Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ik ben geen fan van zijn muziek, maar wel als persoon, humor had hij ook in Ik Hou Van Holland (ook niet echt mijn cup of thee).
Jullie hadden die opmerking al gemaakt, maar wat Tom zei lijkt me ook het beste nu gewoon dichte helmen. Vind die open helmen ook altijd gek, wat als je op je gezicht valt? Is mij één keer gebeurt op de scooter, maar was toen toch blij met mijn dichte helm (niet om de vergelijking te trekken).
[ Voor 12% gewijzigd door HollowGamer op 29-11-2020 16:28 ]
Nearly headless nickYakuzA schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:24:
[...]
Ik moest meer denken aan een character uit Harry Potter

Maar hij heeft al op de mediums gereden en zou dus aan het bandenreglement voldoen.Bensimpel schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:26:
[...]
Dat mag niet. Moet andere compound zijn.
Dat dachten we ook toen Maldonado ging stoppen.Shva schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:26:
F1 word nog een stukje saaier zonder grosjean...
Waiting on the world to change
Dan heeft hij zijn 2 compounds. Is gestart op geel.Bensimpel schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:26:
[...]
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Nee. Maar waarom bot? Ik vind het ook vreemd om een award te geven aan iemand die zelf z’n crash veroorzaakt. Het is heel fijn dat hij gewoon weg kan lopen en alles goed komt, maar een award vind ik niet verdiend; geef hem dan nog eerder aan de mensen in de medical car!fsfikke schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:26:
[...]
Inderdaad, zullen we hem gewoon een paar strafpunten geven?
Jeetje wat zijn we weer lekker Hollands bezig de botte hork uit te hangen.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Max heeft al op geel gereden vanaf de start.Bensimpel schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:26:
[...]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Nee hoor, eerder realistisch.fsfikke schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:26:
[...]
Inderdaad, zullen we hem gewoon een paar strafpunten geven?
Jeetje wat zijn we weer lekker Hollands bezig de botte hork uit te hangen.
We hoeven toch niet met z'n allen heel emotioneel te reageren, dan zou het hier ook chaos worden in dit topic
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Bensimpel
Positieve meneer
Seizoen is toch al voorbij, waarom niet even iemand steunen?Gé Brander schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:26:
[...]
Klinkt misschien hard maar nee... Hij veroorzaakte het 100% zelf in een doldrieste Grosjean actie zoals we hem kennen.
Hij heeft, gelukkig, heel veel mazzel gehad en dit overleeft. Daar ben ik heel blij om.
Maar om hem DOTD te maken .. nee
😆 - Denk ook eens om ;)
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Eat the bugs, live in a pod
Omdat het geen emo contest is?Bensimpel schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:28:
[...]
Seizoen is toch al voorbij, waarom niet even iemand steunen?
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Klopt, zo heeft al een keer iemand de race gewonnen zonder pitstop en toch 2 compounds gebruikt.nocalimero schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:27:
[...]
Max heeft al op geel gereden vanaf de start.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
dan zuigen ze zich vast ;-)
Ik zou het doen!
Maakt een lekker geluid dan in zijn oren, beetje squishy
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Geeft een verkeerd signaalBensimpel schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:28:
[...]
Er kijken ook kinderen he!
Fouten maken en beloont worden nee nee zo hoort het niet!
Waarschijnlijk met 99% concentratieJasphur schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:24:
Benieuwd hoe de coureurs er nu in gaan
Maar ik vrees eerlijk gezegd een beetje voor GRO.. of hij weer 1-2-3 terug op t paard durft te stappen

Dit is wel even een paar leveltjes hoger dan een 'normale crash'.. en zal ook niet in je koude kleren gaan zitten.. als je zelf achteraf t allemaal ziet en beseft dat je echt heel heel veel geluk hebt gehad

Bevochtigen doen ze allemaal
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Hem een hart onder de riem willen steken met een fan award de grond in praten met Hollandse nuchterheid dat het allemaal z’n eigen schuld is vind ik nogal bot ja. De medical car kan natuurlijk geen driver award krijgen.WhatsappHack schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:27:
[...]
Nee. Maar waarom bot? Ik vind het ook vreemd om een award te geven aan iemand die zelf z’n crash veroorzaakt. Het is heel fijn dat hij gewoon weg kan lopen en alles goed komt, maar een award vind ik niet verdiend; geef hem dan nog eerder aan de mensen in de medical car!
Apart dat @RoD daar zo snel met z’n blauwe lettertjes op reageert.
[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 29-11-2020 16:31 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Opwarmen van de kussentjes. Blijven ze beter zitten.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Hij is idd wel een alfa-haantje hè. Probeert altijd anderen af te troeven.BM schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:05:
[...]
Die roept wel vaker wat. Volgens hem reden ze ook 380kmh gemiddeld op de ovals. Ik hecht niet zoveel waarde aan wat hij of Tom zegt
Homo sapiens non urinat in ventum
Omdat dotd bedoeld is voor iemand die goed gereden heeft, niet voor iemand die eruit knalt na 3 bochten. We hebben nog 55 ronden te racenBensimpel schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:28:
[...]
