• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:09

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Steven030 schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:08:
[...]

Ja dat is drie keer niks als je een TLOU2 gewend bent. Maar ik vind het in Valhalla wel beter dan in GoT, die ben ik momenteel af aan het maken op de PS5 (begonnen op de PS4 pro)
Serieus? Bij GoT vond ik het niet echt storend, nu had ik die wel op Japans staat dus dan valt het misschie minder op.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2025
Chaoss schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 00:05:
[...]

Serieus? Bij GoT vond ik het niet echt storend, nu had ik die wel op Japans staat dus dan valt het misschie minder op.
Ik speel hem ook in het Japans en wat een heerlijk sfeertje en art style. Maar er lijken maar 3 npc characters in te zitten en buiten de cut scenes om zijn de graphics ook niet om over naar huis te schrijven. Los van het mooie bewegende gras. Het is duidelijk een last gen game. Ik vind dat in Valhalla echt beter en dat ziet er ook nog eens next gen uit

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-01 07:47
Steven030 schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:08:
[...]

Ja dat is drie keer niks als je een TLOU2 gewend bent. Maar ik vind het in Valhalla wel beter dan in GoT, die ben ik momenteel af aan het maken op de PS5 (begonnen op de PS4 pro)
Heb je in Japans of Engels staan?
Lip sync is gemaakt voor Engels en dat zie je. Als je in Japans zet dan kloppen de lippen niet meer.
Het is dan ook een game gemaakt in Westerse landen, Japans is er later bij gekomen denk ik.

Vergelijk maar YouTube: Japanese vs. English Dub - Which is Better? Ghost of Tsushima
@zoarakrzs Ik vond uncharted 4 echt de beste uit de serie. Die quick time events in de game vond ik niet zo vervelend net zo min de cutscenes aangezien die mij juist in het verhaal trokken. Maar ik vind bv heavy rain en beyond 2 souls ook echte topgames en daar heb je alleen maar QTE’s.
Vond de cutscenes in days gone een stuk vervelender, misschien juist omdat dit een open wereld game is en iedere minuut in de main quest wel er eentje voorbij kwam
Denn90 schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:33:
[...]
Dus ook wanneer ik ze in PS5 store aankoop, wordt dit automatisch naar mijn gekoppelde externe schijf geïnstalleerd?
Wanneer je een externe HDD aansluit en configureert als externe game storage, kun je daar ook aangeven dat dat je default locatie is voor PS4 games, en worden ze dan dus automatisch daar geïnstalleerd. Dat staat volkomen los van het feit waar je ze nu gekocht hebt (PS4 store, PS5 store, web store, app store...).

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-01 20:32
Steven030 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 07:17:
[...]

Ik speel hem ook in het Japans en wat een heerlijk sfeertje en art style. Maar er lijken maar 3 npc characters in te zitten en buiten de cut scenes om zijn de graphics ook niet om over naar huis te schrijven. Los van het mooie bewegende gras. Het is duidelijk een last gen game. Ik vind dat in Valhalla echt beter en dat ziet er ook nog eens next gen uit
Ik vond GoT echt grafisch een prachtige game! Het enige wat Valhalla voor mijn gevoel daarin kon evenaren waren de besneeuwde bergen maar op dat na vond ik GoT veel mooier en vooral ook veel sfeervoller. Valhalla vond ik sowieso wat tegenvallen.

Mooiste game op PS5 zijn voor mij Astrobot en Miles Morales.

[ Voor 8% gewijzigd door Timothy3000 op 06-04-2021 09:30 ]

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:25
Timothy3000 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:27:
[...]
Ik vond GoT echt grafisch een prachtige game! Het enige wat Valhalla voor mijn gevoel daarin kon evenaren waren de besneeuwde bergen maar op dat na vond ik GoT veel mooier en vooral ook veel sfeervoller. Valhalla vond ik sowieso wat tegenvallen.
Het zit een beetje in het midden met GoT. Erg sfeervol met mooie lichteffecten, mooi bewegende flora waardoor de game echt mooie landschappen toont. De maincharacters zien er prima uit. Alles daarbuiten vind ik grafisch heel erg ondermaats. Ook voor PS4 begrippen. AC Valhalla doet dat over de algehele linie wat mij betreft beter, net zoals AC Odyssey dat ook al wel doet.

Het grootste probleem wat ik met GoT heb, is dat ik het gewoon niet leuk vond om te spelen. Het combatsysteem is tof uitgewerkt, maar de openwereld voelt zo leeg aan. Het is alsof volledig gefocust is op de mooi bewegende boompjes en graslanden en ze vergeten zijn om een leuke levendige wereld neer te zetten. Het verhaal redt de game wat mij betreft dan ook niet.

Zoveel mensen zoveel wensen. Ik kan ook heel goed begrijpen dat je GoT helemaal geweldig vindt. De sfeer die wordt neergezet is wel erg goed. Alles ademt feodaal Japan.

[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 06-04-2021 09:44 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:56

OMD

zoarakrzs schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:46:
Ben ik de enige die Uncharted 4 een beetje teveel vind lijken op een film eerder dan een game? Er is een interessant verhaal, maar deze is te leidend in de gameplay. Zo vaak zijn er gameplay sequences die geen vrijheid bieden maar puur bestaan om het verhaal te laten voortvloeien. Achtervolgingen en shootouts die niet beinvloed kunnen worden, maar uitgezeten moeten worden. Ik heb niet het gevoel een game te spelen, maar een interactief film aan het bedienen ben.

Daarnaast vind ik de shoot outs altijd heel irritant, omdat de wapens niet fijn aanvoelen en de impact/hit-markers niet echt goed zijn. Ik snap dat het het moet hebben van zijn verhaal en ervaring, maar de gameplay is wel heel teleurstellend. Ook zijn de puzzels in de meeste gevallen heel erg makkelijk en bied het geen uitdaging. Had eerlijk gezegd meer verwacht.
Dat is de hele bedoeling van een game als Uncharted. Dat het een game/film is ;)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:57
Timothy3000 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:27:
[...]

Mooiste game op PS5 zijn voor mij Astrobot en Miles Morales.
Ben ook met Miles Morales begonnen. Er is maar één ding echt heel vet irritant aan die game. Normaal skip ik alle cutscenes omdat ik wil spelen en geen film wil kijken. Maar bij Spiderman moét je gewoon verplicht, niet door te skippen :(

• Timothy3000
Hulleman schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:43:
[...]

