HAM pit. Prevent undercut.
De wagen is om het paaltje in de vangrail gevouwen. Die heeft de achterkant losgebroken.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:10:
Ik neem mijn eerdere statement terug. Ik zal beloven dat ik er altijd weer ben voor de start. Wat een crash.![]()
Hoe is dit auto frontaal in tweeën gebroken met een voorwaartse impact? Hoe is die brandstoftank ontploft? Van wat ik zo snel heb gelezen, is Grosjean naar het ziekenhuis met waarschijnlijk gebroken ribben en gelukkig nauwelijks brandwonden.
Sorry mensen, maar ik zie het nu pas.
Geen problemen gevonden aan de frontwing van Max...
"When you grow up your heart dies"
In tweeën zal door design zijn, en volgens mij ook door de hoek waarin de wagen de vangrail raakte. De brand komt waarschijnlijk door benzine in de leidingen, niet de tank.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:10:
Ik neem mijn eerdere statement terug. Ik zal beloven dat ik er altijd weer ben voor de start. Wat een crash.![]()
Hoe is dit auto frontaal in tweeën gebroken met een voorwaartse impact? Hoe is die brandstoftank ontploft? Van wat ik zo snel heb gelezen, is Grosjean naar het ziekenhuis met waarschijnlijk gebroken ribben en gelukkig nauwelijks brandwonden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En het is niet eens close...wowly schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:10:
Het bewijs: de renault is sneller dan de ferrari..... Wauw!!
Natuurlijk wel met versere banden, maar toch.
Met nieuwe bandjesSinergyX schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:10:
Ham heeft weer vibrations.. daar komen de toptijden
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Opzicht vind ik het niet erg tijdens het avondeten.
Blader straks maar even rustig terug. Ga nu maar van de race genieten.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:10:
Ben benieuwd of VER door de strategie van HAM nu voor een eenstopper gaat.
Zucht.. waarom Albon niet buiten laten, en hem Hamilton laten ophouden
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
ALB naar 2e set geel, moet dus nog een keer stoppen.
Ja maar dit is onder de lijn van dit seizoen. 😬Yonix schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:04:
[...]
In lijn me eerdere 'prestaties' in dit seizoen, toch?
Veel vroege eters hier. Of ik eet altijd erg laat
normaal pas rond half acht. Dus wordt leuk tijdens abu dhabi
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Echt genieten hoor met die Ferrari's dit jaar...wowly schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:10:
Het bewijs: de renault is sneller dan de ferrari..... Wauw!!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Wel verrassend hoe goed RP er de laatste tijd bijzit. Je zou met een 2019 juist verwachten dat ze aan het eind van het seizoen minder competitief zouden zijn.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
VER PIT
Breken auto: safety feature. Batterij en tank gaan dan weg van de coureur. Wss gebeurd omdat de voorkant dwars door de vangrail boorde.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:10:
Vuurzee wss door scheuren fuel collector ipv tank. Verschil tussen 2-3 liter brandstof in de fik, of de 100 van de tank.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Dat is dus een neeRoD schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:11:
Ben benieuwd of VER door de strategie van HAM nu voor een eenstopper gaat.
VER > pit
PER > pit
PER > pit
Slechte stop. Maar wel naar hard.
Neus van de auto door de vangrail, bevestigingspaal van de vangrail precies op het breekpunt van de auto. De kont is te lomp om door de vangrail te gaan -> auto in 2.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:10:
Eten besteld bij de Beren; dus als het goed is over kleine 3 kwartier wat te etenJasphur schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:12:
Veel vroege eters hier. Of ik eet altijd erg laatnormaal pas rond half acht. Dus wordt leuk tijdens abu dabhi

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
VER gaat winnen, hij heeft hard en kan nu harder dan HAM. Ham vreet zijn banden op als een malle
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Max gaat voor een éénstopper en Lewis moet nog een keer. Interessant...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Heeft ie weer in de broek gepeopt?DoeEensGek schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:13:
Bottas weer vuil in de auto?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Slimme zet, naar Hard! Nu uitrijden denk ik? Ham zal nog een keer moeten pitten...
HAM zal wel zoveel voorsprong nemen tov VER op de langzamere banden, dat ie straks gratis mag pittenwowly schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:13:
VER gaat winnen, hij heeft hard en kan nu harder dan HAM. Ham vreet zijn banden op als een malle

Zelfde verhaal als Hongarije paar jaar terug, dit gaat Max niet redden tot het einde.hoevenpe schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:14:
Max gaat voor een éénstopper en Lewis moet nog een keer. Interessant...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Stroll ook gezien. Tja, dat leek heel erg op Maldondo in 2014. Behalve dat in dit geval Stroll zelf voorbij de apex, naar buiten ging. Kvyat kon waarschijnlijk niks. Inderdaad dus twijfelachtig qua straf.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ham op Med moet die hierna nog n keer stoppen dus ??
verstappen komt dichterbij
Ik zou het doen!
Voorlopig gaat Max een bak harder op z'n HARD dan HAM...poor Leno schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:15:
[...]
HAM zal wel zoveel voorsprong nemen tov VER op de langzamere banden, dat ie straks gratis mag pitten
Max sneller op wit dan Hamilton op geel
[ Voor 5% gewijzigd door albino71 op 29-11-2020 17:16 ]
Iemand een idee hoeveel die overhead lichten van het stroomnet snoepen?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
WTF, max loopt flink in!!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Tsja, tenzij Ham even naar soft gaat en dan veel meer snelheid heeft ipv afgesleten hards. Hebben we eerder gezien. Hongarije 2019.wowly schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:13:
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Ja, apartDentist schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:15:
[...]
Voorlopig gaat Max een bak harder op z'n HARD dan HAM...
Is Lewis nu zo langzaam of is Max nu echt aan het stampen
Genoeg om Frans Timmermans de zenuwen te bezorgen.Jasphur schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:15:
Max gaat als de brandweer op de harde band
PSN: bollsie
Let's go full send...
Gas op die lollyDentist schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:16:
Let's go full send...
-
Hmm ham heeft volgens mij geen nieuwe hards meer. Vreet de mediums behoorlijk op en zal dan naar soft moeten? Die gaan er helemaal snel aan...
VER dus volle bak. HAM is waarschijnlijk aan het sparen.
Het ziet er leuk uit zo, maar ik vrees dat HAM alles gewoon onder controle heeft.
Het ziet er leuk uit zo, maar ik vrees dat HAM alles gewoon onder controle heeft.
Max attack

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Max stopt met managen, hij duwt Hamilton op naar een snelle slijtage van zijn gele band. Die moet ZEKER gaan wisselen nu. Love it!!
Sainz net 20 rondes. Dat redt hij makkelijk straks.CF230 schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:17:
Hmm ham heeft volgens mij geen nieuwe hards meer. Vreet de mediums behoorlijk op en zal dan naar soft moeten? Die gaan er helemaal snel aan...
HAM zijn banden zijn op temperatuur. Hij is gelijk aan VER met de rondetijden.
Let op - dit is wel de HAM die een ronde of 50 op mediums kan rijden
Jup HAM moet nu gaan, hij kan zijn gele banden niet meer managen en gaat ze opfikken met een beetje geluk
En dat is wat Max wil: banden laten opbrandenDentist schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:17:
HAM countert.
Ham gaat dit natuurlijk gewoon winnen. Die begint nu pas te stampen.
HAM is gewoon aan het cruisen hoor, maak je geen illusies
PSN: xMaurice93
even een ronde lampen tellen : https://www.lighting.phil...ng/arenavision-led-gen3.5Jasphur schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:15:
-
Hoe zal Sainz zich voelen dat hij met veel gemak zijn team maat van volgend jaar voorbij gaat. 😬
Bensimpel
Positieve meneer
Of hams zijn banden slijten nu harder en moet 2 stopper doen.sjaool schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:18:
HAM zijn banden zijn op temperatuur. Hij is gelijk aan VER met de rondetijden.
😆 - Denk ook eens om ;)
Hoe kan het nou zijn dat Vettel het hele weekend sneller is dan Lec en dan nu super trage auto heeft?
Geen stress, heb drs... Man je kan Guus Meeuwis daar ook wel neerzetten als we dit soort grappen willen

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Veel overleg max met zijn engineer, ze zijn druk bezig HAM te drukken
heerlijk
Ham moet sowieso nog pitten, med-med mag niet...Bensimpel schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:19:
[...]
Of hams zijn banden slijten nu harder en moet 2 stopper doen.
Tijdens red flag de auto`s omgewisseltFranco10 schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:19:
Hoe kan het nou zijn dat Vettel het hele weekend sneller is dan Lec en dan nu super trage auto heeft?
Korte banden-recap: Hamilton moet nog pitten voor het bandenreglement en heeft hierna alleen nog maar een setje hard en drie soft (waarvan twee gebruikt), geen medium meer. Verstappen hoeft niet meer te pitten, maar als hij dat wel doet heeft hij van alle compounds nog een setje over (medium en soft alleen maar gebruikte). Hij kan bijvoorbeeld proberen om Hamilton onder druk te zetten zodat die te vroeg moet pitten voor softs (dus op hards moet gaan rijden), waarna hij zelf naar medium kan wisselen bijvoorbeeld
[ Voor 3% gewijzigd door DataGhost op 29-11-2020 17:20 ]
HAM paars in S3
Bensimpel
Positieve meneer
Zijn 500 lampjes. Hopenlijk zijn het ledjesmarkje1 schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:18:
[...]
even een ronde lampen tellen : https://www.lighting.phil...ng/arenavision-led-gen3.5
😆 - Denk ook eens om ;)
Hij zal sowieso nog een keer moeten met zijn medium... Volgens Pirelli dan.Bensimpel schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:19:
[...]
Norris laat BOT zien hoe het moet.....
Dat belooft wat met die Mercedes volgend jaar erin.wowly schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:20:
Norris laat BOT zien hoe het moet.....
BOT nu al weer binnen, na ingehaald te zijn door NOR. Pijnlijk...
BOT pit. Dat was dus 22 ronden op hard?
BOTTAS pit naar MEd??? huh?
Waar is Bottas nou mee bezig
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
20.Dentist schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:21:
BOT pit. Dat was dus 22 ronden op hard?
Gasly reed er 23 op.
uitrijden op medium
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Max naar P2 in het wereldkampioenschap helpen.
Dat moet hij toch wel, hij moet nog een andere compound.Bensimpel schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:19:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.