Die dame is ook nooit ver uit de buurt van Hamilton lijkt het welHMC schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:28:
LOL. HAM krijgt hulp met z'n haar. So pretty!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
I have no special talent. I am only passionately curious.
Eh ja, hier snap ik ook weinig van. Volgens mij lag hij al op P6 toen de rode vlag viel?DataGhost schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:29:
[Afbeelding]
Iemand enig idee waarom Bottas vanaf plek 4 start? Albon was er al voorbij, Ricciardo ook.
Edit: nu ook duidelijk in de herhaling te zien.
[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 29-11-2020 16:30 ]
Goede vraag idd.DataGhost schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:29:
[Afbeelding]
Iemand enig idee waarom Bottas vanaf plek 4 start? Albon was er al voorbij, Ricciardo ook.
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 29-11-2020 16:31 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Okee, net gevonden, ze pakken de 2e SC lijn, dus net voor bocht 1. Toen was Max er al wel voorbij maar RIC en ALB nog niet.RoD schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:30:
[...]
Eh ja, hier snap ik ook weinig van. Volgens mij lag hij al op P6 toen de rode vlag viel?
Edit: nu ook duidelijk in de herhaling te zien.
Nu wel OKricardo246 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:30:
Radio check VER is NOK, hij kan hun niet horen
Ik vermoed dat men de positie voor T3 neemt waar alles is beginnen mislopen.DataGhost schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:29:
[Afbeelding]
Omdat de DOTD daar niet voor bedoeld is misschien?Bensimpel schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:28:
[...]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
NopeDoubleDutch schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:30:
Grosjean hit me grap is nu zeker niet gepast? 🤔
Bensimpel
Positieve meneer
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 29-11-2020 16:33 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
[ Voor 141% gewijzigd door KillerBee op 29-11-2020 16:33 ]
"Die dame" is Lewis z'n fysiotherapeut/personal assistant/"one of the greater things that ever happened to me" Angela Cullen.Gunner schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:29:
[...]
Die dame is ook nooit ver uit de buurt van Hamilton lijkt het wel
Kan niet stoppen met ontploffen!
Jeetje, als je bang bent dat een DOTD voor Grosjean nu, impact heeft op de opvoeding van je kinderen, moet je even stilstaan bij de impact die het heeft als je geen enkele vorm van compassie toont rondom heftige gebeurtenissen.FelizNavidad schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:29:
[...]
Geeft een verkeerd signaal
Er kijken ook kinderen he!
Fouten maken en beloont worden nee nee zo hoort het niet!
Hij hoeft niet per sé DOTD te worden maar kom op zeg, dit is in ieder geval géén argument.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bensimpel
Positieve meneer
Jup, perez en bottas pakken zo max weer makkelijk. Ham rijd lekker weg.Barfman schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:32:
Max nu op de vuile kant 😐
😆 - Denk ook eens om ;)
Ze starten achter safety car dus dat maakt gelukkig weinig uit; maar waarom ze die Bottas met P4 belonen is mij ook een raadsel.Barfman schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:32:
Max nu op de vuile kant 😐
Ze pakken de SC-lijn. Ik had net dezelfde vraag
Hem DOTD maken heeft niets met empathie te maken. Dan ontneem je iemand anders deze "bokaal"Bensimpel schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:32:
[...]
Inderdaad, maar ja veel tweakers kennen ook geen empathie..
Maak Grosjean maar SOTD. Survivor of the day
Dat is het moment dat de rode vlag aan ging? Of daarvoor al.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat was net ervoor. Op dat punt op de baan waren ALB en RIC er nog niet voorbij. Ten tijde van de rode vlag dus wel, maar dat telt (blijkbaar) niet.hoevenpe schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:34:
[...]
Dat is het moment dat de rode vlag aan ging? Of daarvoor al.
Survivor of the decade dan maar meteenGé Brander schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:34:
[...]
Hem DOTD maken heeft niets met empathie te maken. Dan ontneem je iemand anders deze "bokaal"
Maak Grosjean maar SOTD. Survivor of the day
DUGG
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Een race mag 2 uur duren op de baan, en 4 uur in totaal uitzendtijd. Ze hebben nog 2,5 uur over, dat moet wel lukken.Verwijderd schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:34:
Volle aantal laps nog, of is deze tijd eraf gehaald?
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Degenen die op gro willen stemmen doen dat, degenen die dat niet willen, niet.
Nogmaals: fijne race allemaal!
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Waarom staat dat tussen haakjes? Heb haar niet beledigd toch op een of andere manierBob Popcorn schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:32:
[...]
"Die dame" is Lewis z'n fysiotherapeut/personal assistant/"one of the greater things that ever happened to me" Angela Cullen.
Viel me gewoon op en dit verklaart het
In feite geldt voor elke hulpverlener (van EHBO tot trauma-arts) dat we pas gaan hulpverlenen als het veilig voor ons is. Afhankelijk van je opleiding/functie heb je eventueel beschermende kleding. Veiligheidsschoenen, bril, overall, gehoorbescherming enz. Maar dikke handschoenen en gezichtsbedekkende helm zijn onhandig voor je handelen, communicatie en gevoel. Vandaar.HollowGamer schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:27:
[...]
Jullie hadden die opmerking al gemaakt, maar wat Tom zei lijkt me ook het beste nu gewoon dichte helmen. Vind die open helmen ook altijd gek, wat als je op je gezicht valt? Is mij één keer gebeurt op de scooter, maar was toen toch blij met mijn dichte helm (niet om de vergelijking te trekken).
Nu hopen dat Tom Coronel dit ook leest.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Omdat je een meetpunt neemt en kijkt wie in welke positie voorbij dat punt is gekomen. Normaalgezien ga je naar de laatste ronde voor de rode vlag, dat kan nu niet. Men zou dan kunnen kiezen voor de originele grid maar kiest hier voor het laatste officiële meetpunt dat er is, zijnde de tweede safety car lijn.WhatsappHack schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:33:
[...]
Ze starten achter safety car dus dat maakt gelukkig weinig uit; maar waarom ze die Bottas met P4 belonen is mij ook een raadsel.
Alles was in ieder geval even zwaarBensimpel schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:35:
Nouja, ferrari heeft even een nieuwe auto gebouwd. Ben benieuwd hoe dat gaat:+
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
edit: Of was dat omdat het in de eerste ronde is, en er nog geen volledige ronde is geweest?
[ Voor 57% gewijzigd door poor Leno op 29-11-2020 16:37 ]
https://www.formula1.com/...J1peOUZ9ykB1c5RI624O.htmlGunner schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:35:
[...]
Waarom staat dat tussen haakjes? Heb haar niet beledigd toch op een of andere manier
Zo bedoel ik het toch ook niet?Gunner schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:35:
[...]
Waarom staat dat tussen haakjes? Heb haar niet beledigd toch op een of andere manier
Kan niet stoppen met ontploffen!
je hebt toch tijd genoeg om alle beelden te bekijken waar iedereen was op het moment van de rode vlag.Blokker_1999 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:36:
[...]
Omdat je een meetpunt neemt en kijkt wie in welke positie voorbij dat punt is gekomen. Normaalgezien ga je naar de laatste ronde voor de rode vlag, dat kan nu niet. Men zou dan kunnen kiezen voor de originele grid maar kiest hier voor het laatste officiële meetpunt dat er is, zijnde de tweede safety car lijn.
Blijft raar aanvoelen nu.
Die beelden bestaan waarschijnlijk niet. Kapot gegaan tijdens de crash, mogelijk nog niet verzonden en zo..Jasphur schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:33:
Heeft iemand de volledige onboard van GRO? F1TV kapt hem elke keer af.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Niet op het moment dat de lijn werd getrokken, en dat was voor de rode vlag, en op dat moment lag BOT nog P4.
Ik weet niet hoe je het bedoelde vandaar mijn vraag
Nee het is ham, ver, per, bot, alb, RIC. Wel standing start blijkbaar, oei... Dat is niet zo tof voor Max. Naja. Fijne race iedereenLAD93 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:36:
Dus gewoon de originele opstelling.. wat een geluk heeft die Bottas weer zeg
[ Voor 17% gewijzigd door WhatsappHack op 29-11-2020 16:38 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Scherp - ik zag ALB en BOT verschuiven dus dacht dat alles weer teruggingWhatsappHack schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:37:
[...]
Nee het is ham, ver, per, bot, alb, RIC.
per aspera ad astra
PSN: xMaurice93
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Op dezelfde manier dat ze bij het afbreken van de race de stand van de ronde daarvoor pakken, zal er wel een regel zijn voor het bepalen van de restart-positie. In dit geval dus de SC2-lijn, wat Olav nu net zegt terwijl ik dit typsambalbaj schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:37:
[...]
je hebt toch tijd genoeg om alle beelden te bekijken waar iedereen was op het moment van de rode vlag.
Wat een slecht ontwerp zeg
er is voldoende ruimte
Moet je kijken hoe dicht dat stuk barriere bij de baan is jeetje
Volgens mij kan je het beter parralel houden zoals dit:
En steviger betere barriere...

Puppy nog een keer uitgelaten?Jasphur schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:37:
Heel gaaf die niet-zonnebrillen viziers
Hmmmkay..RoD schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:37:
[...]
Niet op het moment dat de lijn werd getrokken, en dat was voor de rode vlag, en op dat moment lag BOT nog P4.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Zo zijn de regels nu eenmaal. Je hebt 1 meetpunt nodig waar iedereen die herstart gepasseerd is, normaalgezien de finishlijn. Dat kan nu niet.sambalbaj schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:37:
[...]
je hebt toch tijd genoeg om alle beelden te bekijken waar iedereen was op het moment van de rode vlag.
Het is een in-/uitrit voor auto's en kranen e.d. op het rechte stuk. Niet supergek.FelizNavidad schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:38:
[...]
Wat een slecht ontwerp zeg
er is voldoende ruimte
Moet je kijken hoe dicht dat stuk barriere bij de baan is jeetje
Volgens mij kan je het beter parralel houden zoals dit:
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.