• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
kazuka schreef op donderdag 8 april 2021 @ 04:01:
[...]

Ja apart verhaal inderdaad. Des te vreemder dat ze front and center met een blogpost op de Playstation site staan. https://blog.playstation....hits-ps5-later-this-year/

Ook over die persoon, Hasan Kahraman, is verder nauwelijks online info te vinden behalve een vrijwel leeg LinkedIn profiel. Of Sony heeft heel slecht onderzoek gedaan en het is inderdaad een scam of het is een startup/reboot van die studio en ze zijn nog bezig hun online presence op te zetten ofzo.
Er gaan geruchten dat...maar het is ook best wel grappig en ook wel typisch iets voor Hideo om te doen:

- Hideo heeft dit bv vaker gedaan bv met MGS TPP met character Joakim Morgen.

- Silent Hill (PT) was aangekondigd door een indie dev genaamd "7780s Studio".

Ik wil niet zeggen dat dit waar is, maar het is wel weer typisch. Also "based in NL">Guerrilla Games | Desima Engine.

Maar goed Kojima werkt aan meerdere projecten. Nu zet deze dev op de website dat ze niks met Kojima te maken hebben. Waarom zouden ze dat neerzetten als ze nu juist een soort hype/gerucht genereren?

[ Voor 22% gewijzigd door Recon24 op 08-04-2021 13:43 ]

• Carn82
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-12-2025
funkeey schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:27:
[...]

Hetgeen wat mij merkwaardig oogt is het feit dat hij in de blogpost schrijft over een 'the game is at an early development stage' en de game Q4 2021 uit moet komen.
Ja het verhaal 'rammelt aan alle kanten'. Maar goed, mogelijk is het gewoon een oprecht spelletje waar we niet al te veel van moeten verwachten :)
Recon24 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:29:
[...]

Er gaan geruchten dat...maar het is ook best wel grappig en ook wel typisch iets voor Hideo om te doen:

[Twitter]
Er staat op de Bluebox website ook een melding over de Kojima geruchten. https://www.blueboxgamestudios.com/hideokojimarumors.html

Hij heeft het natuurlijk al eerder gedaan met MGS5. (https://metalgear.fandom.com/wiki/Moby_Dick_Studio)

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:04
Carn82 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:25:
[...]

PS5 games kan je alleen met PS5 controllers spelen. PS4 games kan met beide. Erg suf, als je het mij vraagt. Dus in dit geval zou je de PS4 versie van de game moeten spelen als je wil co-oppen (totdat je een extra DualSense controller hebt).
Erg suf inderdaad, maar marketingtechnisch / commercieel gezien natuurlijk wel weer erg handig gedaan ;)

Overigens moet ik FIFA21 ook in PS4 mode spelen als ik Pro Clubs Online wil doen met vrienden die nog geen PS5 hebben. Crossplay is niet mogelijk (volgens zeggen van EA door de "compleet" andere ervaring en gameplay op de PS5, *ahem*).

Join het GoT Pulse-Team!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:22
Denman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:48:
[...]

Erg suf inderdaad, maar marketingtechnisch / commercieel gezien natuurlijk wel weer erg handig gedaan ;)

Overigens moet ik FIFA21 ook in PS4 mode spelen als ik Pro Clubs Online wil doen met vrienden die nog geen PS5 hebben. Crossplay is niet mogelijk (volgens zeggen van EA door de "compleet" andere ervaring en gameplay op de PS5, *ahem*).
Ik moet Fifa 21 op de 5 nog eens testen. heb hem er wel opstaan en even opgestart. (om te zien dat mijn voortgang van de 4 versie weg was :/ ) Maar zag er grafisch wel strakker uit en de controller geeft schokjes bij balcontact. dat viel me zo even op. Zal eens een wedstrijd spelen binnenkort. 8) Dan zal ik die andere ervaring kunnen beoordelen :P

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:04
Shaker74 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 15:41:
[...]

Ik moet Fifa 21 op de 5 nog eens testen. heb hem er wel opstaan en even opgestart. (om te zien dat mijn voortgang van de 4 versie weg was :/ ) Maar zag er grafisch wel strakker uit en de controller geeft schokjes bij balcontact. dat viel me zo even op. Zal eens een wedstrijd spelen binnenkort. 8) Dan zal ik die andere ervaring kunnen beoordelen :P
Ja toegegeven, het ziet er echt wel strakker uit dan op de PS4. Animaties lopen ook vloeiender enzo. Maar ik zie niet zo'n significant verschil met de PS4 versie qua gameplay dat ik snap waarom crossplay niet mogelijk is.
Maar het technische verhaal erachter zal ongetwijfeld waterdicht zijn :+

Anyways, voor de paar potjes per week die ik speel met m'n vrienden vind ik het helemaal prima hoor. En tegen de tijd dat FIFA22 er aan komt zullen de PS5's hopelijk ook wat beter beschikbaar zijn ;)

Join het GoT Pulse-Team!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

We mogen nog wat langer wachten op Deathloop: nieuws: Deathloop is verder uitgesteld tot 14 september
Na alle goede verhalen It Takes Two gekocht, ben benieuwd! Nu alleen nog twijfelen of ik een extra DualSense haal of toch maar de PS4 weer aansluit.

Volgens mij roepen ze (heel veel developers, niet alleen die van deathloop (Bethesda)) gewoon veel te vroeg, een veel te vroege datum waarvan ze zelf ook wel weten dat ze dat niet gaan halen, maar dat ze dat gewoon doen om een hype rond de game te creëren. Tegenwoordig word zo'n beetje alles wel uitgesteld, kan zijn dat het met corona te maken heeft, maar ik geloof eigenlijk niet meer dat ze zelf bij het stellen van een datum niet weten dat ze dat niet gaan halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 08-04-2021 16:40 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Covid-19 zal zeker een rol spelen in de vele delays die we dit jaar zien maar het zal inderdaad niet de enige reden zijn denk ik. Kan ook een strategische keuze zijn: ze zitten nu niet meer in het vaarwater van Resident Evil VIII, er zijn meer PS5's in September en dat zorgt wellicht voor betere verkoopcijfers.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
verkeerde topic

[ Voor 81% gewijzigd door Farabi op 08-04-2021 16:45 ]

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Raem schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:44:
[...]