Het zit een beetje in het midden met GoT. Erg sfeervol met mooie lichteffecten, mooi bewegende flora waardoor de game echt mooie landschappen toont. De maincharacters zien er prima uit. Alles daarbuiten vind ik grafisch heel erg ondermaats. Ook voor PS4 begrippen. AC Valhalla doet dat over de algehele linie wat mij betreft beter, net zoals AC Odyssey dat ook al wel doet.

Het grootste probleem wat ik met GoT heb, is dat ik het gewoon niet leuk vond om te spelen. Het combatsysteem is tof uitgewerkt, maar de openwereld voelt zo leeg aan. Het is alsof volledig gefocust is op de mooi bewegende boompjes en graslanden en ze vergeten zijn om een leuke levendige wereld neer te zetten. Het verhaal redt de game wat mij betreft dan ook niet.

Zoveel mensen zoveel wensen. Ik kan ook heel goed begrijpen dat je GoT helemaal geweldig vindt. De sfeer die wordt neergezet is wel erg goed. Alles ademt feodaal Japan.
Eens hoor! De combat in GoT is fantastisch en de game is lekker sfeervol (en ik vond hem ook echt prachtig) maar de story en sidequests waren vrij saai en de game werd al snel behoorlijk repetitief. Wel goed mee vermaakt maar dat kwam echt puur door die combat.

Alsnog vond ik de game wel leuker dan Valhalla. Daar was niet alleen het spel zelf echt repetitief maar vond ik de combat en stealth ook niet echt zo. Greep me niet echt.

Vond Oddysey dan de leukste van de drie games die je daar noemt. Maar allen dan weer niet zo leuk als Immortals Fenyx Rising. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 06-04-2021 10:26 ]

• Timothy3000
Dennisdn schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:23:
[...]

Ben ook met Miles Morales begonnen. Er is maar één ding echt heel vet irritant aan die game. Normaal skip ik alle cutscenes omdat ik wil spelen en geen film wil kijken. Maar bij Spiderman moét je gewoon verplicht, niet door te skippen :(
Cutscenes in Miles Morales zijn dan ook wel geweldig mooi. Geen straf om naar te moeten kijken. :)

• Dennisdn
Timothy3000 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:27:
[...]

Cutscenes in Miles Morales zijn dan ook wel geweldig mooi. Geen straf om naar te moeten kijken. :)
Een beetje voor het verhaal ok, maar toen ik een heel kerstdiner moest bijwonen en uitzitten was de uiterste grens echt bijna bereikt. Zo lang blijf ik bij mijn eigen ouders nog niet eens zitten tijdens kerst O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Dennisdn op 06-04-2021 10:32 ]

• Timothy3000
Ik vond dat juist erg leuk.... maar kan me sowieso niet voorstellen dat ik de cutscenes in games zou skippen.
Ik zit zelfs die in MGS uit. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Timothy3000 op 06-04-2021 10:33 ]

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Dennisdn schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:31:
[...]

Een beetje voor het verhaal ok, maar toen ik een heel kerstdiner moest bijwonen en uitzitten was de uiterste grens echt bijna bereikt. Zo lang blijf ik bij mijn eigen ouders nog niet eens zitten tijdens kerst O-)
Lol, heb je het over het stukje dat je tussendoor stiekem weg moet? Ik vond het nog wel grappig allemaal.

Maar begin dan maar nooit aan een mass effect.

• Dennisdn
Timothy3000 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:32:
Ik vond dat juist erg leuk.... maar kan me sowieso niet voorstellen dat ik de cutscenes in games zou skippen.
Ik zit zelfs die in MGS uit. :P
Denk dat ik nog teveel een jaren90-gamer ben. Gewoon casual knallen :)

Heb ook nooit de huidige trend begrepen om met zijn allen te kijken hoe iemand ánders aan het gamen is. Vroeger sloegen we elkaar de hersens in voor de joystick :9
Kenny_026 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:34:
[...]
Lol, heb je het over het stukje dat je tussendoor stiekem weg moet? Ik vond het nog wel grappig allemaal.
Die inderdaad :)

[ Voor 20% gewijzigd door Dennisdn op 06-04-2021 10:36 ]

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Gotiniens

Fairly odd Tim

msnguy schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:30:
Kun je een co-op game zoals It Takes Two ook met een PS4 én een PS5 controller spelen op een PS5? Of kan dit enkel met 2 PS5 controllers? Ik kan er helaas niks over vinden.
Ik zocht ook een antwoord op deze vraag, helaas was hij hier niet beantwoord voor zover ik kon vinden.

Maar vond het antwoord in de reacties van deze youtube video die zondag gepost werd:
Linksquest schreef op zondag 4 april 2021 @ 01:09:
[...]

Heb het spel zelf (nog) niet, maar heb even bij een vriend nagevraagd en die stuurde me deze video door. Weet niet of je hier wat aan hebt.

[YouTube: It Takes Two Local Co-Op Play : How to add 2nd player & Controller to play It Takes Two Co-Op in PS5]
its not working. we could not play ps4 controller to play ps5 games. we can use only to ps4 games with dualshock controller
Ik verwacht zelf dat het wel werkt als je de ps4 versie speelt, maar weet dat niet zeker
Gotiniens schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:38:
[...]

Ik zocht ook een antwoord op deze vraag, helaas was hij hier niet beantwoord voor zover ik kon vinden.

Maar vond het antwoord in de reacties van deze youtube video die zondag gepost werd:

[...]

[...]

Ik verwacht zelf dat het wel werkt als je de ps4 versie speelt, maar weet dat niet zeker
Volgens mij is het zo dat je met de DualSense zowel PS4 als PS5 games kunt spelen (m.u.v. VR games).
Met de DualShock van de PS4 kun je alleen PS4 games spelen volgens mij.
Als je dus de PS4 versie speelt op de PS5 zou het moeten kunnen denk ik, maar voor de PS5 versie heb je 2 DualSense controllers nodig.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 22:14
Kalder schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:42:
[...]

Volgens mij is het zo dat je met de DualSense zowel PS4 als PS5 games kunt spelen (m.u.v. VR games).
Met de DualShock van de PS4 kun je alleen PS4 games spelen volgens mij.
Als je dus de PS4 versie speelt op de PS5 zou het moeten kunnen denk ik, maar voor de PS5 versie heb je 2 DualSense controllers nodig.
Precies dit.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:34
Daar kwam ik eergister ook achter. Ik wilde de demo spelen van It Takes Two met een PS5 controller en een PS4 controller. Dat ging dus niet :( Die Dualsense controller zijn ook nog een knetter duur, maar je ontkomt er op een gegeven moment natuurlijk niet aan om een tweede erbij te kopen met dit soort spellen.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-01 13:43

s0kkie

Cowabunga

De PS Plus games van april staan live :)
Oddworld Soulstorm _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ue5rOvhi3DAUaVY0YxJkWoHf5hY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mUZTF5lRLLALUlVBuVWHRIrV.jpg?f=user_large

[ Voor 110% gewijzigd door s0kkie op 06-04-2021 11:15 ]

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02-2025
Ik ben nu God of War aan het spelen vanaf een disc installatie. Ik heb nu PS+ gekocht. Hoe kan ik nu de game zonder de disc spelen want hij blijft nu aangeven dat ik de disc moet gebruiken? Uiteraard wil ik mijn opgeslagen vorderingen niet kwijt.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:40
s0kkie schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:12:
De PS Plus games van april staan live :)
Oddworld Soulstorm _/-\o_

[Afbeelding]
Nog nooit een oddworld game gespeeld maar daar gaat vandaag direct verandering in komen.
De game wordt momenteel gedownload en dan straks al zover mogelijk komen in de game.
Heeft iemand een idee hoe lang de game duurt gemiddeld?

• Hulleman
Timothy3000 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:25:
Alsnog vond ik de game wel leuker dan Valhalla. Daar was niet alleen het spel zelf echt repetitief maar vond ik de combat en stealth ook niet echt zo. Greep me niet echt.

Vond Oddysey dan de leukste van de drie games die je daar noemt. Maar allen dan weer niet zo leuk als Immortals Fenyx Rising. :P
Ik vond Odyssey ook de leukste van de drie. Immortals Fenyx Rising moet ik nog een keer spelen :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
Zonekill schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:30:
Ik ben nu God of War aan het spelen vanaf een disc installatie. Ik heb nu PS+ gekocht. Hoe kan ik nu de game zonder de disc spelen want hij blijft nu aangeven dat ik de disc moet gebruiken? Uiteraard wil ik mijn opgeslagen vorderingen niet kwijt.
Game verwijderen, disc er uit en vanaf PSN collection downloaden. Game opslag staat in de cloud als je PS plus hebt. Goed om dat nog ff te checken.

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Eerst level van Soulstorm al even snel gespeeld.
Het speelt weer als vanouds en hier en daar is de game uitgebreider gemaakt. De double jump en sprint mogelijkheden twijfel ik nog over wat ik er van moet vinden en ook lijkt het meer op een Michael Bay film (alles super snel en veel explosies om je heen), maar toch is de klassieke Oddworld sfeer weer goed neer gezet :)
AppleFan2007 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:33:
[...]
Heeft iemand een idee hoe lang de game duurt gemiddeld?
Aangezien het grotendeels gebaseerd is op Exoddus zou je je hierop kunnen baseren : https://howlongtobeat.com/game?id=6700 .

• Timothy3000
Was het al gemeld dat Borderlands 3 en Avengers vandaag naar PSNOW komen? Wel de PS4 versies maar alsnog erg tof.

[ Voor 28% gewijzigd door Timothy3000 op 06-04-2021 15:04 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:25
Timothy3000 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:00:
Was het al gemeld dat Borderlands 3 en Avengers vandaag naar PSNOW komen? Wel de PS4 versies maar alsnog erg tof.
Krijg je niet de PS5 versie van Avengers? Dat is wel een teleurstelling.

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Twixie schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:26:
[...]

Aangezien het grotendeels gebaseerd is op Exoddus zou je je hierop kunnen baseren : https://howlongtobeat.com/game?id=6700 .
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ZOeKFKNbLlQbc91y9QHuBi3VPE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YerFlThgynvZQ74UfsE5ePv0.jpg?f=fotoalbum_large

• AppleFan2007
s0kkie schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 13:03:
Eerst level van Soulstorm al even snel gespeeld.
Het speelt weer als vanouds en hier en daar is de game uitgebreider gemaakt. De double jump en sprint mogelijkheden twijfel ik nog over wat ik er van moet vinden en ook lijkt het meer op een Michael Bay film (alles super snel en veel explosies om je heen), maar toch is de klassieke Oddworld sfeer weer goed neer gezet :)
Ik zit nu ergens aan het tweede level en ik begin er lichtjes vervelend te vinden.
Ik probeer de mines te disabelen, al 100 keer geprobeerd en geen enkele keer gelukt.
Ook de platinum zal er voor deze game niet inzitten

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

AppleFan2007 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 16:27:
[...]

Ik zit nu ergens aan het tweede level en ik begin er lichtjes vervelend te vinden.
Ik probeer de mines te disabelen, al 100 keer geprobeerd en geen enkele keer gelukt.
Ook de platinum zal er voor deze game niet inzitten
In de originele games moest je die mines op precies de exacte moment uitdrukken als het lampje groen wordt :P

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-01 13:16
Hulleman schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:47:
[...]

Game verwijderen, disc er uit en vanaf PSN collection downloaden. Game opslag staat in de cloud als je PS plus hebt. Goed om dat nog ff te checken.
Opslag wordt altijd ergens anders opgeslagen ook zonder cloud.
Je kan dus altijd de diskgame verwijderen zonder dat je de voortgang kwijt bent ;)

• AppleFan2007
s0kkie schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 16:58:
[...]

In de originele games moest je die mines op precies de exacte moment uitdrukken als het lampje groen wordt :P
Ja, dat heb ik gezien.
Maar blijkbaar ben ik nooit snel genoeg.
Ik zie het lampje groen worden en ik druk meteen maar het lukt niet.
Starscreamer schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:09:
[...]

Opslag wordt altijd ergens anders opgeslagen ook zonder cloud.
Je kan dus altijd de diskgame verwijderen zonder dat je de voortgang kwijt bent ;)
Klopt als je met ergens anders lokaal bedoeld, als in op de PS5. Die word niet samen met het verwijderen van een game verwijderd, dus tenzij je die handmatig verwijderd blijf je die savegame altijd behouden.

AppleFan2007 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:55:
[...]
Maar blijkbaar ben ik nooit snel genoeg.
Ik zie het lampje groen worden en ik druk meteen maar het lukt niet.
Is al een eeuwigheid geleden dat ik Oddworld speelde... maar is dat geen ritmisch patroon, en moet je dus timen wanneer het op groen komt ?

Vanavond misschien ook eens Soulstorm uitproberen..
Twixie schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:01:
[...]

Is al een eeuwigheid geleden dat ik Oddworld speelde... maar is dat geen ritmisch patroon, en moet je dus timen wanneer het op groen komt ?

Ritmische spelletjes zijn altijd de games waar ik rampzalig in ben 8)7 Mag hopen dat er niet al teveel van in zit.

• AppleFan2007
Twixie schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:01:
[...]

Ik en ritme is helaas geen goede combinatie.
Het is me 1 keer gelukt ondertussen maar daar blijft het dan ook bij.
Ik probeer ze nu telkens uit te schakelen door er vijanden te laten overlopen.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:11
AppleFan2007 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:11:
[...]

Ik en ritme is helaas geen goede combinatie.
Het is me 1 keer gelukt ondertussen maar daar blijft het dan ook bij.
Ik probeer ze nu telkens uit te schakelen door er vijanden te laten overlopen.
Vijanden erover heen laten lopen is inderdaad een goede oplossing. Echter als je het ritme even aan kijkt dan is het toch ook wel behoorlijk goed te doen. Heb de eerste twee levels er nu op zitten, toffe game! :)

Heb inmiddels trouwens thropies gekregen voor het behalen van een level met positieve maar ook negatieve Quarma, begrijp nog niet helemaal wat dat is..

[ Voor 12% gewijzigd door Gynnad op 06-04-2021 20:49 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• AppleFan2007
Gynnad schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:46:
[...]

Vijanden erover heen laten lopen is inderdaad een goede oplossing. Echter als je het ritme even aan kijkt dan is het toch ook wel behoorlijk goed te doen. Heb de eerste twee levels er nu op zitten, toffe game! :)

Heb inmiddels trouwens thropies gekregen voor het behalen van een level met positieve maar ook negatieve Quarma, begrijp nog niet helemaal wat dat is..
Wat die Quarma is weet ik ook niet en hoe je het verdiend al zeker niet.
Ik ga morgen nog eens kijken om het op ritme proberen de bommen uit te schakelen

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:01
Oddworld gedownload en na 2x 10 minuten, waarvan eerst dat achterlijk lange niet skipbare filmpje van 10 minuten, heb ik het weer verwijderd. Voelt te arcade voor mij aan en ja, ik weet de historie. Voelt gewoon niet als een game die in de jaren +2010 uitgekomen is.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Oddworld ook geinstalleerd, speelt lekker, heeft (gelukkig) nog de oude herkenbare vibe. Tot nu toe leuke 2.5d platformer voor tussendoor, ben benieuwd wat het level design gaat brengen.

[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 06-04-2021 23:45 ]

• leFibo
  • Laatst online: 09-03-2023
Helaas is de R2 trigger van de Dualsense overleden. Het bekende probleem (veertje gebroken waarschijnlijk). Terug gestuurd naar BOL en krijg naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe. Weet iemand of de nieuwe controllers nog steeds dit probleem hebben? Wel een slechte zaak overigens, want komt echt mega vaak voor.

https://psnprofiles.com/leFibo

• Dennisdn
leFibo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:49:
Helaas is de R2 trigger van de Dualsense overleden. Het bekende probleem (veertje gebroken waarschijnlijk). Terug gestuurd naar BOL en krijg naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe. Weet iemand of de nieuwe controllers nog steeds dit probleem hebben? Wel een slechte zaak overigens, want komt echt mega vaak voor.
In dit geval moet je juist blij zijn dat het een groot probleem is. Gewoon een ontwerpfoutje wat Sony al heeft erkend aangezien ze allemaal zonder morren direct worden vervangen. Waarschijnlijk hebben alle retailers al lang een nummertje gekregen van Sony waarop ze hem kunnen declareren.

Eigenlijk zouden ze een vervangingsprogramma moeten opzetten. Maar kan mij ook weer voorstellen dat ze gewoon elke individuele melding vervangen en hopen dat maar de helft zich komt melden.

[ Voor 12% gewijzigd door Dennisdn op 07-04-2021 08:06 ]

• RaijRaij
  • Laatst online: 24-01 16:54
Dennisdn schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:03:
[...]

In dit geval moet je juist blij zijn dat het een groot probleem is. Gewoon een ontwerpfoutje wat Sony al heeft erkend aangezien ze allemaal zonder morren direct worden vervangen. Waarschijnlijk hebben alle retailers al lang een nummertje gekregen van Sony waarop ze hem kunnen declareren.

Eigenlijk zouden ze een vervangingsprogramma moeten opzetten. Maar kan mij ook weer voorstellen dat ze gewoon elke individuele melding vervangen en hopen dat maar de helft zich komt melden.
Vervangingsprogramma doen bedrijven volgens mij alleen als ze echt niet meer anders kunnen/gedwongen worden. Misschien is het uitvalpercentage wel precies binnen de verwachtingen en dan is op verzoek reparatie/vervanging al ingecalculeerd en de goedkoopste oplossing.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:44
Dankzij een Tweaker heb ik gisteravond ein-de-lijk een PS5 kunnen bemachtigen. Ghost of Tsushima here we go :D

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:11
Orangelights23 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:38:
Oddworld gedownload en na 2x 10 minuten, waarvan eerst dat achterlijk lange niet skipbare filmpje van 10 minuten, heb ik het weer verwijderd. Voelt te arcade voor mij aan en ja, ik weet de historie. Voelt gewoon niet als een game die in de jaren +2010 uitgekomen is.
Ik vind hem wel lekker spelen hoor, alleen het filmpje op het begin duurt wel echt veel te lang inderdaad..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• giantgiantus
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:16:
Dankzij een Tweaker heb ik gisteravond ein-de-lijk een PS5 kunnen bemachtigen. Ghost of Tsushima here we go :D
Persoonlijk zou ik een andere game kiezen. God of wat ofzo. Ik vond die game echt niet boven de middelmaat uitsteken. Zeker niet wat ik gewend ben van Sony games.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
giantgiantus schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:25:
[...]

Persoonlijk zou ik een andere game kiezen. God of wat ofzo. Ik vond die game echt niet boven de middelmaat uitsteken. Zeker niet wat ik gewend ben van Sony games.
Zoals zovaak, kwestie van smaak, ik vind zelf Ghost of Tsushima beter dan GoW. Bij GoW moest ik mezelf echt dwingen om verder te spelen, heb ook totaal geen sidecontent gedaan. Ik kwam er om een of andere reden niet echt in. GoW is grafisch een prachtige game met heerlijke combat maar ik miste iets ten opzichte van de eerdere delen.

Maar GoW zit gratis in de PS5 collection dus altijd proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 07-04-2021 08:39 ]

• Piet_Piraat7
@giantgiantus @Chaoss God of War heb ik een tijd geleden al uitgespeeld op een geleende PS4 :) vond het een top game. Ik hou van open world, grootse solo games dus ik denk dat Ghost of Tsushima prima in de smaak gaat vallen.

• Timothy3000
Days Gone al gespeeld? Is ook
gratis in de Collectie en die ga je dan ook wel leuk vinden denk ik!

• Piet_Piraat7
@Timothy3000 ik weet niet wat PS5 collection is :') ik zie op google dat het voor PS Plus members is? Moet ik dat zien als een abonnement met gratis games? En zijn die gratis games tijdelijk?
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:54:
@Timothy3000 ik weet niet wat PS5 collection is :') ik zie op google dat het voor PS Plus members is? Moet ik dat zien als een abonnement met gratis games? En zijn die gratis games tijdelijk?
gratis games zijn van jou zolang je een abonnement hebt. Hoe lang de plus collectie blijft bestaan is niet bekend, maar je kan een abonnement nemen voor een maandje om ze allemaal te claimen. Als je ze dan wil gaan spelen over een jaar of wat kan je gewoon weer een abonnement nemen, want dan zijn ze weer te downloaden.

Days gone vond ik overigens wel leuk, speelt ook best lekker maar vond het verhaal allemaal net niet (teveel gaten in het plot) en de cutscenes stoorde mij een beetje. Heb ze allemaal helemaal gezien overigens, maar het waren er gewoon heel erg veel. De hordes afmaken was wel weer iets leuks om te doen.

• Piet_Piraat7
Is er een verschil tussen PS plus voor PS4 of PS5? Zie € 60 voor 12 maanden, niet dat ik straks iets activeer voor een PS4
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:09:
Is er een verschil tussen PS plus voor PS4 of PS5? Zie € 60 voor 12 maanden, niet dat ik straks iets activeer voor een PS4
Nee, PS+ is gewoon een abonnement voor zowel PS4 als PS5. Je krijgt er nu wel het meeste uit als je een PS5 hebt. Iedere maand zijn er gemiddeld 3 games gratis mee te downloaden, meestal 2 PS4 games en een PS5 game. Als je alleen een PS4 hebt kun je volgens mij de PS5 games niet claimen.
Verder krijg je met PS+ ook toegang tot de 20 gratis games uit de PS+ Collection

[ Voor 7% gewijzigd door Kalder op 07-04-2021 09:15 ]

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:57
Dennisdn schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:23:
[...]

Dat kan dus wel, alleen werkt het niet door inhouden van een knop tijdens de cutscene zoals gebruikelijk. Je moet eerst op options drukken en daar staat dan skip cutscene o.i.d. tussen ;)

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Star Wars Republic Commando is ook gisteren even tussendoor gereleased op PS4 en biedt ook 4K support alleen voor PS5 (PS4 op 1440p). Het ziet er natuurlijk wel heel gedateerd uit allemaal maar het blijft een SW klassieker :P
Voor 14,99 niet een hele slechte game imo.

[ Voor 8% gewijzigd door s0kkie op 07-04-2021 09:29 ]

Kalder schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:14:
[...]
Als je alleen een PS4 hebt kun je volgens mij de PS5 games niet claimen.
Klopt niet. Je kan de games immers ook claimen op store.playstation.com vanop je computer. Op die manier kun je altijd alle games claimen, ook van consoles die je (nog) niet hebt. Tegen dat ik een PS4 kocht, had ik al meer dan 100 games ervoor :).
Twixie schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:41:
[...]

Klopt niet. Je kan de games immers ook claimen op store.playstation.com vanop je computer. Op die manier kun je altijd alle games claimen, ook van consoles die je (nog) niet hebt. Tegen dat ik een PS4 kocht, had ik al meer dan 100 games ervoor :).
Ah ok, dat wist ik niet, dacht dat je een PS5 moest hebben ervoor, ik maak zelf nooit gebruik van de website.

• NIB0R
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-01 08:41
Kalder schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:45:
[...]

Ah ok, dat wist ik niet, dacht dat je een PS5 moest hebben ervoor, ik maak zelf nooit gebruik van de website.
In de app kan dit ook. Zo had ik al een aantal games voor de ps5 geclaimd.

• kaos001
  • Laatst online: 05-09-2025
Chaoss schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:39:
[...]

GoW is grafisch een prachtige game met heerlijke combat maar ik miste iets ten opzichte van de eerdere delen.
Het is een andere game dan voorgaande delen. Het lompe raggen is er niet meer bij, je moet veel tactischer de gevechten aan gaan. Moest zelf ook behoorlijk wennen in het begin, maar kan de game echt waarderen inmiddels.

Ga stiekem alsnog wel GoW3 Remastered downloaden, die is nu voor €9,99 in de sale. :7

Soundcloud

kaos001 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:49:
[...]

Het is een andere game dan voorgaande delen. Het lompe raggen is er niet meer bij, je moet veel tactischer de gevechten aan gaan. Moest zelf ook behoorlijk wennen in het begin, maar kan de game echt waarderen inmiddels.

Ga stiekem alsnog wel GoW3 Remastered downloaden, die is nu voor €9,99 in de sale. :7
Ik miste vooral de epische boss fights. Hopelijk komen er daar weer wat meer van terug in Ragnarok.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Raem schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:06:
[...]

Ik miste vooral de epische boss fights. Hopelijk komen er daar weer wat meer van terug in Ragnarok.
Ja als ik ergens goede herinneringen aan had uit voorgaande GoW games waren het wel de boss fights, die heb ik ook zeer gemist in de laatste GoW. Ik hoop met je mee dat dat weer terug komt in Ragnarok. Hopelijk moeten we weer een aantal goden om zeep helpen, ipv 1 god die steeds vlucht als het hem te heet onder de voeten wordt.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:05

Superkiwi

Hoi doei

[...]

Ik miste vooral de epische boss fights.
100%.
De gevechten met Kronos, Hades, Cerberus, Poseidon en Hercules (en dat was alleen nog maar GoW3) waren zoveel toffer dan die tegen een volgetatoeëerde Tygo Gernandt.
De verandering was even wennen maar onder de streep was God of War, ondanks de magere bossfights, wel heel tof.
spoiler:
En nadat je de Blades of Chaos weer hebt voelt het toch weer een beetje als vanouds :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:09:
Is de PS+ nog ergens in de aanbieding? Ik weet dat ze een tijdje voor 45 / 50 euro te vinden waren online.

Scientia Potentia Est

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03

RKD

EvilTurkey schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:30:
[...]

Is de PS+ nog ergens in de aanbieding? Ik weet dat ze een tijdje voor 45 / 50 euro te vinden waren online.
Vaak staan in het ps plus topic wel wat tips, volgens mij vorige week nog 1 gepost:
[PS+] Playstation Plus

Zie deze bijv:
Qosmic schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:55

[ Voor 14% gewijzigd door RKD op 07-04-2021 10:40 ]

iRacing Profiel

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

RKD schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:37:
[...]

Vaak staan in het ps plus topic wel wat tips, volgens mij vorige week nog 1 gepost:
[PS+] Playstation Plus

Zie deze bijv:
Qosmic schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:55
Dank je wel. Is toch weer 15 euro goedkoper dan bij Sony :z

Scientia Potentia Est

delete pls. verkeerde topic.

[ Voor 97% gewijzigd door poor Leno op 07-04-2021 13:44 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
[...]

Kalder schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:18:
[...]

Ja als ik ergens goede herinneringen aan had uit voorgaande GoW games waren het wel de boss fights, die heb ik ook zeer gemist in de laatste GoW. Ik hoop met je mee dat dat weer terug komt in Ragnarok. Hopelijk moeten we weer een aantal goden om zeep helpen, ipv 1 god die steeds vlucht als het hem te heet onder de voeten wordt.
Superkiwi schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:28:
[...]

100%.
De gevechten met Kronos, Hades, Cerberus, Poseidon en Hercules (en dat was alleen nog maar GoW3) waren zoveel toffer dan die tegen een volgetatoeëerde Tygo Gernandt.
De verandering was even wennen maar onder de streep was God of War, ondanks de magere bossfights, wel heel tof.
spoiler:
En nadat je de Blades of Chaos weer hebt voelt het toch weer een beetje als vanouds :)
Inderdaad ik denk dat dit het bij ook was, ik miste dat epische gevoel om een gigantische boss te verslaan. 3 kwartier lang (in mijn herinnering) Atlas beklimmen om hem vervolgens te verslaan. Ik miste het 'wow' effect in de laatste GoW, de vijanden hier waren vooral cannon fodder De enige god die je hier verslaat is vooral irritant :P De grote schildpad en de slang in de zee vond ik wel vet gedaan, maar die hoefde je dan weer niet te verslaan.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
de grootste pluspunt bij GoW was de openingscene. Dat was 1 van de beste ooit. het spel beloofde je heel veel door de start, maar daarna ging het alleen maar bergafwaarts.

[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 07-04-2021 15:53 ]

• Timothy3000
Bergafwaarts? Daar kan ik me echt niet in vinden. GoW staat in mijn top 3 beste PS4 games. Vond het van a tot z echt een fantastische game. Kan ook niet wachten op het nieuwe deel.

Nu Avengers aan het spelen via PSNOW. PS4 versie. Niks van verwacht maar toch enorm vermakelijk!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Wat ik wel echt briljant vond is dat je de game speelt met 1 camerashot vanaf de titlescreen. Ik snap ook wel dat ze een andere weg moesten inslaan de zoveelste GoW game op basis van griekse mythology daar was de rek ook wel uit. Dit kan alleen maar veel goeds voor Ragnarok betekenen, ben benieuwd wanneer we daar wat van te zien krijgen.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Wat een schijtheadset is die pulse 3d zeg. Kreeg er na 10 minuten koppijn van. Alsof er een houten balk op mn hoofd lag.

Nu maar op zoek naar een goed alternatief.

• giantgiantus
Kenny_026 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 19:56:
Wat een schijtheadset is die pulse 3d zeg. Kreeg er na 10 minuten koppijn van. Alsof er een houten balk op mn hoofd lag.

Waarschijnlijk heb je gewoon een groot hoofd. Dan zit tie minder lekker.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Een PS5 exclusive van Nederlandse bodem:

Nog nooit gehoord van Blue Box Game Studios maar ze hebben in het verleden blijkbaar al PC en mobile games gemaakt.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
giantgiantus schreef op woensdag 7 april 2021 @ 20:01:
[...]

Waarschijnlijk heb je gewoon een groot hoofd. Dan zit tie minder lekker.
Ja in de vriendengroep riepen ze het ook al...

Ik zwijg maar en geef maar toe 😒

• giantgiantus
Kenny_026 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 20:05:
[...]

Ja in de vriendengroep riepen ze het ook al...

Ik zwijg maar en geef maar toe 😒
Ken het probleem. Skihelm huren ook altijd drama, dus maar 1 gekocht😂
kazuka schreef op woensdag 7 april 2021 @ 20:05:

[YouTube: Abandoned - Announcement Teaser | PS5]

Nog nooit gehoord van Blue Box Game Studios maar ze hebben in het verleden blijkbaar al PC en mobile games gemaakt.
Ziet er grafisch mooi uit maar wat is er mis met de framerate, lijkt nog minder dan 30fps, vooral als je kijkt naar die rookwolkjes van dat kampvuur, om maar niet te spreken over de kwaliteit van de rook.

[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 07-04-2021 22:02 ]

• Carn82
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-12-2025
kazuka schreef op woensdag 7 april 2021 @ 20:05:

[YouTube: Abandoned - Announcement Teaser | PS5]

Ik copy/paste even mijn eigen post van reddit:
--------

it looks like scam/shovel/vapourware to me.
  • Blue Box Game Studio's site was very outdated (2015/2016-ish) and had numerous spelling mistakes. They took it down today tho. It only mentioned some buzzwords. It looked more like some place-holder stuff; far from legit.
  • There is no actual history or portfolio regarding this game studio. Its owner has no online presence at all except a very basic LinkedIn-page; no relevant working history whatsoever.
  • BBGS seems to be registered at a residential appartment. While this isnt 'strange', it does seem a bit strange if they have 10 employees (..Unless they all work remotely..)
  • The 'demo' looks like thrown together Unreal/Unity spectator-cam stuff + speedtree-ish flora and some not too original looking assets.
  • BBGS's has put out a PT-esque inspired android game and a Steam Early access thing; both look more like hobby-projects.
  • Even a 'shovelware' game like Life of Black Tiger seems to have a legit studio behind it.
  • A previous 'version' of this project seems to be a super-massively-failed Kickstarter-project (with a familiar sounding first chapter called 'Abandoned'
De oude site is inmiddels offline, maar deze zag er echt slecht uit met haast "placeholder"-achtige content met wat gamedev buzzwords, en geen enkele update sinds 2016. Nu ga ik niet lopen claimen dat ik elke indie-studio/developer in Nederland ken of volg, maar het is een hoogst merkwaardig 'bedrijfje' zonder enig serieus te nemen online aanwezigheid.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Carn82 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 02:08:
[...]

--------

• Blue Box Game Studio's site was very outdated (2015/2016-ish) and had numerous spelling mistakes. They took it down today tho. It only mentioned some buzzwords. It looked more like some place-holder stuff; far from legit.
  • There is no actual history or portfolio regarding this game studio. Its owner has no online presence at all except a very basic LinkedIn-page; no relevant working history whatsoever.
  • BBGS seems to be registered at a residential appartment. While this isnt 'strange', it does seem a bit strange if they have 10 employees (..Unless they all work remotely..)
  • The 'demo' looks like thrown together Unreal/Unity spectator-cam stuff + speedtree-ish flora and some not too original looking assets.
  • BBGS's has put out a PT-esque inspired android game and a Steam Early access thing; both look more like hobby-projects.
  • Even a 'shovelware' game like Life of Black Tiger seems to have a legit studio behind it.
  • A previous 'version' of this project seems to be a super-massively-failed Kickstarter-project (with a familiar sounding first chapter called 'Abandoned'
De oude site is inmiddels offline, maar deze zag er echt slecht uit met haast "placeholder"-achtige content met wat gamedev buzzwords, en geen enkele update sinds 2016. Nu ga ik niet lopen claimen dat ik elke indie-studio/developer in Nederland ken of volg, maar het is een hoogst merkwaardig 'bedrijfje' zonder enig serieus te nemen online aanwezigheid.
Ja apart verhaal inderdaad. Des te vreemder dat ze front and center met een blogpost op de Playstation site staan. https://blog.playstation....hits-ps5-later-this-year/

Ook over die persoon, Hasan Kahraman, is verder nauwelijks online info te vinden behalve een vrijwel leeg LinkedIn profiel. Of Sony heeft heel slecht onderzoek gedaan en het is inderdaad een scam of het is een startup/reboot van die studio en ze zijn nog bezig hun online presence op te zetten ofzo.

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-01 12:03
Vanavond kan ik mijn PS5 verwachten, hier nog tips voor quality of life instellingen? En welke games geven echt de kracht en mogelijkheden van de PS5 goed weer? Ik lees overal Spider-Man. Nou is dat niet zo mijn game, maar hoe zit dat met Assassins Creed en/of bijvoorbeeld Rachet & Klank?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 18:53 ]

jordyyyys schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:05:
Vanavond kan ik mijn PS5 verwachten, hier nog tips voor quality of life instellingen? En welke games geven echt de kracht en mogelijkheden van de PS5 goed weer? Ik lees overal Spider-Man. Nou is dat niet zo mijn game, maar hoe zit dat met Assassins Creed en/of bijvoorbeeld Rachet & Klank?
- Als je 1 gebruiker hebt auto inlog aanzetten: YouTube: Set Your PS5 to Auto Log In to Your Account (4K)
- Als je ruimte wilt besparen trophy videos en screenshots uitzetten: YouTube: How to Turn Off PS5 Trophy Videos and Screenshots

Qua games; Demon's Souls. En anders God of War en Ghost of Tshushima als je die nog niet hebt gespeeld. Hebben beide een PS5 update gehad en spelen fantastisch. Ratchet & Clank moet nog uitkomen op 11 juni dit jaar. Maar allereerst beginnen met Astro's Playroom!

[ Voor 9% gewijzigd door Raem op 08-04-2021 08:39 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Verwijderd

Kenny_026 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 19:56:

Haha, prachtige omschrijving :)

Sony PULSE 3D Wireless

• Timothy3000
Wat een laag cijfer! Op andere sites krijgt hij betere reviews.

Ik vind het persoonlijk een erg fijne headset. Zit lekker en goed geluid!
Verwijderd schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:37:
[...]
Astro's Playroom. Die is nog gratis ook!
Die staat gewoon pre-installed, dus het is niet dat die gratis gedownload moet worden of zo :).

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01-2025
Astro's Playroom is zeker een aanrader! Ik heb stiekem veel meer tijd in die game gestopt dan ik eerst dacht.

Ik vind Bugsnax ook wel een goede game om de Dualsense functies mee te ontdekken. De game zat gratis bij PS+. De graphics zijn imho wel echt heel lelijk, maar de gameplay is erg tof. Kleine sidenote: later in het spel kan het nog best lastig worden om alle beestjes te vangen!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:05
Assassins Creed Valhalla niet i.i.g., dit vond ik ook meer een PS4 Pro game met 60 FPS.

Demon Souls ziet er erg mooi uit, maar moet ook je game maar net wezen.

Astro's Playroom is erg leuk en zit erbij, maar niet de beste graphics, maar wel erg innovatief.

Heb je nog geen PlayStation 4 gehad, dan kan je alle Naughty Dog games gaan spelen. _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 08-04-2021 10:02 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Jumpman
Wat een laag cijfer inderdaad.

Ik ben er zelf wel tevreden mee. Hij kan echter niet tippen aan de Sony Wireless Headset 7.1 van de PlayStation 3.

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:22
Timothy3000 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:29:
Wat een laag cijfer! Op andere sites krijgt hij betere reviews.

Ik vind het persoonlijk een erg fijne headset. Zit lekker en goed geluid!
Ik zelf vind het een ook een prima headset. Ik gebruik hem dagelijks met plezier. Cijfers zijn idd wat laag. Maar zelf vind ik pasvorm prima, lekker licht. Fijn is dat je chat en gamegeluiden kunt verplaatsen. Dus gamegeluiden naar voren halen of juist op de achtergrond. Verder is de midrange en hoog erg goed. (3D geluiden ook!) bass tsja klopt daar zit het zwakke punt vind ik. Bij heftige actiegames kan dat wel eens wat minder zijn. de lekkere bass zal ik dan toch uit de Sonos sub moeten halen maar dan is mijn gezin niet zo blij :+ Verder gaat de accu ook best lang mee. opladen is ook zo gebeurd. gewoon ff aan de gsm oplader hangen. Nee zeker voor 100 euro is het een prima aankoop!

• Timothy3000
Jumpman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:00:
[...]

Assassins Creed Valhalla niet i.i.g., dit vond ik ook meer een PS4 Pro game met 60 FPS.

Demon Souls ziet er erg mooi uit, maar moet ook je game maar net wezen.

Astro's Playroom is erg leuk en zit erbij, maar niet de beste graphics, maar wel erg innovatief.

Heb je nog geen PlayStation 4 gehad, dan kan je alle Naughty Dog games gaan spelen. _/-\o_
Ik vond Astro juist prachtige graphics hebben. Het spat van je scherm.

• Jumpman
Timothy3000 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:11:
[...]

Klopt, maar er is beter te zien op de PlayStation 5. Zelf vond ik het ook de leukste PlayStation 5 game tot nu toe.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:47
[...]

--------

Het ziet er inderdaad vreemd uit. Ook de teaser toont eigenlijk maar weinig. Overigens over dat adres, ik denk dat dit nog niet zo heel raar is. Ik zou ook niet als prio hebben om het adres in KvK aan te passen als je een ander pand hebt en je je bedrijf al een paar jaar geleden bent begonnen. Het is gewoon zo'n stap waar je doorheen moet als je je bedrijf start.

En de site hoeft ook niks spannends te zijn als je toch nog niks gaat uitbrengen. En qua profiel of zichtbaarheid online zijn er wel meer die redelijk gesteld zijn op hun privacy. Niet iedereen is verslaafd aan linkedin.

Het ziet er voor mij een beetje uit als een studieproject die uit de hand is gelopen en waar de verwachtingen hoger zijn dan anders. Teasers maken zoals deze is niet lastig en zegt eigenlijk nog helemaal niks. Zolang ze geen gameplay tonen, is het allemaal niet zo spannend.

We gaan het zien, ik heb er ook niet veel vertrouwen in dat dit een topper is, maar er zijn wel meer projecten raar opgestart om dan gewoon een fatsoenlijke game te hebben. Maar ik denk dat het genre waar deze game zich in lijkt te bevinden sowieso niet echt heel spannend is en ik hem toch al niet zou spelen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Zonekill
Twixie schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:37:
[...]

Die staat gewoon pre-installed, dus het is niet dat die gratis gedownload moet worden of zo :).
Ik heb de PS5 nu dik een maand en meen mij te herinneren dat Astro's Playroom wel gedownload wordt en niet pre-installed is. Dit wilde ik toch niet onvermeld laten. ;)
Timothy3000 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:11:
[...]

Vind ik ook. Het is wel vrij rechttoe rechtaan allemaal maar daarom niet minder mooi.

[ Voor 27% gewijzigd door Zonekill op 08-04-2021 11:16 ]

• Timothy3000
Astro stond bij mij preinstalled.

• Carn82
Zonekill schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:14:
[...]

Ik heb de PS5 nu dik een maand en meen mij te herinneren dat Astro's Playroom wel gedownload wordt en niet pre-installed is. Dit wilde ik toch niet onvermeld laten. ;)
Die is pre-installed hoor :) Maar er zijn inmiddels ook wat updates uitgebracht; mogelijk dat je die zag? Die worden namelijk natuurlijk wel gedownload :)

• Zonekill
Carn82 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:21:
[...]

Die is pre-installed hoor :) Maar er zijn inmiddels ook wat updates uitgebracht; mogelijk dat je die zag? Die worden namelijk natuurlijk wel gedownload :)
Duidelijk, dan was het dat ja...

• AppleFan2007
Zo te zien is de 3D Pulse op voorraad bij mediamarkt.
https://www.mediamarkt.nl...less-headset-1665135.html

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-01 21:14
Gotiniens schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:38:
[...]

[...]

[...]

Kreeg het met FIFA 21 ook niet voor elkaar...

wilde 2vs2 spelen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Carn82
msnguy schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:30:
Kun je een co-op game zoals It Takes Two ook met een PS4 én een PS5 controller spelen op een PS5? Of kan dit enkel met 2 PS5 controllers? Ik kan er helaas niks over vinden.
PS5 games kan je alleen met PS5 controllers spelen. PS4 games kan met beide. Erg suf, als je het mij vraagt. Dus in dit geval zou je de PS4 versie van de game moeten spelen als je wil co-oppen (totdat je een extra DualSense controller hebt).

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-01 20:00
[...]

--------

Hetgeen wat mij merkwaardig oogt is het feit dat hij in de blogpost schrijft over een 'the game is at an early development stage' en de game Q4 2021 uit moet komen.
Pagina: 1 ... 99 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord