoals ik al zei
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
En weer Kvyat hahaha
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Grapje mensen... grapje
Waiting on the world to change
I have no special talent. I am only passionately curious.
Welke?Exocet schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:41:
Ik zou stoppen, dit is de goden verzoeken
PSN: xMaurice93
Nou ook Stroll doet t zelfRivanov schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:41:
Weer torpedo KVY
Exocet schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:41:
Ik zou stoppen, dit is de goden verzoeken

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Tesla M3LR '21
Wat een baas!pinda powerrr schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:42:
Verstappen: "quite eventfull race so far!
Stroll stuurt in en ziet Kyvat niet... vaker gezienDentist schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:42:
Weer kvyat.. die heeft ook wel pech.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hoezo?Abracadaniel schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:42:
Torpedo Kvyat maakt weinig vrienden vandaag
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En het tweede slachtoffer van Kvyat (al kon ie aan Grosjean niets doen).
Bizarre race.
Kon ie geen reet aan doen, wederom.bszz schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:42:
Lekker bezig Kviyat!
PaaltjeANdrode schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:43:
Wat rolde daar diagonaal door het beeld? Een brandblusser?
I hide at work because good employees are hard to find.
Ik zou het doen!
Ja. Hij kon er ook veel aan doen....Abracadaniel schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:42:
Torpedo Kvyat maakt weinig vrienden vandaag

Bahrein: 'Hold my beer!'
Grofweg net geen rondje per halfuur?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Neuh. Slaapt nog lekker. Denk dat ik maar eens een Kong ga klaar maken voor het laatste stuk van de race
Zou Microsoft hier achter zitten.Richh schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:43:
HALO promotional video, deze rondes.
Basement Bios ---- Exo-S
Herstart van de race.
Stroll op zijn kop.
Het is toch echt STR die als een blind paard instuurt.bszz schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:42:
Lekker bezig Kviyat!
Wat een bizarre racedag is dit zeg. Blij dat Grosjean nog redelijk heel is gebleven.
LEC fokt VET, blijkbaar het memo van Binoto niet gelezen tijdens het ontbijtrammes schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:43:
En wat hat Vettel, was het seriously of obviously
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Lekke band, waarom is nog niet duidelijk.RoD schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:44:
BOT pit. Tactiek of schade? Iemand die het gezien heeft?
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Daar doet de halo niks. Dergelijke crashes worden sinds ik meen 1997 of 1998 goed verwerkt door het T stuk bovenaan. Daarvóór wilden die weleens inkrakken.Hippocampus schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:42:
Tweede Halo-save van vandaag.
Sterker ik denk dat de halo ontsnappen nu veel moeilijker maakt
Misschien deze maar skippen voorlopig?Jasphur schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:41:
Well done, Bahrein
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.