Er staat op de Bluebox website ook een melding over de Kojima geruchten. https://www.blueboxgamestudios.com/hideokojimarumors.html

Hij heeft het natuurlijk al eerder gedaan met MGS5. (https://metalgear.fandom.com/wiki/Moby_Dick_Studio)
Is dat een soort van Japanse humor? Want wat is het nut? :) Hype creëren? En het zou helemaal debiel zijn als het nu, na die melding, toch iets te maken heeft met Kojima toch?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:25
uchiha tijntje schreef op donderdag 8 april 2021 @ 17:42:
[...]

Is dat een soort van Japanse humor? Want wat is het nut? :) Hype creëren? En het zou helemaal debiel zijn als het nu, na die melding, toch iets te maken heeft met Kojima toch?
Werkt wel. Iedereen zit verveeld thuis met deze Corona zooi. Geeft toch weer wat gespreksstof 😂

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

giantgiantus schreef op donderdag 8 april 2021 @ 17:57:
[...]

Werkt wel. Iedereen zit verveeld thuis met deze Corona zooi. Geeft toch weer wat gespreksstof 😂
Een normale aankondiging van een Kojima game geeft ook gesprekstof ;) Dit soort geneuzel vind ik zo “2000”. :) Dan denk ik aan The Blair witch project en Cloverfield.

• Carn82
Raem schreef op donderdag 8 april 2021 @ 16:36:
Na alle goede verhalen It Takes Two gekocht, ben benieuwd! Nu alleen nog twijfelen of ik een extra DualSense haal of toch maar de PS4 weer aansluit.
Volgens kan je ook gewoon de PS4 versie downloaden op de PS5; lijkt me wat praktischer :)
uchiha tijntje schreef op donderdag 8 april 2021 @ 18:05:
[...]

Dit soort geneuzel vind ik zo “2000”. :) Dan denk ik aan The Blair witch project
Maar t werkte wel!

"Shot on an original budget of $35,000–60,000, the film had a final cost of $200,000–750,000 after post-production edits."

Box Office: $248.6 million

:X

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

poor Leno schreef op donderdag 8 april 2021 @ 18:13:
[...]

Maar t werkte wel!

"Shot on an original budget of $35,000–60,000, the film had a final cost of $200,000–750,000 after post-production edits."

Box Office: $248.6 million

:X
Omdat het onbekend was en het internet net in opkomst was. Anno 2021 zou diezelfde tactiek onwijs falen.
Maar terugkomend op die game en de geruchten. Heeft Kojima nog hype nodig van dit soort praktijken? :)

Carn82 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 18:09:
[...]

Volgens kan je ook gewoon de PS4 versie downloaden op de PS5; lijkt me wat praktischer :)
Ja, maar ik ga hem in local co-op spelen en je kunt niet een PS4 controller en PS5 controller tegelijk aansluiten op de PS5 toch?

uchiha tijntje schreef op donderdag 8 april 2021 @ 18:20:
[...]

Omdat het onbekend was en het internet net in opkomst was. Anno 2021 zou diezelfde tactiek onwijs falen.
Maar terugkomend op die game en de geruchten. Heeft Kojima nog hype nodig van dit soort praktijken? :)
Denk het niet nee. Zou ook een beetje flauw zijn om eenzelfde soort truukje uit te halen als wat hij al eerder heeft gedaan.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:09

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik kon me van herinneren van vroeger dat Oddworld games pittig zijn.. Maar damn ik ben echt al ontelbaar keer dood gegaan in Soulstorm, Dark Souls is er niets bij :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-01 20:32
Same here.

Ik vind die mijnen wel wat tricky. Steeds het gevoel dat ik het goed doe en dan ontploft ie toch. Zit er vertraging in of ben ik echt zo slecht? :p

• Carn82
Raem schreef op donderdag 8 april 2021 @ 18:21:
[...]

Ja, maar ik ga hem in local co-op spelen en je kunt niet een PS4 controller en PS5 controller tegelijk aansluiten op de PS5 toch?
Dat kan prima; mits je dan ook de PS4-versie van de game speelt (op je PS5). PS5 games accepteren alleen de PS5 controller.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07:51
Timothy3000 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:02:
Same here.

Ik vind die mijnen wel wat tricky. Steeds het gevoel dat ik het goed doe en dan ontploft ie toch. Zit er vertraging in of ben ik echt zo slecht? :p
Ik heb exact hetzelfde gevoel.
Ik zie het groene lichtje en ik druk direct maar toch lukt het niet.
Ik dacht eigenlijk dat het aan mij of aan mijn TV lag.

• Timothy3000
Ik ben bij level 4 afgehaakt. Game werd steeds frustrerender en er niet leuker op.

Vond het ook wel jammer dat de game weinig met de Dualsense doet.

Naja, gratis, dus mag niet teveel zeuren. :p

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:05

Superkiwi

Hoi doei

uchiha tijntje schreef op donderdag 8 april 2021 @ 18:20:
[...]
Jij hebt een te hoge pet op van de huidige generatie :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Recon24
Ik kan Zombie Army 4 in de huidige PS+ echt aanraden om te spelen. Geeft soms toch een Left4Dead vibe, je raakt snel in de game en het is erg fun in co-op hordes/campaign te spelen.

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-01 12:03
Gisteren avond de PS5 aangesloten en wat games gedownload op de achtergrond en ondertussen Astro Playroom gespeeld. Wat een leuk, simpel en vermakelijk spel. En overigens ook een top spel om de nieuwe Dual Sense goed uit te proberen!

Kan niet wachten om vanavond de next gen versie van Cold War te spelen. Ook gelijk even alle games van de PS+ Collection aan mijn library toegevoegd.

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Carn82 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:28:
[...]

Dat kan prima; mits je dan ook de PS4-versie van de game speelt (op je PS5). PS5 games accepteren alleen de PS5 controller.
Heel irritant trouwens.

Ik speel met mijn vrouw nog wel eens “Overcooked! All You Can Eat” en dachten dit weekend, als de visite de DualShock4 controller van thuis mee neemt kunnen we dat met zijn drieën doen. Om vervolgens tegen een foutmelding aan te lopen terwijl niets in die game DualSense features gebruikt.

Daar had best wel een soort van check in gemogen.
DualSense features/games alleen met DualSense controllers, andere ook met DualShock4.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:23
jordyyyys schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:29:
Gisteren avond de PS5 aangesloten en wat games gedownload op de achtergrond en ondertussen Astro Playroom gespeeld. Wat een leuk, simpel en vermakelijk spel. En overigens ook een top spel om de nieuwe Dual Sense goed uit te proberen!

Kan niet wachten om vanavond de next gen versie van Cold War te spelen. Ook gelijk even alle games van de PS+ Collection aan mijn library toegevoegd.
Er zit een behoorlijk verschil tussen de PS4 en PS5 versie. Het speelt echt gruwelijk lekker. Wel heb ik Raytracing disabled omdat je bij sommige mappen toch wel een dikke framedrop te zien krijgt. Voor de rest loopt het echt smooth. Ik heb dit helaas nog niet kunnen meemaken op 120Hz omdat ik op een 60 Hz monitor speel, maar op 60 Hz ben ik al blij.

Hopelijk komen de nieuwe monitoren snel uit met 2.1 HDMI aansluiting. Zal dan wel een dure grap worden, maar daar heb je het wel voor over.

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

Klopt het als je Cyberpunk voor de ps4 koopt en dit kunt spelen op de PS5? Is dat ook het geval bij Fifa21?

Scientia Potentia Est

EvilTurkey schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:14:
Klopt het als je Cyberpunk voor de ps4 koopt en dit kunt spelen op de PS5? Is dat ook het geval bij Fifa21?
Van Cyberpunk is er alleen nog maar een PS4 versie, die kun je dus gewoon met je PS5 spelen. De PS4 versie van Fifa21 kun je ook gewoon op de PS5 spelen maar van dat spel is geloof ik ook een aparte PS5 versie waarvan ik niet weet of je er extra voor moet betalen.
Cyberpunk krijgt in de toekomst een gratis upgrade naar de PS5 versie zodra die er is.

(Overigens je kunt elke PS4 game op de PS5 spelen, alleen sommige games hebben een betaalde upgrade voor PS4 naar PS5 versie maar dan kun je alsnog ervoor kiezen om alleen de PS4 versie te spelen)

[ Voor 14% gewijzigd door Kalder op 09-04-2021 12:22 ]

• Timothy3000
Op een enkeling na zijn alle PS4 games te spelen op PS5.

Cyberpunk is nog geen PS5 versie van dus je speelt de PS4 versie. Fifa heeft tot september een free PS5 upgrade.

Abe Soulstorm nog eens geprobeerd maar hoe langer ik het speel hoe hinderlijker ik de game vind eigenlijk. Checkpoints die zo saven dat je vast komt te zitten of doelen niet haalt, ritme dingen die niet helemaal lekker lijken te werken.... net niet helemaal allemaal.

[ Voor 15% gewijzigd door Timothy3000 op 09-04-2021 12:19 ]

Lashrom schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:38:
[...]

Er zit een behoorlijk verschil tussen de PS4 en PS5 versie. Het speelt echt gruwelijk lekker. Wel heb ik Raytracing disabled omdat je bij sommige mappen toch wel een dikke framedrop te zien krijgt. Voor de rest loopt het echt smooth. Ik heb dit helaas nog niet kunnen meemaken op 120Hz omdat ik op een 60 Hz monitor speel, maar op 60 Hz ben ik al blij.

Hopelijk komen de nieuwe monitoren snel uit met 2.1 HDMI aansluiting. Zal dan wel een dure grap worden, maar daar heb je het wel voor over.
ik wacht op de 42 inch oleds die later dit jaar uit moeten komen. De huidige generatie 4K monitoren hebben of te lage refresh rate, "slecte"kleuren, of zijn simpelweg niet in +32 inch te krijgen of zijn meer dan 1000 euro. Dat terwijl de 42 inch Oled een verwachte prijs van 1000 euro zal hebben.
Timothy3000 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:18:
Abe Soulstorm nog eens geprobeerd maar hoe langer ik het speel hoe hinderlijker ik de game vind eigenlijk. Checkpoints die zo saven dat je vast komt te zitten of doelen niet haalt, ritme dingen die niet helemaal lekker lijken te werken.... net niet helemaal allemaal.
Ik moet toegeven dat het wel hinderlijk is dat je bij bijvoorbeeld het uitzetten van die mijnen, je dus vroeger moet drukken omdat de animatie ook tijd kost na het drukken op de knop.

• Timothy3000
Dat je, als je een level over wil doen om het beter te doen, de cutscenes en dialogen niet kunt overslaan is ook enigszins vervelend. :p

• Shaker74
Lashrom schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:38:
[...]

Kun je ergens de fps tonen? is dat een instelling?

• EvilTurkey

EvilTurkey

New World Order

cold_as_ijs schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:24:
[...]

ik wacht op de 42 inch oleds die later dit jaar uit moeten komen. De huidige generatie 4K monitoren hebben of te lage refresh rate, "slecte"kleuren, of zijn simpelweg niet in +32 inch te krijgen of zijn meer dan 1000 euro. Dat terwijl de 42 inch Oled een verwachte prijs van 1000 euro zal hebben.
Waarom de OLED? Ik heb de 65inch C9 en wil juist daar zo min mogelijk op spelen ivm burn in problemen aan mijn scherm. Ik heb nu een nanocell tv op het oog met hdmi 2.1 om daar op te kunnen gamen.

https://www.plasmavisie.n...g&utm_term=LG+55NANO916NA

Scientia Potentia Est

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:23
Shaker74 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:46:
[...]

Voor zover ik weet niet, maar als het met je eigen ogen te zien is dan is een applicatie ook niet nodig ;-)
En met de frame drop bedoel ik dan ook echt van 60 fps naar 10 fps als je bijvoorbeeld spawnt op een bepaalde plek in een map.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2025
EvilTurkey schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:46:
[...]

Waarom de OLED? Ik heb de 65inch C9 en wil juist daar zo min mogelijk op spelen ivm burn in problemen aan mijn scherm. Ik heb nu een nanocell tv op het oog met hdmi 2.1 om daar op te kunnen gamen.

Ik game nu al 4 jaar op een OLED C7 en heb nog nooit last gehad van burn in. In de eerste maanden deed ik voorzichtig ivm de angst voor burn in maar dat heb ik allang laten varen. Sterker nog, inmiddels hoop ik op een klein defectje zodat deze naar de slaapkamer kan en ik een mooi excuus heb om een nieuw model met HDMI 2.1 te kopen

• Shaker74
Lashrom schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:51:
[...]

Voor zover ik weet niet, maar als het met je eigen ogen te zien is dan is een applicatie ook niet nodig ;-)
En met de frame drop bedoel ik dan ook echt van 60 fps naar 10 fps als je bijvoorbeeld spawnt op een bepaalde plek in een map.
In basis kun je het wel goed zien. Tuurlijk. Als ik Godfall start zie ik het verschil tussen 30 wel 60 wel erg goed. Maar of het dan 60 is of 120 kan ik niet zien denk ik. Maar zou dat wel graag willen weten. Mijn TV (CX) is er geschikt voor. Geeft de PS5 ook aan. Maar ja.. dacht misschien is het ergens een instelling.. Kon zijn.
[...]

omdat ik een scherm zoek met goede HDR en goede kleuren + hdmi2.1 maar die ook niet te groot is. Deze komt op een bureau te staan. Heb nu 32 inch, wat eigenlijk perfect is voor de combi van productivity en gaming. Mja dat scherm is geen 4K en geen HDR etc... Inbranden maak ik me niet zo'n zorgen om, genoeg mogelijkheden omdat te voorkomen, zelfs voor windows.
Shaker74 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:46:
[...]

Dat kan niet op de PS5 zelf, volgens mij kunnen sommige TV's met diagnostische software dat wel tonen, maar wat voor TV je daarvoor nodig hebt, geen idee.
Maar het verschil tussen 30 en 60 fps is duidelijk te zien, ik denk dat je het verschil tussen 60 en 120 fps ook nog wel kunt zien maar dat het minder uitmaakt dan bij 30 en 60, en de kwaliteit van de graphics moet ook aanzienlijk omlaag voor 120fps, bij Dirt 5 is het publiek (waar er bij 60fps veel van is) bij 120fps helemaal verdwenen en er zijn meer settings omlaag geschroefd, zoals texture kwaliteit enzo.

• jimmevs
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21-04-2021
*knip dit is op deze manier spammen*

[ Voor 91% gewijzigd door F_J_K op 09-04-2021 13:48 ]

• EvilTurkey

EvilTurkey

New World Order

cold_as_ijs schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:15:
[...]

omdat ik een scherm zoek met goede HDR en goede kleuren + hdmi2.1 maar die ook niet te groot is. Deze komt op een bureau te staan. Heb nu 32 inch, wat eigenlijk perfect is voor de combi van productivity en gaming. Mja dat scherm is geen 4K en geen HDR etc... Inbranden maak ik me niet zo'n zorgen om, genoeg mogelijkheden omdat te voorkomen, zelfs voor windows.
Duidelijk verhaal. Is 48inch ook te groot? Want de CX is nu wel erg vriendelijk geprijsd.

https://www.mediamarkt.nl...9015423f37e6c6702910c2344

Scientia Potentia Est

• EvilTurkey

EvilTurkey

New World Order

jimmevs schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:20:
Heeeey PlayStation 4 en Xbox One gebruikers. Op dit moment ben ik bezig met een onderzoek naar de intentie van gamers om te switchen tussen de Xbox en PlayStation game consoles. Ik heb een (hele) korte survey gemaakt die gericht is op het testen van data items voor mijn hoofd onderzoek. Ik zou het enorm waarderen als je de tijd zou kunnen nemen om de vragen in deze korte survey te beantwoorden, het kost niet meer dan 5 minuten van je tijd. Dit is de link naar de enquête (hij is in het Engels).

Nogmaals, ik waardeer de moeite enorm. :)

Met vriendelijke groet,

Jimme
XBOX ONE???!! :( snel weg jij! |:(

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 09-04-2021 13:49 ]

Scientia Potentia Est

• jimmevs
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21-04-2021
EvilTurkey schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:22:
[...]

XBOX ONE???!! :( snel weg jij! |:(
Hahahaha ben ik zeker met je eens buiten mijn onderzoek :Y
jimmevs schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:20:
Heeeey PlayStation 4 en Xbox One gebruikers. Op dit moment ben ik bezig met een onderzoek naar de intentie van gamers om te switchen tussen de Xbox en PlayStation game consoles. Ik heb een (hele) korte survey gemaakt die gericht is op het testen van data items voor mijn hoofd onderzoek. Ik zou het enorm waarderen als je de tijd zou kunnen nemen om de vragen in deze korte survey te beantwoorden, het kost niet meer dan 5 minuten van je tijd. Dit is de link naar de enquête (hij is in het Engels).

Nogmaals, ik waardeer de moeite enorm. :)

Met vriendelijke groet,

Jimme
Sorry ben tegenwoordig een PS5 gebruiker, en geen PS4 gebruiker meer. En ben ook geen Xbox gebruiker, dus ik sla over.

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 09-04-2021 13:49 ]

• Farabi
  • Niet online
Kalder schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:24:
[...]

Sorry ben tegenwoordig een PS5 gebruiker, en geen PS4 gebruiker meer. En ben ook geen Xbox gebruiker, dus ik sla over.
dan kon je net zo goed niet reageren :+
EvilTurkey schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:21:
[...]

Duidelijk verhaal. Is 48inch ook te groot? Want de CX is nu wel erg vriendelijk geprijsd.

mijn snelle meting met een rolmaat liet zien dat 48 inch echt groot is. Liefst zou ik 32 inch willen hebben, maar dat is een moeilijke maat, te duur als monitor en niet beschikbaar als TV. Daarom leek me 42, ondanks het formaat, nog het beste alternatief.
Farabi schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:25:
[...]

dan kon je net zo goed niet reageren :+
Insgelijks.

• Shaker74
EvilTurkey schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:21:
[...]

Ah da's mijn tv. pff flink wat geld eraf ja. |:( Maar goed. Aanrader. O-)

• Shaker74
Kalder schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:20:
[...]

Dat kan niet op de PS5 zelf, volgens mij kunnen sommige TV's met diagnostische software dat wel tonen, maar wat voor TV je daarvoor nodig hebt, geen idee.
Maar het verschil tussen 30 en 60 fps is duidelijk te zien, ik denk dat je het verschil tussen 60 en 120 fps ook nog wel kunt zien maar dat het minder uitmaakt dan bij 30 en 60, en de kwaliteit van de graphics moet ook aanzienlijk omlaag voor 120fps, bij Dirt 5 is het publiek (waar er bij 60fps veel van is) bij 120fps helemaal verdwenen en er zijn meer settings omlaag geschroefd, zoals texture kwaliteit enzo.
Jammer. Was makkelijk geweest.

30-60-120. ja dat gaat ten koste van. Afhankelijk hoe de game er mee omgaat. Ik heb wat getest met Godfall. Als ik switch van 30-60 zie ik geen verschil in kwaliteit. Ziet er hetzelfde uit. Echter loopt 30 optisch duidelijk niet soepel. Later zag ik dat Godfall in dit geval dynamische resolutie toepast. Dus als je stil staat b.v. 4K en als je aan het hakken bent schaalt ie terug. Maar meestal ben je zo druk aan het bashen dat je geen tijd hebt om op de mooie omgeving te letten haha. 8) Dus de keuze daar is niet zo moeilijk.. Avengers bv heb ik op beste kwaliteit staan en die draait wel soepel op 30 en ziet er ziek uit. (vind ik) Dus daar is de keuze ook niet moeilijk. Autorace games daar ga je het wel echt zien idd. daar laten ze een hoop details weg (wat vaak ook een sfeer maakt) om de fps te halen.. (benieuwd naar GT7 _/-\o_ )Dus per game kunnen de instellingen verschillende resultaten geven.Dus eigenlijk moet je voor elke game zelf kijken en vergelijken om jou sweetspot te vinden. Goh wat vervelend :+

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
[...]

Ja daar zou ik ook niet bang voor zijn. Heb nu anderhalf jaar diezelfde als jij en net als Steven030 was ik er in het begin voorzichtig mee maar dat ook laten varen. Heb inmiddels denk ik zo'n 200 uur RDR2 gespeeld wat misschien wel de meest risicovolle is met de felle map en cirkels linksonder maar echt nog 0 burn-in kunnen ontdekken.
Denk dat je er bij games ook echt niet zo bang voor hoeft te zijn. Zolang het beeld maar af en toe even wisselt (bijvoorbeeld map of inventory bekijken of cutscene) is het risico echt minimaal. Ben eerder bang bij normale tv met zenders als CNN of de NPO app die altijd het volkomen nutteloze maar felle zenderlogo in beeld houdt maar daar ook nog geen schade van ondervonden

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:59
[...]

Je zou op nieuwere oled panelen, waaronder de c9, probleemloos moeten kunnen gamen zonder burn in.

Burn in was voornamelijk een probleem bij oudere oled panelen. De nieuwe generaties hebben dermate veel veiligheidsmechanismen ingebouwd dat je er bij normaal gebruik geen last van hebt.

Ik zit zelf op een b9, puur als game tv.

• Shaker74
EvilTurkey schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:14:
Cyber weet ik niet Fifa 21 wel. Had hem gekocht op de 4 en daarop gespeeld. Nu heb ik de 5 en heb die versie geinstalleerd en speel die nu. Ben wel echter mijn voortgsng kwijt. het is alsof je hem net gekocht heb en voor het eerst speelt.

Hou er wel rekening mee dat het soms lastig is de versie voor de 5 te vinden. je gaat dan naar je bibliotheek, daar zit dat symbool met drie puntjes. als je die klikt krijg je te zien welke versies je kunt installeren. (Avengers moest ook op die manier) Je wisselt dan de versie eigenlijk.
The Last of Us PS5 remake reportedly in development
https://www.gamesradar.com/the-last-of-us-ps5-remake/

Ondanks dat het één van de beste games is die ik gespeeld heb sta ik niet perse te springen om een remake. Zie liever dat ND met iets nieuws bezig gaat.

• Farabi
  • Niet online
Raem schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 14:21:

Ondanks dat het één van de beste games is die ik gespeeld heb zit ik niet perse te springen om een remake. Zie liever dat ND met iets nieuws bezig gaat.
Geweldig. De enige echte TLOU.

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02-2025

Ondanks dat het één van de beste games is die ik gespeeld heb sta ik niet perse te springen om een remake. Zie liever dat ND met iets nieuws bezig gaat.
Bijzondere keuze, wat mij betreft is deze toch overbodig aangezien er een TLOU voor de PS4 is!? Ik zie liever een PS5 update voor TLOU 2 (zou die er nog komen?) of een hele nieuwe franchise.

Ik heb het artikel nog eens goed gelezen maar ik kan er niet uithalen wat nou de status van het project is.
Hermen Hulst was er niet van overtuigd dat lees ik wel. Lijkt mij ook logisch want ik snap de gedachte achter het project niet. Die kosten en mensen kun je beter inzetten op TLOU2 update of nieuwe franchise naar mijn idee...

[ Voor 22% gewijzigd door Zonekill op 09-04-2021 14:40 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Bizar als dat waar is... TloU 1 wordt dan de nieuwe GTAV...

Zonekill schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 14:29:
[...]

Bijzondere keuze, wat mij betreft is deze toch overbodig aangezien er een TLOU voor de PS4 is!? Ik zie liever een PS5 update voor TLOU 2 (zou die er nog komen?) of een hele nieuwe franchise.
Hoop ook dat ze TLOU2 nog een PS5 behandeling geven, maar er zou toch ook nog een nieuwe "factions" multiplayer komen van TLOU2?

Jason Schreier is weer ergens ingedoken en schijnbaar loopt het een en ander niet helemaal lekker binnen de PS studios.
https://www.bloomberg.com...within-playstation-empire

Meest opmerkelijke is nog wel dat Bend teruggezet is als support studio. Na Days Gone zou je toch wel verwachten dat ze weer met een grotere titel aan de slag mochten.

• AppleFan2007
Zonekill schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 14:29:
[...]

Ik zou het nut er niet van inzien om TLOU Remastered een upgrade te geven.
Er zijn veel meer mensen die wachten op TLOU2 PS5 update dan op een update van de remastered.

• Farabi
  • Niet online
TLOU Raytracing + 60FPS. dat wordt nog minimaal 2 playthroughs hier.

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Raem schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 14:35:
Jason Schreier is weer ergens ingedoken en schijnbaar loopt het een en ander niet helemaal lekker binnen de PS studios.
https://www.bloomberg.com...within-playstation-empire

Meest opmerkelijke is nog wel dat Bend teruggezet is als support studio. Na Days Gone zou je toch wel verwachten dat ze weer met een grotere titel aan de slag mochten.

[Twitter]
Je weet toch nooit wat er exact speelt. Voor ons is het belachelijk dat Bend nu niet aan Days Gone 2 mag werken maar voor Sony heeft de development van 1 veel te lang geduurd. Als ze van development een puinhoop gemaakt hebben en niet op tijd geleverd hebben dan is het vanuit Sony een verstandige keuze geweest.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-01 11:30

Remake of remaster? Als het een remake betreft kunnen ze ook de controls wat meer in lijn brengen met deel 2, dan voelt het meer als 1 geheel. Ik wacht nog even met een replay totdat de "Ultimate TLOU PS5 Remake Box featuring part 1 and 2 and all DLC" er is.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:31

spaceboy

Op grote hoogte

Kenny_026 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 14:40:
[...]

Je weet toch nooit wat er exact speelt. Voor ons is het belachelijk dat Bend nu niet aan Days Gone 2 mag werken maar voor Sony heeft de development van 1 veel te lang geduurd. Als ze van development een puinhoop gemaakt hebben en niet op tijd geleverd hebben dan is het vanuit Sony een verstandige keuze geweest.
Ja, dat is goed zuur. Ik ben er redelijk laat bij, maar ik vind Days Gone echt een fantastische game en hartstikke jammer dat er geen deel 2 van lijkt te komen... :/

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Shaker74
ff iets anders. Op mijn PRO staan drie accounts. Van mijn account is dit de primaire PS4. Mijn kids hebben beide een eigen account op de PRO. Nu heb ik + en dus al mijn savings meegenomen maar niet die van de kids. Nu wil mijn dochter de savings van NFS HEAT overzetten. kan ik die als ik ingelogd ben op haar account op stick zetten en als ik op de 5 ben ingelogd op haar account weer inladen? kan dat zonder mijn eigen savings te mollen? weet iemand dat? Of is er een makkelijkere manier?

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

spaceboy schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 14:46:
[...]

Ja, dat is goed zuur. Ik ben er redelijk laat bij, maar ik vind Days Gone echt een fantastische game en hartstikke jammer dat er geen deel 2 van lijkt te komen... :/
Echt jammer ja, een sequel die veel potentie had kunnen hebben op de PS5: Unreal Engine 5, grotere hordes, meer voertuigen wellicht. Begrijpelijk dus dat chef van Sony Bend na 20 jaar afscheid heeft genomen, die was er duidelijk klaar mee.

En dan een remake van TLOU uit 2013? Is daar nou echt behoefte aan? We hebben al een remaster voor de PS4, een sequel van nog geen jaar oud en een HBO serie in productie. Dat geforceerde uitmelken is nou juist iets wat ik niet graag zie van PlayStation Studios. Ik hoop niet dat straks enkel Naughty Dog, Insomniac, Santa Monica en Guerrilla nog games gaan maken en de rest support studios worden. Juist die mix van kleinere quirky games (Everybody's Golf, Gravity Rush) en AAA blockbusters maakten die studios zo interessant. En VASG mocht dus ook niet op eigen benen staan en blijft puur een support studio.

Het lijkt erop dat ze games met een kleiner budget meer gaan uitbesteden aan 3rd party studios, dat zien we nu al met een Returnal, Sackboy en Destruction AllStars. De opheffing van Japan Studio was een ander teken aan de wand.

Ik gok dat deze koerswijziging ook een grote reden is waarom Shawn Layden weg is bij Sony.

• Recon24
Mensen lezen weer eens niet:
Are people reading the article? It was a bunch of devs who wanted to remake TLOU on their own. Sony did not support it. It's the second paragraph of the article.
Why are people saying "TLOU, Sony what are you doing?"?

It wasn't "Sony" who commissioned it, a bunch of devs did it under their own steam and Sony didn't even support it.

Second paragraph of the article...
Mensen lezen zoals altijd weer alleen de headlines en beginnen dan te schreeuwen zonder verstand.
Shaker74 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 14:58:
ff iets anders. Op mijn PRO staan drie accounts. Van mijn account is dit de primaire PS4. Mijn kids hebben beide een eigen account op de PRO. Nu heb ik + en dus al mijn savings meegenomen maar niet die van de kids. Nu wil mijn dochter de savings van NFS HEAT overzetten. kan ik die als ik ingelogd ben op haar account op stick zetten en als ik op de 5 ben ingelogd op haar account weer inladen? kan dat zonder mijn eigen savings te mollen? weet iemand dat? Of is er een makkelijkere manier?
Ja volgens mij moet dat gewoon kunnen, de save games zijn gebonden aan het account als ik het me goed herinner.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Recon24 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 15:19:
Mensen lezen weer eens niet:

[...]

[...]

Mensen lezen zoals altijd weer alleen de headlines en beginnen dan te schreeuwen zonder verstand.
Hoe verklaar je dit dan?

Of dit?

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-04-2021 15:40 ]

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

uchiha tijntje schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 15:37:
[...]

Hoe verklaar je dit dan?

[Embed]

Of dit?

[Embed]
Zoal ik het lees wilde dat groepje binnen VASG een remake maken omdat ze dachten dat dat de grootste kans zou maken om te worden approved door Sony. Initieel wilden ze een Uncharted (2007) remake maken maar daar zou teveel werk in gaan zitten door de verouderde mechanics/engine, dus gingen ze voor een TLOU remake. Zelfs al zou Sony geen fan zijn van het voorstel zou het wel een kick in the teeth zijn als ze de autonomie van dat project weggenomen hebben van VASG en nu alsnog bij Naughty Dog hebben gelegd.

Dat Naughty Dog super belangrijk is voor Sony snap ik maar ik hoop dat ze hun kleinere studios niet teveel op een zijspoor zetten. Gelukkig lijkt Media Molecule tot nu wel volledige backing te hebben van Sony om door te gaan met Dreams en hebben ze ook Pixelopus (Concrete Genie) en Asobi (Astrobot) nog achter de hand.

• Recon24
uchiha tijntje schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 15:37:
[...]

Hoe verklaar je dit dan?

[Embed]

Of dit?

[Embed]
Het was een groepje binnen Sony VASG die dit wilde starten en dit "zou" Sony hebben tegen gehouden. Er is dus geen enkel bewijs dat dit daadwerkelijk in ontwikkeling is namelijk.

Sowieso kan je die hele artikel met een korrel zout nemen sinds het "geruchten" zijn uit 2018.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Offtopic

[ Voor 133% gewijzigd door Chaoss op 10-04-2021 17:49 ]

• Timothy3000
TLOU was voor mij typisch zo'n game die je een keer voor het verhaal speelt en daarna nooit meer aanraakt. Zou een eventuele remaster dan ook niet spelen.

• Recon24
*knip* niet op de man aub

[ Voor 123% gewijzigd door Chaoss op 10-04-2021 17:43 ]

• Timothy3000
Heel interessant artikel van Bloomberg iig. Jason Schreier is en blijft een fantastisch journalist.

• Sanderman1991
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-02-2024
Zou jammer zijn als de berichten over die Last of Us remake en nieuwe Uncharted game waar zijn. Naughty Dog was er juist goed in om na twee of drie games over te gaan op een nieuwe IP. Om nu alle mankracht in te zetten voor een tweede remake van TLOU en nog een Uncharted game te maken terwijl die serie al afgerond is zou zonde zijn. Er waren ook geruchten over een Sci-fi game van Naughty Dog toch?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

.

[ Voor 131% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-04-2021 17:55 ]

• Recon24
Niet op de man aub.

[ Voor 99% gewijzigd door Chaoss op 10-04-2021 17:44 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

.

[ Voor 117% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-04-2021 17:56 ]

• Timothy3000
Laat dit kinderachtige gedoe ff uit dit topic weg aub allebei. Heeft niemand wat aan. :)

Ontopic: Ben nu Soulstorm toch weer aan het spelen. Blijft ondanks alle irritaties toch een leuke game.

Alleen erg jammer dat de game
niets met de Dualsense doet! Dat is in een PS5 platformer na Sackboy en Astrobot echt weer even wennen.

[ Voor 67% gewijzigd door Timothy3000 op 09-04-2021 16:43 ]

• PiB
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-06-2021

PiB

Nu heb ik eindelijk een PS5, maar heb ik geen flauw idee wat voor games ik kan spelen.

Wat mij niet helemaal duidelijk is, kan ik games als GTA en Red Dead Redemtion 2 kopen in de PS4 variant en gewoon op de PS5 spelen, of moet ik wachten op de PS5 variant?

• Farabi
  • Niet online
PiB schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 16:41:
Nu heb ik eindelijk een PS5, maar heb ik geen flauw idee wat voor games ik kan spelen.

Wat mij niet helemaal duidelijk is, kan ik games als GTA en Red Dead Redemtion 2 kopen in de PS4 variant en gewoon op de PS5 spelen, of moet ik wachten op de PS5 variant?
nee, je kan bijna alle PS4 spellen erop spelen.

• Recon24
Niet op de man aub

[ Voor 89% gewijzigd door Chaoss op 10-04-2021 17:46 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

NVM..

[ Voor 98% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-04-2021 16:50 ]

• Timothy3000
Ik zet echt enorm vast in level vijf van Oddworld Soulstorm en hoop dat iemand van jullie me kan helpen.

spoiler: title
Bij de tweede generator moet ik weer Phatoline gebruiken. Ik kan die echter echt nergens vinden. Het lijkt erop dat je het in de grot gepakt moet hebben maar de game pakt het niet op.

Iemand tips?

• Timothy3000
Gevonden.

Niet te doen.... :P

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:50

CyBeRSPiN

sinds 2001

@Timothy3000 zitten bij dit spel geen hints ingebouwd die je via de PS button kunt oproepen?

• Timothy3000
Goeie tip! Helemaal niet over nagedacht!
Shaker74 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 14:58:
Mijn kids hebben beide een eigen account op de PRO. Nu heb ik + en dus al mijn savings meegenomen maar niet die van de kids. Nu wil mijn dochter de savings van NFS HEAT overzetten. kan ik die als ik ingelogd ben op haar account op stick zetten en als ik op de 5 ben ingelogd op haar account weer inladen? kan dat zonder mijn eigen savings te mollen? weet iemand dat? Of is er een makkelijkere manier?
Ja, dat is overigens ook de enige manier, want Cloud Save is een van de weinige (enige?) dingen van PS+ die niet gedeeld wordt door andere non-PS+ accounts op je console. Dus voor die andere accounts moet je saves manueel copieren van PS4 naar PS5.
Geen idee waarom je schrik hebt voor je eigen save games, want save games zijn gekoppeld aan account, dus als jij inlogt op de account van je dochter, en daar dan copy vanaf USB doet, komen die op haar account. Je zal overigens dan ook zien dat je geen cloud copy kunt doen, omdat zij niet de PS+ feature heeft.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:09

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik snap het probleem niet zo met een remake van TLOU1 niet zo want dat is gewoon een logische keuze. Zo'n remake kost relatief weinig qua ontwikkeling, kan door een kleinere studio gemaak worden en er zal ongetwijfeld een markt voor zijn, genoeg mensen hebben de game nog niet gespeeld. Of betalen graag voor een remake omdat ze de game fantastische vonden en nog eens op next gen willen spelen.

Niemand dwingt je om die remake te kopen, bevalt het je niet dan laat je hem liggen.

Het verhaal, want nog geen feit is lijkt mij, dat er geen Days Gone 2 komt vindt ik opmerkelijker en kan ik me bijna niet voorstellen, de game heeft gewoon goed verkocht. Er waren genoeg kritiek punten vooral net na de release (veel bugs) maar ik zou het persoonlijk wel jammer vinden ik had een deeltje 2 wel gespeeld.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Ik ben al meerdere keren bugs tegen gekomen in Oddworld, een keer kwam zo'n vogelportaal niet terug en een andere keer sprong ik ergens overheen en vervolgens zat Abe vast en reageerde niet meer op de controls.
En een deur die open was maar waar ik niet doorheen kon vanwege onzichtbare muur.

• Timothy3000
Ik ook. Vast in de omgeving, checkpoint die zo saved dat je overnieuw moet beginnen.... Leuke game maar die hadden ze nog wel een paar weken moeten uitstellen. Veel patches ook al.

[ Voor 9% gewijzigd door Timothy3000 op 09-04-2021 19:27 ]

• AppleFan2007
Chaoss schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 19:16:
Ik snap het probleem niet zo met een remake van TLOU1 niet zo want dat is gewoon een logische keuze. Zo'n remake kost relatief weinig qua ontwikkeling, kan door een kleinere studio gemaak worden en er zal ongetwijfeld een markt voor zijn, genoeg mensen hebben de game nog niet gespeeld. Of betalen graag voor een remake omdat ze de game fantastische vonden en nog eens op next gen willen spelen.

Niemand dwingt je om die remake te kopen, bevalt het je niet dan laat je hem liggen.

Het verhaal, want nog geen feit is lijkt mij, dat er geen Days Gone 2 komt vindt ik opmerkelijker en kan ik me bijna niet voorstellen, de game heeft gewoon goed verkocht. Er waren genoeg kritiek punten vooral net na de release (veel bugs) maar ik zou het persoonlijk wel jammer vinden ik had een deeltje 2 wel gespeeld.
Ik denk dat een logische keuze geweest zou zijn om eerst een PS5 versie te maken van TLOU2.

Ik kan me vinden dat er een markt voor is maar geef ons dan op zijn minst ook een PS5 versie van TLOU2

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02-2025
Kalder schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 19:16:
Ik ben al meerdere keren bugs tegen gekomen in Oddworld, een keer kwam zo'n vogelportaal niet terug en een andere keer sprong ik ergens overheen en vervolgens zat Abe vast en reageerde niet meer op de controls.
En een deur die open was maar waar ik niet doorheen kon vanwege onzichtbare muur.
Ik heb ook al meerdere bugs gezien. Ik vind Soulstorm tot nu toe een teleurstelling. Ik heb de eerste levels gespeeld in de mijn. Het heeft er altijd mee te maken wat je ervan verwacht maar de aankondiging van Lorne Lanning (hoofd van Oddworld Inhabitants) deed mij vermoeden dat het een geweldige game zou worden. Dit heb ik in de eerste levels nog niet gezien. Grafisch vind ik het ook matig allemaal.

Iets anders. Ik ben nu Detroit become human aan het spelen via PS+ collectie maar er zitten serieus veel hickups op een gegeven moment in de game?! Ligt dit aan de game of wat is er aan de hand? Ook texture popin op een karakter.

Ik ben ook God of War aan het spelen en daar rent Atreus de hele tijd tegen een rots aan en volgt Kratos niet!? Dit is nu 2 keer voorgekomen en haalt een beetje van de beleving weg. Neem aan dat dat bugs zijn in de game?

• Timothy3000
Hebben jullie het ook dat als je de PS5 afsluit na het spelen van Oddworld dat je dan als je hem weer aanzet een foutcode van de game
krijgt?

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-01 18:33
Over de hele last of us discussie. Ik vind het bijzonder dat deel 1 op de ps3 was, de remaster op de ps4 en dan nu een remake op de ps5. Echt armoede als je het mij vraagt.
Besteed je resources liever voor iets anders legendarisch. Ik heb er van genoten hoor maar ga de games(1 en 2) niet weer opnieuw spelen.

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:17
Timothy3000 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 19:38:
Hebben jullie het ook dat als je de PS5 afsluit na het spelen van Oddworld dat je dan als je hem weer aanzet een foutcode van de game
krijgt?
Die had ik vanavond ook inderdaad. Gisteren de ps5 uitgezet terwijl de game nog niet afgesloten was, gewoon even kort op de ps-toets en dan naar de power options en voor uitschakelen kiezen. Ik dacht al dat ik wat fout had gedaan maar andere games kunnen daar prima mee overweg.

PSN: PcDCch

Chaoss schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 19:16:

In de commentaren onder het nieuwsitem van tweakers stond een mogelijke reden van de remake, namelijk de PC markt. Nieuwe engine erin die geschikt is voor PC en PS5. Gevolgd door een pc release van TLOU2

Days gone 2 zou ik wel interesse. Goed vermaakt met het spel, ondanks de gaten in het plot.
Pagina: 1 ... 100 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord